PDA

View Full Version : nieuwe ringsport



carlo1
14-09-2011, 22:31
Net de nieuwe ringsport gelezen, in het voorwoord komt aan bod dat zij het blad vernieuwd hebben. Mede naar aanleiding van kritiek van de lezers. Nu een blad met daarin: karate, mma, grappling, worstelen, kickboksen, boksen enz. Tevens aandacht voor voeding, fotografie, training,de bekende collums en foto's van ringgirls.
Mijns inziens heeft het blad in deze editie veel vooruitgang geboekt en dit mag dan ook benoemd worden.

Richelieu
14-09-2011, 22:32
Is de nieuwe uitgekomen of doel je op het voorwoord van het nummer dat al bijne twee maanden in de winkels ligt?

carlo1
14-09-2011, 22:34
lag vandaag in de bus, nummer 119 sep okt

basblue
14-09-2011, 22:38
Vond de vorige editie al een hele verbetering. Ben benieuwd naar nr 119!
Maar complimenten voor het feit dat ze de kritieken ter harte hebben genomen!

Richelieu
14-09-2011, 22:38
lag vandaag in de bus, nummer 119 sep okt

Even weer checken dus, thanks

D1987
14-09-2011, 23:03
Hebben mijn topics dan uiteindelijk hun werk gedaan

de Stiep
15-09-2011, 11:00
Even weer checken dus, thanks

Inderdaad Harmen, ik ga direct naar de boek- en bladenhandel.
Zodra ik de nieuwe heb gelezen ga ik er iets van vinden.
Enige dat mij in de Ringsport opvalt,is dat het (pardon my Fench) een beetje incestueus is). Ik zit zelf volop in de sportvis wereld en wie komen er in de bladen en op de internetsites? De bekenden van redacteuren
, of hoeveel exposure geef jij de sponsor. Ben overtuigd dat de minder bekende sporters ook aandacht verdienen. Is altijd een klein item aan het eind van het blad, maar dat zou best groter mogen zijn vind ik.

D1987
15-09-2011, 11:15
Klopt @ de stiep

In Ringsport ook, altijd: Overeem, Coenen, Mousasi, Hoost, Zimmerman. Nooit een keer afwisseling

remco pardoel
15-09-2011, 11:26
met wie zouden jullie dan graag een interview willen zien dan?

Gooi er een paar namen uit dames en heren en wie weet ga je het terug vinden in de opvolgende editie's.
Alle feedback en input is welkom.

D1987
15-09-2011, 11:37
Peter Mullenberg (bokser van ABCC, waarschijnlijk Olympische spelen, wereldkampioen amateurs, talent van Hennie van Bemmel), judoka's, buitelandse vechters

Richelieu
15-09-2011, 11:46
Er zijn genoeg organisaties/promotors die het momenteel goed doen waar de Ringsports van oudsher geen financiële banden mee heeft gehad of heeft, maar waar men toch benieuwd naar is. Op dit moment komt het echte Muaythai weer helemaal terug met een wereldwijd scala aan evenementen en producties: The Challenger Muaythai, The MPL, Thailand versus Challenger series, Evolution etc etc. In de Ringsports kan ik daar eigenlijk niets over vinden.

lopez86
15-09-2011, 11:52
Er zijn genoeg organisaties/promotors die het momenteel goed doen waar de Ringsports van oudsher geen financiële banden mee heeft gehad of heeft, maar waar men toch benieuwd naar is. Op dit moment komt het echte Muaythai weer helemaal terug met een wereldwijd scala aan evenementen en producties: The Challenger Muaythai, The MPL, Thailand versus Challenger series, Evolution etc etc. In de Ringsports kan ik daar eigenlijk niets over vinden.

Goed punt.

Ook mogen van mij een aantal oudgedienden eruit en frisse gezichten erin.
Nieuwe gezichten die frisse artikelen schrijven met toekomstvisie, en dan met name over MMA en bovenstaande onderwerpen van Richelieu.
En dan ook GRAAG verder kijken dan Nederland.

