PDA

View Full Version : PERSBERICHT: Badr Hari stopt als kickbokser en vertrekt naar V.S. voor bokscarrière



Pages : [1] 2

It's Showtime
28-09-2011, 10:00
PERSBERICHT

Badr Hari stopt als kickbokser en vertrekt naar Amerika voor bokscarrière.

Badr Hari heeft besloten om zijn kickbokscarrière te beëindigen en een carrière als bokser te beginnen. Op 28 januari 2012 zal Badr Hari voor de allerlaatste keer in de ring verschijnen als kickbokser op het IT’S SHOWTIME-gala dat wordt georganiseerd in de WTC Expo in Leeuwarden.

Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarrière.

Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.

Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.

Badr wil niet zomaar afscheid nemen en daarom heeft hij Gökhan Saki uitgekozen als zijn allerlaatste tegenstander in het kickboksen. Vele miljoenen vechtsportliefhebbers willen al jaren deze clash zien en krijgen nu dus de gelegenheid.

Indien de K-1 dit jaar nog een World Grand Prix organiseert, zal Badr ook daar aan deelnemen. De finale daarvan is gepland op 10 december in China. Of deze World Grand Prix überhaupt doorgaat, hangt af van of de K-1 tijdig zijn openstaande schulden aan o.a. IT’S SHOWTIME kan voldoen. Indien niet, dan zal het gevecht van 28 januari nog het enige en dus laatste gevecht van Badr Hari als kickbokser zijn.

In de WTC Expo te Leeuwarden wordt een gigantisch mooie vechtsportarena gebouwd waarin alle toeschouwers het gevoel hebben dat ze zelf in de ring staan. Helaas kunnen slechts 5000 toeschouwers dit evenement live meemaken.
De voorverkoop start 15 oktober en alleen op deze dag zijn kaarten van € 125 euro te verkrijgen voor € 100.

Matchmaking 28 januari 2012 in Leeuwarden:

Badr Hari vs Gökhan Saki
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges (IT’S SHOWTIME-wereldtitel heavyweight)
Tyrone Spong vs Melvin Manhoef
Errol Zimmerman vs Rico Verhoeven
Ben Edwards vs Ricardo van den Bos
Murat Direkçi vs Robin van Roosmalen
Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni vs Yohan Lidon (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 73kg max)
Gago Drago vs Hinata Watanabe
Chahid Oulad El Hadj vs Harut Grigorian
Danyo Ilunga vs Mourad Bouzidi
Michael Duut vs Anderson ‘Braddock’ Silva
Henry van Opstal vs Hafid el Boustati

Voor voorverkoopadressen en het allerlaatste nieuws: www.fight.nl (http://www.fight.nl) of download de gratis IT’S SHOWTIME app op uw smartphone.

Kemal
28-09-2011, 10:05
Goh wat jammer zeg, vond het toch altijd een spectaculaire knokker!

Tony
28-09-2011, 10:08
Vind het ook erg jammer.. zag Badr graag in de ring... zijn vechtstijl is nu eenmaal erg attractief.

An sich kan zijn keuze voor het boksen goed uitpakken... hij kan daar in 1 match verdienen wat hij met kickboksen op een half jaar verdiend ofzo.

Succes!

punch
28-09-2011, 10:17
Op zich jammer echter kan hij in Amerika meer geld verdienen maar is hij nooit de echte K1 kampioen geworden en blijft hij nu de gevaarlijke favoriet die het (nog)niet echt waar gemaakt heeft. Ik hoop dat ie het redt ,want het is nu op het boven lichaam gericht en hij heeft geen sterke kin.

ReZp
28-09-2011, 10:20
Ik vind het aan de ene kant vet! andere kant jammer!

Mauro
28-09-2011, 10:23
Gelijk heeft hij, er moet brood op de plank. MMA was niet echt een optie, K 1 is meer dood dan levend.
Succes Badr !

univers1l
28-09-2011, 10:24
heel jammer voor kickboks fans, maar gun badr een mooie boks toekomst.
dikke line up, jammer dat er maar 5000 kaarten beschikbaar zijn. dat zal snel gaan dit keer.

Pahlavan
28-09-2011, 10:32
persoonlijk vind ik het erg jammer. ik zie hem liever als kickbokser dan als bokser maar ik snap zijn keuze enigzins wel. in boksen kan hij meer centen verdienen.
maar eh... een menging tussen tyson en ali?! don't make me laugh. met zijn wijde brawler punches en suspect chin heb ik mijn twijfels of hij wat in te brengen heeft tegen de toppers... maarja we zullen het vanzelf zien

faro
28-09-2011, 10:37
IK HEB DIT EEN AANTAL DAGEN GELEDEN AL GEMELD !!! IEDEREEN DACHT DAT HET EEN BROODJE AAP VERHAAL WAS, ZIE HIER DE WAARHEID.

willy123
28-09-2011, 10:38
"Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson"

Moet de eerste Amerikaan nog tegenkomen die er zo over denkt...

Chane
28-09-2011, 10:39
Wat jammer zeg :(
Groot verlies voor de kickbokswereld.
Hoop dat hij n grote naam wordt in de bokswereld.

faro
28-09-2011, 10:40
Melvin vs Spong , ik denk een partij waar iedereen al jaren op aan het wachten was !!!

FOCUS
28-09-2011, 10:42
Dit is inderdaad beter voor iedereen
K1 is toch al dood en
in de bokssport zijn ze ten minste niet te schijterig om sancties uit te delen aan onsportieve vechters

FOCUS
28-09-2011, 10:45
Wat jammer zeg :(
Groot verlies voor de kickbokswereld.
Hoop dat hij n grote naam wordt in de bokswereld.



-Sheldon: Is that sarcasm?-

Biiyen
28-09-2011, 10:45
Succes Badr!

Ben benieuwd naar zijn eerste bokswedstrijd in ieder geval.

Fyodor
28-09-2011, 10:50
IK HEB DIT EEN AANTAL DAGEN GELEDEN AL GEMELD !!! IEDEREEN DACHT DAT HET EEN BROODJE AAP VERHAAL WAS, ZIE HIER DE WAARHEID.

Wil je een snoepje nu?

OT: Jammer, had hem liever zien blijven kickboksen maar hier verdient hij flink wat meer $$$ mee.

Soulbringer320
28-09-2011, 11:13
Wil je een snoepje nu?

OT: Jammer, had hem liever zien blijven kickboksen maar hier verdient hij flink wat meer $$$ mee.

Geef hem maar wat extra Vcash....

Leventdepevent
28-09-2011, 11:18
nou ben benieuwd hoe ie het er als bokser vanaf gaat brengen

Harrie Nak
28-09-2011, 11:23
Erg jammer, al heb ik zo'n voorgevoel dat dit niet lang zal duren. Hij zal binnen de kortste keren een been tevoorschijn toveren als het even niet lekker loopt.

dirk5
28-09-2011, 11:29
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStHOVSBZ4OfpJ9GydIz-GQqmS2jjcqECGpiZxpl1Fhp_FVhZhXxlvAhLpB

Mattie73
28-09-2011, 11:40
It's all about the money.
Wel jammer voor de kickbokssport. Of je nou een fan of een hater was, Badr was wel een persoonlijkheid in de kickbokssport. (ik denk dat zelfs Dirk5 hem stiekem zal gaan missen straks ;))

Mattie73
28-09-2011, 11:44
Weet toevallig iemand, waar Badr in Amerika zal gaan trainen? Ik weet dat Badr graag bij Freddy Roach wilde trainen maar ik weet niet of dat gelukt is.

bryan
28-09-2011, 11:47
maar eh... een menging tussen tyson en ali?! don't make me laugh. met zijn wijde brawler punches en suspect chin heb ik mijn twijfels of hij wat in te brengen heeft tegen de toppers... maarja we zullen het vanzelf zien

dus dit, aan hoogmoed geen gebrek... met die kin en techniek wordt hij kapot gemaakt door iedere subtopper, laat staan topper

Facade
28-09-2011, 11:54
Ik wens em veel succes en denk persoonlijk dat ie op een gegeven moment wel weer terug komt als het wat beter gaat (of dat het boksverhaal natuurlijk niet wil). Je weet hoe dat gaat met vechters die ergens mee 'stoppen'.

