PDA

View Full Version : Overeem naar UFC.. tegen wie te starten?



StrikeforceRoy
17-08-2011, 21:18
Mocht de deal doorgaan, wat ernaar uit ziet, tegen wie zien jullie Overeem het liefst beginnen?

Lesnar, Mir, Carwin?

Of tegen de upcoming Schaub?

Dragao
17-08-2011, 21:25
Liever niet tegen een worstelaar

R.H.
17-08-2011, 21:26
ik zou het dan toch gokken op Mir, of mir of Carwin. Maar Mir zou een perfecte #1 contender match zijn. Daarna JDS/Velasquez de grond in beuken. Go Ali!

Kemal
17-08-2011, 21:27
Tegen Lesnar lijkt me een mooie pot en anders hoppa gelijk tegen Cain Velasquez

el bastardo
17-08-2011, 21:31
Schaub? Die wordt vermorzeld! Mir, Carwin, Lesnar... Als Ali een van deze crushed, dan maakt ie zijn kandidatuur duidelijk vr Dos Santos of Cain. Ik denk dat Ali binnen een jaar UFC champ is...

wrestler_nl
17-08-2011, 21:39
Carwin of Mir

The Company
17-08-2011, 21:42
Mir is het meest logisch. Is op een 2 fight winstreak en hij heeft al meerdere keren voor de titel gevochten en hij is zelfs 2x champ geweest, dus grote naamsbekendheid in de VS.

Carwin heeft back 2 back losses en Schaub mag niet eens in de zelfde zin met Overeem worden gesproken.

Asura
17-08-2011, 21:45
Maar Schaub verdient wel een pak slaag

Slome
17-08-2011, 21:57
Schaub is met een mooie winning streak bezig... maar denk dat Ali. o te groot voor hm is..

Persoonlijk zie ik t liefst Mir vs Overeem..... kan een lastige pot worden hoor...

Slome
17-08-2011, 21:57
Maar Schaub verdient wel een pak slaag

omdat?

The Company
17-08-2011, 22:02
Maar Schaub verdient wel een pak slaag

Hopelijk krijgt hij die van Nog.:lol:

Asura
17-08-2011, 22:04
Ik hoop het.

@slome, omdat hij alleen maar vechters uitdaagt die al uit hun prime zijn

blackadder
17-08-2011, 22:04
Dana White.

Slome
17-08-2011, 22:20
Ik hoop het.

@slome, omdat hij alleen maar vechters uitdaagt die al uit hun prime zijn

Maar Joe Silva maakt de partijen.. dus euhh.. uitdagen oke.. maar ur right wat betreft de oppentents.. zijn niet de meest heldere meer indd..

jeffrey1978
17-08-2011, 22:28
Ik hoop Mir of Carwin denk dat dat 2 knal partijen zijn en zien we meteen hoe ali er voortstaat in de UFC.

McClane
17-08-2011, 22:30
Tegen Carwin zou een mooie partij zijn. Ik verwacht dat Lesnar en Mir, in tegenstelling tot, eerder voor de takedown zullen gaan. Na het gevecht met Verdum is het weer tijd voor mooie energieke staande partij. Althans, dat zou ik persoonlijk wel aardig vinden. Hehe.

basblue
17-08-2011, 23:17
Carwin, Mir, daarna jds of velasquez. Hij mag van mij eerst wat partijen draaien in de ufc, daarna voor de titel!

Budokan
17-08-2011, 23:21
Ipv Mir of Carwin kan het ook nog Cheick Kongo of Big Nog worden denk ik. Ik hoop op Lesnar, men zal wel een echte naam moeten inzetten om Ali te promoten

Leventdepevent
17-08-2011, 23:35
zie hem t liefst tegen mir beginnen mocht t zover komen

PD_EC
17-08-2011, 23:37
overeem vs mir lijkt mij een mooie pot . hoop dat hij snel in de ufc vecht

chechen
18-08-2011, 00:01
hij vecht tegen brock lesnar op UFC 140 : http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_140

Leventdepevent
18-08-2011, 00:10
hij vecht tegen brock lesnar op UFC 140 : http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_140
is rumoured staat erbij

Asura
18-08-2011, 00:37
Ik zou best eens Lesnar's ware kracht willen zien, jammer dat hij zo bang is voor klappen.

blackadder
18-08-2011, 00:52
Ik zou best eens Lesnar's ware kracht willen zien, jammer dat hij zo bang is voor klappen.
Lesnar bang voor klappen? Hoe kom je erbij?
http://www.youtube.com/watch?v=s6oQxacQeK8&feature=related

El Bambino
18-08-2011, 00:53
Schaub? Die wordt vermorzeld! Mir, Carwin, Lesnar... Als Ali een van deze crushed, dan maakt ie zijn kandidatuur duidelijk vr Dos Santos of Cain. Ik denk dat Ali binnen een jaar UFC champ is...

