PDA

View Full Version : Dana White fan chat answers questions on UFC on FOX fights, Brock Lesnar vs Ali.O



Slome
26-08-2011, 23:01
Dana White fan chat answers questions on UFC on FOX fights, Brock Lesnar vs Ali.O

http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/1797821/GYI0063025144.jpg

Dana White Live Chat, Dana White Live Chat ufclivechat on USTREAM. Mixed Martial Arts (http://www.ustream.tv/recorded/16885865)

R.H.
26-08-2011, 23:15
Q: "lesnar vs Overeem?"

dana: "maybe"

lijkt me echt een vet gevecht zolang het maar van de grond eindigt, haha. Maar als dit zou uitkomen, dan lijkt het me dat het een tijdje duurt ivm. Lesnars medische status, of is hier al nieuws over?

redjuh
27-08-2011, 01:42
Brock is weer beter. Zou twee maanden kunnen trainen.

Silat
27-08-2011, 11:06
Hoezo zou Alistair niet op de grond moeten komen met Brock ?

Ben je vergeten waar Ali vandaag komt?
Of ken je alleen hem pas sinds K1?

R.H.
27-08-2011, 11:17
ja tuurlijk ken ik hem pas sinds k1

Maar heb ff op wikipedia gekeken, je hebt gelijk, de beste positie voor Alistair tijdens een gevecht met Brock is op de grond.
Brock is echt een pannekoek als het aankomt op worstelen.

jezus zeg.

Hans Vos
27-08-2011, 12:06
op de grond trekt ali hem echt uit elkaar , chris dolman was een jaar of 10 geleden al erg onder de indruk van ali,s worstelskils en dat wil wat zeggen . ik zeg ali op ground and pound in de eerste ronde na dat hij eerst een een lesje geeft in het staande werk en ground controle . gr hans

lopez86
27-08-2011, 12:26
Ali kan zeker redelijk worstelen.
Maar iedereen ziet wat er gebeurt als Lesnar on top is, laat dat uit elkaar trekken maar achterwege.
Toch denk ik dat Ali staand te goed is en Lesnar een keihard knie eet en het dan allemaal snel klaar is.

Sadix
27-08-2011, 12:58
Ali kan zeker redelijk worstelen.
Maar iedereen ziet wat er gebeurt als Lesnar on top is, laat dat uit elkaar trekken maar achterwege.
Toch denk ik dat Ali staand te goed is en Lesnar een keihard knie eet en het dan allemaal snel klaar is.

precies zoals ik er over denk. (de nieuwe x2 is dat)

Tony Galento
27-08-2011, 13:04
op de grond trekt ali hem echt uit elkaar , chris dolman was een jaar of 10 geleden al erg onder de indruk van ali,s worstelskils en dat wil wat zeggen . ik zeg ali op ground and pound in de eerste ronde na dat hij eerst een een lesje geeft in het staande werk en ground controle . gr hans


ik denk dat brock qua worstelen op een iets ander niveau zit. en dan druk ik me opzettelijk zwak uit.

Slome
27-08-2011, 14:09
staant vreet Ali hm op, maar ben bang dat Brock 1 ding wil, en dat is lay en pray...

The Company
27-08-2011, 14:29
staant vreet Ali hm op, maar ben bang dat Brock 1 ding wil, en dat is lay en pray...

Je kan alles van Brock zeggen maar niet dat hij lay n prayd. Als Lesnar het naar de grond krijgt moet Overeem uitkijken. Staand is Ali veel beter dus TKO rnd 1.

Biiyen
27-08-2011, 15:08
op de grond trekt ali hem echt uit elkaar , chris dolman was een jaar of 10 geleden al erg onder de indruk van ali,s worstelskils en dat wil wat zeggen . ik zeg ali op ground and pound in de eerste ronde na dat hij eerst een een lesje geeft in het staande werk en ground controle . gr hans

No way... Alistrair kan voor Nederlandse begrippen misschien een goed potje worstelen, maar met droge ogen beweren dat hij een 2x NCAA All American Champion op de grond gaat domineren... Zet die roze bril maar af, Alistair gaat Brock niet domineren op de grond! Nog niet misschien.

redjuh
27-08-2011, 15:20
ik denk dat brock qua worstelen op een iets ander niveau zit. en dan druk ik me opzettelijk zwak uit.

dat heet een understatement... en ja je hebt gelijk. als Brock een top-positie heeft of in de guard van alistair zit, zal alistair weinig anders kunnen doen dan afklemmen en hopen op een stand up. denk overigens niet dat brock tegen alistair gaat knokken, wanneer het om het eerste FOX-event gaat. als brendon Schaub wint van Big Nog, verwacht ik dat Lesnar tegen hem gaat vechten. Ik zou Alistair tegen Mir laten beginnen, vervolgens de winnaars van deze partijen tegen elkaar, zodat de winnaar hiervan tegen Cain of JDS voor de titel mag vechten.
Of, misschien beter, Schaub (indien winst op Nogueira) tegen Mir, Brock vs Carwin re match, Alistair tegen verliezer JDS-Cain... dan heb je een kampioen en 3 zware contenders. Je kan dan alle kanten op als organisatie, en bent niet afhankelijk van blessures mbt een topcontender voor de titelhouder.

rollermanskunk
27-08-2011, 15:22
Het is nog maar afwachten of Lesnar fysiek nog op zijn top kan komen. Eén van mijn familie-leden heeft dezelfde aandoening die Brock heeft. Je kan met een dergelijke kwaal nooit meer 100 procent fit worden. Brock zal zijn leef en eetgewoonte aanzienlijk moeten aanpassen. Als die eenmaal in training gaat zal die merken dat het niet meer zo makkelijk zal gaan als vroeger.

redjuh
27-08-2011, 15:29
wat is het nou precies voor aandoening? is het een bacterie, of een chronische maagzweer, iets met de slijmvliezen in spijsverteringsstelsel?