It's Showtime
28-09-2011, 11:59
http://img196.imageshack.us/img196/6431/itsshowtimeleeuwarden01.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/196/itsshowtimeleeuwarden01.jpg/)


http://img684.imageshack.us/img684/9085/itsshowtimeleeuwarden05.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/684/itsshowtimeleeuwarden05.jpg/)

Kemal
28-09-2011, 12:07
staan trouwens ook echt knalpartijen op het programma!

Petrosyan188
28-09-2011, 12:09
het grootste verlies ever voor het kickboksen en de grootste aanwinst voor het boksen sinds muhammad ali.

Chane
28-09-2011, 12:12
Ik lees steeds dat Badr in het boksen zoveel meer gaat verdienen, maar is dat wel zo?
Ja, als hij voor de titel vecht dan snap ik dat, maar dat is nog wel heeeel ver weg voor hem.
Zal hij bij zijn eerste bokspartijen meteen goed verdienen?
Ik heb zelf t idee dat hij er eerst flink op achteruit zal gaan, maar goed weet niet wat de verdiensten zijn bij t boksen.

ARMENIA
28-09-2011, 12:19
zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

boksen blij: nieuwe smaakmaker
badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

maar succes badr!

Marijn Boran
28-09-2011, 12:27
Hij is 25, het duurt zeker 20-25 winst partijen voordat hij voor de wereldtitel mag gaan vechten. Lijkt me niet logisch.

Kemal
28-09-2011, 12:32
Vind het ook jammer voor Mike en heel de trainers crew en staf, neemt natuurlijk niet weg dat ik em succes wens in de States!

Ben erg benieuwd waar en met wie hij gaat trainen..

Petrosyan188
28-09-2011, 12:44
Hij is 25, het duurt zeker 20-25 winst partijen voordat hij voor de wereldtitel mag gaan vechten. Lijkt me niet logisch.
dus op z'n 27e... want in je eerste jaar vecht je zo 10 gevechten. overigens geldt dat trouwens voor een neo-prof 20 tot 25 partijen. badr heeft al wat klaar gespeeld en staat bekend om z'n KO. als die er straks meteen 3 KO mept komt die denk ik al snel in beeld.

Marijn Boran
28-09-2011, 13:14
dus op z'n 27e... want in je eerste jaar vecht je zo 10 gevechten. overigens geldt dat trouwens voor een neo-prof 20 tot 25 partijen. badr heeft al wat klaar gespeeld en staat bekend om z'n KO. als die er straks meteen 3 KO mept komt die denk ik al snel in beeld.

Dat ligt er aan, als je tegen nobody's bokst krijg je sowieso geen kans voor een wereldtitel. Hij zal toch echt eerst tegen personen als Adamek en Fury moeten winnen om uberhaupt hogerop te komen.

hakkelaar
28-09-2011, 13:21
Weet toevallig iemand, waar Badr in Amerika zal gaan trainen? Ik weet dat Badr graag bij Freddy Roach wilde trainen maar ik weet niet of dat gelukt is.

Mattie73=Nordin73? :lol:

blackadder
28-09-2011, 13:46
http://img196.imageshack.us/img196/6431/itsshowtimeleeuwarden01.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/196/itsshowtimeleeuwarden01.jpg/)


http://img684.imageshack.us/img684/9085/itsshowtimeleeuwarden05.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/684/itsshowtimeleeuwarden05.jpg/)
Ik zat er eigenlijk aan te denken om deze keer ook eens erheen te gaan aangezien het in mijn neck of the woods is. Maar met zulke 'legendarische' prijzen...wow...

Durfal
28-09-2011, 14:18
Nee ik ben geen Badr hater,maar als je al gaat zitten op de tikje van Remy die het toch meer van zn vliegende knie moet hebben,wat gebeurd er dan als Hari tegen een moker oploopt van een echte bokser?
Vergeet niet dat er in de bokssport harder geslagen wordt dan in de kickboxsport.................................
Het zal me benieuwen maar ik denk er zo het mijne van,en vind dit jammer voor de kickboxsport.

D1987
28-09-2011, 14:18
Blij dat hij stopt met kickboksen, het beste was dat hij helemaal zou stoppen als vechtsporter. Toch zie ik dit als een mooie gelegenheid om hem flink klappen te zien krijgen van ECHTE vechtsporters.

Een mengeling van Ali en Tyson? HAHAHAHA
Tyson omdat hij regels verbrak? De reden waarom Tyson regels verbrak waren duidelijk, die van Badr heb ik nooit begrepen. Zijn techniek, slagen e.d. komen niet eens in de buurt van Tyson.

En Ali... Hoe dan? Omdat Ali lang en slank was voor een heavyweight en Badr ook? Wat een ontzettende onzin.

D1987
28-09-2011, 14:20
zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

boksen blij: nieuwe smaakmaker
badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

maar succes badr!

x2

faro
28-09-2011, 14:24
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by ARMENIA http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1082459#post1082459)
zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

boksen blij: nieuwe smaakmaker
badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

maar succes badr!


x3

XanaduNL
28-09-2011, 14:28
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe ver hij het kan schoppen in het boksen.

Trouwens, overleeft Manhoef het wel tegen Spong? :P

Darkness
28-09-2011, 14:32
Badr Jij wordt binnen no time wereldkampioen met boksen!!
Veel succes met al je gevechten!

Dalton
28-09-2011, 14:35
dus op z'n 27e... want in je eerste jaar vecht je zo 10 gevechten. overigens geldt dat trouwens voor een neo-prof 20 tot 25 partijen. badr heeft al wat klaar gespeeld en staat bekend om z'n KO. als die er straks meteen 3 KO mept komt die denk ik al snel in beeld.

Petrosyan,

Ik weet dat je een echte fan bent en ik hoop dat Badr ver komt maar hij staat in Amerika zeker niet bekend om zijn KO's. Bij jou en kickboksfans misschien wel maar in Amerika interesseert bijna niemand zich voor "buitenlanders" en al helemaal voor K1. Badr is gewoon een van de velen onbekenden die zich moet bewijzen (ondanks wat handige managers hem ongetwijfeld hebben verteld). Hij zal jaren lang heel hart moeten werken buiten de spotlights. Mentaal zal het moeilijk zijn om van een ster weer een beetje een nobody te worden. Als hij dit kan kan hij ver komen maar ik denk toch dat hij op tactische en technische aanleg en incasseringsvermogen te kort zal komen voor de absolute top. Maar we zullen zien, eerst kijken hoe hij met de teruggang in "sterstatus" omgaat.

Drie ko's zullen in ieder geval veel te weinig zijn om hem interessant te maken in Amerika. Ik heb het meegemaakt met een Nederlandse wereldtopper die bij de beste school in Amerika trainde, iedereen er uit sloeg maar gewoon commercieel niet interessant genoeg was om door te breken. In Amerika zijn ze op zoek naar de Amerikaanse hoop (blank of donker, beiden goed te promoten) of anders een exponent van één van de andere ruim aanwezige bevolkingsgroepen (aziaten, mexicanen, italianen,...). Helaas horen Nederlanders of Marokanen daar niet bij.

Als hij wil vechten zal dat voornamelijk voor Sauerland in Duitsland moeten. Daar is meer interesse voor zwaargewichtwedstrijden maar helaas vooral voor Duitsers, Turken en voormalige oostblokkers (ruim publiek in Duitsland voorhanden).

Overigens hou ik echt van mensen die hart voor hun sport hebben, zich er vol voor inzetten in goede en slechte tijden en grote auto's en luxe geen rol laten spelen bij hun keuze maar hun hart volgen. De echte vechtsportmethaliteit en romantiek.

