PDA

View Full Version : Its showtime 28 januari 2012: Badr Hari vs Gokhan Saki



stoet
09-09-2011, 23:08
Uit betrouwbare bron begrepen dat Badr Hari op 28 januari 2012 tegen Gokhan Saki vecht. Is dit mooi of is dit mooi. :thup:

Bartju
09-09-2011, 23:09
als dat zo is is dat heel mooi

K-1sunstarr
09-09-2011, 23:17
:thup: Bring it on :thup:

Naj85
09-09-2011, 23:24
zeker mooi! ben erg benieuwd hoe dit gevecht afloopt, aangezien Saki steeds sneller en beter aan het worden is

justsomeone
09-09-2011, 23:25
Today 2 other big fighters agreed to fight januari 28 th in the netherlands on our it's showtime event; errol zimmerman and Melvin Manhoef.

bananenplukster
10-09-2011, 00:12
Als dit waar is ben ik erg blij, 2 van mijn favoeriete vechters tegen elkaar :D

En als ik kijk naar de andere namen: ghita,spong,manhoef,gerges,zimmerman zijn er meer mooie matchups mogelijk ;)

MMAFAN-1122
10-09-2011, 07:46
Top!!!

Wheelie
10-09-2011, 08:55
Ik hoop dat het waar is, lijkt mij een geweldige partij.

lopez86
10-09-2011, 09:14
Ze kunnen dan maar beter HEEL VEEL beveiliging inschakelen

Marco (scheids)
10-09-2011, 09:16
Ik hoop dat het waar is, lijkt mij een geweldige partij.

x 2

Harrie Nak
10-09-2011, 09:23
Ze kunnen dan maar beter HEEL VEEL beveiliging inschakelenOf gewoon de boel naar buiten toe barricaderen. Kunnen ze elkaar lekker afmaken daar. Last man standing komt dan alleen weg.

univers1l
10-09-2011, 10:23
dit zou een geweldige match up zijn badr vs saki. bring it.
ghita vs zimmerman rematch
ghita vs gerges rematch
spong vs manhoef

stoet
10-09-2011, 10:40
Ze kunnen dan maar beter HEEL VEEL beveiliging inschakelen

Waarom dan????? Zal heus niks geks gebeuren ofzo!!!!

Een goede match-up zou ook zijn: Melvin Manhoef vs Errol Zimmer, beiden draaien de laatste tijd niet zo lekker meer aan de top. Daarom vind ik deze twee aan elkaar gewaagd, zou wat mij betreft een hele mooie dikke partij kunnen worden. Verliezer verliest definitief aansluiting aan de top en dient wat mij betreft dan mee te draaien aan de subtop.

Spong vs Gerges zou ook dik zijn voor de its showtime wereldtitel, dit zal zeer zeker spectacel opleveren en ben er van overtuigd dat Spong de titel mee naar huis zou nemen. Sinds 29 mei 2010 is de titel in bezit van Gerges en heeft hij deze nog altijd niet hoeven verdedigen. Eerst volgende gala waar hij op vecht is op 28 januari 2012, dit betekent bijna 2 jaar. Ik vermoed dan ook dat hij hier zijn titel moet verdedigen en hoop dan ook tegen Spong. Wat mij betreft kan de winnaar Hari vs Saki tegen de winnaar Spong vs Gerges voor titel.

Simon Rutz, waar wacht je nog op??????????:thup:

Stel me niet teleur!!!!!!!:boos:

FMACH
10-09-2011, 11:37
cool :-)

Great Gambler
10-09-2011, 12:07
Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat. Ik heb er altijd wel beetje moeite mee.. maar goed deze partij stond al heel lang in de planning. Maar iedere keer was simon rutz gierig om deze partij te organiseren. Dus hij kan het nu goed maken. Heel de wereld ziet graag deze top vechters tegen elkaar vechten. Dit wordt zeker een van de mooiste hoofdpartijen van de afgelopen 10 jaar. Eindelijk op hoog niveau kickboksen. Dit is 10 keer mooier dan Hesdy Gerges vs Badr Hari of Badr Hari vs Overeem of Spong vs Badr deze vechters zoals Hari, Saki beheersen het echte kickboksen. Het wordt een 50-50 gevecht.

