PDA

View Full Version : Interview: Badr Hari voor valetudo.ru



Slome
14-09-2011, 17:55
Interview: Badr Hari voor valetudo.ru

vertaler: http://translate.google.nl/#ru|nl| (http://translate.google.nl/#ru%7Cnl%7C)

Badr Hari exclusief interview voor ValeTudo.ru.

http://valetudo.ru/images/stories/argen2m/hari_badr.jpg

Badr Hari - twee keer kampioen in de zwaargewicht-versie van It's Showtime finalist en de Grand Prix K-1 bereidt zich voor om de ring terug te keren op de Japanse concurrentie in de herfst. In afwachting van dit evenement, publiceren we een interview met Badr, getrokken uit zijn antwoorden op vragen bezoekers van ons forum.

ValeTudo.ru: Hoe is de beoordeling van de situatie in de K-1 zwaargewicht? Wie zijn de sterkste van de tegenstanders?

De situatie verandert niet met touwen! Iemand wint, iemand verliest. De sterkste, die heeft kampioenschap riem.

ValeTudo.ru: In welke stad bent u geboren, in een documentaire video zei dat het is Amsterdam, maar we hoorden de andere opties?

Ik ben geboren in Amsterdam! Ik heb Marokkaanse afkomst.

ValeTudo.ru: Van een vlek op de rug? Nogmaals, duizenden geruchten, variërend van auto-ongeluk, eindigend elke absurditeit, zou ik graag willen weten waar is het?

Het is geďnteresseerd in de fans uit Rusland ?))). Deze moedervlek

ValeTudo.ru: Wat vind je van Sergei Lashchenko? Hoe goed het is? Hoe ernstig is aan de hand? Wat zijn de vooruitzichten?

Serge (lacht). Een goede kerel, traint hard, tijd te vertellen wat zijn de vooruitzichten, maar Manhoef zei een paar jaar en hij kan niet sparred met Sergei.

ValeTudo.ru: Wat is uw overwinning is erg trots op, maar de overwinning op Schilt?

Zeker meer dan Peter Aerts.

http://www.muaythaicombat.it/muay-thai-blog/wp-content/uploads/2010/12/Badr-Hari-sconfitto.jpg

ValeTudo.ru: Welke van de minder bekende vechters overwegen veelbelovend?

Velen willen om mezelf te zien als een pro, maar trek niet aan de belasting en de vereiste niveau voor dit doel. Daarom is achter de meerderheid van het lot worden overgelaten.

ValeTudo.ru: Wat was je indruk over Mike Passenier de eerste keer dat ik trainde met hem?

Oooh, Mike is zeer goed, zijn methodes van een opleiding op een onwerkelijk niveau. Hij is voortdurend op zoek naar nieuwe methoden van training een atleet het geven van een overwinning. Hij is altijd open voor nieuwe.

ValeTudo.ru: Je broer wordt ook getraind in de sportzaal van het Mike's, als hij zou spreken op evenementen?

Het is beter om mijn broer te vragen (lacht) Ik hoop dat hij zal deelnemen.

ValeTudo.ru: Wat denk je dat er zal gebeuren met de K-1 in Japan?

Ja, ik weet dat ze problemen hebben, maar dat is hun business, ik heb niet doordringen, maar ik denk dat ze zullen omgaan met hen.

ValeTudo.ru: Als je de gelegenheid gehad om een ​​vechter die zou hebben gekozen voor zijn volgende gevecht te kiezen?

Het maakt niet uit wie je tegenstander is een grote overwinning.

ValeTudo.ru: We willen graag nog eens spreken MMA en met wie? Wat denk je over de vooruitzichten van MMA vechters in de ring K-1?

(Long lacht) Het was allemaal een ongeval van MMA, heb ik de Manhoef de gewonde was leuk vervangen, misschien zou ik hebben deelgenomen, maar eerlijk gezegd ik hou niet van vechten MMA jongens knuffel, niet de mijne (lacht) Het zijn twee verschillende dingen MMA en K-1 en ze te vergelijken is onmogelijk, maar misschien iemand is een echte kans te bieden om te uiten in MMA of K-1.

ValeTudo.ru: Hoe u verwijzen naar de overwinning in de laatste Grand Prix van Overeem, Alistair geluk gehad met een netto-toernooi? Denkt u dat het de meest krachtige lid van het laatste toernooi? Hoe het te behandelen?

Gelukkig of niet, het maakt niet uit, hij won het gevecht en het is een feit. Wat ik denk over het? Hmm ... ja nee * x per jaar, denk ik niet over nadenken.

ValeTudo.ru: Zoals u weet, een account in uw confrontatie met Alistair 1-1, Acht u het noodzakelijk om een ​​derde gevecht te houden? En beoordelen van uw kansen en shansysopernika in deze strijd?