D1987
15-09-2011, 12:02
Precies, verder dan Nederland ja! Ik geloof dat hier genoeg grafisch vormgevers of mensen met een journalistieke ambities rondlopen, verfrissing/vernieuwing zou het blad echt goed doen

Anderson
15-09-2011, 12:08
Intervieuws met echt de beste vechters en niet de vriendjes politiek van It's Showtime

beste vechter op 60kg Ilyas van Ali Gunyar
beste vechters op -63kg Jesus Semedo van Pendekar, Buray van Ali Gunyar
beste vechter op -67kg Mootje Khmal van Vos Gym

Hoe gaat het met Tarik el Idrissi

buitendlandse intervieuws wanneer krijgen we een intervieuw van de beste thai boks sportschool van de Wereld st Fons Team Nasser K uit Lyon. Intervieuw met abraham roqueni die Souwer versloegen Drago verpulverde. Nathan Corbett komt naar Den Haag dus kan die eindelijk geinterviewd worden.

Intervieuw met Ali Gunyar waarom vecht je zo weinig en waarom de overstap naar MMA.

Anderson
15-09-2011, 12:21
Stom ik bedoelde natuurlijk Sahin Kaas en niet Gunyar

basblue
15-09-2011, 13:03
Ik heb een soort van Déjà vu;

Ringsports Magazine (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113607-Ringsports-Magazine/page2&highlight=Ringsport)

lopez86
15-09-2011, 13:32
Intervieuws met echt de beste vechters en niet de vriendjes politiek van It's Showtime

beste vechter op 60kg Ilyas van Ali Gunyar
beste vechters op -63kg Jesus Semedo van Pendekar, Buray van Ali Gunyar
beste vechter op -67kg Mootje Khmal van Vos Gym

Hoe gaat het met Tarik el Idrissi

buitendlandse intervieuws wanneer krijgen we een intervieuw van de beste thai boks sportschool van de Wereld st Fons Team Nasser K uit Lyon. Intervieuw met abraham roqueni die Souwer versloegen Drago verpulverde. Nathan Corbett komt naar Den Haag dus kan die eindelijk geinterviewd worden.

Intervieuw met Ali Gunyar waarom vecht je zo weinig en waarom de overstap naar MMA.


Correctie, je bedoelt dat JIJ dit de beste vechters en sportschool vindt.

NO GUTS NO GLORY
15-09-2011, 13:43
Misschien is het wel interssant voor de redactie van ringsport om aanwezig te zijn tijdens No Guts No Glory 5 op zaterdag 29 oktober in Hellevoetsluis.

Een regionaal topsportevenement met een aantal mooie partijen op het programma, zoals een 8 mans toernooi en een Europees titelgevecht waar de vonken vanaf zullen vliegen. En dat voor maar €25,-:thup:

Ik bedoel, als mixfight op het gala is kan ringsports toch niet achtrblijven of wel.........

connect
15-09-2011, 17:40
Stom ik bedoelde natuurlijk Sahin Kaas en niet Gunyar

ff offtopic maar vecht kaas nog ?

Sjaak
15-09-2011, 23:43
Enige dat mij in de Ringsport opvalt,is dat het (pardon my Fench) een beetje incestueus is). Ik zit zelf volop in de sportvis wereld en wie komen er in de bladen en op de internetsites? De bekenden van redacteuren


Precies is al jaren zo, een grote vriendjeskliek en altijd dezelfde mensen en gala's in dat boekkie ...... Totaal niet objectief en alleen maar verslagen van redecteuren van hun bond of sportschool. Ben er helemaal klaar mee

Anderson
16-09-2011, 00:42
Correctie, je bedoelt dat JIJ dit de beste vechters en sportschool vindt.


De vechters die ik noemde zijn de beste van Nederland in hun gewicht klasse dat is niet mijn mening dat is zo.

