PDA

View Full Version : Nogueira over homo's



deco'o
19-08-2011, 23:46
'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student

(http://cdn1.sbnation.com/entry_photo_images/1764323/im27559_large.jpg) Antonio Rodrigo Nogueira would prefer not to train with a gay student.
Way back in 2009, Dana White addressed the issue of a gay fighter in the UFC in a video blog for UFC 98. White, hopefully correctly, said it would be no big deal (transcription by MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2009/05/25/an-openly-gay-fighter-in-the-ufc-dana-white-says-hed-be-welcom/)):

"I honestly think it would have no impact whatsoever, with not only our fighters, but our fan base," White said. "The guys in the UFC, everybody's so cool, there's great sportsmanship, everybody's so respectful. It wouldn't be a big deal to me, and most of the guys I know in this sport, it wouldn't be a big deal to them either."
It seems as if Antonio Rodrigo Nogueira (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122498/antonio-rodrigo-nogueira) isn't fully on board that train. He spoke with UOL Esporte (http://esporte.uol.com.br/lutas/vale-tudo/ultimas-noticias/2011/08/19/rodrigo-minotauro-diz-que-nao-treinaria-com-gays-para-evitar-maldade.htm) about training with a gay fighter (translation by Tom Mendes):

"I have no prejudice against the gays, but I wouldn't train with someone who's gay. I have no malice, I don't take our physical contact as (something) sexual. But what if the gay person has that malice of having physical contact with me, of staying there grappling? I would have no problems having a gay student in my academy, but I would rather not train with him."
This is just all sorts of unfortunate. I don't really know what to say. This is the equivalent of a guy telling his ladyfriend (or vice versa or guy telling his boyfriend or whatever) "Uh, yeah, it's not YOU that I don't trust. It's all those other guys that I don't trust!"
The only saving grace for Nogueira is if he also refuses to roll with women for the same, if reversed, reason. And that's only a saving grace in the sense that he would at least be consistent with some pretty outdated beliefs.
When Tom sent this to the Bloody Elbow email list, we reacted with sighs and groans. Nogueira is high up on most of our lists of favorite fighters, or at least an honorable mention. So, to hear that a guy not only believes this, but feels it's an appropriate thing to make public is more than disappointing.


'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2011/8/19/2373055/minotauro-nogueira-would-not-train-with-gay-student)

Geef Nogueira eens ongelijk

Asura
19-08-2011, 23:48
Ik moet bijna huilen als ik dit lees man. Gelukkig heb ik scheit aan homo's, dat verzacht de pijn. Dadelijk heb je een pik in je oor tijdens het rollen, ongezond.

Sadix
19-08-2011, 23:51
Ik heb in principe niets tegen homo's maar ik zou geen homo in me guard willen hebben hahaha

Boran
19-08-2011, 23:52
Belachelijk dit.
Net alsof elke homo je aanrandt als je te dicht in de buurt komt.

Asura
19-08-2011, 23:53
Is that a gun?

deco'o
19-08-2011, 23:53
Ik heb in principe niets tegen homo's maar ik zou geen homo in me guard willen hebben hahaha

wuhahha
je weet ook niet met wat voor bedoelingen ze naar de bjj les komen

Sadix
20-08-2011, 00:00
Belachelijk dit.
Net alsof elke homo je aanrandt als je te dicht in de buurt komt.

dat zegt de beste man niet. Hij zegt alleen dat hij niet een homo in zijn guard wilt hebben hahaha

kmr
20-08-2011, 00:01
Is het dan ook begrijpelijk als vrouwen niet met een man willen rollen?

deco'o
20-08-2011, 00:05
Is het dan ook begrijpelijk als vrouwen niet met een man willen rollen?

zijn er dan mannen die les willen van vrouwen?

Sadix
20-08-2011, 00:05
Ja dat is dan ook begrijpelijk kmr, ik heb daar zeer zeker begrip voor.
Ik zou ook niet willen dat mijn vrouw zou grappelen met een man.

Asura
20-08-2011, 00:12
Ik heb nog nooit een vrouw gezien die niet in de keuken, op weg naar de supermarkt, of op weg terug naar de keuken was. Zie dus niet wat dat met BJJ te maken heeft.

Boran
20-08-2011, 00:14
dat zegt de beste man niet. Hij zegt alleen dat hij niet een homo in zijn guard wilt hebben hahaha

En dat wil ie niet, omdat ie bang is dat een homo 'm verkeerd aan zal raken of er bepaalde gedachten bij heeft.
Je merkt 't toch meteen als het seksueel wordt. Wanneer dat 't geval is kun je er op dat moment toch iets van zeggen.

Als ik clinch met een vrouw probeer ik ook niet stiekem haar borsten aan te raken of heb ik er seksuele gedachten bij.

johnmixfight
20-08-2011, 00:15
Ja dat is dan ook begrijpelijk kmr, ik heb daar zeer zeker begrip voor.
Ik zou ook niet willen dat mijn vrouw zou grappelen met een man.


zieligert, je vertrouwt jouw eigen vrouw dus niet.... goede basis voor een relatie

en vrouwen die niet met een man willen rollen, get over it, jullie willen toch emancipatie

Asura
20-08-2011, 00:18
Me vriendin mag rollen wie ze wil, maar ik snap wel als je er niet prettig bij voelt.
En homo's... je weet gewoon als hij aan het praten is dat er een uur eerder nog een pik in zijn mond zat, ja toch

Leventdepevent
20-08-2011, 00:22
dat ie uberhaupt dat soort sexuele gedachtes heeft tijdens het knokken....ik zou zeggen rammen of t nou een homo is of niet

Asura
20-08-2011, 00:23
BJJ is toch niet echt knokken, north-south position met iemand die 5 pikken per week ziet is toch niet prettig, ja toch

Sadix
20-08-2011, 00:42
BJJ is toch niet echt knokken, north-south position met iemand die 5 pikken per week ziet is toch niet prettig, ja toch

hahahaa Asura :D

John, praat met respect, zoals ik dat ook doe.
Ik vertrouw mijn vrouw zeer zeker maar ik vertrouw niet elke man met wie ze zou grappelen. En los daar van, wil ik het gewoon niet klaar. Het is nergens voor nodig voor mijn vrouw om zo intiem met een man te zijn, of het nou grappelen is of niet.

wrestler_nl
20-08-2011, 00:42
Ik snap Sadiq heel goed , ik zou het ook niet prettig vinden als bijv mijn vriendin met een man zou grapplen. Heeft trouwens niets met vertrouwen te maken.

Cain
20-08-2011, 00:52
zou ook niet graag gemount willen worden door een homo...
voor je het weet heb je aids en ben je dood door zo'n mafkees!!
want zo gaat het dus mooi wel, laat ze maar mooi met z'n alle op een boot in de gracht lekker uit mijn buurt.

Briant
20-08-2011, 01:06
Sex heeft geen plek in een dojo. Als jij grappling als iets sexueels ziet zit je op de verkeerde sport.

gimgamgommetje
20-08-2011, 01:08
Ik heb er absoluut begrip voor als een vrouw liever niet met een man wil rollen of trainen in de guard. Je komt wel behoorlijk dichtbij in de persoonlijke zone. Daarbij komt dat ik veel werk met zelfverdediging voor vrouwen die eea hebben meegemaakt en die dus liever helemaal niet fysiek worden met een man. Ik probeer ze wel door te laten stromen naar de gemengde groep als ze er klaar voor zijn, zodat ze realistischer trainen.

Zelf heb ik geen moeite met het trainen met homo's. Ik vind ook niet dat je onderscheid moet maken in de lessen met wie je traint.
Voor de dames heb ik een aparte les omdat daar gewoon veel behoefte aan is. in de gemengde groepen is het niet toegestaan om te weigeren met iemand te trainen vanwege sekse, geaardheid,huidskleur, religie en noem de dingen van de grondwet maar op. Voor alle duidelijkheid staat dit ook zo in de huisregels.

appelsap
20-08-2011, 01:24
zou ook niet graag gemount willen worden door een homo...
voor je het weet heb je aids en ben je dood door zo'n mafkees!!
want zo gaat het dus mooi wel, laat ze maar mooi met z'n alle op een boot in de gracht lekker uit mijn buurt.

WTF....
Dacht dat ik dit soort bekrompen ideeen alleen hier in de VS no veel tegen kwam.......wrong

Misschien iets meer trainen dan word je helemaal niet gemount...........

Asura
20-08-2011, 01:34
WTF....
Dacht dat ik dit soort bekrompen ideeen alleen hier in de VS no veel tegen kwam.......wrong

Misschien iets meer trainen dan word je helemaal niet gemount...........

held!


Ging je daarvoor?

En vind het een beetje bekrompen dat je zo denkt over de VS, iets te veel tv gekeken denk ik. Ik denk dat homo's in Nederland niet bang hoeven te zijn voor Amerikanen xD

blackadder
20-08-2011, 02:16
Is that a gun?
Nee. Da's m'n uuuhhh...tok.

appelsap
20-08-2011, 03:41
held!


Ging je daarvoor?

En vind het een beetje bekrompen dat je zo denkt over de VS, iets te veel tv gekeken denk ik. Ik denk dat homo's in Nederland niet bang hoeven te zijn voor Amerikanen xD

Ik woon in de VS dus ik heb wel enig idee hoe een groot deel van de bevolking hier nog denkt.....een beetje zoals jij dus.
Nee homo's in NL hoeven niet bang te zijn voor Amerikanen. Zit gauw 6000 km oceaan tussen, Einstein.

On topic.
Ik vind Nogueira's statement wel redelijk genuanceerd. Hij geeft aan er geen probleem mee te hebben als er homo's in zijn gym trainen. Hij rolt er alleen zelf liever niet mee. Kan ik wel in komen. Net als dat ik me heel goed kan voorstellen dat een vrouw niet met mannen wil rollen.

johnmixfight
20-08-2011, 04:34
hahahaa Asura :D

John, praat met respect, zoals ik dat ook doe.
Ik vertrouw mijn vrouw zeer zeker maar ik vertrouw niet elke man met wie ze zou grappelen. En los daar van, wil ik het gewoon niet klaar. Het is nergens voor nodig voor mijn vrouw om zo intiem met een man te zijn, of het nou grappelen is of niet.

my bad,

ik vind het juist wel cool als mijn vrouw het een man lastig maakt, qua mma dan natuurlijk ;)

co0per
20-08-2011, 04:35
On topic.
Ik vind Nogueira's statement wel redelijk genuanceerd. Hij geeft aan er geen probleem mee te hebben als er homo's in zijn gym trainen. Hij rolt er alleen zelf liever niet mee. Kan ik wel in komen. Net als dat ik me heel goed kan voorstellen dat een vrouw niet met mannen wil rollen.

Maar dan zou ieder toekomstig lid zijn geaardheid van te voren moeten aangeven, dat vind ik nogal ver gaan.

Kemal
20-08-2011, 04:37
Misschien krijgt Nogueira zelf wel gevoelens opdat moment ;)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYC4RSQOwjuhvuHDv2H5FJYAcM0THDx N_nrOJYxceQCyHlm8lD

On topic:

Denk toch dat je met het beoefenen van de sport daar toch helemaal niet mee bezig moet zijn.

Mauro
20-08-2011, 09:32
WTF....
Dacht dat ik dit soort bekrompen ideeen alleen hier in de VS no veel tegen kwam.......wrong

X 2
En in Brazil zijn ze nog erger, dan valt Nog nog heel erg mee, hem begrijp ik ook wel.

RickBolten
20-08-2011, 09:50
Ik dacht dat tegenwoordig de angst voor homofielen mensen verdwenen was. Tot dat je zo'n thread leest en ziet hoe ouderwets de gedachten zijn van sommige members. Kan me het ergens wel voorstellen als je DENKT dat je aids krijgt als een homofiel boven op je zit..:fp: (je zou iemand met aids kunnen zoenen en dan word je zelf niet eens besmet en niet elke homo heeft aids..)

Hopelijk zijn er nog wel andere leden op dit forum die wel homo's als gelijken kunnen behandelen. Want als er leden op mixfight homo zijn kan ik me voorstellen dat ze zich storen aan zulke posts.

justsomeone
20-08-2011, 09:56
Ik ben zelf geen homofoob ofzo, maar hou ze het liefst wel op gepaste afstand

Harrie Nak
20-08-2011, 09:59
Ik lees hier toch wel wat bekrompenheid. Ik ben verre van homo, maar om nou meteen te denken dat ze wat van je willen als je met ze traint gaat me te ver. Zelfs douchen na het sporten vind ik geen probleem, zolang ze maar niet aan me zitten of avances proberen te maken. Niet elke homo is een vrouwtje.

Hendy
20-08-2011, 11:06
No-gay-ra

knift
20-08-2011, 11:25
Ja dan krijgt de "rear naked shoke" toch een andere betekenis nee laat mij maar rollen met een vrouw, heb niets tegen drollen deukers zolang ze maar niet zo glibberig gaan praten.

dennisyzf
20-08-2011, 12:22
Ik maar denken dat mma modern was! Jarenlang gemengd getraind met judo. Nooit problemen omdat iedereen komt voor de sport. Als mensen op zoek zijn naar sex is BJJ of MMA vast niet de eerste hit, als mensen gay vrouw man of transgender daar naar zoeken gaan ze vast ergens anders heen.
Gemengd trainen leverde op een hoog niveau presterende dames en trainen tegen een felle dame is voor een man ook leerzaam.
Beetje bekrompen gedachtes van sommigen hier, zeker als je je bedenkt dat, statistisch gezien, vrijwel iedereen hier elke week met een homo traint! Nou is dat natuurlijk nooit zo bij jouw dojo maar de statistieken komen toch ergens vandaan!
Lees veel trainen al lang met een homo, hebben hem regelmatig in guard gehad EN HEBBEN ER NIETS VAN GEMERKT,

En nee ik ben zelf niet gay of bi...

knift
20-08-2011, 12:47
Ik maar denken dat mma modern was! Jarenlang gemengd getraind met judo. Nooit problemen omdat iedereen komt voor de sport. Als mensen op zoek zijn naar sex is BJJ of MMA vast niet de eerste hit, als mensen gay vrouw man of transgender daar naar zoeken gaan ze vast ergens anders heen.
Gemengd trainen leverde op een hoog niveau presterende dames en trainen tegen een felle dame is voor een man ook leerzaam.
Beetje bekrompen gedachtes van sommigen hier, zeker als je je bedenkt dat, statistisch gezien, vrijwel iedereen hier elke week met een homo traint! Nou is dat natuurlijk nooit zo bij jouw dojo maar de statistieken komen toch ergens vandaan!
Lees veel trainen al lang met een homo, hebben hem regelmatig in guard gehad EN HEBBEN ER NIETS VAN GEMERKT,

En nee ik ben zelf niet gay of bi...

misschien zit je nog in je ontkennings fase.

