PDA

View Full Version : Jonny "Bones" Jones Highlights, The biggest talent in MMA of the last 10 years



Devilprince
17-08-2011, 16:35
http://www.youtube.com/watch?v=_ItfImycSz4&feature=related

Voor degenen die denken dat Rampage kans maakt ;)

Rougemonkey
17-08-2011, 18:32
Ik ben fan.

Slome
17-08-2011, 18:37
Rampage is natuurlijk niet meer wat ie een jaar of wat geleden was, neemt niet weg die ie nog steeds KO is z'n handen heeft... maar hij zal moeten oppassen...
http://www.youtube.com/watch?v=wxyvdpk3WDU

Devilprince
17-08-2011, 18:51
ik heb bij rampage het gevoel dat hij eigenlijk veel beter kan dan hij laat zien, rashad evans zei dat toen hij tegen rampage vocht dat hij het gevoel had dat rampage eigenlijk nog een level hoger kon, maar dat rampage eigenlijk niet genoeg gemotiveerd en te lui is, nu maar hopen dat hij dat tegen jones ook is

Naj85
17-08-2011, 22:18
ik heb bij rampage het gevoel dat hij eigenlijk veel beter kan dan hij laat zien, rashad evans zei dat toen hij tegen rampage vocht dat hij het gevoel had dat rampage eigenlijk nog een level hoger kon, maar dat rampage eigenlijk niet genoeg gemotiveerd en te lui is, nu maar hopen dat hij dat tegen jones ook is
Idd heb ook dat gevoel
De honger is weg bij hem
Ik denk dat Evans wel een grote kans maakt tegen jones

R.H.
17-08-2011, 22:48
Idd heb ook dat gevoel
De honger is weg bij hem
Ik denk dat Evans wel een grote kans maakt tegen jones

ik vond rampage juist weer een beetje bijtrekken, alles wat hij nodig heeft is 1 klap.

En Evans zag er zijn vorige wedstrijd echt geweldig uit.

Naj85
17-08-2011, 22:55
ik vond rampage juist weer een beetje bijtrekken, alles wat hij nodig heeft is 1 klap.

En Evans zag er zijn vorige wedstrijd echt geweldig uit.
Tegen machida volgens mij zag ik ook weer ff de ouwe rampage
Met die slamms enzo
Maar vind hem toch minder de laatste jaren. Ben benieuwd wat we gaan zien tegen Jones. Misschien ziet Rampage zijn toekomst in het acteren ofzo

Kemal
17-08-2011, 23:07
wat een geweldige vechter is het ook!

Devilprince
17-08-2011, 23:21
ik vond rampage juist weer een beetje bijtrekken, alles wat hij nodig heeft is 1 klap.

En Evans zag er zijn vorige wedstrijd echt geweldig uit.

dat is zo overdreven, Rampage zijn laatste KO was in 2008 toen hij Wanderlei K.O sloeg

kooivechter
18-08-2011, 00:53
ook dit gaat jones vrij eenvoudig winnen. die kerel is op dit moment niet te stoppen, en wordt nog beter dan hij al is. angstaanjagend. Over een paar jaar zal hij overgaan naar HW

Devilprince
18-08-2011, 01:15
ook dit gaat jones vrij eenvoudig winnen. die kerel is op dit moment niet te stoppen, en wordt nog beter dan hij al is. angstaanjagend. Over een paar jaar zal hij overgaan naar HW

ja klopt de man is echt angstaanjagend goed, het is ongelofelijk, hij is gewoon eng

Pansier
18-08-2011, 01:18
Er bestaat altijd de kans op een lucky shot...

Briant
18-08-2011, 01:34
Ik zag vanaf de eerste keer dat ik hem zag vechten al dat hij kampioen zou worden en wel voor een lange tijd. Hij is onorthodox, mede door zijn lichaamsbouw. Daarnaast neemtie techniekenop als een spons en hij gaat ALTIJD voor de kill. Wat mij betreft magie nog lang aan de top blijven.

justsomeone
18-08-2011, 01:37
en hij gaat ALTIJD voor de kill.

Dat deed GSP ook, tot hij kampioen werd

Naj85
18-08-2011, 02:09
verbazend hoe Jones met gemak domineert en met zijn tegenstanders speelt. lijkt wel een grote broer die zn broertjes een pak rammel geeft lol

Briant
18-08-2011, 02:16
Dat deed GSP ook, tot hij kampioen werd

GSP is mentaal heel anders dan Jones geloof me.

Petrosyan188
18-08-2011, 02:55
geniet er nog van.. zodra rampage hem vermorzelt zal er weinig meer van hem terecht komen, het is namelijke een hele arrogante klootzak die jones die waarschijnlijk helemaal de draad mentaal kwijt zal zijn na een verliespartij

Briant
18-08-2011, 11:24
geniet er nog van.. zodra rampage hem vermorzelt zal er weinig meer van hem terecht komen, het is namelijke een hele arrogante klootzak die jones die waarschijnlijk helemaal de draad mentaal kwijt zal zijn na een verliespartij

Waarom die haat. Jon Jones is nieuwe generatie MMA, hij kan striking, takedowns en grond (wat een guillotine...).

bryan
18-08-2011, 11:53
Denk dat rampage hem niet 1 keer vol zal raken... hij komt op zoveel vlakken tekort dat ik hem gewoon niet zie winnen, echt 1 kans op 10000000 op die lucky punch maar anders denk ik echt TKO ronde 1 hooguit ronde 2 voor Jones... Hij is het voorbeeld hoe een sport doorontwikkeld

Mule-Kick
18-08-2011, 12:41
Zeker de toekomst van de LHW divisie maar laat hem eerst de titel maar eens een paar x verdedigen. Hij is goed gebracht door UFC maar nu zal hij zich moeten bewijzen tegen de echte toppers. Ik denk dat vooral Evans en Machida hem kunnen gaan testen.

