PDA

View Full Version : Golden Glory kiest voor carriere Alistair Overeem



Jamila
01-09-2011, 12:45
In deze spannende fase van de onderhandeling ziet het er naar uit dat Alistair Overeem de deal van zijn leven gaat krijgen.
Golden Glory zal gaan kiezen voor de carriere van Alistair Overeem.
Met het tekenen van het UFC-contract zal ook Alistair zijn optreden bij United Glory te komen vervallen.
Ik denk dat dit Alistair alleen maar nog groter zal maken.
En ik kan niet wachten op zijn debut...Miscchien wel tegen wie Brock Lesnar.

GG-Power voor the Reem!!!

Liefs Jamila

Hendy
01-09-2011, 12:47
Zag net op de twitter van Martijn ook al een aankondiging voor groot nieuws.. ben benieuwd wanneer dit bevestigd gaat worden!!

Leventdepevent
01-09-2011, 12:49
heel verstandig van GG

XanaduNL
01-09-2011, 12:57
Oh man, dit nieuws had ik echt even nodig na al die ellende. :P

Chane
01-09-2011, 12:58
VET!

rollermanskunk
01-09-2011, 13:01
Deal done in L.A.

K-1sunstarr
01-09-2011, 13:02
Oh man, dit nieuws had ik echt even nodig na al die ellende. :P

Hahaha, x2

steftheboxer
01-09-2011, 13:22
martijndej Martijn de Jong
Big news comin' up soon!!
2 hours ago Favorite Retweet Reply

Illest
01-09-2011, 13:25
In deze spannende fase van de onderhandeling ziet het er naar uit dat Alistair Overeem de deal van zijn leven gaat krijgen.
Golden Glory zal gaan kiezen voor de carriere van Alistair Overeem.
Met het tekenen van het UFC-contract zal ook Alistair zijn optreden bij United Glory te komen vervallen.
Ik denk dat dit Alistair alleen maar nog groter zal maken.
En ik kan niet wachten op zijn debut...Miscchien wel tegen wie Brock Lesnar.

GG-Power voor the Reem!!!

Liefs Jamila

waardeloze fan ben je....je bent er alleen wanneer er goed nieuws is

Slome
01-09-2011, 13:28
789

justsomeone
01-09-2011, 13:29
waardeloze fan ben je....je bent er alleen wanneer er goed nieuws is

X2

justsomeone
01-09-2011, 13:40
Golden Glory zal gaan kiezen voor de carriere van Alistair Overeem.

Liefs Jamila

Dus je geeft impliciet toe dat ze dat voorheen niet deden?

MaTo
01-09-2011, 13:53
Yeuahhhhhhhhahhhaaaoleeej!

univers1l
01-09-2011, 14:01
goed nieuws, ali in de ufc

justsomeone
01-09-2011, 14:03
goed nieuws, ali in de ufc

En hoop eigenlijk dat Syar ook gaat

Fyodor
01-09-2011, 14:31
789

Invalid attachment?

Maar OT: goed nieuws kan natuurlijk alleen maar Ali in de UFC zijn. Eindelijk!

Peter0711
01-09-2011, 14:38
Leuke topic titel. :D Je laat het net lijken alsof golden Glory een andere keus had of zo. Alsof ze Allistair nu matsen door hem het contract te gunnen waar hij niks meer als recht op heeft,en waarschijnlijk al gehad had al was het niet door Golden Glory zelf.

Evengoed leuk nieuws,maar slecht gebracht.

ICON
01-09-2011, 14:57
Dus je geeft impliciet toe dat ze dat voorheen niet deden?

lol idd. vervelend voor alle andere vechters van GG...

The Bulldog
01-09-2011, 15:34
Tnx Jamila goed nieuws....


beetje kinderachtige reactie over de goede bedoelingen van gg....die hebben denk ik AO goed gebracht al die jaren...

bhetreft het alleen maar goed nieuws brengen ben ik het wel eens Jamilla....we weten dat je erg dicht bij de gg kern ziet , dus reacties in mindere zaken zijn ook prettig....juist gezien jij veel weet....haal zoveel gevis van iedereen weg denk ik...misschien iets voor de toekomst...

je info is namelijk meestal wel kloppend dussss


AO succes....en kick some ass daar...

justsomeone
01-09-2011, 15:41
Denk dat Martijn beter zoiets als dit kan aankondigen.