HAHAHA
Ik zie hem echt niet winnen van Velasquez of JDS!
Wel zie ik in Overeem de nummer 3 van UFC!

Naj85
18-08-2011, 00:55
wel een dreammatch tegen Lesnar. vorig jaar nog veelbesproken topics ''what if''
en ben ook benieuwd naar de ware kracht van Lesnar tegen iemand van misschien wel hetzelfde kaliber (of misschien sterker) qua kracht

Pansier
18-08-2011, 01:01
Alistair tegen Brock, beestenpartij! :)

GMR
18-08-2011, 01:40
zie ali ook niet winnen van cain of junior nadat ik em tegen werdum had gezien!

rollermanskunk
18-08-2011, 02:02
zie ali ook niet winnen van cain of junior nadat ik em tegen werdum had gezien!

Een fitte Ali kan van iedereen winnen. Tegen Werdum was Overeem allesbehalve fit. Laten we eerst maar afwachten of de deal überhaupt wel doorgaat.

basser
18-08-2011, 02:24
HAHAHA
Ik zie hem echt niet winnen van Velasquez of JDS!
Wel zie ik in Overeem de nummer 3 van UFC!
ahaha hoezo zie je hem niet winnen van jds, het enige wat jds tot nu toe heeft gedaan is met zn tegenstander staan, als tie dat met ali doet is de match voor hem al verloren... van cain snap ik je mening nog wel want cain is een top worstelaar en als hij ali neer haalt heet hij duidelijk het voordeel met nadruk op als.

Petrosyan188
18-08-2011, 02:31
ahaha hoezo zie je hem niet winnen van jds, het enige wat jds tot nu toe heeft gedaan is met zn tegenstander staan, als tie dat met ali doet is de match voor hem al verloren...

voor ali neem ik aan dat je bedoelt? alistair mag dan k-1 champ zijn maar daar koop je niks voor in het mma, tenslotte standup in MMA is anders dan gewoon kickboxen en iedereen weet dat JDS de beste standup heeft in de huidige HW divisie. die werdum waar ali zo lastig mee had... JDS heeft met een stoot hem helemaal van de wereld gekregen

Pahlavan
18-08-2011, 02:49
voor ali neem ik aan dat je bedoelt? alistair mag dan k-1 champ zijn maar daar koop je niks voor in het mma, tenslotte standup in MMA is anders dan gewoon kickboxen en iedereen weet dat JDS de beste standup heeft in de huidige HW divisie. die werdum waar ali zo lastig mee had... JDS heeft met een stoot hem helemaal van de wereld gekregen

x2

werdum raakte overeem al met een paar stoten maar die waren zacht... jds hoeft hem maar een x goed te raken en het is over. bovendien is jds qua puur boksen veel beter (sneller en technischer) dan alistair. alistair heeft veel kracht in zijn stoten maar hij is erg statisch.

justsomeone
18-08-2011, 03:01
voor ali neem ik aan dat je bedoelt? alistair mag dan k-1 champ zijn maar daar koop je niks voor in het mma, tenslotte standup in MMA is anders dan gewoon kickboxen en iedereen weet dat JDS de beste standup heeft in de huidige HW divisie. die werdum waar ali zo lastig mee had... JDS heeft met een stoot hem helemaal van de wereld gekregen



x2

werdum raakte overeem al met een paar stoten maar die waren zacht... jds hoeft hem maar een x goed te raken en het is over. bovendien is jds qua puur boksen veel beter (sneller en technischer) dan alistair. alistair heeft veel kracht in zijn stoten maar hij is erg statisch.

dit

blackadder
18-08-2011, 03:04
AO hoeft hem maar een x goed te raken en het is over.
En zo kan het ook. 1 x goed raken is 1 x goed raken van wie het ook komt. Anders is het geen goed raken he?