TheSpeaker
18-08-2011, 13:16
http://www.youtube.com/watch?v=_ItfImycSz4&feature=related

Voor degenen die denken dat Rampage kans maakt ;)


Geen grap met Jon Jones, zoals in het intervieuw gezegd wordt hij kan van elke kant aanvallen. Hij is heel onortadox zelfs beveiligers zijn niet veilig in zijn buurt. Check het filmpje om 0:59 geeft ie snel ff een rechter hoek aan iemand.

deco'o
18-08-2011, 14:11
Waarom die haat. Jon Jones is nieuwe generatie MMA, hij kan striking, takedowns en grond (wat een guillotine...).

Ik vind JJ echt niet zo allround, het is meer zijn reach (die hij overigens erg goed weet te gebruiken) + skills in de clinch. Maar het is afwachten of iemand hem voorlopig kan stoppen.

Briant
18-08-2011, 14:40
Ik vind JJ echt niet zo allround, het is meer zijn reach (die hij overigens erg goed weet te gebruiken) + skills in de clinch. Maar het is afwachten of iemand hem voorlopig kan stoppen.

En controle en ellebogen op de grond + guillotine. Volgens mij ben je dan aardig alround.

Devilprince
18-08-2011, 14:44
Ik vind JJ echt niet zo allround, het is meer zijn reach (die hij overigens erg goed weet te gebruiken) + skills in de clinch. Maar het is afwachten of iemand hem voorlopig kan stoppen.

hij worstelde Ryan bader eruit, gaf shogun rua kickboks les en heeft 3 submission wins en controleerde Stephan Bonnar (BBJ blackbelt), Matyushenko, Shogun rua (BBJ blackbelt) brandon vera (BJJ brown belt) en kwam geen een keer in gevaar op de grond.

Zou jij mij dus kunnen uitleggen waarom jij Jon Jones niet allround vind?

Petrosyan188
18-08-2011, 15:42
gaf shogun kickboks les... zag je hoe in shape shogun was? de gemiddelde B-vechter hier had nog van hem gewonnen, bader werdt door notabene Tito in de 1e ronde verslagen. ik vind z'n resultaten wel meevallen. JJ is flink overschat en tegen rampage zal die zijn eerste echte waardige tegenstander krijgen ondanks hij champ is

deco'o
18-08-2011, 15:49
Dat hij nooit in de problemen is gekomen wil niet zeggen dat hij allround is.
Worstelend is hij erg sterk, dat wel. Maar het is niet dat hij technisch geweldig is, staand en op de grond, hij gebruikt zijn reach gewoon heel goed. Ik zou hem bv ook op zijn rug willen zien en kijken of hij kan incasseren. Maar het is ook maar de vraag of iemand hem kan gooien of een paar keer goed kan raken.

Devilprince
18-08-2011, 15:50
gaf shogun kickboks les... zag je hoe in shape shogun was? de gemiddelde B-vechter hier had nog van hem gewonnen, bader werdt door notabene Tito in de 1e ronde verslagen. ik vind z'n resultaten wel meevallen. JJ is flink overschat en tegen rampage zal die zijn eerste echte waardige tegenstander krijgen ondanks hij champ is


dat shogun niet in shape was vind ik zo goedkoop, hij is een professionele vechter, hij zorgt maar ervoor dat hij in shape is.

The Company
18-08-2011, 16:04
dat shogun niet in shape was vind ik zo goedkoop, hij is een professionele vechter, hij zorgt maar ervoor dat hij in shape is.

Als je van 2 knie operaties komt valt er weinig aan te doen. Shogun is niet meer de Shogun van Pride en dat word hij ook nooit meer.

Briant
18-08-2011, 16:22
Dat hij nooit in de problemen is gekomen wil niet zeggen dat hij allround is.
Worstelend is hij erg sterk, dat wel. Maar het is niet dat hij technisch geweldig is, staand en op de grond, hij gebruikt zijn reach gewoon heel goed. Ik zou hem bv ook op zijn rug willen zien en kijken of hij kan incasseren. Maar het is ook maar de vraag of iemand hem kan gooien of een paar keer goed kan raken.

Of die kan incasseren zullen we niet zien tegen Rampage denk ik. Op dit moment schat ik Evans het hoogst in naast Jon Jones.

Devilprince
19-08-2011, 20:45
gaf shogun kickboks les... zag je hoe in shape shogun was? de gemiddelde B-vechter hier had nog van hem gewonnen, bader werdt door notabene Tito in de 1e ronde verslagen. ik vind z'n resultaten wel meevallen. JJ is flink overschat en tegen rampage zal die zijn eerste echte waardige tegenstander krijgen ondanks hij champ is

SHOGUN RUA:"Some people think I was out of shape and are worried about my knees still being hurt after I had so much trouble with them. That isn’t the case -- there’s nothing wrong with my knees, and they were 100 percent ready for (the Jones) fight, as it was all cleared by the doctor. We made the biggest effort in doing my rehab as perfectly as possible and the UFC was kind enough to let me come back on a date that was proper to do it, according to the doctors. I have no injury excuses. As a professional fighter, you always have some injuries, even if they are minor. It's impossible, or very rare, to go through a camp without any pain. Right now I'm 100 percent, without any injuries and ready to go, but we always have to work around pain and work around injuries, and as a fighter you are always trying to make the best of it."

Shogun Rua: My knees were, and are, 100-percent ready - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/8/19/2372817/shogun-rua-my-knees-were-and-are-100-percent-ready)