PDA

View Full Version : Hoe is het met Jimmy Eimers?



Hendy
17-08-2011, 11:17
Al een poosje niks meer gehoord van Jimmy..

Jimmy was toch 1 van de grote talenten in de 63/70kg klasse.. technisch en supersnel.
Met wat xtra ko-power had ik hem hoge ogen zien gooien in Japan!


http://www.youtube.com/watch?v=sUJG9m3WER8

Kemal
17-08-2011, 11:25
Mooi filmpje! idd razendsnel

ChingChong
17-08-2011, 11:35
Sorry, vind het niet super bijzonder.

Hendy
17-08-2011, 11:43
Deze pot zal ik niet snel vergeten;)


http://www.youtube.com/watch?v=hLZWkIciymk

Slome
17-08-2011, 12:06
Toevallig dacht ik gister aan hem... ivm de post van "de hardste KO, van Slamm 3 NL vs Thaland" diender vs Orono... Eimers zette daar een dijk van en partij neer,, indd zie post hieronder/boven!!!

ben benieuwd??!

rene37
17-08-2011, 15:16
Heb 'm week of 4 geleden zien trainen bij akdeniz Deventer. Ook even gesproken en begreep dat hij door blessures en naar een zwaardere gewichtsklasse te gaan wat aanpassingsprobs had. Probleem wat hij aankaarte was dat het moeilijk was partijen te vinden. De mindere jongens willen niet tegen 'm en voor de toppers in die klasse heeft hij toch wat tijd nodig om zich aan te passen aan het niveau. Werd wel gesproken over een eventuele match in, ik dacht december.

Slome
17-08-2011, 15:18
Heb 'm week of 4 geleden zien trainen bij akdeniz Deventer. Ook even gesproken en begreep dat hij door blessures en naar een zwaardere gewichtsklasse te gaan wat aanpassingsprobs had. Probleem wat hij aankaarte was dat het moeilijk was partijen te vinden. De mindere jongens willen niet tegen 'm en voor de toppers in die klasse heeft hij toch wat tijd nodig om zich aan te passen aan het niveau. Werd wel gesproken over een eventuele match in, ik dacht december.

Kan indd best, laatste wat ik begreep is dat ie niet meer op het lichte gewicht wilde knokke ivm telkens weight-cutting...

Khanom Thom
17-08-2011, 15:46
Eimers; ambassadeur voor de sport en privé ook een hele relaxte gozer! Hoop hem snel weer te zien in de ring.
Zijn gala's waren ook altijd supergezellig in Doetinchem...

Biiyen
17-08-2011, 19:03
Toevallig dacht ik gister aan hem... ivm de post van "de hardste KO, van Slamm 3 NL vs Thaland" diender vs Orono... Eimers zette daar een dijk van en partij neer,, indd zie post hieronder/boven!!!

ben benieuwd??!

lol... bij de die post dacht ik idd ook direct aan de KO die Diender te verwerken kreeg van Orono.

Anderson
17-08-2011, 20:07
Ja Orono dan hebben we het over een naam net hetzelfde met Eimers waar is Orono gebleven.

Slome
17-08-2011, 20:54
Ja Orono dan hebben we het over een naam net hetzelfde met Eimers waar is Orono gebleven.

Thailand?

beste man is inmiddels over de 30, kan best zijn dat ie t ook rustiger aan doet