PDA

View Full Version : NEW: Mayweather - Ortiz HBO 24/7 Episode 1



DAWK1D
28-08-2011, 10:24
http://www.youtube.com/watch?v=c98cLd9-eUg&feature=player_embedded

http://i52.tinypic.com/2882zqx.jpg

Pahlavan
28-08-2011, 10:28
thanks

DAWK1D
28-08-2011, 12:57
thanks

NP ;)

Marijn Boran
28-08-2011, 14:59
Thanks!

Illest
28-08-2011, 15:08
wat een mongool zeg!......wil niks spoilen, maar het einde is ronduit ziek!!

ultieme disrespect!

wrestler_nl
28-08-2011, 15:28
wat een foking jankert zeg die mayweather

Ralph
28-08-2011, 15:32
Fijne vader-zoonrelatie.... ipv dat ze een beetje trots op elkaar zijn

DAWK1D
28-08-2011, 16:26
Ja geweldige vechter maar met z'n slechte attitude, ben mijn respect voor hem na het einde ook wel een beetje verloren. Hoe durf je, je vader zo af te maken voor al die camera's en met al die andere mensen erom heen.(De mensen erom heen waren ook allemaal sprakeloos). We weten allemaal dat hij het boksen van zijn vader heeft geleerd, en dat hij wat hij nu is, vooral te danken heeft aan zijn vader. (Ondanks dat wat zijn vader hem heeft aangedaan, verdiend hij DIT het alsnog niet).

Devilprince
28-08-2011, 16:59
Ja geweldige vechter maar met z'n slechte attitude, ben mijn respect voor hem na het einde ook wel een beetje verloren. Hoe durf je, je vader zo af te maken voor al die camera's en met al die andere mensen erom heen.(De mensen erom heen waren ook allemaal sprakeloos). We weten allemaal dat hij het boksen van zijn vader heeft geleerd, en dat hij wat hij nu is, vooral te danken heeft aan zijn vader. (Ondanks dat wat zijn vader hem heeft aangedaan, verdiend hij DIT het alsnog niet).

maar wat heeft zijn vader hem dan aangedaan?

Anderson
28-08-2011, 17:03
Lekkere vader zoon realatie maar niet heus.

DAWK1D
28-08-2011, 17:06
Hij heeft Floyd een keer als ''menselijk schild'' gebruikt toen zijn neef een geweer op hem richtte.. Floyd Jr. laten toe kijken hoe zijn moeder een pak slaag kreeg.. en hij heeft 5 jaar in de gevangenis gezeten toen Floyd 16 was voor het verkopen van crack.

McClane
28-08-2011, 17:13
Thanks. +1

bryan
28-08-2011, 17:34
Hij heeft Floyd een keer als ''menselijk schild'' gebruikt toen zijn neef een geweer op hem richtte.. Floyd Jr. laten toe kijken hoe zijn moeder een pak slaag kreeg.. en hij heeft 5 jaar in de gevangenis gezeten toen Floyd 16 was voor het verkopen van crack.

Dus dat.. denkt dat het toch wat dieper zit... en ik vond het ook niet helemaal fair naar zijn oom dat zijn vader alle credits wil... Ze lijken gewoon op elkaar en willen allebei het alpha mannetje zijn... en pakte ff verkeerd uit.. ben wel met je eens... doe dit lekker in prive en laat het niet zo uit de hand lopen waar de camera bij is...

Illest
28-08-2011, 18:27
http://www.youtube.com/watch?v=8Ke-XsZ_Sq8

Facade
29-08-2011, 11:09
Alles wat ik zie op het laatst is gewoon een heel zielig eenzaam mannetje dat alles en iedereen om zich heen kapot trapt om zijn eigen ego intact te houden...

Anderson
29-08-2011, 12:35
Lees even wat DAWK1D schrijft dan moet je toch wel begrijpen dat jr. zo kwaad wordt en verder over de techniek van jr. Heeft de oom van jr toch echt het meest bijgedragen dan z'n vader.

Facade
29-08-2011, 12:54
Het blijft een vrij treurig beeld. Hij blijft maar schreeuwen in zo'n hoekje hoe geweldig hij is en die mensen staan er maar wat. Niemand durft er wat van te zeggen want iedereen verdient aan hem.

Hij heeft heel veel, maar ik zou het kamp Ortiz altijd verkiezen boven dat van hem.

superfreak
29-08-2011, 15:41
Tussen jr en sr zal het nooit soepel gaan lopen gok ik zo. Rot karakter heeft hij inderdaad en daarom kan hij blijven vechten hij 60 en 0 is en nog zullen ze hem niet als de greatest ever zien.

Oke effe het belangrijkste wat we gezien hebben... Hello miss Jackson. Wat is zij heerlijk zeg. Daar zou ik ook wel een ring omheen schuiven en wel meer dan dat...

D1987
29-08-2011, 15:54
Maakt allemaal niet uit wat zijn pa heeft gedaan, dan had hij niet terug moeten komen.. Simpel toch?

Hoop echt dat Ortiz hem KTFO slaat. Grote bek tegen ze ouwe voor de tv, schandalig, schaam je je ogen uit de kop.

appelsap
29-08-2011, 17:26
Ortiz' levensverhaal is minstens net zo interessant als dat van Mayweather. Hij laat zien dat een dramatische jeugd geen aanleiding hoeft te zijn om te veranderen in een ongelofelijke mongool als je het daarna 'maakt'.
Denk dat vele 'straatschoffies' over de hele wereld nog eens goed moeten kijken naar hoe onze vriend Victor Ortiz, en zijn broer, zijn omgegaan met alle tegenslagen in hun leven. Lekker als je moeder gewoon op de bus stapt als je 7 bent en je vader vertrekt als je 12 bent, en je achterlaat in een trailer zonder water en licht, met je broertje.......

Illest
29-08-2011, 18:28
:lol:

check ff bij de 26e minuut als z'n vader niet meer uit z'n woorden komt..

'motherfuckerhmmm gaga'

Djani
29-08-2011, 18:51
Ortiz' levensverhaal is minstens net zo interessant als dat van Mayweather. Hij laat zien dat een dramatische jeugd geen aanleiding hoeft te zijn om te veranderen in een ongelofelijke mongool als je het daarna 'maakt'.
Denk dat vele 'straatschoffies' over de hele wereld nog eens goed moeten kijken naar hoe onze vriend Victor Ortiz, en zijn broer, zijn omgegaan met alle tegenslagen in hun leven. Lekker als je moeder gewoon op de bus stapt als je 7 bent en je vader vertrekt als je 12 bent, en je achterlaat in een trailer zonder water en licht, met je broertje.......

Ik oordeel niet, maar het schijnt dat Ortiz ook z'n issues heeft, of had. Is wel een interessant verhaal: http://www.boxingscene.com/robert-garcia-sets-record-straight-on-victor-ortiz--33917