PDA

View Full Version : Gefeliciteerd Alistair!



micha
07-09-2011, 09:47
Van harte gefeliciteerd met je contract bij de UFC!! Na jarenlang hard gewerkt te hebben bereik je een plaats bij de grootste organisatie.

Ook felicitaties aan Martijn de Jong en de rest van het GG team.

Kemal
07-09-2011, 09:51
Proficiat Alistair en natuurlijk ook het Golden Glory team! GG Power

http://thestrategyguysite.com/wp-content/uploads/2010/06/Top_of_the_world-300x225.jpg

joost
07-09-2011, 09:56
Gefeliciteerd!!!! Je verdiend het dubbel en dwars!!! Nederland mag best trots zijn!! NEXT UFC HW CHAMP ALISTAIR!
Dat zou een reden zijn voor een Mixfight.nl party met meet en greet met Alistair (Incl. belt natuurlijk ;))

Wheelie
07-09-2011, 10:28
Alistair gefeliciteerd en nu ass kicken in de UFC

Mauro
07-09-2011, 10:34
Desalnieteplus: Congratz Ali ! Schop die kont in de UFC, te beginnen met gast met de lultattoo op zn voorkant.

Naj85
07-09-2011, 10:52
Congratz Alistair en zijn hele team!

univers1l
07-09-2011, 11:06
congratz alistair overeem met je contract.
zodra je hw champ bent een meet and greet voor mixfightleden.

tik_tok
07-09-2011, 12:49
Gefeliciteerd Alistair!

Boem Boem
07-09-2011, 13:42
Gefeliciteerd AO en MDJ en GG!! Dit is zeker wel goed nieuws.....

Succes met je trainingen...

osu

chris

Marchant
07-09-2011, 14:28
gefeliciteerd
ik ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen daar.
Ik denk dat hij een behoorlijke kluif kan hebben aan Brock. Zou er geen geld op durven zetten!

Justinian
07-09-2011, 14:44
Ontopic mensen en niet zo lopen zeuren. Dit is nou typisch zo'n thread die meer dan verdiend is!

Alistair bij deze van harte gefeliciteerd!

Bromios
07-09-2011, 15:06
Micha is er altijd voor alistair dus gun hem zijn eigen topic....

micha
07-09-2011, 15:12
Ik was erbij toen hij tegen Peter verschuren vocht op een Rings gala. Ik was erbij toen hij K1 kampioen werd. Dus je mag zeggen dat ik zijn carierre al vanaf het begin af volg.

Illest
07-09-2011, 15:18
Ik was erbij toen hij tegen Peter verschuren vocht op een Rings gala. Ik was erbij toen hij K1 kampioen werd. Dus je mag zeggen dat ik zijn carierre al vanaf het begin af volg.

wow....dat heb je toch wel op je c.v. gezet toch?:lol:

Tony
07-09-2011, 15:19
Ok mannen.. ik ga het topic opschonen. Beetje onnozel hoe hier weer gereageerd wordt. Bij een gemiddeld UFC event openen we per editie minimaal 4- 6 topics... daar klagen we ook niet over.

Dit nieuws is een hele grote stap voor onze landgenoot. Zie niet in op wat voor manier je hier niet enthousiast van kan worden.

micha
07-09-2011, 15:19
ttt

MaTo
07-09-2011, 15:24
Gefeliciteerd!!!

Illest
07-09-2011, 15:42
Ok mannen.. ik ga het topic opschonen. Beetje onnozel hoe hier weer gereageerd wordt. Bij een gemiddeld UFC event openen we per editie minimaal 4- 6 topics... daar klagen we ook niet over.

Dit nieuws is een hele grote stap voor onze landgenoot. Zie niet in op wat voor manier je hier niet enthousiast van kan worden.


Ok Tony, dat jij dat niet snapt, dat kan.....maar er zijn leden die het helemaal gehad hebben met dat GG gelul hier op mixfight.....en die ook nog eens geen fan zijn van Overeem....dat hij een landgenoot is, interesseert me geen ruk....