XanaduNL
18-08-2011, 03:26
Met alle respect voor Lesnar, hij kan niet goed tegen klapjes tegen het hoofd. Overeem is zijn ergste nachtmerrie hiervoor.

Ik zie hem het liefst tegen de winnaar OF verliezer van Cain-JDS. Het grote nadeel hiervan is de wachttijd.

blackadder
18-08-2011, 03:37
Het grote nadeel hiervan is de wachttijd.
Dat is nu eenmaal zo in de UFC.

Pahlavan
18-08-2011, 08:34
En zo kan het ook. 1 x goed raken is 1 x goed raken van wie het ook komt. Anders is het geen goed raken he?

klopt, en al helemaal met zwaargewichten. maar ik denk dat we ook kunnen stellen dat jds een betere kin heeft dan alistair

blackadder
18-08-2011, 08:55
klopt, en al helemaal met zwaargewichten. maar ik denk dat we ook kunnen stellen dat jds een betere kin heeft dan alistair
Is dat zo? Of misschien heeft JDS gewoon nog nooit een goeie stomp gehad.

Pahlavan
18-08-2011, 09:00
Is dat zo? Of misschien heeft JDS gewoon nog nooit een goeie stomp gehad.

nou carwin raakte hem anders met een flinke poeier en dat deed hem niet veel... maar ik kan me niet herrineren wanneer alistair voor het laatst een harde tik kreeg en bleef staan. begrijp me niet verkeerd... alistair heeft zware stoten en ook hij kan jds natuurlijk ko slaan... maar persoonlijk geef ik jds meer kans

blackadder
18-08-2011, 09:18
nou carwin raakte hem anders met een flinke poeier en dat deed hem niet veel...
Ik kan me niet meer veel van die partij herrinneren, UFC blijft nooit hangen bij mij ik kijk het toch maar met een oog, maar het was vooral Carwin die klappen kreeg. En wat wanhoops stoten van Carwin. Hoe weet je dat ie hem goed raakte?


maar ik kan me niet herrineren wanneer alistair voor het laatst een harde tik kreeg en bleef staan.Als je die partij tegen Badr bedoelt, hij stond nog. In tegenstelling tot Badr de eerste keer. En iets zegt me dat JDS z'n knien ook even zouden knikken als ie een hoge trap moest slikken.

justsomeone
18-08-2011, 09:38
WTF heeft badr hier nou weer mee te maken

Chane
18-08-2011, 09:53
Ik hoop niet dat ie tegen Carwin moet starten in de UFC. Zijn eerste partij moet gewoon een win zijn.
Ik geef m meer kans tegen Mir of zelfs Lesnar.

Tja... verder... ik ben zeker een Overeem fan, maar zijn incasseringsvermogen is toch wel zijn zwakste punt denk ik.
En tegen JDS of Cain gaat ie geheid klappen krijgen en ik ben bang dat Ali dat niet gaat trekken.

Maar goed... eerst maar s daadwerkelijk in de UFC terecht komen en dan gaan we t zien :)

micha
18-08-2011, 10:01
ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

Harrie Nak
18-08-2011, 10:20
Liever Lesnar dan Mir. Mir lijkt door velen hier onderschat te worden, maar ik denk dat dat een lastige kan zijn voor Alistair.

basblue
18-08-2011, 10:39
ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

Oh, en waarom dan niet? Alsof hij over alle hw's heen gaat lopen.... Of bedoel je wat ander met "totaal geen probleem"?

Tony
18-08-2011, 11:04
Ik vind dat het geen ene moer mag uitmaken tegen wie Alistair in de UFC wordt gezet in zijn eerste (en de daarna volgende) partij(en)...

Feit is dat we het hier over toppers op wereldniveau hebben. Overeem, Lesnar, Velasquez, JDS, Carwin, Mir, Nelson of voor mijn part een Kongo... Iedereen op dit niveau kan van iedereen winnen... een KO of Sub zit in een klein hoekje. Even 2 seconden geen focus... hoppa, daar ga je dan.

Dus, gewoon knokken voor wat je waard bent. Ongeacht tegen wie.

Biiyen
18-08-2011, 11:07
Liever Lesnar dan Mir. Mir lijkt door velen hier onderschat te worden, maar ik denk dat dat een lastige kan zijn voor Alistair.

Dit gevoel heb ik dus ook... Mir zijn skills worden inderdaad echt onderschat. Tegen Werdum had Alistair het echt zwaar, dan maak je borst maar nat voor Mir.

