PDA

View Full Version : Persbericht: Fighting Events, Sporthal Kalverdijkje Leeuwarden 30.10.2011



Richelieu
05-09-2011, 16:53
Zondag 30 oktober nieuw kickboksgala in Sporthal kalverdijkje in Leeuwarden!

LEEUWARDEN –Het afgelopen thaiboksevenement in sporthal het Kalverdijkje was ondanks de verhuizing op het laatste moment een groot succes en daarom zal het eerst volgende gala op zondag 30 oktober wederom in Sporthal het Kalverdijkje worden gehouden.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/D110618/IMG_29.jpg

Afgelopen juni gooide het slechte weer roet in het eten voor de organisatie en vanuit de oorspronkelijke locatie, de Blokhuispoort moest uitgeweken worden naar het Kalverdijkje waar het publiek een zeer strak georganiseerd evenement kreeg voorgeschoteld met enkele aantrekkelijke A-klasse partijen, waaronder Marino Schouten versus Sem Braan en Reamon Welboren tegen Rico Verhoeven van Team It’s Showtime.

Over de matchmaking van het komende evenement wordt nog druk gewerkt, maar Fighting Events kan al wel bekendmaken dat Mejiro Gym Friesland nieuwste aanwinst Michael Duut de hoofdpartij van de avond zal vechten. Duut, onlangs overgestapt van KB Groningen naar de school van Stefan Berkenpas staat bekend als een groot talent en Fighting Events zal zijn tegenstander binnenkort bekend maken. Michael Duut heeft, ondanks zijn jonge leeftijd al tegen menig topvechter in de ring gestaan en zijn laatste tegenstander, de veteraan Henrique Zowa wist hij zelfs in de eerste ronde aan te slaan. Onder zijn nieuwe trainer moet de weg naar boven worden ingeslagen.

http://img8.imageshack.us/img8/4940/webrgb.jpg

Kemal
05-09-2011, 19:08
Mooie locatie! Ben benieuwd naar alle partijen!

BB
05-09-2011, 21:27
Ja, zo kun je ook een vechter hypen: " hij wist Zowa in de eerste ronde zelfs aan te slaan" ik weet niet hoor, maar een trackrecord laten zien werkt lijkt mij veel beter. Want als we vechters al gaan beoordelen op zulke subjectieve criteria, dan is het hek van de dam. Ik zie ze al voor me:
" hij bleef maar liefst 1 ronde staan tegen x" " hij had slechts 1 keer getraind, maar verloop op vop"

Maar wat is Duut zijn record ? En tegen welke vechters stond hij? Dat lijkt me beter te vertellen!

Richelieu
05-09-2011, 21:45
Ja, zo kun je ook een vechter hypen: " hij wist Zowa in de eerste ronde zelfs aan te slaan" ik weet niet hoor, maar een trackrecord laten zien werkt lijkt mij veel beter. Want als we vechters al gaan beoordelen op zulke subjectieve criteria, dan is het hek van de dam. Ik zie ze al voor me:
" hij bleef maar liefst 1 ronde staan tegen x" " hij had slechts 1 keer getraind, maar verloop op vop"

Maar wat is Duut zijn record ? En tegen welke vechters stond hij? Dat lijkt me beter te vertellen!

Je hebt een punt, maar in persberichten die ook in lokale media worden verspreid is dat weer totaal nutteloos om te vermelden. Belangrijkste element is het gegeven dat Duut, die nog erg jong is bij zijn oude sportschool voelde dat hij daar niet verder kwam en de overstap wilde maken naar Mejiro Gym Friesland onder leiding van Stefan Berkenpas.

BB
06-09-2011, 00:28
Je hebt een punt, maar in persberichten die ook in lokale media worden verspreid is dat weer totaal nutteloos om te vermelden. Belangrijkste element is het gegeven dat Duut, die nog erg jong is bij zijn oude sportschool voelde dat hij daar niet verder kwam en de overstap wilde maken naar Mejiro Gym Friesland onder leiding van Stefan Berkenpas.