PinPoint
01-09-2011, 15:42
GG kiest voor....

kiest ie niet zelf.....?

Wat een flauwekul allemaal zeg!

MMAFAN-1122
01-09-2011, 16:09
Goed nieuws!!!

The Company
01-09-2011, 16:13
Nice

Ik hoop alleen niet op Nog vs Overeem

Vinand
01-09-2011, 16:17
hari vs overeem zullen we niet meer zien jammer genoeg...

maar ondanks dat is het wel leuk om hem inde ufc te zien afcourse, als hij maar wint vind ik alles best

Harrie Nak
01-09-2011, 16:18
Woohoo!

http://img837.imageshack.us/img837/5497/jizzinmypants.gif

Biiyen
01-09-2011, 16:30
Mooi bericht! Ben benieuwd wat de UFC gaat doen met Alistair, maak je borst maar nat in ieder geval! Als Strikeforce Champion zal hij direct een goede testcase krijgen.

Baske
01-09-2011, 16:45
Geweldig nieuws! Hoppa - tegen Cain!

Tegen Brock of JDS. JDS zou me een geweldige match-up lijken.

Fyodor
01-09-2011, 17:13
Geweldig nieuws! Hoppa - tegen Cain!

Tegen Brock of JDS. JDS zou me een geweldige match-up lijken.

Cain en JDS staan (helaas) al tegen elkaar geboekt...

Mir of Brock lijkt de enige serieuze optie @ HW op dit moment. Mir heeft al aangegeven graag tegen Alistair te vechten, maar de meeste $$$ en exposure levert natuurlijk een gevecht met Brock op. IMO is dat ook de beste matchup voor Alistair. Brock is leuk, maar nog steeds zeer voorspelbaar (takedown + GnP). Dit betekent de eerste 2 minuten wat takedowns stuffen, op een keer een knie of een goede linker directe erbij van Alistair. Brock gaat neer, wat GnP a la Rogers en het is afgelopen. Cain en JDS kunnen het Alistair veel moeilijker maken met het staande gevecht, waarbij hij bij Cain ook nog eens het gevecht naar de grond kan halen.

ICON
01-09-2011, 17:15
tegen brock wordt wel heel cool ja.

daarna tegen winnaar jds cain

XanaduNL
01-09-2011, 17:17
Carwin is ook nog een optie.

marcelt
01-09-2011, 17:19
Ali id UFc . Yes ! Hoop dat hij in staat zal zijn om kont te schoppen. Tegen Brock zou zeer mooi zijn, maar hoop dat hij de takedowns kan verdedigen.

Slome
01-09-2011, 17:33
Ik wil hm graag tegen Frank Mir of Shane Carwin zien... niet meteen voor de titel...

persoonlijk denk ik niet dat ze Ali meteen voor de titel laten knokken, stel hij wint op KO(punch of knee) 1st rnd dan is champ Cain geen donder waard geweest imo..stel ali verliest kansloos, dan zeggen ze, UFC heeft de beste vechters en deze deal om ali te halen was het stomste ooit...

ach.. make it happen...

Fan1976
01-09-2011, 17:36
Laat hem nou maar eerst wat potjes winnen, voor je het weet kom het woord "CUT" weer te voorschijn.

Kemal
01-09-2011, 18:26
Thanks Jamila, dit is heel erg goed nieuws voor The Reem en voor Golden Glory!!!

En wie weet kunnen er zo meer volgen ;)
GG Power!

Asura
01-09-2011, 18:30
Hopelijk zo snel mogelijk in de UFC.

blackadder
01-09-2011, 18:38
Hopelijk zo snel mogelijk in de UFC.
Zal wel niet voor volgend jaar.

Mickey
01-09-2011, 18:46
Wat een top nieuws! Alistair en GG congratz!
Maar hoe zit het nu moet Marloes en John Olav?

Asura
01-09-2011, 18:47
Zal wel niet voor volgend jaar.

Ik ben al blij als het gebeurt.

Fan1976
01-09-2011, 18:57
Wat een top nieuws! Alistair en GG congratz!
Maar hoe zit het nu moet Marloes en John Olav?


eindelijk iemand die er iets over zegt............ ;)

Illest
01-09-2011, 19:18
Laat hem nou maar eerst wat potjes winnen, voor je het weet kom het woord "CUT" weer te voorschijn.

dank u!

zelf denk ik dat hij een flinke reality check gaat krijgen;)

Mauro
01-09-2011, 19:31
Goed nieuws man ! Kan echt niet wachten,maakt me geen drol uit tegen wie hij moet.
Kontschoppen moet ie !!!