Maar Mir Vs Overeem lijkt mij wel een geweldige partij!

Overeem tegen Lesnar of Cain...? Ik weet het niet hoor, ik ga er geen geld op in zetten in ieder geval. Heb hetzelfde gevoel als Nederland tegen Brazilië moet voetballen... "het kan, maar je moet zelf 110% zijn"

Haringsma
18-08-2011, 11:14
Ik zou hem tegen alle heavyweights wel willen zien. Ik denk niet dat hij alles makkelijk wint (zoals ik dat nu bijvoorbeeld van Jon Jones denk) maar hij maakt zeker wel tegen iedereen kans. Ook tegen worstelaars als Carwin en Lesnar. Ik zie niemand hem drie ronden op zijn rug leggen.

dietrik
18-08-2011, 11:28
ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

zou einemo ook niet de hele divisie leeg vegen??

Slome
18-08-2011, 12:25
zou einemo ook niet de hele divisie leeg vegen??

Einemo is toch wel van een ander kaliber als mr. Overeem

superfreak
18-08-2011, 13:19
Die Micha toch... ow my god!!! haha.

Ali moet heel goed opletten. Zoals hier eerder gezegd kan hij niet zo goed tegen stoten. Ali was dan in z'n laatste partij niet helemaal fit dus dat geef ik 'm dan wel weer. Echter mag hij blij zijn dat Werdum met een soort van pitterpatter achtige stoten kwam. Anders was het over geweest.
Mir z'n stand up en knietjes worden steeds beter en dat is ook een grote jongen. Dus de fysieke voordeel zit er dan niet in. Naar de grond gaan met Mir lijkt me geen strak plan. Zijn worstelskils zijn beter dan die van Ali en over z'n BJJ zullen we het al helemaal niet hebben.
Carwin is een sterke worstelaar maar die zal toch proberen te staan met ali en daar heeft hij dan een kans.
JDS en Cain moet hij effe uit de buurt blijven eerlijk gezegd. Kongo is mooi en die kan hij wel hebben gok ik zo.
Tegen Schaub is ook wel een mooie partij. Die kan hij in de stand up wel hebben om dat Ali technischer is. Tegen Big nog kan ook wel maar beland niet op de grond.

K-1sunstarr
18-08-2011, 13:30
Het moet helemaal niet uitmaken tegen wie hij moet vechten, als de UFC een mooie match voor hem heeft, moet hij klaar voor zijn.
Schaub, Big Nog, Kongo, Lesnar, Mir, Carwin en Dos Santos " Bring it on "

jake phuk
18-08-2011, 13:42
titel van post was/is/blijft misleidend.
http://www.manhattanprep.com/gre/blog/wp-content/uploads/sad3-211x300.jpg

micha
18-08-2011, 14:36
Die Micha toch... ow my god!!! haha.

Ali moet heel goed opletten. Zoals hier eerder gezegd kan hij niet zo goed tegen stoten. Ali was dan in z'n laatste partij niet helemaal fit dus dat geef ik 'm dan wel weer. Echter mag hij blij zijn dat Werdum met een soort van pitterpatter achtige stoten kwam. Anders was het over geweest.
Mir z'n stand up en knietjes worden steeds beter en dat is ook een grote jongen. Dus de fysieke voordeel zit er dan niet in. Naar de grond gaan met Mir lijkt me geen strak plan. Zijn worstelskils zijn beter dan die van Ali en over z'n BJJ zullen we het al helemaal niet hebben.
Carwin is een sterke worstelaar maar die zal toch proberen te staan met ali en daar heeft hij dan een kans.
JDS en Cain moet hij effe uit de buurt blijven eerlijk gezegd. Kongo is mooi en die kan hij wel hebben gok ik zo.
Tegen Schaub is ook wel een mooie partij. Die kan hij in de stand up wel hebben om dat Ali technischer is. Tegen Big nog kan ook wel maar beland niet op de grond.


Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC

Nikko
18-08-2011, 17:17
overeem zie ik absoluut niet winnen van junior dos santos en ook niet van cain vasquez!

maartenjackie
18-08-2011, 17:21
Ik wel

PD_EC
18-08-2011, 18:03
ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

ik denk toch dat brock,carwin,cain of JDS het overeem heel moeilijk kunnen maken
daar in tegen hoort overeem wel in dit rijtje thuis

Devilprince
18-08-2011, 18:11
Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC

word wakker !


http://strengthplay.com/wp-content/uploads/2011/04/PityTheFool.jpg

rollermanskunk
18-08-2011, 18:30
Lesnar is klaar voor Overeem!!

http://www.youtube.com/watch?v=E5SjD-KcSkE&feature=player_detailpage

Mevrouw Thieme komt er maar in...

RtoDeep
18-08-2011, 18:51
ik zou het echt niet weten, meest van onze helden zijn vrij snel tegen de lamp gelopen bij de UFC..

ben groot fan van Ali maar zn stand-up vond ik er niet super uitzien tegen werdum, oke was een beetje een vreemde wedstrijd, maar even buiten dat dan.

en zo op het oog kunnen mensen wel zeggen dat bv JDS boksen beter is voor MMA , maar dat moet altijd nog blijken als ze elkaar tegenkomen.. AO heeft voor iets dichterbij weer knieen om van te huile, zo kan je nog wel een dagje door kunnen gaan.

heeeel lastig altijd, die die mannen is 1 klap genoeg , zie hendo vs fedor bv, die had ik ook nie zien aankomen :S

laat hem eerst nou maar binnenkomen, en idd mensen KO meppen.. op die manier wordt je vanzelf UFC champ

univers1l
18-08-2011, 20:41
carwin is een goede eerste tegenstander, vervolgens de verliezer jds-velasquez tegen overeem en dan pas titleshot.
dan kunnen we zeggen hij heeft tegen de top bewezen dat hij de beste is.

The Company
18-08-2011, 20:45
carwin is een goede eerste tegenstander, vervolgens de verliezer jds-velasquez tegen overeem en dan pas titleshot.
dan kunnen we zeggen hij heeft tegen de top bewezen dat hij de beste is.

Ik heb een vraag voor je, wie zou je anders een titleshot geven na Cain vs JDS? Ik denk dat niemand hem meer verdiend dan Overeem omdat de HW divisie in de UFC nu eenmaal het minst stacked is.

Brock werd in zijn laatste partij destoyed door Cain
Carwin is op een 2 losing streak
Winner Schaub vs Nog. Nog is pas nog KO geslagen door Cain en Schaub heeft alleen wins over oude versleten Pride vechters.
Mir is op een 2 fight win streak maar ook niet tegen top competitie Crocop en Nelson.

Petrosyan188
18-08-2011, 20:53
Ik heb een vraag voor je, wie zou je anders een titleshot geven na Cain vs JDS? Ik denk dat niemand hem meer verdiend dan Overeem omdat de HW divisie in de UFC nu eenmaal het minst stacked is.

Brock werd in zijn laatste partij destoyed door Cain
Carwin is op een 2 losing streak
Winner Schaub vs Nog. Nog is pas nog KO geslagen door Cain en Schaub heeft alleen wins over oude versleten Pride vechters.
Mir is op een 2 fight win streak maar ook niet tegen top competitie Crocop en Nelson.

ga er maar van uit dat next in line lesnar of mir wordt, zeker als JDS champ wordt. dan zullen ze JDS effe wat vakantie gunnen ondertussen(voor een UFC vechter vecht die best veel) lesnar vs mir en de winnaar vecht dan tegen JDS. ik denk dat carwin de tegenstander wordt en het zou mij niet eens verbazen als die dan nog een vechter moet verslaat voor een titleshot, hij heeft immers tot nu toe op HW alleen maar van vechters gewonnen die in hun winter(zelfs niet eens herfst) van carierre zaten en een gecutte UFC vechter

The Company
18-08-2011, 20:55
ga er maar van uit dat next in line lesnar of mir wordt, zeker als JDS champ wordt. dan zullen ze JDS effe wat vakantie gunnen ondertussen(voor een UFC vechter vecht die best veel) lesnar vs mir en de winnaar vecht dan tegen JDS. ik denk dat carwin de tegenstander wordt en het zou mij niet eens verbazen als die dan nog een vechter moet verslaat voor een titleshot, hij heeft immers tot nu toe op HW alleen maar van vechters gewonnen die in hun winter(zelfs niet eens herfst) van carierre zaten en een gecutte UFC vechter

Werdum was niet gecut. Hij kreeg alleen een paycut en daarom nam hij zelf ontslag.

