PDA

View Full Version : een na de wedstrijd KO



colossus
16-08-2011, 23:10
jullie mixfight leden zullen het vast een rare titel vinden maar lees en je gaat het begrijpen

mijn 2de wedstrijd met muay thai. was een rare. ik ging tegen een snelle skinny gast. elke keer als ik m klapte vloog hij weg meters. maar hij gaf me steeds dezelfde klap op dezelfde plek. ik kon niet geloven dat hij het altij zou doen.

het maakte allemaal niet uit. ik had de wedstrijd gewonnen bij unanieme beslissing.
hoewel ik gewonnen had was ik heel erg duizelig. dus ik liep de trap af naar beneden. en zo duizelig als ik was ging ik pas nadat ik de ring had verlaten neer.

ik viel met mijn achterhoofd tegen de punt van de trede. well well cant ye tell. ik was in het ziekenhuis 2 weken lang door de tree.

wie heeft nog meer een rare ko of situatie gehad betreft vechten zowel in ring of straat. waarvan je zegt dat is raar. apart. toevallig. speciaal:pimp:

lopez86
16-08-2011, 23:24
Jij bent echt veel te hard opzoek naar erkenning dude.

colossus
16-08-2011, 23:31
Jij bent echt veel te hard opzoek naar erkenning dude.


ik hoef geen erkenning. en dat kan zoiezo niet als je anoniem bent. ik ben gewoon nieuwsgierig. helaas ben ik geen simpel mens ik kan heel goed doordenken in de avonden.
erkenning nee.
nieuwsgierig ja

voor mij was het een rare gebeurtenis. en ik denk niet dat veel dit hebben.

Pansier
17-08-2011, 00:09
ik hoef geen erkenning. en dat kan zoiezo niet als je anoniem bent. ik ben gewoon nieuwsgierig. helaas ben ik geen simpel mens ik kan heel goed doordenken in de avonden.
erkenning nee.
nieuwsgierig ja

voor mij was het een rare gebeurtenis. en ik denk niet dat veel dit hebben.

Als het alleen nieuwsgierigheid zou zijn, dan had je je eigen verhaal er niet bijverteld, of niet verteld dat jij het had meegemaakt, hehe :lol:.

Maar voor de rest, nee ben nog KO gegaan, en dat mag ook wel op 16 jarige leeftijd! :lol:

joost
17-08-2011, 01:39
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQyjh1arIQq0e5MJXgJuQEZAejPE2VQv FWr-2AX7BDqJ2ZDUYcT

colossus
17-08-2011, 03:26
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQyjh1arIQq0e5MJXgJuQEZAejPE2VQv FWr-2AX7BDqJ2ZDUYcT

je bent stoer. :)

Pansier
17-08-2011, 09:26
je bent stoer. :)

x2!

R.H.
17-08-2011, 10:23
je bent stoer. :)

Hij wel...

justsomeone
17-08-2011, 10:46
Hij wel...

X2

Tony
17-08-2011, 11:59
Jongens... hou t beetje gezellig ja..

Ik zie niet direct kwaad of trolgedrag in de post van topicstarter.

Sadix
17-08-2011, 12:22
Idd Tony.

Ik snap serieus de haat jegens deze man niet. Hij valt niemand lastig als ze hem ook niet lastig vallen.
Dat hij een aparte type is, daar ben ik het wel mee eens maar vervelend of irritand is hij niet.

En ik vind het best een grappig verhaal.

Ik heb een leerling die nog onverslagen is maar na elke wedstrijd overgeeft en 30 minuten moet liggen haha
Ik zeg hem altijd, beter voel je, je zo na een overwinning dan dat je ,je zo voelt na een nederlaag.

Jij had het zelfde als die jongen, daarom loop ik altijd onder zn schouder mee terug naar de kleedkamer en laat ik hem ff liggen.

D1987
17-08-2011, 12:57
Inderdaad, waarom zo raar doen naar de topicstarter? Nergens voor nodig.
Raar verhaal, maar hou het goed in de gaten, je weet maar nooit wat er daadwerkelijk aan de hand is.

colossus
17-08-2011, 14:41
even voor de haters,

het is maar internet. als een topic je niet aanstaat kan je ook gewoon wegklikken. ik vind sommige topics ook niks aan. maar ik probeer altijd goed te reageren of gewoon weg te klikken. haat mij maar ik haat jullie niet. jullie zijn allemaal anoniem en dit is gewoon allemaal via een forum.
de echte mannen praten als mannen. en zijn netjes tegen iedereen. ze zijn sterk als leeuwen.

jullie gedrag doet me denken aan kraaien en raven. snel picken en wegwezen. niet het een of het ander ik heb echt niks tegen jullie. en als ik jullie op straat zou tegenkomen zou ik niks tegen jullie doen. mijn bloed kookt niet zo snel. en mijn lontje is zeker niet kort.

maar als je claimt een man te zijn. op een echte mannen forum.
gedraag je er dan naar.

en voor de rest.... ik respecteer jullie allemaal enorm

Mister T.
17-08-2011, 15:07
http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/ok.gif

