PDA

View Full Version : Stillwill video- "Collision: Hari vs Overeem"



StillWill
05-09-2011, 06:04
Hey guys! Check out my new video highlighting the Hari/Reem beef. Watch in 720


http://www.youtube.com/watch?v=snXqtXbxETU


Ossu!

Mauro
05-09-2011, 07:07
Realy enjoyed this one StillWill, again a great job !!

Kemal
05-09-2011, 08:35
thanks!!

king
05-09-2011, 09:55
Great video, thanks.

ArjanV
05-09-2011, 10:09
Thanks man!

univers1l
05-09-2011, 11:28
great video man.
nice to see the whole story.

keep up the good work.
one of the best so far.

D1987
05-09-2011, 11:38
nice video!

DAWK1D
05-09-2011, 11:39
Good job, i hope this will be a trilogy. :D

justsomeone
05-09-2011, 11:42
thanks

D1987
05-09-2011, 12:04
Jammer van het einde v/d video. Stoppage bij Badr - Overeem 2 vind i ktrouwens nog steeds nergens over gaan.

KO By Tapout
05-09-2011, 12:36
Super, thanks.

justsomeone
05-09-2011, 12:41
Jammer van het einde v/d video. Stoppage bij Badr - Overeem 2 vind i ktrouwens nog steeds nergens over gaan.


LOL, als de Ref. er niet tussen was gekomen had Hari hem zwaar mishandeld

Tykill
05-09-2011, 12:46
LOL, als de Ref. er niet tussen was gekomen had Hari hem zwaar mishandeld

Dat zullen we nooit weten. Overeem was iig niet rocked naar die trap je kan zien dat het relatief weinig impact had.

D1987
05-09-2011, 12:50
Dat zullen we nooit weten. Overeem was iig niet rocked naar die trap je kan zien dat het relatief weinig impact had.

Ja precies, hij wankelt, maar is echt niet rocked of wat dan ook. Vond het overigens wel mooi dat Hari deze won, had Overeem liever echt KO zien gaan.

Petrosyan188
05-09-2011, 13:25
whaha dit was gewoon een clear win van hari, overeem mag scheids op z' n blote handen bedanken dat die stopte want het moment dat alistair die trap kreeg was die aan het wankelen op z'n voeten en z'n armen leken net als jezus die gekruist werd. als hari er een rechter vol op z'n kaak had mogen geven dan had die even uit een rietje kunnen eten

Asura
05-09-2011, 14:47
Ja precies, hij wankelt, maar is echt niet rocked of wat dan ook. Vond het overigens wel mooi dat Hari deze won, had Overeem liever echt KO zien gaan.

Houd de mogelijkheid open voor een trilogie.
En ik ben er mee eens dat Overeem de meest legitieme win heeft van beide. Dream was hun eerste gevecht, bij k-1 was het hun tweede gevecht van de avond. Ook was de stoppage beter in Dream.

Nice vid as always Stillwill, thanks

superfreak
05-09-2011, 15:36
Houd de mogelijkheid open voor een trilogie.
En ik ben er mee eens dat Overeem de meest legitieme win heeft van beide. Dream was hun eerste gevecht, bij k-1 was het hun tweede gevecht van de avond. Ook was de stoppage beter in Dream.

Nice vid as always Stillwill, thanks

Inderdaad Nice vid Stillwill.

Was inderdaad hun tweede partij van de avond maar beide hadden ze een relatief makkelijk eerste partij gehad, zeker Ali dus er kan niet gezegd worden dat Ali zo uitgeput was en dat Badr daarom heeft gewonnen.
Ben geen fan ban beide heren. Juich wel voor Ali als hij als Nederlander tegen iemand in de UFC komt te staan maar vind ze beide akelige mensen. Toch zou ik wel een derde partij tussen deze twee heren willen zien.

Danielos
05-09-2011, 16:13
Nice video!

Pansier
05-09-2011, 16:25
Inderdaad Nice vid Stillwill.

Was inderdaad hun tweede partij van de avond maar beide hadden ze een relatief makkelijk eerste partij gehad, zeker Ali dus er kan niet gezegd worden dat Ali zo uitgeput was en dat Badr daarom heeft gewonnen.
Ben geen fan ban beide heren. Juich wel voor Ali als hij als Nederlander tegen iemand in de UFC komt te staan maar vind ze beide akelige mensen. Toch zou ik wel een derde partij tussen deze twee heren willen zien.

En dan op MMA regels volgens afspraak..

Wheelie
05-09-2011, 16:32
En dan op MMA regels volgens afspraak..
Dat durft Badr niet ;)
Alistair heeft niks meer te bewijzen in K-1, laat 'm maar naar de UFC gaan.
Helaas gaan we dan geen Badr vs Overeem III zien.

Naj85
05-09-2011, 16:40
Idd. ben benieuwd naar Hari vs Overeem III,de 2 beste K1 vechters van dit moment
en beter dat er geen MMA partij is gekomen tussen die twee, want dat zou Hari niet hebben overleefd
Houd de mogelijkheid open voor een trilogie.
En ik ben er mee eens dat Overeem de meest legitieme win heeft van beide. Dream was hun eerste gevecht, bij k-1 was het hun tweede gevecht van de avond. Ook was de stoppage beter in Dream.

