PDA

View Full Version : franky mr 1 leg van hove stapt in de kooi op 19 november 7de MMA partij



Mr 1 Leg
27-09-2011, 10:57
ik ga ervoor simpel ben mij heel zwaar aant voorberijden voor die partij en in maart zal ik mijn 1ste B partij vechten dus wat ze er ook van vinden my frends en forumbroeders mr 1 leg is back hahaha i love to fight simpel watch me now grtz eerst naar ede 22 okt

Kemal
27-09-2011, 11:24
Heel veel succes Franky, you can do it!

Leventdepevent
27-09-2011, 11:38
goed bezig franky met trainen, en krachttraining en zwemmen en mma op 1 dag....

wrestler_nl
27-09-2011, 12:46
Succes Franky

Tony
27-09-2011, 12:54
Succes franky. Zet hem op.

bryan
27-09-2011, 13:15
Mag ik vragen wat de uitslagen waren van de laatste 6 partijen?

ChimiChero
27-09-2011, 13:56
Succes!!

sergio2285
27-09-2011, 14:15
zet um op beest.....

malle eppie
27-09-2011, 14:21
Hoop dat ik kan komen kijken suc6 harryutrecht

Briant
27-09-2011, 14:44
Ede is tegenwoordig in Wijk Bij Duurstede he ;)

Boa Sorte!

anthony kane
27-09-2011, 15:27
Top!!
Veel Succes

D1987
27-09-2011, 18:03
Succes ermee! Heb wel eens video's van je gezien, niets meer dan respect!

Werk wel even aan je Nederlands. Hier en daar een komma leest ook een stuk fijner

justsomeone
27-09-2011, 18:43
Mag ik vragen wat de uitslagen waren van de laatste 6 partijen?

wat is daarmee dan?

FOCUS
27-09-2011, 19:02
goed bezig, veel succes

PD_EC
27-09-2011, 19:22
klasse franky zet hem op

Rverm
27-09-2011, 19:32
Succes! En respect voor dat je de ring instapt!
Wat ik me wel afvraag (sorry, waarschijnlijk is dat al veel vaker gevraagd) maar maak je afspraken met je tegenstander over dat het niet alleen staand gevochten mag worden en/of neem je het je tegenstander kwalijk als hij het gevecht staand houd? Ik neem aan dat er veel tegenstanders zijn die denken van dit houden we lekker staand of die er geen uitdaging inzien? Maak je bepaalde afspraken met tegenstanders of mag iedereen wel zijn eigen gameplan volgen? Tot zover me vragenronde...;)

Gilaiir
27-09-2011, 19:42
Succes! En respect voor dat je de ring instapt!
Wat ik me wel afvraag (sorry, waarschijnlijk is dat al veel vaker gevraagd) maar maak je afspraken met je tegenstander over dat het niet alleen staand gevochten mag worden en/of neem je het je tegenstander kwalijk als hij het gevecht staand houd? Ik neem aan dat er veel tegenstanders zijn die denken van dit houden we lekker staand of die er geen uitdaging inzien? Maak je bepaalde afspraken met tegenstanders of mag iedereen wel zijn eigen gameplan volgen? Tot zover me vragenronde...;)

x2, ben er ook wel benieuwd naar!

Verder heel veel succes man!!

Yogi1
27-09-2011, 19:51
Super Franky succes maak er een mooie partij van.

tnk2k
27-09-2011, 21:06
x2, ben er ook wel benieuwd naar!

Verder heel veel succes man!!

Ben ook beniewd. Anders zou het niet 'eerlijk' zijn eigenlijk. Twee benen is natuurlijk niet te vergelijken met 1 been.

micha
28-09-2011, 06:19
succes

Mr 1 Leg
28-09-2011, 09:30
x2, ben er ook wel benieuwd naar!