Gab
17-08-2011, 15:16
http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/ok.gif



sorry maar


XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hahahahahahaahaha ik lach me dood om dit plaatje xD...

justsomeone
17-08-2011, 15:45
http://files.myopera.com/JanetB/albums/3694872/gun-shooting.gif

deco'o
17-08-2011, 16:44
wie heeft nog meer een rare ko of situatie gehad betreft vechten zowel in ring of straat. waarvan je zegt dat is raar. apart. toevallig. speciaal:pimp:

vroeger in groep 4 speelden we weleens Russische roulette tijdens het overblijven, verder niets bijzonders

Sadix
17-08-2011, 17:45
http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/ok.gif


hahaha die kende ik nog niet. Erg vet deze. Weet je toevallig ook uit welke film? weet bijna zeker dat het een ouwe jacky chan film is, police story 2 ofzo.

Beste films van jacky ooit die police story saga's

@ deco, en waterballonnen gevecht met echte handgranaten?

Mister T.
17-08-2011, 17:59
nee sorry geen idee uit welke film :)

Leventdepevent
17-08-2011, 18:20
hahaha die kende ik nog niet. Erg vet deze. Weet je toevallig ook uit welke film? weet bijna zeker dat het een ouwe jacky chan film is, police story 2 ofzo.

Beste films van jacky ooit die police story saga's

@ deco, en waterballonnen gevecht met echte handgranaten?

nee volgens mij is het toch echt uit de film "hard boiled" van John woo hoor....das chow yun fat ipv jacky chan

Kemal
17-08-2011, 18:24
even voor de haters,

het is maar internet. als een topic je niet aanstaat kan je ook gewoon wegklikken. ik vind sommige topics ook niks aan. maar ik probeer altijd goed te reageren of gewoon weg te klikken. haat mij maar ik haat jullie niet. jullie zijn allemaal anoniem en dit is gewoon allemaal via een forum.
de echte mannen praten als mannen. en zijn netjes tegen iedereen. ze zijn sterk als leeuwen.

jullie gedrag doet me denken aan kraaien en raven. snel picken en wegwezen. niet het een of het ander ik heb echt niks tegen jullie. en als ik jullie op straat zou tegenkomen zou ik niks tegen jullie doen. mijn bloed kookt niet zo snel. en mijn lontje is zeker niet kort.

maar als je claimt een man te zijn. op een echte mannen forum.
gedraag je er dan naar.

en voor de rest.... ik respecteer jullie allemaal enorm

OSU!

reps earned

Sadix
17-08-2011, 18:25
nee volgens mij is het toch echt uit de film "hard boiled" van John woo hoor....das chow yun fat ipv jacky chan

Was een gokje , zou goed kunnen dat wat je zegt. Ik wist wel dat het chow yun was, maar hij speelde vaak de side kick van jacky vroeger, vandaar.

Leventdepevent
17-08-2011, 18:32
Was een gokje , zou goed kunnen dat wat je zegt. Ik wist wel dat het chow yun was, maar hij speelde vaak de side kick van jacky vroeger, vandaar.

ouwe gokker....ik ben echt een liefhebber van films, ik kijk zo een beetje alles wat los en vast zit, vooral liefhebber van aziatische films. en dit is 99% zeker uit hard boiled.....als je googled op hard boiled en gif dan krijg je hem ook zie ik nou net ;)

Sadix
17-08-2011, 18:33
ouwe film expert :P haha

Ik heb de LOTR saga gedownload, ga die van de week weer achter elkaar kijken.

Leventdepevent
17-08-2011, 18:36
ouwe film expert :P haha

Ik heb de LOTR saga gedownload, ga die van de week weer achter elkaar kijken.

zozo je hebt niks te doen zeker.....haha

Sadix
17-08-2011, 18:39
ik ga verder in de koffiehuis voor we een topic hijack doen

lopez86
17-08-2011, 19:17
Idd Tony.

Ik snap serieus de haat jegens deze man niet. Hij valt niemand lastig als ze hem ook niet lastig vallen.
Dat hij een aparte type is, daar ben ik het wel mee eens maar vervelend of irritand is hij niet.

En ik vind het best een grappig verhaal.

Ik heb een leerling die nog onverslagen is maar na elke wedstrijd overgeeft en 30 minuten moet liggen haha
Ik zeg hem altijd, beter voel je, je zo na een overwinning dan dat je ,je zo voelt na een nederlaag.

Jij had het zelfde als die jongen, daarom loop ik altijd onder zn schouder mee terug naar de kleedkamer en laat ik hem ff liggen.

Ach, heb geen haat naar niemand hier.
Ik snap alleen niet dat hele verhaal eromheen, dat er helemaal niet toe doet in je uiteindelijke vraag.
Je ziet Sadix toch ook niet (erbij) posten "Ik heb een leerling die nog onverslagen is. Slaat iedereen alle hoeken in, het is een beest die ik getraind heb en hij doet elke training minimaal 1000 push-ups, en wint alles unaniem. Oja en hij word niet lekker na de wedstrijd"
Hij houd het tenminste lekker simpel.