Slome
20-08-2011, 13:02
http://tnation.t-nation.com/forum_images/1/0/1050981.1147096054397.100675223_0616ebce3e.jpg

Juul
20-08-2011, 13:32
Een homo die opgewonden raakt bij het grappelen, kan maar beter niet gaan grappelen. Want met een erectie kan het slecht aflopen met zijn snikkel. Al helemaal met een metalen cup waarschijnlijk ...

Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag. Die net als de gemiddelde hetero niet de hele tijd met seks bezig zijn. Overigens schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn, dat ongeveer 10 procent van alle dieren en mensen als homo geboren wordt.

Primal
20-08-2011, 13:34
Jeetje, als ik de reactie op dit forum zo lees schaam ik me bijna dat ik op dit forum zit. Ik dacht dat dit een forum was voor liefhebbers van de sport en nu lees ik bijna alleen maar reacties van hypocriete homofoben... Sport is sport. Ik ben begonnen met judo en ik judode ook met vrouwlijke judoka's, dat vond ik ook niet erg... Sterker nog, ik denk dat alle mannen hier het niet erg zouden vinden om te judoen/grapplen met een vrouw. Waarom dan er wel een punt van maken als een andere man met jouw vrouw/vriendin judoot/grapplet? En hetzelfde voor homo's. Je bent toch bezig met SPORT? Alleen al het feit dat jullie er een probleem van maken, betekent dat jullie er zelf sexueel over denken. Als je alleen aan de sport denkt, dan had je het geen enkel probleem gevonden.
Daarbij, als er echt een homo op je sportschool komt en verkeerde dingen zou proberen, dan ben je daar toch altijd zelf nog bij. Daarbij denk ik ook, een homo in MMA, die komt met sexuele ideeen en niet met sportieve ideeen, die houdt dat nog geen les vol. 2 klappen en jankend naar huis!

Kortom: Wat maak je je druk?! Het gaat om de sport!

Primal
20-08-2011, 13:35
Ik maar denken dat mma modern was! Jarenlang gemengd getraind met judo. Nooit problemen omdat iedereen komt voor de sport. Als mensen op zoek zijn naar sex is BJJ of MMA vast niet de eerste hit, als mensen gay vrouw man of transgender daar naar zoeken gaan ze vast ergens anders heen.
Gemengd trainen leverde op een hoog niveau presterende dames en trainen tegen een felle dame is voor een man ook leerzaam.
Beetje bekrompen gedachtes van sommigen hier, zeker als je je bedenkt dat, statistisch gezien, vrijwel iedereen hier elke week met een homo traint! Nou is dat natuurlijk nooit zo bij jouw dojo maar de statistieken komen toch ergens vandaan!
Lees veel trainen al lang met een homo, hebben hem regelmatig in guard gehad EN HEBBEN ER NIETS VAN GEMERKT,

En nee ik ben zelf niet gay of bi...

x2

Hendy
20-08-2011, 13:38
Jeetje, als ik de reactie op dit forum zo lees schaam ik me bijna dat ik op dit forum zit. Ik dacht dat dit een forum was voor liefhebbers van de sport en nu lees ik bijna alleen maar reacties van hypocriete homofoben... Sport is sport. Ik ben begonnen met judo en ik judode ook met vrouwlijke judoka's, dat vond ik ook niet erg... Sterker nog, ik denk dat alle mannen hier het niet erg zouden vinden om te judoen/grapplen met een vrouw. Waarom dan er wel een punt van maken als een andere man met jouw vrouw/vriendin judoot/grapplet? En hetzelfde voor homo's. Je bent toch bezig met SPORT? Alleen al het feit dat jullie er een probleem van maken, betekent dat jullie er zelf sexueel over denken. Als je alleen aan de sport denkt, dan had je het geen enkel probleem gevonden.
Daarbij, als er echt een homo op je sportschool komt en verkeerde dingen zou proberen, dan ben je daar toch altijd zelf nog bij. Daarbij denk ik ook, een homo in MMA, die komt met sexuele ideeen en niet met sportieve ideeen, die houdt dat nog geen les vol. 2 klappen en jankend naar huis!

Kortom: Wat maak je je druk?! Het gaat om de sport!

Zo is het! Reps!

universele
20-08-2011, 14:16
Dat er indd zover op doorgegaan word joh, maak me eigen er geen seconde druk over met wie ik train.
Man of vrouw en waar zij hun voorkeuren voor hebben, wat niks met de sport te maken heeft.

Vraag me af:
als de mensen die er moeilijker overdoen er achter komen dat een gast met wie ze allang trainen homo is.
Willen ze dan op eens niet meer met hem trainen???

Laat staan je vriendin met een lesbische vrouw

lopez86
20-08-2011, 14:19
Dat er indd zover op doorgegaan word joh, maak me eigen er geen seconde druk over met wie ik train.
Man of vrouw en waar zij hun voorkeuren voor hebben, wat niks met de sport te maken heeft.

Vraag me af:
als de mensen die er moeilijker overdoen er achter komen dat een gast met wie ze allang trainen homo is.
Willen ze dan op eens niet meer met hem trainen???

Laat staan je vriendin met een lesbische vrouw

Lesbisch moet per definitie gestimuleerd worden, ook in een gewone relatie.

Mauro
20-08-2011, 14:53
Lesbisch moet per definitie gestimuleerd worden, ook in een gewone relatie.
Hear hear !! Repz

Asura
20-08-2011, 15:16
Een homo die opgewonden raakt bij het grappelen, kan maar beter niet gaan grappelen. Want met een erectie kan het slecht aflopen met zijn snikkel. Al helemaal met een metalen cup waarschijnlijk ...

Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag. Die net als de gemiddelde hetero niet de hele tijd met seks bezig zijn. Overigens schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn, dat ongeveer 10 procent van alle dieren en mensen als homo geboren wordt.

Ongeveer 5 % van alle dieren is ook necrofiel of eet zijn eigen kids op. Dat vind ik altijd z'on vreemde vergelijking. Niet alle homo's zijn wellicht zo ranzig als die gaypride gasten, maar zolang dat er is, heeft iedereen het recht om het te bekritiseren ;)

Asura
20-08-2011, 15:17
No-gay-ra

haha

blackadder
20-08-2011, 15:25
http://www.youtube.com/watch?v=Pi7gwX7rjOw&feature=relmfu

Slome
20-08-2011, 16:37
Gay MMA Fighter Outed | Cagepotato (http://www.cagepotato.com/gay-mma-fighter-outed/)

Are there any gay MMA fighters? (http://www.bullshido.net/forums/showthread.php?t=71279&page=1)

DANA WHITE zegt er iets over in zijn UFC 98 BLog maar die kan ik online niet vinden...


gay?

http://www.youtube.com/watch?v=19RenekTpU8

Tony Galento
20-08-2011, 16:47
Een homo die opgewonden raakt bij het grappelen, kan maar beter niet gaan grappelen. Want met een erectie kan het slecht aflopen met zijn snikkel. Al helemaal met een metalen cup waarschijnlijk ...

Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag. Die net als de gemiddelde hetero niet de hele tijd met seks bezig zijn. Overigens schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn, dat ongeveer 10 procent van alle dieren en mensen als homo geboren wordt.

heb jij wel eens last van een erectie als je met een vrouw aan het grappelen bent?

deco'o
20-08-2011, 16:53
Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag.

misschien moeten ze er dan mee kappen?

Asura
20-08-2011, 16:57
heb jij wel eens last van een erectie als je met een vrouw aan het grappelen bent?

Ik heb nooit last van mijn erectie als ik aan het grappelen ben met een vrouw.Vind het wel fijn

universele
20-08-2011, 17:21
Lesbisch moet per definitie gestimuleerd worden, ook in een gewone relatie.

daar heb je volkomen gelijk in.

Facade
20-08-2011, 17:28
Lopez heeft de enige nuttige bijdrage in dit topic uiteraard.

basblue
20-08-2011, 17:41
Jeetje, als ik de reactie op dit forum zo lees schaam ik me bijna dat ik op dit forum zit. Ik dacht dat dit een forum was voor liefhebbers van de sport en nu lees ik bijna alleen maar reacties van hypocriete homofoben... Sport is sport. Ik ben begonnen met judo en ik judode ook met vrouwlijke judoka's, dat vond ik ook niet erg... Sterker nog, ik denk dat alle mannen hier het niet erg zouden vinden om te judoen/grapplen met een vrouw. Waarom dan er wel een punt van maken als een andere man met jouw vrouw/vriendin judoot/grapplet? En hetzelfde voor homo's. Je bent toch bezig met SPORT? Alleen al het feit dat jullie er een probleem van maken, betekent dat jullie er zelf sexueel over denken. Als je alleen aan de sport denkt, dan had je het geen enkel probleem gevonden.
Daarbij, als er echt een homo op je sportschool komt en verkeerde dingen zou proberen, dan ben je daar toch altijd zelf nog bij. Daarbij denk ik ook, een homo in MMA, die komt met sexuele ideeen en niet met sportieve ideeen, die houdt dat nog geen les vol. 2 klappen en jankend naar huis!

Kortom: Wat maak je je druk?! Het gaat om de sport!

x5 reps earned...

Nusaniwe
20-08-2011, 17:46
Boeit me eigenlijk niks of een homo een erectie onder zn tok heeft of een vrouw nat wordt tijdens het grapplen, zolang ze me er maar niet duidelijk van maken dat dat zo de bedoeling is. Ik zou er niet van opkijken als er mensen zouden zijn die sexueel denken tijdens de training, zelf doe ik het niet maar mensen verschillen gewoon zo dat het me niet zou verbazen. Stel je voor als je met een superlekkere vrouw grappled, dan is het toch niet raar als je geil wordt? Zelf zou ik waarschijnlijk niet geil worden, maar ik vind het echt niet raar als dat wel gebeurd, mits die chick ook echt superlekker is. Als ik een vriendin zou hebben zou het me waarschijnlijk wel boeien, toch niet fijn als je partner sexueel betast wordt door een ander of het nou naar de kont grijpen is of in de guard liggen van iemand terwijl je niks door hebt.

Remco
20-08-2011, 17:53
Of je vind BJJ en andere grijpsporten als worstelen en judo te intiem (zoals ikzelf), of je trekt het prima en kunt het op een sportieve manier beoefenen. Als je moedwillig en zelfs op het allerhoogste professionele niveau grappled zou ik denken dat je de seksuele geaardheid van de man of vrouw waar je op een bepaald moment mee traint volstrekt irrelevant zou achten.

Dat nog los van het feit dat je geen homoseksuelen hoort te discrimineren, hoe vervelend ze ook zijn ;)

Asura
20-08-2011, 18:01
Boeit me eigenlijk niks of een homo een erectie onder zn tok heeft of een vrouw nat wordt tijdens het grapplen, zolang ze me er maar niet duidelijk van maken dat dat zo de bedoeling is. Ik zou er niet van opkijken als er mensen zouden zijn die sexueel denken tijdens de training, zelf doe ik het niet maar mensen verschillen gewoon zo dat het me niet zou verbazen. Stel je voor als je met een superlekkere vrouw grappled, dan is het toch niet raar als je geil wordt? Zelf zou ik waarschijnlijk niet geil worden, maar ik vind het echt niet raar als dat wel gebeurd, mits die chick ook echt superlekker is. Als ik een vriendin zou hebben zou het me waarschijnlijk wel boeien, toch niet fijn als je partner sexueel betast wordt door een ander of het nou naar de kont grijpen is of in de guard liggen van iemand terwijl je niks door hebt.

Nee man, dit kan echt niet haha

knift
20-08-2011, 18:33
WAHAHAHA dit topic word steeds leuker, en trouwens een beetje homo zit toch zeker wel op paardrijden.

(een beetje olie op het vuur gooien)

GM
20-08-2011, 20:22
Ik moet bijna huilen als ik dit lees man. Gelukkig heb ik scheit aan homo's, dat verzacht de pijn. Dadelijk heb je een pik in je oor tijdens het rollen, ongezond.


Scheit ??

Asura
20-08-2011, 20:24
Scheit ??

Ik denk dat je een spelfout op het spoor ben gekomen GM, ouwe speurneus.

Of ben je gewoon een boze homo?
Als dat zo is, hierbij mijn roze excuses.


Edit: speciaal in een mooi kleurtje gezet voor je

GM
20-08-2011, 20:28
zou ook niet graag gemount willen worden door een homo...
voor je het weet heb je aids en ben je dood door zo'n mafkees!!
want zo gaat het dus mooi wel, laat ze maar mooi met z'n alle op een boot in de gracht lekker uit mijn buurt.

Ben je echt zo onderontwikkeld of maak je een geintje ?? Geeft niets, in beide gevallen kan je er waarschijnlijk niets aan doen.