Nice vid as always Stillwill, thanks

Richelieu
05-09-2011, 16:41
Leuk in elkaar gezet.

Asura
05-09-2011, 16:46
Hari in MMA is inderdaad doelloos. Hij traint geen MMA en Mike's gym is niet bepaald de beste gym om MMA te trainen als je naar Manhoef kijkt en hoe hij geen stap verder is gekomen in al die jaren.

Pansier
05-09-2011, 17:01
Idd. ben benieuwd naar Hari vs Overeem III,de 2 beste K1 vechters van dit moment
en beter dat er geen MMA partij is gekomen tussen die twee, want dat zou Hari niet hebben overleefd

Dus? :lol:

justsomeone
05-09-2011, 17:21
Dat durft Badr niet ;)
Alistair heeft niks meer te bewijzen in K-1, laat 'm maar naar de UFC gaan.
Helaas gaan we dan geen Badr vs Overeem III zien.

Ik denk dat Badr het wel durft, alleen weet ie zelf ook dat ie geen schijn van kans maakt.
En Alistair heeft wel degelijk wat te zoeken in de K1.
Ik wil hem in de K1 WGP wel eens zien winnen van Hari of Schilt of van een blessure vrije Saki.
Idd jammer dat we geen derde ontmoeting krijgen van beide heren.

Petrosyan188
05-09-2011, 17:29
Dus? :lol:

dat het dus toch waste of time is... en dan kun je als vriendje van alistair wel gaan roepen badr durft niet, maar als je bij voorbaat al weet dat je geen kans maakt waarom dan een hele trainingskamp,reis naar (waarschijnlijk) japan etc. etc. op gaan zetten als je een achterstand hebt van jaren.

het is nu wel lekker goedkoop scoren om te zeggen badr durft niet, is een angsthaas etc. etc. maar de stap van k-1 naar MMA is veel en veel moeilijker dan van MMA naar k-1. het kickboxen is namelijk een onderdeel van MMA. de enige verwijt wat je badr kunt nemen is dat de afspraak wat betreft k1 en mma partij zo zwart/wit aan de media heeft voorbij lietgaan want er zijn wel degelijke afspraken gemaakt. het is niet zo dat er een datum vast stond voor een MMA partij en dat badr niet kwam opdagen. ik heb ook meegekregen dat de bedrag die badr zou krijgen voor de MMA partij na zijn optreden destijds na hari vs ali 1 veel lager lag dan de k-1 match. alles bij elkaar opgeteld zoudat betekenen dat badr een mma trainingskamp gaat opstarten van minimaal 10 weken(ik denk zelfs veel meer) tegen een HW die een van de beste van de wereld is, met de realiteit dat die toch niet gaat winnen en nog eens financieel niet zo op vooruit gaat. en je kunt wel zeggen afspraak dit en afspraak dat maar er stond helemaal niks vast wat betreft een mma partij. het waren voornamlijk geruchten... ik wil niet zeggen dat die afspraak niet gemaakt is maar het ligt toch ingewikkelder dan voornamelijk hier op het forum wordt voorgedaan. ik denk namelijk dat basboon/GG met alle liefde dan financiele stappen had gemaakt tegenover Hari/Simon rutz als er iets vast stond!

tidelot
05-09-2011, 17:48
Jammer van het einde v/d video. Stoppage bij Badr - Overeem 2 vind i ktrouwens nog steeds nergens over gaan.

badr had gewoon wat minder sportief moeten zijn en moeten doorgaan nadat ali o the chicken dance deed. officieel mag je gewoon doorgaan. ali o had hetzelfde gedaan. kijk maar de parij tegen peter vorig jaar in de finale. geen grammetje respect. peter was zwaar aangeslagen maar ali ging gewoon door. en hadden de haters hier ook niks meer te zeiken.

justsomeone
05-09-2011, 17:50
badr had gewoon wat minder sportief moeten zijn en moeten doorgaan nadat ali o the chicken dance deed. officieel mag je gewoon doorgaan. ali o had hetzelfde gedaan. kijk maar de parij tegen peter vorig jaar in de finale. geen grammetje respect. peter was zwaar aangeslagen maar ali ging gewoon door. en hadden de haters hier ook niks meer te zeiken.

true

D1987
05-09-2011, 17:57
Klopt allemaal, ben bang dat er ook geen III komt. Vind trouwens niet dat Overeem de beste op dit moment is, al kan ik er weinig toch geen noemen die van hem zouden winnen, denk dat het aan het trage maar harde techniek ligt. Was afgelopen tijd flink anti-Hari, maar geef hem toch nog maar een kans, zou zonden zijn als je met zoveel talent zo weinig prijzen pakt. Denk trouwens wel dat als Hari een paar redelijk tot grote namen krijgt in zijn aankomende partijen, dat hij van Overeem makkelijk kan winnen, zolang het maar geen clinchen wordt.

biggz
05-09-2011, 18:57
Nice vid.

Voor de mensen die niet zien dat Overeem aangeslagen is na die trap zijn wss in de war.
Kijk naar de ogen van overeem. Hij weet links van rechts niet te onderscheiden