Verder heel veel succes man!!nee mijn tegenstander mag het doen zoals hij dat wil ik vraag niet om naar de grond te gaan anders kan ik beter thuis blijven ik kies ervoor wil hij blijven staan dan doet hij dat maar simpel anders kan ik beter alleen bjj en grapling blijven doen ok ik heb een nadeel en ik begrijp jullie maar ik kies ervoor trap en box maar op mij geen probleem ik kan staand nu ook wel wat boxen ook al klinkt het onozel maar ik ben er nu serieus op getraind simpel ben nog nooit KO geweest of moeten tappen tijdens mijn MMA partijen en nu ben ik beter voorbereid dan anders maar ja je weet nooit he iy dont care ik ga ervoor meer niet bedankt voor de steun en voor de jongens die het bulshit vinden spijtig ik ga het tegendeel bewijzen grtz en sorry voor mijn typen en spelfouten hahahahahaha

Mr 1 Leg
28-09-2011, 09:31
ik maak geen afspraken gewoon fighten zoals jij met 2 benen grtz

Mr 1 Leg
28-09-2011, 09:32
thanks forumbroeders en nederlandse vrienden grtz

bryan
28-09-2011, 10:51
wat is daarmee dan?

omdat hij nu een b klasse partij gaat doen en ik het idee heb dat hij nog geen partij gewonnen heeft.

Gilaiir
28-09-2011, 12:00
nee mijn tegenstander mag het doen zoals hij dat wil ik vraag niet om naar de grond te gaan anders kan ik beter thuis blijven ik kies ervoor wil hij blijven staan dan doet hij dat maar simpel anders kan ik beter alleen bjj en grapling blijven doen ok ik heb een nadeel en ik begrijp jullie maar ik kies ervoor trap en box maar op mij geen probleem ik kan staand nu ook wel wat boxen ook al klinkt het onozel maar ik ben er nu serieus op getraind simpel ben nog nooit KO geweest of moeten tappen tijdens mijn MMA partijen en nu ben ik beter voorbereid dan anders maar ja je weet nooit he iy dont care ik ga ervoor meer niet bedankt voor de steun en voor de jongens die het bulshit vinden spijtig ik ga het tegendeel bewijzen grtz en sorry voor mijn typen en spelfouten hahahahahaha

Respect! Ik vind het mooi dat je de partij laat zoals het is, en dat ze gewoon mogen blijven staan.

Boem Boem
28-09-2011, 13:10
Succes kerel...top!!

osu

chris

dietrik
28-09-2011, 15:32
omdat hij nu een b klasse partij gaat doen en ik het idee heb dat hij nog geen partij gewonnen heeft.

ja hoe kan zoiets?

bryan
28-09-2011, 17:36
ja hoe kan zoiets?

nou niemand reageert dus ik weet het niet.... Ik wil gewoon zijn record weten is dat teveel gevraagd ?

tnk2k
28-09-2011, 17:53
Hoe ben je eigenlijk je been kwijt geraakt als ik vragen mag? :shutup:

tnk2k
28-09-2011, 18:01
En om 2:30 krijg je een binnenwaardse trap waardoor je niet meer verder kan? Dit is een een 'open deur' voor je toekomstige tegenstanders. Je kan trappen niet blocken o.i.d.

http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg

Hoe kijk je er zelf tegen aan?

D1987
28-09-2011, 18:08
En om 2:30 krijg je een binnenwaardse trap waardoor je niet meer verder kan? Dit is een een 'open deur' voor je toekomstige tegenstanders. Je kan trappen niet blocken o.i.d.

http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg

Hoe kijk je er zelf tegen aan?

Wat een ontzettend zure nederlaag.

Sjakiezwart
28-09-2011, 18:14
Ik zou het gewoon lekker bij BJJ houden. Daar is een been minder niet zo'n probleem, dat zag je maar weer aan die Amerikaanse worstelaars laatst met 1 been die het wel mooi allemaal won.

bryan
28-09-2011, 18:23
sorry dit is precies wat onze sport niet nodig heeft.. ik zie de krantenkoppen al weer voor me als het een keer fout gaat met je... en dat wordt het politiek makkelijk scoren en wie zijn weer de dupe.... de MMA 'ers.