Slome
01-09-2011, 19:56
Marloes terug @ SF, Einemo terug @ UFC, Siyar weer blij, Staring maybe ook een kansje.. nou.. wat willen we nog meer!!

Harrie Nak
01-09-2011, 20:36
Marloes terug @ SF, Einemo terug @ UFC, Siyar weer blij, Staring maybe ook een kansje.. nou.. wat willen we nog meer!!http://www.gifbin.com/bin/1232903709_samuel%20l%20jackson%20-%20bad%20ass%20mofo.gif

NESCIO
01-09-2011, 21:36
"Ik denk dat dit Alistair alleen maar nog groter zal maken."

hmmm ik denk dat dit fysiek bijna onmogelijk is......

Naj85
01-09-2011, 22:34
Thanx voor het goeie nieuws! en lijkt me de verstandigste keuze nu Alistair nog in zn prime zit
Zou hem ook heel graag tegen Brock willen zien, kijken wie echt sterker is qua power
Mijn verwachting is dat Ali binnen een jaar de UFC kampioen is :D

The Company
01-09-2011, 22:36
2 wins in de UFC en dan....

Aaaaaaand now the new Heavyweight Champion of the world Alistaiiiiiiiiir the Reeeeeeeeeeeeeeem Overeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!

Ideaal zou tegen Mir en JDS zijn omdat Ali daar de meeste kans tegen maakt. De laatste keer dat Mir een TD maakte was tegen Hardonk en tegen JDS word het gewoon een epic standup battle.

blackadder
01-09-2011, 22:54
Mijn verwachting is dat Ali binnen een jaar de UFC kampioen is :D
Maak daar maar een paar jaar van. Als hij niet eerst gekut wordt.

Lionheart
01-09-2011, 23:10
Klinkt allemaal goed!!

micha
01-09-2011, 23:58
Ali wordt de nieuwe UFC champ!

Gilaiir
02-09-2011, 00:30
Wat is iedereen hier zo fan van Ali? Ik zeg, laat hem eerst maar eens van Brock of Mir of JDS winnen voor we mogen zeggen dat hij iets waard is. Ali is een toffe vechter en een toffe gast, maar jullie doen net alsof hij de beste is zonder ook maar een keer gevochten te hebben in de UFC. Meschien zijn Brock zijn takedowns wel te sterk, of Mir's Jiu Jitsu. Meschien mept JDS hem wel de 1ste ronde KO. Laat hem eerst maar ens vechten.

En over de andere vechters van GG (Marloes, John) Sja... Pech? Hartstikke lullig maar er zijn meer vechters die gecut worden en daar word dan minder heisa over gemaakt. Is dit omdat ze bij GG trainen?

Baske
02-09-2011, 00:41
Waar ik nu met name zo psyched over ben, is dat we nu eindelijk een maatstaaf krijgen van hoe sterk de vechters van de UFC nu daadwerkelijk zijn. We hebben Ali nu al op zo veel verschillende vlakken gezien, en het feit dat hij hier in Nederland traint hebben velen van ons ook kunnen voelen en zien op welk niveau hij zit.

Ali is een van de beste buiten de UFC, en het lijkt me een geweldige maatstaf om te handhaven om het niveau van de UFC eens goed te bekijken. Dat gezegd te hebben, hoop ik dat Alistair dat hele zooitje daar opeet en die UFC belt pakt en iets flikt wat nog niemand ooit geflikt heeft en waarschijnlijk ook niet meer zal gebeuren! The last real Strikeforce champ, dat zowiezo heeft hij al te pakken.

Sadix
02-09-2011, 01:00
Hoop serieus echt dat onze alistair de UFC champ wordt.

Ik geef hem ook goede kans om dat te worden. Alleen heb ik echt geen idee wie er van JDs , cain en Ali zou winnen. Ik denk persoonlijk nog steeds cain 1 en ali / jds 2

Baske
02-09-2011, 01:13
En toch denk ik dat JDS Cain gaat verslaan. Ik ben enorm benieuwd wat de UFC van plan is met Ali. Dat Strikeforce dood is kunnen we nu overigens wel als een feit stellen. Ben ook benieuwd naar de rest van de GG crew...

rollermanskunk
02-09-2011, 02:07
TheReem-deal

tik_tok
02-09-2011, 02:49
UFC president Dana White has promised to make a "major announcement" on Friday at 1 p.m. ET (10 a.m. PT), officials today confirmed.

http://mmajunkie.com/dyn/images/executives/dana-white-38.jpg

What that announcement is, though, remains a mystery.