Mir vs Lesnar zou goed kunnen ja heb je gelijk in.

victor45
18-08-2011, 20:56
Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC


Misschien tijd voor een opticien???

univers1l
18-08-2011, 20:58
Ik heb een vraag voor je, wie zou je anders een titleshot geven na Cain vs JDS? Ik denk dat niemand hem meer verdiend dan Overeem omdat de HW divisie in de UFC nu eenmaal het minst stacked is.

Brock werd in zijn laatste partij destoyed door Cain
Carwin is op een 2 losing streak
Winner Schaub vs Nog. Nog is pas nog KO geslagen door Cain en Schaub heeft alleen wins over oude versleten Pride vechters.
Mir is op een 2 fight win streak maar ook niet tegen top competitie Crocop en Nelson.

zoals ik het zie is lesnar next in line.
en petro gaf het al aan lesnar vs mir en de winnaar krijgt titleshot.

The Company
18-08-2011, 21:00
zoals ik het zie is lesnar next in line.
en petro gaf het al aan lesnar vs mir en de winnaar krijgt titleshot.

Lesnar vs Cain I gezien? Ik snap dat Lesnar de grootste draw is maar IMO verdiend hij geen title shot na een win over Mir.

victor45
18-08-2011, 21:01
Stel je voor dat Micha echt naar de opticien moet, en Ali verliest tegen Mir, Lesnar,Cain of JDS dan hebben wij als vechtsport liefhebbers nog maar weinig om op te hopen binnen het MMA op het hoogste niveau. Dus hopen op een off day van de eerste tegenstander.

basblue
18-08-2011, 21:05
Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC

Echo, echo....

Poging 2: Oh, en waarom dan niet? Alsof hij over alle hw's heen gaat lopen.... Of bedoel je wat ander met "totaal geen probleem"?

Illest
18-08-2011, 22:29
er is maar 1 Nederlander in de UFC waar ik in geloof en dat is Struve

lol@ mensen die denken dat Ali naar de UFC gaat...z'n management fokt het op het allerlaatste moment toch wel weer op...

Voorheen was ik optimistisch, maar het is niet reëel om te denken dat een vechter die in vergelijking met de huidige UFC-vechters zo weinig draait daar opeens iedereen door de kooi gaat meppen of opvouwt...

het zou weleens een flinke realitycheck kunnen worden....een Crocopje...misschien zelfs een Yveltje....:cool2:

Illest
18-08-2011, 22:33
ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeem

Edgar Davids had destijds een leuke opmerking over Hiddink....schiet me nu net even te binnen;)

micha
18-08-2011, 22:34
we zullen zien.

Harrie Nak
18-08-2011, 22:38
ik zie totaal geen problemen in de UFC voor Overeemhttp://rasica.files.wordpress.com/2009/05/head_up_your_ass2jpg.jpeg

Illest
18-08-2011, 22:41
we zullen zien.

jij dus niet:lol:

blackadder
18-08-2011, 22:47
Voorheen was ik optimistisch, maar het is niet reëel om te denken dat een vechter die in vergelijking met de huidige UFC-vechters zo weinig draait daar opeens iedereen door de kooi gaat meppen of opvouwt...

ehh...???
Hij heeft net zoveel gedraaid dit jaar als JDS, Mir en Carwin. En meer dan Velasquez tot nu toe.

Illest
18-08-2011, 23:12
ehh...???
Hij heeft net zoveel gedraaid dit jaar als JDS, Mir en Carwin. En meer dan Velasquez tot nu toe.

Tegen vechters van hetzelfde niveau als die van de UFC? Ik zie het hem gewoon niet flikken daar

(misschien was het het jaar daarvoor dat hij zo weinig draaide in mma)

blackadder
18-08-2011, 23:19
Tegen vechters van hetzelfde niveau als die van de UFC? Ik zie het hem gewoon niet flikken daar

(misschien was het het jaar daarvoor dat hij zo weinig draaide in mma)
Vorig jaar heeft ie net zoveel gedraaid als Mir, Carwin en Velasquez. Een UFC aantal partijen. Wat inderdaad niet veel is.

micha
19-08-2011, 08:38
jij dus niet:lol:


waarschijnlijk ben ik er gewoon bij dus.....