Asura
20-08-2011, 20:29
Gordon M?
Wat is Gordon zijn achternaam, ik denk dat ik ook iets op het spoor ben

GM
20-08-2011, 20:32
held!


Ging je daarvoor?

En vind het een beetje bekrompen dat je zo denkt over de VS, iets te veel tv gekeken denk ik. Ik denk dat homo's in Nederland niet bang hoeven te zijn voor Amerikanen xD

O, ja.... de US is niet conservatief.... allemaal heel ruimdenkende, hoogontwikkelde mensen daarzo. Yeah right

GM
20-08-2011, 20:35
'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student

(http://cdn1.sbnation.com/entry_photo_images/1764323/im27559_large.jpg) Antonio Rodrigo Nogueira would prefer not to train with a gay student.
Way back in 2009, Dana White addressed the issue of a gay fighter in the UFC in a video blog for UFC 98. White, hopefully correctly, said it would be no big deal (transcription by MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2009/05/25/an-openly-gay-fighter-in-the-ufc-dana-white-says-hed-be-welcom/)):

"I honestly think it would have no impact whatsoever, with not only our fighters, but our fan base," White said. "The guys in the UFC, everybody's so cool, there's great sportsmanship, everybody's so respectful. It wouldn't be a big deal to me, and most of the guys I know in this sport, it wouldn't be a big deal to them either."
It seems as if Antonio Rodrigo Nogueira (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122498/antonio-rodrigo-nogueira) isn't fully on board that train. He spoke with UOL Esporte (http://esporte.uol.com.br/lutas/vale-tudo/ultimas-noticias/2011/08/19/rodrigo-minotauro-diz-que-nao-treinaria-com-gays-para-evitar-maldade.htm) about training with a gay fighter (translation by Tom Mendes):

"I have no prejudice against the gays, but I wouldn't train with someone who's gay. I have no malice, I don't take our physical contact as (something) sexual. But what if the gay person has that malice of having physical contact with me, of staying there grappling? I would have no problems having a gay student in my academy, but I would rather not train with him."
This is just all sorts of unfortunate. I don't really know what to say. This is the equivalent of a guy telling his ladyfriend (or vice versa or guy telling his boyfriend or whatever) "Uh, yeah, it's not YOU that I don't trust. It's all those other guys that I don't trust!"
The only saving grace for Nogueira is if he also refuses to roll with women for the same, if reversed, reason. And that's only a saving grace in the sense that he would at least be consistent with some pretty outdated beliefs.
When Tom sent this to the Bloody Elbow email list, we reacted with sighs and groans. Nogueira is high up on most of our lists of favorite fighters, or at least an honorable mention. So, to hear that a guy not only believes this, but feels it's an appropriate thing to make public is more than disappointing.


'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2011/8/19/2373055/minotauro-nogueira-would-not-train-with-gay-student)

Geef Nogueira eens ongelijk

I have no prejudice against the gays, BUT....... dit zegt al genoeg denk ik zo......... met MAAR ontkrachting je alles wat je voor die tijd gezegd hebt.

Of hij moet zelf nog uit de kast of het is de zoveelste conservative sukkel

GM
20-08-2011, 20:37
Ik denk dat je een spelfout op het spoor ben gekomen GM, ouwe speurneus.

Of ben je gewoon een boze homo?
Als dat zo is, hierbij mijn roze excuses.


Edit: speciaal in een mooi kleurtje gezet voor je


Lief van je ! Vroeg me alleen af of scheit een speciaal soort was haha

Asura
20-08-2011, 20:37
Ja joh, hoeveel Amerikanen ken je dan? xD
De toppers treden daar nooit op dus dat lijkt me sterk.

GM
20-08-2011, 20:38
Of je vind BJJ en andere grijpsporten als worstelen en judo te intiem (zoals ikzelf), of je trekt het prima en kunt het op een sportieve manier beoefenen. Als je moedwillig en zelfs op het allerhoogste professionele niveau grappled zou ik denken dat je de seksuele geaardheid van de man of vrouw waar je op een bepaald moment mee traint volstrekt irrelevant zou achten.

Dat nog los van het feit dat je geen homoseksuelen hoort te discrimineren, hoe vervelend ze ook zijn ;)

x2

Asura
20-08-2011, 20:41
Lief van je ! Vroeg me alleen af of scheit een speciaal soort was haha

Ik denk dat je die al een keer tegengekomen zou zijn als dat zo was hehe

GM
20-08-2011, 20:44
Ik denk dat je die al een keer tegengekomen zou zijn als dat zo was hehe

haha

Asura
20-08-2011, 20:45
xD

Briant
20-08-2011, 20:48
http://www.youtube.com/watch?v=QpceOOk2zog

Mauro
20-08-2011, 21:14
http://www.youtube.com/watch?v=QpceOOk2zog
Kan iemand me uitleggen waarom ik als ik op deze en meerdere links via mixfight klik, ik een foutmelding krijg ???
Is dat gevalletje kutbrowser = Safari ??
Inmiddels via Youtube filmpie gechecked en Dikke Roflol dus !!

Pansier
20-08-2011, 22:01
Ik denk dat je een spelfout op het spoor ben gekomen GM, ouwe speurneus.

Of ben je gewoon een boze homo?
Als dat zo is, hierbij mijn roze excuses.


Edit: speciaal in een mooi kleurtje gezet voor je


:lol:

dennisyzf
21-08-2011, 12:13
Laat het even weten als je de oplossing hebt voor het safari probleem! Ik heb het ook, lijkt bij sommige embedded YouTube filmpjes wel te werken overigens maar meestal inderdaad niet, knap vervelend!

micha
21-08-2011, 13:25
wat een non topic

Gilaiir
21-08-2011, 13:37
Ik kan Nog best begrijpen, maar het mooie vind ik toch omtezien hoe mensen hier om kunnen ragen. Ieder zo zijn eigen mening, als hij het niet cool vind dat een homo met hem grappled dan vind ik het best.

TOON
21-08-2011, 13:48
stel je hebt het geluk met M. Coenen te gaan daten.....of M.Tate......of G. Carano.....
moeten die dan maar stoppen met sporten? die grapplen ook allemaal met kerels....

The Bulldog
21-08-2011, 13:48
Wat een stelletje bekrompen geesten hier....

Elke idiootr die met erotische gedachten de dojo inkomt, geneest daar snel van.

De sexuele geaardheid van een persoon is absoluut niet interesant imo. zolang er maar met respect met elkaar wordt omgegaan.

De kinderachtige reacties die ik van sommige lees zijn meelij wekkend.....kolere wat een figuren...

Betreft NOG..... de vele klappen die hij heeft gevangen doen hun werk.......

Homo,hetro,bi.....boeit me niks....zolang ze maar voor de sport komen trainen....
ik ken Homosexuele mannen en vrouwen die respectvoller omgaan met mensen van een andere sexuele voorkeur dan hetro`s....

bekrompenheid ten top..... of zijn er een paar gasten die zelf nog niet helemaal zeker zijn over hun geaardheid....damn...

TOON
21-08-2011, 13:49
of zijn er een paar gasten die zelf nog niet helemaal zeker zijn over hun geaardheid....damn...

spijker op de kop ;)

ijsblok
21-08-2011, 16:41
wij hebben een aparte klas voor homo's

Cain
21-08-2011, 17:10
Reactie verwijderd

Kemal

Vinand
21-08-2011, 18:20
.

enigste zieke geest dat ben jij...

Petrosyan188
21-08-2011, 18:34
nog heeft gelijk overigens!!(ik weet niet eens wat die heeft gezegd, maar hij heeft gelijk!)

Kemal
21-08-2011, 18:37
ONTOPIC HOUDEN AUB!!

761217186
21-08-2011, 19:02
Ik kom al een paar jaar op MF, maar ik lees met verbazing sommige reacties, wat triest hoe sommige reageren. Vol met vooroordelen en beeldvorming over homo's. Vraag jezelf eens al hoeveel homo's er vechtsport trainen, en daarna hoeveel er seksuele toespelingen hebben gemaakt? Ik denk dat je op 0% uitkomt.. Dus waar maken sommige een ophef om niets! leef en laat leven.. Blijkbaar zegt dit meer over een aantal MF leden die zich in de dojo wel bezighouden met seksuele fantasieën..

Gilaiir
21-08-2011, 19:02
nog heeft gelijk overigens!!(ik weet niet eens wat die heeft gezegd, maar hij heeft gelijk!)

Zo kennen we je weer!! (:

respect
21-08-2011, 19:06
Mensen beginnen te koken bij het woord homo.. haha chill man. Waarom oordeel je over MENSEN die je niet kent, niet alle homo's vallen je aan:twak: je zal ze vast hebben die je aan vallen met verkeerde gedachte, zoals met alle mensen zal je daar ook vast rotte appels tussen hebben.
@Lopez x12

deco'o
21-08-2011, 19:18
Betreft NOG..... de vele klappen die hij heeft gevangen doen hun werk.......


Wel een makkelijke reactie
Iedereen mag een eigen mening hebben, tel daarbij op dat ze in Brazilië anders over homo's denken dan in Nederland

Gilaiir
21-08-2011, 21:14
Wel een makkelijke reactie
Iedereen mag een eigen mening hebben, tel daarbij op dat ze in Brazilië anders over homo's denken dan in Nederland

x2

Asura
21-08-2011, 21:48
Nog doet langer BJJ dan iedereen hier bij elkaar, hij weet echt wel wat homo's allemaal uitspoken tijdens het grappelen. Als hij zegt: Oppassen met homo's. Dan kijk ik uit, geloof mij nou maar.

Gilaiir
21-08-2011, 22:06
Nog doet langer BJJ dan iedereen hier bij elkaar, hij weet echt wel wat homo's allemaal uitspoken tijdens het grappelen. Als hij zegt: Oppassen met homo's. Dan kijk ik uit, geloof mij nou maar.

lol'd bigtime!!

Asura
21-08-2011, 22:26
^^

Briant
21-08-2011, 22:28
wij hebben een aparte klas voor homo's

No-gi?



Te makkelijk... :P

basblue
21-08-2011, 22:39
Aardig artikel over Mma& homoseksualiteit. Het geeft ook een ander licht op de mogelijke effecten van zo'n opmerking van NOG op anderen.

Will MMA ever see a gay fighter?

First off, I’m not saying we NEED to have a gay or lesbian MMA fighter. Personal lives are too intertwined with private lives in today’s Facebook, Twitter, TMZ, and whatever else kind of media driven mediums we have available now. For some reason, being a public figure means the entire world is entitled to know everything about you, and somehow has the right to judge you for those things.

My point here is that with a large gay and lesbian community in N.America alone, the odds that at least one professional MMA fighter doesn’t fall into that category is slim. But even if one were gay, why would they want to come out when faced with a perceived negative reaction from the sports world?

On May 16th, 2001, Phoenix Suns president Rick Welts finally decided it was time to let the world now he was a gay man in the sports world, and it drew mixed reactions.

Some NBA players embraced Welts for his courage to share in the “manly” world known as professional sports. Over all the years I can remember, not one current professional athlete has ever publically admitted they were gay, and many can understand 100% why they would choose not to.

Suns point guard, and 2 time NBA MVP, Steve Nash commented on Welts decision to go public awhile back:

Q. Rick Welts, the Suns’ chief executive, recently announced that he was gay. How do you think he’ll be received by the players?

A. I don’t think the players on our team care. Not a lot of guys on the team have a lot of contact with Rick, including myself. Obviously, I have a ton of respect for him and what he does for the organization. I think he’s great at what he does.

Q. Is the N.B.A. ready for an openly gay player?

A. If a player in the locker room came out, it would come and go quickly, too. I really don’t think it’s a big issue anymore. I think it would be surprisingly accepted, and a shorter shelf life than maybe we would imagine. I think the time has come when it should happen soon. I think it will be something that won’t take on this life of its own. It won’t be the O. J. trial.

While some may share Nash’s views, the fact is that many do not. Kobe Bryant and Joakim Noah were fined a total of 150000 dollars this past year for making gay slurs during games. Even if it was just a spur of the moment comment, it goes to show the lack of respect and caring for homosexuals. Since when is it ok to use a derogatory word about a black man, an Asian man, whatever else, and pass it off as “a moment of stupidity?

Comments such as those, as well as Joe Rogan’s very public use of a gay slur last November, UFC's Joe Rogan Uses Anti-Gay Slur Towards Reporter - SBNation.com (http://www.sbnation.com/mma/2010/11/23/1831990/ufc-joe-rogan-homophobic-slur), are most defiantly making it difficult for any gay or lesbian MMA fighters to want to come out to the world.

How can they be expected to share something so personal when they see things like Rogan’s comments used and basically brushed aside by many people as “funny” or “nothing to get worked up over”? It may be nothing to us, but for a gay or lesbian fighter, those comments can be devastating, and make them want to hide that much longer.

We all know “that guy” who thinks it’s funny to make a anti-gay remark during a fight, “Oh I wouldn’t wanna be in his full guard” or ”Eww, his junk is in his face, he probably likes it though”. To some that could be viewed as “funny” but since when does being gay mean that you can’t even be in contact with another man or woman?

You can’t “get” gay from contact, and a fighter isn’t going to try and violate another in the cage solely because they are gay.

It is attitudes like that that will make it almost impossible for any gay fighter to have the confidence to share his or hers personal lives with the world, and that is beyond sad, since no person should have to hide who they are because there are ignorant people that find gay slurs or mocking funny.

I’m sure most readers will see this and assume two names off the bat, I won’t say any names obviously, but so what if they are gay? Would that make then any less of a fighter? Would it somehow negate the years of training and work they have put in to achieve the success they have reached now?

A lot of straight men and women can’t grasp the seriousness of this issue, and that is one of the biggest problems here. I can’t imagine the strain and stress of being a professional anything at the highest level and have to hide a big part of my life just so people don’t judge me or make fun of them.