However, UFC president Dana White subsequently narrowed it down: He's going to announce the headliner for the first-ever UFC on FOX card.

The historic card takes place Nov. 12 in Anaheim, Calif. Numerous names have been bandied about for the network-television debut, though UFC president Dana White recently shot down the possibility of UFC middleweight champion Anderson Silva in a recent chat with MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)).

However, everyone from Mauricio "Shogun" Rua to Strikeforce light-heavyweight champion Dan Henderson to UFC vet Vitor Belfort to crowd-pleaser Chris Leben to lightweights Clay Guida and Ben Henderson have been mentioned as additional possibilities for the card, which runs just one hour and features just two fights. The fighters' camps remain tight-lipped, though.

For the next 19 hours, let the guessing games commence.

The card obviously is an important one. After flirting with a handful of potential partners, the UFC ultimately signed a seven-year deal with FOX this past month. In addition to four annual shows on FOX, the UFC will have a big presence on its cable partners, FX and FUEL TV.

The Nov. 12 event broadcast on FOX concludes before the night's HBO broadcast of boxers Manny Pacquiao vs. Juan Manuel Marquez. (Future UFC on FOX events are expected to run two or three hours.)

tik_tok
02-09-2011, 02:50
Denk dat Alistair zijn eerste partij voor de UFC op FOX zal zijn...

BJJCORE
02-09-2011, 07:16
Als het nog niet gepost is, Mixfight wordt ook internationaal genoemd op 1 van de grootste fora Alistair Overeem may have already signed with UFC - MMA News (http://www.mixedmartialarts.com/news/348675/Alistair-Overeem-may-have-already-signed-with-UFC/)

;-)

Sjakiezwart
02-09-2011, 07:43
op cagepotato wordt mixfight ook genoemd:

http://www.cagepotato.com/dana-white-to-announce-main-event-for-fox-debut-during-friday-afternoon-media-conference-call-possibly-featuring-overeem/

Fame2910
02-09-2011, 09:13
Ik ben gewoon lid geworden van mixfight om jullie te zeggen hoe BLIJJJJJJJ ik ben dat Alistair eindelijk in de UFC zit!!!!!

First match Overeem vs Schaub!!!!

Hendy
02-09-2011, 09:20
Welkom dude!

G_tjin
02-09-2011, 09:27
Ik ben gewoon lid geworden van mixfight om jullie te zeggen hoe BLIJJJJJJJ ik ben dat Alistair eindelijk in de UFC zit!!!!!

First match Overeem vs Schaub!!!!

Schaub? nee dat lijkt mij dus echt niet.. Hij is misschien wel een contender.. maar hij heeft net verloren en ik denk dat hij niet zoveel mensen zou trekken als Mir of Brock..

univers1l
02-09-2011, 09:27
ik denk ook
1 overeem vs schaub of travis browne,
2daarna carwin, brock, big nog, of mir
3vervolgens jds/cain.

wat echt een verassing zou zijn is om ook bigfoot te tekenen en dan alsnog overeem vs bigfoot. wat ik zie hem komen binnenkort vooral omdat hij bij bignog en jds en anderson silva traint.

ReZp
02-09-2011, 09:28
haha , net of gg wat te kiezen had!maar ik ben blij voor ao , hele gooed nieuws dit!

Biiyen
02-09-2011, 09:47
Als Alistair op UFC on FOX gaat vechten dan krijgt hij sowieso een tegenstander van formaat. UFC wil huge uitpakken op Fox, dus dat wordt dan zeker Lesnar of Mir.

Fame2910
02-09-2011, 09:51
Schaub? nee dat lijkt mij dus echt niet.. Hij is misschien wel een contender.. maar hij heeft net verloren en ik denk dat hij niet zoveel mensen zou trekken als Mir of Brock..

Ik denk het wel, ik denk niet dat ze overeem gelijk tegen hun top contenders gaan laten vechten. Hij moet zich eerst nog bewijzen (je weet hoe die amerikanen zijn) Ik denk echt dat schaub de eerste wordt, daarna mir of idd brock, ze zullen overeem echt niet gelijk tegen 1 van die 2 laten vechten, daar is hun status gewoon te hoog voor!

