PDA

View Full Version : 'Alistair Overeem per direct weg bij Golden Glory!'



Wheelie
20-09-2011, 12:30
Ik kreeg net een telefoontje van een vriend van me uit Amersfoort. Hij gaf me een nieuwtje dat waarschijnlijk maar weinig mensen zag aankomen: Alistair Overeem vertrekt per direct bij Golden Glory!! Deze bron zit heel dicht bij het vuur en vertrouw ik 100%. De reden van het vertrek zou een vertrouwensbreuk tussen Alistair en het management zijn. Vanmiddag heb ik een afspraak met Alistair en hoor ik meer.

Pahlavan
20-09-2011, 12:34
the plot thickens... lol

Justinian
20-09-2011, 12:39
Didn't see that one coming :o

tonym
20-09-2011, 12:48
Dat zal waarschijnlijk het logische gevolg zijn dat hij bij UFC gaat vechten die de vechters rechtstreeks betaald ipv een management.

Ton
20-09-2011, 12:48
En Martijn?

Vinand
20-09-2011, 12:49
misschien een eis geweest van dana witje?

Vince
20-09-2011, 12:50
ben idd benieuwd naar de rest van FPA.

Justinian
20-09-2011, 12:52
En Martijn?
Ik probeerde hem net te bellen, maar kreeg hem nog niet te pakken. Weet wel dat hij in Japan zit op dit moment. Wellicht spreek ik hem later vandaag nog.

Kemal
20-09-2011, 12:56
Didn't see that one coming :o

x2!

Soulbringer320
20-09-2011, 13:03
http://spb.fotolog.com/photo/43/16/92/omgchh/1300875948460_f.jpg

iconian
20-09-2011, 13:04
heb laatst nog gehoord van cor hemmers dat zijn voorbereiding al gepland stond,. donderslag bij heldere hemel

bryan
20-09-2011, 13:04
Ok... Ben benieuwd...Bas Boon kom er maar in ?

ZanZaiZuk
20-09-2011, 13:07
Hehe deze zag ik aankomen, hij traint toch al in amerika of had ik dat verkeerd gelezen :)

Leventdepevent
20-09-2011, 13:08
Didn't see that one coming :o

x3 damn.....ben ook benieuwd wat Martijn gaat doen en of het hierbij blijft of dat er meer zullen gaan etc etc etc

Peter0711
20-09-2011, 13:15
Zag het niet aankomen,maar om nou te zeggen dat ik extreem geschokt ben,nee. Het is al een tijdje een puinhoop in de hele Nederlandse vechtsport scene,en het zal misschien ook wel niet de laaste verassing zijn waar we tegenaan lopen de komende paar maanden?!

Ben aan de ene kant wel blij,Golden Glory is een goed team,maar ze zweven wel een beetje boven de grond de laaste paar jaren,misschien brengt dit ze wel weer een beetje back to reallity.

Nu maar hopen dat de switch geen gevolgen heeft voor Allistair zijn komende wedstrijd. (en)

Jeru
20-09-2011, 13:21
Ik probeerde hem net te bellen, maar kreeg hem nog niet te pakken. Weet wel dat hij in Japan zit op dit moment. Wellicht spreek ik hem later vandaag nog.

Martijn, Alistair en Marloes zitten alledrie nu in Japan voor promotionele activiteiten dus die hebben genoeg tijd om met elkaar te praten ;)

Niet verrassend eerlijk gezegd, maar ben wel benieuwd wie hij mee gaat nemen van zijn huidige trainers en sparringspartners en waar hij gaat trainen.

Peter0711
20-09-2011, 13:22
Ok... Ben benieuwd...Bas Boon kom er maar in ?

Ben bang dat je die hier voorlopig niet meer ziet. ;)

cholitzu
20-09-2011, 13:25
Niet verrassend eerlijk gezegd, maar ben wel benieuwd wie hij mee gaat nemen van zijn huidige trainers en sparringspartners en waar hij gaat trainen.

x2

Illest
20-09-2011, 13:25
beter voor hem toch

ik had het allang gedaan! meer geld in z'n eigen zak, zo doen tig andere vechters het toch ook joh

:pimp:

rollermanskunk
20-09-2011, 13:27
Martijn, Alistair en Marloes zitten alledrie nu in Japan voor promotionele activiteiten dus die hebben genoeg tijd om met elkaar te praten ;)

Niet verrassend eerlijk gezegd, maar ben wel benieuwd wie hij mee gaat nemen van zijn huidige trainers en sparringspartners en waar hij gaat trainen.

Ali is al thuis hoor. Gisteren bij MMA-hour was die in ieder geval erg afwijkend in z'n antwoord over de toekomst van de rest van de GG-fighters die gecut waren. Het was toch al de bedoeling dat Ali een gym zou zoeken (en inmiddels al heeft gevonden) in Amerika? Geen verrassing dus maar ik had niet verwacht dat de lijn met GG helemaal doorgeknipt zou worden. Zoals gezegd het zal wel een voorwaarde zijn geweest om die UFC-contract te kunnen tekenen.

joost
20-09-2011, 13:29
Het zal me ook niks verbazen als Alistair naar Amerika verhuisd!

Soulbringer320
20-09-2011, 13:33
Het zal me ook niks verbazen als Alistair naar Amerika verhuisd!

Verhuizen denk ik niet, meer een huisje erbij..

XanaduNL
20-09-2011, 13:38
Wat een conspiracy theorien weer. :P
Alsof Zuffa gaat eisen dat Overeem ergens anders heen moet...

Guile
20-09-2011, 13:39
Zo werkt het nu eenmaal, benieuwd bij welke gym hij nu gaat trainen. Bij een hoop goede gyms zitten mogelijke tegenstanders. Blijft genoeg over natuurlijk, ATT in Florida ofzo. Lekker zonnetje erbij :D

blackadder
20-09-2011, 13:40
Alsof Zuffa gaat eisen dat Overeem ergens anders heen moet...
Alsof dat zo vergezocht is.

Iwan
20-09-2011, 13:51
Only @ mixfight! Kevin, bedankt gozer. We hangen aan je lippen!

Justinian
20-09-2011, 14:18
Niet verrassend eerlijk gezegd, maar ben wel benieuwd wie hij mee gaat nemen van zijn huidige trainers en sparringspartners en waar hij gaat trainen.
Ik ben met name benieuwd of hij alleen van management verandert, of dat hij inderdaad ook nieuwe trainers en sparringspartners c.q. een nieuwe gym kiest.

wrestler_nl
20-09-2011, 14:23
Ik zag dit echt niet aankomen maar ik ben nu wel benieuwd waar hij nu gaat trainen.
AKA lijkt me een goede gym voor alistair overeem waar vechters met zeer goede worstelachtergrond trainen zoals Velasquez, Fitch, Cormier, Koscheck.

Wheelie
20-09-2011, 14:31
Martijn, Alistair en Marloes zitten alledrie nu in Japan voor promotionele activiteiten dus die hebben genoeg tijd om met elkaar te praten ;)
Alistair is inmiddels weer in Nederland en ik zie hem straks en hij zal zelf wel met een reactie komen

Fyodor
20-09-2011, 14:35
Ik zag dit echt niet aankomen maar ik ben nu wel benieuwd waar hij nu gaat trainen.
AKA lijkt me een goede gym voor alistair overeem waar vechters met zeer goede worstelachtergrond trainen zoals Velasquez, Fitch, Cormier, Koscheck.

Ongetwijfeld zal het goed voor hem zijn, maar ik zie het niet snel gebeuren dat hij bij of met de huidige UFC HW kampioen gaat trainen.

Wheelie, ik ben benieuwd! Top dat je ons zo op de hoogte houdt.

wrestler_nl
20-09-2011, 14:36
Ongetwijfeld zal het goed voor hem zijn, maar ik zie het niet snel gebeuren dat hij bij of met de huidige UFC HW kampioen gaat trainen.

Wheelie, ik ben benieuwd! Top dat je ons zo op de hoogte houdt.

Klopt inderdaad, dat was ik helemaal vergeten :P .
Het beste voor hem is denk ik om bij een gym te trainen waar ze goede worstelaars hebben want de ufc hw divisie heeft een hoop goede worstelaars.

redjuh
20-09-2011, 14:40
Only @ mixfight! Kevin, bedankt gozer. We hangen aan je lippen!

lol @ aan wheel zijn lippen hangen...

heeft het verband met het feit dat Amsterdam Heavy direct op dvd is uitgekomen?

tnk2k
20-09-2011, 14:55
heeft het verband met het feit dat Amsterdam Heavy direct op dvd is uitgekomen?

lol

biggz
20-09-2011, 15:03
Beter voor Alistair.
Ik denk dat dit beter voor hem is. Hij is nu vrij om te trainen en niet afhankelijk van GG.
En hij pakt zo aanzienlijk meer geld.