Petrosyan188
28-09-2011, 14:36
Badr Jij wordt binnen no time wereldkampioen met boksen!!
Veel succes met al je gevechten!

x2. mensen doen net alsof het niveau van boksen hoog ligt ofzo, maar die is eigenlijk gewoon om het maar even zo plat te zeggen, lachwekkend. ik keek laatst naar een top HW match van het boksen en dacht bij mezelf dit is echt waardeloos, als badr hier mee aan gaat doen wint die met een bokshandschoen in z'n neus van alle toppers!!

FOCUS
28-09-2011, 14:39
het grootste verlies ever voor het kickboksen en de grootste aanwinst voor het boksen sinds muhammad ali.


Don't do a drug that's named after your ass

Dalton
28-09-2011, 14:42
x2. mensen doen net alsof het niveau van boksen hoog ligt ofzo, maar die is eigenlijk gewoon om het maar even zo plat te zeggen, lachwekkend. ik keek laatst naar een top HW match van het boksen en dacht bij mezelf dit is echt waardeloos, als badr hier mee aan gaat doen wint die met een bokshandschoen in z'n neus van alle toppers!!

Petrosyan, heb je zelf wel eens gebokst bij een serieuze boksschool?

Ik heb het gevoel dat je er iets te makkelijk over denkt, de techniek en tactiek niet helemaal doorziet of gewoon bokstechnische eigenschappen bij Badr ziet die de rest nog niet heeft ontdekt. Maar nogmaals, het zou leuk zijn als je gelijk krijgt.

Aan de andere kant hebben we wel meer plannetjes over Badr toekomst langs zien komen waar ook geen ruk van terecht is gekomen dus eerst maar eens kijken in hoever"re het weer een "laat ik de pers maar eens weer halen" aktie is. Het is in ieder geval een mooie aktie om het showtime-gala vol te krijgen. Het persbericht is daar ook vooral op gericht, anders had er wel informatie over ingestaan over zijn toekomstige boksschool en manager.

rollermanskunk
28-09-2011, 14:45
Betekent dit:

- dat FEG nog steeds niet heeft betaald?
- de K1 WGP toch niet door gaat?
- K1 dood is?
- Saki ook naar de States gaat om in de MMA te stappen?

Na Overeem ook Hari weg uit de K1... Wordt er niet leuker op.

Petrosyan188
28-09-2011, 14:49
Betekent dit:

- dat FEG nog steeds niet heeft betaald?
- de K1 WGP toch niet door gaat?
- K1 dood is?
- Saki ook naar de States gaat om in de MMA te stappen?

Na Overeem ook Hari weg uit de K1... Wordt er niet leuker op.

eigenlijk wel, behalve dat saki want daar kunnen we niet op basis van deze persbericht uit opmaken dat die defenitief overstapt. en ik kan me niet voorstellen dat badr overstapt naar het boksen als de k-1 toch doorgaat

FOCUS
28-09-2011, 14:51
http://muziek-nieuws.nl/images/k3mama.jpg

Biiyen
28-09-2011, 14:51
Erg jammer, al heb ik zo'n voorgevoel dat dit niet lang zal duren. Hij zal binnen de kortste keren een been tevoorschijn toveren als het even niet lekker loopt.

hahaha dat dacht ik dus ook, Badr gaat in een partij echt klappen krijgen en dan schopt hij zijn tegenstander omver ofzo.... eerlijk is eeerlijk, ik zou thuis van de bank rollen van het lachen.

Pansier
28-09-2011, 15:10
Erg jammer, al heb ik zo'n voorgevoel dat dit niet lang zal duren. Hij zal binnen de kortste keren een been tevoorschijn toveren als het even niet lekker loopt.

Precies wat ik dacht... Hoelang zal het duren?

Djani
28-09-2011, 15:11
IK geloof dat ik op fighthype.com kort geleden heb gelezen dat Badr in gesprek was met Naazim Richardson (trainer van Shane Mosley en Bernard Hopkins). Dus ik neem aan dat hij daar nu gaat trainen.

DAWK1D
28-09-2011, 15:28
Blij dat hij stopt met kickboksen, het beste was dat hij helemaal zou stoppen als vechtsporter. Toch zie ik dit als een mooie gelegenheid om hem flink klappen te zien krijgen van ECHTE vechtsporters.

Een mengeling van Ali en Tyson? HAHAHAHA
Tyson omdat hij regels verbrak? De reden waarom Tyson regels verbrak waren duidelijk, die van Badr heb ik nooit begrepen. Zijn techniek, slagen e.d. komen niet eens in de buurt van Tyson.

En Ali... Hoe dan? Omdat Ali lang en slank was voor een heavyweight en Badr ook? Wat een ontzettende onzin.

LOLOL dikke x2

Facade
28-09-2011, 15:31
Ik houd van boksen, maar gezien de huidige staat van het boksen en dan vooral de zwaargewicht divisie is die arrogantie echt misplaatst...

Dalton
28-09-2011, 15:32
Als het niet lang gaat duren komt het omdat hij overstapt voor het geld, niet omdat hij gek is op de sport. Badr is nogal gesteld op en gehecht aan zijn "sterstatus" en financiele mogelijkheden.

Om onder aan te beginnen en als relatieve no-name keihard jaren te moeten werken in de schaduw van echte sterren vraagt een andere mentaliteit dan die van iemand die juist overstapt voor het geld.

Bovendien zal hij ook sportief weer tegen zijn beperkingen aanlopen. Verliezen van een grote K1 naam was al moeilijk voor hem, laat staan vernederd worden door een matige onbekende bokser die voor zijn gevoel lager staat in de "foodchain". En als hij echt verder wil komen zal hem dat vaak moeten gebeuren, daar moet hij het vak van leren. Ik geloof niet dat hij dat kan aan kan.

Maar volgens mij is de hoofdreden van het persbericht de kaartverkoop voor het afscheidsgala, daarna zien we wel wat er echt gebeurt.

pure
28-09-2011, 15:38
IK geloof dat ik op fighthype.com kort geleden heb gelezen dat Badr in gesprek was met Naazim Richardson (trainer van Shane Mosley en Bernard Hopkins). Dus ik neem aan dat hij daar nu gaat trainen.

dat zou cool zijn

MMAFAN-1122
28-09-2011, 15:50
Badr succes!! Blijft Badr wel vechten onder het management van it's Showtime?

Marchant
28-09-2011, 15:57
staan trouwens ook echt knalpartijen op het programma!

2x Echt mooie partijen echt een vet gala,
maar "Legend" moet je daarvoor niet minstens 1x de K1 hebben gewonnen?

redjuh
28-09-2011, 16:15
als Kraus of Souwer er ook bij zou hebben gestaan, imo een top 3 vetste line ups in NL van de laatste 10 jaar

FOCUS
28-09-2011, 16:24
lol @ petrosyan voor je negreps wat ben je toch een jankerdje

Pansier
28-09-2011, 16:30
x2. mensen doen net alsof het niveau van boksen hoog ligt ofzo, maar die is eigenlijk gewoon om het maar even zo plat te zeggen, lachwekkend. ik keek laatst naar een top HW match van het boksen en dacht bij mezelf dit is echt waardeloos, als badr hier mee aan gaat doen wint die met een bokshandschoen in z'n neus van alle toppers!!

Dan moet hij wel een grote neus hebben.

marcelt
28-09-2011, 16:36
Melvin vs Spong , ik denk een partij waar iedereen al jaren op aan het wachten was !!!

Maar Spong-Badr nog meer!

marcelt
28-09-2011, 16:37
Vet gala . Superrrrr. Legende; voor mij niet maar toch voor veel ter wereld wel.