Harrie Nak
02-09-2011, 10:15
Zou hem wel tegen Kongo willen zien starten. Dat wordt een slugfest!

XanaduNL
02-09-2011, 10:30
Wie het ook wordt, ik denk niet dat het de main event wordt.
Ik denk dat andere namen daar geschikter voor zijn, zoals Lesnar, Mir, Belfort, Henderson.

blackadder
02-09-2011, 10:34
Als Alistair op UFC on FOX gaat vechten dan krijgt hij sowieso een tegenstander van formaat. UFC wil huge uitpakken op Fox, dus dat wordt dan zeker Lesnar of Mir.
Of ze proppen hem ergens op de undercard bij een TUF finale.

Richelieu
02-09-2011, 10:38
Of ze proppen hem ergens op de undercard bij een TUF finale.

haha, dat denk ik niet. De echte exposure zou tegen Lesner zijn.

Biiyen
02-09-2011, 10:58
Of ze proppen hem ergens op de undercard bij een TUF finale.

Forget it! Denk namelijk niet Alistair goedkoop zal zijn, dus die moet zijn centjes zo snel mogelijk weer terugverdienen! En dat doe je niet op een undercard, dat doe je door te vechten tegen gevestigde namen en/of publiekslievelingen.

Slome
02-09-2011, 11:11
Alistair Overeem may have already signed with UFC - MMA News (http://www.mixedmartialarts.com/news/348675/Alistair-Overeem-may-have-already-signed-with-UFC/)

(read the comments)

blackadder
02-09-2011, 11:16
Forget it! Denk namelijk niet Alistair goedkoop zal zijn
Dat zal best meevallen.

rollermanskunk
02-09-2011, 11:23
Helaas zal de big announcement niet over The Reem gaan: Ariel on Twitter:

For the record, I asked DW today (prior to the announcement about the announcement) whether Overeem signed w/ UFC. His answer was "not yet."

Pansier
02-09-2011, 11:47
Achja het Nederlandse MMA wordt hierdoor groter! :D

Collina
02-09-2011, 16:59
Zou hem wel tegen Kongo willen zien starten. Dat wordt een slugfest!

Ik denk Brock :)

Collina

justsomeone
02-09-2011, 17:05
Alistair Overeem may have already signed with UFC - MMA News (http://www.mixedmartialarts.com/news/348675/Alistair-Overeem-may-have-already-signed-with-UFC/)

(read the comments)

thnx,

genoeg te lezen daar


Overeem the greatest HW of all time? Are you joking? His biggest HW wins are over Werdum and Rogers, you think a win against Cain or JDS will put him at #1 ahead of Fedor, Nog, Barnett, Couture, CroCop? Guys who had long careers taking on and defeating elite competition?Seriously, the Overeem fan club is out of fucking control with this shit.

Bromios
02-09-2011, 18:07
Wat ik nou nooit begrijp aan dat golden glory is dat Bas Boon nooit mededelingen doet, Martijn op zijn twitter wat hints geeft dat er nieuws komt, en dat dan voordat dat gebeurt jamilla al uit de school klapt en verteld wat er aan komt.

Is dat nou geniale marketing of hebben ze daar nou gewoon buitengewoon dom personeel en geen leiding om dat onder controle te houden ?

justsomeone
02-09-2011, 18:15
Bas Boon komt hier alleen nog zelfden om die top film te promoten.
Martijn is wel altijd correct naar mijn weten.
En over die andere 2 hoef ik je niks te vertellen

lopez86
02-09-2011, 18:44
Bas Boon komt hier alleen nog zelfden om die top film te promoten.
Martijn is wel altijd correct naar mijn weten.
En over die andere 2 hoef ik je niks te vertellen

Bas Boon komt alleen als ie iets concreets te melden heeft waar vooral HIJZELF eer aan kan behalen, of iets over een ander te zeggen heeft.
Voor de rest interesseert m weinig, zo blijkt.
Martijn is de enige respectvolle trainer binnen GG die zijn nek uitsteekt voor de sport, en vooral ook om zijn vechters geeft.
Ik hoop voor hem dat Alistair een mooie deal tekent waar hij ook wat aan heeft want hij verdient t, zeker na al die ellende met de rest van z´n vechters.