Lumpinigym
20-09-2011, 15:03
Zie ik het nou verkeerd of... Alistair heeft toch geen management meer nodig? hij krijgt zijn geld rechtstreeks van Dana. hij huurt zijn eigen trainings staff in die hij betaald van zijn salaris bij de UFC. waarom zou hij dan geld gaan geven aan het management van GG terwijl hun geen partijen voor hem regelen in de UFC. mss zie ik het verkeerd hoor.

Greetz,

Stephan

Mule-Kick
20-09-2011, 15:05
en nu het lange wachten op een verklaring/bevestiging..

Mickey
20-09-2011, 15:13
Holy Crap. And in an interesting turn of events....

amilster
20-09-2011, 15:16
ben ook wel benieuwd naar de officiele verklaring idd

Alister iig heel veel succes in de states en houdt de eer van ons koudekikkerlandje hoog daaro :D

Chane
20-09-2011, 15:16
Gaat goed met GG... bij Strikeforce eruit geknikkerd, bijna geen participatie in K-1 en Overeem weg.

redjuh
20-09-2011, 15:22
anyway dit zal ook wel bij het mediacircus horen, want 3 maanden terug was Golden Glory nog het beste vechtsport team ter wereld, en nu ineens lijken het een stelletje bandieten met b-klassers. dat gaat natuurlijk helemaal nergens over he people.

ik vermoed dat dit gewoon onderdeel is van een soort WWE-achtig scenario, waarbij een geënsceneerde 'drama-breuk' het best in het straatje past van dana en co. wellicht gaat er nog es iemand kwaad weg bij zuffa en schrijft deze een bio en komen alle vieze zaakjes boven tafel.
Zuffa-gate

Petrosyan188
20-09-2011, 15:39
zou een hele goede zet zijn van alistair! vind het alleen jammer voor martijn en cor en alle andere leden van de trainingsmensen.

justsomeone
20-09-2011, 15:40
Er is 1 ding wat ik hoop.
Dat is dat Alistair en Martijn gedurende Alistair`s carriere onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn.

Nog knap dat ie het 10 jaar met Bas Boon heeft uitgehouden.

MadMike
20-09-2011, 15:50
Wow... Wat een gerucht.. Klik om de minuut op refresh page voor een verklaring!!

Valt veel weg als ze straks ook geen vechters bij de K1 hebben staan!

Marchant
20-09-2011, 15:54
Ok... Ben benieuwd...Bas Boon kom er maar in ?
Of Micha of Jamila.
Had dit inderdaad nu niet meer verwacht, zeker niet nadat hij net een ufc contract heeft getekend.

Hendy
20-09-2011, 15:57
Damn! hier sta ik van te kijken!

Hoop wel dat Martijn gewoon met Ali verder gaat..

maartenjackie
20-09-2011, 15:59
Geen slechte zaak dit toch? Lekker trainen bij top team in America.

Asura
20-09-2011, 16:02
Mss gaat hij trainen bij Hardonk?

MMAFAN-1122
20-09-2011, 16:06
zou een hele goede zet zijn van alistair! vind het alleen jammer voor martijn en cor en alle andere leden van de trainingsmensen.

Ik denk dat hij wel bij Martijn blijft en bij Flamengo. Jammer voor Cor idd. Ik ben benieuwd of Martijn bij GG blijft? Als hij slim is gaat hij alleen verder, hij weet de juiste wegen nu wel te bewandelen lijkt me. De vechters zoals Siyar,Dion en Marloes enz. blijven toch wel bij hem!

univers1l
20-09-2011, 16:07
niet zien aankomen idd.
maar goed, alles heeft een reden.

alsnog succes in the usa

MMAFAN-1122
20-09-2011, 16:08
Zie ik het nou verkeerd of... Alistair heeft toch geen management meer nodig? hij krijgt zijn geld rechtstreeks van Dana. hij huurt zijn eigen trainings staff in die hij betaald van zijn salaris bij de UFC. waarom zou hij dan geld gaan geven aan het management van GG terwijl hun geen partijen voor hem regelen in de UFC. mss zie ik het verkeerd hoor.

Greetz,

Stephan

Klopt, hij heeft geen management nodig, en ik denk gewoon dat hij Martijn (met team) en Flamengo in huurt als trainers!

Petrosyan188
20-09-2011, 16:09
Ik denk dat hij wel bij Martijn blijft en bij Flamengo. Jammer voor Cor idd. Ik ben benieuwd of Martijn bij GG blijft? Als hij slim is gaat hij alleen verder, hij weet de juiste wegen nu wel de bewandelen lijkt me. De vechters zoals Siyar,Dion en Marloes enz. blijven toch wel bij hem!
precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!

MMAFAN-1122
20-09-2011, 16:24
precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!

Ik hoop wel dat het in goed overleg is gegaan, beiden hebben veel aan elkaar gehad de laatste jaren!!

Justinian
20-09-2011, 16:28
precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!
Een zooitje? Met alle respect, maar het is naar mijn mening altijd een goede formule geweest. Het management heeft geïnvesteerd in vechters en mede hierdoor zijn de vechters zo ver gekomen; K-1 kampioenen, Strikeforce kampioenen en nu Alistair naar de UFC. Wat er nu aan de hand is zal moeten blijken, maar de conclusie dat het management er de laatste jaren een zooitje van heeft gemaakt is (veel) te kort door de bocht... tenzij je meer weet dan wij...

blackadder
20-09-2011, 16:31
Wat me net te binnen schiet. GG had ja hun vechters uit eigen zak betaald nadat FEG niet met het geld over de brug kwam. En nog steeds niet (helemaal?) heeft gedaan. Hoeveel krijgt GG dan nog van Overeem?

MMAFAN-1122
20-09-2011, 16:34
Wat me net te binnen schiet. GG had ja hun vechters uit eigen zak betaald nadat FEG niet met het geld over de brug kwam. En nog steeds niet (helemaal?) heeft gedaan. Hoeveel krijgt GG dan nog van Overeem?

Niks lijkt me, een baas moet toch altijd zijn medewerkers betalen! GG moet dan achter het geld aan waar ze recht op hebben!!

Marchant
20-09-2011, 16:38
Nee je kan veel zeggen over GG en bas maar dat ze er een zooitje van hebben gemaakt vindt ik niet, er zijn wat visum foutjes geweest maar foutjes komen gelukig in elk bedrijf voor.
Denk dat GG erg veel (heeft) betekend voor de nederlandse vechters en vechtsport.

blackadder
20-09-2011, 16:38
Niks lijkt me, een baas moet toch altijd zijn medewerkers betalen! GG moet dan achter het geld aan waar ze recht op hebben!!
Als ze hem het geld hebben voorgeschoten lijkt het me wel dat ze er recht op hebben dat ie ze terug betaald.

Richelieu
20-09-2011, 16:39
precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!

Wederom een opmerking van je die op niets is gebaseerd.

MMAFAN-1122
20-09-2011, 16:40
Als ze hem het geld hebben voorgeschoten lijkt het me wel dat ze er recht op hebben dat ie ze terug betaald.

Mogelijk hebben zei daar goeie afspraken overgemaakt!!

Wheelie
20-09-2011, 16:41
Wederom een opmerking van je die op niets is gebaseerd.
Dat zijn we wel gewend van hem ;)

Petrosyan188
20-09-2011, 16:42
Als ze hem het geld hebben voorgeschoten lijkt het me wel dat ze er recht op hebben dat ie ze terug betaald.
zijn managment is verantwoordelijk voor zijn centen daar krijgen ze tenslotte betaald voor van alistair...

blackadder
20-09-2011, 16:45
Mogelijk hebben zei daar goeie afspraken overgemaakt!!
Volgens mij was de afpraak zij schieten het voor en krijgen het dan terug wanneer FEG betaald. Wat tot nog toe niet is gebeurd. Maar Overeem heeft nog recht op dat geld van FEG en als ie nou weg gaat houdt hij er nog steeds recht op en GG zal het toch terug moeten krijgen. En Overeem kan ja niet zomaar opstappen, niet meer achter het geld van FEG aangaan en zijn voormalige management met dat gat in de kassa laten zitten. Dus zal hij het dan toch uit eigen zak terug moeten betalen toch?

blackadder
20-09-2011, 16:46
zijn managment is verantwoordelijk voor zijn centen daar krijgen ze tenslotte betaald voor van alistair...
Sta ik niet meer op je ignore lijst?

Richelieu
20-09-2011, 16:48
zijn managment is verantwoordelijk voor zijn centen daar krijgen ze tenslotte betaald voor van alistair...

Volgens mij snap jij totaal niet hoe een management werkt.

