PDA

View Full Version : Uitnodiging 3e en laatste NK Grapling Budo Academy Physical



Yoseikan Ede
12-09-2011, 19:37
Op zaterdag 22 oktober 2011 organiseert Budo Academy Physical, de derde competitie dag van de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling.

Op deze dag wordt ook de Nederlands Kampioen uitgeroepen. In combinatie van de behaalde punten per wedstrijddag en minimaal deelname van twee van de drie wedstrijddagen kan een deelnemer Nederlands Kampioen van het betreffende jaar worden.

Sinds 2005 organiseert Budo Academy Physical met succes het Open-NK Grappling Toernooi.
Dit toernooi is verspreidt over drie wedstrijddagen.

Elk jaar groeit het aantal deelnemers en stijgt het niveau.

Succes

Vanwege het succes van de eerste en tweede wedstrijddag hebben wij besloten de derde en tevens de laatste dag in Wijk bij Duurstede te houden.

Adres:
Sportpark Marienhoeve
Lekdijk Oost 13a
3961 MB
Wijk bij Duurstede

Contactpersoon voor de wedstrijddag is Sandy Ni
Voor afmeldingen of andere toernooi gerelateerde zaken: 06-57767595


Publiek

Voor het publiek is er een tribune waar zij de ruimte hebben om de partijen te zien.

Om toegang te krijgen tot deze tribune zal er een entree worden geheven van 5 euro.
Kinderen van 6 tot en met 12 jaar 3 euro.
Kinderen tot en met 5 jaar hebben gratis toegang.
Dieren zijn niet toegestaan.


Voor de coaches hebben wij coachkaarten. Afhankelijk hoeveel deelnemers per sportschool daadwerkelijk deelnemen, zullen we wij per 4 deelnemers 1 coachkaart afgegeven met een maximaal 3 coachkaarten. Hiervoor wordt een borg van 10 euro gevraagd. Deze krijg je na inlevering van de kaart weer terug.

Perskaarten (voor bv Mixfight fotograaf/reporter) zijn alleen op aanvraag verkrijgbaar bij Sandy Ni
Hier is ook een borg van 10 euro en deze krijg je terug bij inleveren van deze kaart.

Inschrijven

Dames worden in het bijzonder uitgenodigd.

Schrijf jezelf op tijd in en wacht niet tot op het laatste moment.
Op de wedstrijddag zelf kan je omgezet worden naar een andere gewichtsklasse.


Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden.
Ook zal er gestreden worden in een beginners en gevorderden klasse.

Bij de dames wordt er gestreden zowel beginners als gevorderde bij elkaar.


Als een deelnemer wedstrijden heeft gedaan in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklassen deel te nemen.

Het inschrijfgeld is € 15,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag.
Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 20,00 per persoon.

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het daadwerkelijke gewicht van de deelnemer.

Inschrijven is alleen geldig via de website, alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Indien je je hebt opgegeven en niet verschijnt op het toernooi zonder reden of afmelding zullen we genoodzaakt zijn om bij volgende de deelname het inschrijfgeld van 15 euro te innen. Dit omdat je een plek bezet houd van deelnemers die daardoor niet mee konden doen.


Gevorderde deelnemers zijn;

Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars of aanverwante Submission Wrestling stijlen met minimaal twee jaartraining en/of ruime wedstrijdervaring.

Let op: Trainers zijn verantwoordelijk voor de opgave van hun leerlingen en dan met name de opgave omtrent beginner en gevorderde.

De nummers 1 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse.

Geef a.u.b een werkend e-mailadres op. Uit de praktijk is gebleken dat er regelmatig verkeerde, niet werkende e-mailadressen worden opgegeven. Indien nodig kunnen wij dan geen e-mail contact met jullie opnemen.

Na jouw inschrijving zal jouw naam op de onze site worden geplaatst als bewijs dat je staat ingeschreven.

Weging

De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule indeling klaar is.

De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule indeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:

Dames Open klasse
- 65kg Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:

-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Locatie

Sportpark Marienhoeve
Lekdijk Oost 13a
3961 MB
Wijk bij Duurstede

Inschrijven kan alleen via Yoseikan.nl
Aan de linkerkant is een menu Grappling/BJJ daar kunt is het inschrijfformulier vinden.

Inschrijving sluit woensdag 19 oktober 2011 om 21:00 uur

wacht dus NIET tot het laatste moment om je in te schrijven.