Jeru
28-09-2011, 16:56
Zou het niet beter zijn om deze topic te splitsen in een Badr topic en een It's Showtime matchmaking topic?
Die brute matchmaking wordt namelijk een beetje overschaduwd door het gebep over Badr ;)

Tony Galento
28-09-2011, 17:31
het grootste verlies ever voor het kickboksen en de grootste aanwinst voor het boksen sinds muhammad ali.

ik zou wel eens willen weten wat voor drugs jij gebruikt.

Marchant
28-09-2011, 17:37
Zou het niet beter zijn om deze topic te splitsen in een Badr topic en een It's Showtime matchmaking topic?
Die brute matchmaking wordt namelijk een beetje overschaduwd door het gebep over Badr ;)
2x want waarschijnlijk beland dit topic straks toch weer in de pit, en dat zou zonde zijn want deze matchmaking is echt super.
En hoop voor Badr dat hij sucses gaat krijgen in het boksen. Ben benieuwd en ga het zeker volgen

Richelieu
28-09-2011, 17:40
Maar Spong-Badr nog meer!

Misschien, maar ik denk dat de partij Spong - Manhoef meer gelijkwaardiger is dan Spong - Badr op dit moment.

Richelieu
28-09-2011, 17:40
Zou het niet beter zijn om deze topic te splitsen in een Badr topic en een It's Showtime matchmaking topic?
Die brute matchmaking wordt namelijk een beetje overschaduwd door het gebep over Badr ;)

Kunnen we regelen Jeroen.

wrestler_nl
28-09-2011, 17:57
Lol @ grootste aanwinst sinds Ali , ben je helemaal gek geworden ofzo? Hoe kan je iemand die nog HELEMAAL niets in het boksen heeft bereikt met Ali & Tyson vergelijken. Ik zeg zet Hari voor z'n eerste partij neer tegen Kimbo Slice. Het zijn tenminste 2 beginners in de bokswereld. Kimbo had laatst een bokspartij gewonnen via KO.

BTW Petrosyan je moet je echt laten nakijken!! :P

DonLino007
28-09-2011, 18:05
Hahahahah. Goede reactie. Een van de positieve dingen die ik hier uit haal is dat het wellicht een paar kleinde deuren kan openen voor ' echte ' boksers uit Nederland en eventuele samenwerkingsverbanden met Nederlandse sportscholen om de sport weer te gaan hypen.

Verder is dit bericht natuurlijk leuk koetjes en kalfjes stof. En ik hoop dat het hem gaat lukken om i.i.g. 1 partij te winnen. En of hij het voor het geld zal doen of niet 1 ding staat vast en dat is dat er genoeg boksers in Amerika zijn die graag een 'oud' kickbokser het vak willen leren. Dus het is wel een aantrekkelijk affiche.

Maar om met een mooie en tijdloze wijsheid te eindigen: De tijd zal het ons leren.

MenKat
28-09-2011, 18:16
Ik vind het toch wel een top concept, (It's Showtime) weer iets om de zaal vol te krijgen. Over 2 jaar kunnen wij allemaal weer naar de Arena voor zijn comback!

Ervani
28-09-2011, 18:18
Interessante beslissing die ik helemaal kan begrijpen. Ik denk dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Voor mij eindelijk een reden om eens naar boksen te kijken. Het zou toch wat zijn eindelijk een Nederlandse bokser die echt succes heeft. Alhoewel ik denk dat Badr onder Marokkaanss vlag gaat vechten. Anyway links of rechts om ik zeg Go Badr Go!!! Pak ze aan.

Marijn Boran
28-09-2011, 18:39
Er zijn al drie boksers op WK amateurboksen in Baku (Peter Mullenberg, Stephen Danyo en Juliano Westhiner). Denk dat zij eerder succes halen voor Nederland dan Badr.

ArjanV
28-09-2011, 18:42
Ben van de bank afgerold van het lachen na onderstaande glezen te hebben....


Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.

micha
28-09-2011, 18:43
succes met je verdere carierre. Ik vind het jammer voor het kickboksen

FOCUS
28-09-2011, 18:49
. Ik denk dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Voor mij eindelijk een reden om eens naar boksen te kijken..

Interessante paradox

als je vaker zou kijken, dan zou je niet denken dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Dan zou je niet naar boksen gaan kijken. Dan zou je denken dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Dan zou je vaker gaan kijken......

pure
28-09-2011, 18:52
iedereen zo negatief DOE EEN NORMAAL MAN :lol:

is toch interessant om te zien hoe en of hij het kan , die omschakeling maken van kickbox naar boksen echt veel verschil tussen twee.
ik hoop wel dat ze dat gaan bijhouden met bijv een video-diary :p lijkt me best wel vet om zoiets te zien.

FOCUS
28-09-2011, 18:54
je hebt gelijk
ik wens hem veel succes en ik zal zwaar onder de indruk zijn als het hem lukt

rollermanskunk
28-09-2011, 18:55
Ik denk dat Badr eerder voor Marokko gaat boksen dan voor Nederland. Kan die trouwens nog Londen halen of mag dat niet meer als die als prof gaat boksen? Volgens mij was er al sprake van dat die in onderhandeling was met de Marokkaanse Olympische Comité.

Ik zie Badr over 2 jaar gewoon weer terugkomen in de K1 als de financiële situatie weer normaal is.

Btw: De WTC Expo hal heeft een veel grotere capaciteit dan die 5000. Er kan met gemak 15.000 in (als je de grootste hal neemt) worden waarschijnlijk weer heel veel dure tafels....

The Company
28-09-2011, 18:57
Badr word gesloopt. Zijn kin kan het niet aan.

Kameleon
28-09-2011, 19:02
"Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson"

Moet de eerste Amerikaan nog tegenkomen die er zo over denkt...

Tja,...alsof hij nu al die Amerikaanse, Mexicaanse en Cubaanse boksers even de les gaat lezen. Ik denk dat het voor hem nog heel moeilijk gaat worden.

D1987
28-09-2011, 19:03
Ik denk dat Badr eerder voor Marokko gaat boksen dan voor Nederland. Kan die trouwens nog Londen halen of mag dat niet meer als die als prof gaat boksen? Volgens mij was er al sprake van dat die in onderhandeling was met de Marokkaanse Olympische Comité.

Ik zie Badr over 2 jaar gewoon weer terugkomen in de K1 als de financiële situatie weer normaal is.

Btw: De WTC Expo hal heeft een veel grotere capaciteit dan die 5000. Er kan met gemak 15.000 in (als je de grootste hal neemt) worden waarschijnlijk weer heel veel dure tafels....

1. Alleen amateur boksers
2. Je kwalificeert je niet als land voor de Olympische spelen, maar als persoon. Dus dan had hij nu al zoveel moeten bereiken in het amateur boksen en punten moeten scoren zodat hij gekwalificeerd zou zijn. Het is niet zo dat Marokko 1 startbewijs heeft voor zwaargewichten op OS en dat Badr dat zomaar eventjes mag doen.

Lionheart
28-09-2011, 19:08
Zo!

De K1 is echt aan het leeglopen!! Erg jammer!!

Maar er moet brood op de plank komen, dus begrijp zijn beslissing wel. Ik hoop dat hij het goed gaat doen in het boksen.

Maar ik hoop het meeste op een goede herstart van de K1 en dat ik mannen als Overeem en Badr over een jaar of 2/3 weer terug zie in het K1 wat ooit zo groot was...

YoMarK
28-09-2011, 19:39
Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.
LOL!!!!!!!
Afgezien van een paar k-1/kickboks fans(die daar schaars zijn) kent niemand Badr Hari in Amerika.

Ik hoop wel dat ze hem leren kennen, maar het bovenstaande is zowaar nog meer overdreven dan de posts van Jamilia over GG.

Collina
28-09-2011, 20:04
Goede keuze van het management, succes mister Badr!

Jammer voor de kickbox liefhebbers uiteraard. Persoonlijk had ik liever Alistair vs Badr gezien, maar dit is nu onmogeluk met het exclusieve wereldcontact van Alistair.