Rverm
28-09-2011, 18:41
Kheb er enorm veel respect voor dat je zo hard traint en de ring in gaat, maar vind het toch niet zo heel verstandig. Zoals hierboven gezegd geloof ik niet echt in dat het echt fout kan gaan, alleen als tegenstanders binnen en buitenkant lowkicks blijven geven dan geef ik je heel weinig kans om de partij uit te vechten en is er voor jou ook weinig eer te behalen, buiten het feit dat je natuurlijk als respect verdient door met een handicap een partij aan te gaan.

Marchant
28-09-2011, 18:52
Ik zou het gewoon lekker bij BJJ houden. Daar is een been minder niet zo'n probleem, dat zag je maar weer aan die Amerikaanse worstelaars laatst met 1 been die het wel mooi allemaal won.


2x respect voor je wilskracht en lef serieus.
Maar eerlijk gezegd zit ik persoonlijk niet te wachten op dit soort gevechten.
Niet lullig bedoeld maar geen enkele low kick kan je blokken en dit was nog een rechtshandige vechter. Vecht je tegen een lefty heb je helemaal een bullseye.
Ik vind het klasse dat je nog zo met deze sport bezig bent maar is dit niet iets voor op de sportschool en niet op een gala.
Hou het lekker bij trainen en sparren dan loop je ook geen onnodige blessures op .
Ook als tegenstander zou ik er bezwaar tegen hebben, wat valt er voor jouw tegenstander te winnen? en wat wil jij bewijzen?
wint hij dan heeft hij net als deze jongen van het filmpje lullig gewonnen door gewoon wat lowkicks te geven .
Hoe zuur het ook is sommige dingen zijn niet (meer) voor iedereen weggelegd.
Ik loop ook al jaren de 100meter niet meer onder de 10 seconden.
;)

D1987
28-09-2011, 19:03
sorry dit is precies wat onze sport niet nodig heeft.. ik zie de krantenkoppen al weer voor me als het een keer fout gaat met je... en dat wordt het politiek makkelijk scoren en wie zijn weer de dupe.... de MMA 'ers.

Vind je jezelf niet bot?

Vind dat Marchant het goed omschrijft!

bryan
28-09-2011, 19:35
Vind je jezelf niet bot?

Vind dat Marchant het goed omschrijft!

bot ja.... maar wel eerlijk....

basblue
28-09-2011, 20:15
En om 2:30 krijg je een binnenwaardse trap waardoor je niet meer verder kan? Dit is een een 'open deur' voor je toekomstige tegenstanders. Je kan trappen niet blocken o.i.d.

http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg

Hoe kijk je er zelf tegen aan?

Ik weet niet of het nou die binnenwaardse trap was of dat hij zich verstapte. Maar goed, feit is wel dat Franky andere partijen gewoon heeft uitgevochten op punten en heeft verloren. Hij kan een partij wel uitvechten, maar heeft volgens mij helaas nog geen partij weten te winnen. Hoe dan ook; ik heb alle respect voor zijn inzet en creativiteit in de ring, om toch een win binnen te slepen.

Denk wel dat hij net als andere vechters wel zijn conclusie moet trekken als je blijft verliezen.

Ik zou graag Franky een keer een partij willen zien draaien tegen een Mma-vechter die ook een been heeft verloren. Ik denk namelijk niet dat dat een veredelde BJJ partij gaat worden, maar door oa de GnP een spannende pot kan opleveren! Succes iig!