Gay men or women are still men and women. They are professional athletes in this case, and should receive the same respect whether they are straight or not. I’m not saying we need a petition to get a fighter to come out, just that we should treat any potential gay or lesbian athletes as we would any person, as a human being with a talent that should supercede their lifestyle choices.

I hope I’m around to see the day when this does happen, as it should be a monumental moment, regardless of it is a big name fighter or someone fighting on the local circuit.

by Jasyn Zangari - Sat, 23 Jul 2011 19:55

Asura
21-08-2011, 22:48
Wow, vind je dat een goed artikel?
Vind je 150.000 boete, of zowiezo een boete voor het word flikker ook goed?

Hier nog iets wat gewoon nooit zou mogen gebeuren: ( een heckler is iemand die een caberatier beledigt tijdens zijn show)
Comedian Fined For Insulting Lesbian Heckler (http://www.therightperspective.org/2011/04/22/comedian-fined-for-insulting-lesbian-heckler/)

0tweets (http://topsy.com/www.therightperspective.org/2011/04/22/comedian-fined-for-insulting-lesbian-heckler/?utm_source=button)retweet (http://button.topsy.com/retweet?nick=TopsyRT&url=http%3A//www.therightperspective.org/2011/04/22/comedian-fined-for-insulting-lesbian-heckler/&shorturl=http%3A%2F%2Fis.gd%2FPHBMRp&title=Comedian%20Fined%20For%20Insulting%20Lesbian %20Heckler)

http://www.therightperspective.org/wp-content/uploads/2011/04/Comedian_Guy_Earle-300x222.png (http://www.therightperspective.org/wp-content/uploads/2011/04/Comedian_Guy_Earle.png)No laughing matter: comedian Guy Earle

A Canadian court has fined a comic CA$15,000 (US$15,745) and senteneced him to a lifetime ban from performing for insulting a lesbian couple that heckled him in a nightclub four years ago.
The British Columbia Human Rights Tribunal ordered stand-up comedian Guy Earle to pay the money to Lorna Pardy, 32, and banned him for life from performing in any venue in British Columbia. Salam Ishmail, who owns the Vancouver restaurant where the incident took place, was also ordered to pay Pardy US$7,500.
In the video below, Earle explains what happened that fateful night in 2007 (WARNING: video contains offensive language):


link (http://www.therightperspective.org/2011/04/22/comedian-fined-for-insulting-lesbian-heckler/)

Ik vind dit echt ziek. Het nieuwe politieke systeem dus zal wel een stuk vaker gaan voorkomen.

Dragao
21-08-2011, 22:53
Als je al jaren traint is de kans erg groot dat je al een keer hebt gegrappled met een homo....

Naj85
22-08-2011, 00:46
im gay, i dont even like mma, i just wish the entire ufc fighters would fuck my ass!!

chicken lover commented on April 21, 2010 @ 9:05 am

colossus
22-08-2011, 03:39
eerlijk? ik sta aan de kant van noguerra.
ik heb niks tegen homos voor het feit dat ze mensen zijn.
maar ik associeer niet met ze. en dat wil ik ook niet.

appelsap
22-08-2011, 05:20
Wow, vind je dat een goed artikel?
Vind je 150.000 boete, of zowiezo een boete voor het word flikker ook goed?

Ik vind dit echt ziek. Het nieuwe politieke systeem dus zal wel een stuk vaker gaan voorkomen.

Ja. de NBA (net als NFL of MLB) is een private organisatie met gedragsregels. Als die geschonden worden dan krijg je daar een boete voor. Flikker, Nigger, Cocksucker of welke discriminerende/beledigende opmerking dan ook wordt bestraft. En terecht.

Het nieuwe politieke systeem.......?

blackadder
22-08-2011, 05:33
Ja. de NBA (net als NFL of MLB) is een private organisatie met gedragsregels. Als die geschonden worden dan krijg je daar een boete voor. Flikker, Nigger, Cocksucker of welke discriminerende/beledigende opmerking dan ook wordt bestraft. En terecht.

Het nieuwe politieke systeem.......?
Dat ging niet over de NBA, NFL of MLB. En verder denk ik niet dat je een boete of beroepsverbod zou krijgen voor beledegingen van hetero's, Christenen, blanken in het algemeen. In zulke gevallen snijdt het mes meestal aan een kant.

basblue
22-08-2011, 07:34
A lot of straight men and women can’t grasp the seriousness of this issue, and that is one of the biggest problems here. I can’t imagine the strain and stress of being a professional anything at the highest level and have to hide a big part of my life just so people don’t judge me or make fun of them.

Gay men or women are still men and women. They are professional athletes in this case, and should receive the same respect whether they are straight or not. I’m not saying we need a petition to get a fighter to come out, just that we should treat any potential gay or lesbian athletes as we would any person, as a human being with a talent that should supercede their lifestyle choices.

het ging mij vooral om bovenstaande passage. En het voorbeeld van Rogan vind ik exemplarisch voor hoe een belangrijk iemand binnen de ufc tegen homoseksualiteit aan kijkt (of iig de suggestie wekt). Als je duidelijk bezig bent iemand te bashen op Internet en je noemt hem een fagot, dan draag je niet echt bij aan een positief klimaat voor homoseksuelen. Voor een opmerking als die van NOG (een bekende Mma vechter, een voorbeeld voor sommige) geld voor mij hetzelfde.

Laten we eerlijk zijn, hoeveel vechters ken jij die uitkomen voor hun geaardheid? Of waar hun vriend aan ringside zit te juichen? Dat aantal zegt genoeg over de wijze waarop men binnen de Mma-wereld tegen homo's en lesbiennes wordt aangekeken. Ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden....

Over die boete wil ik alleen kwijt, dat ik het goed vind dat een professionele club als de NBA sancties koppelt aan gedragsregels die zij opstellen. Het mag ook symbolisch 1 dollar zijn, of een openlijk excuus on national tv. Zolang maar duidelijk is dat hier een grens wordt gepasseerd.

basblue
22-08-2011, 09:03
Dat ging niet over de NBA, NFL of MLB. En verder denk ik niet dat je een boete of beroepsverbod zou krijgen voor beledegingen van hetero's, Christenen, blanken in het algemeen. In zulke gevallen snijdt het mes meestal aan een kant.

Denk je echt dat je geen boete krijgt voor het beledigen van hetero's, christenen, blanken in het algemeen? Als er een beledigende opmerking richting niet homoseksuelen wordt gemaakt, zoals f**kin ass**le, dan worden ook zij door de NBA beboet. Check de site van NBA maar eens.

Als je bedoelt dat een iemand geen boete krijgt voor het roepen van de woorden "jij bent een hetero!", dan maak je denk een verkeerde vergelijking. Het gaat erom dan een kleine groep mensen door een grote groep mensen als negatief worden bestempeld en/of benadeeld vanwege hun geaardheid. Binnen de sport en samenleving is de minderheid bij mijn weten nog steeds homoseksueel.

Mauro
22-08-2011, 09:09
Denk je echt dat je geen boete krijgt voor het beledigen van hetero's, christenen, blanken in het algemeen? Als er een beledigende opmerking richting niet homoseksuelen wordt gemaakt, zoals f**kin ass**le, dan worden ook zij door de NBA beboet. Check de site van NBA maar eens.

Als je bedoelt dat een iemand geen boete krijgt voor het roepen van de woorden "jij bent een hetero!", dan maak je denk een verkeerde vergelijking. Het gaat erom dan een kleine groep mensen door een grote groep mensen als negatief worden bestempeld en/of benadeeld vanwege hun geaardheid. Binnen de sport en samenleving is de minderheid bij mijn weten nog steeds homoseksueel.
Amen

Briant
22-08-2011, 10:08
eerlijk? ik sta aan de kant van noguerra.
ik heb niks tegen homos voor het feit dat ze mensen zijn.
maar ik associeer niet met ze. en dat wil ik ook niet.

Waarom niet? Je zegt net zelf dat ze mensen zijn, dus je associeert niet met mensen?

Ik vind dit altijd zulke domme uitspraken, zogenaamd tollerant, maar ondertussen helemaal niet!

Sadix
22-08-2011, 10:44
het ging mij vooral om bovenstaande passage. En het voorbeeld van Rogan vind ik exemplarisch voor hoe een belangrijk iemand binnen de ufc tegen homoseksualiteit aan kijkt (of iig de suggestie wekt). Als je duidelijk bezig bent iemand te bashen op Internet en je noemt hem een fagot, dan draag je niet echt bij aan een positief klimaat voor homoseksuelen. Voor een opmerking als die van NOG (een bekende Mma vechter, een voorbeeld voor sommige) geld voor mij hetzelfde.

Laten we eerlijk zijn, hoeveel vechters ken jij die uitkomen voor hun geaardheid? Of waar hun vriend aan ringside zit te juichen? Dat aantal zegt genoeg over de wijze waarop men binnen de Mma-wereld tegen homo's en lesbiennes wordt aangekeken. Ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden....

Over die boete wil ik alleen kwijt, dat ik het goed vind dat een professionele club als de NBA sancties koppelt aan gedragsregels die zij opstellen. Het mag ook symbolisch 1 dollar zijn, of een openlijk excuus on national tv. Zolang maar duidelijk is dat hier een grens wordt gepasseerd.


sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.

ga nou niet zeggen dat ik homo's bash, ik vertel gewoon wat ik zie. Ik heb serieus niks tegen homo's, waarom zou ik? ik wordt niet lastig gevallen door ze. En ik val hun ook niet lastig.

trouwens over rogan en fagot: ik heb heel wat mensen flikker genoemd tijdens een ruzie, maar geen 1 van hun was daadwerkelijk homo.
Als ik een homo, homo noem, beledig ik hem dan?

Facade
22-08-2011, 11:02
sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.



Niemand hoeft zich bij jou te verantwoorden voor zijn of haar gedrag. Nederland kent vele verschillende subculturen, elk met verschillende eigenschappen. Ze moeten eerst normaal doen? Wie zijn ze? en wat is jou definitie van normaal precies? Waarom is de gayparade zo verwerpelijk maar is carnaval geen enkel probleem? Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen persoonlijk.

Wat precies de reden is achter de gayparade, ik heb echt geen flauw idee. Waarschijnlijk heeft het extravagante ermee te maken dat ze normaal hun geaardheid moeten verstoppen. Hoe dan ook; wat jij zegt van dat ze eerst 'normaal' moeten doen, daar kan ik mij bijzonder aan ergeren. Iedereen moet zich maar aanpassen aan de grote eenheidsworst en dat is dat. Waarom zeg ik niet dan van hey ga eens op normale tijdstippen eten net als de rest? Alleen om dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat jij geen respect voor die mensen hoeft te hebben.

Briant
22-08-2011, 11:03
sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

Lang niet alle homo's doen daar aan mee. Je wijst een kleine groep uit een grote groep aan en zegt ook nog eens dat ze representatief zijn. Dat is net zo iets als zeggen dat alle marrokanen tasjesdieven zijn, alle antilianen drugssmokkelaars en alle negers bendelid zijn. Je moet elk individu op zijn eigen kwaliteiten beoordelen, niet in groepen denken.



verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.
Agreed, maar dat geld voor iedereen.



ga nou niet zeggen dat ik homo's bash, ik vertel gewoon wat ik zie. Ik heb serieus niks tegen homo's, waarom zou ik? ik wordt niet lastig gevallen door ze. En ik val hun ook niet lastig.

Wat noem jij lastig vallen? Ik durf te beweren dat ik vaker door heteros ben lastig gevallen dan door homo's.



trouwens over rogan en fagot: ik heb heel wat mensen flikker genoemd tijdens een ruzie, maar geen 1 van hun was daadwerkelijk homo.
Als ik een homo, homo noem, beledig ik hem dan?

Faggot is een scheldwoord voor homo. Dus ja als je een homo faggot noemt is dat een belediging. Daarnaast gaat het bij communicatie vaak om lichaamstaal en intonnatie. Dus de manier waarop je homo tegen iemand zegt kan wel degelijk beledigend zijn. Dat is gelijk ook een zwakte in ons wet systeem. Je kan bepaalde woorden als belediging opvatten en dr een lijstje van maken, maar je kan nooit de intentie van de zender vaststellen in een wetboek.

Sadix
22-08-2011, 11:15
Niemand hoeft zich bij jou te verantwoorden voor zijn of haar gedrag. Nederland kent vele verschillende subculturen, elk met verschillende eigenschappen. Ze moeten eerst normaal doen? Wie zijn ze? en wat is jou definitie van normaal precies? Waarom is de gayparade zo verwerpelijk maar is carnaval geen enkel probleem? Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen persoonlijk.

Wat precies de reden is achter de gayparade, ik heb echt geen flauw idee. Waarschijnlijk heeft het extravagante ermee te maken dat ze normaal hun geaardheid moeten verstoppen. Hoe dan ook; wat jij zegt van dat ze eerst 'normaal' moeten doen, daar kan ik mij bijzonder aan ergeren. Iedereen moet zich maar aanpassen aan de grote eenheidsworst en dat is dat. Waarom zeg ik niet dan van hey ga eens op normale tijdstippen eten net als de rest? Alleen om dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat jij geen respect voor die mensen hoeft te hebben.

normaal doen is voor mij als man geen mini rok dragen, geen dildo op je hoofd binden, als vrouw niet in een string rondlopen en bh midden op de dam, met een grote pik als boot varen en doen alsof je die berijdt dat noem ik allemaal niet normaal...

Facade
22-08-2011, 11:21
nounou het is wel verschrikkelijk he. Ik snap niet waarom dat het einde van de wereld is. De wereld is te klein als mensen geen begrip op brengen voor vrouwen met doeken op hun hoofd, maar van de andere kant valt geen begrip te verwachten?

