PDA

View Full Version : Brock Lesnar is terug!



Harrie Nak
18-08-2011, 14:25
http://www.youtube.com/watch?v=E5SjD-KcSkE

Leventdepevent
18-08-2011, 14:32
hahah kijk em knallen joh....die sniperrifle's zijn nog best zwaar joh

Slome
18-08-2011, 17:38
http://www.dierenwelzijn-nederland.nl/partij-voor-de-dieren/13a79eb40.jpg

Kemal
18-08-2011, 17:43
:lol: wat een vent ook!

Asura
18-08-2011, 17:49
WWE/WWF= Niet goed voor je.

ChingChong
18-08-2011, 18:42
En ik maar denken dat hij bij de UFC zit omdat hij goede vechter is en niet om al die rednecks UFC te laten volgen...

bush1do
18-08-2011, 19:37
:lol: wat een vent ook!

partij voor de dieren kom er maar in..

D1987
18-08-2011, 19:38
Ik wil net posten: wat een redneck

@ wapen: Barrett 50 .cal toch? hartstikke zwaar wapen hehe

jerul
19-08-2011, 02:37
Ik vind het walgelijk, dieren neerschieten voor de fun of it. Brock zou het leven inmiddels wat meer mogen appreciëren wat mij betreft.

CanisLupus
19-08-2011, 09:42
Idd, wat een walgelijke vent. Bah!

rollermanskunk
19-08-2011, 11:18
Volgens Dana zal Brock pas in september beginnen met trainen, hij verwacht dat die pas in het begin van 2012 in de Octagon te zien zal zijn.

blackadder
19-08-2011, 12:31
En ik maar denken dat hij bij de UFC zit omdat hij goede vechter is ...
:lol:

ijsblok
19-08-2011, 12:33
cool filmpje met goeie muziek!

Remco
19-08-2011, 17:22
We definitely got some desintegration going???

Makes you respect the kaliber???

Je zit al kijkend echt te wachten op een grizzly die Brock vanachter even komt kietelen.

-> Officieel geen fan meer van Brock!

lopez86
19-08-2011, 17:35
Die reacties ook, al verschillende mensen die PETA hebben ingeschakeld LOL.

TOON
19-08-2011, 20:00
smakeloos!

goro
19-08-2011, 20:11
smakeloos!

en dit?

http://www.youtube.com/watch?v=45ENyy8kbXg&feature=player_embedded

R.H.
19-08-2011, 20:14
haha ik vind het wel mooi om te zien ;) . Nou vind ik jagen sowieso al vet maar goed.

Brock blijft toch gewoon een goeie ouwe Redneck, WOHOOO!

http://www.youtube.com/watch?v=iGxpdP3ZbWQ&feature=related

Leventdepevent
19-08-2011, 23:01
whaaahaha waarschijnlijk ook pruimtabak in zn mond

TOON
19-08-2011, 23:15
en dit?

http://www.youtube.com/watch?v=45ENyy8kbXg&feature=player_embedded

ook....jagen om te overleven oke, jagen voor je plezier is gewoon zonde....

ChingChong
20-08-2011, 10:54
ook....jagen om te overleven oke, jagen voor je plezier is gewoon zonde....

Niet zo hypocriet... jij eet ook dagelijks vlees dat geproduceerd is uit dieren die maar 6 week leven en nooit daglicht heeft gezien. Dan maakt dat ene diertje echt niet uit, die heeft tenminste vrij rondgelopen.
(of ben je soms vegatariër?)

The boy
20-08-2011, 12:00
wat een mongool

TOON
20-08-2011, 13:59
Niet zo hypocriet... jij eet ook dagelijks vlees dat geproduceerd is uit dieren die maar 6 week leven en nooit daglicht heeft gezien. Dan maakt dat ene diertje echt niet uit, die heeft tenminste vrij rondgelopen.
(of ben je soms vegatariër?)

ik ben ook hypocriet, vnv weer een bbq! en daar ga ik heerlijk van genieten :)
maar daarmee zeggende hoef ik het afknallen just voor de fun niet goed te keuren.....

lopez86
20-08-2011, 14:14
Ach laat die arme man toch lekker diertjes knallen, er zijn veel ergere dingen in de wereld kwa dierenleed, ga je daar dan druk om maken.
Bovendien vliegen die prairiehondjes als colablikjes door de lucht en ziet dat er grappig uit :D

jerul
21-08-2011, 00:49
Niet zo hypocriet... jij eet ook dagelijks vlees dat geproduceerd is uit dieren die maar 6 week leven en nooit daglicht heeft gezien. Dan maakt dat ene diertje echt niet uit, die heeft tenminste vrij rondgelopen.
(of ben je soms vegatariër?)

Helemaal niet hypocriet, ik begrijp de spanning en lol ervan maar iets neerschieten voor de lol vind ik afschuwelijk. Dat er iets flink mis is met de voedingsindustrie is een gegeven, echter is het feit dat wij ondanks dat nog steeds vlees eten (al dan niet zoveel mogelijk biologisch) niet een goede reden om aan te nemen dat het dan maar meteen 'oké' is om voor de lol dieren neer te schieten.