Niet iedereen vind GG en al dat gelul eromheen geweldig.....hoop dat je dat als mod kunt begrijpen, sorry voor het vervuilen van het topic iig

Italian*Berlusconi*
07-09-2011, 15:46
Ali eindelijk bij de top der top van het MMA en kijken hoe hij dan mee draait. Gelijk tegen een topper zoals Lesnar word geen makkelijke en ben benieuwd hoe hij het daar zal gaan doen, ik ga er niet gelijk vanuit dat dit een walk over word voor Ali en hoop dat hij zich goed voorbereid op een worstelaar van het kaliber Lesnar. Hoop dat die het goed zal gaan doen en echt bij de top behoord van het MMA.

Bromios
07-09-2011, 15:54
Met alle respect maar dit topic slaat echt nergens op. Eerst in het ene topic alistair feliciteren en dan een nieuw topic openen om hem nog een keer te feliciteren.

Volgens mij is martijn de enige met een beetje hersens bij GG. De rest heeft volgens mij een InHolland diploma of zo.

Jamilla geeft het nieuws al weg voordat een ander het weet. Micha roept de hele tijd dat hij alles al weet maar mag niks zeggen (zeg dan niks).
En als er dan een keertje goed nieuws is gaan ze ineens weer alle aandacht op lopen eisen met hun danoontje powerrrrr.

Begrijp me goed; ik ben dolblij dat ao in de ufc zit maar ik word een beetje misselijk van dat gelul.

Nog ff en dan hebben we Bas Bonestaak hier ook weer met zijn: " kijk mij dat eens goed geregeld hebben met de UFC"

Ik heb het idee dat Alistair ondanks GG in de UFC zit en niet dankzij.

Italian*Berlusconi*
07-09-2011, 15:55
ach ja.. micha en jamila hebben hun tong erg diep in het GG kontje(s) zitten dus tja.. was te verwachten dit.. ;)

Glen
07-09-2011, 15:57
Reps Bromios,
Erg vreemd dat er alleen postief gereageerd mag worden...
Ik vind het ook erg leuk voor AO en voor het Nederlandse MMA in het algemeen...maar je moet wel kunnen zeggen wat je vind.
Mits het binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft natuurlijk.
Deze keer neg reps voor de mods. (niet uitgedeeld hoor)

amilster
07-09-2011, 16:28
Ik ben ook super verheugd met dit nieuws en kan niet wachten om te zien hoe onze MMA nr1 het op et allerhoogste podium doet!
Good luck Allister!

Tony
07-09-2011, 16:40
Ok, even een inhoudelijke reactie van mij:

Ik vind het prima als er commentaar is op specifieke zaken. Maar dat kan dan aangegeven worden bij een mod via pm. Of de topicstarter kan je een PM sturen en je commentaar geven. Maar ga dan niet in het topic zelf lopen ergeren en zeuren.

Als iemand mij een PM had gestuurd met daarin de opmerking dat dit topic te ver gaat... noum dan zou ik serieus overwegen om een aantal topics te mergen.

Dus nogmaals... het ging me er dit keer niet om dat er "gezeurd" werd.. Het ging me erom dat het weer zou escaleren naar een pro /anti GG discussie.

@illest: je hebt een punt inderdaad. Mijn aanname dat iedereen maar blij moet zijn omdat het hier om een nederlander gaat, is te optimistisch ingeschat door mij.

Harrie Nak
07-09-2011, 16:47
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt super dat hij de kans krijgt. Ik (en anderen met mij) zit(ten) alleen niet zo te wachten op mensen als Micha, Jamila, en Bas Boon die hier alleen maar te vinden zijn / topics openen als er goed nieuws te melden is.

wrestler_nl
07-09-2011, 16:53
Felicitaties voor Alistair Overeem en Team Golden Glory maar ik denk dat ie een hele harde partij gaat krijgen tegen Brock Lesnar.
Brock Lesnar is een hele goede worstelaar met enorme kracht, nou staat Overeem niet bekend om z'n takedown defence maar als hij het staand kan houden dan wordt het een korte nacht voor Lesnar maar ik denk niet dat ie Lesnar's takedowns kan stoppen dus het zal imo een lange nacht worden voor Overeem. Lesnar via tko in de derde of vierde ronde.

justsomeone
07-09-2011, 17:11
Normaal worden alle topics over hetzelfde samengevoeg waarom nu niet?