St Fons is de beste sportschool op dit moment dat is ook een feit alle grote vechters van deze sportschool zijn begonnen bij deze sportschool.

Richelieu
16-09-2011, 07:40
De vechters die ik noemde zijn de beste van Nederland in hun gewicht klasse dat is niet mijn mening dat is zo.

St Fons is de beste sportschool op dit moment dat is ook een feit alle grote vechters van deze sportschool zijn begonnen bij deze sportschool.

:lol:

Mattie73
16-09-2011, 08:53
St Fons is de beste sportschool op dit moment dat is ook een feit alle grote vechters van deze sportschool zijn begonnen bij deze sportschool.

X2

De sportschool van Nasser Kacem slaagt er al jaren in om de bruutste en beste thaiboksers van de wereld af te leveren. Vooral op full Muaythaigebied.
Denk aan Fabio Pinca, Houcine Benioui, Karim Benioui, Yohan Lidon, Abdellah Mabel, Mickael Piscitello etc. etc.


We hebben in Nederland weleens de neiging chaufinistisch te denken dat wij de beste zijn (ik ook hoor) maar we zijn (vooral op muaythai gebied) allang voorbij gestreefd. Dat heeft denk ik te maken met de opkomst van de K1. Dat heeft ons de das omgedaan. Wij waren vroeger de beste op Muaythaigebied (denk aan Ramon Dekkers, Peter Smit, Miloud el Guebli, Rayen Simson, Ivan Hyppolite etc. etc.) Maar sinds de opkomst van K1 stellen wij op het gebied van muaythai bijna niets meer voor.

joostje
16-09-2011, 09:47
Ik zou wel eens wat willen lezen over het ufc contract van Michael Kuiper. Er was veel ophef en aandacht voor AO die wel of niet naar de ufc ging (is ook een erg interessant onderwerp!!!) Maar een verslag over Kuiper lijkt mij erg op zijn plaats; het is niet niks een ufc-contract binnen slepen!! En het is goed voor de nederlandse vechtsport, dus waarom niet wat meer aandacht van Rings?

carlo1
16-09-2011, 10:00
ik lees nu continue wat er nog in zou moeten en wat er allemaal mis is, maar heeft iemand de nieuwe ringsport nou gelezen en ziet die ook dat zij hun best hebben gedaan om de gekregen feedback te verwerken in hun blad. Je zal altijd dingen blijven missen, maar om nu te gaan klagen dat jou favoriete vechter er deze keer niet in staat? ze kunnen het moeilijk iedereen naar hun zin maken.

goro
16-09-2011, 10:34
Vind wel knap van ze dat naar mij hebben geluisterd! Vind ook knap dat ze zo lang volhouden en aandacht aan schenken.

Richelieu
16-09-2011, 10:36
Wat ik zelf bijzonder vind is dat bijna alle inhoudelijke feedback op het blad via Mixfight.nl gegeven word.

de Stiep
16-09-2011, 16:25
Wat ik zelf bijzonder vind is dat bijna alle inhoudelijke feedback op het blad via Mixfight.nl gegeven word.

Het is niet het Algemeen Dagblad met "lezers schrijven ons" , is bv een optie om op te nemen in het blad.
Dan krijgt het blad niet alleen feedback, maar kunnen mensen ook lezen dat RS ze serieus neemt, dat er al iets over is geroepen door een andere lezer, kortom laten we daar eens mee beginnen.

Richelieu
16-09-2011, 16:28
Het is niet het Algemeen Dagblad met "lezers schrijven ons" , is bv een optie om op te nemen in het blad.
Dan krijgt het blad niet alleen feedback, maar kunnen mensen ook lezen dat RS ze serieus neemt, dat er al iets over is geroepen door een andere lezer, kortom laten we daar eens mee beginnen.

Goede optie Stiep!

basblue
22-09-2011, 07:23
met wie zouden jullie dan graag een interview willen zien dan?

Gooi er een paar namen uit dames en heren en wie weet ga je het terug vinden in de opvolgende editie's.
Alle feedback en input is welkom.