justsomeone
10-09-2011, 12:30
Het is op papier een leuke partij, maar denk dat de snelheid van Saki niet opgewassen is tegen het brute KO geweld van Hari

BC1983
10-09-2011, 12:38
Ik heb zon'n gevoel dat saki dit weleens zou kunnen gaan winnen! vind saki's bokswerk zoveel scherper als dat van hari!

micha
10-09-2011, 12:40
Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat. Ik heb er altijd wel beetje moeite mee.. maar goed deze partij stond al heel lang in de planning. Maar iedere keer was simon rutz gierig om deze partij te organiseren. Dus hij kan het nu goed maken. Heel de wereld ziet graag deze top vechters tegen elkaar vechten. Dit wordt zeker een van de mooiste hoofdpartijen van de afgelopen 10 jaar. Eindelijk op hoog niveau kickboksen. Dit is 10 keer mooier dan Hesdy Gerges vs Badr Hari of Badr Hari vs Overeem of Spong vs Badr deze vechters zoals Hari, Saki beheersen het echte kickboksen. Het wordt een 50-50 gevecht.

jammer dat het om moslims gaat?

wat een rare opmerking maar wat een toppartij! ik denk dat Saki te snel is voor Badr en gaat winnen!

rollermanskunk
10-09-2011, 12:54
Ik denk zelf dat de kracht en lengte van Badr het verschil gaat maken. Er is trouwens nog nergens een bevestiging dat deze partij er daadwerkelijk gaat komen.

Marokko vs Turkije of GG vs Mike's Gym?

In ieder geval een "beladen" gevecht. Maar laat maar komen

Wheelie
10-09-2011, 13:07
Het word in ieder geval een andere partij dan de eerste keer dat ze tegen elkaar vochten

justsomeone
10-09-2011, 13:36
Grote broer Saki mag weer eens revanche nemen voor kleine broer Zimmerman, en voor zichzelf natuurlijk.
Denk eerlijk gezegt dat er bij GG maar 2 vechters zijn die Badr kunnen verslaan als ze een goede dag hebben en dat zijn Schilt en Overeem.

micha
10-09-2011, 14:07
Badr is altijd levensgevaarlijk

justsomeone
10-09-2011, 14:15
Badr is altijd levensgevaarlijk

Klopt, maar denk eerlijk gezegt niet dat Badr zich zal laten verrassen door de snelheid van Saki.
Tegen Alistair deed Saki het heel erg goed met maar 1 arm waarmee hij kon vechten.
Denk dat Badr favoriet is, maar Saki is altijd gevaarlijk met die supersnelle combo`s.

Ik zou Zimmerman wel tegen Manhoef willen zien.
Allebei zware stoten in huis.

Sadix
10-09-2011, 14:52
tering een droom match is dit. De partij van de afgelopen 10 jaar als je het mij vraagt.

Anderson
10-09-2011, 15:35
tering een droom match is dit. De partij van de afgelopen 10 jaar als je het mij vraagt.

Zo lang is het niet geleden 2004

http://www.youtube.com/watch?v=5NVfX9tzgWM

lopez86
10-09-2011, 16:00
Zo lang is het niet geleden 2004



Dat zegt ie ook helemaal niet.

Mattie73
10-09-2011, 19:35
Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat. Ik heb er altijd wel beetje moeite mee.. .

Waar slaat dit nou weer op!!??

(Moderaters, wordt discriminatie geaccepteerd op Mixfight?)

Fan1976
11-09-2011, 00:30
:) ...............tralalala


en oja wie weet Spong vs Zimmerman en Manhoef vs Ben Edwards

univers1l
11-09-2011, 01:05
:) ...............tralalala


en oja wie weet Spong vs Zimmerman en Manhoef vs Ben Edwards

dat zou gruwelijk zijn. mooi gematch. edwards vs manhoef ko in beide heren.

