PDA

View Full Version : UFC 134 (RIO) on BIG SCREEN @ Cafe Berchem



CafeBerchem
24-08-2011, 11:53
Beste MMA liefhebbers,

Aanstaande zondag (28-08-2011) om 19:30 gaan we in Cafe Berchem (te Amsterdam) de UFC # 134 uitzenden! Sommige zullen ons nog kennen van Cafe Jolanda waar we dit ook altijd deden! Wegens de vele aanvragen zijn we weer begonnen maar dan nu in Cafe Berchem. Wij willen via mix-fight dan ook iedereen uitnodigen om gezellig samen als MMA liefhebbers te kijken bij ons! Entree is uiteraard gratis...

We zenden om 19:30 de Prelims uit en dan om 20:30 gaan we de Main Event uitzenden! Dit alles op groot scherm in HD quality! Jullie zullen de card uiteraard weten alleen zet ik het er wel bij:

Main Card (alle events uitgezonden)
Middleweight Championship: Anderson Silva (c) vs. Yushin Okami
Light Heavyweight bout: Maurício Rua vs. Forrest Griffin
Heavyweight bout: Brendan Schaub vs. Antônio Rodrigo Nogueira
Lightweight bout: Ross Pearson vs. Edson Barboza
Light Heavyweight bout: Luiz Cane vs. Stanislav Nedkov

Preliminary Card (geen garantie dat alle gevechten worden uitgezonden)
Lightweight bout: Thiago Tavares vs. Spencer Fisher
Middleweight bout: Rousimar Palhares vs. Dan Miller
Welterweight bout: Paulo Thiago vs. David Mitchell
Bantamweight bout: Raphael Assunção vs. Johnny Eduardo
Welterweight bout: Erick Silva vs. Luis Ramos
Featherweight bout: Yuri Alcantara vs. Felipe Arantes
Bantamweight bout: Yves Jabouin vs. Ian Loveland


Het is dus in Cafe Berchem, Nicolaas Berchemstraat 4-6 te Amsterdam (zijstraat Albert Cuypstraat) En er is op zondag vrij parkeren!

We regelen de uitnodigingen meestal via Facebook! Zo kunnen we ook makkelijk zien hoeveel mensen er komen! We zullen regelmatig hier posten alleen niet altijd...

Als je up-2-date wilt blijven met de UFC avonden kan je me het beste toevoegen op Facebook!
Zie onze Event! >> Facebook (http://www.facebook.com/event.php?eid=222644631119353) Zo kan je me ook vinden onder de naam: Joe Vrolijk


Als je verdere vragen hebt kan je me bellen of emailen of bericht sturen via facebook!

Ik hoop dat er mensen zullen zijn die het gezellig vinden om de UFC samen te kijken!!!


Groet,


Joe Vrolijk
[email protected] // 0651069260

Wheelie
24-08-2011, 12:21
Goed bezig Joe en welcome back ;)

CafeBerchem
24-08-2011, 12:37
Thx, Kevin, good to be back!

The Company
24-08-2011, 13:12
Goed initiatief.

Niet live toch? Want UFC 134 begint toch gewoon 224:00 facebook en 3:00 maincard of zijn het nu andere tijden?

Fyodor
24-08-2011, 13:32
Goed initiatief.

Niet live toch? Want UFC 134 begint toch gewoon 224:00 facebook en 3:00 maincard of zijn het nu andere tijden?

Inderdaad niet live, ze zenden het op zondagavond uit.

Chane
24-08-2011, 13:49
Cool initiatief zeg! :)

CafeBerchem
24-08-2011, 14:17
Ik zou zeggen; komt u alle gezellig langs.. :D

Harrie Nak
24-08-2011, 15:07
Laat Tim Kuik het maar niet horen... Het is niet mijn zaak, maar ik zou er wel mee oppassen als ik jullie was.

bazooka
24-08-2011, 17:40
Laat Tim Kuik het maar niet horen... Het is niet mijn zaak, maar ik zou er wel mee oppassen als ik jullie was.

Verklaar jezelf nader?

Kemal
24-08-2011, 17:43
Leuk initiatief!

Hendy
24-08-2011, 18:33
Verklaar jezelf nader? Directeur stichting BREIN ;)

CafeBerchem
24-08-2011, 19:21
Mannen, iedere keer als ik wat post (daarom ook uiteindelijk gestopt in het verleden) en mensen uitnodig om te kijken komen er discussies over of het wel of niet mag..