Petrosyan188
20-09-2011, 16:50
Volgens mij snap jij totaal niet hoe een management werkt.
waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?

Richelieu
20-09-2011, 16:55
waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?

Is dit echt een serieuze vraag :fp:

Richelieu
20-09-2011, 16:56
waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?

Google even de volgende termen: management, artiesten (lees vechters), taken en verantwoordelijkeheden.....succes!

Justinian
20-09-2011, 16:56
waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?
Eens even zien...

Het vertegenwoordigen van de vechter (woordvoerder dus);
Contractonderhandelingen met promotors, sponsors, etc.
Ervoor zorgdragen dat de vechter beschikt over een technische staf (c.q. trainers, coach), begeleiding op het gebied van voeding, etc.
Sportfaciliteiten regelen;
Seminars organiseren;
Sparringspartners;
Intellectuele eigendomsrechten borgen;
Administratieve handelingen (denk aan belastingaangifte, reis- en verblijf tijdens wedstrijden/seminars in het buitenland);
Ervoor zorgen dat de vechter voldoende publiciteit krijgt;
etc. etc.

Zomaar wat zaken waar je aan kunt denken ;)

Justinian
20-09-2011, 16:56
Google even de volgende termen: management, artiesten (lees vechters), taken en verantwoordelijkeheden.....succes!
lol, ik zie dat je me al voor was ;)

Petrosyan188
20-09-2011, 16:57
Is dit echt een serieuze vraag :fp:
ja

overigens deze ' geweldige managment' heeft dus als ik het goed heb nu geen enkele mma vechter meer in SF/Dream of UFC zitten en ook de hernieuwde k-1 zitten geen GG vechters en Simon staat ook niet te springen voor de GG jongens. als saki weg gaat is het echt over en uit denk ik voor ze

edit:

gelukkig ken onze bas altijd nog de filmbusiness in...

biggz
20-09-2011, 17:04
Wel spannende verhalen allemaal hier.
Misschien is die wel weggaan omdat hij ook showgirl wilde worden en dit niet meer te combineren met de imago van GG.
Let's just wait and see.

YoMarK
20-09-2011, 17:04
overigens deze ' geweldige managment' heeft dus als ik het goed heb nu geen enkele mma vechter meer in SF/Dream of UFC zitten en ook de hernieuwde k-1 zitten geen GG vechters en Simon staat ook niet te springen voor de GG jongens. als saki weg gaat is het echt over en uit denk ik voor ze
Ja dus? Hoeveel andere Nederlandse vechters zitten er dan wel bij SF/Dream/UFC? Die kan je op 2 vingers tellen. Bovendien...dat ze niet in de K1 zitten begrijp ik heel goed, daar is geen brood aan te verdienen zo blijkt.
Daarnaast doet Golden Glory méér dan alleen "management" taken. Ze hebben ook Trainers, gyms en merchandise.

steftheboxer
20-09-2011, 17:06
Het gekke is dat ik niet heel verbaasd ben over dit nieuws, misschien ook maar beter. Het is net als met je eigen baan, na vijf jaar moet je wat anders zoeken, nieuwe prikkels, uitdagingen andere omgeving.

Denk ook dat Ali echt wel wat aanpassingen in zijn manier van vechten moet maken. Bij Strikeforce en K1 was hij een absolute beul vergeleken met de rest, bij de UFC lopen er nog een paar van die jongens rond ( Carwin, Dos santos, Velasquez en Brock ) en die ook nog eens een stevige worstel achtergrond hebben en niet zo snel geïntimideerd zullen zijn.

Ik zeg goede en begrijpelijke stap al ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar die vertrouwensbreuk

tnk2k
20-09-2011, 17:16
Alistair gaat weg omdat die geen goeie sparringpartners meer heeft.

http://i.imgur.com/hylPl.gif

Hans Vos
20-09-2011, 17:34
ik denk dat je je moet afvragen of het wel handig is , qua sparringpartners en qua grondwerk (martijn ) heb je het daar als vechter helemaal voor elkaar , dan heb ik zelf de overtuiging van "never change a winning team " de tijd zal het leren .
heb wel vaker aankomende /topvechters zien wissellen van school wat ze beter niet hadden kunnen doen omdat het hun prestaties niet ten goede kwam .gr hans

Wheelie
20-09-2011, 17:36
als saki weg gaat

Ook dat is helaas niet ondenkbaar.

biggz
20-09-2011, 17:44
Ook dat is helaas niet ondenkbaar.

Weet jij iets wat wij niet weten?

Kemal
20-09-2011, 17:45
Ben benieuwd hoe het contractueel allemaal is geregeld cq vastgelegd..

Wheelie
20-09-2011, 17:49
Weet jij iets wat wij niet weten?
Ja

tnk2k
20-09-2011, 17:50
Vertel dan?

T15Boxing
20-09-2011, 17:56
Hmm. Alistair had veel baat bij GG vooral met zijn kickbox talent. Als hij niet meer met de beste kickboxers ter wereld regelmatig kan sparren kan dat gevolgen hebben voor zijn skills lijkt me. voor de rest ben ik hier neutraal over.

lopez86
20-09-2011, 17:59
Alsof dat zo vergezocht is.

Natuurlijk is dat vergezocht.
Alsof ze bij Zuffa er een moer om geven waar hun vechters trainen.
Dan zou iedereen bij Greg Jackson onderhand vertrokken zijn.
Slaat helemaal nergens op deze redenatie.

biggz
20-09-2011, 18:02
Ja

Benieuwd wanneer we het krijgen te horen

Wheelie
20-09-2011, 18:02
Reactie van Alistair:

I would like to make a statement regarding the recent news of the separation from my long-time management Golden Glory. As with any relationship, there are good times and bad times - you have your common ground and your differences. As with any relationship, you have trust. When differences lead to a breach of trust, there's no turning back and no way to continue a positive, working relationship. I don't air my dirty laundry. I would appreciate the respect regarding my privacy to not disclose any further details on this matter.
Again, I would like to thank team Golden Glory for all the years we worked together and wish them success for the future.

Wheelie
20-09-2011, 18:04
Staat ook op twitter Twitter (http://twitter.com/#!/Alistairovereem)

univers1l
20-09-2011, 18:05
ga ervanuit dat ze dus met ruzie uit elkaar zijn gegaan.

als dat zo is. jammer.
GG heeft alistair wel in the picture gezet. zijn fame begon voornamelijk bij dynamite tegen badr.
en heeft veel aan k1 te danken mede door GG. daarvoor was hij wel okay.

maar goed ergens zal hij wel gelijk hebben, want bij de ufc moet hij wel doorgroeien en dat zal bij GG niet lukken.

T15Boxing
20-09-2011, 18:07
Dat is nou jammer, wat er ook gebeurd is. om op die manier uit elkaar te gaan is gewoon jammer want ik denk toch dat GG de beste team was voor Alistair.

Kemal
20-09-2011, 18:13
Duidelijk, de basis is vertrouwen, als dat van welke kant dan ook niet goed zit, is een breuk het beste cq noodzakelijk

redjuh
20-09-2011, 18:22
zal de GG t-shirt verkoop wel nekken trouwens

redjuh
20-09-2011, 18:27
ze hebben de scene met zijn monoloog uit Amsterdam Heavy geknipt

Tony Galento
20-09-2011, 18:30
dan zal hij na z'n vechtsport carrière in een gat vallen. een glanzende toekomst als acteur is nu wel verkeken.

lopez86
20-09-2011, 18:33
Ja

Naja, als de aap toch uit de mouw is: Saki is niet de enige kan ik je vertellen...

knift
20-09-2011, 18:36
Golden Glory is imo 1 van de bekenste sport scholen ter wereld dus dat dit gebeurt met het parade paardje (ali o) is jammer wat er gebeurt is weet ik uiteraard niet en hoef het ook niet te weten, hoop alleen dat iedereen met respect met elkaar om blijft gaan, en niet met modder gaan lopen gooien maar daar acht ik beide partijen profesioneel genoeg voor.

justsomeone
20-09-2011, 18:36
wie volgen er?

biggz
20-09-2011, 18:43
GG heeft alistair wel in the picture gezet. zijn fame begon voornamelijk bij dynamite tegen badr.


Ik weet niet onder welke steen jij leeft?
AO was allang voor die tijd bekend.

Lionheart
20-09-2011, 18:49
Jammer, maar ik denk dat Ali weet wat het beste is voor hem, dus het zal een goede stap zijn.