Sadix
22-08-2011, 11:24
Lang niet alle homo's doen daar aan mee. Je wijst een kleine groep uit een grote groep aan en zegt ook nog eens dat ze representatief zijn. Dat is net zo iets als zeggen dat alle marrokanen tasjesdieven zijn, alle antilianen drugssmokkelaars en alle negers bendelid zijn. Je moet elk individu op zijn eigen kwaliteiten beoordelen, niet in groepen denken.Dat klopt maar noem jij is een homo beweging die zich distantieert van de gay parade? Ik raak ieder jaar bijna in 1 klap al mijn respect kwijt als ik zie wat voor mongolen daar rond lopen. Het is toch niet normaal dat als jij op een zondag middag met je kind door de stad loopt er mannen met dildo's op hun voorhoofd rondlopen? dit heb ik serieus gezien. Jongens in mini rokken, vrouwen die enkel en alleen een string en bh dragen etc etc

gaat mij gewoon veel te ver en ik vind dat homo's zich dan meer moeten inzetten om duidelijk te maken dat, dat niet het standart beeld is van een homo.

je vergelijking met bijv marokkanen gaat hier niet op omdat er niet jaarlijks een marokkaanse tasjes dieven parade is waaraan elke marokkaanse organisatie in nederland aan mee doet, inclusief de marokkaanse politie agenten.


Wat noem jij lastig vallen? Ik durf te beweren dat ik vaker door heteros ben lastig gevallen dan door homo's.Ik zeg net dat ik niet door ze lastig wordt gevallen, ik heb geen enkele reden om die mensen te haten. Ik heb een homo klasgenoot gehad 5 jaar lang, heb alle respect voor ze.



Faggot is een scheldwoord voor homo. Dus ja als je een homo faggot noemt is dat een belediging. Daarnaast gaat het bij communicatie vaak om lichaamstaal en intonnatie. Dus de manier waarop je homo tegen iemand zegt kan wel degelijk beledigend zijn. Dat is gelijk ook een zwakte in ons wet systeem. Je kan bepaalde woorden als belediging opvatten en dr een lijstje van maken, maar je kan nooit de intentie van de zender vaststellen in een wetboek.Als je een hetero faggot noemt is dat toch ook een belediging? ik denk dat het extra beledigend is voor een hetero als voor een homo.
Ik vind die dubbele wetten voor homo's echt achterlijk. Als je iemand toch al beledigt heb je altijd de intentie die persoon te kwetsen.
Hoe kan de manier waarop je homo zegt, tegen een homo beledigend zijn? dat vat ik serieus niet.

Edit: ik heb het in principe alleen aan over de mannen en vrouwen die mee doen aan de gayparades etc Homo's die zich normaal als ieder ander mens gedragen, daar heb ik het niet over.

Sadix
22-08-2011, 11:26
nounou het is wel verschrikkelijk he. Ik snap niet waarom dat het einde van de wereld is. De wereld is te klein als mensen geen begrip op brengen voor vrouwen met doeken op hun hoofd, maar van de andere kant valt geen begrip te verwachten?

en jij kan dat dus serieus vergelijken? zo ja dan hebben we gewoon een ander beeld over hoe mensen zich binnen een maatschappij horen te dragen.

Briant
22-08-2011, 11:34
Dat klopt maar noem jij is een homo beweging die zich distantieert van de gay parade? Ik raak ieder jaar bijna in 1 klap al mijn respect kwijt als ik zie wat voor mongolen daar rond lopen. Het is toch niet normaal dat als jij op een zondag middag met je kind door de stad loopt er mannen met dildo's op hun voorhoofd rondlopen? dit heb ik serieus gezien. Jongens in mini rokken, vrouwen die enkel en alleen een string en bh dragen etc etc

gaat mij gewoon veel te ver en ik vind dat homo's zich dan meer moeten inzetten om duidelijk te maken dat, dat niet het standart beeld is van een homo.

Ik ben niet echt thuis in de homo bewegingen. Maar omdat "homo's" zo'n diverse groep is, er zijn namelijk homo's te vinden in alle bevolkingsgroepen en lagen, lopen de meningen over de parade natuurlijk net zo uiteen als bij de overige mensen.

De parade wordt van te voren duidelijk aangekondigd, als je er niet bij wil zijn, ga je dan toch een dagje weg?



je vergelijking met bijv marokkanen gaat hier niet op omdat er niet jaarlijks een marokkaanse tasjes dieven parade is waaraan elke marokkaanse organisatie in nederland aan mee doet, inclusief de marokkaanse politie agenten.

Het gaat er om dat je een hele groep mensen stereotypeert aan de hand van een minderheid binnen die groep.



Ik zeg net dat ik niet door ze lastig wordt gevallen, ik heb geen enkele reden om die mensen te haten. Ik heb een homo klasgenoot gehad 5 jaar lang, heb alle respect voor ze.

Ik was oprecht benieuwd naar wat jij lastig vallen noemt? Bovendien als 1 homo je lastig valt, ga je dan nooit meer met homo's om? Dat was mijn punt, als ik met elke groep niet meer om ga door wie ik ooit lastig gevallen ben, kan ik met bijna niemand meer omgaan.



Als je een hetero faggot noemt is dat toch ook een belediging? ik denk dat het extra beledigend is voor een hetero als voor een homo.
Ik vind die dubbele wetten voor homo's echt achterlijk. Als je iemand toch al beledigt heb je altijd de intentie die persoon te kwetsen.
Hoe kan de manier waarop je homo zegt, tegen een homo beledigend zijn? dat vat ik serieus niet.

Waarom is het extra beledigend voor een hetero? Faggot is een scheldwoord bedoeld voor homo's. Wie denk je dat zich meer beledigd voelt door "dikzak", de dunne mens of de dikke?

Het woord homo heeft in onze samenleving zowel een neutrale als een negatieve betekenis. De manier waarop je homo zegt tegen een persoon bepaald welke van de twee betekenissen je bedoelt. Dit was meer een observatie dan een statement overigens.

Sadix
22-08-2011, 11:38
brian, ben het weer niet met je eens maar vind niet dat zo een disucssie op een vecht forum thuishoort, vind dat iedereen zich hier prettig moet voelen.

Ik wil serieus niet homo's beledigen of denigreren. Ik heb het hier puur en enkel over de type homo die op de gay parades te zien zijn, en al waren dat hetero's had ik er precies de zelfde mening over gehad.
Los daarvan is dit offtopic omdat het over trainen met homo;s gaat.

Facade
22-08-2011, 11:41
en jij kan dat dus serieus vergelijken? zo ja dan hebben we gewoon een ander beeld over hoe mensen zich binnen een maatschappij horen te dragen.

Of misschien onderschat jij hoe mensen dit ervaren. Wat ik in perspectief probeer te plaatsen is dat het voor iedereen anders is wat normaal is en wat niet. Vooral waar die grenzen liggen. De ene trekt de grens hier en de ander daar.

De zin: 'Die mensen moeten gewoon normaal doen', kan op een hoop dingen die anders zijn worden toegepast. Ik kan me voorstellen dat jij mensen met dildo's enzo (om dat voorbeeld maar even aan te houden :P) als provocerend ervaart. Tegelijkertijd kan ik me ook voorstellen dat mensen die dagelijks veel mensen met burka's en hoofddoeken tegenkomen, dit ook als provocerend ervaren (een andere cultuur die zo dominant aanwezig is, veroorzaakt wrijving).

De reacties op de gayparade en op mensen met een hoofddoek zijn dus vergelijkbaar. Ook is jou oordeel over een hele gemeenschap gebaseerd op een feest: de gayparade. Het oordeel van veel mensen over buitenlanders is vaak gebaseerd op 1 incident of 1 nieuwsbericht. Compleet verglijkbaar dus naar mijn mening.

Ik kom homo's tegen die heel verschillend zijn. De 1 past in het prototype relnicht a la gordon en gerard joling. Bij de ander zou je het nooit verwachten. Beide kun je niet over een kam scheren (weer zo'n gouwe ouwe).

Sadix
22-08-2011, 11:51
Facade, echt waar je vergelijking gaat hier echt niet in op.
Als ik niet kan inzien dat het totaal niet te vergelijken is en jij wel, dan hebben we gewoon een verschil in waarden en normen. En gaat deze discussie dus nergens over.

Facade
22-08-2011, 11:53
Ja, blijkbaar. Maar kan je ook niet onderbouwen waarom niet?

Sadix
22-08-2011, 11:58
natuurlijk kan ik dat.

Ik begrijp dat er mensen aanstoot nemen van een burka, dat doe ik zelf ook en mag van mij part verboden worden, omdat ook nergens in de koran staat dat je een boerka moet dragen.

maar een hoofddoek? Een hoofddoek is zo hollands als maar kan in principe. Als jij zegt, hoe ziet een traditionele hollandse vrouw er uit? de echte echte? dan kan er geen hoofddoekje ontbreken inclusief klompen. Los daarvan, kan je gerust de stad in met je kinderen en langs iemand lopen met een hoofddoek, ik bedoel dat kind komt toch ook niet uit planet mars?

Maar vind jij het normaal als je met je kinderen langs iemand loopt die een pik op ze hoofd heeft gebonden? die een lolly likt in de vorm van een pik? come on man. Wat moet je je kinderen uitleggen? Mannen in mini rokken? die dingen zijn gewoon aanstoot gevend, niet representatief voor de maatschappij. Kinderen krijgen gewoon ene verkapt beeld van de maatschappij door dat soort mensen. Die geintjes horen niet in het openbaar vind ik, doe dat op de westergas fabriek terrein bijv doe zo blij je wil met een dildo op je hoofd en in je reet maar om dat midden in de stad te doen, in het openbaar, daar kan ik serieus echt geen begrip voor hebben.

Briant
22-08-2011, 12:05
Wil je de parade dan verbieden? En op welke gronde? Dat het niet normaal is? Klinkt als censuur!

Mauro
22-08-2011, 12:06
maar een hoofddoek? Een hoofddoek is zo hollands als maar kan in principe. Als jij zegt, hoe ziet een traditionele hollandse vrouw er uit? de echte echte? dan kan er geen hoofddoekje ontbreken inclusief klompen.
Als je op zondag in Bunschoten/Spakenburg/Staphorst etc. rondloopt zul je dat nog tegenkomen Sadix...
voor de rest is dat zo achterhaald als de tering sinds de jaren 50 van de vorige eeuw.
En voor de rest: iemand zei het al, die gaypride wordt ver van te voren aangekondigd..., je Hoeft het dus helemaal niet aan je kinderen uit te leggen..
Ik krijg hier een beetje last van plaatsvervangende schaamte...

Sadix
22-08-2011, 12:09
Als je op zondag in Bunschoten/Spakenburg/Staphorst etc. rondloopt zul je dat nog tegenkomen Sadix...
voor de rest is dat zo achterhaald als de tering sinds de jaren 50 van de vorige eeuw.
En voor de rest: iemand zei het al, die gaypride wordt ver van te voren aangekondigd..., je Hoeft het dus helemaal niet aan je kinderen uit te leggen..
Ik krijg hier een beetje last van plaatsvervangende schaamte...

door wat krijg je schaamte? omdat ik het niet normaal vind dat men zo rondloopt? beetje apart... Ik denk dat menig homo het mij eens is als ik zeg dat wat die mannen doen alles behalve normaal is.

basblue
22-08-2011, 12:37
sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.

ga nou niet zeggen dat ik homo's bash, ik vertel gewoon wat ik zie. Ik heb serieus niks tegen homo's, waarom zou ik? ik wordt niet lastig gevallen door ze. En ik val hun ook niet lastig.

trouwens over rogan en fagot: ik heb heel wat mensen flikker genoemd tijdens een ruzie, maar geen 1 van hun was daadwerkelijk homo.
Als ik een homo, homo noem, beledig ik hem dan?

Het zou mooi zijn als homoseksuelen en/of biseksuelen gelijk zouden worden behandeld als heteroseksuelen binnen de vechtsportwereld. Zolang dit het niet het geval is zouden (zeker) prominente figuren zich iig niet negatief moet uitlaten hierover. Ik vind uitspraken van Rogan of NOG daar niet in passen. En nogmaals ik denk dat er een negatief klimaat heerst voor homoseksuelen binnen vechtsport. En ja, als homo's worden achtergesteld, dan mogen we met z'n allen best bijdragen aan een positief klimaat. Ook op mixfight.

Verder begrijp ik niet hoe je erbij komt dat als je iemand "beukt" die "toevallig" homo is, je 2x zo lang de gevangenis in gaat. Dit is alleen het geval als iemands geaardheid aanleiding was om hem te "beuken". Net zoals dat het geval is bij ras, religie, etc. Als je een privilege noemt, dan kan ik je niet meer volgen.

Als je ervan uitgaat dat ongeveer 5-10% homoseksueel is, dan leven er obv 17.000.000 mensen, ongeveer tussen de 85.000 en 170.000 in Nederland. Op de 80 boten die meededen in 2011 zaten ongeveer 400 feestgangers en natuurlijk heb je bezoekers. vind je dan echt dat je hele gemeenschap mag afrekenen op het gedrag van dit evenement met dit aantal mensen? Mij gaat een dildo op het voorhoofd ook wat ver. Maar vrouwen die in een string en bh rondlopen. Ga je nooit naar het strand?

Ik vind het niet erg dat je iets klinkklare onzin vind, maar kom dan wel met een goede onderbouwing.

Facade
22-08-2011, 12:48
natuurlijk kan ik dat.

Ik begrijp dat er mensen aanstoot nemen van een burka, dat doe ik zelf ook en mag van mij part verboden worden, omdat ook nergens in de koran staat dat je een boerka moet dragen.

maar een hoofddoek? Een hoofddoek is zo hollands als maar kan in principe. Als jij zegt, hoe ziet een traditionele hollandse vrouw er uit? de echte echte? dan kan er geen hoofddoekje ontbreken inclusief klompen. Los daarvan, kan je gerust de stad in met je kinderen en langs iemand lopen met een hoofddoek, ik bedoel dat kind komt toch ook niet uit planet mars?

