PDA

View Full Version : Joop Ubeda



Bartju
26-09-2011, 21:07
Afgelopen zaterdag was ik bij fast en furious waar natuurlijk Joop Ubeda de ref was.
Langs mij zat een man die joop maar erg graag in de spotlight vond willen staan. Nu zie ik ook in andere topics dat ze vonden dat het de joop ubeda show was. Nu vind ik Joop een van de beste refs die er rond loopt. Maar inderdaad ik vond hem ook erg nadrukkelijk aanwezig in de wedstrijden. Wat vinden jullie van Joop en de mensen die zeggen dat ie te nadrukkelijk aanwezig is in de wedstrijden?

Fighting Events
26-09-2011, 21:11
Vond t wel meevallen alleen bij de partij van murthel tegen levin was ie wat boos maar goed die jongens zaten ook wel erg veel te knuffelen

testarossa666
26-09-2011, 21:12
Onzin, Joop is top!

Pansier
26-09-2011, 21:18
Onzin, Joop is top!

x2. Beter eentje die er te goed tussenspringt dan een of andere kloot die er niet tussenspringt indien nodig!

Kemal
26-09-2011, 21:21
Vond dat Joop het ook erg goed deed afgelopen zaterdag

arielhelwani
26-09-2011, 21:24
vind het ook altijd ubeda show..wil graag laten zien wie de baas is

Fighting Events
26-09-2011, 21:41
het lijkt mij toch vrij logisch dat de scheids altijd de bas is in de ring en ja af en toe moet je dat wat duidelijker laten zien.

lopez86
26-09-2011, 21:41
Het is kickboksen. In dat wereldje wil iedereen graag gezien worden. Van schoonmaker tot scheidsrechter.

Leventdepevent
26-09-2011, 21:55
.wil graag laten zien wie de baas is
daar is ie toch scheids voor?

rollermanskunk
26-09-2011, 22:13
Ik vond Vink slechter fluiten zaterdag

Danielos
26-09-2011, 22:33
vind het ook altijd ubeda show..wil graag laten zien wie de baas is

Ben het hier ook wel een beetje mee eens, maar misschien moet het ook wel bij zulke wedstrijden...

E.Ouwerkerk
26-09-2011, 22:35
Zonder anderen tekort te willen doen,vind ik Joop de beste scheidsrechter uit nederland.
Is in zijn wedstrijden de baas in de ring.
Is altijd correct,maar houdt het kort.
Heeft er schijt aan wat het publiek vindt.
Is altijd duidelijk en eerlijk.

Lopen er veel te weinig van rond in onze sport!!!

Tykill
26-09-2011, 22:40
Ik vond het absoluut niet erg, ik snap ook niet waarom mensen denken dat hij dit doet om zich te laten zien! wtf man hij MOET wel consistent zijn en bij Levin die zin in knuffels had moet je hen dan ook steeds uit elkaar trekken... Je kan niet de ene keer wel en de andere keer niet..

Ik wilde graag knok werk zien en je zou denken dat als die 2 steeds uit elkaar gehaald worden dan ze gaan knokken. Maar nee!

Ik vind Levin een super talent maar dit was gewoon het gevecht uitzitten en rustig puntjes maken... Joop was prima

blackadder
26-09-2011, 22:48
Joop heeft alles goed gedaan. T'is niet zijn fout wanneer hij er steeds tussen moet springen. Klaag liever over de vechters die ervoor zorgen dat dat überhaupt nodig is.

justsomeone
26-09-2011, 23:14
Joop is bij uitstek de beste ref. die er is in Nederland.
Maar hij wil inderdaad ook maar al te graag laten zien dat ie er is.

GM
26-09-2011, 23:17
Zonder anderen tekort te willen doen,vind ik Joop de beste scheidsrechter uit nederland.
Is in zijn wedstrijden de baas in de ring.
Is altijd correct,maar houdt het kort.
Heeft er schijt aan wat het publiek vindt.
Is altijd duidelijk en eerlijk.

Lopen er veel te weinig van rond in onze sport!!!

Ik durf zelfs wel te zeggen een van de beste scheidsrechters in de wereld (top 5)

remco pardoel
26-09-2011, 23:26
Door Joop zijn optreden lopen wedstrijden goed en ordelijk. Daar is een daadkrachtig en onpartijdig persoon voor nodig.
Joop is een groot voorbeeld voor heel veel andere scheidsrechters

GM
26-09-2011, 23:31
Door Joop zijn optreden lopen wedstrijden goed en ordelijk. Daar is een daadkrachtig en onpartijdig persoon voor nodig.
Joop is een groot voorbeeld voor heel veel andere scheidsrechters

x2

Vince
26-09-2011, 23:39
Goeie scheids. Lesje engels daarin tegen zou niet verkeerd zijn :P

Bartju
26-09-2011, 23:54
Door Joop zijn optreden lopen wedstrijden goed en ordelijk. Daar is een daadkrachtig en onpartijdig persoon voor nodig.
Joop is een groot voorbeeld voor heel veel andere scheidsrechters

x3

arielhelwani
26-09-2011, 23:57
ik heb soms het gevoel dat hij bekende vechters bevoordeeld

MaTo
27-09-2011, 02:13
Joop is de baas! Geweldige scheids!

Marco (scheids)
27-09-2011, 06:47
Joop is Joop en zoals hij partijen scheidst is uniek, maar maakt hem wel tot een absolute top scheids.

Buiten dat ie de top scheids is, respect om op die leeftijd nog zo actief te zijn, ga ik niet redden!

Marco (scheids)
27-09-2011, 06:47
Joop is Joop en zoals hij partijen scheidst is uniek, maar maakt hem wel tot een absolute top scheids.

