PDA

View Full Version : Welke Golden Glory vechter wil je nog bij de K-1 Eliminations ?



sjaakie'tje
16-09-2011, 10:17
Zimmerman zou al deelnemen. Welke vechter wil je er nog bij.

Mijn stem gaat naar Saki. Samen met Hari, Ghita, Spong kan het op die manier nog een erg leuk toernooi worden. Hoop dat Bas Boon dit ook leest!

TheSpeaker
16-09-2011, 10:43
Met stip op 1 SAKI!

stoet
16-09-2011, 12:03
Saki natuurlijk, Saki, Hari, Spong, Gerges en Ghita zijn echte kickboxers die het van hun skills moeten hebben niet alleen power of grote. Eindelijk een K1 die beslist kan worden op techniek.

The Company
16-09-2011, 12:06
Schilt.

Mastenbroek
16-09-2011, 12:07
SAKIII!!!

stoet
16-09-2011, 12:10
Oh ja, Nathan Corbett (Geen GG vechter). Wordt eens tijd dat hij er ook bij gehaald wordt, hij is geen pannekoek ofzo.

Kemal
16-09-2011, 12:40
Saki en Schilt!

sjaakie'tje
16-09-2011, 12:57
Oh ja, Nathan Corbett (Geen GG vechter). Wordt eens tijd dat hij er ook bij gehaald wordt, hij is geen pannekoek ofzo.

Zou leuk zijn, alleen wil hij niet tegen +100 kg vechter uitkomen. Vandaar geen K-1 Finale voor Corbett dus!

justsomeone
16-09-2011, 13:09
saki

rollermanskunk
16-09-2011, 13:15
Saki en Schilt moeten er gewoon bij anders is het geen WGP maar "just another it's Showtime event"

Petrosyan188
16-09-2011, 14:32
alleen saki, schilt hoef ik echt niet meer te zien. hij is toch op z'n retour en zal de WGP niet meer winnen en dan kan je zijn plek beter afstaan aan een talent. als je hele slechte nachtrust hebt dan is schilt misschien relevant verder niet meer

The Company
16-09-2011, 14:39
alleen saki, schilt hoef ik echt niet meer te zien. hij is toch op z'n retour en zal de WGP niet meer winnen en dan kan je zijn plek beter afstaan aan een talent. als je hele slechte nachtrust hebt dan is schilt misschien relevant verder niet meer

Aets heeft Schilt zijn number. Van zijn 6 losses komen er 3 door Aerts. Schilt is hoort samen met Badr bij de beste 2 HW kickboksers.

Vergeten jullie allemaal dat Schilt de laatste is die Badr heeft verslagen? Hoe kan je nou zeggen dat Schilt op zijn retour is?

MMAFAN-1122
16-09-2011, 15:32
Saki en Schilt!!

Vince
16-09-2011, 15:36
Aets heeft Schilt zijn number. Van zijn 6 losses komen er 3 door Aerts. Schilt is hoort samen met Badr bij de beste 2 HW kickboksers.

Vergeten jullie allemaal dat Schilt de laatste is die Badr heeft verslagen? Hoe kan je nou zeggen dat Schilt op zijn retour is?
x2 schilt hoort er gewoon bij, vind dat er belachelijk veel gehaat word op hem. Hij vecht gewoon slim maakt goed gebruik van zn lengten en hoort idd in de top3 van de wereld thuis.

bananenplukster
16-09-2011, 16:02
Saki en Schilt moeten er gewoon bij anders is het geen WGP maar "just another it's Showtime event"

Saki en zimmerman. Schilt sportief gezien wel maar commercieel niet de mensen willen hem gwn niet zien vechten een toernooi zonder schilt is spannender ;)

Vorig jaar waren hari en bonjasky er ook niet bij "just another gg event" en de it's showtime vechters trainen bijna allemaal ergens anders(behalve hari/manhoef/lachenko en gerges/silva) dus van "belangenvertrengelingen" kan dan geen sprake zijn ze zullen er allemaal hard voor gaan ;)

respect
16-09-2011, 16:03
SAKI en Schilt

The Company
16-09-2011, 16:06
Saki en zimmerman. Schilt sportief gezien wel maar commercieel niet de mensen willen hem gwn niet zien vechten een toernooi zonder schilt is spannender ;)

Vorig jaar waren hari en bonjasky er ook niet bij "just another gg event" en de it's showtime vechters trainen bijna allemaal ergens anders(behalve hari/manhoef/lachenko en gerges/silva) dus van "belangenvertrengelingen" kan dan geen sprake zijn ze zullen er allemaal hard voor gaan ;)

Ik zie anders toch erg veel mensen die Schilt er wel in willen zien. Als jij iets vind betekend dat nog niet dat de rest dat ook vind.

sjaakie'tje
16-09-2011, 16:07
Aets heeft Schilt zijn number. Van zijn 6 losses komen er 3 door Aerts. Schilt is hoort samen met Badr bij de beste 2 HW kickboksers.

