PDA

View Full Version : Problemen instellen mail op BB 9780 - KPN



Richelieu
02-09-2011, 14:20
Sinds drie jaar gebruik ik een Blackberry van KPN eerst de 9000 en nu de 9780, maar voor het eerst heb ik echt er een probleem mee. Gebruik drie mailadressen en deze hebben het altijd goed gedaan, maar nu kan ik met geen mogelijkheid deze uitlezen en kan de adressen ook niet verwijderen/opnieuw toevoegen. Heb al een harde reset uitgevoerd, alles weg maar de drie mailadressen blijven in het setup menu erin staan en krijg ze er niet uit. Heb geprobeerd deze te verifieren in het menu maar krijg steeds de melding;

Sorry, doorgaan met sessie is niet mogelijk. Log opnieuw in?

Wie kent dit probleem en hoe is het op te lossen?

Vinand
02-09-2011, 16:59
Sinds drie jaar gebruik ik een Blackberry van KPN eerst de 9000 en nu de 9780, maar voor het eerst heb ik echt er een probleem mee. Gebruik drie mailadressen en deze hebben het altijd goed gedaan, maar nu kan ik met geen mogelijkheid deze uitlezen en kan de adressen ook niet verwijderen/opnieuw toevoegen. Heb al een harde reset uitgevoerd, alles weg maar de drie mailadressen blijven in het setup menu erin staan en krijg ze er niet uit. Heb geprobeerd deze te verifieren in het menu maar krijg steeds de melding;

Sorry, doorgaan met sessie is niet mogelijk. Log opnieuw in?

Wie kent dit probleem en hoe is het op te lossen?

naar email instellingen, en daar moet je je wachtwoord ff veranderen of refreshen. probeer dat eens

Richelieu
02-09-2011, 19:04
Thanks, maar dat werkt ook niet. Heb al harde reset uitgevoerd, alles kwijt behalve de drie mailadressen blijven staan, die het al niet meer deden. Eens kijken wat KPN voor me kan doen.

Vinand
02-09-2011, 19:20
delete die mailadressen?
Maakt anders een topic aan op crackberry.com, die gasten weten echt alllllllllllllles over zwarte bessen

Richelieu
02-09-2011, 19:58
De TD van Kpn heeft het op afstand kunnen oplossen, volgens mij niet altijd goed, die Surinaamse sim kaarten.

Kemal
02-09-2011, 20:21
De TD van Kpn heeft het op afstand kunnen oplossen, volgens mij niet altijd goed, die Surinaamse sim kaarten.

:lol: je bent ook veel te lang weggeweest ;)