XanaduNL
11-09-2011, 01:29
7 jaar in vechtsport vind ik wel lang geleden. :p

Anyway, toffe matchup!

marcelt
11-09-2011, 05:21
Heel vet hoor Saki vs Badr. Denk idd. dat Badr te sterk en heavy handed is. Maar hij heeft heel weinig gevochten en Saki is wereldklasse.

marcelt
11-09-2011, 05:35
Mooi gevecht totnutoe. Mooie trappen heeft Rockhold.

micha
11-09-2011, 08:59
Mooi gevecht totnutoe. Mooie trappen heeft Rockhold.

?

Kemal
11-09-2011, 09:31
Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat. Ik heb er altijd wel beetje moeite mee.. maar goed deze partij stond al heel lang in de planning. Maar iedere keer was simon rutz gierig om deze partij te organiseren.

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over, als je niks normaals kan melden, meld dan helemaal niets!
------

Ontopic:

Word een knalpartij!

micha
11-09-2011, 09:33
jammer dat dit niet in de arena is of een ander stadion zoals bv Gelredome

Illest
11-09-2011, 09:59
Great Gamber, wat een achterlijke bekrompen opmerking...zware fail!

on topic:

Ik zet mijn geld zonder enige twijfel op Saki. Deze jongen heeft me toch een groei doorgemaakt, is zo compleet en slim.

Hari zal toch echt moeten kickboksen deze keer....die cafe hoeken gaan hem niet helpen.
Ik verwacht dat Saki het voortijdig beslist of dat Badr zijn zelfbeheersing (voor zover hij dat uberhaupt heeft) verliest wanneer hij ziet dat hij de partij aan het verliezen is.

tegen wie hebben ze het afgelopen jaar gevochten? Badr toch alleen tegen die flapdrol in Frankrijk?

Jeru
11-09-2011, 10:06
Waar slaat dit nou weer op!!??

(Moderaters, wordt discriminatie geaccepteerd op Mixfight?)

Eigenlijk denk ik dat Great Gambler zelf een moslim is en het niet leuk vindt dat 2 moslims elkaar gaan bevechten. Ook een rare uitspraak, maar ik heb die weleens vaker gehoord...

Illest
11-09-2011, 11:58
Ik zie Badr trouwens niet meer 'normaal' verliezen....denk dat hij nog liever iets onreglementairs dan gewoon op punten of k.o. verliezen.

Het blijft speculeren natuurlijk en het is niet bedoeld om hem te bashen of wat dan ook, maar ik zou echt goeie afspraken maken met de promotor als ik het management van Saki was....er is en zeer reële kans dat het licht uit gaat tijdens het gevecht...

Dit is wel het gevecht van de destijds grootste talenten in het zwaargewicht.....de grootste die we de afgelopen jaren hebben gehad, nu zijn het gevestigde namen....vette match up!

BC1983
11-09-2011, 12:56
wat een achterlijke domme reacties hebben sommige mensen hier toch!

univers1l
11-09-2011, 12:58
Eigenlijk denk ik dat Great Gambler zelf een moslim is en het niet leuk vindt dat 2 moslims elkaar gaan bevechten. Ook een rare uitspraak, maar ik heb die weleens vaker gehoord...

dat dacht ik ook,

voor de rest zie ik badr dit met gemak winnen, badr kan goed kickboksen, dat vergeten vele hier. hij heeft de laatste tijd te vaak van die maai en zwaai stoten om de ko te forceren, maar neemt niet weg dat hij ook gewoon goed stoot en trapt. hij heeft een geweldige jab. dus kijk uit saki.

Jeru
11-09-2011, 13:02
Saki is de laatste jaren meer gegroeid als vechter dan Badr. Badr is qua kracht en lichaamsgewicht wel fors verbeterd, maar zijn techniek lijkt niet veel beter te zijn dan een aantal jaar geleden. Saki is serieuzer bezig geweest ook met zijn dieet en ik denk dat zijn mentaliteit in de ring ook beter is geworden. Wordt een hele mooie wedstrijd.

Mattie73
11-09-2011, 13:47
Saki zal vanuit een gesloten verdediging gaan vechten met de hoop dat Badr zich leeg slaat. (vergelijkbaar hoe Saki vocht tegen Manhoef.)