Dus jij bent van mening, dat het nutteloos is om een trackrecord te vermelden in een persbericht, maar het noemen van een naam van een tegenstander nuttiger is? Denk dat de gemiddelde Nederlander nooit van Duut of Zowa heeft gehoord. Maar dat een trackrecord zelfs door de grootste leek wordt begrepen ( "zal wel goed zijn als hij 12 van de 11 partijen heeft gewonnen"). En dat zelfde geldt ook voor de deskundigen. Vind het gewoon een slechte, irrelevante toevoeging.

FightstarTV
06-09-2011, 01:11
Ja, zo kun je ook een vechter hypen: " hij wist Zowa in de eerste ronde zelfs aan te slaan" ik weet niet hoor, maar een trackrecord laten zien werkt lijkt mij veel beter. Want als we vechters al gaan beoordelen op zulke subjectieve criteria, dan is het hek van de dam. Ik zie ze al voor me:
" hij bleef maar liefst 1 ronde staan tegen x" " hij had slechts 1 keer getraind, maar verloop op vop"

Maar wat is Duut zijn record ? En tegen welke vechters stond hij? Dat lijkt me beter te vertellen!

Mischien wat meer op FightstarTV kijken en dan met name de interviews, maar bij deze de link http://www.fightstartv.com/videos/michael-duut-kickboxing-video/ waarin Michael ook zijn Fightcard vertelt dit was in dec 2010 dus 1 winstpartij tegen Koos Wessels en 1 partij verloren Zowa erbij tellen.

OSU

Grunn050
07-09-2011, 11:25
Michael Duut heeft 24 partijen gedraaid, 21 overwinningen, in zijn jeugd heeft die 2 x verloren volgens mij en afgelopen partij tegen Zowa. Van de 21 partijen heeft die er 15 gewonnen op KO.

Anderson
07-09-2011, 12:08
Maar trackrecord zegt ook niet zoveel veel.Een aantal bonden lappen regels aan de laars en laten een b vechter 12 partijen draaien in de b klasse gaat nergens over.

connect
07-09-2011, 15:45
Michael Duut heeft 24 partijen gedraaid, 21 overwinningen, in zijn jeugd heeft die 2 x verloren volgens mij en afgelopen partij tegen Zowa. Van de 21 partijen heeft die er 15 gewonnen op KO.

hij heeft meer verloren maar goed iig van niezemuller in groningen 8 man toernooi

blackadder
07-09-2011, 15:51
Hij heeft ook op punten verloren van Verhoeven in Assen vorig jaar.

Richelieu
08-09-2011, 20:57
Hij heeft ook op punten verloren van Verhoeven in Assen vorig jaar.

Verhoeven oogde sterk na zijn partij tegen Reamon Welboren. Ben benieuwd tegen wie hij in januari staat als hij meedoet aan het Showtime gala.

Grunn050
09-09-2011, 14:38
max 4 partijen verloren....rico, zowa, niezemuller en nog een

dj
09-09-2011, 17:23
rematch tegen duut

Richelieu
09-09-2011, 17:31
rematch tegen duut

Wie van de vier?

BB
09-09-2011, 18:18
max 4 partijen verloren....rico, zowa, niezemuller en nog een

Welke bekendere vechters/talenten heeft hij dan verslagen?

Richelieu
11-09-2011, 14:29
Welke bekendere vechters/talenten heeft hij dan verslagen?

Denk dat Duut daarvoor wat langer moet meedraaien in de A-klasse en wat verder moet reizen dan noord Nederland, maar ik denk dat het onder zijn nieuwe sportschool alleen maar beter kan gaan. Hij heeft volgens mij van Frank Munoz gewonnen om je vraag te beantwoorden.

BB
11-09-2011, 15:05
Denk dat Duut daarvoor wat langer moet meedraaien in de A-klasse en wat verder moet reizen dan noord Nederland, maar ik denk dat het onder zijn nieuwe sportschool alleen maar beter kan gaan. Hij heeft volgens mij van Frank Munoz gewonnen om je vraag te beantwoorden.

