PDA

View Full Version : Amar Suloev (PRIDE FC), wat doet hij nog?



Tony
12-09-2011, 10:19
Destijds in Pride FC (en Bushido Series) was ik erg te spreken over Amar Suloev. Zeer attractieve vechtstijl. Ook redelijk hoog niveau.

Heeft destijds geknokt tegen o.a.: Bustamante, Filho, Lister en Thomas... Maar heeft ook in de UFC, BODOG en andere organisaties geknokt... o.a. tegen Sonnen, Kang, Okami, Liddell, Baroni, Semenov.

http://www.youtube.com/watch?v=fzx5FtclJpY

GerbenV
12-09-2011, 12:35
Volgens fightfinder heeft ie in 2008 voor het laatst gevochten in M1 Russia en gewonnen. Daarvoor een partij tegen chael sonnen verloren.
Amar Suloev MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Amar-Suloev-1995)

Het lijkt erop dat hij zijn mmacarrière afgesloten heeft... Vond het ook een leuke vechter om te zien, alhoewel hij vooral bokste als ik me goed herinner!

micha
12-09-2011, 12:50
heeft hij niet eens tegen paul cahoun gevochten op 2h2h?

Peete
12-09-2011, 13:02
Ik meen me te herinneren dat hij last kreeg van een huid aandoening en daardoor zo en zo 1 van zijn laatste partijen moest afzeggen.

Tony
12-09-2011, 13:03
Correct Micha... is wel al heel lang geleden... eind negentig/begin zero's.

Kerberos
12-09-2011, 13:39
Die sub tegen Cahoon was wel vaag. Kostte Cahoon wel een behoorlijke blessure volgens mij. hij was een van de weinige die Semenov indertijd klopte.

Jeru
12-09-2011, 20:44
hij was een van de weinige die Semenov indertijd klopte.

Toevallig van het weekend de docu Rites of Passage weer gekeken. Daar zat deze partij tegen Semenov in tijdens het Vale Tudo toernooi in Brazilië. Dat was de finale en dat was meer een showpartij met worstelen en grappling. Die hadden na 2 zware partijen geen zin meer om elkaar te slopen aangezien het 2 teamgenoten waren. 1e partij had Semenov ooit gewonnen dus nu mocht Suloev winnen. Dat idee kreeg ik tenminste een beetje bij die partij.
Suloev en Sememov waren allebei trouwens echte klasbakken. Jammer dat we die gasten niet meer zullen zien vechten.

TOON
12-09-2011, 20:53
semenov idd! errug goed!

Jeru
12-09-2011, 21:05
Suloev en Sememov waren allebei trouwens echte klasbakken. Jammer dat we die gasten niet meer zullen zien vechten.

LOL zie net op Sherdog dat Semenov dit jaar nog heeft gevochten en gewonnen. Wie weet kunnen we die nog een keer zien. Altijd van zijn partijen genoten.