PDA

View Full Version : Rumors



Bas Rutten
25-09-2011, 21:04
He daar allemaal, hoe is het dan?
Ik hoor dat er een verhaaltje aan het rond gaan is op dit forum, dat ik Alistair ga trainen.
Ik wil even laten weten dat dat nooit gaat gebeuren. Ik ben heel erg close met Ron Nyqvist en Cor Hemmers, Ramon Dekkers, etc. Allemaal super gozers, en ik weet dat hun helemaal niets verkeerd hebben gedaan en dat weet ik zeker.
Alle contracten zijn doorgestuurd naar Alistair, daarom heb ik ook tegen Alistair gezegd, toen hij me belde drie dagen geleden “Weet je zeker dat je alles gelezen hebt?” Voordat je zo'n grote beslissing maakt, zorg ervoor dat je het 100% zeker weet, niet er later achter komen dat het een foutje was want dan ben je een hoop goede vriendschappen kwijt.
Plus met de UFC kan er niets gedaan worden, want alles moet door de vechter gelezen en getekend worden, omdat ze die ook direct betalen.

Ik kan/wil er verder niets over kwijt, dat is allemaal tussen hun, ik wilde alleen maar laten weten dat dat gerucht dat ik Alistair ga trainen, niet waar is, op deze manier wordt dit meteen de kop in geduwd voordat mensen denken dat ik dat wel doe. Zoals ik al zei, Ron is een hele goede vriend van me, en een goede vriendschap kan heel erg simpel, niet gekocht worden.

Wat een UFC gisteren he? Freaking Jon Jones, wow, super goed. En wat vind je van Robin van Roosmalen? Niet normaal meer toch, even door iedereen heen gegast, wat een talent! Gefeliciteerd Robin, en William natuurlijk, en laten we niet al de andere mensen die er ook aan mee geholpen hebben vergeten, en dat includes Golden Glory!

Godspeed and party on!

Bas


Godspeed and party on!

Kemal
25-09-2011, 21:09
Bedankt voor je reactie Bas!

Kan je het allemaal nog een beetje vol houden daar in de States..? ;)
Ook nog gefeliciteerd met de 200ste uitzending van inside mma !

Harrie Nak
25-09-2011, 21:23
Een gerucht? Volgens mij meer een algemene wens hier, incluus van mijzelf. Al een idee welke gym hij gaat joinen? Of welke gym denk jij dat goed voor Alistair zou zijn? Kan je verklappen of Martijn hem blijft trainen?

universele
25-09-2011, 22:04
Thnx voor je reactie, wil ook wel weten wat jij een passende gym voor A.O. vind

Soulbringer320
25-09-2011, 22:43
Thx voor de reactie Bas...

rollermanskunk
25-09-2011, 23:08
Tnx Bas

blackadder
25-09-2011, 23:22
Toppie.

ZakKa!
25-09-2011, 23:28
Thanks Bas, altijd leuk als je weer eens post. Ik begin me nu toch echt af de vragen waarom Alistair weg is gegaan bij GG...

Wat een ongelooflijk vet vechtsportweekend trouwens. It's showtime, Dream 17, UFC 135 en Bellator. Ik voel me verwend!

Bromios
25-09-2011, 23:43
Dus Bas gaat alistair trainen...

Silat
26-09-2011, 01:49
Jammer, ik had er nog niet eens over nagedacht, was wel een dreamteam geweest.

micha
26-09-2011, 07:06
Thanks voor je reactie Bas!

Jij bent teminste een echte vriend!

MMAFAN-1122
26-09-2011, 08:14
Bedankt voor je reactie!

micha
26-09-2011, 08:57
dit is toch weer het creëren van 2 partijen, alsof Alistair alle schepen al verbrand heeft.

je hebt zijn persbericht toch gelezen

El Bambino
26-09-2011, 09:07
Toppie Bas, bedankt voor je genomen moeite.

punch
26-09-2011, 09:22
Bedankt! Hij zou de training toch goed kunnen gebruiken. Godspeed and party on

Garcia
26-09-2011, 09:35
Top dat je de moeite heb genomen om even hier een reactie te plaatsen.

Bromios
26-09-2011, 09:39
Waar 2 vechten hebben 2 schuld....

Biiyen
26-09-2011, 09:59
Jammer, ik had er nog niet eens over nagedacht, was wel een dreamteam geweest.

indeed! Die optie was mij ook ontgaan... Jammer dat deze combo niet kan. Ik had het graag willen zien, 2 NL toppers die gezamelijk de UFC HW divisie op zijn kop zetten.