Dankjewel.

strikek1fan
11-09-2011, 19:28
A rematch tegen Chakuriki vechter FRANK MUNOZ,de beste optie vochten ze twee jaar geleden, het doen van de weststrijd van de nacht was het geweldig!

http://www.youtube.com/watch?v=bMfAIhhrxTo&feature=fvwrel

Richelieu
12-09-2011, 21:54
Heb van de organisatie zojuist de tegenstander doorgekregen van Michael Duut en dat zal 100% een slugfest gaan opleveren in Leeuwarden. Morgen zal er een bericht uitkomen met de A & B klasse matchmaking!

Richelieu
13-09-2011, 22:42
Fighting Events maakt eerste partijen bekend!

LEEUWARDEN – In een eerder stadium was aangekondigd dat het noordelijke Fighting Events hun eerste gala in het nieuwe vechtsportseizoen zou organiseren in sporthal het Kalverdijkje op zondag 30 oktober, maar nu kunnen dan eigenlijk de hoofdpartijen aan het publiek bekend worden gemaakt.

De hoofdpartij van de avond zal gevochten worden tussen dé nieuwe aanwinst van Mejiro Gym Friesland Michael Duut en hét Surinaamse zwaargewichttalent Jairzinho “Bigi Boi” Rozenstruik van het Slamm!! management, die een stormachtig jaar achter de rug heeft gehad. Duut staat bekend als één van de coming mannen in Nederland en onder zijn nieuwe school en trainer moet de stap naar de top worden gehaald. Rozenstuik is inmiddels een bekende vechter in Nederland geworden en reist vaak op en neer vanuit Suriname om in Nederland, veelal in de eerste ronde zijn tegenstanders tegen het canvas te slaan. Ook op de grote shows in Suriname is hij razend populair. Alleen Mejiro Gym’s boom Reamon Welboren is tot twee maal toe te sterk voor hem gebleken en dus zijn er zeker kansen voor Duut. De ontmoeting tussen Duut en Rozenstuik zal dé clash van de avond worden!

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/5/161832.jpg

De tweede A-klasse partij van de avond is tussen Beau Kapila van Aihato Gym en Petro Sedarous van Team Gunyar. Kapila won zijn laatste partij tegen Dave van de Ploeg tijdens een eerder gala in het Kalverdijkje en is sindsdien enige tijd uit de running geweest. Sedarous stond een aantal jaren geleden bekend als een groot talent en maakt dit jaar zijn comeback in de hoogste klasse van het thaiboksen. Voor Kapila een goede krachtmeting.

Verder zullen er nog een viertal B-klasse partijen aan deze twee hoofdpartijen worden toegevoegd en zal onder andere de nog ongeslagen Dennis Smith de eer van Mejiro Gym Friesland hooghouden in zijn ontmoeting tegen Mert Ciprian van Celen Gym uit Harderwijk. Sportschool Aihato Gym word vertegenwoordigd in de B-klasse door Marijn de Lange en de bekende Bernardus van Maaren. Er zullen nog een aantal B-klasse partijen worden toegevoegd en deze zullen binnenkort bekend worden gemaakt.

Grunn050
19-09-2011, 14:41
Is er wat bekend over Jairzinho “Bigi Boi” Rozenstruik? 24 van de 27 partijen gewonnen? 20 op ko? Gaat dus sowieso een ko opleveren de partij tussen duut en rozenstruik

Richelieu
19-09-2011, 17:34
Is er wat bekend over Jairzinho “Bigi Boi” Rozenstruik? 24 van de 27 partijen gewonnen? 20 op ko? Gaat dus sowieso een ko opleveren de partij tussen duut en rozenstruik

Wat wil je weten? Zal wel even een ouder interview met dit talent opzoeken voor je.

