PDA

View Full Version : Gegard Mousasi: I think You Must Fight in The UFC if You want to be the Best



Devilprince
13-09-2011, 21:40
Gegard Mousasi:
"If you're the Strikeforce champion, then you have a lot more possibilities. I still have a contract with Strikeforce. It makes sense to be a champion there before something like fighting in the UFC can happen. But I don't know. I'm just focusing on Strikeforce, and eventually it's not my decision. I just need to keep winning my fights. That's the most important thing. ... I think eventually everyone will end up in the UFC if you want to be considered one of the best. I'm very open for that, but it's not really up to me. It depends on if they would like me in the UFC or not, but I'm open to that."

Mousasi: Winning Strikeforce Title Before UFC Move Makes Sense (http://www.sherdog.com/news/news/Mousasi-Winning-Strikeforce-Title-Before-UFC-Move-Makes-Sense-35546)

Mauro
13-09-2011, 21:42
Help me ff, wanneer moet Gegard weer ?

basblue
13-09-2011, 21:53
Logisch verhaal, toch? En mooi om te horen dat Mousasi op termijn naar de UFC wil!

co0per
13-09-2011, 21:54
Goed interview. Dat maakt het exclusieve interview van Mixfight wel een beetje overbodig nu aangezien hij ook veel van die vragen beantwoordt maargoed.

The Company
13-09-2011, 22:18
Mousasi vs Gustafson. Make it happen Dana.

yuko
13-09-2011, 23:03
Gelooft ie echt nog dat SF zo lang zal blijven bestaan, Dana heeft 2 jaar geleden al aangegeven hem graag te willen hebben,maar M1 is het struikelblok bij hem, weg bij M1 is hello UFC!

Volgens mij is hij al lang weg bij M1

Budokan
13-09-2011, 23:33
Gelooft ie echt nog dat SF zo lang zal blijven bestaan, Dana heeft 2 jaar geleden al aangegeven hem graag te willen hebben,maar M1 is het struikelblok bij hem, weg bij M1 is hello UFC!

Toen Dana hem wilde was hij nog wel kampioen. Denk dat de interesse wel wat is afgenomen. Eerst maar weer die gordel winnen

The Company
13-09-2011, 23:41
Op Amerikaanse forums staat Mousasi bijna altijd in de top 7 SF vechters die ze graag in de UFC zien vechten en meestal gaat Dana wel met de fans mee.

Kemal
14-09-2011, 08:29
ja, dr is geen woord aan gelogen..

superfreak
14-09-2011, 10:12
Komt een beetje over als een smeekbede... Gegard in de UFC gaat lastig worden. Veel worstelaars en hij heeft daar duidelijk problemen mee.

Pahlavan
14-09-2011, 12:05
ik denk dat als mousasi na nog een paar (indrukwekkende) wins wel naar de ufc gaat...
dana die sprak volgens mij altijd wel redelijk positief over hem. ik zie hem persoonlijk ook heel graag in de ufc vechten, alleen hoop ik idd dat worstelen niet een probleem wordt voor hem

Asura
14-09-2011, 14:11
Komt een beetje over als een smeekbede... Gegard in de UFC gaat lastig worden. Veel worstelaars en hij heeft daar duidelijk problemen mee.

Tegen King Mo deed hij alles behalve takedown defense goed. King Mo kon nergens naar toe en kwam niet voorbij Mousasi's guard. King Mo ving alleen maar tikken.

@Garcia/wheelie/andere admins, waar blijft dat interview dan? ^^

Harrie Nak
14-09-2011, 15:36
Komt een beetje over als een smeekbede... Gegard in de UFC gaat lastig worden. Veel worstelaars en hij heeft daar duidelijk problemen mee.Inderdaad. Ik kan me nog interviews van nog geen jaar geleden herinneren waarin hij aangaf totaal niet met de UFC bezig te zijn, en zich alleen richt op Strikeforce.

deco'o
14-09-2011, 15:39
Misschien moet Gegard met Feijao trainen, die lijkt zijn TD wel op orde te hebben