Martijn en Roberto die blijven zeker deel uitmaken van zijn team (denk/hoop ik).

the boxer
20-09-2011, 19:00
Naja, als de aap toch uit de mouw is: Saki is niet de enige kan ik je vertellen...

sssssssssssstttttttttt ;)

blackadder
20-09-2011, 19:08
Reactie van Alistair:

I would like to make a statement regarding the recent news of the separation from my long-time management Golden Glory. As with any relationship, there are good times and bad times - you have your common ground and your differences. As with any relationship, you have trust. When differences lead to a breach of trust, there's no turning back and no way to continue a positive, working relationship. I don't air my dirty laundry. I would appreciate the respect regarding my privacy to not disclose any further details on this matter.
Again, I would like to thank team Golden Glory for all the years we worked together and wish them success for the future.
A whole lot of niets zeggende nothing dus.

blackadder
20-09-2011, 19:12
Duidelijk
Oh? Wat is er zo duidelijk? Er staat niks wat niet ook in Wheelie's openingspost stond.

GM
20-09-2011, 19:34
precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!

"die management " ???

Zegt alweer genoeg lijkt me zo

micha
20-09-2011, 19:38
wat triest dit zeg....

Kemal
20-09-2011, 19:38
Oh? Wat is er zo duidelijk? Er staat niks wat niet ook in Wheelie's openingspost stond.

Voor mij is het duidelijk, toen was het nog een gerucht, nu een feit ;)

Lennie
20-09-2011, 19:43
He(Bas Boon) told Fighters Only, “There is a management contract in place and as long as this is honored we are fine with the decision from Alistair and wish Alistair much success in his further career.”


Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Exclusive: Bas Boon comments on Overeem departure (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=7708)


Kan helaas dus nog een vies spelletje worden.

Harrie Nak
20-09-2011, 19:46
He(Bas Boon) told Fighters Only, “There is a management contract in place and as long as this is honored we are fine with the decision from Alistair and wish Alistair much success in his further career.”


Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Exclusive: Bas Boon comments on Overeem departure (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=7708)


Kan helaas dus nog een vies spelletje worden.Daar lijkt het op...


"I wasn't really surprised, actually, after the last three months because he already had a lot of different ideas on how he would divide certain percentages which were normal in the past, and apparently, are not now," he said. "I think the judge will decide on this issue that we have, and when that is decided, we will see who was right and who was not."

UFC's Alistair Overeem splits from Golden Glory, manager hints at legal action | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/25312/alistair-overeem-splits-from-golden-glory-manager-hints-at-legal-action.mma)

ChingChong
20-09-2011, 19:48
wat triest dit zeg....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:rotflm ao:

YoMarK
20-09-2011, 19:48
Toch jammer, het zal lastig worden om het niveau van trainers en sparringspartners te evenaren bij een ander team.

univers1l
20-09-2011, 19:52
Ik weet niet onder welke steen jij leeft?
AO was allang voor die tijd bekend.

hoezo?
AO was voor die tijd een okay vechter, meer niet. hij kreeg na die KO tegen hari meer bekendheid.
ik heb het niet over dat hij niet bekend was en bij pride vocht, maar na hari begon hij k1 te draaien en werd internationaal bekender.

YoMarK
20-09-2011, 19:57
Net alsof de K1 bekend is in de USA.

delightone
20-09-2011, 20:19
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:rotflm ao:

Dit is humor^

micha
20-09-2011, 20:22
cjing chong spoort niet

delightone
20-09-2011, 20:25
Daar lijkt het op...



UFC's Alistair Overeem splits from Golden Glory, manager hints at legal action | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/25312/alistair-overeem-splits-from-golden-glory-manager-hints-at-legal-action.mma)


Snap ik ergens wel Bas Boon ziet zijn kip die de gouden eieren legde vertrekken.

Het is zuur en kut voor GG omdat die veel tijd en energie hebben gestopt in het imago en het merk Alistair Overeem.
Maar aan de andere kant Alistair was wel degene die de klappen aan het happen was in de ring.

Dus in mijn ogen vrij is om te doen wat hij wil, maar het zou me niet verbazen dat BB een contract ala don king praktijken heeft

delightone
20-09-2011, 20:27
ik vond het hem wel komisch.

delightone
20-09-2011, 20:32
Ja

Goed weer vandaag he?

*fluister mode aan*

Het pssssssst zeg nou wat je weet over Gokhan Saki, ik zal het niemand vertellen eerlijk waar.........


*fluister mode uit*

Echt wel genoten vandaag jij?

Illest
20-09-2011, 20:56
Ik ben benieuwd wat de rol van Zuffa (UFC) in deze affaire is....

Zij hebben hier zeker baat bij....misschien dat ze hem lekker hebben gemaakt om een lucratieve situatie te schetsen waarin GG geen deel meer van uitmaakt....

Makkelijk zaken doen voor hun, meer geld voor Ali.....win-win situatie.....tuurlijk blijft het gissen....want ik was er niet bij...

Misschien is het type management van GG wel passe.....ik twijfel er geen moment aan dat ze goeie dingen voor de carriere van vechters doen en gedaan hebben, maar ook zonder zo'n management kun je als vechter, zeker van het kaliber Overeem, prima uit de voeten...

Ali is bittere noodzaak voor GG, hij is immers hun paradepaardje, maar GG is geen noodzaak voor Ali...


Ergens vind ik dit wel lachen, al is het alleen al omdat Micha en Jamila op een dag als deze serieus overwogen moeten hebben uit het leven te stappen:lol:

redjuh
20-09-2011, 20:59
anyway dit zal ook wel bij het mediacircus horen, want 3 maanden terug was Golden Glory nog het beste vechtsport team ter wereld, en nu ineens lijken het een stelletje bandieten met b-klassers. dat gaat natuurlijk helemaal nergens over he people.

ik vermoed dat dit gewoon onderdeel is van een soort WWE-achtig scenario, waarbij een geënsceneerde 'drama-breuk' het best in het straatje past van dana en co. wellicht gaat er nog es iemand kwaad weg bij zuffa en schrijft deze een bio en komen alle vieze zaakjes boven tafel.
Zuffa-gate

...

El Bambino
20-09-2011, 21:01
Hadden de Mayas gelijk en is einde van de wereld nabij???
Ff serieus..dit is topsport en bij topsport hoort dit, niet meer dan normaal dat twee partijen uit elkaar gaan.
Wens ALI veel succes !

tnk2k
20-09-2011, 21:09
Naja, als de aap toch uit de mouw is: Saki is niet de enige kan ik je vertellen...


Dus saki gaat ook weg????? En nog meer?????

Bromios
20-09-2011, 21:15
Ik ben een beetje bevooroordeeld door het boek van hoost maar ik begrijp uit de tweet van ali dat gg hem belazerd heeft en dat hij daarom weg gaat. Dan heeft BB geen poot om op te staan bij een rechtzaak.

En een paardekop in zijn bed gooien heeft ook weinig zin. Dan gaat ie naar de keuken en gooit hem in de pan ;)

rollermanskunk
20-09-2011, 21:21
Er is meer aan de hand. Ik vond het al vreemd dat in één keer alle GG fighters werden gecut door Zuffa/Strikeforce. De betalingen direct aan de fighters of het management was volgens mij niet de ware reden. We kunnen nu alleen maar gissen en speculeren.

Een vertrouwenskwestie volgens Overeem, ik hou het op een financieel akkefietje. Zwart geld, investeringen in onzuivere zaken, achterhouden gages? Het kan van alles zijn. Zou de baas van GG (en ik bedoel niet Bas Boon) er iets mee te maken hebben?

Ik krijg een "Zwolsman deja vu"

STERKE JERKE
20-09-2011, 21:25
Dat zal waarschijnlijk het logische gevolg zijn dat hij bij UFC gaat vechten die de vechters rechtstreeks betaald ipv een management.
Dit vermoeden had ik ook.

Tony
20-09-2011, 21:48
Poe hey. Denk ik ff relax weekje op center parcs te zitten. Check ik MF op mijn iphone, lees ik dit ....

Damn

bryan
20-09-2011, 22:15
Denkt dat AO ook wel als drukmiddel in gebruikt met de gehele strikeforce deal.... toen dat verkeerd uit pakt en geheel GG werk ontslagene en Ali later met Dana heeft gepraat en misschien wel de communicatie heeft gezien dat hij zich niet langer wil inzetten voor een heel team maar liever voor zichzelf. Always look our for number one...yourself. Hij moet gewoon een goede manager zoeken die de Amerikaanse markt goed kent en hem daar goed kan positioneren voor leuke sponsorcontracten.. en hem niet in C klasse movies laat meedraaien

cholitzu
20-09-2011, 22:56
Ik ben een beetje bevooroordeeld door het boek van hoost maar ik begrijp uit de tweet van ali dat gg hem belazerd heeft en dat hij daarom weg gaat. Dan heeft BB geen poot om op te staan bij een rechtzaak.

