PDA

View Full Version : Nick Diaz: "I've Been Trapped In This Prison"



Biiyen
10-09-2011, 00:01
08/09/11 - Exclusive - NICK DIAZ UNCUT

An exclusive look inside the mind of the AWOL Stockton bad boy who has shattered his own dreams of conquering the MMA world

The latest issue of Fighters Only magazine hit the newsstands in Europe this morning featuring an exclusive interview with Nick Diaz, before he went AWOL and forced the UFC to scrap his title fight with Georges St Pierre.

While the world’s Press where left wanting at press conferences both in Canada and the US this week, Fighters Only went toe-to-toe with the Stockton bad boy at his training camp in San Francisco and found a man on the brink.

Gareth A Davies spent the day at Diaz’s Skrap Pack camp and unearthed a fascinating insight into the mind of an individual clearly at war with his own demons. Diaz’s antics across the Atlantic yesterday – which have ultimately led to him being deposed as GSP’s next challenger and cost him the opportunity of a lifetime – jump off the pages from this exclusive 3,000-word interview.

Diaz says to Fighters Only magazine, which goes on sale in the US in a fortnight: “If you look at my life over a long term period I couldn’t give a s**t. I honestly don’t know, if I got locked up right now, I don’t know if I’d want to come back. I’m coming in here every day, going, ‘Why the f**k am I doing this right now?’ I could be, like, f**k this whole thing.”

He also states: “Anything is better than what I have been going through. Maybe it’d be better to be locked up in prison. I’ve been trapped in this prison, and after every fight there is another… See, you don’t understand. When you get outta jail, that’s what it is… If I fight the fight, I win. I get out, I get off a little while and then get locked back up…”

And in his final statement in the magazine interview he perhaps gave us the clearest indication yet that his mind was not right to face GSP, stating: “Am I looking forward to the fight? No. If I fight, I lose, no matter what, win or lose. If I fight. Period. I don’t look forward to anything like that. I look past that, like, ‘Holy s**t… if I win this s**t I’m f**king stuck in this game.”



-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit interview is van voor het hele gedoe afgelopen week... Komt er dus op neer dat Nick Diaz serieus issues heeft. Is er een dokter in de zaal?

Naj85
10-09-2011, 00:22
wtf heeft hij :S

Pahlavan
10-09-2011, 00:35
die gozer moet asap naar een psycholoog

Mauro
10-09-2011, 00:52
die gozer moet asap naar een psycholoog
X 2
Warrig verhaal dit, hij heeft ze niet helemaal op n rijtje.

R.H.
10-09-2011, 00:59
het komt er gewoon op neer dat MMA hem eigenlijk niet goed bevalt(?). Maar dan vind ik het nog raar dat je niet tegen GSP kan vechten maar wel tegen BJ...

Harrie Nak
10-09-2011, 00:59
Repost (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?116613-Diaz-is-out-of-the-fight%21&p=1076868#post1076868). ;)

Asura
10-09-2011, 00:59
Hij was gewoon kk stoned toen hij dit zei. Bang voor de championshipclause, maar vooral bang voor het grote publiek zoals Cesar zei.

Gilaiir
10-09-2011, 01:38
Sja, ik kan hem eigenlijk best een beetje begrijpen...

Illest
10-09-2011, 02:41
Sja, ik kan hem eigenlijk best een beetje begrijpen...

x2

volgens mij is het gewoon een gast die niet zo goed met die aandacht en gehype kan omgaan......gewoon knokker pur sang.....simpele dude verder

Surrender
10-09-2011, 03:33
Dana kan gewoon niet tegen dat Diaz niet als een Puppet behandelt gaat worden KLAAR! UFC belt 1 dag van te voren en zegt dat Nick morgen moet vliegen. Nick heeft ook zijn shema en dropped zijn afspraken niet voor geld, net als fake ass GSP. Dat noem ik echte Normen en waarden!!!

Wie is the Psychopaat Nick of Dana? Team genoten tegen elkaar laten knokken, zelfs broers als het moet! Als vechter zeg ik 1 ding, Ik zal NOOIT vechten tegen mijn teamgenoten waarmee ik mijn Bloed, zweet en tranen deel!! En dan om een Meat Head als Dana te bevredigen!!!

Surrender
10-09-2011, 03:36
het komt er gewoon op neer dat MMA hem eigenlijk niet goed bevalt(?). Maar dan vind ik het nog raar dat je niet tegen GSP kan vechten maar wel tegen BJ...

Nick Diaz wilt helemaal niet tegen BJ vechten, hij heeft heel veel respect voor BJ en ziet hem als een team genoot van Gracie BJJ!!! Dana is the Hufter die dit wilt zien!

Lionheart
10-09-2011, 04:20
Damn.... Nick heeft echt issues, er moet serieus gesproken worden met deze jongen er zitten blokkades in zn mind zo uit het verhaal op te maken.
De pressure kan hij misschien niet meer aan en alle attention er omheen..