Tip @ Badr,
Amerika heeft een ander rechtsysteem dan Nederland! Stay focus, stay alieve en maak er iets moois van... :)

Je zult potten breken, heb er vertrouwen in.

Collina

R.D.N
28-09-2011, 20:10
geen k1 meer.... geen badr meer in de k1...dat is hetzelfde als een potje voetbal zonder bal....pfff boxen ik weet het niet hoor.

arielhelwani
28-09-2011, 20:15
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png[/IMG] Originally Posted by D1987 http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1082488#post1082488)
Blij dat hij stopt met kickboksen, het beste was dat hij helemaal zou stoppen als vechtsporter. Toch zie ik dit als een mooie gelegenheid om hem flink klappen te zien krijgen van ECHTE vechtsporters.

Een mengeling van Ali en Tyson? HAHAHAHA
Tyson omdat hij regels verbrak? De reden waarom Tyson regels verbrak waren duidelijk, die van Badr heb ik nooit begrepen. Zijn techniek, slagen e.d. komen niet eens in de buurt van Tyson.

En Ali... Hoe dan? Omdat Ali lang en slank was voor een heavyweight en Badr ook? Wat een ontzettende onzin.


http://weknowmemes.com/wp-content/gallery/haters-gonna-hate/haters-gonna-hate-gaddafi.jpg

Ch3f1
28-09-2011, 20:16
zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

boksen blij: nieuwe smaakmaker
badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

maar succes badr!

X2!!!!!!!!!!!

D1987
28-09-2011, 20:31
http://weknowmemes.com/wp-content/gallery/haters-gonna-hate/haters-gonna-hate-gaddafi.jpg

Post de ergste plaatjes, Idc. Maar als je beetje verstand hebt van boksen dan weet je dat Badr niets heeft van Tyson of Ali, laat staan ermee geassocieerd mag worden. Of wil je zeggen van wel?

Mauro
28-09-2011, 20:38
zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

boksen blij: nieuwe smaakmaker
badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

maar succes badr!
X 10 !!

arielhelwani
28-09-2011, 20:38
Post de ergste plaatjes, Idc. Maar als je beetje verstand hebt van boksen dan weet je dat Badr niets heeft van Tyson of Ali, laat staan ermee geassocieerd mag worden. Of wil je zeggen van wel?

Badr is nog jong, nu is 50% van de training boksen..straks gaat ie zich 200% bezighouden met boksen wat inhoud dat ie alleen maar beter zal worden.
Je kunt niet van tevoren zeggen dat ie tekort gaat komen en er is ook geen garantie dat ie potten zal gaan breken.

Kan alleen maar hopen dat het een succes zal worden, helaas zijn er mensen bij die hem niks gunnen ookal zijn er dingen in het verleden gebeurd die niet door de beugel kunnen.

Wiseguy
28-09-2011, 20:43
Hij was net bij shownieuws. Hij gaat onder Nazeem richardson trainen in Philadelphia. Trainer van o.a. Hopkins en Mosley.

appelsap
28-09-2011, 20:50
Geen visa issues?

Bromios
28-09-2011, 21:00
Ik geloof best dat ie een kans maakt.

Vergelijk het eeens met alistair. Toen hij naar de k1 kwam dacht iedereen dat hij het niet zou redden op basis van wat ze als zijn staande werk in mma hadden gezien. Maar het is heel anders omdat je bij kickboksen geen rekening hoeft te houden met een takedown. Na wat aanpassing is ie toch best een aardige kickbokser geworden. Badr hoeft in ieder geval niet meer op rondzwaaiende benen te letten.

Iedereen hier denkt geloof ik dat Badr op een ochtend wakker werd en dacht: fuck it, ik ga boksen. Het lijkt me toch dat dat een overwogen beslissing is geweest en dat hij in zijn schorsing een beetje heeft gebokst en eens met wat goede boksers heeft gespard. En daarnaast met mensen heeft gesproken die er wat van weten. Waarom zouden ze hem anders willen hebben.

rollermanskunk
28-09-2011, 21:02
First Overeem, Now Badr Hari, Is Kickboxing Done?

By Nate Wilcox (http://mma.sbnation.com/authors/nate-wilcox) - MMA Editor
With stars and champions like Badr Hari and Alistair Overeem leaving kickboxing for boxing and MMA, is kickboxing dead?

Sep 28, 2011 - Kickboxing's biggest star, the controversial and talented Badr Hari, has announced that he's leaving kickboxing for boxing. Badr Hari, a 26-year-old Dutchman of Moroccan descent, is a former K-1 (http://www.sbnation.com/mma/promotion/k-1) heavyweight champion and has easily been the most charismatic figure in the sport for the past five years.
Coming on the heels of 2010 K-1 World Grand Prix champion Alistair Overeem's (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122499/alistair-overeem) decision to abandon the sport for an exclusive contract with the UFC, this is a major blow to the sport. Or rather, it is a response to a series of serious blows to the sport.
You just can't make big money as a kickboxer in 2011. Overeem has publicly stated that he still hasn't been paid for winning the K-1 tournament last year.
Kickboxing, never a mainstream sport in the U.S., has long relied on Japan and Europe, especially the Netherlands, for its fans. Unfortunately combat sports in Japan have taken a nose-dive in the past five years. While kickboxing itself hasn't been implicated in the corruption scandals that drove MMA off of Japanese television and wrecked the reputation of Sumo, all of combat sports has suffered in Japan.
In Europe, where multiple major kickboxing figures have been linked to organized crime and big-time drug dealing, it's almost as bad. Badr Hari's (http://www.sbnation.com/mma/fighter/123034/badr-hari) rival Hesdy Gerges (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122849/hesdy-gerges) was arrested earlier this year (http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=296:hesdy-gerges-arrested-for-drug-trafficking&catid=34:demo-content) and accused of being involved in a 280lb cocaine deal. Jan Plas (http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Plas), one of the fathers of kickboxing in Holland, died in jail in 2010 after being linked to organized crime and drug dealing at the highest levels.
Badr Hari's own antics haven't helped the sport's reputation any either. He's been named in a number of assault cases, most involving brawls in nightclubs. The end result of all the bad publicity has been the de facto exile of kickboxing from Amsterdam, the long-time world capital of the sport.
With no major paydays coming from Japan and the prospect of big paydays in Europe greatly diminished, Badr Hari is making a perfectly logical decision. While he's facing long-odds against making it as a boxer in the U.S., at least he's got a fighting chance of carving out a career, something no kickboxer has today it seems.
Badr Hari's announcement, like Alistair Overeem's before him, is less a case of an athlete moving from one sport to another for personal reasons than it is a case of a passenger leaping off a sinking ship.

Bron: mma.sbnation.com

Kemal
28-09-2011, 21:09
Badr Hari to Retire From Kickboxing

In yet another blow to the struggling sport, kickboxing has lost its brightest and most controversial young star as Badr Hari (http://www.mmafighting.com/tag/BadrHari/), former K-1 heavyweight champion and two-time K-1 World GP finalist, has made the decision to retire from kickboxing after a final Jan. 28, 2012 bout against Gokhan Saki to go to the United States to pursue a boxing career.

The news, which comes via a release posted on the It's Showtime website (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=news&id=125) on Wednesday, also casts serious doubt over the 26-year-old's participation in the Dec. 10 K-1 World GP Final 16 and in fact, raises questions as to whether the 2011 K-1 World GP will even take place at all.

"If K-1 will host a World Grand Prix this year, Badr will also participate to that," the release from It's Showtime states. "The Grand Prix Final is scheduled for December 10 in China. If this World Grand Prix will take place, depends if K-1 will be able to pay its debts to IT'S SHOWTIME and others. If not, the fight on January 28 will be Badr's only remaining fight as a kickboxer."