Tony
26-09-2011, 10:38
He daar allemaal, hoe is het dan?
Ik hoor dat er een verhaaltje aan het rond gaan is op dit forum, dat ik Alistair ga trainen.
Ik wil even laten weten dat dat nooit gaat gebeuren. Ik ben heel erg close met Ron Nyqvist en Cor Hemmers, Ramon Dekkers, etc. Allemaal super gozers, en ik weet dat hun helemaal niets verkeerd hebben gedaan en dat weet ik zeker.
Alle contracten zijn doorgestuurd naar Alistair, daarom heb ik ook tegen Alistair gezegd, toen hij me belde drie dagen geleden “Weet je zeker dat je alles gelezen hebt?” Voordat je zo'n grote beslissing maakt, zorg ervoor dat je het 100% zeker weet, niet er later achter komen dat het een foutje was want dan ben je een hoop goede vriendschappen kwijt.
Plus met de UFC kan er niets gedaan worden, want alles moet door de vechter gelezen en getekend worden, omdat ze die ook direct betalen.

Ik kan/wil er verder niets over kwijt, dat is allemaal tussen hun, ik wilde alleen maar laten weten dat dat gerucht dat ik Alistair ga trainen, niet waar is, op deze manier wordt dit meteen de kop in geduwd voordat mensen denken dat ik dat wel doe. Zoals ik al zei, Ron is een hele goede vriend van me, en een goede vriendschap kan heel erg simpel, niet gekocht worden.

Wat een UFC gisteren he? Freaking Jon Jones, wow, super goed. En wat vind je van Robin van Roosmalen? Niet normaal meer toch, even door iedereen heen gegast, wat een talent! Gefeliciteerd Robin, en William natuurlijk, en laten we niet al de andere mensen die er ook aan mee geholpen hebben vergeten, en dat includes Golden Glory!

Godspeed and party on!

Los van dit alles rondom Alistair en jou als "trainer".... Ben je überhaubt nog actief als trainer? Of is dit iets wat voor jou bijna niet meer te doen is ivm jouw knieklachten?

Strange Cutbean
26-09-2011, 10:51
Thanx Bas! Ook voor de spoilers!

marcelt
26-09-2011, 10:59
Goed om je loyaliteit te lezen Bas en dat je Alistair ook aangeraden heb er nog eens goed over na te denken.

En idd JBJ was amazing en Robin v R heeft ook iedereen verbaasd. Wat een supertalent.

Leventdepevent
26-09-2011, 12:10
thanks Bas

maartenjackie
26-09-2011, 12:13
Baas Rutten gewoon ff op het fora. Geweldig. Bedankt voor de reactie. Kunnen we binnenkort via het forum wat fan vragen aan je stellen mr el guapo?

Ush

rollermanskunk
26-09-2011, 12:24
Baas Rutten gewoon ff op het fora. Geweldig. Bedankt voor de reactie. Kunnen we binnenkort via het forum wat fan vragen aan je stellen mr el guapo?

Ush

Je kan hem ook gewoon tweeten. Hij geeft gewoon antwoord. Jongen van de straat zonder kapsones maar wel een legende.

micha
26-09-2011, 12:30
Bas maakt gewoon tijd voor zijn fans en geloof me maar dat hij het al druk zat heeft met dagelijkse werk. Hij heeft filmopnames talkshows en nog veel meer aan zijn hoofd.

wrestler_nl
26-09-2011, 16:29
Thanks Mr. Rutten echt top dat je hier post
BASITO!

redjuh
26-09-2011, 16:48
bas, ik heb een idee. het zou mij logisch lijken wanneer een aantal GG vechters met een contract bij de UFC, op dezelfde card komen te staan. Zullen waarschijnlijk prelims worden, en als jij nou daarvan een keer het commentaar zou willen leveren in het Nederlands... zou echt te gek zijn. of keigaaf...

Bas Rutten
26-09-2011, 19:20
Je kan hem ook gewoon tweeten. Hij geeft gewoon antwoord. Jongen van de straat zonder kapsones maar wel een legende.

Yep, hij heeft gelijk, ik probeer altijd de vragen te beantwoorden op Twitter, als er een "fuck" in de vraag zit, ook al is het goed bedoelt, beantwoord ik meestal niet. Normaal had ik daar niets om gegeven, maar sinds ik met "Cartoon Network" ben, en ik heb kinderen die me volgen, probeer ik er helemaal van weg te blijven, ik zeg het maar zodat je het weet.

Ik mis wel eens een vraag, maar dan RT je hem gewoon, normaal beantwoordt ik ze allemaal. Als ik op mijn iPad zit, dan doe ik het in Engels, omdat die automatische speller constant alles veranderd. Dus niet denken "wat een gek, moet ie nou echt in het Engels antwoorden", want dat is de reden.

Als ik dit niet zeg dan denken mensen ineens dat ik "me anders gedraag" en me "arrogant gedraag", je zal niet geloven hoeveel ik van die idiote opmerkingen krijg, daarom laat ik het je meteen maar weten.

Vragen zoals "wat is je website", of "waar kan ik een o2trainer kopen", een vraag die iedereen gewoon kan Googelen voor een antwoord, blijf ik meestal ook van weg.