En een paardekop in zijn bed gooien heeft ook weinig zin. Dan gaat ie naar de keuken en gooit hem in de pan ;)

lol

NESCIO
20-09-2011, 23:04
Het hele GG imperium is langzaam aan het instorten.......

Op de een of andere manier vind ik het toch jammer, was toch mooi geweest daar een heel Nederlands team aan de kooi.

mean machine
21-09-2011, 00:15
blub blub blub

biggz
21-09-2011, 00:17
AO vs BB in de octagon

blackadder
21-09-2011, 00:27
Het hele GG imperium is langzaam aan het instorten.......

Op de een of andere manier vind ik het toch jammer, was toch mooi geweest daar een heel Nederlands team aan de kooi.
Misschien ook maar beter. Kan men in ieder geval weer, terecht, zeiken waarom we zo iets niet in Nederland hebben maar vrougah was er toch....

rollermanskunk
21-09-2011, 03:25
Ook Saki weg bij GG?
http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=861:rumor-gokhan-saki-and-others-possibly-also-leaving-golden-glory&catid=36:k-1
UPDATE- CONFIRMED: GOKHAN SAKI AND OTHERS POSSIBLY ALSO LEAVING GOLDEN GLORY

Bas Boon spoke with LiverKick.com, when prompted on Saki leaving, "Not that I am aware of..." Other sources still insist that Saki has left. UPDATE 19:51 Eastern Time: Received independent confirmation from a source close to both Saki and Golden Glory that Saki is indeed out of Golden Glory. Glory has not finalized talks with K-1 yet and is apparently not working well with It's Showtime, so look carefully and put two and two together for other possible departures.
When it rains it pours. Earlier today it was announced that Alistair Overeem was leaving his home management and team of Golden Glory. Overeem has been a part of the Golden Glory umbrella for about twelve years now, since the formation of the team. Overeem has been described by Bas Boon as like "family" to him and the team, and Golden Glory trainer Martijn de Jong has been known to be very good friends with Alistair.
There has been a rumor that some of us have been sitting on for a while as it wasn't clear if it was ever going to come to fruition, but apparently it has. The latest rumor is that Gokhan Saki has also left team Golden Glory, but this has not been confirmed. LiverKick.com has reached out to Bas Boon for comment on this but have not heard back from him of yet. Generally speaking, we do not like to post rumors like this, but it has been a longstanding rumor, persisting for the better part of this year and with it coming out into the public's eye, now is as good of a time as any to talk about it.
Gokhan Saki had apparently been unhappy with Team Golden Glory for quite a while now, going as far back as last year's K-1 World Grand Prix. We had heard from multiple sources that Saki was aggressively looking for a way out of his contract with Golden Glory and looking to relocate and enter the world of MMA. While he could easily make a transition to MMA within the Golden Glory camp, he has been looking for new representation and for a new home to train, apparently sick of working with Golden Glory. This afternoon Percy Crawford of FightHype.com (http://twitter.com/#%21/MrFighthype/statuses/116279758949584896) confirmed that he was indeed bringing Gokhan Saki stateside and helping him find a trainer. According to everyone's favorite MMA personality Bloodstain Lane, a "BIG TIME" boxing trainer.
The rumor doesn't stop with Gokhan Saki, though. There has been rumblings that Bas Boon's sick leave over the summer caused some massive internal problems at Golden Glory. Problems with Strikeforce and other big business deals that fell through had caused some friction between fighters, trainers and management with talks of some big names within the camp possibly leaving to pursue other options.
We'll give you more information when we have it.

Ulis-E
21-09-2011, 04:59
damn, we zitten hier recht op de bron... en dan moeten we deze info vernemen van een Amerikaanse website? beetje jammer.. komop mixfight kunnen jullie niets bevestigen?

Justinian
21-09-2011, 06:32
damn, we zitten hier recht op de bron... en dan moeten we deze info vernemen van een Amerikaanse website? beetje jammer.. komop mixfight kunnen jullie niets bevestigen?
Ik kan in ieder geval zeggen dat wij geruchten hebben vernomen (uit betrouwbare bron) dat Saki - en ook een of meer andere vechters! - is/zijn vertrokken. Ik heb de vraag voorgelegd aan Bas Boon en wacht nog even op de reactie. Daarvoor heb ik hem om een reactie gevraagd over het vertrek van Alistair en hij heeft me een aantal interessante nieuwtjes gegeven!! Bas Boon over vertrek Alistair Overeem en nieuwe UFC-contracten voor Siyar Bahadurzada en John Olav Einemo! (http://www.mixfight.nl/portal/2011/09/21/bas-boon-over-vertrek-alistair-overeem-en-nieuwe-ufc-contracten-voor-siyar-bahadurzada-en-john-olav-einemo/)

Justinian
21-09-2011, 08:16
Reactie Bas Boon over evt. vertrek Saki:


Bas Boon: Mij niet bekend, er zal ongetwijfeld een hoop onvrede zijn, als je lang moet wachten op betalingen en onzekerheid over hoeveel gevechten je gaat vechten kan ik mij de frustratie goed voorstellen.

Als er aardbevingen tsnuamies en nucleiare rampen zijn in Japan boven op een slecht financiel klimaat wereldwijd en een inval bij 20 kantoren van full tilt wereldwijd (hoofdsponsor van vele vechtsport evenementen) word het er allemaal niet makkenlijker op.

Iedereen moet zijn eigen weg bewandelen in het leven en afwegen wat wel of niet goed is voor hun.
Vaak kun je pas achteraf oordelen wat de conseqentie daarvan is.

You don't know what you miss till its gone!

Motley Crue

YoMarK
21-09-2011, 08:27
Ok, niet alleen maar slechts nieuws voor GG, Jon Olav en Siyar zien we dus waarschijnlijk binnenkort(weer) in de UFC, tnx vor het posten Justinian.

Garcia
21-09-2011, 08:53
And the soap continues....

Of je nou fan of geen fan bent van Golden Glory, jammer is dit zeker. Hoe meer Nederlandse teams er bij de UFC zitten hoe beter voor onze opkomende talenten ivm inkomsten. Nu is enkel Team Schreiber met Stefan Struve het enige Nederlandse team wat bij de UFC zit. Ik ben erg benieuwd waar Alistair en eventueel de rest naar toe gaan.

Illest
21-09-2011, 09:55
*genotmodus aan*

ik kan me de 'goede' tijden nog herinneren dat GG (en BB) iedereen wel ff vertelde hoe het moest hier op het forum...

totaal geen medelijden met GG dus...:lol:

*genotmodus uit*

YoMarK
21-09-2011, 10:08
Ik snap dat GG gehaat niet zo eigenlijk. Ja, GG is af en toe nogal irritant aanwezig met bepaalde over-the-top positieve posts over zichzelf, maar waarom mensen dat niet met een korrel zout kunnen nemen is mij onduidelijk.
GG zorgt imho voor veel goede dingen op vechtsportgebied.

Bromios
21-09-2011, 11:26
Ik snap dat GG gehaat niet zo eigenlijk. Ja, GG is af en toe nogal irritant aanwezig met bepaalde over-the-top positieve posts over zichzelf, maar waarom mensen dat niet met een korrel zout kunnen nemen is mij onduidelijk.
GG zorgt imho voor veel goede dingen op vechtsportgebied.

Je kunt best een grote bek hebben als het je meezit maar wees dan ook een waardig verliezer...

Justinian
21-09-2011, 11:40
Je kunt best een grote bek hebben als het je meezit maar wees dan ook een waardig verliezer...
Ik begrijp je punt, maar Bas reageerde wel snel op mijn mailtjes. Ook begrijp ik, als geen anders ;), dat je in dit soort situaties niet het achterste van je tong kunt laten zien (geldt voor beide partijen).

rollermanskunk
21-09-2011, 11:49
Ik begrijp je punt, maar Bas reageerde wel snel op mijn mailtjes. Ook begrijp ik, als geen anders ;), dat je in dit soort situaties niet het achterste van je tong kunt laten zien (geldt voor beide partijen).
Vraag Boon eens of het waar is dat hij ook co-promotor wordt van de aanstaande K1-events en dat in ieder geval Zimmerman en Schilt wel zullen deelnemen.

Peter0711
21-09-2011, 12:17
Wat een puinhoop is het zeg. Ik hou van vechtsport,maar ik heb een beetje het idee dat de ego's waar we nu (zeker) de laatste jaren van mogen mee genieten nu uiteindelijk ook de oorzaak zijn deze situatie.

Ik vind het erg jammer dat ik als vechtsportliefhebber keer op keer met dit soort problemen word geconfronteerd. Tegenwoordig vecht een goede vechter maar 1 per jaar,en die hele periode ertussen kunnen we praktisch van een soap genieten.. Erg jammer

Ik hoop dat we weer vanzelf leuke line-ups krijgen en met enige regelmaat naar gevechten kunnen kijken van onze helden,en niet mee mogen/moeten genieten van continu sponser / contract onderhandelingen of ruzies of andere problemen..