Tony
07-09-2011, 17:33
Welke topics zie jij graag ge'merged dan? Laat het me weten via een PM en ik zal er kritisch naar kijken.

ChingChong
07-09-2011, 17:55
Welke topics zie jij graag ge'merged dan? Laat het me weten via een PM en ik zal er kritisch naar kijken.

Het feiliciteren kan ook wel hier in: UFC 141: Overeem vs Lesnar 30 december! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?116588-UFC-141-Overeem-vs-Lesnar-30-december)!

Naj85
07-09-2011, 18:16
Beetje raar, zoveel ophef over een topic.. Ik vind dat de mensen die hem willen Feliciteren dat hier kunnen doen, en voor andere discussies hebben we dat bovengenoemde topic

Slome
07-09-2011, 18:56
Normaal worden alle topics over hetzelfde samengevoeg waarom nu niet?
not true, check ufc events, pbp/spoilers/event/videos/results dat zijn zu al 5 topics over 1 event, dan krijg je nog vaak losse topic over hoofdpartij... enzo... ach, nevermind.. tis ook niet erg....

En nu weer lkkr ontopic..

Ali O. Gefeliciteerd kereltje!!!

Garcia
07-09-2011, 19:08
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt super dat hij de kans krijgt. Ik (en anderen met mij) zit(ten) alleen niet zo te wachten op mensen als Micha, Jamila, en Bas Boon die hier alleen maar te vinden zijn / topics openen als er goed nieuws te melden is.

Even een kritische noot van mij naar jouw toe Harrie, vergeet niet dat dankzij Micha, Bas Boon, Martijn de Jong, Bas Rutten, Alistair en zelfs (hoe irritant sommige forumleden het ook vinden) Jamila wij wel vaak als eerst bepaalde feiten en nieuwtjes te weten krijgen. Daarnaast bieden zij ons de mogelijkheid om middels korte lijnen of gewoon via het forum met elkaar te discussiëren (inclusief de elfjes en sprookjesbossen ;-) )

Noem eens andere internationale teams op die op dit forum zo close communiceren met de fans & uiteraard de mensen die GG minder leuk of goed vinden.

Dat topics samengevoegd hadden kunnen worden valt wat voor te zeggen. Maar zo'n ramp is het niet lijkt mij.

Nogmaals, tis enkel een kritische noot en geen persoonlijke aanval.

Ontopic:

Alistair van harte gefeliciteerd. Het is je gegund, maar zorg er svp wel voor dat Marloes en Einemo weer een contract krijgen :)

El Bambino
07-09-2011, 19:13
Ok, even een inhoudelijke reactie van mij:

Ik vind het prima als er commentaar is op specifieke zaken. Maar dat kan dan aangegeven worden bij een mod via pm. Of de topicstarter kan je een PM sturen en je commentaar geven. Maar ga dan niet in het topic zelf lopen ergeren en zeuren.

Als iemand mij een PM had gestuurd met daarin de opmerking dat dit topic te ver gaat... noum dan zou ik serieus overwegen om een aantal topics te mergen.

Dus nogmaals... het ging me er dit keer niet om dat er "gezeurd" werd.. Het ging me erom dat het weer zou escaleren naar een pro /anti GG discussie.

@illest: je hebt een punt inderdaad. Mijn aanname dat iedereen maar blij moet zijn omdat het hier om een nederlander gaat, is te optimistisch ingeschat door mij.

Vind jouw reactie als Moderator erg vreemd. Ik dacht dat wij in een democratische land wonen waar iedereen zijn mening mag geven, mits er geen persoonlijke beledingen of racistische opmerkingen worden gemaakt. Iedereen blij MOET zijn?
Laat iedereen in zijn waarde, laat iedereen zijn eigen mening geven of het nou positief is of negatief!
Overeem van Harte!

PD_EC
07-09-2011, 19:15
overeem gaat usa op zijn kop zetten

redjuh
07-09-2011, 19:19
Arme Brock. respect voor Lesnar, want die gast vecht alleen maar tegen de absolute top. en met de miljoen per week die hij verdiende bij de WWE, weet je dat ie het geld niet nodig heeft. vlees vangt ie zelf, brood zal ie ook wel niet hoeven kopen.
W
AR Alistair!!! be kind 4 the big guy en sub hem!