When the K-1 World GP Final 16 was finally announced earlier this month, K-1 President Sadaharu Tanikawa specifically thanked It's Showtime CEO Simon Rutz for his support in co-promoting, but the statement above gives one the distinct impression that things may have soured on that deal. There have been rumors in Japan (http://www.mmafighting.com/japan/) that the K-1 World GP Final 16 may not actually take place and the statement from It's Showtime adds significant weight to that.

Due to declining popularity, lack of TV deals and lack of sponsorship, K-1 promoter FEG has been struggling badly financially for the past few years and now owe a large amount of money to many fighters and teams. Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/fighter/alistair/overeem/808/), Jerome Le Banner, Peter Aerts, Ray Sefo (http://www.mmafighting.com/fighter/ray/sefo/1410/), the Golden Glory team, It's Showtime and others have publicly stated that the K-1 owe them large sums of money - in many cases well into six figures and even seven figures.

The move from Badr Hari into the world of boxing comes as no real surprise given his recent discussion of the sport and the economic state of K-1. Hari has often expressed a desire to go into either Olympic or professional boxing and after a series of troubles - in and out of the ring - the timing seems right.

Hari's exceptional kickboxing career, though short, has been punctuated with knockouts and controversy. The Moroccan-Dutch heavyweight arrived on the kickboxing scene in 2005 with a brutal spinning back kick knockout of Stefan Leko (http://www.mmafighting.com/fighter/stefan/leko/765/) in a K-1 World GP reserve bout, but a 2006 brawl at a press conference with Peter Graham and his refusal to leave the ring and subsequent destruction of backstage dressing rooms following a loss to Ruslan Karaev saw Hari's public perception turn from "Golden Boy" into "Bad Boy".

After capturing the vacant K-1 heavyweight title, Hari made a run at the K-1 World GP in 2008, knocking out Peter Aerts and Errol Zimmerman (http://www.mmafighting.com/fighter/errol/zimmerman/943/) before getting disqualified in the final against Remy Bonjasky for kicking and stomping his opponent while he was down. The unsportsmanlike act caused a large amount of controversy in K-1 and Hari was stripped of his heavyweight title, not awarded any prize money and not awarded the title of GP runner-up.

Rebounding from a shocking knockout loss to Alistair Overeem at Dynamite, Hari again made it to the final of the K-1 World GP in 2009 after defeating Ruslan Karaev and Alistair Overeem in a rematch, but fell to the much bigger Semmy Schilt (http://www.mmafighting.com/fighter/semmy/schilt/189/).

Not learning from past mistakes Hari was again disqualified in 2010, this time while defending his It's Showtime heavyweight title against Hedsey Gerges. Like the Bonjasky fight, Hari again kicked a downed opponent and lost his title. Although he was initially unapologetic for his actions, Hari voluntarily took a one year break from the ring.

Hari has also had problems discipline outside of the ring, charged with assaulting a neighbor in 2006 and was wanted for questioning in 2010 in regards to a nightclub brawl that left a doorman with a fractured eye socket and broken nose.

Coincidentally Gokhan Saki, Hari's final opponent in the kickboxing ring and another top young stars in the sport, is also considering leaving kickboxing and has been publicly discussing a move to MMA (http://www.mmafighting.com/) for some time.

Bron (http://www.mmafighting.com/2011/09/28/badr-hari-to-retire-from-kickboxing-k-1-world-gp-possibly-in-je/)

T15Boxing
28-09-2011, 21:12
^^Begint er wel op te lijken. Remy is gestopt. Aerts ook binnenkort. Overeem weg. Badr weg. en mischien Spong & Saki naar een ander sport. Het is gewoon een tering zooi. Het was nog maar zo''n 1,5 jaar geleden dat zowat iedereen er nog was en K-1 nog super episch bezig was.

Wat Hari doet vind ik bullshit. Hij zal het niet halen(boxen is veel te moeilijk), en als het om geld gaat lijkt me dat hij nog genoeg kan verdienen in het kickboxen. Er zijn nog steeds partijen over voor hem. Schilt 3, Aerts 2, Zimmerman 2, Saki, Ghita etc. Kickboxen is compleet naar de tering als het om grote namen gaat.

Durfal
28-09-2011, 21:12
Iemand die nix heeft bereikt tot nu toe meteen maar te gaan vergelijken met M Ali of M Tyson vind ik niet erg getuigen van respect tegenover Ali of Tyson .
Alsof dat nix voorstelde wat deze 2 bokslegendes bereikten in hun tijd...............................

T15Boxing
28-09-2011, 21:22
Meeste mensen kennen niet veel andere boksers dan Ali en Tyson.

Sjakiezwart
28-09-2011, 21:27
Is het nu echt zo moeilijk voor te stellen dat hij het in het boksen wel kan redden? Hij heeft de conditie en de fysiek, veel ervaring in de ring. Nu heeft hij fulltime de kans om aan zijn pure boksen te werken. Ik zeg niet dat hij de volgende Ali of Tyson wordt, maar gezien het niveau van het zwaargewicht boksen zou hij toch wel ergens moeten kunnen komen. Ben benieuwd.

Anton09
28-09-2011, 22:05
Badr Hari als profbokser naar de VS om in de voetsporen van Mike Tyson te treden WTF!!??? Dit moet een grap zijn met die glazen kin van hem. Ik wens hem sterkte en wijsheid...

ZakKa!
28-09-2011, 22:08
Ik vind dit echt ontzettend jammer. Badr heeft een paar van de meest momarabele partijen ooit gevochten, en ik had hem graag nog een jaar of 5 door zien kickboksen.

Boksen geeft mij niet half het kijkplezier dat kickboksen geeft...

Petrosyan188
28-09-2011, 22:35
Is het nu echt zo moeilijk voor te stellen dat hij het in het boksen wel kan redden? Hij heeft de conditie en de fysiek, veel ervaring in de ring. Nu heeft hij fulltime de kans om aan zijn pure boksen te werken. Ik zeg niet dat hij de volgende Ali of Tyson wordt, maar gezien het niveau van het zwaargewicht boksen zou hij toch wel ergens moeten kunnen komen. Ben benieuwd.

x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!

Bromios
28-09-2011, 22:41
valt tegen hoor , trainen voor hw boksen.

20 sec onbenullig swingen en dan 16 rondes tegen die ander aan leunen en vanuit je knieholtes af en toe een arm opzwaaien. Valt tegen als je net als Badr vol energie zit ;)

Tony Galento
28-09-2011, 22:50
x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!

haha.

arielhelwani
28-09-2011, 22:53
valt tegen hoor , trainen voor hw boksen.

20 sec onbenullig swingen en dan 16 rondes tegen die ander aan leunen en vanuit je knieholtes af en toe een arm opzwaaien. Valt tegen als je net als Badr vol energie zit ;)

Hari zal als bokser echt niet hetzelfde vechten dan als kickbokser hoor..
Badr is leergierig en zal veel bijleren..90% van zijn KO's waren boksend..Badr is een ruwe diamant als bokser

MRNijman
28-09-2011, 23:24
http://www.shownieuws.tv/video/badr-hari-naar-amerika/

Marijn Boran
28-09-2011, 23:43
x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!

Pff, je word er niet slimmer op. Het is niet zomaar tactiek en techniek bijschaven en Hari kan mee met de wereldtop. De meeste boksers trainen als vanaf jongs af aan op de techniek, snel in en uit bewegen. Als je naar Hari's stoten kijkt zie je dat er weinig techniek achter zit, het zijn meer zwaaien die die maakt. De boks sport is vergeleken met de kickbokssport veel verder ontwikkelt. Hari zou het nu bij lange na niet redden op de olympische spelen, hoe kom je er dan bij dat Hari maar eventjes over de hw division heen zal gaan lopen? Ik heb het idee dat jij het profboksen totaal niet volgt en er weinig van snapt.

arielhelwani
28-09-2011, 23:50
Pff, je word er niet slimmer op. Het is niet zomaar tactiek en techniek bijschaven en Hari kan mee met de wereldtop. De meeste boksers trainen als vanaf jongs af aan op de techniek, snel in en uit bewegen. Als je naar Hari's stoten kijkt zie je dat er weinig techniek achter zit, het zijn meer zwaaien die die maakt. De boks sport is vergeleken met de kickbokssport veel verder ontwikkelt. Hari zou het nu bij lange na niet redden op de olympische spelen, hoe kom je er dan bij dat Hari maar eventjes over de hw division heen zal gaan lopen? Ik heb het idee dat jij het profboksen totaal niet volgt en er weinig van snapt.