Bromios
02-09-2011, 18:52
B
Martijn is de enige respectvolle trainer binnen GG die zijn nek uitsteekt voor de sport, en vooral ook om zijn vechters geeft.
Ik hoop voor hem dat Alistair een mooie deal tekent waar hij ook wat aan heeft want hij verdient t, zeker na al die ellende met de rest van z´n vechters.

Dat is wat ik bedoel. Hij warmt de boel een beetje op met wat tweets en voordat hij wat bekend kan maken weten we het al.
Jamilla klapt uit de school....

Of is dat een vooropgezet zaakje ?

Asura
02-09-2011, 19:01
Om druk op de UFC te zetten ofzo?
Een beetje vergezocht maar mogelijk.

rollermanskunk
02-09-2011, 19:10
Announcement is: JDS vs Cain listen live: http://www.ustream.tv/mmajunkieradio#utm_campaign=synclickback&source=http://mmajunkie.com/misc/radio.mma&medium=201638

One fight only on Fox?

wrestler_nl
02-09-2011, 20:53
Yesterday visit my countryman Antoni Hardonck to talk to him while I'm in LA. Thanks for the great talk and time

https://twitpic.com/show/large/6e8urp

Via twitter

basblue
03-09-2011, 08:32
Leuke foto, Thnx!

KO By Tapout
03-09-2011, 12:29
Ariel Helwani
"For the record, I asked DW today (prior to the announcement about the announcement) whether Overeem signed w/ UFC. His answer was "not yet."

rollermanskunk
03-09-2011, 12:42
Ariel Helwani
"For the record, I asked DW today (prior to the announcement about the announcement) whether Overeem signed w/ UFC. His answer was "not yet."
Zie page 3

Btw: op Facebook heeft Ali het nog steeds over het grote nieuws dat er aan zit te komen. Bij genoeg reacties gaat die het heel snel op Facebook bekend maken.

Ik schat zo in dat de UFC-deal al lang rond is maar dat men dit door de aandacht van de "Cain vs JDS fight on Fox" nieuws nog even stil wil houden om zoveel mogelijk publiciteit te kunnen genereren.

Op diverse Amerikaanse fora gaan er sterke geruchten dat dit de TheReem-deal wordt: Overeem vs Mir or Carwin at the end of this year

Harrie Nak
03-09-2011, 13:32
Zie page 3

Btw: op Facebook heeft Ali het nog steeds over het grote nieuws dat er aan zit te komen. Bij genoeg reacties gaat die het heel snel op Facebook bekend maken.

Ik schat zo in dat de UFC-deal al lang rond is maar dat men dit door de aandacht van de "Cain vs JDS fight on Fox" nieuws nog even stil wil houden om zoveel mogelijk publiciteit te kunnen genereren.

Op diverse Amerikaanse fora gaan er sterke geruchten dat dit de TheReem-deal wordt: Overeem vs Mir or Carwin at the end of this yearDie geruchten zijn er geruime tijd al, met name door wat "Hammers Hammil" de afgelopen tijd gepost heeft. Zo schijnt de UFC Brock weer tegen Mir te willen zetten, dus lijkt Carwin me de aangewezen overgebleven tegenstander van Overeem. Carwin lijkt me een lastige om tegen te beginnen. Ik zie Overeem liever tegen Congo of Schaub.

Biiyen
03-09-2011, 13:47
Die geruchten zijn er geruime tijd al, met name door wat "Hammers Hammil" de afgelopen tijd gepost heeft. Zo schijnt de UFC Brock weer tegen Mir te willen zetten, dus lijkt Carwin me de aangewezen overgebleven tegenstander van Overeem. Carwin lijkt me een lastige om tegen te beginnen. Ik zie Overeem liever tegen Congo of Schaub.

lol Brock Lesnar heeft een WWE feud met Frank Mir in de UFC.

Fact: Als Lesnar met pensioen gaat waren 50% van zijn fights tegen Frank Mir.

Juul
03-09-2011, 16:45
Zit nu Inside MMA van gisteren (vannacht NL-tijd) te kijken. Rond de 25e minuut. Bas Rutten heeft naar eigen zeggen van bronnen uit Ali's kamp gehoord, dat de deal zo goed als rond is. Andere bronnen volgens Bas Rutten melden ook dat ze bij de UFC graag Brock tegen Ali willen, omdat Ali voor Brock volgens hun een eitje zou zijn. (Pardon? Ik denk zelf het omgekeerde). Anders willen ze Mir.