Buiten dat ie de top scheids is, respect om op die leeftijd nog zo actief te zijn, ga ik niet redden!

MMAFAN-1122
27-09-2011, 08:08
Joop is en blijft de beste ref. die we hebben!!

micha
27-09-2011, 08:10
joop is een legend maar idd wel erg aanwezig

Hans Vos
27-09-2011, 09:08
denk dat de manier van joop de enige echte is , houd de boel lekker kort en de vechters weten precies waar ze aan toe zijn . dat hij daardoor een beetje meer opvalt als een ander is bijzaak . gr hans

Boran
27-09-2011, 09:57
Een scheids moet autoriteit uitstralen, zodat vechters naar hem luisteren, maar naar mijn mening moet een scheids ook zo onzichtbaar mogelijk zijn. Het gaat immers om de vechters en niet om de scheids.

De scheidsrechter staat daar in dienst van de partij. Ik vind Joop Ubeda vaak te nadrukkelijk aanwezig. Een scheids zoals die kleine brede Japanner van de K1 vind ik beter. Vechters luisteren naar 'm en hebben respect voor 'm, maar hij leidt niet af.

tidelot
27-09-2011, 13:54
Een scheids moet autoriteit uitstralen, zodat vechters naar hem luisteren, maar naar mijn mening moet een scheids ook zo onzichtbaar mogelijk zijn. Het gaat immers om de vechters en niet om de scheids.

De scheidsrechter staat daar in dienst van de partij. Ik vind Joop Ubeda vaak te nadrukkelijk aanwezig. Een scheids zoals die kleine brede Japanner van de K1 vind ik beter. Vechters luisteren naar 'm en hebben respect voor 'm, maar hij leidt niet af.

X2

tijdens de partij van mootje vs roosmalen begon hij ook te ruzien met mootje.

de Stiep
27-09-2011, 15:34
Joop is in de ring wat Eschweiler en Colina op het voetbalveld waren als voetbalscheidsrechter.
Flamboyant, autoritair, duidelijk, door alle vechters gerespecteerd en ver boven de rest staand !
Hoop dat hij nog heel veel jaren in de ring blijft om alles in goede banen te leiden.

fightlife
27-09-2011, 18:35
JOOP UBEDA is BAAS

knift
27-09-2011, 19:11
Ja wat een stelling, tuurlijk is Joop "The Lord" beste scheids die er is.
Niet zeiken maar knokken mentaliteit daar houden wij Nederlanders van.

Richelieu
27-09-2011, 20:22
Ja wat een stelling, tuurlijk is Joop "The Lord" beste scheids die er is.
Niet zeiken maar knokken mentaliteit daar houden wij Nederlanders van.

De stelling voor zover die al een stelling te noemen is, is in mijn ogen al totaal niet realistisch. Aan welke criteria moet een goede scheidsrechter dan voldoen? Ubeda heeft een bepaalde manier om zijn aanwezigheid in de ring te doen gelden en dat spreekt sommingen wel aan en andereren weer niet. Vind Ubeda niets beter of slechter dan bijvoorbeeld Rick Cocu, Jan Lomulder, Soufiane Charkaoui en John Bijl. Het niveau in Nederland is gewoon erg hoog en fouten maken ze allemaal wel eens.

king
27-09-2011, 20:51
Joop is ongetwijfeld een goede scheids. Maar een echte top scheids opereert op de achtergrond en treedt pas op de voorgrond als het echt noodzakelijk is en dan ook voor maar heel even. Joop is mijns inziens te (vaak) aanwezig, ook op de momenten dat dat niet nodig is. Voor een vechter lijkt me dat bijzonder irritant.

A-team
27-09-2011, 21:45
Joop is ongetwijfeld een goede scheids. Maar een echte top scheids opereert op de achtergrond en treedt pas op de voorgrond als het echt noodzakelijk is en dan ook voor maar heel even. Joop is mijns inziens te (vaak) aanwezig, ook op de momenten dat dat niet nodig is. Voor een vechter lijkt me dat bijzonder irritant.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

de Stiep
27-09-2011, 23:36
De stelling voor zover die al een stelling te noemen is, is in mijn ogen al totaal niet realistisch. Aan welke criteria moet een goede scheidsrechter dan voldoen? Ubeda heeft een bepaalde manier om zijn aanwezigheid in de ring te doen gelden en dat spreekt sommingen wel aan en andereren weer niet. Vind Ubeda niets beter of slechter dan bijvoorbeeld Rick Cocu, Jan Lomulder, Soufiane Charkaoui en John Bijl. Het niveau in Nederland is gewoon erg hoog en fouten maakt ze allemaal wel eens.

Daar heb je een punt Harmen, allemaal grote namen, maar elk met zijn eigen stijl. Love it ore hate it.

Joop Kasteel
28-09-2011, 15:10
Joop is in de ring wat Eschweiler en Colina op het voetbalveld waren als voetbalscheidsrechter.
Flamboyant, autoritair, duidelijk, door alle vechters gerespecteerd en ver boven de rest staand !
Hoop dat hij nog heel veel jaren in de ring blijft om alles in goede banen te leiden.Correct!!

arielhelwani
28-09-2011, 23:13
Joop is ongetwijfeld een goede scheids. Maar een echte top scheids opereert op de achtergrond en treedt pas op de voorgrond als het echt noodzakelijk is en dan ook voor maar heel even. Joop is mijns inziens te (vaak) aanwezig, ook op de momenten dat dat niet nodig is. Voor een vechter lijkt me dat bijzonder irritant.

x2

Hammerkick
29-09-2011, 06:45
Wat Nobuaki Kakuda in Japan is, is Joop Ubeda hier. Ik vind 'm de allerbeste hier.