Ik denk dat Badr daar niet aan mee gaat werken. Als Badr slim en beheerst vecht. Punten scoren en afstand bewaren middels jabs en afhouders dan kan Saki nooit winnen. De afstand is gewoon te groot.

Ik vind Saki technisch gezien misschien wel de beste ter wereld in het zwaargewicht, maar het probleem is dat hij gewoon te klein is. Tegen de meeste vechters is dat geen probleem, maar tegen Badr wel.

Illest
11-09-2011, 15:46
Saki zal vanuit een gesloten verdediging gaan vechten met de hoop dat Badr zich leeg slaat. (vergelijkbaar hoe Saki vocht tegen Manhoef.)

Ik denk dat Badr daar niet aan mee gaat werken. Als Badr slim en beheerst vecht. Punten scoren en afstand bewaren middels jabs en afhouders dan kan Saki nooit winnen. De afstand is gewoon te groot.

Ik vind Saki technisch gezien misschien wel de beste ter wereld in het zwaargewicht, maar het probleem is dat hij gewoon te klein is. Tegen de meeste vechters is dat geen probleem, maar tegen Badr wel.

Je hebt zeker een punt, maar beheerst en slim vecht hij al jaren niet. Zijn postuur en gewicht heeft ie met zich mee, dat zeker.

Na er zo lang uit te zijn geweest en ik meen 1 partij tegen een koekenbakker te hebben gevochten, zie ik het gewoon niet gebeuren dat hij over deze Saki heen walst.

Ben het helemaal met Jeru eens.

justsomeone
11-09-2011, 15:58
Ik zie Badr trouwens niet meer 'normaal' verliezen....denk dat hij nog liever iets onreglementairs dan gewoon op punten of k.o. verliezen.



Haat maar haat maar, diep van binnen ben je jaloers op hem he

hakkelaar
11-09-2011, 16:09
Je hebt zeker een punt, maar beheerst en slim vecht hij al jaren niet. Zijn postuur en gewicht heeft ie met zich mee, dat zeker.

Na er zo lang uit te zijn geweest en ik meen 1 partij tegen een koekenbakker te hebben gevochten, zie ik het gewoon niet gebeuren dat hij over deze Saki heen walst.

Ben het helemaal met Jeru eens.

Gevecht tegen Samedov. Gevecht tegen Overeem (2). Badr kan zowel beheerst en technisch als aanvallend (maaiend ko forceren, zie karaev 3 & Schilt 1 ) Ligt eraan wat zijn gameplan is.

Illest
11-09-2011, 16:23
Haat maar haat maar, diep van binnen ben je jaloers op hem he


Na die docu over hem gezien te hebben vraag ik me gewoon af wanneer het weer misgaat...Een sterke Saki die het hem heel moeilijk maakt, kan aanleiding zijn om weer iets geks te doen...

dat verwacht ik simpelweg gewoon en dat baseer ik op wat ik van hem gezien heb...

dat heeft absoluut niks met haat en jaloezie te maken....hoe kom je daarbij...

Als je het boek van Hoost gelezen hebt, kun je niet eens jaloers meer zijn op kickboksers zoals Hari

begrijp je reactie niet helemaal

Kameleon
11-09-2011, 16:31
jammer dat dit niet in de arena is of een ander stadion zoals bv Gelredome

Mee eens. Ik denk dat dit de partij is waar iedereen op zit te wachten. Die 5000 kaarten zijn zo weg!

tidelot
11-09-2011, 18:26
Great Gamber, wat een achterlijke bekrompen opmerking...zware fail!

on topic:

Ik zet mijn geld zonder enige twijfel op Saki. Deze jongen heeft me toch een groei doorgemaakt, is zo compleet en slim.

