PDA

View Full Version : Fedor vecht dit jaar nog in Rusland.



Yogi1
05-09-2011, 06:50
Heavyweight icon, Fedor Emelianenko (31-4, 1NC) will fight in his homeland of Russia sometime this fall according to manager, and M-1 Global President, Vadim Finkelstein.
A report from M-1Global.com (http://www.m-1global.com/2011/09/02/vadim-finkelstein-fedors-next-fight-will-be-in-russia/), from Finkelstein, has the former No. 1 heavyweight agreeing to a bout in late fall against an unnamed opponent at an unnamed event, not vague at all.

“Fedor is going to fight in late fall in Russia, we have already reached all the necessary agreements on his fight”
Date, place and opponent will be announced soon.
This will be Fedor’s first pro-fight in Russia since April of 2007, where he earned a first round submission win over Matt Lindland at a BodogFight: Clash of Nations event.
The Russian has run into some hard times, suffering three straight losses which has seen him released by the Strikeforce promotion.
The first defeat in that streak was to Fabricio Werdum via triangle choke in June of 2010, then to Antonio ‘Bigfoot’ Silva in February of this year via second round TKO (Doctor Stoppage) in the Strikeforce Heavyweight Grand Prix Quarterfinals, and finally a first round TKO loss to Dan Henderson in July.

Kemal
05-09-2011, 09:11
hoop wel op een tegenstander van formaat

Baske
05-09-2011, 09:16
Wat zou dan een 'tegenstander van formaat' zijn in dit geval?

Fyodor
05-09-2011, 11:09
Wat zou dan een 'tegenstander van formaat' zijn in dit geval?

HMC rematch, Butterbean, Bob Sapp, Zuluzinho rematch, dat zijn echt tegenstanders van formaat :)
Meer waarschijnlijk: iemand als Randleman, Rico Rodriguez of Jeff Monson...

Biiyen
05-09-2011, 11:13
hoop wel op een tegenstander van formaat

Dream on.... M1 global zal alles uit de kast trekken om een winst zeker te stellen... reken maar op een giant tomato can.

Ralph
05-09-2011, 11:20
HMC rematch, Butterbean, Bob Sapp, Zuluzinho rematch, dat zijn echt tegenstanders van formaat :)
Meer waarschijnlijk: iemand als Randleman, Rico Rodriguez of Jeff Monson...

Is Randleman laatst niet gestopt na zijn verliespartij? Of was dat de teleurstelling die sprak? En Rodriguez heeft ook net weer verloren.... Hopelijk wordt het idd Monson. Als Fujita nog een beetje in vorm is, zou ik die rematch ook nog best willen zien.

Breugem
05-09-2011, 14:19
Yvel?

Bosco Baracus
05-09-2011, 14:41
Wat zou dan een 'tegenstander van formaat' zijn in dit geval?

Dit zal het best mogelijke matchup zijn: Cole Konrad MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Cole-Konrad-59013)

Petrosyan188
05-09-2011, 14:45
mogen bellator vechters dan zomaar voor m-1 vechten?

Ralph
05-09-2011, 15:48
Yvel?

Awesome! Lijkt me een vette partij.

ijsblok
05-09-2011, 16:24
alsjeblieft geen Yvel... veels te makkelijk voor Fedor. Jeff Monson is de enige serieuze die me zo te binnen schiet.

superfreak
05-09-2011, 16:42
Arlovsky voor de rematch. Heeft Fedor een goeie kans om te winnen en heb je gelijk alle russen die het willen zien. Daarbij heeft Arlovsky zelfs een kans op het moment.
Valentijn Overeem is gecut door Strikeforce die heeft dus ook niets te doen en kan ook wel komen melden gok ik zo.
Josh Barnett zal het ook wel willen als hij niets te doen heeft.
Todd Duffee heeft ook niets te doen. zijn Amerikanen mogelijk ook wel geintresseerd om te zien.
Tim Silvia heeft laatst ook weer gewonnen dus wie weet kan die wel nog een kans krijgen haha.

micha
05-09-2011, 18:32
Arlovsky voor de rematch. Heeft Fedor een goeie kans om te winnen en heb je gelijk alle russen die het willen zien. Daarbij heeft Arlovsky zelfs een kans op het moment.
Valentijn Overeem is gecut door Strikeforce die heeft dus ook niets te doen en kan ook wel komen melden gok ik zo.
Josh Barnett zal het ook wel willen als hij niets te doen heeft.
Todd Duffee heeft ook niets te doen. zijn Amerikanen mogelijk ook wel geintresseerd om te zien.
Tim Silvia heeft laatst ook weer gewonnen dus wie weet kan die wel nog een kans krijgen haha.