Oh, en ook ik ben nieuwsgierig naar je motieven Franky! Misschien een Q&A voor mr 1 leg op mixfight????

bryan
28-09-2011, 20:29
dan een volgende vraag vind je ook als je al je partijen verliest je dan gewoon naar de B klasse kan ?? en bij 14 verloren naar de a klasse ? Als je blijft verliezen wil de cosmos je ook wat zeggen denk ik... its just not for you....

basblue
28-09-2011, 20:50
Tja, uit het regelement van de bkbmo blijkt dat je met 6 gewonnen wedstrijden of 8 in totaal, automatisch tot B klasser wordt gepromoveerd. Als je dan Mma wedstrijden wil draaien, dan heb je weinig keus. Of b klasse of geen wedstrijden.

Hij kan dus niet alleen naar de b klasse, maar moet zelfs.... Maar goed, dit even ter info, Franky moet maar antwoord geven.

Bron: http://www.bkbmo.be/php/applecore/pdf/regBKBMOMT-KB-FC-JaponKB1.pdf

bryan
28-09-2011, 20:55
Tja, uit het regelement van de bkbmo blijkt dat je met 6 gewonnen wedstrijden of 8 in totaal, automatisch tot B klasser wordt gepromoveerd. Als je dan Mma wedstrijden wil draaien, dan heb je weinig keus. Of b klasse of geen wedstrijden.

Hij kan dus niet alleen naar de b klasse, maar moet zelfs.... Maar goed, dit even ter info, Franky moet maar antwoord geven.

Bron: http://www.bkbmo.be/php/applecore/pdf/regBKBMOMT-KB-FC-JaponKB1.pdf

Thanks voor je antwoord. Vind ik persoonlijk wel opmerkelijk 7 keer KO gaan en dan gewoon een stapje hoger gaan vechten...( niet dat franky KO is gegaan meer dat het kan. )

cholitzu
28-09-2011, 21:29
Respect Franky.... deze wordt van jou.

HARDnickCORE
28-09-2011, 21:59
ok mensen

1. deze meneer stapt de ring in, iets dat 99% van de wereldbevolking niet durft.
2. deze meneer stapt de ring in terwijl hij weet dat hij lichamelijk in het nadeel is. voor hoeveel vechters is dit geen reden op opeens ziek/geblesseerd of wat dan ook te zijn.

Hoeveel mensen blijven er dus over die kunnen, en willen wat hij kan.Het gevecht dat hij op zijn gala's voert is unieker, en is meer lef voor nodig dan waarschijnlijk elk ander regulier wedstrijdje dat je die avond ziet.

Ik heb DIEP respect voor je, stelletje internet atleten

tnk2k
28-09-2011, 22:19
Volgens mij heeft iedereen hier DIEP repsect voor mr 1 leg. Misschien moet je wat beter lezen.

tnk2k
28-09-2011, 22:40
Ik zou graag Franky een keer een partij willen zien draaien tegen een Mma-vechter die ook een been heeft verloren. Ik denk namelijk niet dat dat een veredelde BJJ partij gaat worden, maar door oa de GnP een spannende pot kan opleveren! Succes iig!


Een soort van para-mma (ala para-lympics). Dat is wel een goeie ja. Franky ik zie mogenlijkheden voor je! Ik denk dat er veel meer mensen zijn met een handicap maar die eigenlijk niet die extra mile durven te gaan.

tnk2k
28-09-2011, 22:44
De eerste tegenstander al gevonden.

For one-armed MMA fighter Nick Newell, the real challenge is finding opponents | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/19429/for-one-armed-mma-fighter-nick-newell-the-real-challenge-is-finding-opponents.mma)

Nick Newel!

Asura
28-09-2011, 23:00
Anthony Robles (http://www.intermatwrestle.com/rankings/college) is eerste geranked in de 125LBS divisie van NCAA Division I (hoogste) wrestling:

In deze vid zie je hem trainen:
http://www.flowrestling.org/coverage/235532-arizona-state-hell-week/video/200195-asu-insane-plate-workout

Één been en hij won alle 36 van zijn wedstrijden vorig jaar.Train hard genoeg, vecht slim genoeg en alles is mogelijk.MMA is nog wel een moeilijkere uitdaging, maar je hebt altijd meer dan genoeg opties om te winnen.