Richelieu
19-09-2011, 19:18
Intervieuw met Rozenstruik - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108937

Richelieu
20-09-2011, 17:32
De posters van het event;

http://img8.imageshack.us/img8/4940/webrgb.jpg

http://img836.imageshack.us/img836/1088/web2rgb.jpg

Grunn050
21-09-2011, 01:17
Bedankt! Klopt het dat Rozenstruik tweemaal verloren heeft van van Welborn van Meijiro Amsterdam?

mykey73
21-09-2011, 14:19
Verhoeven oogde sterk na zijn partij tegen Reamon Welboren. Ben benieuwd tegen wie hij in januari staat als hij meedoet aan het Showtime gala.

zo sterk oogde hij niet vond ik...
ik had van beide heren meer verwacht...
maar das mijn mening.

Duut zou ook al 2 x staan tegen Reamon Welboren maar 2 x werd er van zijn kant afgemeld...
Heel jammer want Reamon die wou heel graag tegen Duut vechten

mykey73
21-09-2011, 14:20
Bedankt! Klopt het dat Rozenstruik tweemaal verloren heeft van van Welborn van Meijiro Amsterdam?

Ja, in Zaandam en in Suriname

Richelieu
21-09-2011, 17:16
zo sterk oogde hij niet vond ik...
ik had van beide heren meer verwacht...
maar das mijn mening.

Duut zou ook al 2 x staan tegen Reamon Welboren maar 2 x werd er van zijn kant afgemeld...
Heel jammer want Reamon die wou heel graag tegen Duut vechten

Misschien dat die partij er nog wel komt. Michael Duut staat in januari 2012 eerst nog tegen een andere tegenstander.

mykey73
21-09-2011, 17:20
Misschien dat die partij er nog wel komt. Michael Duut staat in januari 2012 eerst nog tegen een andere tegenstander.

nee die partij zal niet snel komen omdat Michael Duut nu voor Mejiro Friesland uitkomt...

BB
21-09-2011, 18:52
nee die partij zal niet snel komen omdat Michael Duut nu voor Mejiro Friesland uitkomt...
:lol: nu snap ik de overstap ook:D Duut zag het niet zitten om tegen welboren te vechten en dacht: if you can not beat them, join them. Is ie toch slimmer, dan ik dacht!

mykey73
21-09-2011, 19:03
:lol: nu snap ik de overstap ook:D Duut zag het niet zitten om tegen welboren te vechten en dacht: if you can not beat them, join them. Is ie toch slimmer, dan ik dacht!

whahaha je zou t bijna zegge ;)

Fighting Events
26-09-2011, 21:37
:lol:

Richelieu
21-10-2011, 09:41
:lol: nu snap ik de overstap ook:D Duut zag het niet zitten om tegen welboren te vechten en dacht: if you can not beat them, join them. Is ie toch slimmer, dan ik dacht!

Wat niet is, kan nog altijd komen ;)

Richelieu
22-10-2011, 20:29
BELANGRIJKE INFORMATIE:
-Datum: zondag 30 oktober
-Adres: Sporthal Kalverdijkje, Kalverdijkje 77A, 8924 JJ, Leeuwarden
-Bond: WFCA (zie hun website voor de regels!)
-Wegen: 14.00-15.00 uur (kom aub op -winter-tijd........)
-Zaal open: 15.00 uur
-Start gala: 16.00 uur
-Kaarten: vvk €17.50, €25 deur

MATCHMAKING TOT OP HEDEN

A 5x3 min
Michael Duut Mejiro FRL A-klasse 95+ kg Jarzinho BIGI BOY Rozenstruik Slamm
Petro Sedarous Team Gunyar A-klasse 69.85 kg Beau Kapila Aihato Gym

B 5x2 min
Bernardus van Maaren Aihato Gym B-klasse 79.38 kg Francisco Doezeman Rage Gym
Yessin el Morabet Rage Gym B-klasse 66.68 kg Sait Karaeveli Team Queensburry

