PDA

View Full Version : Hem zou ik graag in de UFC zien..



Lionheart
24-08-2011, 04:03
http://www.youtube.com/watch?v=i5nsUFeVsjE&feature=related

Hector Lombard MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Hector-Lombard-11292)

Hector Lombard wat een sloper zeg en met een record van 29-2-1 kan het niet lang meer duren voordat de UFC hem signed.

Hij zou heel wat mooie partijen kunnen draaien in de UFC!

vs Silva
vs Leben
vs Belfort
vs Munoz

Tony
24-08-2011, 09:47
Zeker een talentje ja... Voor mij was de overwinning van Mousasi destijds op Lombard dan ook het teken dat Gegard het nog ver zou gaan schoppen.

stoet
24-08-2011, 12:22
Hector Lombard wat een sloper zeg en met een record van 29-2-1 kan het niet lang meer duren voordat de UFC hem signed.

Hij zou heel wat mooie partijen kunnen draaien in de UFC!

Nou ik weet `t niet hoor, Gegard Mousasi had eigenlijk ook al bij de UFC moeten zitten, is helaas ook nog steeds niet tot stand gekomen (record 31-3-2 op dit moment). Het zou leuk zijn als Hector bij de UFC terecht kan, is zeker een aanwinst. Heb alleen m`n twijfels of dat op korte termijn daadwerkelijk zal gaan gebeuren.

superfreak
24-08-2011, 12:54
Denk alleen dat Gegard dat trucje niet nog eens zou kunnen flikken. Een partij tegen een worstelaar ala King Mo heeft bewezen dat er nog genoeg is om aan te werken en een vervolg partij tegen een UFC Reject (waar hij nog wel goed bezig was..) echter ook niet heeft kunnen winnen zegt genoeg.

Zou Lombard ook graag in de UFC willen zien, denk dat je dan leuke partijen krijgt. Silva vs Lombard make it happen...

Sadix
24-08-2011, 13:18
dat zei ik laatst dus ook. Hector Lombard en Eddie alvaraz moeten naar de UFC,

Tony
24-08-2011, 14:16
Eddie Alvarez zou ik heel graag zien in de UFC

Fyodor
24-08-2011, 14:24
Eddie Alvarez zou ik heel graag zien in de UFC

Maar Eddie heeft een hekel aan de UFC... Lijkt me een kleine kans dat we hem ooit daar gaan zien (hoewel ik het ook graag zie!).

superfreak
24-08-2011, 17:26
Eddie is goed bezig. Wel heeft hij verloren van Josh Thompson en Ayoki. Daar zal Dana zeker mee komen. Hij zou eerst een big name win binnen moeten halen. Maar het is wat Fyodor zegt hij heeft zelf niet de ambitie om naar de UFC te gaan volgens mij.

lopez86
24-08-2011, 17:31
Ze (Lombard en Alvarez) kunnen niet eens naar de UFC omdat ze onder contract staan bij Bellator.
Deze hanteren soortgelijke exclusiviteitscontracten als de UFC.

iconian
24-08-2011, 17:39
lombard verdient meer bij bellator dan bij ufc denk ik. Hij is de ster bij bellator en de grote publiekstrekker. soort van grote vis in klein vijvertje

fightlove
24-08-2011, 18:06
Hector is een beest,het zou eens tijd worden dat hij ook eens zijn kansen krijgt.Lijkt net of ze hem niet willen,want hij draait al een tijdje mee en wil alleen tegen de beste vechten.

Savate
24-08-2011, 18:10
Snap ook niet waarom Lombard nog niet in de UFC is. Ik denk niet dat Alvarez ooit in de UFC gaat komen, het zou wel beter zijn voor hem maar in Bellator krijgt hij niet de competitie zoals in de UFC dus ik denk dat als ie toch in de UFC komt het niet zo lang zal uithouden. Hij zal denkik veel problemen hebben met grinders zoals Clay Guida of Sean Sherk.

superstucie
24-08-2011, 21:24
hij heeft in ieder geval een goede rechtse!