Ach ja. Het is allemaal van horen zeggen. Het blijft gissen. Maar ook spannend. Die Inside MMA heb ik via nieuwsgroepen. Op pancrase.org zal ie binnenkort waarschijnlijk hier te zien zijn: http://www.pancrase.org/category/inside-mma/ .

micha
03-09-2011, 16:55
Lesnar gaat een vreselijk pak slaag kirjgen

Juul
03-09-2011, 17:02
Vrees ik ook. Na één tik raakt ie helemaal in shock. Wat niet wegneemt, dat ik groot respect heb voor Brock. Als ex-showworstelaar (en oké amateurworstelkampioen) toch het lef gekregen voor het echie te gaan. (Weliswaar tegen riante vergoeding). Maar als ie niet afleert van een peer in schildpadpostie te gaan liggen of te gaan dansen, vrees ik dus voor hem het allerergste.

micha
03-09-2011, 17:04
Ik vind Lesnar sowieso overgewaardeerd en ik denk echt serieus dat Alistair hem in de eerste ronde ko slaat mocht het zover komen

Juul
03-09-2011, 17:13
Dito. Mir zou een veel zwaardere kluif zijn dan Lesnar. En de meeste andere HW's waarschijnlijk ook trouwens.

justsomeone
03-09-2011, 17:42
Ik denk dat Lesnar de enige top HW is waar Ali het van kan winnen.
Van Cain, JDS, Mir en Carwin zie ik Ali niet winnen

bryan
03-09-2011, 17:48
Lesnar is voorals nog een ex UFC champ en heeft een win over MIR en Carwin das al meer dan heel ali zijn MMA record naar mijn mening

R.H.
03-09-2011, 17:49
bij carwin, mir en brock zou ik al mijn geld op ali in zetten, JDS en Cain ligt het eraan hoe hij zijn eerste partijen in de ufc vecht.

basblue
03-09-2011, 17:57
Ik vind Lesnar sowieso overgewaardeerd en ik denk echt serieus dat Alistair hem in de eerste ronde ko slaat mocht het zover komen

Prima toch? Ik denk dat AO wel van Lesnar kan winnen en een prima bedrag krijgt voor de winst. Daarna Mir, Carwin en bij winst een title shot tegen JDS of Cain. Langzaam brengen, als hij 3 partijen draait dan kan hij eind 2012 lekker voor de titel. Als AO ze allemaal ko slaat, dan iets eerder.

Ik ga iig lekker genieten en op de internationale fora Amerikanen fucken als AO Lesnar eruit slaat :pimp:

micha
03-09-2011, 18:00
ik ook

Asura
03-09-2011, 18:01
Lesnar KO slaan is echt niet zo makkelijk. Dana zou hem gewoon moeten dwingen om met Rutten te trainen, tegen Cain & Carwin was gewoon beschamend.

The Company
03-09-2011, 18:02
Prima toch? Ik denk dat AO wel van Lesnar kan winnen en een prima bedrag krijgt voor de winst. Daarna Mir, Carwin en bij winst een title shot tegen JDS of Cain. Langzaam brengen, als hij 3 partijen draait dan kan hij eind 2012 lekker voor de titel. Als AO ze allemaal ko slaat, dan iets eerder.

Ik ga iig lekker genieten en op de internationale fora Amerikanen fucken als AO Lesnar eruit slaat

Moet Overeem eerst door de divisie heen walsen voor dat hij een titleshot krijgt? De HW divisie is eigenlijk vrij weinig waard na JDS en Cain. Als hij Brock of Mir verslaat zou hij al een title shot moeten krijgen, simpel weg omdat er verder niemand is die een titleshot verdiend.

basblue
03-09-2011, 18:17
Stap nou even uit je oranje zeepbel. Ik ben ook een fan van AO, maar begrijp als Nederlander/Europeaan dat die Amerikanen eerst eens willen zien wat AO waard is. Leuk een strikeforcetitel, K1-titel, maar dat staat in de VS (onterecht) wat minder hoog aangeschreven. Net als zijn staat van dienst. Denk als een Amerikaan en dan is het scenario wat ik net schetste helemaal zo gek nog niet...