Echt jammer.. Ik verlang zo terug naar die dagen dat je gewoon de K1 het hele jaar door kon volgen en daarbij nog een aantal geweldige gala's in Nederland kon bekijken / bezoeken,en ik voor wat inside information / uitslagen op Mixfight kwam om daar met andere fans over te praten..

Waar gaat dit naar toe?

justsomeone
21-09-2011, 12:23
Ik denk dat er maar 1 partij slechter van wordt hoor

Bromios
21-09-2011, 12:57
Ik begrijp je punt, maar Bas reageerde wel snel op mijn mailtjes. Ook begrijp ik, als geen anders ;), dat je in dit soort situaties niet het achterste van je tong kunt laten zien (geldt voor beide partijen).

Ik heb het niet over bas ;)

Justinian
21-09-2011, 13:39
Ik heb het niet over bas ;)
Ah ok, geen probleem ;)

Boelly92
21-09-2011, 16:00
ik heb weinig tot geen verstand van management maar krijg er ergens toch een beetje goede tijden slechte tijden gevoel bij ...

Kemal
21-09-2011, 16:51
Alistair Overeem Splits With Golden Glory, Possibly More to Follow (http://www.mmafighting.com/2011/09/21/alistair-overeem-splits-with-golden-glory-possibly-more-to-foll/)

TOON
21-09-2011, 17:22
wow, ff een paar dagen weg van het internet en dan deze nieuwtjes, erg verrassend toch wel!
maar logisch dat ze niet teveel loslaten over de reden als er nog zaken geregeld moeten worden, we zullen het te zijner tijd vast wel een keer te horen krijgen. Vervelend voor Martijn.....denk ik....

Als Ali zich op de states wil gaan richten is een US-management wellicht wel wat handiger dus dat zou wel een goede zet zijn.
Op zich was het niet vreemd dat hij zich in de US wilde voorbereiden bij een andere gym, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het toen al duidelijk was dat het einde verhaal GG zou zijn, das toch veel te kort door de bocht?

ach ja, hoop vooral dat het geen gevolgen heeft voor z'n prestaties!! denk dat het best wel wat invloed heeft op je als persoon en vechters als je je 'familie' na zoveel jaar met blijkbaar wel wat bad feeling achter je laat....

XanaduNL
21-09-2011, 23:36
Ik post het maar hier:

gokhantherebel (http://twitter.com/#%21/gokhantherebel) gokhan saki
Ik ben helemaal niet weg van golden glory vecht gewoon voor gg jongens!!!

gokhantherebel (http://twitter.com/#%21/gokhantherebel) gokhan saki
En na 28 jan ga ik voor een ander sport jullie horen dat nog wel ;)

bananenplukster
21-09-2011, 23:58
Ik post het maar hier:

gokhantherebel (http://twitter.com/#%21/gokhantherebel) gokhan saki
Ik ben helemaal niet weg van golden glory vecht gewoon voor gg jongens!!!

gokhantherebel (http://twitter.com/#%21/gokhantherebel) gokhan saki
En na 28 jan ga ik voor een ander sport jullie horen dat nog wel ;)

Ooooo spannend welke sport zal het zijn?laat me raden mma........
Het is een kwestie van tijd tot ook saki weggaat. Overeem weg,karaev weg,jamila weg(in geen velden te bekennen), zimmerman traint ergens anders maar ook hij gaat zijn vrienden overeem en saki achterna ;)

Petrosyan188
21-09-2011, 23:59
Ooooo spannend welke sport zal het zijn?laat me raden mma........
Het is een kwestie van tijd tot ook saki weggaat. Overeem weg,karaev weg,jamila weg(in geen velden te bekennen), zimmerman traint ergens anders maar ook hij gaat zijn vrienden overeem en saki achterna ;)

in de wandelgangen gaan ook trouwens de geruchten dat micha weg is... dat zou helemaal een aderlating voor ze zijn denk ik.

bananenplukster
22-09-2011, 00:05
in de wandelgangen gaan ook trouwens de geruchten dat micha weg is... dat zou helemaal een aderlating voor ze zijn denk ik.

Neeeeeeeeeeee dat meen je niet 0_0, einde van het GG imperium zonder micha zijn ze nergens!!!!

arielhelwani
22-09-2011, 00:15
Neeeeeeeeeeee dat meen je niet 0_0, einde van het GG imperium zonder micha zijn ze nergens!!!!

micha, jamila en bas boon hoor je alleen als er "goed" nieuws rond GeenGehoor is

blackadder
22-09-2011, 00:27
Ooooo spannend welke sport zal het zijn?laat me raden mma........
Ik gok boksen. Aangezien hij en Bloodstain een paar regels lager over Mayweather praten en Saki zegt...lees zelf maar.

arielhelwani
22-09-2011, 00:47
van de buren:

AO op bezoek bij Kings MMA
ff gejat:

From Kings MMA (Rafael Cordeiro) twitter:

Recebemos a visita de Alistar Oveerem na @kings_mma na ultima semana. yfrog Photo : http://yfrog.com/kk6xetjj (http://yfrog.com/kk6xetjj) Shared by kings_mma

Translation: We were visited by Alistair @ kings_mma Oveerem in the last week.

http://desmond.yfrog.com/Himg740/scaled.php?tn=0&server=740&filename=6xetj.jpg&xsize=640&ysize=640

delightone
22-09-2011, 00:57
van de buren:

AO op bezoek bij Kings MMA
ff gejat:

From Kings MMA (Rafael Cordeiro) twitter:

Recebemos a visita de Alistar Oveerem na @kings_mma na ultima semana. yfrog Photo : http://yfrog.com/kk6xetjj (http://yfrog.com/kk6xetjj) Shared by kings_mma

Translation: We were visited by Alistair @ kings_mma Oveerem in the last week.

http://desmond.yfrog.com/Himg740/scaled.php?tn=0&server=740&filename=6xetj.jpg&xsize=640&ysize=640

Als ie in amerika ga trainen lijk dit me zeker een goede gym voor alistair, ik denk dat hij gelijk een zwarte band mauy thai krijgt van cordeiro:lol:
Maar ff serieus veel cordeiro een goede standup coach en er zitten best wat goede worstelaars en Bjj gasten daar.

Asura
22-09-2011, 02:12
Worstelaars niet, wel goede BJJ-ers zoals Werdum. Munoz traint wel bij hun, maar deze heeft geen idee hoe hij zijn worstelen op MMA moet afstemmen. Cordeiro is zeker een goede coach, ook al doen mensen vaak lacherig om zijn banden systeem.

rollermanskunk
22-09-2011, 03:36
Overeem en Werdum weer samen in de gym? Dat gaat denk ik niet gebeuren. Een Braziliaanse camp lijkt me niet geschikt. M

micha
22-09-2011, 05:28
Neeeeeeeeeeee dat meen je niet 0_0, einde van het GG imperium zonder micha zijn ze nergens!!!!


dat zou je wel willen he

Ik ga nergens heen. Maar de geschiedenis heeft uitgewezen dat het met de carierre van vechters die weggaan bij GG nooit zo goed afloopt. Zie Yvel Herring en vele anderen

MMAFAN-1122
22-09-2011, 08:27
dat zou je wel willen he

Ik ga nergens heen. Maar de geschiedenis heeft uitgewezen dat het met de carierre van vechters die weggaan bij GG nooit zo goed afloopt. Zie Yvel Herring en vele anderen

Tja...................

MMAFAN-1122
22-09-2011, 08:28
Overeem en Werdum weer samen in de gym? Dat gaat denk ik niet gebeuren. Een Braziliaanse camp lijkt me niet geschikt. M

Waarom niet? Ik denk van wel!!!

R.H.
22-09-2011, 08:33
dat zou je wel willen he

Ik ga nergens heen. Maar de geschiedenis heeft uitgewezen dat het met de carierre van vechters die weggaan bij GG nooit zo goed afloopt. Zie Yvel Herring en vele anderen

jezus, jij brengt zielig zijn echt naar een heel nieuw niveau zeg..

lopez86
22-09-2011, 08:55
dat zou je wel willen he

Ik ga nergens heen. Maar de geschiedenis heeft uitgewezen dat het met de carierre van vechters die weggaan bij GG nooit zo goed afloopt. Zie Yvel Herring en vele anderen

Dat is omdat er in NL weinig opties zijn.

ArjanV
22-09-2011, 09:17
Overeem had al een paar jaar eerder weg moeten zijn bij GG!
Waarschijnlijk had hij dan niet gevochten tegen een hele lijst opgewarmde lijken en pannekoeken en had hij misschien al eerder bij de UFC gezeten,was hij misschien wel de eerste geweest die Fedor had verslagen en was hij nu de grote man geweest (en dan niet alleen in Nederland!)