Vergeten jullie allemaal dat Schilt de laatste is die Badr heeft verslagen? Hoe kan je nou zeggen dat Schilt op zijn retour is?

Wel hij zal er 38 zijn bij de Eliminations, dus hij is wel degelijk op zijn retour en het beste is er af. Hoe ouder, hoe minder stamina, hoe slechter de reflexen, hoe trager, hoe meer blessures enz ... maar desondanks blijft hij nog steeds wel een van de besten natuurlijk.

BC1983
16-09-2011, 16:12
Schilt op zn retour?? wat een bullshit! Die man vecht al jaren zonder nauwelijks blesures op te lopen, niet dat ik erop zit nte wachten om Schilt te zien vechten maar hij is gewoon weer 1 van de topfavorieten als ie mee zou doen. SAKI all the way!!!!!!

bananenplukster
16-09-2011, 16:34
Ik zie anders toch erg veel mensen die Schilt er wel in willen zien. Als jij iets vind betekend dat nog niet dat de rest dat ook vind.

Dat zeggen ze omdat hij het 4 keer heeft gewonnen en SPORTIEF gezien er bij hoort maar hij is absoluut geen lust voor het oog daar zal de meerderheid van de mensen het wel met me eens zijn. Sportief gezien vind ik ook dat hij er bij hoort maar ik zal er niet om malen als hij er niet bij zit(liever niett/spannender ;) )

Vince
16-09-2011, 16:57
Dat zeggen ze omdat hij het 4 keer heeft gewonnen en SPORTIEF gezien er bij hoort maar hij is absoluut geen lust voor het oog daar zal de meerderheid van de mensen het wel met me eens zijn. Sportief gezien vind ik ook dat hij er bij hoort maar ik zal er niet om malen als hij er niet bij zit(liever niett/spannender ;) )

Partij tegen earts vorig jaar was voor mij de leukste pot van de wgp.

bananenplukster
16-09-2011, 17:01
Partij tegen earts vorig jaar was voor mij de leukste pot van de wgp.

Dat kwam vooral door aerts, ik vond het ook de leukste pot. Buiten badr en aerts om zie ik niemand anders het schilt moeilijk maken!

Ik blijf erbij een toernooi zonder schilt is spannender dan een toernooi met schilt(onvoorspelbaarder)

RedDawn
16-09-2011, 17:13
Alsjeblieft GEEN Schilt. De successen van Schilt hebben de populariteit van de K-1 geen goed gedaan. Je zou er niet aan moeten denken dat hij weer meedoet.

lopez86
16-09-2011, 17:48
Bas Boon


Alsjeblieft GEEN Schilt. De successen van Schilt hebben de populariteit van de K-1 geen goed gedaan. Je zou er niet aan moeten denken dat hij weer meedoet.

x2

justsomeone
16-09-2011, 18:08
Overeem had zijn contract pas later moeten tekenen, ik had hari, saki en overeem wel in een toernooi willen zien

basblue
16-09-2011, 18:17
Ik zie het liefst Saki!

Ik begrijp wel dat forumleden roepen dat Schilt er niet bij hoeft te zijn. Maar aan de andere kant vind ik wel dat de K1 zichzelf hiermee voor de gek aan het houden is. Schilt is misschien geen atratieve vechter, maar wel een 4 voudig kampioen met een effectieve vechtstijl. Het is aan andere vechters om hem in het toernooi aan de kant te zetten door een goede gameplan. Het is te doen, weten we inmiddels van De partijen tegen Hari en Aerts.

TOON
16-09-2011, 20:06
schilt behoort er gewoon bij, hij heeft de K1 geruled de afgelopen 6/7 jaar, no doubt, hoort er zeker bij in mijn ogen!!
als je de K1-titel wilt pakken moet je van de beste vechters kunnen winnen en daar hoort Schilt ook bij
en Saki zie ik uberhaupt altijd graag vechten

Slome
16-09-2011, 20:15
2x

Semmy Schilt, geen discussie mogelijk!!!