C 3x2 min
Wim Hiemenz FFC C-klasse 72.57 kg Ferran Singa Baguala Gym
Ibrahim Chayoub The Bushido’s BE C-klasse 69.85 kg Salmeneo Aringaneng Aihato Gym
Achraf Almarini The Bushido’s 20 jr C-klasse 69.85 kg Darryl de Koster Scorpio Gym 17 jr
Sevan Clark Choy Bo 22 jr C-klasse 66.68 kg Hakim Bouchiba Team Slamm
Suraj Janki Mejiro FRL 24 jr C-klasse 66.68 kg Monaim Attadlaoui Team Gunyar
Pascal Koster KB Groningen 17 jr C-klasse 63.50 kg Abloua Imrane Team Queensburry 17 jr

NW 3x1.5 min
Stanley Heersema Baguala Gym 24 jr N-klasse 86.18 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr
Mohammed Adarrab The Bushido’s BE 17 jr N-klasse 86.18 kg Mick Thijn Team Alting 19 jr
Ramon Niamat FFC 23 jr N-klasse 76.20 kg Mando Andy Top Team Utrecht 23 jr
Gerhard te Brummelstroete Deltaserat N-klasse 72.57 kg Gideon Amelo FFC 24 jr
Ben Omar Ismael The Bushido’s BE 16 jr N-klasse 69.85 kg dem Bayri Team Gunyar 16 jr
Christian Brachwitz Deltaserat 25 jr N-klasse 69.85 kg Jerry Drent MTC van Dams 26 jr
Jawad Khababe The Bushido’s 18 jr N-klasse 66.68 kg Delano Wisinkofski TB Den Haag 16 jr
Loek Veerkamp FC Purmerend 16 jr N-klasse 63.50 kg Jawad Khalifiou The Bushido’s BE 17 j
rAydin Baranoglu Team Gunyar 16 jr N-klasse 63.50 kg Zeoual Lokmane The Bushido’s BE 18 jr
Ajmal Akhtar Team RHCW 20 jr N-klasse 58.97 kg Michael van Rooijen MTC van Dams 17 jr
Madjied Sutani Team Slamm 16 jr N-klasse 53.34 kg Nouafal Mobarie Top Team Utrecht 17 jr

JEUGD 3x1 min
Hakar Esmael Mejiro FRL15 jr JEUGD 65 kg Yannick Vliet Van Os Gym 15 jr
Charlene Veldman MTC van Dams 15 jr JEUGD 63 kg Hanan Dardour FFC 13 jr
Peter van Veen Team RHCW 15 jr JEUGD 62 kg Ayoub FC Purmerend 15 jr

MMA 2x3 min
Paulo Broer Aihato Gym MMA 77 kg Stoyan Petkov Deltaserat

TBA
Voor onderstaande vechter zoeken wij nog tegenstanders. Heeft u iemand? Mail dit dan zsm aan ons door.

- Marijn de Lange Aihato Gym B-klasse 82.55 kg (begin b)

INFO - [email protected]

Richelieu
26-10-2011, 21:39
Michael Duut maakte onlangs de overstap van KB Groningen naar Mejiro Gym en vecht aanstaande zondag 30-10-2011 tegen Jairzinho “Bigi Boi” Rozenstruik (Team Slamm!!) op het gala van Fighting Events in het Kalverdijkje te Leeuwarden. Michael traint bij Stefan Berkepas, Mejiro Gym Friesland en voor zijn partij tegen Jairzinho bereid hij zich voor bij Andre Mannaart van Mejiro Gym Amsterdam.

http://www.fightstartv.com/videos/interview-michael-duut-mejiro-gym-amsterdam-2011-kickboxing/

blackadder
26-10-2011, 21:48
Ben benieuwd. Hij heeft in elk geval van veel pannekoeken op KO gewonnen.

Richelieu
27-10-2011, 09:26
Ben benieuwd. Hij heeft in elk geval van veel pannekoeken op KO gewonnen.

We gaan het zondag allemaal zien.

