PDA

View Full Version : Dana White: "We offered Fedor millions and millions of dollars"



Devilprince
27-08-2011, 01:18
Dana White has finally broke down and , though not an exact amount was given, has decided to give the public an idea of how much money was offered to Fedor Emilenankeo to fight for the worlds greatest MMA promotion.



Speaking on the Dan Le Batard radio show, Dana said:

“We went in there and negotiated, gave them a great offer to come in and fight in the UFC, and they turned it down. I said ‘let me tell you, you’re one punch away from being worth zero’ and I was wrong, he was one triangle choke away from being worth zero.”

“He’s lost three in a row now after the last offer we made him, and I guarantee you they lay in bed every night wishing they could go back.”

When asked how much the offer was for, Dana said:

“More than he’s ever made in his entire career, and more than he will ever see in the rest of his life. I’ll say this, and I haven’t said this anywhere else, millions and millions of dollars



Dana White: "We offered Fedor millions and millions of dollars" - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/8/26/2387034/dana-white-we-offered-fedor-millions-and-millions-of-dollars)

Asura
27-08-2011, 01:20
Dana "Honest"White. Ik wil die gast echt een keer trappen man. "Dana finally broke down". Cool story Bro. Tenminste zo zie ik het DP

blackadder
27-08-2011, 01:33
Fuck Dana.

Asura
27-08-2011, 01:35
Hij zegt ook niet nieuws lol. Millions had hij al vaker gezegd. Die journalist met zijn " Dana finally broke down" voor dramatisch effect... hij doet alles voor een extra zakcentje.

Naj85
27-08-2011, 02:21
M1 is verantwoordelijk voor de ondergang van Fedor

T15Boxing
27-08-2011, 02:51
Wanneer ga je nou precies vertellen hoeveel geld dat precies was kale.

Maar goed hij heeft gelijk. Fedor en zn team hebben het verpest met die deal.

Kemal
27-08-2011, 04:45
Sta toch altijd weer verbaasd waarom het management van Fedor nooit actie heeft ondernomen omtrent dit soort aanbiedingen..

Pernik
27-08-2011, 07:51
Ik weet niet of die Finkelstein tot de rijke Russen behoort, want voor rijke Russen zijn miljoenen slechts wisselgeld

KN
27-08-2011, 10:20
Ik weet niet of die Finkelstein tot de rijke Russen behoort, want voor rijke Russen zijn miljoenen slechts wisselgeld
Zoek maar eens op Sergei Matvienko.

Maar goed, dit is al zo vaak besproken. Volgens M-1 was het geen goed contract. Zouden ze echt tientallen miljoenen laten gaan als het allemaal zo fantastisch was?

ChingChong
27-08-2011, 11:08
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMF7zVJ2Bosw6QATGJepchfihSEN811 OYejfixW4JOxvmyNiLc8Q

Tell it again :D

lopez86
27-08-2011, 11:14
Dana heeft gewoon gelijk.
Klote M1 management.

remco pardoel
27-08-2011, 12:45
Als je minimaal 300 miljoen inkomsten gaat genereren en je wilt een atleet 3 miljoen geven
terwijl in het boksen toch een andere verhouding ligt met de gages...
Dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk om daar tegen in beroep te gaan.

Uiteindelijk kreeg Fedor per partij wat ze bij UFC boden voor drie partijen...

lopez86
27-08-2011, 14:38
Als je minimaal 300 miljoen inkomsten gaat genereren en je wilt een atleet 3 miljoen geven
terwijl in het boksen toch een andere verhouding ligt met de gages...
Dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk om daar tegen in beroep te gaan.

Uiteindelijk kreeg Fedor per partij wat ze bij UFC boden voor drie partijen...

Het gaat hier niet om boksen.