Hari zal als bokser echt niet hetzelfde vechten dan als kickbokser hoor..
Badr is leergierig en zal veel bijleren..90% van zijn KO's waren boksend..Badr is een ruwe diamant als bokser

Facade
28-09-2011, 23:53
Ik denk ook niet dat Badr er doorheen loopt, maar sommige mensen idealiseren het boksen wat te erg. De omschrijving die Marijn boran gebruikt is maar op weinigen van toepassing in de zwaargewicht divisie. De zwaargewicht divisie is gewoon echt niet goed op dit moment. Als Badr echt de tijd neemt om het spelletje aan te leren en wanneer ie langzaam gebracht wordt en dus niet direct tegen de besten moet, kan ie zich nog heel aardig ontwikkelen hoor.

Daarnaast vind ik het net zo onterecht om te zeggen dat Hari zomaar door de HW divisie heenloopt als om te zeggen dat hij maar wat zwaait. Dat doet ie soms inderdaad, maar hij heeft ook wel eens wat meer technische partijen laten zien. Het wilde van Hari paste natuurlijk ook binnen de K-1 waar je het binnen 3 rondes moet doen. Dit in tegenstelling tot de 12 in het boksen. Dat wil niet zeggen dat ie helemaal niets anders kan.

R.H.
29-09-2011, 00:12
x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!

Haal z'n pik is uit je mond man, je praat echt onwijze onzin.

blackadder
29-09-2011, 00:16
Haal z'n pik is uit je mond man, je praat echt onwijze onzin.
En uitgerekend dit klaagt altijd over Micha.

tidelot
29-09-2011, 01:44
Zo de badr haters komer weer aan hun trekken, stonden al een tijdje droog.
Het zijn dezelfde mensen die een paar jaar gelden zeiden dat hij het niet zou redden tegen de k1 toppers.
-analyse voor feistosa : badr gaat neer door de brazilian high kick
-comentaar na feitosa: tegen feistosa in zijn prime time had badr geen kans

-analyse voor ray sefo: sefo is geen feitosa , badr gaat neer dmv van een harde rechter van ray
-comentaar na sefo : sefo is niet meer wat het geweest was

analyse voor earts: badr heeft nog niet tegen toppers gestaan, peter laat hem alle hoeken van de ring zien
-comentaar na aets : tegen peter in zijn prime time had badr geen kans
en ga zo maar door.
badr heeft ze wel allemaal met de vut gestuurd.

als kickbox liefhebber zal ik hem missen. na alle toppers die het zwaargewicht verlaten wordt het niks meer daar. tot 70 kg is nog interresant.
ik wens zowel badr als alistair veel succes met hun nieuwe carriere.

Djani
29-09-2011, 02:13
Ik denk ook niet dat Badr er doorheen loopt, maar sommige mensen idealiseren het boksen wat te erg. De omschrijving die Marijn boran gebruikt is maar op weinigen van toepassing in de zwaargewicht divisie. De zwaargewicht divisie is gewoon echt niet goed op dit moment. Als Badr echt de tijd neemt om het spelletje aan te leren en wanneer ie langzaam gebracht wordt en dus niet direct tegen de besten moet, kan ie zich nog heel aardig ontwikkelen hoor.

Daarnaast vind ik het net zo onterecht om te zeggen dat Hari zomaar door de HW divisie heenloopt als om te zeggen dat hij maar wat zwaait. Dat doet ie soms inderdaad, maar hij heeft ook wel eens wat meer technische partijen laten zien. Het wilde van Hari paste natuurlijk ook binnen de K-1 waar je het binnen 3 rondes moet doen. Dit in tegenstelling tot de 12 in het boksen. Dat wil niet zeggen dat ie helemaal niets anders kan.

x2

kentaro
29-09-2011, 08:16
Jammer ik zie hem liever kickboksen.
Maarja Badr moet zn eigen dromen najagen hopelijk doet hij het goed in boksen.
En wint hij een titel bij 1 van de grote bonden.
(nu in het bezit van de klitchko bros.)

MaTo
29-09-2011, 08:41
Jammer, ik zie hem liever kickboxen! iig succes en wat een vette line-up!! Spong- Manhoef!!

El Bambino
29-09-2011, 09:18
Zo de badr haters komer weer aan hun trekken, stonden al een tijdje droog.
Het zijn dezelfde mensen die een paar jaar gelden zeiden dat hij het niet zou redden tegen de k1 toppers.
-analyse voor feistosa : badr gaat neer door de brazilian high kick
-comentaar na feitosa: tegen feistosa in zijn prime time had badr geen kans

-analyse voor ray sefo: sefo is geen feitosa , badr gaat neer dmv van een harde rechter van ray
-comentaar na sefo : sefo is niet meer wat het geweest was

analyse voor earts: badr heeft nog niet tegen toppers gestaan, peter laat hem alle hoeken van de ring zien
-comentaar na aets : tegen peter in zijn prime time had badr geen kans
en ga zo maar door.
badr heeft ze wel allemaal met de vut gestuurd.

als kickbox liefhebber zal ik hem missen. na alle toppers die het zwaargewicht verlaten wordt het niks meer daar. tot 70 kg is nog interresant.
ik wens zowel badr als alistair veel succes met hun nieuwe carriere.

2x
Badr heeft kikckbox een beetje kleur gegeven, ook al heeft ie zich misdragen af en toe, toch is het een sensatie.
Wens hem alle succes, waar een wil is is altijd een weg!

Durfal
29-09-2011, 11:28
Badr Hari heeft tegen veel toppers gestaan in hun nadagen zoals P Aerts idd,nietemin zag ik m heel graag vechten altijd spektakel altijd gaan voor de winst.
Voor Hari kocht je graag een kaartje of jureerde je m graag,want als jurylid zat je stalles bij een partij die spektakel opleverde en dan bedoel ik niet zn overtredingen ,die had Hari met zn talent helemaal niet nodig.
Petrosyan moet alleen niet zo verdrijven met zn Badr verheerlijking eerst maar eens zien wat Badr vermag in dit nwe wereldje.
Vergeet niet forumvrienden dat hari top of the bill was in het kickboxen,nu moet ie in dit geheel andere spelletje weer onderaan beginnen,en dat valt voor de trotse Badr vast helemaal niet mee!
Ook dit is een aspect om rekening mee te houden maar de algehele leegloop heeft met geld te maken dat is wel 100% duidelijk.
Wel heel erg jammer K1 was toch een waar spetakel met een dominante hfd rol voor NL.....................

It's Showtime
29-09-2011, 16:06
Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

Petrosyan188
29-09-2011, 16:08
Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

feit!

Leventdepevent
29-09-2011, 16:08
Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

ik denk dat ie nog gelijk heeft ook..

Bartju
29-09-2011, 16:09
ik hoop t niet

redjuh
29-09-2011, 16:19
Maarre als hij met kickboksen al vindt dat ie te weinig kan trappen tijdens het het gevecht zelf (gerges, bonjasky), hoe zal dat in vredesnaam gaan met boksen, waar je helemaal niet mag trappen??? heeft ie een soort elastiek tussen zijn benen dat niet verder rekt dan een flinke stap vooruit?

Bartju
29-09-2011, 16:22
Ik ga als ik ga voor henry!

justsomeone
29-09-2011, 16:32
feit!

