PDA

View Full Version : Ernesto Hoost als commentator?



RedDawn
04-09-2011, 11:58
Begrijp me niet verkeerd Ernesto is een legende in de ring, maar echt als commentator word ik niet blij van hem! Bij de MPL was ook weer dramatisch!

YoMarK
04-09-2011, 12:07
Nu heb ik de MPL niet gezien, maar aan de hand van wat ik in het verleden heb gezien/gehoord moet je gelijk geven. Wát Ernesto zegt is niet verkeerd, maar het mist enthousiasme en het feit dat z'n Engels niet al te vloeiend is maakt het er ook niet beter op.

Richelieu
04-09-2011, 12:07
Gelukkig voor jou was hij co-commentator ;)

Jeru
04-09-2011, 12:14
Word er ook niet heel enthousiast van... helaas.

Richelieu
04-09-2011, 12:27
Word er ook niet heel enthousiast van... helaas.

Ernesto mist inderdaad het enthousiastme, want bijvoorbeeld types als Michael Schiavello, Mauro Ranello en Joe Roegan wel hebben.

Peter0711
04-09-2011, 13:01
Ernesto mist inderdaad het enthousiastme, want bijvoorbeeld types als Michael Schiavello, Mauro Ranello en Joe Roegan wel hebben.

Ernesto kan naar mijn ervaringen soms wat arrogant overkomen,wat volgens mij absoluut niet zijn karakter is,maar meer zijn manier van praten / zijn houding.. Niet echt intressant voor een commentator inderd. ( Al heb ik het niet meegemaakt) ,maar aan de andere kant,hij brengt wel een dosis ervaring en kennis mee,dus wat hij meld heeft volgens mij wel een bijdrage.

koenisonthis
04-09-2011, 17:34
hij kan beter geen commentaar geven heb ik nog liever het geluid uit zit geen enthousiastme in

BB
04-09-2011, 19:49
Wat een geZeur. Ernesto is Co.-speaker en geeft veel inhoudelijke informatie vanuit zijn eigen ervaring. Die andere speakers moeten dan maar de sfeer brengen etc. Persoonlijk vond ik die Henk Verschuur een aanfluiting. Met Zijn telefoneren en prcies vertellen wat je zelf ook kunt zien.

PinPoint
04-09-2011, 20:16
Zolang worstenberg nog steeds presenteert en commentaar levert......mag je zeker geen commentaar op Hoost leveren. Hoe vaak heeft hij dit nu gedaan. Hij weet iig wat ie zegt.....die hans worst zit er vaak naast.

Geef de beste man een kans.

Tony Galento
04-09-2011, 20:18
de enige goede commentator in nederland is fred royers, en die heeft geen deskundige sidekick nodig.

Kemal
04-09-2011, 20:53
de enige goede commentator in nederland is fred royers, en die heeft geen deskundige sidekick nodig.

Vind Fred idd ook een goede commentator

justsomeone
04-09-2011, 21:29
Remco Pardoel doet het ook niet slecht :D

Briant
04-09-2011, 21:32
Het lijkt me niet dat Hoost niet enthousiast is over de sport. Maar niet iedereen is een even begenadigd spreker.

Illest
04-09-2011, 21:58
ik moet zeggen dat ik een paar keer heb overwogen uit het leven te stappen tijdens zijn commentaar....ik heb een paar keer van 3 hoog naar beneden gekeken en mezelf moed ingesproken om de sprong te wagen....maar toen...toen....toen zag ik de volumeknop...

:lol:

hij moet het niet meer doen....no disrespect, maar daar liggen zijn kwaliteiten niet....

Petrosyan188
04-09-2011, 23:13
ik moet zeggen dat ik een paar keer heb overwogen uit het leven te stappen tijdens zijn commentaar....ik heb een paar keer van 3 hoog naar beneden gekeken en mezelf moed ingesproken om de sprong te wagen....maar toen...toen....toen zag ik de volumeknop...

:lol:

hij moet het niet meer doen....no disrespect, maar daar liggen zijn kwaliteiten niet....

whahaha reps man!!

Lionheart
04-09-2011, 23:26
Ernesto kan naar mijn ervaringen soms wat arrogant overkomen,wat volgens mij absoluut niet zijn karakter is,maar meer zijn manier van praten / zijn houding.. Niet echt intressant voor een commentator inderd. ( Al heb ik het niet meegemaakt) ,maar aan de andere kant,hij brengt wel een dosis ervaring en kennis mee,dus wat hij meld heeft volgens mij wel een bijdrage.

x2

bami112
06-09-2011, 10:38
Wat een geZeur. Ernesto is Co.-speaker en geeft veel inhoudelijke informatie vanuit zijn eigen ervaring. Die andere speakers moeten dan maar de sfeer brengen etc. Persoonlijk vond ik die Henk Verschuur een aanfluiting. Met Zijn telefoneren en prcies vertellen wat je zelf ook kunt zien.

Dat is met voetbal toch net zo??? Daar gaat de bal van links naar rechts... dat heet commentaar geven.

superfreak
06-09-2011, 14:31
Vergeet spreekvaardigheid. Gast heeft helft van z'n leven in het buitenland doorgebracht en dan nog is je engels zo slecht...