Hari zal toch echt moeten kickboksen deze keer....die cafe hoeken gaan hem niet helpen.
Ik verwacht dat Saki het voortijdig beslist of dat Badr zijn zelfbeheersing (voor zover hij dat uberhaupt heeft) verliest wanneer hij ziet dat hij de partij aan het verliezen is.

tegen wie hebben ze het afgelopen jaar gevochten? Badr toch alleen tegen die flapdrol in Frankrijk?

je bent in de top 5 badr haters hier op mixfight.
als het aan jou ligt wint pipi langkous nog van badr.
waar is je andere vriendje trouwens,(dirk 5) lang niks meer van hem gehoord.
samen met die (blackadder) waren jullie een goed ploegje in de badr topics


vette match trouwens.kan niet wachten

justsomeone
11-09-2011, 18:28
de partij is nog geen eens officieel bevestigt toch?

Peter0711
11-09-2011, 19:37
Ik gun het Badr wel,maar ben bang dat Saki tegenwoordig even iets te veel zal zijn.

Illest
11-09-2011, 20:14
je bent in de top 5 badr haters hier op mixfight.
als het aan jou ligt wint pipi langkous nog van badr.
waar is je andere vriendje trouwens,(dirk 5) lang niks meer van hem gehoord.
samen met die (blackadder) waren jullie een goed ploegje in de badr topics


vette match trouwens.kan niet wachten

Ik ben geen fan van hem meer. In het begin van z'n carriere overigens wel...ik heb 'm gevolgd onder Harinck, maar na al die maffe dingen, vond ik het niets meer. Het woordje 'haat' is zwaar overdreven, beetje jammer dat het zo gesteld wordt.

Ok, het was wel erg vermakelijk om met zijn ballen-knuffelaars in discussie te gaan...dat geef ik toe:lol:

Wat apart dat jij met 56 posts wel ff de badr top 5 haters opnoemt....heel apart, maar goed

Richelieu
11-09-2011, 20:29
Ik ben geen fan van hem meer. In het begin van z'n carriere overigens wel...ik heb 'm gevolgd onder Harinck, maar na al die maffe dingen, vond ik het niets meer. Het woordje 'haat' is zwaar overdreven, beetje jammer dat het zo gesteld wordt.

Ok, het was wel erg vermakelijk om met zijn ballen-knuffelaars in discussie te gaan...dat geef ik toe:lol:

Wat apart dat jij met 56 posts wel ff de badr top 5 haters opnoemt....heel apart, maar goed

Veel stille krachten omringen Mixfight.nl ;)

R.D.N
11-09-2011, 20:39
Het is op papier een leuke partij, maar denk dat de snelheid van Saki niet opgewassen is tegen het brute KO geweld van Hari

ik ben echt een badr fan...maar ik geef saki echt kans tegen badr als saki zich goed voorbereid en dat gaat gebeuren neem ik aan,gaat badr een zware dobber krijgen aan de taaie turk....het is niet zo dat dit een appeltje eitje word voor badr als badr hem niet neer slaat in de 1ste ronde weet ik het zo net nog niet.

Soulbringer320
11-09-2011, 20:39
Benieuwd naar de rest van de match-up

MaTo
12-09-2011, 11:31
Kan niet wachten, ben nu benieuwd tegen wie Spong moet!

Wheelie
12-09-2011, 11:40
Laat ze eerst deze partij maar eens bevestigen, lijkt me een mooi begin ;)
Als Badr echt tegen Saki staat dan krijgt hij in ieder geval een waardige tegenstander en een partij die het publiek graag wil zien.
Ik denk echt dat Saki van Badr kan winnen.

knift
12-09-2011, 17:01
Kan niet wachten, ben nu benieuwd tegen wie Spong moet!

Aerts Aerts Aerts Aerts!!!!!!!!!!! (hoop ik)

knift
12-09-2011, 17:05
Oja en ik vind dat de eerste 2000 kaartjes verkocht worden aan MIXFIGHT members want oooowee als ik naast de pot pis want dan bennen de rapen wel gaar!

BC1983
12-09-2011, 18:19
2 jaar geleden had ik hari als winnaar voorspeld, saki heeft zich echter stormachtig ontwikkeld en ik vind hari juist een stuk minder gaan vechten! ik vind het echt totaal geen verrassing als saki op ko wint.

justsomeone
12-09-2011, 18:26
Saki heeft een goede ontwikkeling doorgemaakt, maar laten we wel wezen, tegen wie heeft Saki nou gestaan sinda 2009.
De enige grote naam die ik me tot zover kan herinneren is Melvin Manhoef.
en oja Tyrone Spong.
Tegen Alistair deed hij het goed met 1 hand.
Ik hoop dat de partij snel bevestigt word, dan zullen we zien waar Saki staat.