Jagen om vervolgens het dier op te eten vind ik iets moois en natuurlijks mits dit met respect gebeurd. Dieren doodschieten voor de lol en om reclame te maken voor een ammunitiemerk vind ik bijna te absurd voor woorden. Dit is gewoon genieten van leed van anderen.

Asura
21-08-2011, 01:14
Helemaal niet hypocriet, ik begrijp de spanning en lol ervan maar iets neerschieten voor de lol vind ik afschuwelijk. Dat er iets flink mis is met de voedingsindustrie is een gegeven, echter is het feit dat wij ondanks dat nog steeds vlees eten (al dan niet zoveel mogelijk biologisch) niet een goede reden om aan te nemen dat het dan maar meteen 'oké' is om voor de lol dieren neer te schieten.

Jagen om vervolgens het dier op te eten vind ik iets moois en natuurlijks mits dit met respect gebeurd. Dieren doodschieten voor de lol en om reclame te maken voor een ammunitiemerk vind ik bijna te absurd voor woorden. Dit is gewoon genieten van leed van anderen.

Daardoor kan een ander roofdier of ander aasdier is een makkelijk hapje eten, is dat nou zo erg?
Haat je aasdieren of hoe zit het.

jerul
24-08-2011, 02:00
Daardoor kan een ander roofdier of ander aasdier is een makkelijk hapje eten, is dat nou zo erg?
Haat je aasdieren of hoe zit het.

Wat is dit nou weer voor een onzinpost. Ik noem jagen specifiek als uitzondering, ik heb niks tegen roofdieren dieren ombrengen om te eten maar een BL die voor de lol dieren neerschiet of de voedingsindustrie die op een oneconomische en vooral onethische wijze met dieren omgaat daar heb ik wel een probleem mee.

Ik snap sowieso niet waarom iemand commentaar heeft op het feit dat mensen dit walgelijk vinden. Ik plaats geen reacties op berichten van mensen die dit een leuk filmpje vinden tenzij ik een normale vriendelijke discussie met ze zou willen aangaan. Ik hoop dat je je zelfwaardering ook uit andere dingen haalt dan reacties uitlokken op een forum.

Asura
24-08-2011, 02:08
Ik weet niet of je het weet, maar bepaalde roof- en aasdieren staan op de zwarte lijst in Minnesota, Amerika. Het is één van de redenen waarom sportjagen daar zo word aangemoedigt omdat er een overpopulatie is van knaagdieren zoals deze prairydogs terwijl het hoofdvoedsel van die lokale roofdieren juist een stuk minder voorkomen de laatste jaren, dit zijn bv de minder intelligente prooidieren zoals konijnen. Guess what, er is daar zowat geen konijn meer te vinden. Het gebeurt soms dat het hoofdvoedsel van een roofdier uitsterft of verdwijnt in een bepaalt gebied. Wat moet je dan doen? Ze ook laten uitsterven?

Als je sportjagen kan samenvoegen met natuurbehoud, ook al is het voor het plezier, maakt het dan wat uit?


Of wil je Brock gewoon zwartmaken hier?

Vinand
24-08-2011, 10:55
Die Lesnar is gewoone echt een fucking idioot. Hoop echt dat hij zijn volgende wedstrijd weer keihard voor schut word gezet en noooooooooooit meer terugkomt. Dat hij een pussy is heeft hij de afgelopen 2 wedstrijden al laten zien

jerul
24-08-2011, 11:51
Ik weet niet of je het weet, maar bepaalde roof- en aasdieren staan op de zwarte lijst in Minnesota, Amerika. Het is één van de redenen waarom sportjagen daar zo word aangemoedigt omdat er een overpopulatie is van knaagdieren zoals deze prairydogs terwijl het hoofdvoedsel van die lokale roofdieren juist een stuk minder voorkomen de laatste jaren, dit zijn bv de minder intelligente prooidieren zoals konijnen. Guess what, er is daar zowat geen konijn meer te vinden. Het gebeurt soms dat het hoofdvoedsel van een roofdier uitsterft of verdwijnt in een bepaalt gebied. Wat moet je dan doen? Ze ook laten uitsterven?

Als je sportjagen kan samenvoegen met natuurbehoud, ook al is het voor het plezier, maakt het dan wat uit?


Of wil je Brock gewoon zwartmaken hier?

Nu doe je weer precies hetzelfde, omdat ergens in de wereld sportjagen nuttig is betekent niet dat al het sportjagen nobel is. Daarnaast zeg je dat er bijna geen konijntjes meer zijn, volgens mij is dat ook juist waarop ik Brock bijvoorbeeld zie schieten. Ik HAD en HEB ook niks tegen Brock alleen tegen wat hij hier doet en dat is niet alles wat brock is natuurlijk.

Verder wist ik dit inderdaad nog niet dus dankje voor het delen.

Collina
24-08-2011, 12:26
@ Jerul,

Je hebt overall gezien een zeer goed punt. Wat Asura zegt klopt, maar er word nog steeds gedood just for fun en voor de sport. (lijkt me niet nodig)

Ontopic: Hoop Alistair snel te zien in UFC, wie weet tegen tegen Brock. Good warming up!

Collina