Zou zonde zijn als zo een vechter bij wijze van uit het leven stapt doordat het voor hem uitzichtloos lijkt de "situatie"waarin hij verkeerd, terwijl hij gewoon on top of the world is in het MMA en met zijn salaris, maar dat hij dat zelf niet meer in kan zien...

Laten we hopen dat hij ze allemaal weer op n rijtje krijgt..

Kemal
10-09-2011, 08:34
die heeft ze niet allemaal op een rij hoor..

Tsuki
10-09-2011, 11:46
Dana kan gewoon niet tegen dat Diaz niet als een Puppet behandelt gaat worden KLAAR! UFC belt 1 dag van te voren en zegt dat Nick morgen moet vliegen. Nick heeft ook zijn shema en dropped zijn afspraken niet voor geld, net als fake ass GSP. Dat noem ik echte Normen en waarden!!!

Wie is the Psychopaat Nick of Dana? Team genoten tegen elkaar laten knokken, zelfs broers als het moet! Als vechter zeg ik 1 ding, Ik zal NOOIT vechten tegen mijn teamgenoten waarmee ik mijn Bloed, zweet en tranen deel!! En dan om een Meat Head als Dana te bevredigen!!!


Zeg dan niets ......

bazooka
10-09-2011, 12:27
Dana kan gewoon niet tegen dat Diaz niet als een Puppet behandelt gaat worden KLAAR! UFC belt 1 dag van te voren en zegt dat Nick morgen moet vliegen. Nick heeft ook zijn shema en dropped zijn afspraken niet voor geld, net als fake ass GSP. Dat noem ik echte Normen en waarden!!!


Beetje rare opmerking. Hij heeft een contract getekend en moet dan gewoon zijn verplichtingen nakomen. Als je daar niet mee kan leven moet je niet tekenen en iets anders gaan doen.

Juul
10-09-2011, 13:56
die gozer moet asap naar een psycholoog

x2

Sociale fobie (social anxiety disorder) is een ernstige psychische aandoening. Kennelijk wist o.a. Cesar Gracie volgens meerdere interviews deze week hier al een tijd van. Onbegrijpelijk als er niet eerder hulp gezocht is. Maar het kan ook zijn, zoals vaker bij een patient, dat Nick Diaz nog in een ontkenningsfase zit. Blowen lijkt me in ieder geval niet de oplossing.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie

DAWK1D
10-09-2011, 13:58
Emotionele moment-opname, kan gebeuren. :P

Djani
10-09-2011, 15:06
Ik heb het met hem te doen. Hij komt over als een zwaar onevenwichtig mens met issues die als gevolg daarvan veel negativiteit uitstraalt. Zit er vast ingebakken sinds z'n jeugd. Hoop dat hij hulp gaat zoeken.

justsomeone
10-09-2011, 15:49
LOL @ alle psychologen hier

Facade
10-09-2011, 17:05
Hij zegt het wat warrig en beeldend, maar wat ie in feite zegt is dat 'hij geleefd wordt'. Iedereen moet wat van em en hij heeft zelf weinig keuzevrijheid. Zit wat in natuurlijk, lijkt me niet dat ie dan direct naar de psycholoog moet of dat ie een sociale fobie heeft (wtf?!).

Maarja wat iemand eerder ook al zei, die levensstijl hoort wel een beetje bij het wereldje. Als je er niet tegenkan, kun je er beter uitstappen en iets zoeken wat je wel aanspreekt.

marcelt
10-09-2011, 19:58
Dat ie niet helemaal goed in zijn hoofd is, was me al heel lang duidelijk. Jullie toch ook neem ik aan.

cornelus
10-09-2011, 22:39
LOL @ alle psychologen hier
x2

Bromios
10-09-2011, 23:25
Dana kan gewoon niet tegen dat Diaz niet als een Puppet behandelt gaat worden KLAAR! UFC belt 1 dag van te voren en zegt dat Nick morgen moet vliegen. Nick heeft ook zijn shema en dropped zijn afspraken niet voor geld, net als fake ass GSP. Dat noem ik echte Normen en waarden!!!

Wie is the Psychopaat Nick of Dana? Team genoten tegen elkaar laten knokken, zelfs broers als het moet! Als vechter zeg ik 1 ding, Ik zal NOOIT vechten tegen mijn teamgenoten waarmee ik mijn Bloed, zweet en tranen deel!! En dan om een Meat Head als Dana te bevredigen!!!

Nee, dan laat je liever de championship belt en de vette cheque liggen....

T15Boxing
11-09-2011, 01:11
Wat een onzin van die gast. Ik heb het liefst dat hij geen interviews meer krijgt en gewoon zn zin krijgt en alleen maar vecht.

Emilio
12-09-2011, 17:02
Onverklaarbaar. Terwijl vele gasten ervan dromen om in zijn positie te kunnen staan..

Maarja, dat telt wel voor meer getalenteerde mensen die ondanks alle roem toch niet gelukkig zijn.

Zou me niks verbazen als je binnen een aantal jaar een treurig berichtje op sherdog leest in de trend van: Nick Diaz found dead.