En verder, zeg je dat je bloed niet kookt, je lontje niet kort is, en je niemand wat zou doen op straat maar tegelijk komt het in meerdere topics naar voren dat je graag op straat vecht.

Ontopic: ik denk dat het te maken heeft met wedstrijdspanning, dat zal met ervaring ongetwijfeld weggaan.
Als het langer aanhoudt zou ik overwegen om naar de huisarts te gaan.
Moet je alleen wel een goeie hebben, 9 van de 10 nemen je niet serieus en zullen zeggen "dat je maar niet zo'n achterlijke sport" moet beoefenen.

Sadix
17-08-2011, 19:28
Ach, heb geen haat naar niemand hier.
Ik snap alleen niet dat hele verhaal eromheen, dat er helemaal niet toe doet in je uiteindelijke vraag.
Je ziet Sadix toch ook niet (erbij) posten "Ik heb een leerling die nog onverslagen is. Slaat iedereen alle hoeken in, het is een beest die ik getraind heb en hij doet elke training minimaal 1000 push-ups, en wint alles unaniem. Oja en hij word niet lekker na de wedstrijd"
Hij houd het tenminste lekker simpel.

En verder, zeg je dat je bloed niet kookt, je lontje niet kort is, en je niemand wat zou doen op straat maar tegelijk komt het in meerdere topics naar voren dat je graag op straat vecht.

Ontopic: ik denk dat het te maken heeft met wedstrijdspanning, dat zal met ervaring ongetwijfeld weggaan.
Als het langer aanhoudt zou ik overwegen om naar de huisarts te gaan.
Moet je alleen wel een goeie hebben, 9 van de 10 nemen je niet serieus en zullen zeggen "dat je maar niet zo'n achterlijke sport" moet beoefenen.


hahahahaaha eerlijk waar, dat was echt grappig :D

Pansier
17-08-2011, 21:54
even voor de haters,

het is maar internet. als een topic je niet aanstaat kan je ook gewoon wegklikken. ik vind sommige topics ook niks aan. maar ik probeer altijd goed te reageren of gewoon weg te klikken. haat mij maar ik haat jullie niet. jullie zijn allemaal anoniem en dit is gewoon allemaal via een forum.
de echte mannen praten als mannen. en zijn netjes tegen iedereen. ze zijn sterk als leeuwen.

jullie gedrag doet me denken aan kraaien en raven. snel picken en wegwezen. niet het een of het ander ik heb echt niks tegen jullie. en als ik jullie op straat zou tegenkomen zou ik niks tegen jullie doen. mijn bloed kookt niet zo snel. en mijn lontje is zeker niet kort.

maar als je claimt een man te zijn. op een echte mannen forum.
gedraag je er dan naar.

en voor de rest.... ik respecteer jullie allemaal enorm

Het is geen écht mannenforum... Hoe kom je daarbij, Malou is geen man!

colossus
18-08-2011, 12:31
Ach, heb geen haat naar niemand hier.
Ik snap alleen niet dat hele verhaal eromheen, dat er helemaal niet toe doet in je uiteindelijke vraag.
Je ziet Sadix toch ook niet (erbij) posten "Ik heb een leerling die nog onverslagen is. Slaat iedereen alle hoeken in, het is een beest die ik getraind heb en hij doet elke training minimaal 1000 push-ups, en wint alles unaniem. Oja en hij word niet lekker na de wedstrijd"
Hij houd het tenminste lekker simpel.

En verder, zeg je dat je bloed niet kookt, je lontje niet kort is, en je niemand wat zou doen op straat maar tegelijk komt het in meerdere topics naar voren dat je graag op straat vecht.

Ontopic: ik denk dat het te maken heeft met wedstrijdspanning, dat zal met ervaring ongetwijfeld weggaan.
Als het langer aanhoudt zou ik overwegen om naar de huisarts te gaan.
Moet je alleen wel een goeie hebben, 9 van de 10 nemen je niet serieus en zullen zeggen "dat je maar niet zo'n achterlijke sport" moet beoefenen.

situaties waar je in verkeerd
zelfverdediging

ik denk dat het spanning is want aarna altijd hoge hartkloppingen in de ring en ook al won ik of verloor ik. ik was dan nog steeds aan het kloppen.
ik heb het nu minder. maar datligt maar net of ik goed in mn vel zit. dokter lijkt me drastisch maar het kan geen kwaad om die te bezoeken. dank je wel

colossus
18-08-2011, 12:32
hahahahaaha eerlijk waar, dat was echt grappig :D

vechten is een mannen sport hoewel je vrouwelijke uitblinkers heb die er ook aan doen

The_Rock
18-08-2011, 13:19
Al mijn gevechten los ik op op internet.

justsomeone
18-08-2011, 13:29
Al mijn gevechten los ik op op internet.

En je wint ze allemaal :D

Sadix
18-08-2011, 13:54
En je wint ze allemaal :D

nouuuu, ik heb hem laatst toch is een paar hoeken gegeven, wil je niet weten jonge.