Dit terwijl men niet eens weet waar wij de beelden vandaan hebben.. De Pay Per View (PPV) kosten worden gewoon netjes voldaan..

Dus BREIN mag rustig langskomen, mag ie meteen aanschuiven. Want die gaan over het illegaal "VERSPREIDEN" van matriaal (naar mijn weten). Wij verspreiden of downloaden niets.. En ook Dana White mag rustig langskomen! Zal ik meteen aan de tand voelen waarom hij de Golden Glory vechters zo behandeld! :P ;)

Ik waardeer je "heads-up", begrijp me niet verkeerd.. Maar wij doen niets illegaals.. (toch raar dat dat iedere keer zomaar wordt aangenomen) De PPV wordt betaald en bijna ieder Cafe betaald organisatie Videma als het desbetreffende cafe een TV met beelden wilt vertonen. Dus ik hoop de discussie hierover niet doorgaat.. Het is namelijk nutteloos..

Ik hoop dat dit niemand afschrikt ofzo.. We gaan gewoon met z'n allen een lekker potje MMA kijken.. Dit was in Cafe Jolanda in die laatste 3 jaar ook altijd bere-gezellig en was altijd leuk om andere mensen in Nederland te leren kennen die de zelfde interesses hebben.

Hoop dat dit meer duidelijkheid geeft!

Groet,

Joe

Harrie Nak
24-08-2011, 19:43
Mannen, iedere keer als ik wat post (daarom ook uiteindelijk gestopt in het verleden) en mensen uitnodig om te kijken komen er discussies over of het wel of niet mag..

Dit terwijl men niet eens weet waar wij de beelden vandaan hebben.. De Pay Per View (PPV) kosten worden gewoon netjes voldaan..

Dus BREIN mag rustig langskomen, mag ie meteen aanschuiven. Want die gaan over het illegaal "VERSPREIDEN" van matriaal (naar mijn weten). Wij verspreiden of downloaden niets.. En ook Dana White mag rustig langskomen! Zal ik meteen aan de tand voelen waarom hij de Golden Glory vechters zo behandeld! :P ;)

Ik waardeer je "heads-up", begrijp me niet verkeerd.. Maar wij doen niets illegaals.. (toch raar dat dat iedere keer zomaar wordt aangenomen) De PPV wordt betaald en bijna ieder Cafe betaald organisatie Videma als het desbetreffende cafe een TV met beelden wilt vertonen. Dus ik hoop de discussie hierover niet doorgaat.. Het is namelijk nutteloos..

Ik hoop dat dit niemand afschrikt ofzo.. We gaan gewoon met z'n allen een lekker potje MMA kijken.. Dit was in Cafe Jolanda in die laatste 3 jaar ook altijd bere-gezellig en was altijd leuk om andere mensen in Nederland te leren kennen die de zelfde interesses hebben.

Hoop dat dit meer duidelijkheid geeft!

Groet,

JoeZeker! Dank en veel plezier!

Asura
25-08-2011, 22:11
Tof dat jullie terugzijn, ik zocht eens naar café's waar PPV's werden uitgezonden en kwam bij Jolanda uit.

PD_EC
25-08-2011, 22:13
Leuk initiatief!

x2 goed idee

Tsuki
26-08-2011, 00:32
Ik kom zeker langs lijkt me heel gezellig ........ lekker UFC kijken in HD ..... BAM

marcelt
26-08-2011, 12:35
Denk dat ik wel ff kom. A'dam is goed te doen!

marcelt
28-08-2011, 15:53
Ik kom met een of meer vrienden. Was/ is erg moeilijk om bij de uitslagen en filmpjes weg te blijven. Lijkt me erg leuk!

marcelt
29-08-2011, 00:20
Was cool om daar te kijken. Ga zeker weer eens. THnx Joe!

Slome
29-08-2011, 14:31
Was cool om daar te kijken. Ga zeker weer eens. THnx Joe!
ja was het geslaagd?

Maybe volgende x met ploegie kijken daar boys?

marcelt
29-08-2011, 22:38
Lijkt me gezellig Sjoerd!

tnk2k
13-12-2011, 10:29
bump, komt ufc 141 ook joey?

Junito
13-12-2011, 11:04
en UFC 143?