Mauro
29-09-2011, 07:05
Volgens mij heeft iedereen hier DIEP repsect voor mr 1 leg. Misschien moet je wat beter lezen.
X 2

MMAFAN-1122
29-09-2011, 08:09
Respect! Amigo, succes!!

basblue
29-09-2011, 09:31
Anthony Robles (http://www.intermatwrestle.com/rankings/college) is eerste geranked in de 125LBS divisie van NCAA Division I (hoogste) wrestling:

In deze vid zie je hem trainen:
http://www.flowrestling.org/coverage/235532-arizona-state-hell-week/video/200195-asu-insane-plate-workout

Één been en hij won alle 36 van zijn wedstrijden vorig jaar.Train hard genoeg, vecht slim genoeg en alles is mogelijk.MMA is nog wel een moeilijkere uitdaging, maar je hebt altijd meer dan genoeg opties om te winnen.

Wow, dit is wel indrukwekkend! Het kan dus wel. Thanx!

FOCUS
29-09-2011, 11:03
Volgens mij heeft iedereen hier DIEP repsect voor mr 1 leg. Misschien moet je wat beter lezen.


juistem

petje af voor Mr. Frank

justsomeone
29-09-2011, 12:15
Zeker petje af voor hem, maar vind het erg bizar dat je na zoveel verliespartijen zo naar de B kan.
Moet eigenlijk niet mogelijk zijn.
Dus als je een B klasse MMA vechter bent hoeft dat geen moer voor te stellen.

HARDnickCORE
29-09-2011, 16:59
Volgens mij heeft iedereen hier DIEP repsect voor mr 1 leg. Misschien moet je wat beter lezen.

Ik vind mensen die zeggen dat iemand maar niet moet gaan vechten maar lekker bjj moet blijven doen, ondanks dat iemand zélf de ring in wil, en dat je niet voor hem naar een gala zou komen niet getuigen van heel veel respect. Daarnaast is het opgeven van je droom omdat je verliespartijen heb enorme onzin.

FOCUS
29-09-2011, 17:40
beter lezen!!!

op de eerste pagina alleen al wenst iedereen hem succes en laten ze merken dat ze respect voor hem hebben

HARDnickCORE
29-09-2011, 18:32
beter lezen!!!

op de eerste pagina alleen al wenst iedereen hem succes en laten ze merken dat ze respect voor hem hebben

Jij met je beter lezen, lees jij een wat Bryan, marchant en nog wat mensen op pagina 2 te vertellen hebben. Staat daar niet expliciet dat hij beter kan gaan bjj'en enz enz.

Rverm
29-09-2011, 19:20
Jij met je beter lezen, lees jij een wat Bryan, marchant en nog wat mensen op pagina 2 te vertellen hebben. Staat daar niet expliciet dat hij beter kan gaan bjj'en enz enz.

iedereen heeft respect voor hem, iedereen wenst hem succes en iedereen heeft het beste met hem voor en gunt hem alles. Er zijn weinig mensen met zoveel wilskracht als hij. Dat zegt iedereen! Maar bijna iedereen is ook van mening dat het vaak een ongelijke strijd is, en dat als een tegenstander op geen enkele manier mee gaat spelen met zijn spelletje dat hij eigenlijk weinig tot geen kans maakt op een overwinning. Als een tegenstander zich alleen maar concentreert op lowkicks uitdelen en zijn handen hoog houd dan maakt Franky weinig tot geen kans omdat hij niks kan blokken en het gaat gewoon zeer doen. Bij Bjj worden er geen lowkicks uitgedeeld en kan Franky zijn groundskills beter tot zijn recht laten komen. Hoop dat dit je lezen wat makkelijker maakt...