We willen niet een soort van conflict hebben, zoals velen denken, hij sprak veel in zijn tijd. Ik ben altijd bereid om hem te ontmoeten. De kans is van alle gelijk zijn, de strijd is niet voorspelbaar.

http://www.at5.nl/imgcache/2/24eccf3d17e08de3e9b3b14ac9dd32aa.jpg

ValeTudo.ru: Zijn er plannen om de sport te verlaten?

Ik ga niet om te gooien.

ValeTudo.ru: Wat te doen na het plannen van een carričre soldaat?

Relax, tv kijken, verder te leven (lacht)

ValeTudo.ru: Bentley, vrouwen geld, problemen met de wet ... Interfereert niet met de training?

Ik ben een emotioneel man. Ik woon op een gesprek, zodat aan het hart spreken me heel veel verschillende stokken van geruchten, maar ik denk niet bemoeien.

ValeTudo.ru: Ben je een bezoek aan een therapeut of psychiater? Help?

Nee, ik heb niet aanwezig.

ValeTudo.ru: Als je de kans gehad om terug te keren naar het moment dat je hebt besloten om een ​​vechter te worden, zou u veranderd uw beslissing? Zo ja, wie zou willen worden, zo niet een vechter?

Zou zeker een vechter zijn, ik ben bezig met een 7 jaar oud, spreken met 11 mensen die ik kon zelfs als ze niet een sporter?

ValeTudo.ru: Badr je hebt afgoden wie je was (nog steeds) de standaard vechter?

Moeilijk te zeggen.

http://www.postproduktie.nl/img/k1/Badr-Hari3.jpg

ValeTudo.ru: Wat is je favoriete slag / combinatie?

Ik hou van de beat met zijn handen. Toen kwam ik bij Mike heb ik niet goed ontwikkeld armen en hij geen gebrek aan inspanning die zij hebben mij tot slotakkoord in een gevecht om de tegenstander. En aangezien er geen speciale afdeling om hun favoriete of favorieten.

ValeTudo.ru: Hoe vaak had om te vechten in de straat?

I tot en met (lacht) had misschien, net als alle jongens.

ValeTudo.ru: Beschouw je jezelf de beste vechter in de K-1 op dit moment? Wat toppen zou nog willen bereiken?

Ik heb veel bereikt en ik leuk, maar de top voor een lange tijd om te gaan. Ik wil, misschien, als elke andere vechter tot 10 passanten noemen ze je naam wanneer gevraagd wie de beste is, riemen of iets maakt niet uit of de mensen die je niet kent en niet let op je gevechten.

ValeTudo.ru: Is er een wens om creatief werk te doen - muziek, film?


Ik hou van films en series. En natuurlijk vind ik niet erg dromen van een film of te zingen, maar dit is het onwaarschijnlijk dat plezier (lacht) te geven. Ik zou het niet erg te proberen het allemaal was, ik denk dat het zou grappig zijn.

Vroeg Artem A.
Vertaling Minazov M. Met de steun van Fighting Stars.

upcoming
14-09-2011, 18:29
kan iemand mij uiteleggen waar dit over gaat?

ik hoor steeds verschillende verhalen, boksen, mma of toch tegen spong. wat is het nou?

Pansier
14-09-2011, 19:13
Ik vind het zo slecht om een interview van het engels naar het Russisch te vertalen... Daardoor heb je niet meer de letterlijke quotes en zijn er alleen maar problemen.

Slome
14-09-2011, 20:33
Ik vind het zo slecht om een interview van het engels naar het Russisch te vertalen... Daardoor heb je niet meer de letterlijke quotes en zijn er alleen maar problemen.

het is van Russisch naar Nederlands,,

justsomeone
14-09-2011, 20:35
het is van Russisch naar Nederlands,,

Kun je nagaan hoe slecht die vertaling is als hij het verschil niet ziet

Pansier
14-09-2011, 21:17
het is van Russisch naar Nederlands,,

Ik neem aan dat Badr geen Russisch spreekt, vandaar dat het waarschijnlijk eerst van Engels naar Russisch vertaald is ;).

Kemal
15-09-2011, 07:50
Ik neem aan dat Badr geen Russisch spreekt, vandaar dat het waarschijnlijk eerst van Engels naar Russisch vertaald is ;).

scherp ;)

D1987
15-09-2011, 08:56
Waardeloos hoe de zinnen in elkaar zitten, dit kan je toch niet lezen

Boem Boem
15-09-2011, 09:10
wat een kontverhaal....geen touw aan vast te knopen.....

osu

chris

rene37
15-09-2011, 14:56
Ik vond erg moeilijk volg vond.

Slome
15-09-2011, 15:13
vrienden, heb me best gedaan.. denk deel t ff, stelletje commentaar hoeren...

R.D.N
15-09-2011, 16:27
heel vaag.....dag hee leuk een interview met badr maar dit gaat nergens over.

Wheelie
15-09-2011, 19:00
Mooi interview man ;)