Hier wat concrete feedback:
- Goed om te horen dat JK zijn stuk gaat wijden aan specifieke sportoefeningen voor KB/Mma. Elke editie een oefening eruit halen en precies aangeven waarom het meerwaarde heeft, wat de valkuilen zijn & hoe uit te voeren. Prima ontwikkeling!
- ik zit persoonlijk niet zo te wachten op de gamereview. Zou deze pagina wijden aan andere suggesties in deze topic. Liefst zie ik nog een pagina met Remco Pardoel over een specifieke BJJ/grappling techniek. Eventueel nav een gevecht in ufc/strikeforce, maar nog liever in een van kleinere gala's in Nederland.
- een aantal columns Stonden dit keer weer in het licht van "ik wil even reageren op". Hoost reageerde op Gordeau, die op zijn beurt nog een appeltje te schillen had met een andere bond. Hoe terecht dit misschien ook is, ik hoor ze veel liever hun visie/analyse geven van een KK wedstrijd resp. KB wedstrijd. De column van Mousasi was prima.
- Interessant artikel over Marino Schouten. Had ik nog niet van gehoord, maar echt goed om te lezen over opkijkende vechters.

Goede ontwikkelingen dus! doorgaan zo!

Coldcrust
22-09-2011, 10:30
Mijn advies zou zijn,ontsla alle comlumnisten en neem nieuwe aan.

Bromios
22-09-2011, 10:48
Interviewtje met Boomsma over zijn interesse in MMA ? Levert toch weer wat free publicity op.
Wellicht wil die wel een column schrijven.

D1987
22-09-2011, 12:12
lol @ bromios

Bromios
22-09-2011, 12:49
lol @ bromios

:lol:

Goolings
22-09-2011, 12:55
Ik mis eigenlijk de Zendokan en ook enigzins diens "concurent"de Samurai van Rien Thoutenhooft.

blackadder
22-09-2011, 12:59
foto's van ringgirls.

Heeeuulll belangrijk!!!

connect
22-09-2011, 14:30
Ik mis eigenlijk de Zendokan en ook enigzins diens "concurent"de Samurai van Rien Thoutenhooft.

hoelang ben jij ko geweest dan? lol
de RR vond ik altijd wel een goed blad, de rings vroeger ook maar ben al jaren geen lid meer alleen maar collums en steeds maar weer dezelfde mensen intervieuwen spong,overeem,aerts,saki etc....

micha
22-09-2011, 16:05
ben benieuwd

de Stiep
22-09-2011, 17:34
[QUOTE=de Stiep;1078528]Inderdaad Harmen, ik ga direct naar de boek- en bladenhandel.
Zodra ik de nieuwe heb gelezen ga ik er iets van vinden.

Oké. Heb het blad nu bijna uit, na een aantal onderbrekingen, er toch een uur of zo aan besteed te hebben.
Lekker, uiteraard ben ik als kritisch consument van mening dat het te verbeteren is, maar de knaken de je betaald hiervoor zijn ze gewoon waard. Beetje teveel artikelen over games *sponsoring*, maar dat is een mening en zoals we weten heeft iedereen die.
Ik zeg dus........kopen die hap.

makavelli
23-09-2011, 00:00
Interviewtje met Boomsma over zijn interesse in MMA ? Levert toch weer wat free publicity op.
Wellicht wil die wel een column schrijven.

x2! ook wel een leuk idee om door mixfight een interviewtje met arie te doen!!

FOCUS
23-09-2011, 12:49
ik mis altijd de artikelen waarin vechters en trainers vertellen over de trainingen enzo.
Hoe ziet een weekindeling eruit? krachttraining ja/nee, zo ja wat dan en waarom dan?
Technische trainingen? hoe zien die eruit? Sparren, hoe, hoe vaak, hard, ja nee?
Hoe ziet een les er op zich uit?
en dan fotos erbij...

Beetje als een sport en fitness blad, maar dan over vechtsport..