PDA

View Full Version : Nieuwe opzet MMA in Tilburg.



Briant
05-09-2011, 18:55
Beste forumgenoten,
Vanaf 1 september ben ik (Brian van Miltenburg), grapplingles gaan geven ter ondersteuning van het MMA team bij sportcentrum La Sala te Tilburg ( La Sala Sportclub (powered by E-captain.nl) (http://www.lasala.nl) ). Samen met Gerwin van Delst die zich vooral zal richten op het striking gedeelte gaan we samen werken aan een leuke MMA groep. De opzet van de lessen is om in eerste instantie veel plezier te maken en in tweede instantie te leren vechten (en daarbij wellicht wedstrijden vechten). De wedstrijdvechters zullen onder teamnaam Gracie Barra uitkomen in Grappling en in de toekomst MMA.

Iedereen is welkom om een kijkje te nemen, naast MMA en MMA-grappling biedt La Sala ook Kyokushin Karate en Mauy Thai aan. Voor meer informatie over de lestijden en andere sportactivititeiten verwijs ik jullie naar de website door. La Sala Sportclub (powered by E-captain.nl) (http://www.lasala.nl)

groeten

Brian(t) van Miltenburg

Kemal
05-09-2011, 19:10
Erg leuk Brian, Veel succes!

Asura
05-09-2011, 19:13
Success gast, ik kom wel een lesje meedraaien als ik weer is in Tilburg ben.

FightingDutchman
05-09-2011, 19:19
Succes man!

Briant
05-09-2011, 19:33
Dank je wel mensen, als jullie lesje willen meedraaien zijn jullie altijd welkom.

Bassie
05-09-2011, 20:16
Succes!

Baske
05-09-2011, 20:18
Geweldig! De prachtige provincie Brabant is er weer eentje rijker!

Cave
05-09-2011, 21:09
Succes Brian! En by the way, hmmm....mauy thai, lekkel lekkel!

lunatic
05-09-2011, 21:25
He Brain klinkt goed! je hebt genoeg knowhow om goeie vechters op te leiden. succes

lopez86
05-09-2011, 23:03
Succes Brian!

remco pardoel
06-09-2011, 01:39
En gelukkig weer een dependance voor GB in Tilburg.
Het is jammer dat het stokje destijds niet meteen overgenomen kon worden van Bart Albers.

Heel veel succes en vooral nieuwe leden Brian

Leventdepevent
06-09-2011, 08:25
veel succes Brian, ik kom zeker een keertje langs in tilburg

Danco
06-09-2011, 10:14
in bjj en grappling ben je de beste diie les gaat geven in tilburg(weet dit uit ervaring)

Cave
06-09-2011, 13:09
in bjj en grappling ben je de beste diie les gaat geven in tilburg(weet dit uit ervaring)

Zo zo, dan heb je zeker ook ervaring met de lessen van Zohair Abouchoaib van Jiu Jitsu Factory in Tilburg?

Briant
06-09-2011, 14:26
Zohair is een prima kerel en leraar, hij beslaat alleen een andere niche nl. het BJJ. Mijn lessen zijn no-gi en in het kader van MMA (maar ook als losstaand te beschouwen).

Bedankt voor de complimenten en warme woorden, ik heb er veel zin in.

Enne Danco, kennen wij elkaar?

gimgamgommetje
06-09-2011, 14:41
Succes bij La Sala Briant !!
Alleen maar fijn dat er nu wat meer te kiezen is op grappling en MMA gebied in Tilburg.
Met Gerwin samen heb je een goed team.

ijsblok
06-09-2011, 16:52
succes Brian!

Danco
07-09-2011, 13:18
zohair aardige man geef les zoals hij bjj geleert heeft (amateur)brian en gerwin brengen MEER op het gebiet van BJJ en MMA oftewel wedstrijt gerichter (mijn mening)

FightingDutchman
07-09-2011, 16:34
zohair aardige man geef les zoals hij bjj geleert heeft (amateur)brian en gerwin brengen MEER op het gebiet van BJJ en MMA oftewel wedstrijt gerichter (mijn mening)

Super dat je een van mijn Gracie Barra team maten steunt maar wat je hier zegt is toch niet helemaal waar. Voor zover ik weet heeft Zohair meerder succesvolle wedstrijd jongens rondlopen en is hij zelf ook actief (geweest) in het wedstrijd circuit. Daarnaast zal hij zijn bruine band verre van cadeau gekregen hebben dus een 'amateur' is het zeker niet.