Budokan
19-08-2011, 14:20
Ik snap het niet meer, de helft van de reacties gaat over de matige standup van Ali, hij moet oppassen voor een goede klap van JDS want die slaat veel harder dan Werdum. Heeft Ali niet de K1 gewonnen? Is dat niet de plek waar de beste standupvechters lopen? Badr, Spong en zoverder slaan volgens mijj echt wel wat harder dan Werdum en die heeft hij redelijk overleefd toch? Maak me enkel zorgen als het naar de grond gaat

lopez86
19-08-2011, 14:40
Ik snap het niet meer, de helft van de reacties gaat over de matige standup van Ali, hij moet oppassen voor een goede klap van JDS want die slaat veel harder dan Werdum. Heeft Ali niet de K1 gewonnen? Is dat niet de plek waar de beste standupvechters lopen? Badr, Spong en zoverder slaan volgens mijj echt wel wat harder dan Werdum en die heeft hij redelijk overleefd toch? Maak me enkel zorgen als het naar de grond gaat

Dat is ook zo, maar K-1 is geen MMA standup, en Ali kan niet zo blokken als hij tijdens zijn K-1 partijen deed, want hij heeft nu mini handschoentjes.
Hij kan dus niet zo vechten als hij daar deed, statisch, dekking dicht en gewoon naar voren vechten want dan loopt hij 100% op een stoot en dat zie ik met een beweeglijke en snelle Dos Santos best wel gebeuren, de partij tegen Werdum was daar een voorbode van.
Daarbij heeft hij nogsteeds niet tegen een echte worstelaar gevochten, wat dat betreft zitten zowel Cain als Dos Santos op een ander niveau dan al zijn vorige tegenstanders.
Ali kan 100% meekomen maar het zullen heus geen makkelijke partijen worden.


Zoals ik al zei zie ik geen problemen voor Overeem bij de UFC

Jij verschijnt er verdwijnt ook alleen maar als er iets positiefs te vermelden valt, toen dat hele debacle tussen Zuffa en GG op gang was was je nergens te bekennen, en je verdwijnt ook weer als er iets niet pro-GG verschijnt.
Je mening doet er dus niet toe in deze.

Peter0711
19-08-2011, 16:13
Hoe zou het gaan als Allistair zijn eerste wedstrijd tegen een matige tegenstander verliest in de UFC?

Shitstorm op ze best volgens mij !!

Petrosyan188
19-08-2011, 17:38
Jij verschijnt er verdwijnt ook alleen maar als er iets positiefs te vermelden valt, toen dat hele debacle tussen Zuffa en GG op gang was was je nergens te bekennen, en je verdwijnt ook weer als er iets niet pro-GG verschijnt.
Je mening doet er dus niet toe in deze.

x2 dat mensen nog serieus op micha reageren... de enige wat die te melden heeft GG loopt er over heen, gg is de beste, gg heeft de beste managment, gg vechters verlaten als laatste de gym etc. etc. verspil je tijd toch niet aan die onzin

univers1l
19-08-2011, 18:22
Waarschijnlijk krijgt alistair een partij om zich te bewijzen, denk zelf dat travis Brown of brandon schaub de tegenstanders worden allebei een goede winning streak

The Company
19-08-2011, 18:24
Travis Browne zit op een 1 winstreak lol

Petrosyan188
19-08-2011, 18:35
overigens wat ik me nu afvraag... is dit nie een hele opzet geweest van UFC en GG samen om onderuit te komen uit die ene SF partij en direct naar UFC te gaan. want als ik het goed begrijp wou zuffa niet samenwerken met GG als hun manier van zaken doen niet veranderden terwijl SF al die tijd daar geen problemen had... ze cutten bijna heel GG en nu haalt UFC ze op... SF nu met lege haden

remco pardoel
19-08-2011, 20:29
Cain wie anders..

univers1l
19-08-2011, 22:48
Travis Browne heeft idd van struve gewonnen maar buiten dat is hij nog ongeslagen. 12 partijen en daarvan 11 gewonnen en 1 draw.

Marchant
19-08-2011, 23:45
ik zie hem wel tegen Nelson geplaatst worden goede groundgame en bleef de volle 3 rondes staan tegen JDS.
Denk dat ali het nog wel lastig zou kunnen krijgen tegen Roy.

Harrie Nak
20-08-2011, 00:16
Mir vs. Lesnar 3 schijnt min of meer vast te staan. Overeem debuteert als alles goed gaat qua onderhandelingen op UFC 140.