Graag tot ziens op zaterdag 22 oktober 2011 in Wijk bij Duurstede

joost
13-09-2011, 04:46
Iedereen succes!!!! Kan er helaas niet bij zijn

masakatsu agatsu
13-09-2011, 18:34
We zijn aanwezig...

Budokan
13-09-2011, 23:37
Beetje verwarrende threadnaam: 3e en laatste nk....

Mr 1 Leg
14-09-2011, 10:49
ik ben er zeker bij - 70kg advanced nice altijd top en goede sfeer see you dear amigos en forumbroeders grtz

Mr 1 Leg
14-09-2011, 10:53
ik ben ingeschreven grtz

Impulse
15-09-2011, 18:35
ik ben ingeschreven grtz

Hey Franky, Heb je wel een bevestiging gehad van je inschrijving? Want ik heb jouw er niet tussen staan

Mr 1 Leg
16-09-2011, 10:51
nee nog niet denk ik maar mijn coach zal ons inschrijven ik heb het toch correckt ingevuld dacht ik ga nog eens proberen grtz

Mr 1 Leg
16-09-2011, 11:02
wil ni lukken bij mij help. franky mr 1 leg van hove 70kg gevordered

Impulse
16-09-2011, 16:30
wil ni lukken bij mij help. franky mr 1 leg van hove 70kg gevordered

Waar gaat het mis, Franky?

Mr 1 Leg
17-09-2011, 10:53
mijn coach gaat het regelen dit wil ik niet missen hij gaat ons allen inschrijven heb het gisteren gevraagd. bedankt in ieder geval grtz see you 22 okt on the mattttttttt

Yoseikan Ede
25-09-2011, 12:22
TTT

Impulse
04-10-2011, 17:00
TTT, wacht niet tot het laatste moment met het inschrijven

Impulse
05-10-2011, 19:22
Op deze dag zal Roar Fightgear aanwezig zijn met een speciale aanbieding!
Dus Iedereen die op de 3e grappling dag aanwezig is, mis deze aanbieding niet!!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/304936_224321287624789_169144873142431_657182_2649 06495_n.jpg

Yoseikan Ede
18-10-2011, 08:45
Door een hoog aantal inschrijvingen van de gewichtklasse-76 BEGINNERS hebben wij gisterenavond besloten om deze categorie te sluiten.

Alle andere klasses zijn nog open.

Met vriendelijke groet,

Team Yoseikan

Yoseikan Ede
19-10-2011, 15:26
De officiële inschrijving voor het NK grappling van a.s. zaterdag is nu gesloten. In een aantal gewichtsklasse is nog plaats. Stuur een PM naar Yoseikan Ede of naar Impulse.


Dames - alle gewichtsklassen
Heren
-65 kg - Gevorderd
-70 kg - Gevorderd
-76 kg - Gevorderd
-83 kg - Gevorderd
-91 kg - Gevorderd
-100 kg - Beginners + Gevorderd
+100 kg - Beginners + Gevorderd

Zet hierin de volgende gegegevens;

Je email adres voor bevestiging, Je Naam, welke sportschool, contactpersoon, telefoonummer waar je op te bereiken bent, welke sport je beoeofdend, hoelang en natuurlijk je gewicht. Bij -100 en +100 graag erbij vermelden beginner of gevorderd.

Yoseikan Ede
19-10-2011, 19:41
De officiële inschrijving voor het NK grappling van a.s. zaterdag is nu gesloten. In een aantal gewichtsklasse is nog plaats. Stuur een PM naar Yoseikan Ede of naar Impulse.


Dames - alle gewichtsklassen
Heren
-65 kg - Gevorderd
-70 kg - Gevorderd
-76 kg - Gevorderd
-83 kg - Gevorderd
-91 kg - Gevorderd
-100 kg - Beginners + Gevorderd
+100 kg - Beginners + Gevorderd

Zet hierin de volgende gegegevens;

Je email adres voor bevestiging, Je Naam, welke sportschool, contactpersoon, telefoonummer waar je op te bereiken bent, welke sport je beoeofdend, hoelang en natuurlijk je gewicht. Bij -100 en +100 graag erbij vermelden beginner of gevorderd.

In tegenstelling wat er eerder deze middag is gemeld, hebben wij besloten om geen inschrijvingen meer te accepteren.