Petrosyan188
12-09-2011, 18:35
vanwaar die overschatting ineens?? saki heeft in principe vorig jaar van alleen ghita gewonnen wat relevant is... en na 3 rondes had die match overigens voor ghita moeten zijn. en die showtje van GG in de halve finale met alistar en saki moet je trouwens niet zo opletten. bedoel maar het was allang en breed duidelijk dat voor die match alistair van saki zou winnen en saki mocht dan een beetje de show stelen met z'n kicks

tidelot
12-09-2011, 20:01
Veel stille krachten omringen Mixfight.nl ;)

haha indd. mixfight geheime dienst;)

Bassie
12-09-2011, 20:45
Saki op punten!

Fan1976
12-09-2011, 22:10
vanwaar die overschatting ineens?? saki heeft in principe vorig jaar van alleen ghita gewonnen wat relevant is... en na 3 rondes had die match overigens voor ghita moeten zijn. en die showtje van GG in de halve finale met alistar en saki moet je trouwens niet zo opletten. bedoel maar het was allang en breed duidelijk dat voor die match alistair van saki zou winnen en saki mocht dan een beetje de show stelen met z'n kicks

Kan hier eigenlijk alleen maar om lachen :)

univers1l
12-09-2011, 22:14
badr zal dit van saki winnen, badr zal saki niet onderschatten en dit goed voorbereiden net als overeem 2. gerges had hij onderschat en zag je de gameplan mislukken, maar bij saki zal hij niet uitrazen, maar technisch meegaan. zijnl lengte en kracht zullen het verschil maken.

mocht deze wedstrijd er komen natuurlijk

Vinand
12-09-2011, 22:18
vanwaar die overschatting ineens?? saki heeft in principe vorig jaar van alleen ghita gewonnen wat relevant is... en na 3 rondes had die match overigens voor ghita moeten zijn. en die showtje van GG in de halve finale met alistar en saki moet je trouwens niet zo opletten. bedoel maar het was allang en breed duidelijk dat voor die match alistair van saki zou winnen en saki mocht dan een beetje de show stelen met z'n kicks

Nieteens zo een slechte opmerking.

Maarja, ik denk dat Saki inderdaad een beetje erg overrated word tegen iemand van kaliber Hari. Maar ik wil eerst nog wel eens zien in wat voor shape Hari nou de ring in komt. Maarja hierbij zal ik alvast beginnen!

JOIN THE HARI bandwagon, wie neemt de tonic mee, dan regel ik wel de gin!! Ik fix ook wel pizza's

marcelt
12-09-2011, 22:23
Uiteraard duim ik voor Saki en mag ik ook in de top 5 ;-)

Wiseguy
12-09-2011, 22:26
Saki is letterlijk en figuurtlijk een maatje te klein voor Badr. Elke keer als hij tegen een topper gaat (Overeem, Bonjasky, Aerts) verliest hij. Dit zal niet anders zijn tegen Hari. Hij komt fysiek tekort.

Bromios
12-09-2011, 22:33
Hari heeft vette "ringrust" als je het mij vraagt. Ik zie hem nog niet gaan winnen.

VetteVis
13-09-2011, 00:12
Saki op punten.

justsomeone
13-09-2011, 00:13
Hari op KO

mykey73
13-09-2011, 10:29
uit betrouwbare bronnen gehoord Aussie vs. Kyshenko

Anderson
13-09-2011, 11:05
Jaaaaaaaaaa Aussi - Kyshenko dat klinkt goed

Alleen nog Carbett - Manhoef en Petro- Saiyok

sterrenkijker
14-09-2011, 09:37
Saki zegt via twitter dat hij zelf ook nog niet weet tegen wie hij vecht.. "maybe spong, gerges or hari"
Wat verder wel duidelijk is, is dat het evenement in Leeuwarden plaatsvindt!

Sjaak
14-09-2011, 10:04
Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat.