Nu wil ik niet beweren dat het enkel en alleen de schuld is van GG dat er nooit een gevecht is geweest tussen Fedor en Overeem maar de verstandhouding tussen GG en M1 heeft er voor gezorgt dat zo'n gevecht er nooit zou komen...had Overeem niet meer bij GG gezeten destijds en wel/meer tegen toppers gevochten had M1/Fedor niet om hem heen gekunnen.

RamonaS
22-09-2011, 09:31
Overeem had al een paar jaar eerder weg moeten zijn bij GG!
Waarschijnlijk had hij dan niet gevochten tegen een hele lijst opgewarmde lijken en pannekoeken en had hij misschien al eerder bij de UFC gezeten,was hij misschien wel de eerste geweest die Fedor had verslagen en was hij nu de grote man geweest (en dan niet alleen in Nederland!)

Nu wil ik niet beweren dat het enkel en alleen de schuld is van GG dat er nooit een gevecht is geweest tussen Fedor en Overeem maar de verstandhouding tussen GG en M1 heeft er voor gezorgt dat zo'n gevecht er nooit zou komen...had Overeem niet meer bij GG gezeten destijds en wel/meer tegen toppers gevochten had M1/Fedor niet om hem heen gekunnen.

Achteraf oordelen is altijd zo gemakkelijk!
Waarschijnlijk had hij, misschien was hij,....hoog gehalte aan glazen bol aannames.

FOCUS
22-09-2011, 10:16
als als als

joost
22-09-2011, 10:33
Overeem had al een paar jaar eerder weg moeten zijn bij GG!
Waarschijnlijk had hij dan niet gevochten tegen een hele lijst opgewarmde lijken en pannekoeken en had hij misschien al eerder bij de UFC gezeten,was hij misschien wel de eerste geweest die Fedor had verslagen en was hij nu de grote man geweest (en dan niet alleen in Nederland!)

Nu wil ik niet beweren dat het enkel en alleen de schuld is van GG dat er nooit een gevecht is geweest tussen Fedor en Overeem maar de verstandhouding tussen GG en M1 heeft er voor gezorgt dat zo'n gevecht er nooit zou komen...had Overeem niet meer bij GG gezeten destijds en wel/meer tegen toppers gevochten had M1/Fedor niet om hem heen gekunnen.

http://www.youtube.com/watch?v=9rmUZQrvF5o

Bromios
22-09-2011, 10:45
Ik ben ontzettend benieuwd wat Martijn gaat doen.

Mauro
22-09-2011, 11:00
Ik ben ontzettend benieuwd wat Martijn gaat doen.
Ja idd, iemand al iets van een reactie van hem gezien ?

Italian*Berlusconi*
22-09-2011, 11:18
tering zit ik een weekje in italie en mis dit dan weer haha.. kan iemand ff kort samenvatten hoe en wat?? :)

TOON
22-09-2011, 11:30
Ik ben ontzettend benieuwd wat Martijn gaat doen.

x2 das idd ook waar ik erg benieuwd naar ben ja...blijven natuurlijk ook wat vechters bij GG die hij altijd traint....

Bromios
22-09-2011, 11:46
x2 das idd ook waar ik erg benieuwd naar ben ja...blijven natuurlijk ook wat vechters bij GG die hij altijd traint....

Daarom juist. Of hij blijft bij AO en laat de rest achter (en die traint hij ook al jaaaaaren) of hij blijft bij GG en laat AO gaan. Lijkt me een lastig verhaal. Maar ik begreep dat hij met vakantie was/is ?

RamonaS
22-09-2011, 11:49
Ik ben ontzettend benieuwd wat Martijn gaat doen.

Wat zou Martijn moeten gaan doen dan? Zou hij nu dan achter de reet van de almachtige Ali O moeten aanrennen?

Martijn is onderdeel van team gg, blijft dat ook en bovendien is Alistair niet de enige vechter die Martijn begeleid.

blackadder
22-09-2011, 12:03
tering zit ik een weekje in italie en mis dit dan weer haha.. kan iemand ff kort samenvatten hoe en wat?? :)
Overeem weg bij GG. Sommigen: HAHAHAHAHA....cooollll GG gaat kapot nu...hahahahahalmao...Saki weg bij GG...GG nu helemaal dood...coooooooolll...Saki via Twitter: Ik ben niet weg bij GG....sommigen: Saki weg bij GG...hahahahahaha...lmao...coooollll GG dood...hahahahaha

Vinand
22-09-2011, 12:49
whats up jamilla?

Garcia
22-09-2011, 13:14
Overeem weg bij GG. Sommigen: HAHAHAHAHA....cooollll GG gaat kapot nu...hahahahahalmao...Saki weg bij GG...GG nu helemaal dood...coooooooolll...Saki via Twitter: Ik ben niet weg bij GG....sommigen: Saki weg bij GG...hahahahahaha...lmao...coooollll GG dood...hahahahaha

Que?

blackadder
22-09-2011, 13:16
Que?
http://www.youtube.com/watch?v=Bq285aruIaI

rollermanskunk
22-09-2011, 13:36
Waarom niet? Ik denk van wel!!!

- taalbarriere
- oud zeer met Werdum
- Brazilaanse kliek (kom je niet zomaar tussen)

AKA lijkt me een betere gym maar dan krijg je weer het Velasquez-verhaal

MMAFAN-1122
22-09-2011, 14:03
- taalbarriere
- oud zeer met Werdum
- Brazilaanse kliek (kom je niet zomaar tussen)

AKA lijkt me een betere gym maar dan krijg je weer het Velasquez-verhaal

Begrijp je punt, maar er trainen toch regelmatig ook niet braziliaanen bij Rafeal Cordeiro zoals krzysztof soszynski?
Maar AKA is idd. een super gym, ben benieuwd welke keuze Overeem zal maken.

lopez86
22-09-2011, 14:52
Kan me niet voorstellen dat Ali bij een gym met BJJ'ers gaat trainen als hij tegen een worstelaar moet vechten.
Daarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker!

micha
22-09-2011, 15:46
[QUOTE=ArjanV;1080551]Overeem had al een paar jaar eerder weg moeten zijn bij GG!
Waarschijnlijk had hij dan niet gevochten tegen een hele lijst opgewarmde lijken en pannekoeken en had hij misschien al eerder bij de UFC gezeten,was hij misschien wel de eerste geweest die Fedor had verslagen en was hij nu de grote man geweest (en dan niet alleen in Nederland!)

denk je werkelijk waar dat Alistair zo'n miljoenencontract had gehad als GG dit niet voor hem had uitonderhandeld?

TOON
22-09-2011, 15:50
Kan me niet voorstellen dat Ali bij een gym met BJJ'ers gaat trainen als hij tegen een worstelaar moet vechten.
Daarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker!

x2
denk dat hij er veel meer aan heeft om bij een team met een sterke worstelachtergrond te gaan trainen
das denk ik zeer belangrijk wil hij slagen in de UFC

elpappi
22-09-2011, 15:59
Er is maar één geschikte trainer daar voor Ali.
http://mmajunkie.com/dyn/images/media/bas-rutten.jpg

micha
22-09-2011, 16:07
Er is maar één geschikte trainer daar voor Ali.
http://mmajunkie.com/dyn/images/media/bas-rutten.jpg

Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker

justsomeone
22-09-2011, 16:17
Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker

Dus?

Hoe zit dat eigenlijk met dat gala.
Is over een paar weekjes al, is er al een Matchmaking?

elpappi
22-09-2011, 16:25
Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker

Ben je er na alle gebeurtenissen nu nog niet achter dat alles modgelijk is in MMA?;)

carlo1
22-09-2011, 16:56
If you think Overeem was overhyped wait till the UFC promotion machine starts making noise about Alistair Overeem, who by now is one of the best-managed fighters in the fight business.

heb niet alle posts gelezen van deze topic, dus misschien is het al gepost, maar moest toch echt even lachen toen ik dit las op de nieuwssite van golden glory. Is mijns inziens nog niet helemaal bijgewerkt.

RamonaS
22-09-2011, 17:13
[QUOTEDaarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker![/QUOTE]


Je denkt het te weten...fabeltjeskrant!