AO zal zich eerst moeten bewijzen tegen Een Brock, daarna Mir/Carwin en dan Jds/Cain. Ik vind het prima zolang AO maar kan laten zien wat hij waard is tegen deze vechters. Het levert fatastische partijen op, met als winnaar het publiek. En hij gaat er genoeg op verdienen. Prima!

The Company
03-09-2011, 18:37
Stap nou even uit je oranje zeepbel. Ik ben ook een fan van AO, maar begrijp als Nederlander/Europeaan dat die Amerikanen eerst eens willen zien wat AO waard is. Leuk een strikeforcetitel, K1-titel, maar dat staat in de VS (onterecht) wat minder hoog aangeschreven. Net als zijn staat van dienst. Denk als een Amerikaan en dan is het scenario wat ik net schetste helemaal zo gek nog niet...

AO zal zich eerst moeten bewijzen tegen Een Brock, daarna Mir/Carwin en dan Jds/Cain. Ik vind het prima zolang AO maar kan laten zien wat hij waard is tegen deze vechters. Het levert fatastische partijen op, met als winnaar het publiek. En hij gaat er genoeg op verdienen. Prima!

Niks orangje zeepbel. Als hij Brock of Mir verslaat heeft zich bewezen en dan is hij de terechte 1# contender. Wie zou anders een titleshot moeten krijgen. Minotauro? Carwin? Schaub? Kongo vs Mitrione winner? De UFC HW divisie is niks waard dus 1 goede win en je hebt een titleshot.

Het enige dat zou kunnen gebeuren is Mir vs Lesnar III voor titleshot en Carwin vs Overeem. IMO verdiend iemand op een 2 fight losing streak geen gevecht met de 3# ranked HW.

basblue
03-09-2011, 19:13
Als een Mir, Brock, Carwin, Lesnar de komende zes maanden met twee snoeiharde Ko's zijn partijen eindigt, is het een mogelijke #1 contender. Nogmaals, misschien niet terecht, maar als het de ppv's/kijkcijfers van fox tot grote hoogte laat stijgen, dan is het zeker mogelijk.

Hij zal na zijn debut in de ufc, waarschijnlijk nog een partij draaien, voordat hij voor de titel mag. Eerste twee partijen tegen vechter als Brock, Carwin, Mir. Daarna tegen de verliezer Jds-Cain?

justsomeone
03-09-2011, 19:18
ik wil m zo snel mogelijk zien vechten

Marchant
03-09-2011, 20:12
hoe staat het eigenlijk met zijn gebroken rib?

2x

laat Alistair zich eerst maar bewijzen in de UFC, voordat we hem Champ gaan noemen en roepen dat Lesnar en de rest van de hw's niets voorstellen en overrated zijn.
Ail is natuurlijk is hij SF champ maar heeft maar 1 title defence gehad in 4 jaar tegen Rogers, een dreamtitle gevecht tegen Duffee en laten we het maar niet hebben over zijn partij tegen Werdum.
Dus Lesnar overrated noemen.......................tja eerst zien.

Peter0711
04-09-2011, 13:05
Ik moet het ook allemaal maar even afwachten.. Het beeld wat de meeste van Allistair hebben kan vreselijk verstoord worden door zijn contract bij de UFC.. Dus ik moet het eerst allemaal is zien,iemand die zo hoog op handen en voeten gedragen word,kan alleen maar hard op ze bek gaan.. Wat ik echter niet hoop natuurlijk. :) Maar ik denk dat iedereen hier even iets te Allistairpositief is.

justsomeone
03-10-2011, 11:45
ttt

ChingChong
03-10-2011, 12:41
Waarom?

PinPoint
03-10-2011, 15:07
Waarom?

x2

ook mijn eerste gedachte....

yuko
03-10-2011, 15:35
Ik denk dat dit als bump voor LOL is bedoeld.



ninja edit:mijn inziens niet echt boeiend overigens

bananenplukster
03-10-2011, 16:32
Kan de titel veranderd worden?"overeem kiest voor zijn eigen carriére en naait gg" ;)

justsomeone
03-10-2011, 16:36
Kan de titel veranderd worden?"overeem kiest voor zijn eigen carriére en naait gg" ;)

Weet jij iets wat wij niet weten dan?

Wheelie
03-10-2011, 17:10
ttt


Waarom?


x2

ook mijn eerste gedachte....


Ik denk dat dit als bump voor LOL is bedoeld.



ninja edit:mijn inziens niet echt boeiend overigens
Inderdaad, beetje flauw.