Richelieu
28-10-2011, 20:39
TTT

ChingChong
31-10-2011, 00:20
Wat was dat met die twee vanavond????

Richelieu
31-10-2011, 08:50
Alvast de uitslagen van het hoofdprogramma;

A 5x3 min
Michael Duut Mejiro FRL WOP (extra ronde) A-klasse 95+ kg Jarzinho BIGI BOY Rozenstruik Slamm
Petro Sedarous Team Gunyar WIN OPGAVE 2de RONDE A-klasse 69.85 kg Beau Kapila Aihato Gym

B 5x2 min
Bernardus van Maaren Aihato Gym WTKO 1ste ronde B-klasse 79.38 kg Francisco Doezeman Rage Gym
Yessin el Morabet Rage Gym B-klasse 66.68 kg Sait Karaeveli Team Queensburry WOP

Anderson
31-10-2011, 09:13
Goed weekend voor Team Gunyar 3a partijen gewonnen. plus 2 titels

Richelieu
31-10-2011, 10:31
Goed weekend voor Team Gunyar 3a partijen gewonnen. plus 2 titels

Klopt! Vond het overigens een erg sterk optreden van Sedarous, die ooit als groot jong talent te boek stond. Gedurende zijn partij tegen Kapila stond hij rechtsvoor en met zeer harde lowkicks naar het rechterbeen van Kapila scoorde hij erg veel. Aangezien in eerste instantie geen enkele trap geblocked werd kreeg Kapila al in de eerste ronde zichtbaar last van dit offensief, die gedurende de partij niet veel had in te brengen. Bleef vaak vast staan, waardoor Sedarous de mogelijkheid had om weer een snelle lowkick met zijn linkerbeen eruit te kunnen gooien. In de tweede ronde was het over voor Kapilla na de zoveelste lowkick.

BB
31-10-2011, 10:43
Ik vond rozenstruik vs Duut vooral saai. Dacht in eerste instantie dat het 5x3 zou zijn. Ze startten ( eerste 3 ronden :-)) in iedergeval wel zo, er werd Thaise muziek gedraaid. Bleek het toch 3x3 te zijn. Beiden teveel respect voorelkaar? Of niet willen winnen of bang om te verliezen? Zeg het maar, maar mooi om te zien was anders. Van een hoofdpartij mag je toch wel iets anders verwachten als publiek. Dat de tl lampen aanbleven tijdens de partijen en er geen lichtshow was, bevorderde de sfeer niet echt.

050
31-10-2011, 12:28
ben het met je eens , wat een saaie hoofdpartij , vond duut er niet beter op geworden , eerder achteruit gegaan , waar was zn agressie ? er zat geen gevaar in , biggie boy viel me zwaar tegen, had veel teveel ontzag voor duut. als duut zo doorgaat zie ik zn cariere uitgaan als een nachtkaars. En de grote vraag , waarom won duut? ronde 1 voor biggie , ronde 2 licht voor biggie , 3e ronde onbeslist. en dan? extra ronde die duut ook niet domineerde. zware tegenvaller !!!

stevie_wondah
31-10-2011, 17:25
Rage gym. Wie is daar de trainer van?

Richelieu
31-10-2011, 18:13
Rage gym. Wie is daar de trainer van?

Dave van der Ploeg.

stevie_wondah
31-10-2011, 19:57
Oke, waar zitten die in Zwolle dan?

Richelieu
31-10-2011, 20:29
Oke, waar zitten die in Zwolle dan?

Mixfight.nl zal binnenkort met meer informatie naar buiten komen omtrent het nieuwe Rage Gym.

Richelieu
31-10-2011, 21:38
http://img265.imageshack.us/img265/6240/53433993.jpg

http://img37.imageshack.us/img37/4774/31894860.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/7579/96749413.jpg

nosebreaker
01-11-2011, 02:38
@stevie_wondah die zit in de wijk stadshagen. op dave zn facebook staat wel meer informatie