Maar vind jij het normaal als je met je kinderen langs iemand loopt die een pik op ze hoofd heeft gebonden? die een lolly likt in de vorm van een pik? come on man. Wat moet je je kinderen uitleggen? Mannen in mini rokken? die dingen zijn gewoon aanstoot gevend, niet representatief voor de maatschappij. Kinderen krijgen gewoon ene verkapt beeld van de maatschappij door dat soort mensen. Die geintjes horen niet in het openbaar vind ik, doe dat op de westergas fabriek terrein bijv doe zo blij je wil met een dildo op je hoofd en in je reet maar om dat midden in de stad te doen, in het openbaar, daar kan ik serieus echt geen begrip voor hebben.

Hahah ik krijg echt de lachstuipen van die man met die dildo op z'n hoofd. ik zie em gewoon nu al voor me langslopen als ik de supermarkt inga ofzo :D

Maargoed om er even op in te gaan en dan zijn we ook wel uitgepraat denk ik: Het is niet zozeer de hoofddoek zelf en de gayparade waar ik een vergelijking tussen maak (al vind ik de gronden die jij noemt onvoldoende, traditie van jaren terug is nu ook al niet meer de norm). Het is de intolerantie richting beide dingen waar ik een vergelijking tussen maak. Ik nam dit voorbeeld omdat ik aanneem dat dat dicht bij huis is voor jou. Maar ik had ook iets anders kunnen nemen wat afwijkt van de norm en zichtbaar is. Het komt allemaal op hetzelfde neer: in hoeverre ben jij bereid een en ander te tolereren.

Er wordt iets geuit, wat dat ook moge wezen, wat afwijkt van de norm: Dit kan een hoofddoek zijn maar ook een homo die zich heel stereotiep gedraagt. Dit laatste is niet een act ofzo. Ik ken wel mensen die zich al zo gedroegen voordat zij de kast uitkwamen. Ik weet wel zeker dat er genoeg mensen zijn die zich aan beide voorbeelden ergeren onder de noemer van: Waarom doen die mensen niet gewoon normaal? (lees: net als de rest)

De reacties op deze onderwerpen vind ik in beide gevallen vergelijkbaar en onterecht. Zo vind jij dat een hoofddoek toch de normaalste zaak van de wereld is, maar ik kan je verzekeren dat velen dat niet met je eens zullen zijn. Dat is gewoon een kwestie van perceptie, dat ervaren mensen heel verschillend.

Waar het mij om ging is grotendeels uit de wereld geholpen: zoals ik je reactie in eerste instantie las gebruikte jij de gayparade om een totale bevolkingsgroep 'niet te respecteren'. Dat vond ik veel te kort door de bocht. Na wat andere reacties van je gelezen te hebben denk ik dat je het misschien wat minder zwart wit bedoelde dan ik het las.

Wiseguy
22-08-2011, 12:50
+1 voor Noguiera

basblue
22-08-2011, 12:52
Ook Lesnar heeft wel eens uitlatingen gedaan...

Grappling with his future
ESPN.com
MINNEAPOLIS -- The cute and curvy blonde 20-something had no idea what she was getting herself into. In her barely-there halter-top and her glossy red lipstick, she slithered into the giant's arms, set her chin on his chest, looked up into his eyes and delivered the message she had been sent to ask.

"My friend Shawn thinks you're kinda cute," she said.

Brock Lesnar was a bigger-than-life star of professional wrestling, ...
Not Shawna. Not Shana.
Shawn.

The 6-foot-3, 290-pound Goliath, the guy who benches 475 pounds, squats 695 pounds, steamed.

"Yeah?" the former pro wrestler said, his voice growing louder, his eyes getting bigger. "Well you tell that ..."

To print what Brock Lesnar said might make even John Rocker blush. But after his curse-laden outburst, he turned to a nearby reporter and explained, "I don't like gays. Write that down in your little notebook. I don't like gays."

Offended? Too bad. He doesn't care what you think. What your mom thinks. Or what that guy at the end of the bar thinks, his sexual orientation not withstanding. Lesnar is a self-described "blue-collar redneck" who owns a 47-acre ranch and spends his free time jumping up and down on beds -- sometimes breaking them -- with his 2-year-old daughter, Mya. If he could choose only three television channels to watch, it'd be a 24-hour hunting and fishing network, The Weather Channel and The Penthouse Channel. "I'd be a happy man," he said.

Bron: Grappling with his future - NFL - ESPN (http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=1830855)

Sadix
22-08-2011, 12:55
Het zou mooi zijn als homoseksuelen en/of biseksuelen gelijk zouden worden behandeld als heteroseksuelen binnen de vechtsportwereld. Zolang dit het niet het geval is zouden (zeker) prominente figuren zich iig niet negatief moet uitlaten hierover. Ik vind uitspraken van Rogan of NOG daar niet in passen. En nogmaals ik denk dat er een negatief klimaat heerst voor homoseksuelen binnen vechtsport. En ja, als homo's worden achtergesteld, dan mogen we met z'n allen best bijdragen aan een positief klimaat. Ook op mixfight.

Verder begrijp ik niet hoe je erbij komt dat als je iemand "beukt" die "toevallig" homo is, je 2x zo lang de gevangenis in gaat. Dit is alleen het geval als iemands geaardheid aanleiding was om hem te "beuken". Net zoals dat het geval is bij ras, religie, etc. Als je een privilege noemt, dan kan ik je niet meer volgen.

Als je ervan uitgaat dat ongeveer 5-10% homoseksueel is, dan leven er obv 17.000.000 mensen, ongeveer tussen de 85.000 en 170.000 in Nederland. Op de 80 boten die meededen in 2011 zaten ongeveer 400 feestgangers en natuurlijk heb je bezoekers. vind je dan echt dat je hele gemeenschap mag afrekenen op het gedrag van dit evenement met dit aantal mensen? Mij gaat een dildo op het voorhoofd ook wat ver. Maar vrouwen die in een string en bh rondlopen. Ga je nooit naar het strand?

Ik vind het niet erg dat je iets klinkklare onzin vind, maar kom dan wel met een goede onderbouwing.


lol 400 feestgangers? ik kan je garanderen dat het tegen de 50.000 dan wel niet 100.000 feest gangers waren. Ik ben kennelijk niet de enige die klinkklare onzin verteld.

facade, en nog steeds ben ik het niet eens met die vergelijking.

TOON
22-08-2011, 12:55
typisch dat alle homo's geassocieerd worden met de gaypride homo's
minderheid in een groep staat dus voor de hele groep
als we nu eens marokkanen ipv homo's invullen
je weet wel die kansloze groep marokkanen die overlast veroorzaken....in principe doe je dan hetzelfde als je die groep associeert met alle marokkanen...en dat wil je toch ook niet?

Sadix
22-08-2011, 13:04
Toon kom op zeg,

Hoezo begrijpen jullie niet dat die vergelijking niet op gaat? Is er een jaarlijkse kansloze marokkaanse parade? waarin alle marokkaanse organisaties aan mee doen? waarin marokkaanse politie agenten vol trots vertellen hoe trots ze wel niet zijn op hun mede kansloze marokkanen?
Ik ken geen 1 marokkaanse organisatie die zich associeert met die kansloze jongens.

gay organisaties associeren zich allemaal met de gay parade. Dus al zou ik ze associeren met alle homo's , zou dat dan heel vreemd zijn als ik in mijn directe omgeving totaal geen homo's heb? en dat de enige keren dat ik eigenlijk openlijk homo's zie tijdens de gay pride is? is mijn beeldvorming (die ik overigens niet heb) dan zo vreemd?

Laat me dit ff duidelijk stellen ja, als al die mannen en vrouwen op die boten Hetero's waren dan had ik er nog steeds voor 100% de zelfde mening over.
Ik associeer niet alle homo's met de gaypride homo's , jullie leggen nu al 2 x woorden in mijn mond.

Wel vind ik dat Homo organisaties soms wel duidelijk moeten maken dat de gay pride niet alle homo;s represent. Omdat het wel degelijk een beeld geeft aan mensen over homo's.

Weetje , het is een trend om voor alles dat homo is op te komen (totaal niets mis mee), als je dat doet dan ben je enlightend, modern, 21eeuws etc maar soms wordt die lijn echt veel te ver door getrokken.

basblue
22-08-2011, 13:04
lol 400 feestgangers? ik kan je garanderen dat het tegen de 50.000 dan wel niet 100.000 feest gangers waren. Ik ben kennelijk niet de enige die klinkklare onzin.

Op die 80 boten die meededen in 2011 zaten ongeveer 400 feestgangers

Please read again...

TOON
22-08-2011, 13:06
wij komen er duidelijk niet uit op dit topic :)

Sadix
22-08-2011, 13:07
ja maar wat is de discussie punt?

ik bash geen homo's ik heb niets tegen homo's .

Ik heb het enkel over de types op de gay pride boten etc Der worden hier woorden in mijn mond gelegd, die ik niet heb gebruikt.

basblue
22-08-2011, 13:20
ja maar wat is de discussie punt?

Ik heb het enkel over de types op de gay pride boten etc Der worden hier woorden in mijn mond gelegd, die ik niet heb gebruikt.

je eerste reactie was:
sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.

Je hebt niks tegen homo's, maar vind dat "ze" in Nederland al zoveel privilleges hebben, waaronder het voorbeeld dat je 2x zolang kan zitten, als je iemand beukt die homo is...

Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

Hoezo leggen wij, of iig ik, je dan woorden in de mond. Je schrijft het toch zelf op?

Je zegt zelf dat ze zich eerst normaal moeten gaan gedragen. En dat deze de homogemeenschap representeren..

Sadix
22-08-2011, 13:29
ja klopt.

Ik doelde dan ook op de homo's tijdens de gay pride, die moeten zich idd normaal gedragen.
En ik heb al uitgelegd hoe ik vind dat ze de gay cultuur representen tegen over mensen die geen homo's in hun directe omgeving hebben en zo dus in contact komen met homo's. Dit vormt een negatief beeld van homo;'s die ze zelf creeren.

en ff mieren neuken : 80 boten, 400 mensen? 5 man per boot?




http://holebi.info/phpnews/images2/GayPrideCanalPride2011.JPG

5 boten heb je al zo 150 man. maar goed. mierenneuken dus.

MarcDeurloo
22-08-2011, 13:35
Afgelopen jaar heb ik met heel veel van mijn vrienden mee gevaren met de Gayparade. Leuke sfeer waar niemand je lastig viel en als je het vervelend vindt om er naar te kijken kijk er dan niet naar. Ik ben zelf geen homo, maar ik weet dat er heel erg veel van mijn vrienden zich bedreigd voelen in de stad en heel erg beperkt worden in waar ze zich in Amsterdam kunnen begeven. Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben en geven. Overigens ben ik zelf nog nooit door een homo aangevallen of aangerand, iets waar blijkbaar veel mensen bang voor zijn. Ik begrijp wel dat mensen die zelf aangerand zijn of lastig gevallen zijn door al die homo's die MMA doen liever niet willen trainen met homo's. Ik zelf ben overigens wel door andere mensen aangevallen, maar dat zal mij er niet van weerhouden om tijdens de training onderscheid te maken tussen met wie ik wel of niet zal trainen.

blackadder
22-08-2011, 13:45
Denk je echt dat je geen boete krijgt voor het beledigen van hetero's, christenen, blanken in het algemeen? Als er een beledigende opmerking richting niet homoseksuelen wordt gemaakt, zoals f**kin ass**le, dan worden ook zij door de NBA beboet. Check de site van NBA maar eens.

Nee. Ik bedoelde wat Asura had gepost. En daar kwam de NBA etc...helemaal niet aan te pas. En beldedigingen jegens hetero's, blanken etc...hebben tot nog toe voor zover ik weet niet ervoor gezorgd dat iemand een beroepsverbod kreeg. En je krijgt er ook geen human rights interessegroepen voor achter je aan.

Briant
22-08-2011, 14:03
Sadix ik begrijp dat je de parade niet leuk vind. Maar hoe beinvloed et je dagelijks leven? Zou je je niet druk maken om belangrijkere zaken?

Het feit dat mensen voor "homo's moeten opkomen" is erg genoeg. Er moet geen onderscheid zijn tussen homo's of hetero's. Dat is net zo achterlijk als onderscheid maken tussen donkere en blanke mensen. Ieder mens is gelijkwaardig

basblue
22-08-2011, 14:12
ja klopt.

Ik doelde dan ook op de homo's tijdens de gay pride, die moeten zich idd normaal gedragen.
En ik heb al uitgelegd hoe ik vind dat ze de gay cultuur representen tegen over mensen die geen homo's in hun directe omgeving hebben en zo dus in contact komen met homo's. Dit vormt een negatief beeld van homo;'s die ze zelf creeren.

en ff mieren neuken : 80 boten, 400 mensen? 5 man per boot?




http://holebi.info/phpnews/images2/GayPrideCanalPride2011.JPG

5 boten heb je al zo 150 man. maar goed. mierenneuken dus.

Haha, daar heb je een punt! als het er 4000 man zijn, dan is het nog steeds niet representatief. Andere argumenten blijven gewoon staan. Maar goed, case "gay parade" closed.

Je hebt het veel over hoe homo's zichzelf presenteren en wat die gemeenschap allemaal moet doen, voordat we het ook maar mogen hebben over negatieve uitlating van anderen, zoals NOG of Rogan. het zou je sieren om na te denken op welke wijze je zelf een bijdrage kan leveren aan een positief klimaat. Voor eenieder, dus ook homo's. En als ik zie welke successen je boekt met het positief beïnvloeden van de Amsterdamse jeugd, dan heb je al het nodige in huis!