Sorry maar kan deze opmerking totaal niet plaaatsen. We gaan toch naar 2 vechters kijken en niet naar 2 Moslims ???? Snap totaal niet wat religie met deze partij van doen heeft.

Zie de nieuwe posters al voor het gala :

2 Moslims vechten tegen elkaar om de Moslim wereldtitel, 2 protestanten vechten om de Protestanten wereld titel en 2 heidenen vechten om de Heiden wereldtitel, geweldige match making ????

Laten we aub de vechters beoordelen op hun kwaliteiten en niet op hun kleur of religie ........ totale waanzin dit !!!

Bromios
14-09-2011, 10:06
Sorry maar kan deze opmerking totaal niet plaaatsen. We gaan toch naar 2 vechters kijken en niet naar 2 Moslims ???? Snap totaal niet wat religie met deze partij van doen heeft.

Zie de nieuwe posters al voor het gala :

2 Moslims vechten tegen elkaar om de Moslim wereldtitel, 2 protestanten vechten om de Protestanten wereld titel en 2 heidenen vechten om de Heiden wereldtitel, geweldige match making ????

Laten we aub de vechters beoordelen op hun kwaliteiten en niet op hun kleur of religie ........ totale waanzin dit !!!

Verrek, nou snap ik waarom er 50 bonden zijn in het kickboxen. ;)

Sjaak
14-09-2011, 10:19
Gave matchmaking btw en hoewel Saki een geweldige progressie doormaakt en prachtige como's en trappen heeft zie ik Hari deze partij winnen op KO als die slim bekeken vecht en zijn lengte goed gebruikt.

Osu

Asura
14-09-2011, 14:35
Eigenlijk denk ik dat Great Gambler zelf een moslim is en het niet leuk vindt dat 2 moslims elkaar gaan bevechten. Ook een rare uitspraak, maar ik heb die weleens vaker gehoord...

Dit is het ^

Hij ziet liever een moslim een nederlander in elkaar tuigen ofzo, apart, maar niet ongewoon ^^
Denk niet dat iemand hier z'on probleem van maakt Sjaak, niks aan de hand.

Ik vind Saki zelf de betere technische vechter, maar denk dat Badr fysiek te groot voor hem is. Maar zoals andere zeggen, als Saki tot de 2e ronde komt heeft hij een kans. Saki heeft ook te lang de ring niet gezien trouwens. Vind wel dat dit jaar teleurstellend is voor het NL kickboxen, er gebeurt bijna niets.

Darkness
14-09-2011, 18:19
Badr Hari All The Way!!

Petrosyan188
14-09-2011, 18:33
is dit event echt in leeuwarden? fucking 400km hier vandaan :(

upcoming
14-09-2011, 18:44
wat zijn de toekomst plannen van badr nou precies? gaat hij nou boksen of gaat hij tegen saki?

ik raak in de war van al die verschillende interviews.

Slome
14-09-2011, 19:00
Er is nog niets officieels het broeders... dus blijf hopen..

Wat Great Gambler bedoelt volgens mij is dat er in hun cultuur het niet gebruikelijk is of zelfs verboden dat 2 moslims vechten met elkaar.
Echter is dit topsport en geen gevecht.

ONtopic:
Laat die partij er aub komen!!!!!

Illest
14-09-2011, 19:00
het staa al tijden stil in zwaargewichten land....ben bang dat K1 slecht een herinnering zal blijven.....jammer voor de fans

Illest
14-09-2011, 19:24
het staa al tijden stil in zwaargewichten land....ben bang dat K1 slecht een herinnering zal blijven.....jammer voor de fans

verkeerde topic, fail

Kameleon
14-09-2011, 19:28
Is er wat meer nieuws over het gala verder? Welke partijen zijn al bevestigd?

Wheelie
15-09-2011, 19:08
Er is nog niets officieels het broeders... dus blijf hopen..
ONtopic:
Laat die partij er aub komen!!!!!
Wat ik gehoord heb is dat deze partij rond is ;)

Slome
15-09-2011, 19:16
Wat ik gehoord heb is dat deze partij rond is ;)

Topper!!