RamonaS
22-09-2011, 17:15
Daarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker!
Je denkt het te weten...fabeltjeskrant!

arielhelwani
22-09-2011, 17:15
If you think Overeem was overhyped wait till the UFC promotion machine starts making noise about Alistair Overeem, who by now is one of the best-managed fighters in the fight business.

heb niet alle posts gelezen van deze topic, dus misschien is het al gepost, maar moest toch echt even lachen toen ik dit las op de nieuwssite van golden glory. Is mijns inziens nog niet helemaal bijgewerkt.

staat ook nog dat mighty mo op 28 mei tegen kharitonov vecht..

basje teveel aan het zwembad? #plons#

Slome
22-09-2011, 18:23
kwam deze tegen ; betere tijden:
http://cdn2.cagepotato.com/wp-content/uploads/2011/06/einemo-message-carwin-and-training-008.jpg

delightone
23-09-2011, 00:26
Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker

FF tussendoor je bent behoorlijk kortzichtig met het over grote deel van je posts.
Durf ook voor jezelf te denken en een mening te vormen en niet alleen alles waar GG of geel/rood in voorkomt de hemel in te prijzen.
En de rest onder te schijten, ik denk dat carrière van alistair inderdaad 2 kanten op kan gaan goed en slecht maar ben er ook van overtuigd dat het niet aan het verlaten van GG zal liggen dan.

Ik moet erbij zeggen dat GG hem goed in de markt heeft gezet mediatechnisch gezien en alistair heeft daar zelf ook aan mee geholpen door in de ring/cage ze best te doen.
Wat me wel tegenzat al die b-films gare spellen en etc waar GG/Bas in liet paraderen, maar goed daar zal ali ook wel een goed belegde boterham aan hebben overgehouden.



Nu weer ontopic ik persoonlijk denk dat het bas geen kut zal uitmaken hoe lief ron is.
Als alistair bij bas rutten aanklopt geeft dat zoveel media voor bas en alistair en zoveel mogelijkheden voor beide mannen.
Om een hoop geld te maken en laten we eerlijk zijn die jongens willen ook graag een goede boterham verdienen toch.
En het zal niet de eerste keer zijn dat een zogenaamde vriend die je eens in de zoveel tijd ziet gepasseerd wordt.

Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik die twee niet snel master and student zie worden maar niet om de reden die jij suggereer.

rollermanskunk
23-09-2011, 01:32
http://gifsoup.com/MzAyMTY4OQhttp://gifsoup.com/imager.php?id=3021689&t=o (http://gifsoup.com/MzAyMTY4OQ) GIFSoup (http://gifsoup.com/)

appelsap
23-09-2011, 04:27
Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker

Wel een behoorlijk long distance relatie.....

Durfal
23-09-2011, 07:50
Zoals altijd draait het weer om geld..........................
Het grote geld heeft werkelijk elke sport kapot gemaakt teveel commercieele belangen en het echte sportieve wordt eruit gehaald,onderlinge kameraadschap verdwijnt voor het grote geld.
Zie het huidige voetbal (kaartje vragen aan de scheids ,schwalbes bij de vleet matennaaien avant la lettre)
de formule 1 waar de coureurs begeleid worden door een perschef die er letterlijk bovenop staat wat er gezegd wordt en ze verder voor iedereen afschermd ( de sponsor bepaald dus echt alles!!!)
Ook in onze vechtsport is het grote geld gearriveerd en dus ook de (te) grote belangen dus wordt het er niet gezelliger op..............................

ReZp
23-09-2011, 08:35
Mmm , Ik denk ook dat het over geld gaat , nu het geld niet meer naar het management gaat maar rechtstreeks naar de vechter.
Het zou mij niets verbazen dat er niet eerlijk over het verdelen van het geld is gehandeld in het verleden.
Want het is wel frappant dat nu de financien rechtstreeks naar de vechter gaat , er opeens een vertrouwensbreuk is op gedoken.
maargoed dit zijn aannames , maar ik houd nu eenmaal van roddelen. :P

micha
26-09-2011, 07:52
FF tussendoor je bent behoorlijk kortzichtig met het over grote deel van je posts.
Durf ook voor jezelf te denken en een mening te vormen en niet alleen alles waar GG of geel/rood in voorkomt de hemel in te prijzen.
En de rest onder te schijten, ik denk dat carrière van alistair inderdaad 2 kanten op kan gaan goed en slecht maar ben er ook van overtuigd dat het niet aan het verlaten van GG zal liggen dan.

Ik moet erbij zeggen dat GG hem goed in de markt heeft gezet mediatechnisch gezien en alistair heeft daar zelf ook aan mee geholpen door in de ring/cage ze best te doen.
Wat me wel tegenzat al die b-films gare spellen en etc waar GG/Bas in liet paraderen, maar goed daar zal ali ook wel een goed belegde boterham aan hebben overgehouden.



Nu weer ontopic ik persoonlijk denk dat het bas geen kut zal uitmaken hoe lief ron is.
Als alistair bij bas rutten aanklopt geeft dat zoveel media voor bas en alistair en zoveel mogelijkheden voor beide mannen.
Om een hoop geld te maken en laten we eerlijk zijn die jongens willen ook graag een goede boterham verdienen toch.
En het zal niet de eerste keer zijn dat een zogenaamde vriend die je eens in de zoveel tijd ziet gepasseerd wordt.

Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik die twee niet snel master and student zie worden maar niet om de reden die jij suggereer.


wie is hier nou kortzichtig:Rumors (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?117035-Rumors)

Ralph
26-09-2011, 21:00
Even los van al het geroddel: is er al bekend waar Alistair aan de slag gaat en of hij wel met Martijn blijft trainen?

Facade
26-09-2011, 22:44
Wat denk je nou zelf?

GM
26-09-2011, 23:22
FF tussendoor je bent behoorlijk kortzichtig met het over grote deel van je posts.
Durf ook voor jezelf te denken en een mening te vormen en niet alleen alles waar GG of geel/rood in voorkomt de hemel in te prijzen.
En de rest onder te schijten, ik denk dat carrière van alistair inderdaad 2 kanten op kan gaan goed en slecht maar ben er ook van overtuigd dat het niet aan het verlaten van GG zal liggen dan.

Ik moet erbij zeggen dat GG hem goed in de markt heeft gezet mediatechnisch gezien en alistair heeft daar zelf ook aan mee geholpen door in de ring/cage ze best te doen.
Wat me wel tegenzat al die b-films gare spellen en etc waar GG/Bas in liet paraderen, maar goed daar zal ali ook wel een goed belegde boterham aan hebben overgehouden.



Nu weer ontopic ik persoonlijk denk dat het bas geen kut zal uitmaken hoe lief ron is.
Als alistair bij bas rutten aanklopt geeft dat zoveel media voor bas en alistair en zoveel mogelijkheden voor beide mannen.
Om een hoop geld te maken en laten we eerlijk zijn die jongens willen ook graag een goede boterham verdienen toch.
En het zal niet de eerste keer zijn dat een zogenaamde vriend die je eens in de zoveel tijd ziet gepasseerd wordt.

Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik die twee niet snel master and student zie worden maar niet om de reden die jij suggereer.

Zijn toch Bas z'n eigen woorden dat het om die reden nooit zal gebeuren.....of jij moet Bas een leugenaar noemen ?

GM
26-09-2011, 23:23
Even los van al het geroddel: is er al bekend waar Alistair aan de slag gaat en of hij wel met Martijn blijft trainen?

Daar is het nu nog te vroeg voor

Petrosyan188
26-09-2011, 23:42
Daar is het nu nog te vroeg voor

vind je? over 3maanden is zijn belangrijkste partij ooit. het zou wel handig zijn als hij binnen nu en een aanta dagen een team vind..

GM
27-09-2011, 00:03
vind je? over 3maanden is zijn belangrijkste partij ooit. het zou wel handig zijn als hij binnen nu en een aanta dagen een team vind..


Ben ik met je eens maar je werkt met mensen en die hebben tijd nodig (ook al is dat er eigenlijk niet) dus vandaar dat ik zei: Dat is nog te vroeg.
Een weekje (of twee) verder komt meer in de richting

Asura
27-09-2011, 02:15
Ben ik met je eens maar je werkt met mensen en die hebben tijd nodig (ook al is dat er eigenlijk niet) dus vandaar dat ik zei: Dat is nog te vroeg.
Een weekje (of twee) verder komt meer in de richting

Je moet ook nog een heel trainingskamp plannen, zorgen dat de juiste mensen er zijn om te helpen enz, dus een weekje is wel het maximum om een kamp te vinden. Als hij een goede gym vind, betekent niet dat hun schema's op 1 lijn zitten. Maar ik denk eigenlijk dat Overeem al wat heeft.

Tsuki
27-09-2011, 10:41
Extreme couture ......... :-)

leuk spelletje dit, lekker gokken

polletje ?

jan sensei kyokushin
27-09-2011, 11:14
Ik gok boksen. Aangezien hij en Bloodstain een paar regels lager over Mayweather praten en Saki zegt...lees zelf maar. helemaal mee eens
BOKSEN ;)