Briant
22-08-2011, 14:17
En als ik zie welke successen je boekt met het positief beïnvloeden van de Amsterdamse jeugd, dan heb je al het nodige in huis!

x2

sportfan
22-08-2011, 14:27
Ik schrik een beetje van de reacties maar zonder te inhoudelijk te worden;

Hoe moeten de sportschoolhouders dit nu doen?

- Geen homoseksuelen toegestaan?
- Geen biseksuelen toegestaan?
- En zou dit dan alleen moeten gelden voor MMA? Of ook voor kickboksen?
- Geldt dit alleen voor mannelijke homo's of ook voor vrouwelijke lesbo's (en daar kennen we er een paar van ook in de A-klasse kickboksen)?
- Moeten we ze in een sportschool waar zowel MMA/kickboksen als fitness gegeven wordt helemaal weigeren? Of mogen ze fitnessen met een soort van gele-ster op hun shirt?
- Moeten de groepsinstructeurs voorafgaand aan de les bij nieuwe leden iedereen de hand op laten steken of hij/zij wellicht homoseksuele gevoelens heeft?
- Moeten we gemengde klassen ook opheffen?
- Moeten we dit anders op het niveau van onze (10-allen bonden) regelen? Geen homo's toegestaan?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden... wellicht kan iemand al een handig logo ontwerpen zodat we iemand die homo is of waar we als trainer aan twijfelen een sticker op zijn/haar shirt kunnen plakken.

Facade
22-08-2011, 14:52
Wie moet zich nu aangesproken voelen die vragen te beantwoorden Sportfan?

Asura
22-08-2011, 14:56
De voornaamste reden dat ik homo's niet mag?

Dat Rampage gezeik krijgt als hij het woord Fag gebruikt, een woord dat ik in het nederlands duizenden keren gezegd heb, zover ik weet niet tegen homo's. Dat Lesnar gezeik krijgt, dat Kobe 150.000$ moet betalen, dat een caberatier gewoon niet meer mag optreden alleen omdat hij grappen over lesbies maakte, notabene omdat ze hem tijdens zijn show lastig vielen.

Zo zal het wel vaker gaan, een homo krijgt ruzie met een hetero, en de hetero gebruikt het woord flikker omdat het een standaard belediging is, en hij word opgepakt voor een "Hate crime"

Dat word hier zo ook, en hoe weetje dat, omdat degene die homo's hier verdedigen, het niet eens interesseren dat mensen hun vrijheid om te spreken word belemmerd. Dat er voor de ene bevolkingsgroep verschillende regels gelden dan voor een andere. Dus tot die tijd dat dit veranderd:

Fuck homo's


Mooie manier van overdrijven sportsfan, maar de enige die nazistische regels krijgt opgelegd zijn niet-homo's.

Sadix
22-08-2011, 14:57
Sadix ik begrijp dat je de parade niet leuk vind. Maar hoe beinvloed et je dagelijks leven? Zou je je niet druk maken om belangrijkere zaken?

Het feit dat mensen voor "homo's moeten opkomen" is erg genoeg. Er moet geen onderscheid zijn tussen homo's of hetero's. Dat is net zo achterlijk als onderscheid maken tussen donkere en blanke mensen. Ieder mens is gelijkwaardig


Brian, ik maak me ook totaal niet druk om hun. Het is maar dat dit het discussie onderwerp is op een forum dat ik mijn mening hier over deel.
Ik heb heus niet met een anti gay pride spandoek op de grachten zitten staan haha

en met je 2e alinea ben ik het volkomen eens.

Asura
22-08-2011, 15:04
Wie moet zich nu aangesproken voelen die vragen te beantwoorden Sportfan?

Ik

Asura
22-08-2011, 15:08
Ik schrik een beetje van de reacties maar zonder te inhoudelijk te worden;

Hoe moeten de sportschoolhouders dit nu doen?

- Geen homoseksuelen toegestaan? nee, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben, dit betekent niet doorvoeren in regelgeving.
- Geen biseksuelen toegestaan?
- En zou dit dan alleen moeten gelden voor MMA? Of ook voor kickboksen?
- Geldt dit alleen voor mannelijke homo's of ook voor vrouwelijke lesbo's (en daar kennen we er een paar van ook in de A-klasse kickboksen)?
- Moeten we ze in een sportschool waar zowel MMA/kickboksen als fitness gegeven wordt helemaal weigeren? Of mogen ze fitnessen met een soort van gele-ster op hun shirt?
- Moeten de groepsinstructeurs voorafgaand aan de les bij nieuwe leden iedereen de hand op laten steken of hij/zij wellicht homoseksuele gevoelens heeft?
- Moeten we gemengde klassen ook opheffen?
- Moeten we dit anders op het niveau van onze (10-allen bonden) regelen? Geen homo's toegestaan?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden... wellicht kan iemand al een handig logo ontwerpen zodat we iemand die homo is of waar we als trainer aan twijfelen een sticker op zijn/haar shirt kunnen plakken.

nee, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben, dit betekent niet doorvoeren in regelgeving..
Ik wou elke vraag individueel beantwoorden, maar ze komen allemaal op dezelfde onzinnge angsten neer. Dus wat vind jij van caberatiers die nooit meer kunnen werken in hun stad omdat ze grappen maakte over een lesbische 'heckler".

Sadix
22-08-2011, 15:10
Ik schrik een beetje van de reacties maar zonder te inhoudelijk te worden;

Hoe moeten de sportschoolhouders dit nu doen?

- Geen homoseksuelen toegestaan?
- Geen biseksuelen toegestaan?
- En zou dit dan alleen moeten gelden voor MMA? Of ook voor kickboksen?
- Geldt dit alleen voor mannelijke homo's of ook voor vrouwelijke lesbo's (en daar kennen we er een paar van ook in de A-klasse kickboksen)?
- Moeten we ze in een sportschool waar zowel MMA/kickboksen als fitness gegeven wordt helemaal weigeren? Of mogen ze fitnessen met een soort van gele-ster op hun shirt?
- Moeten de groepsinstructeurs voorafgaand aan de les bij nieuwe leden iedereen de hand op laten steken of hij/zij wellicht homoseksuele gevoelens heeft?
- Moeten we gemengde klassen ook opheffen?
- Moeten we dit anders op het niveau van onze (10-allen bonden) regelen? Geen homo's toegestaan?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden... wellicht kan iemand al een handig logo ontwerpen zodat we iemand die homo is of waar we als trainer aan twijfelen een sticker op zijn/haar shirt kunnen plakken.

ik beantwoord ze wel ff:

1 : nee
2 : nee
3: nee
4 : nee en nee niet nodig.
5 : nee
6 : nee
7 : nee

je laatst suggestie, nee doe maar niet.

sportfan
22-08-2011, 15:10
Wie moet zich nu aangesproken voelen die vragen te beantwoorden Sportfan?

Ik stel deze vragen aan de personen die niet met homo's willen trainen. Ik vroeg mij af zij de praktische invulling zouden zien vanuit een sportschoolhouder/trainer.

Briant
22-08-2011, 15:11
De voornaamste reden dat ik homo's niet mag?

Dat Rampage gezeik krijgt als hij het woord Fag gebruikt, een woord dat ik in het nederlands duizenden keren gezegd heb, zover ik weet niet tegen homo's. Dat Lesnar gezeik krijgt, dat Kobe 150.000$ moet betalen, dat een caberatier gewoon niet meer mag optreden alleen omdat hij grappen over lesbies maakte, notabene omdat ze hem tijdens zijn show lastig vielen.

Zo zal het wel vaker gaan, een homo krijgt ruzie met een hetero, en de hetero gebruikt het woord flikker omdat het een standaard belediging is, en hij word opgepakt voor een "Hate crime"

Dat word hier zo ook, en hoe weetje dat, omdat degene die homo's hier verdedigen, het niet eens interesseren dat mensen hun vrijheid om te spreken word belemmerd. Dat er voor de ene bevolkingsgroep verschillende regels gelden dan voor een andere. Dus tot die tijd dat dit veranderd:

Fuck homo's


Mooie manier van overdrijven sportsfan, maar de enige die nazistische regels krijgt opgelegd zijn niet-homo's.

Jij geeft homo's hier de schuld van? Jij stemt zeker ook op de PVV omdat die buitenlanders het allemaal beter hebben in ons land :(

Marchant
22-08-2011, 15:13
Wil je de parade dan verbieden? En op welke gronde? Dat het niet normaal is? Klinkt als censuur!

Verstoring openbare orde, aanstootgevend gedrag??



Als je op zondag in Bunschoten/Spakenburg/Staphorst etc. rondloopt zul je dat nog tegenkomen Sadix...
voor de rest is dat zo achterhaald als de tering sinds de jaren 50 van de vorige eeuw.
En voor de rest: iemand zei het al, die gaypride wordt ver van te voren aangekondigd..., je Hoeft het dus helemaal niet aan je kinderen uit te leggen..
Ik krijg hier een beetje last van plaatsvervangende schaamte...

Natuurlijk wordt het ruim van te voren aangegeven maar moeten de mensen die daar niet van gediend zijn en daar wonen dan maar de stad en hun huis uit ?

Dus als ik nu aangeef dat ik volgende maand met 30 vrienden en vriendinnen laveloos dronken lallend schreeuwend,in strings een orgie houden op een boot en daarmee door de stad wil trekken omdat ik hetero ben , mag niemand zich daar wat van aantrekken. Ik heb het toch ruim van te voren aangegeven?

Ontopic:
Ik vindt dat je geaardheid en sport gescheiden moeten wezen en niets mag uitmaken.
Je gedraagt en bent een sporter in een sportschool, niet meer en niet minder.

Asura
22-08-2011, 15:14
In Amerika heb je toch ook speciale bonden voor homo's, echt achterlijk. Leer je daar op de 100M sprint te zwabberen met je armpjes of leer je als coach met een lisp praten?

En dan heb je in Nederland het C.O.C, dat laat al zien wat een zielige mensen de homogemeenschap leidden in Nederland. Ik vraag me af of het toeval is dat er cock staat. Lachwekkend die gasten, en homo's moeten dus niet zeuren over beeldvorming.

Asura
22-08-2011, 15:16
Jij geeft homo's hier de schuld van? Jij stemt zeker ook op de PVV omdat die buitenlanders het allemaal beter hebben in ons land :(

Je weet toch wel wie lobbied voor dat soort stalinistische regelgeving he?
Zou de landbouw lobby of de energy lobby er achter zitten?

Nee, het zijn uiteraard homo organisaties die voor deze sfeer hebben gezorgd. Of heb je een andere bron, slimmerd.

Marchant
22-08-2011, 15:28
Dat is net zo achterlijk als onderscheid maken tussen donkere en blanke mensen. Ieder mens is gelijkwaardig

Blanke mensen pride?

http://1.bp.blogspot.com/_N6Z5aoOxgS8/S6HcvdOsAVI/AAAAAAAASvo/NYxh7H8yT8I/s320/108372.jpg

Donkere mensen pride??

http://www.terroraddict.com/wp-content/uploads/2011/03/BLACK-PANTHERS1_jpg.jpg

;)

Ik vindt als je als ieder ander en gelijkwaardig beschouwd wilt worden, gedraag je dan ook als ieder ander.
Mensen vechten tegen vooroordelen tegen (nu bijv.) homo's . Homo's zijn vies smerig en neuken alles wat los en vast zit.
Wat ga je doen om dit te ontkrachten? met je vriendjes op een dildo boot in je string door Amsterdam:fp:
waarom een gay pride , of een roze kermis etc etc..... zet je eigen niet in een apart hokje als je niet wilt dat andere je daar ook plaatsen.

Nogmaals niets tegen homo's of bi maar die parades zijn voor mij nergens voor nodig.

Facade
22-08-2011, 15:32
Of je met de gayparade het averechtse effect bereikt, daar valt over te praten. Maar pleit je ook echt voor een verbod/niet meer uitgeven van een vergunning Marchant?

Marchant
22-08-2011, 16:03
Of je met de gayparade het averechtse effect bereikt, daar valt over te praten. Maar pleit je ook echt voor een verbod/niet meer uitgeven van een vergunning Marchant?

Iets verbieden of niet uitgeven zijn voor mij 2 verschillende dingen.
Ik zou wel willen weten welke argumenten zij aandragen en aangeven waarom het noodzakelijk is dat er een evenement voor homo's te laten plaats vinden waarbij mensen halfnaakt al tongzoenen op een dildo boot rond dobberen .
Zoals ik al zei heeft dit in mijn mening een averecht effect en zou ik deze dus niet uitgeven.


Ik wil mijn dochter meegeven dat elk mens ongeacht ras, geloof ,huidskleur, geaardheid gelijk is.
En 2 mannen hand in hand in het park kan ik prima aan haar uitleggen en dit haar leren.
Mannen dansend op een boot met zo'n blote billen broek wordt al lastiger maar oke stel dit gaat goed.
We hebben lekker gewinkeld in de stad, en ze krijgt honger, en wilt een patatje.........
Wil jij dit aan jou zoon of dochter uitleggen???

https://stock-foto.nationalebeeldbank.nl/nationalebeeldbank_2011-8-652227-2_ludieke-verkoop-patat-met-mayo.jpeg

Leventdepevent
22-08-2011, 16:06
Iets verbieden of niet uitgeven zijn voor mij 2 verschillende dingen.
Ik zou wel willen weten welke argumenten zij aandragen en aangeven waarom het noodzakelijk is dat er een evenement voor homo's te laten plaats vinden waarbij mensen halfnaakt al tongzoenen op een dildo boot rond dobberen .
Zoals ik al zei heeft dit in mijn mening een averecht effect en zou ik deze dus niet uitgeven.