BB
16-09-2011, 21:13
2x

Semmy Schilt, geen discussie mogelijk!!!

Helemaal mee eens! Al dat geklets over wel of niet attractief vechten, wel of niet commercieel interessant zijn, hou er aub mee op. Schilt is een topper en wil je volwaardig kampioen zijn, dan moet je hem zeker verslaan. Anders is het een titel zonder inhoud.

blackadder
16-09-2011, 21:18
Helemaal mee eens! Al dat geklets over wel of niet attractief vechten, wel of niet commercieel interessant zijn, hou er aub mee op. Schilt is een topper en wil je volwaardig kampioen zijn, dan moet je hem zeker verslaan. Anders is het een titel zonder inhoud.
x2
Als een 40 jarige Peter Aerts hem kan verslaan moet het dus voor een jonger ventje dus ook mogelijk zijn.

Asura
16-09-2011, 21:21
Ik ben er mee eens dat Schilt erbij hoort te zijn, aan de andere kant zou ik hem ook weer in MMA willen zien ^^

GM
16-09-2011, 21:30
Alsjeblieft GEEN Schilt. De successen van Schilt hebben de populariteit van de K-1 geen goed gedaan. Je zou er niet aan moeten denken dat hij weer meedoet.

Hoe kan je nou een tournooi houden waar de besten van de wereld het tegen elkaar opnemen om te bepalen wie op dat moment de allerbeste is als je 1 van de besten uitsluit ???
Snap ik niet helemaal, atractief of niet de man hoort er helemaal bij zonder Schilt zou ik het tournooi helemaal niet eens serieus nemen.
Dit telt natuurlijk ook voor Hari, Saki, Gerges, Aerts, Spong etc. etc.

GM
16-09-2011, 21:32
x2
Als een 40 jarige Peter Aerts hem kan verslaan moet het dus voor een jonger ventje dus ook mogelijk zijn.

Geeft meer dan eens aan wat voor een enorme kanjer Aerts nog steeds is

arielhelwani
16-09-2011, 21:37
de enige die niet mag ontbreken is badr, en die ontbreekt dan gelukkig ook niet
van GG zou hetmooi zijn als saki mee doet

arielhelwani
16-09-2011, 21:43
Zou leuk zijn, alleen wil hij niet tegen +100 kg vechter uitkomen. Vandaar geen K-1 Finale voor Corbett dus!

tegen Spong op 99,9 kg zou mooi zijn :)

Bossie
16-09-2011, 21:55
corbett - spong hebben we al gezien, ik geef dan toch de voorkeur aan manhoef - corbett.
saki , schilt en aerts moeten ook gewoon naar china.

is er al bekend waarom saki niet deel zal nemen.

arielhelwani
16-09-2011, 21:57
ik dacht dat aerts definitief gestopt was?

bananenplukster
16-09-2011, 22:01
Hoe kan je nou een tournooi houden waar de besten van de wereld het tegen elkaar opnemen om te bepalen wie op dat moment de allerbeste is als je 1 van de besten uitsluit ???
Snap ik niet helemaal, atractief of niet de man hoort er helemaal bij zonder Schilt zou ik het tournooi helemaal niet eens serieus nemen.
Dit telt natuurlijk ook voor Hari, Saki, Gerges, Aerts, Spong etc. etc.

Moesten we het toernooi van vorig jaar ook niet serieus nemen zonder een hari/bonjasky, als er 1 topvechter al dan niet atractief niet meedoet so be it, overeen vorig jaar de terechte champion al waren har en bonjasky er niet bij. Dus als schilt er niet bij is dit jaar neemt het niet weg dat de winbaar de terechte kampioen is ;)

MadMike
16-09-2011, 22:03
Ik ben absoluut voor Saki! Maar als je naar het verleden kijkt dan moet je een schilt als hij beschikbaar is opstellen. Daar kun je gewoon niet omheen als je een geloofwaardig sterk bezet toernooi wil houden. Inderdaad minder aantrekkelijk maar wel de meest logische keuze! Jammer dat we geen Schilt - Overheem meer zullen zien... Ook als Ali klaar is in de UFC zie ik het niet meer gebeuren aangezien Schilt dan 40 plus is. Denk niet dat hij de bouw heeft om nog langer op topniveau te knokken...