Zoals Brian zelf al aangeeft zal hij zich meer richten op No Gi specifiek voor MMA en richt Zohair zich op BJJ met pak, dus de vraag wie beter is is niet eens echt aan de orde. Anyway, nogmaals succes Brian. Alleen maar goed dat er nog meer grondwerk getraind kan worden in Nederland!

Briant
07-09-2011, 16:51
Pas 1 les gegeven en nu al fans, dat belooft nog wat :)

Sapinho
22-09-2011, 12:46
zohair aardige man geef les zoals hij bjj geleert heeft (amateur)brian en gerwin brengen MEER op het gebiet van BJJ en MMA oftewel wedstrijt gerichter (mijn mening)

Hmm!! Erg interessant! Je zou eens een keer moeten mee komen draaien op een training. Ik hoop dat jij dan wel op wedstrijdniveau zit, want anders zul je het erg zwaar krijgen. M.a.w. graag in het vervolg eerst een paar keer meetrainen voordat je dit soort uitspraken doet. Verder bestaat er op bruine band niveau niet zoiets als "...maar geeft BJJ zoals hij BJJ geleerd heeft". Als je niet in staat bent om dat niveau eigenheid te brengen in het spel (gebaseerd op verschillende invalshoeken) dan ben je er ook niet aantoe. Dus, please......!!

Btw: "geleerd" is met een "d".

Brian, Succes!!

bazooka
22-09-2011, 15:49
zohair aardige man geef les zoals hij bjj geleert heeft (amateur)brian en gerwin brengen MEER op het gebiet van BJJ en MMA oftewel wedstrijt gerichter (mijn mening)

Rare opmerking om Zohair een amateur te noemen. Ik heb wel eens een les gevolgd bij hem en hij weet echt wel waar die het over heeft en weet alles ook goed over te brengen. Verder ben ik met Flying Dutchman eens

Sadix
22-09-2011, 15:58
top brian!

Jammer dat ik niet in de buurt woon anders zou ik zeker als ik tijd had, bij je komen lessen!

gimgamgommetje
22-09-2011, 18:34
Zohair heeft op onze school een grapplingles gegeven en ik vond het oog voor detail in de technieken en zijn manier van uitleggen zeer verhelderend. Zeker wel voor herhaling vatbaar.

Nu is het voor iedereen persoonlijk wat hem ligt of niet ligt in de manier van lesgeven. Dit staat los van de kwaliteit.
Soms is het gewoon een kwestie van een persoonlijke klik tussen trainer en pupil, of dat je inzichten in het mma spel overeen komen.
Dat mensen anders lesgeven wil niet zeggen dat het minder is. Ik geloof juist sterk in het leren van verschillende mensen met verschillende denkwijzen en achtergronden.

Dus, ik ben alleen maar blij dat er meer te kiezen is in Tilburg. Dit is alleen maar goed voor de sport.

Kemal
22-09-2011, 19:12
Hmm!! Erg interessant! Je zou eens een keer moeten mee komen draaien op een training. Ik hoop dat jij dan wel op wedstrijdniveau zit, want anders zul je het erg zwaar krijgen. M.a.w. graag in het vervolg eerst een paar keer meetrainen voordat je dit soort uitspraken doet. Verder bestaat er op bruine band niveau niet zoiets als "...maar geeft BJJ zoals hij BJJ geleerd heeft". Als je niet in staat bent om dat niveau eigenheid te brengen in het spel (gebaseerd op verschillende invalshoeken) dan ben je er ook niet aantoe. Dus, please......!!

Btw: "geleerd" is met een "d".

Brian, Succes!!

Osu!!

Btw GebieD en WedstrijD ook ;)