Justinian
07-09-2011, 19:20
Vind jouw reactie als Moderator erg vreemd. Ik dacht dat wij in een democratische land wonen waar iedereen zijn mening mag geven, mits er geen persoonlijke beledingen of racistische opmerkingen worden gemaakt. Iedereen blij MOET zijn?
Laat iedereen in zijn waarde, laat iedereen zijn eigen mening geven of het nou positief is of negatief!
Overeem van Harte!
Gewoon lekker ontopic blijven, zo moeilijk is het niet. Dit is een felicitatietopic en je bent niet verplicht je felicitaties te uiten. Je hoeft ook niet blij te zijn, maar laat mensen aub niet gaan zeiken als er een felicitatietopic wordt aangemaakt, dat staat mensen als Micha ook vrij! Zeker in het geval iemand als Alistair een geweldig contract tekent bij de UFC...

Voor de goede orde, posts na deze post waarin men weer offtopic gaat worden verwijderd!

redjuh
07-09-2011, 19:24
Alistair, heb je nog een waterdrager nodig? ik regel het beste bronwater ter wereld, koude, lauw, warm, heet, elke temperatuur tussen de 1 en 99 graden Celsius. Mijn aangeeftiming is perfect! Doe ook aan handdoeken droog, vochtig etc... gefeliciteerd

TOON
07-09-2011, 19:31
NICE!!!!
congratz Ali en het nederlandse MMA, er zitten me een paar mooie fights aan te komen that's for sure!! YEAH!!

ff mixfight niet gecheckt en dan mis je dit grote nieuws :)
op naar dat andere topic!

basblue
07-09-2011, 20:42
Mooi resultaat, gefeliciteerd! Overeem moet Lesnar met een goede gameplan kunnen hebben.
Maak er wel een show van hè? Misschien een "Ali-shuffle" in the octagon ;)

Slome
07-09-2011, 21:49
http://data.boomerang.nl/t/toettoet/image/censuur-is-toch-niet-meer-van-deze-tijd/s600/censuur-is-toch-niet-meer-van-deze-tijd.png

yo,
keep it ontopic, is iets niet ontopic. Dan wordt het verwijderd/ of de member wordt gevraagd hier rekening mee te houden.
Het hele GG verhaal is mij persoonlijk helemaal duidelijk. En iedereen mag denken en vinden en typen/schrijven wat men ervan vindt.
Maak dan een apart topic om je te uiten. Dit is niet de juiste plek daarvoor.

haha edit: yo marchant, waar ie je plaatje.. lol

Marchant
07-09-2011, 21:53
yo,
keep it ontopic, is iets niet ontopic. Dan wordt het verwijderd/ of de member wordt gevraagd hier rekening mee te houden.
Het hele GG verhaal is mij persoonlijk helemaal duidelijk. En iedereen mag denken en vinden en typen/schrijven wat men ervan vindt.
Maak dan een apart topic om je te uiten. Dit is niet de juiste plek daarvoor.

haha edit: yo marchant, waar ie je plaatje.. lol

Dit is duidelijk bro!
Reps

Baske
07-09-2011, 21:59
Yes!! Waar we allemaal op gewacht hebben! Gefeliciteerd Alistair ;)

TOON
07-09-2011, 22:01
WHO CARES?!!! Ali in the UFC! hoppa!!!

Slome
07-09-2011, 22:03
WHO CARES?!!! Ali in the UFC! hoppa!!!

/
Laten we gewoon hier mij afsluiten... voor mij is de kous af...

MB667
07-09-2011, 22:35
Feli alistair, echt wel top. En wat een vette pot direct tegen brock lesnar, die moet hij kunnen hebben en daarna tegen de champ, komt goed... Over dat er wordt opgetreden tegen kritieke noten in een feli topic heb ik Ook begrip maar daar werd toch ook niet opgetreden toen er kritiek was in de "michael kuiper gaat naar de ufc" topic. En die was er toen zelfs uit de gg kamp

respect
07-09-2011, 22:41
Beetje raar, zoveel ophef over een topic.. Ik vind dat de mensen die hem willen Feliciteren dat hier kunnen doen, en voor andere discussies hebben we dat bovengenoemde topic
X5000
Gefeliciteerd Alistair.