PDA

View Full Version : Octagon Quest: Internationaal MMA Gala



GCK
18-09-2011, 10:31
Beste coaches en vechters,

op zaterdag 19 november 2011 organiseren wij een internationaal MMA gala te Edegem (Antwerpen) . Vechters zullen aantreden in de octagon. Deelnemers uit Zwitserland, UK, Frankrijk , Nederland, Brazilë en België nemen het tegen elkaar op.

Indien u over vechters beschikt die u wenst te plaatsen, gelieve ons dan zo snel mogelijk hun gegevens (leeftijd, gewicht, fight record, gage, ...) en foto te bezorgen via: [email protected]

Voor dit event matchen wij amateurs (C kampers) met minstens 3 partijen ervaring, semi-pro (B kampers) en A kampers (prof.) .

Met sportieve groeten,

Gavin Van Saelen
0032(0)486524920

GCK
27-09-2011, 10:33
VECHTERS GEZOCHT:

Hoi, de aanvragen voor Octagon Quest komen vlot binnen.

Voor het gala zijn we nog op zoek naar 2 professionele vechters voor volgende tegenstanders:

Alexandre "Xandinho" Izidro, 70kg , Icon Jiu Jitsu

Kurt "The Dragon" Verschueren, 85 kg, The Animal Group (Gorilla MMA & Team Dragon)

Voor meer info: Gavin Van Saelen: 0032(0)486524920 of via [email protected]

Mr 1 Leg
27-09-2011, 11:00
ik zal er klaar voor zijn meer zeg ik niet grtz

Leventdepevent
27-09-2011, 11:36
ik zal er klaar voor zijn meer zeg ik niet grtz

haha maw jij moet daar vechten?

Marco (scheids)
27-09-2011, 19:15
Op welke regels word er gevochten?

Mr 1 Leg
28-09-2011, 09:36
jaja waarom amigo grtz

Mr 1 Leg
28-09-2011, 09:38
ik vecht nu mijn laatste c partij dus allen opt lichaam slaan op de grond maar in maart op staredown ga ik een B partij draaien dan mag ik op het hoofd stoten of gestood worden hahahahaha ik weet het marco jij bent er tegen maja ik beslis dat zelf let mijne coach grtz

Marco (scheids)
28-09-2011, 19:53
Ben der niet op tegen hoor Frankie .... zou niet weten waarom ... je het al diverse partijen gedraaid en zou niet weten waarom jij geen B partij zou mogen vechten .... op de grond kun jij immers beter uit de "voeten".

Wens je heel veel succes topperrrrrrrrrrr......

Mr 1 Leg
01-10-2011, 09:32
Ben der niet op tegen hoor Frankie .... zou niet weten waarom ... je het al diverse partijen gedraaid en zou niet weten waarom jij geen B partij zou mogen vechten .... op de grond kun jij immers beter uit de "voeten".

Wens je heel veel succes topperrrrrrrrrrr......thanks marco das super tof van jou ik ga ervoor meer kunnen we niet doen. en in B klasse kan ik mischien beter presteren heb 10kg voordeel als ik dan op de grond kom met iemand en ik mag op je hoofd stoten of gestood worden maakt ni uit ik kan tegen een stootje hahahaha grtz

Pulvercris
02-10-2011, 17:07
En ik maar denken dat belgen goed waren in nederlands..

GCK
05-10-2011, 12:47
Beste forumleden,

Meer dan 63 vechters gaven zich op om deel te nemen aan Octagon Quest op zaterdag 19 november 2011, waarvoor dank!

Vandaag en morgen hakken we de knoop door wat betreft de matchmaking.

Het ziet er naar uit dat er vechters zullen aantreden uit : Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Nederland en België. We wachten nog op bevestiging uit Portugal.

Als er coaches of vechters zijn die zich alsnog willen aanmelden, vandaag is de moment. Er zijn nog wat mogelijkheden in : PRO -85kg, PRO 66 kg en PRO 70kg alsook Semi-Pro -85kg, -80kg , -75kg en 65kg daar er zich in deze gewichtsklassen wel heel wat vechters hebben aangemeld.

Vechters die zich al hebben aangemeld zullen op de hoogte worden gebracht a.s. vrijdag 7 oktober.

A.s. weekend wordt de affiche enz. gelanceerd.

Vechters kunnen vandaag nog aangemeld worden via:

[email protected]
0032486524920


mvg,

Gavin Van Saelen

Mr 1 Leg
07-10-2011, 09:55
nice gavin en weet je al tegen wie ik vecht my frend. vergeet zeker geen posters te geven aan den ben wa reclame kan nooit kwaad grtz

Mr 1 Leg
11-10-2011, 13:58
nog geen matchmaking gavin .

GCK
17-10-2011, 16:02
Hoi,

de matchmaking is zo goed als klaar. We zijn nog in gesprek met Oktay Karatas vs een franse vechter enerzijds en Dawid Baziak (Ger) vs Joao "Kimo" Alves anderzijds (Por) .

Verder tal van pro partijen en zeer goede semi-pro partijen!

1 wereldtitel PRO waar Alexandre "Xandinho" Izidro (BR) het zal opnemen tegen Ersen Catalin (ROM) op 70kg.

Alexandre is een black belt onder Ze Marcello en heeft o.a. twee maal tegen Dan Hardy gevochten.

Kurt Verschueren (B) vecht voor de Europese titel (PRO) tegen OU Santana (FR) op 84 kg.

Abi El Khalfi zal het opnemen tegen Yona voor de Belgische titel -75 kg.

Verder gaan onder andere Candied Van de Ven aan de bak, Delroy Mc Dowell en vele andere spectaculaire vechters.



Tickets zijn vanaf heden verkrijgbaar.

Voor alle info: www.octagonquest.be (http://www.octagonquest.be)

Vg

Mr 1 Leg
17-10-2011, 17:25
ik ben er klaar voor. thanks gavin ik sta mooi op de afische of poster.warrrrrrr grtz

blackadder
17-10-2011, 17:52
En ik maar denken dat belgen goed waren in nederlands..
Alleen de Walen.

remco pardoel
17-10-2011, 18:07
Ik zou zeggen Duane van Helvoirt tegen Izidro ([email protected])

Mr 1 Leg
17-10-2011, 19:41
Alleen de Walen.ik ben geen schrijver.maar een vechter ok.hahahaha niks beter te doen ofzo

GCK
19-10-2011, 10:18
Hoi via volgende link kan men bekijken hoe de zaal wordt ingedeeld en waar de verschillende categoriën van zitplaatsen zich bevinden:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I-3xOSKRE2o



Beste groeten,

OQ

Mr 1 Leg
20-10-2011, 17:18
nice ik ga knallen grtz .

GCK
11-11-2011, 18:23
De trailer van Octagon Quest loopt momenteel 4x dag op Life!tv.

Tevens is de promo gestart op Clint (http://www.clint.be)


Vanavond wordt er nog een korte reportage gemaakt dewelke volgende week te zien zal zijn op Clint.be alsook nadien op Life!TV

Mr 1 Leg
11-11-2011, 19:17
De trailer van Octagon Quest loopt momenteel 4x dag op Life!tv.

Tevens is de promo gestart op Clint (http://www.clint.be)


Vanavond wordt er nog een korte reportage gemaakt dewelke volgende week te zien zal zijn op Clint.be alsook nadien op Life!TVnice gaat een top gala worden !!!!