Ik wil mijn dochter meegeven dat elk mens ongeacht ras, geloof ,huidskleur, geaardheid gelijk is.
En 2 mannen hand in hand in het park kan ik prima aan haar uitleggen en dit haar leren.
Mannen dansend op een boot met zo'n blote billen broek wordt al lastiger maar oke stel dit gaat goed.
We hebben lekker gewinkeld in de stad, en ze krijgt honger, en wilt een patatje.........
Wil jij dit aan jou zoon of dochter uitleggen???

https://stock-foto.nationalebeeldbank.nl/nationalebeeldbank_2011-8-652227-2_ludieke-verkoop-patat-met-mayo.jpeg

compleet eens met je verhaal...maar die remia-plasser WTF te grappig haha

Briant
22-08-2011, 16:07
Je weet toch wel wie lobbied voor dat soort stalinistische regelgeving he?
Zou de landbouw lobby of de energy lobby er achter zitten?

Nee, het zijn uiteraard homo organisaties die voor deze sfeer hebben gezorgd. Of heb je een andere bron, slimmerd.

Nog geen 50 jaar geleden werd je door de samenleving uitgekotst als je er voor uit kwam homo te zijn. Daar is gelukkig verandering in gekomen want het is toch van de zotten? Helaas bestaat er momenteel nog onderscheid tussen homos en heteros, kijk maar naar de reacties hier. Daarom is het goed dat er organisaties bestaan die voor deze mensen opkomen.

Wat jij zegt is dat je homo's niet mag omdat er organisaties bestaan die opkomen voor hun rechten? Beetje scheef. Kijk je staat in je recht om die organisaties inhoudelijk te bekritiseren (en ik ben het ook voor een deel met je eens hoor). Maar dan heb je toch niet meteen een hekel aan Homo's in het algemeen?

Briant
22-08-2011, 16:14
Blanke mensen pride?

http://1.bp.blogspot.com/_N6Z5aoOxgS8/S6HcvdOsAVI/AAAAAAAASvo/NYxh7H8yT8I/s320/108372.jpg

Donkere mensen pride??

http://www.terroraddict.com/wp-content/uploads/2011/03/BLACK-PANTHERS1_jpg.jpg

;)

Ik vindt als je als ieder ander en gelijkwaardig beschouwd wilt worden, gedraag je dan ook als ieder ander.
Mensen vechten tegen vooroordelen tegen (nu bijv.) homo's . Homo's zijn vies smerig en neuken alles wat los en vast zit.
Wat ga je doen om dit te ontkrachten? met je vriendjes op een dildo boot in je string door Amsterdam:fp:
waarom een gay pride , of een roze kermis etc etc..... zet je eigen niet in een apart hokje als je niet wilt dat andere je daar ook plaatsen.

Nogmaals niets tegen homo's of bi maar die parades zijn voor mij nergens voor nodig.

Voor dat die omslag er komt dat mensen elkaar als gelijkwaardig beschouwen is er vaak een ingrijpende reactie nodig. Denk maar aan de manier waarop vrouwen hun rechten hebben vergaard. Daar hadden ze toch volkomen gelijk in?

Ook de segregatie in Amerika sloeg nergens op. Als donkere Amerikaan mocht je niet in de bus zitten etc. Door mensen als Malcolm X, Martin Luther King etc zijn die rechten vergaard en is gelijkwaardigheid bereikt. Dat sommige organisaties nogal geweldadig handelden etc daar ben ik het niet mee eens. Aan de andere kant is dit een reactie op hoe deze mensen jarenlang behandeld waren. Het geweld keur ik af, het doel van de beweging niet.

Maar goed nogmaals, ik snap prima dat mensen de Gay Pride parade als raar beschouwen of misschien zelfs aanstootgevend. Dit is slechts een heel klein onderdeel van de homo-cultuur (als die al bestaat). Daarnaast kun je het inhoudelijk oneens zijn met wat organisaties doen. Maar waar ik voornamelijk mezelf over verbaas is dat mensen in het openbaar (forum) zeggen dat homo's vies zijn en dat ze homo's niet mogen. Ik vind dat als je zulke uitspraken tollereert je onbegrip en haat in de kaart speelt. Zodoende nemen we twee sprongen terug in het bereiken van gelijkwaardigheid onder de medemens.

Facade
22-08-2011, 16:19
Iets verbieden of niet uitgeven zijn voor mij 2 verschillende dingen.
Ik zou wel willen weten welke argumenten zij aandragen en aangeven waarom het noodzakelijk is dat er een evenement voor homo's te laten plaats vinden waarbij mensen halfnaakt al tongzoenen op een dildo boot rond dobberen .
Zoals ik al zei heeft dit in mijn mening een averecht effect en zou ik deze dus niet uitgeven.


Ik wil mijn dochter meegeven dat elk mens ongeacht ras, geloof ,huidskleur, geaardheid gelijk is.
En 2 mannen hand in hand in het park kan ik prima aan haar uitleggen en dit haar leren.
Mannen dansend op een boot met zo'n blote billen broek wordt al lastiger maar oke stel dit gaat goed.
We hebben lekker gewinkeld in de stad, en ze krijgt honger, en wilt een patatje.........
Wil jij dit aan jou zoon of dochter uitleggen???

https://stock-foto.nationalebeeldbank.nl/nationalebeeldbank_2011-8-652227-2_ludieke-verkoop-patat-met-mayo.jpeg

Als je kinderen hebt, kan ik me voorstellen dat je misschien met andere ogen ernaar kijkt. Maar strikt genomen is het een evenement waar iedereen welkom is, niet alleen homo's. Heet het daarom tegenwoordig niet de canal parade? Nogmaals: er zijn genoeg evenementen op te noemen waar hele delen van de stad voor moeten worden afgezet en er ook wilde dingen gebeuren. Negatieve maatschappelijke effecten die specifiek voortkomen uit de gayparade zijn niet aan te tonen. Daarom zou de enige reden om hiervoor geen vergunning af te geven zijn dat het feest homo erotische eigenschappen heeft.

Net als jij heb ik mijn bedenkingen bij het punt of dit feest juist meer kwaad dan goed doet i.h.k.v. homo emancipatie. Tegelijkertijd is dit de verantwoordelijkheid van de organisatoren zelf en zie ik een pot mayonaise niet als aanleiding het niet meer toe te staan. Als je dit feest niet meer toestaat en anderen wel kom je naar mijn mening echt op een hellend vlak terecht.

Het voorbeeld dat je geeft, is op zich begrijpelijk. Tegelijkertijd ben ik zelf ook wel eens wezen kijken en is in mijn beleving de stad prima leefbaar.

Sadix
22-08-2011, 16:32
Facade, je blijft het maar goed praten dat een stel volwassene zich als apen gedragen.

Het boeit mij noch marchant dat ze homo zijn. Het gaat ons puur om dat ape gedrag en ja van mij mag het verboden worden. Zoalsik al zei, laat ze als ze zo graag zo gek willen doen, het westergas fabriek terrein afhuren en zich daar bewerken met dildo's etc etc

Maar als ze het midden in de stad willen doen dan vind ik toch echt dat men zich moet gedragen naar de vast gestelde waarde en normen in onze maatschappij.

Facade
22-08-2011, 16:39
Ik ben niets aan het goedpraten. Ik zie alleen niet het verschil met andere feesten waar genoeg onzin gebeurt en dit. Ik ben zelf wezen kijken en ik ben prima in staat dat te beoordelen.
Vastgestelde waarden en normen, goed dat je erover begint: voorzover ik weet overtreed niemand de wet, maar misschien dat jij een ander boekje hebt waar die dingen in staan.

Wiseguy
22-08-2011, 16:42
Voor dat die omslag er komt dat mensen elkaar als gelijkwaardig beschouwen is er vaak een ingrijpende reactie nodig. Denk maar aan de manier waarop vrouwen hun rechten hebben vergaard. Daar hadden ze toch volkomen gelijk in?

Ook de segregatie in Amerika sloeg nergens op. Als donkere Amerikaan mocht je niet in de bus zitten etc. Door mensen als Malcolm X, Martin Luther King etc zijn die rechten vergaard en is gelijkwaardigheid bereikt. Dat sommige organisaties nogal geweldadig handelden etc daar ben ik het niet mee eens. Aan de andere kant is dit een reactie op hoe deze mensen jarenlang behandeld waren. Het geweld keur ik af, het doel van de beweging niet.

Maar goed nogmaals, ik snap prima dat mensen de Gay Pride parade als raar beschouwen of misschien zelfs aanstootgevend. Dit is slechts een heel klein onderdeel van de homo-cultuur (als die al bestaat). Daarnaast kun je het inhoudelijk oneens zijn met wat organisaties doen. Maar waar ik voornamelijk mezelf over verbaas is dat mensen in het openbaar (forum) zeggen dat homo's vies zijn en dat ze homo's niet mogen. Ik vind dat als je zulke uitspraken tollereert je onbegrip en haat in de kaart speelt. Zodoende nemen we twee sprongen terug in het bereiken van gelijkwaardigheid onder de medemens.

Martin Luther King en Malcom X deden dit op een beschaafde manier. Die heb ik nog nooit met dildo's op een boot gezien. Er zijn echter wel voorbeelden van homo's die deze behoeftes niet hebben en die daardoor juist bijdragen aan de acceptatie.

http://www.novatv.nl/uploaded/IMAGES/Gerard-Spong.jpg

Harrie Nak
22-08-2011, 16:46
http://www.soccer-graphics.nl/forum/images/smilies/lock28yr.gif

basblue
22-08-2011, 17:08
Voor de mensen die (ontopic) nog geinteresseerd zijn in de positie van homoseksuelen binnen MMA/BJJ/Grappling in (een gedeelte van) de VS, check (de eerste minuten van) deze docu...


http://youtu.be/5XPHG2okblo

Marchant
22-08-2011, 18:01
Voor de mensen die (ontopic) nog geinteresseerd zijn in de positie van homoseksuelen binnen MMA/BJJ/Grappling in (een gedeelte van) de VS, check (de eerste minuten van) deze docu...


http://youtu.be/5XPHG2okblo

Dit vind ik echt belachelijk, hij wordt bedreigd uitgescholden , stenen door het raam , omdat hij homo is !!!!!
En dan ook nog gestraft door niet meer te mogen vechten.
dit kan niet.
(wel grappig is zijn shirt "Real men" en dan uit de kast komen ;))

@facade

De pot mayo is voor mij niet een rede, wat ik hier mee wil aangeven is de "achterlijke randzaken die hier extra in het belangstelling worden gezet voor wat??"
Puur om te schokkeren want daar zijn nichten(let op nichten niet perse homo's ) dol op!!
Redeom het afteschaffen, wat is het nut? het veroorzaakt overlast (geluid, verkeer,aanstootgevend gedrag) en het kost mij geld. voor en feest wat bedoeld is mensen op een positieve manier wat ruim geestiger te maken wat totaal de verkeerde kant is opgeslagen naar homo erotische taferelen.

van mij mag het stoppen want ik zie meer nadelen dan voordelen, en met Koninginnedagis de regulierbree straat ook alleen maar gay. dus hun feestje hebben zij net zo goed als hetero's

MarcDeurloo
22-08-2011, 18:42
Als je kinderen hebt dan zul je ze een boel moeten uitleggen. Anders gaan ze later misschien bekrompen en beledigende teksten op internet fora posten.

Marchant
22-08-2011, 19:01
Als je kinderen hebt dan zul je ze een boel moeten uitleggen. Anders gaan ze later misschien bekrompen en beledigende teksten op internet fora posten.

Als je ze goed opvoed en veel leert dan kunnen zij dit filteren, maar doelt dit op mij?
kan me niet herinneren dat ik beledigende bekrompen teksten heb geplaatst

knift
22-08-2011, 19:26
God heeft ons gemaakt als hetro zo houden we onze populatie in stand, homo's doen dat dus niet geeft niet begrijp me goed maar om dan vervolgens met je leren string te gaan dansen op een boot om het homo zijn te promoten vind ik erg storend en begrijp dus ook waarom mensen daar zich aan ergeren!

Briant
22-08-2011, 19:36
God heeft ons gemaakt....

Stop daar met lezen.

TOON
22-08-2011, 19:59
ooooooh wat gaat het leuk worden in het volgende topic mbt discriminatie/racisme :)
hoi hoi hoi
verheug me er nu al op!

slaat topic op als favoriet!

The Company
22-08-2011, 20:29
God heeft ons gemaakt als hetro zo houden we onze populatie in stand, homo's doen dat dus niet geeft niet begrijp me goed maar om dan vervolgens met je leren string te gaan dansen op een boot om het homo zijn te promoten vind ik erg storend en begrijp dus ook waarom mensen daar zich aan ergeren!

Bazeer je dit op een boek van 2000 jaar oud?

Snap alle ophef eigenlijk niet. Nog wil niet met homo's grapplen terwijl hij dit waarschijnlijk al meerdere malen heeft gedaan. Ik kan het opzich wel begrijpen dat het idee om met een homo te grapplen ongemakkelijk aanvoelt maar het lijkt me niet zo dat elke homo opgewonden raakt als hij aan het grapplen is.

MMA is net als voetbal een macho wereld waar je word verstoten als je uit de kast komt. Eigenlijk kan het niet maar wat doe je eraan.

knift
22-08-2011, 20:34
[QUOTE=The Company;1069863]Bazeer je dit op een 2000 jaar oud boek?

Hhahahahaha heb dat kut boek gelukkig nog nooit gelezen maar zit ff lekker te stoken in de meest zinloze topic van het jaar.

Mickey
22-08-2011, 21:07
Deze thread is als een auto ongeluk. Je kunt niet anders als staren..
Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Bekrompen geneuzel.

- Edit -

Deze thread gaat op slot. De discussie over de mogelijk theologische aspecten van seksuele geaardheid mogen worden besproken op het Off-Topic Forum.

-/Edit-