Asura
16-09-2011, 22:08
ik dacht dat aerts definitief gestopt was?

Nee man, hij zei wel geen toernooien te willen vechten maar wel losse partijen, dit was in een interview na de vorige K-1 en is nooit echt bevestigt.

BB
16-09-2011, 22:36
Moesten we het toernooi van vorig jaar ook niet serieus nemen zonder een hari/bonjasky, als er 1 topvechter al dan niet atractief niet meedoet so be it, overeen vorig jaar de terechte champion al waren har en bonjasky er niet bij. Dus als schilt er niet bij is dit jaar neemt het niet weg dat de winbaar de terechte kampioen is ;)

Denk dat je vergeet dat er nogal wat verschillen zijn met vorig jaar. Bonjaski en badr waren er niet omdat ze niet wilden, in staat waren Om er bij te zijn. Iedereen weet de reden hiervan wel. Nu worden vechters gevraagd en dan moet je een topper als schilt gewoon meenemen. Kijk als ie geblesseerd zou zijn, of inmiddels gestopt, dan is het een heel ander verhaal! Maar als je nu de K1 wint, dan weet je dat je een 4voudig K1 kampioen niet hebt verslagen, omdat ie simpelweg niet gevraagd was. Een ware kampioen wil zo'n man als Schilt verslaan! De titel zal zonder Schilt, die wel wil en kan, veel minder glans hebben. Ti's alsof je een beker krijgt, omdat je tegenstander niet op kwam dagen

TOON
16-09-2011, 22:38
Moesten we het toernooi van vorig jaar ook niet serieus nemen zonder een hari/bonjasky, als er 1 topvechter al dan niet atractief niet meedoet so be it, overeen vorig jaar de terechte champion al waren har en bonjasky er niet bij. Dus als schilt er niet bij is dit jaar neemt het niet weg dat de winbaar de terechte kampioen is ;)

het verschil zit een beetje in het feit dat sommige absolute topvechters niet uitgenodigd worden....badr had zichzelf vakantie voorgeschreven en bonjasky was geblesseerd/gestopt.....zelfde als met de K1 max van vorig jaar, dat Souwer niet meedeed bijvoorbeeld.....het gaat er om dat de sterksten die kunnen en willen ook meedoen, anders doe je afbreuk aan de titel in mijn ogen

als Schilt kan en wil vechten moet ie gewoon meedoen

TOON
16-09-2011, 22:40
Denk dat je vergeet dat er nogal wat verschillen zijn met vorig jaar. Bonjaski en badr waren er niet omdat ze niet wilden, in staat waren Om er bij te zijn. Iedereen weet de reden hiervan wel. Nu worden vechters gevraagd en dan moet je een topper als schilt gewoon meenemen. Kijk als ie geblesseerd zou zijn, of inmiddels gestopt, dan is het een heel ander verhaal! Maar als je nu de K1 wint, dan weet je dat je een 4voudig K1 kampioen niet hebt verslagen, omdat ie simpelweg niet gevraagd was. Een ware kampioen wil zo'n man als Schilt verslaan! De titel zal zonder Schilt, die wel wil en kan, veel minder glans hebben. Ti's alsof je een beker krijgt, omdat je tegenstander niet op kwam dagen

dit dus....en ik denk dat bijvoorbeeld een Badr ook wil dat ie meedoet zodat hij hem kan verslaan

univers1l
16-09-2011, 22:48
schilt vs gerges 3 laat maar komen. ik zie gerges dit keer wel winnen.

KN
17-09-2011, 01:02
Schilt.

Ik snap de haat niet helemaal. Sommigen lijken er echt van overtuigd te zijn dat zijn winsten puur en alleen door z'n lengte komen. Daarmee doe je toch enorm af aan z'n tegenstanders? Mensen die zelf trainen weten dat lengte een voordeel is, maar zeker niet een absurd voordeel.
Hij hoort gewoon thuis op het grootste toernooi. En als GG door politiek niet mee kan/mag doen, is er niet echt sprake van een echt kampioenschap.

blackadder
17-09-2011, 02:02
Nee man, hij zei wel geen toernooien te willen vechten maar wel losse partijen, dit was in een interview na de vorige K-1 en is nooit echt bevestigt.
Dat heb ik dus ook gehoord van een oude vriend van Peter.

MaTo
19-09-2011, 06:41
Saki, Zimmerman en Schilt horen erbij!!

Leventdepevent
19-09-2011, 09:56
schilt!