PDA

View Full Version : Sports Science studies Jon Jones Reach! (VIDEO)



Soulbringer320
19-09-2011, 13:51
http://www.youtube.com/watch?v=5XqkbBbJS4o

McClane
19-09-2011, 14:09
Interessant, maar armen "longer then normal" (@1:24)? Definitie normale armen, JJ heeft lichamelijk misvormde armen? Als alle onderdelen, waar Sports Science op duidt, langer zijn blijft de onderlinge ratio hetzelfde wat dus een normale arm geeft. EPSN en hun misplaatste superlatieven altijd.

Briant
19-09-2011, 14:42
Interessant, maar armen "longer then normal" (@1:24)? Definitie normale armen, JJ heeft lichamelijk misvormde armen? Als alle onderdelen, waar Sports Science op duidt, langer zijn blijft de onderlinge ratio hetzelfde wat dus een normale arm geeft. EPSN en hun misplaatste superlatieven altijd.

Ze noemen aan het einde nog Da Vinci. Die hield zich bezig met onder anderen de gulden snede. Volgens deze formule is er een ideaal/normaal beeld van hoe een lichaam er uit moet zien (je kent vast wel het mannetje met zn armen wijd in een cirkel). Als je deze formule toe past op Jon Jones, dan heeft hij dus "te lange" armen.

Anderson
19-09-2011, 15:28
oud boxer Thomas Hearns had dat ook

Mastenbroek
19-09-2011, 15:37
Zijn ellebogen gaan sneller dan een vleugels van een apache? Hmm dat hadden ze wel wat beter uit kunnen leggen want dat vind ik moeilijk te geloven ..

Kemal
19-09-2011, 18:03
thanks, interessant om te zien!

Emilio
19-09-2011, 18:10
Zijn ellebogen gaan sneller dan een vleugels van een apache? Hmm dat hadden ze wel wat beter uit kunnen leggen want dat vind ik moeilijk te geloven ..

haha idd. Dan zou hij haast kunnen vliegen als hij zn best doet.

iconian
19-09-2011, 19:01
maar kan hij dit ook?

http://www.guzer.com/pictures/guy_arms_around.jpg

Fyodor
19-09-2011, 21:46
Zijn ellebogen gaan sneller dan een vleugels van een apache? Hmm dat hadden ze wel wat beter uit kunnen leggen want dat vind ik moeilijk te geloven ..

Same here, wellicht kan een techneut op MF daar iets meer over uitleggen? Wel interessante feitjes. Ben heel benieuwd hoe hij het zondag tegen Rampage gaat doen.

Silat
19-09-2011, 22:54
84" is 213cm

Gestrekt haal ik 199cm en ben maar 1.83M

Hij weet het gewoon goed te gebruiken.

cholitzu
19-09-2011, 23:00
rampage gaat gestrekt in 1!Jones gaat ufc nog heel lang domineren..

R.H.
19-09-2011, 23:02
rampage gaat gestrekt in 1!Jones gaat ufc nog heel lang domineren..

net als machida? of shogun?, komop dit zeggen ze bij bijna elke kampioen. Wil daarmee niet zeggen dat hij niet goed is ofzo maar mensen praten alsof hij god is.

cholitzu
19-09-2011, 23:14
net als machida? of shogun?, komop dit zeggen ze bij bijna elke kampioen. Wil daarmee niet zeggen dat hij niet goed is ofzo maar mensen praten alsof hij god is.

Ik zeg dat jones lang gaat domineren (heb dit nooit gezegd over machida of shogun), machida is een van de beste, net als shogun, ben van alletwee fan, maar Jones is gewoon een klasse apart de meest complete vechter opdit moment. Omdat ik zeg dat hij de Ufc lang gaat domineren doe ik alsof hij god is? Ik zie de vergelijking niet.

Briant
19-09-2011, 23:37
Ik zeg dat jones lang gaat domineren (heb dit nooit gezegd over machida of shogun), machida is een van de beste, net als shogun, ben van alletwee fan, maar Jones is gewoon een klasse apart de meest complete vechter opdit moment. Omdat ik zeg dat hij de Ufc lang gaat domineren doe ik alsof hij god is? Ik zie de vergelijking niet.

x2