Marchant
29-09-2011, 19:44
Jij met je beter lezen, lees jij een wat Bryan, marchant en nog wat mensen op pagina 2 te vertellen hebben. Staat daar niet expliciet dat hij beter kan gaan bjj'en enz enz.

Misschien moet je begrijpend leren lezen,
in mijn eerste zin geef ik al aan dat ik bewondering voor hem heb , in mij 2 de zin staat mijn persoonlijke mening.
Misschien is dit allemaal een beetje te veel informatie op een dag voor je maar je kan van mening met iemand verschillen over wat hij doet en toch respect voor hebben.

HARDnickCORE
29-09-2011, 21:41
oke ik zal niet over julie respect doorgaan als julie zelf aangeven Franky´s keuze en vechtlust te respecteren. Dan zijn we het daar over eens.

Mauro
29-09-2011, 21:49
oke ik zal niet over julie respect doorgaan als julie zelf aangeven Franky´s keuze en vechtlust te respecteren. Dan zijn we het daar over eens.
Osu !

HARDnickCORE
29-09-2011, 22:06
Osu !

Osu!

FOCUS
30-09-2011, 09:12
gesundheid

superstucie
30-09-2011, 20:59
respect voor deze man zonder trap.

Mr 1 Leg
01-10-2011, 09:16
ok beste vrienden ik heb mijn 6 partijen veloren. 4op punten waarvan 2 onterecht die ik zeker had gewonnen op punten. maar ja maakt niet uit en 2 op medische reden die ik begrijp dat er sommige jongens zijn die dat niet begrijpen of met me lachen.maar ik ga je 1 ding zeggen mijn dag komt en trap en box maar naar mij ik ben er klaatr voor meer zeg ik niet . ik ga het geen 10000 keer zeggen dit is mijn keuze niet die van een ander. die partij die jullie nu laten zien daar had ik mij niet voor voorberijd en was 2 dagen daarvoor noch gaan stappen omdat normaal geen tegenstander had maar op het klaatste moment belde mijn coach dat er toch iemand wou vechten tegen mijn DUS BEN IK OP PUUR KARAKTER GAAN FIGHTEN SIMPEL . de rest die mij begrijpt thanks frends en forumbroeders nu ga je mij in actie zien grtz PS doe me maar na zelf op 2 benen zijn er die het niet doen .

Mr 1 Leg
01-10-2011, 09:21
ik heb een voordeel van 10 kilo en als ik je tegen de grond krijg en op je hoofd mag slaan dan gaan we noch eens spreken ik kan tegen een stootje geloof me man ik ben meer gewoon grtz

Mr 1 Leg
01-10-2011, 09:22
Respect! Ik vind het mooi dat je de partij laat zoals het is, en dat ze gewoon mogen blijven staan.bedankt ik zou niet anders willen geen onderscheid ik kies ervoor .grtz

FOCUS
01-10-2011, 10:08
De moeilijkste tegenstander om te verslaan ben jezelf
Jij dwingt jezelf tot grootse prestaties en je haalt het beste uit jezelf
Of je dan 1 of twee benen hebt, doet er niet toe
je bent een groot sportman mr. Frank
gewoon je weg blijven bewandelen :icon22:

Mr 1 Leg
01-10-2011, 10:17
De moeilijkste tegenstander om te verslaan ben jezelf
Jij dwingt jezelf tot grootse prestaties en je haalt het beste uit jezelf
Of je dan 1 of twee benen hebt, doet er niet toe
je bent een groot sportman mr. Frank
gewoon je weg blijven bewandelen :icon22:thanks amigo jij begrijpt mij grtz focus

Mr 1 Leg
11-10-2011, 14:02
heb er enorm zin in. no mercy whit me hahahaha

RamonaS
11-10-2011, 14:18
Veel respect voor jou! Laat iedereen er van denken wat ze willen, het is jouw feestje. Veel succes in ieder geval!!!

FOCUS
11-10-2011, 15:50
knallen!

veel succes