Valentijn heeft niks te zoeken tegen Fedor. Ik denk dat ze een lichte tegenstander zoeken dus niet monson

superfreak
05-09-2011, 18:36
hmmm. Hoe bedoel je dit nu Micha. Heeft Fedor niets te zoeken tegen Valentijn met z'n "grote" vechtershart of is Fedor een brug te ver voor Valentijn altijd nog...??

Petrosyan188
05-09-2011, 18:42
fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?

R.H.
05-09-2011, 18:46
fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?

jij bent toch die jongen die naaktfoto's naar jonge meisjes had gestuurd ?

justsomeone
05-09-2011, 18:46
fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?

Vind dit een beetje laag.
Valentijn heeft altijd goede partijen gevochten.
En idd tappen op strikes ligt niet bij iedereen goed, maar hij heeft nog wel wat langer zijn hersens nodig, dus als je merkt dat je er niet meer uitkomt dan kan je beter tappen, dan misschien wel nog meer klappen eten en beschadigingen oplopen.

justsomeone
05-09-2011, 18:46
jij bent toch die jongen die naaktfoto's naar jonge meisjes had gestuurd ?

haha vertel

Petrosyan188
05-09-2011, 18:49
jij bent toch die jongen die naaktfoto's naar jonge meisjes had gestuurd ?

ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..

justsomeone
05-09-2011, 18:51
ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..

Jij mag ook wel eens en opfris cursus Nederlands pakken zeg.

Petrosyan188
05-09-2011, 18:59
doe maar gebruiken dan

R.H.
05-09-2011, 19:07
ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..

helaas voor je heb ik geen zusje, wel heb ik een broer, lief van je dat je hem "gezelschap hebt gehouden"
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/9/25/128668506786953502.jpg

Asura
05-09-2011, 19:09
ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..

Ik heb tegenwoordig gewoon een streepje op me deur staan op ongeveer 1.20. Als ze daaronder zit dan ga ik er meestal vanuit dat ze minderjarig zijn. Als ze daarboven zitten kan ik alleen maar vragen voor de zekerheid, dan krijg je meestal ook nog een bijdehand antwoord waar ze hun vingers gaan tellen. Dan niet toch, meer dan vragen kan ik ook niet doen.

Kemal
05-09-2011, 19:12
ONTOPIC!

http://www.rcdrift.nl/forum/images/smilies/ontopic.gif

Petrosyan188
05-09-2011, 19:40
ONTOPIC!

http://www.rcdrift.nl/forum/images/smilies/ontopic.gif

misschien een keer de leden aanpakken die als eerst offtopic gaan ipv het telkens on-topic roepen

D1987
05-09-2011, 20:13
Je doet net zo goed mee, dus niet piepen.

Hopen dat Fedor een mooie partij aangeboden krijgt. Denk dat Arlovski/Cro Cop toch de mooiste zou zijn

Harrie Nak
05-09-2011, 23:16
Jij mag ook wel eens en (= een) opfris cursus (= opfriscursus) Nederlands pakken zeg.http://i1024.photobucket.com/albums/y310/line-block/Gifs/facepalm.gif

ChingChong
05-09-2011, 23:43
fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?

Wow, wat een disrespect. Weet jij veel wat de situatie was. Misschien hoorde hij wat kraken of is hij ooit geopereerd aan zijn oog ofzo? Dat Overeem de laatste tijd niet meer zo'n groot vechters hart heeft als vroeger geeft jou absoluut niet het recht om zo over hem te praten!