Haha, wat een "regels" he? Dat komt omdat ik het afschuwelijk druk heb, en soms dan krijg ik vragen die echt nergens op slaan, als ik daar niet op reageer omdat ik liever aandacht geef aan de "echte" vragen, dan ben ik ineens, zoals ik al zei, "arrogant".

Maar ik ben gewoon hetzelfde gebleven, ben maar niet bang hoor!!

Doei!

oh, mijn twitter: @BasRuttenMMA

Bas

Asura
26-09-2011, 19:33
Top, thanks voor de uitleg Bas. Grappig dat je twitter nu vol zit met kids hehe

Sadix
26-09-2011, 19:56
Yep, hij heeft gelijk, ik probeer altijd de vragen te beantwoorden op Twitter, als er een "fuck" in de vraag zit, ook al is het goed bedoelt, beantwoord ik meestal niet. Normaal had ik daar niets om gegeven, maar sinds ik met "Cartoon Network" ben, en ik heb kinderen die me volgen, probeer ik er helemaal van weg te blijven, ik zeg het maar zodat je het weet.

Ik mis wel eens een vraag, maar dan RT je hem gewoon, normaal beantwoordt ik ze allemaal. Als ik op mijn iPad zit, dan doe ik het in Engels, omdat die automatische speller constant alles veranderd. Dus niet denken "wat een gek, moet ie nou echt in het Engels antwoorden", want dat is de reden.

Als ik dit niet zeg dan denken mensen ineens dat ik "me anders gedraag" en me "arrogant gedraag", je zal niet geloven hoeveel ik van die idiote opmerkingen krijg, daarom laat ik het je meteen maar weten.

Vragen zoals "wat is je website", of "waar kan ik een o2trainer kopen", een vraag die iedereen gewoon kan Googelen voor een antwoord, blijf ik meestal ook van weg.

Haha, wat een "regels" he? Dat komt omdat ik het afschuwelijk druk heb, en soms dan krijg ik vragen die echt nergens op slaan, als ik daar niet op reageer omdat ik liever aandacht geef aan de "echte" vragen, dan ben ik ineens, zoals ik al zei, "arrogant".

Maar ik ben gewoon hetzelfde gebleven, ben maar niet bang hoor!!

Doei!

oh, mijn twitter: @BasRuttenMMA

Bas

regels aanvaard! lets get it on!! Heb wel een paar brandende vragen voor je !

top dat je dit hier doet!

micha
27-09-2011, 07:19
Thanks Bas heel leuk wat je doet voor de kids op cartoonnetwork dan blijven ze teminste een keer in beweging


http://www.youtube.com/watch?v=fjcBNEb2GTo

http://www.youtube.com/watch?v=elc-w0Wnm4c

Harrie Nak
27-09-2011, 09:37
Yep, hij heeft gelijk, ik probeer altijd de vragen te beantwoorden op Twitter, als er een "fuck" in de vraag zit, ook al is het goed bedoelt, beantwoord ik meestal niet. Normaal had ik daar niets om gegeven, maar sinds ik met "Cartoon Network" ben, en ik heb kinderen die me volgen, probeer ik er helemaal van weg te blijven, ik zeg het maar zodat je het weet.

Ik mis wel eens een vraag, maar dan RT je hem gewoon, normaal beantwoordt ik ze allemaal. Als ik op mijn iPad zit, dan doe ik het in Engels, omdat die automatische speller constant alles veranderd. Dus niet denken "wat een gek, moet ie nou echt in het Engels antwoorden", want dat is de reden.

Als ik dit niet zeg dan denken mensen ineens dat ik "me anders gedraag" en me "arrogant gedraag", je zal niet geloven hoeveel ik van die idiote opmerkingen krijg, daarom laat ik het je meteen maar weten.

Vragen zoals "wat is je website", of "waar kan ik een o2trainer kopen", een vraag die iedereen gewoon kan Googelen voor een antwoord, blijf ik meestal ook van weg.

Haha, wat een "regels" he? Dat komt omdat ik het afschuwelijk druk heb, en soms dan krijg ik vragen die echt nergens op slaan, als ik daar niet op reageer omdat ik liever aandacht geef aan de "echte" vragen, dan ben ik ineens, zoals ik al zei, "arrogant".

Maar ik ben gewoon hetzelfde gebleven, ben maar niet bang hoor!!

Doei!

oh, mijn twitter: @BasRuttenMMA

BasAllemaal leuk en aardig Bas, maar nu heb je nog steeds onze vragen van de eerste pagina niet beantwoord. ;)

Bromios
27-09-2011, 10:01
ik heb geen twitter. kan iemand even vragen wat hij vind van de lay-n-pray rage bij de heavyweights en dat hier even posten ? Thanks.

rollermanskunk
27-09-2011, 12:17
ik heb geen twitter. kan iemand even vragen wat hij vind van de lay-n-pray rage bij de heavyweights en dat hier even posten ? Thanks.
Done