PDA

View Full Version : Gary Goodridge talks fighter safety and fixed PRIDE fights



Harrie Nak
22-08-2011, 17:57
http://www.youtube.com/watch?v=CiDpgLby0t0

tik_tok
22-08-2011, 18:12
Volgens mij heeft Gary zelf ook wat braindamage opgelopen.. Zijn spraak begint te lijken op die van James Toney :p

blackadder
22-08-2011, 18:26
Volgens mij heeft Gary zelf ook wat braindamage opgelopen..
Hij heeft inderdaad hersenschade.
Wel leuk dat ie zich Peter nog wel kan herinneren.

tik_tok
22-08-2011, 19:50
Hij heeft inderdaad hersenschade.
Wel leuk dat ie zich Peter nog wel kan herinneren.

Wist niet dat hij echt serieus hersenletsel had. Las het nu pas. Wel weer leuk om hem te zien, hij heeft echt knalpartijen gehad.

Biiyen
22-08-2011, 20:26
Gary Goodridge! Toch moet je respect hebben voor die kerel, de klappen die hij heeft ontvangen in zijn vecht-leven wens je niemand toe. En dat alles ter uwe en mijn vermaak... Het is goed dat MMA steeds groter wordt en de wantoestanden uit het verleden over een x-aantal jaar ook echt tot het verleden behoren.

stevie_wondah
22-08-2011, 23:02
Respect heeft die wel verdiend. In welke partij was het ook alweer dat zijn bitje uit zijn mond werdt getrapt inclusief een paar voortanden?

blackadder
22-08-2011, 23:04
Tegen Gilbert Yvel volgens mij.

Biiyen
22-08-2011, 23:06
Respect heeft die wel verdiend. In welke partij was het ook alweer dat zijn bitje uit zijn mond werdt getrapt inclusief een paar voortanden?

Tegen Peter Aerts was dat.

Fyodor
22-08-2011, 23:13
Gary Goodridge! Toch moet je respect hebben voor die kerel, de klappen die hij heeft ontvangen in zijn vecht-leven wens je niemand toe. En dat alles ter uwe en mijn vermaak... Het is goed dat MMA steeds groter wordt en de wantoestanden uit het verleden over een x-aantal jaar ook echt tot het verleden behoren.

Dat dus. Het jammere was dat hij maar moest blijven vechten om geld te verdienen. Als pionier (zo kun je hem toch wel noemen) moest hij blijven vechten om brood op de plank te krijgen en dat heeft z'n tol geëist.

Fasada
22-08-2011, 23:43
Tegen Peter Aerts was dat.

Was het niet tegen Feitosa??

blackadder
22-08-2011, 23:43
Dat dus. Het jammere was dat hij maar moest blijven vechten om geld te verdienen. Als pionier (zo kun je hem toch wel noemen) moest hij blijven vechten om brood op de plank te krijgen en dat heeft z'n tol geëist.
Die 23 carriere ko's zijn wat de tol heeft geëist. Omdat hij nooit een echte training heeft gehad en freestyle bleef.

Biiyen
22-08-2011, 23:53
Was het niet tegen Feitosa??

Klopt tegen Feitosa ook, dat was ook wazig, toen spuugde hij zijn tanden uit en knokte gewoon door.

Twee keer zijn tanden eruit geramd en gewoon door knokken... in mijn woordenboek sta je dan onder "Bad motherfucker"...