X2

Illest
29-09-2011, 16:37
hij moet doen wat goed voor hem is...

tis wachten op iets onsportiefs....iets mafs:lol:.....hoop niet dat ze de vergissing maken en denken dat ie daar als een hotshot binnenkomt....boksen is een heel ander spelletje.....interessante ontwikkeling!;)

DAWK1D
29-09-2011, 17:41
http://www.youtube.com/watch?v=PH9HYOJ7N28

Sadix
29-09-2011, 18:35
ik heb er alle vertrouwen in. Zie badr zeer zeker iets bereiken in het boxen.

Wat een stel pessimistische mensen hier zeg. Vooral boksers die doen alsof badr van Judo komt en nu gaat boksen. Elke A klasse kickbokser kan Boksen, je gaat dagelijks op de pads, doet elke les sowieso boksen tijdens het sparre, mannen als Badr hebben vaak ook een aparte boks trainer.

Vind het bokswerk van Badr zeker niet slecht ook, zie zijn mooie KO vs bouzidi bijvoorbeeld.

Het zelfde als toen alistair overstapte naar k1, toen zeiden op hun beurt weer alle kickboksers dat hij totaal geen kans maakte vs de kickboks top, en zie nu, alistair is de champ.
Los daar van is zoals veel al zeiden, het zwaar gewicht boksen zeker niet op zn hoogste niveau. Klitschko's en Haye verder zie ik en vind ik niet dat er echt toppers bij zijn met alle respect.

Badr gaat het zeker maken, sowieso spektakel zijn partijen, ook in het boksen. Ik ga in ieder geval zeer zeker kijken!

Peter0711
29-09-2011, 18:46
Petje af als hij het red in de states als bokser.

Great Gambler
29-09-2011, 19:58
Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

Mr. it's showtime deze zinnen worden zeker niet gezegd door Badr Hari. Want Badr weet ook dat Saki geen vechter is die in de 1ste ronde neer gaat. Dit soort zijn van Simon zelf, hij moet helaas zoveel mogelijk zijn kaarten verkopen. Ik kan zeggen dat deze partij alle kanten op kunnen gaan. Persoonlijk heeft Saki meer boks potentie dan Badr Hari. Het enige verschil tussen saki - badr is lengte en kracht. Saki heeft genoeg bewezen tegen lange vechters die gingen bijna allemaal neer. Ik hoop alleen dat Badr tegen zijn verlies kan, en niet na trapt. Wanneer dat gebeurd dan zul je oorlog krijgen. Badr Hari moet als een echte sportman vechten. En tijdens persconference moet zich ook beheersen en respect hebben voor zijn tegenstander. In de ring moet je praten en niet buiten de ring!

D1987
29-09-2011, 20:10
Zolang we er niets van verwachten zal het allemaal wel meevallen met zijn prestaties

blackadder
29-09-2011, 20:13
Ik hoop alleen dat Badr tegen zijn verlies kan, en niet na trapt. Wanneer dat gebeurd dan zul je oorlog krijgen. Badr Hari moet als een echte sportman vechten. En tijdens persconference moet zich ook beheersen en respect hebben voor zijn tegenstander. In de ring moet je praten en niet buiten de ring!

Alleen al het feit dat we nu al rekening houden met, weer, een onsportieve aktie van hem...:lol:

payap
29-09-2011, 21:11
Er is maar een manier hoe we er ooit achter kunnen komen en dat is als hij het probeer.

En geef hem groot gelijk want de gouden dagen van de K-1 zijn achter ons en als het toernooi al doorgaat dit jaar dan is het met het huidige deelnemers veld bijna een persiflage van de hoogtijdagen.

In het onderstaande filmpje van 18 seconden doet Samart Payakarun (blauwe broek), imo de beste muaythai/kickbokser ooit, het voor hoe een muaythaivechter/kickbokser wereldkampioen boksen (WBC) kan worden.

http://www.youtube.com/watch?v=9td68pnDnNk&feature=related

Marchant
29-09-2011, 21:13
x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!

IK hoorde laats dat Badr in een snelle auto rijdt, hopen dat hij niet mee gaat doen in de "Formula One World Championship".
Ik denk dat het anders mist hij de juiste trainers en staf heeft niet lang zou duren voordat hij Sebastian Vettel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Vettel) van de troon stoot!
Hij doet me namelijk denken aan een kruising van Ayton Senna en Alain Prost.

Kom op zeg! Ik denk wel dat Badr beter kan boksen dan de gemiddelde mixfight bezoeker maar om hem zonder dat hij 1 prof partij heeft gedraaid hem uit te roepen tot de nieuwe Wereld Kampioen?
Waarom omdat hij al jaren Kickbokst, dan heb ik een nieuwtje er lopen daar ook jongens rond van 25 die geloof het of niet al jaren boksen!
Beetje overdreven en waarom gelijk zo'n druk bij hem neer leggen? laat hem lekker eerst een jaar meedraaien en laten we dan beslissen of hij de nieuwe Tyson zou kunnen worden,
de nieuwe Ali wordt hij in ieder geval nooit

blackadder
29-09-2011, 21:50
IK hoorde laats dat Badr in een snelle auto rijdt, hopen dat hij niet mee gaat doen in de "Formula One World Championship".
Ik denk dat het anders mist hij de juiste trainers en staf heeft niet lang zou duren voordat hij Sebastian Vettel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Vettel) van de troon stoot!
Hij doet me namelijk denken aan een kruising van Ayton Senna en Alain Prost.

Volgens mij heeft ie ook een keer in een rap nummer meegedaan. Als hij nou even meedoet aan Holland in da Hood wordt ie zo groter dan Dr Dre, Jay-Z en Vanilla Ice. Hij doet me wat denken aan fitty cent, Ice Pick en Missy Elliot.

T15Boxing
30-09-2011, 01:07
Vitali Klitschko was vroeger ook Kickboxer en hij is nu al jarenlang top 2 zwaargewicht boxer, maar tijdens zijn pro kickbox carriere was hij ook actief als amateur boxer en gebruikte ook meestal zijn handen. maar hij heeft een ongelooflijk hard kin wat Hari niet heeft. Vitali was al wel 3 keer knockout gegaan zonder zijn incasseringsvermogen. hij is nog nooit neergegaan in een partij.

Kickboxers hebben geen kans tegen top boxers. Dit zijn geen jaren 60 meer.

blackadder
30-09-2011, 01:56
Kickboxers hebben geen kans tegen top boxers. Dit zijn geen jaren 60 meer.
In elk geval niet in het boksen.

arielhelwani
30-09-2011, 02:00
Kickboxers hebben geen kans tegen top boxers. Dit zijn geen jaren 60 meer.

wait and see..Badr gaat ze allemaal 1 voor 1 slopen!!

appelsap
30-09-2011, 03:28
wait and see..Badr gaat ze allemaal 1 voor 1 slopen!!

Ja, het zou wat worden als ie ook nog eens tegen meer dan een tegenstander tegelijk zou moeten knokken.....

MMAFAN-1122
30-09-2011, 08:23
Petje af als hij het red in de states als bokser.

X2

univers1l
30-09-2011, 11:58
we zullem zien, gun hem de tijd en kijken of hij over 3 jaar kampioen wordt.

Boran
30-09-2011, 12:52
Ja, het zou wat worden als ie ook nog eens tegen meer dan een tegenstander tegelijk zou moeten knokken.....

:lol:

Peter0711
30-09-2011, 14:13
Badr is volgens mij naar een paar jaartjes hypen en geld verdienen en een paar beste verliespartijen terug in de kickbokswereld om erachter te komen dat die wereld ook niet heeft stil gestaan en hij daar ook niet meer in de top kan meedraaien. Kortom,afscheid van de Badr zoals we hem allemaal kennen op dit moment.

:)

Durfal
30-09-2011, 14:51
Badr is volgens mij naar een paar jaartjes hypen en geld verdienen en een paar beste verliespartijen terug in de kickbokswereld om erachter te komen dat die wereld ook niet heeft stil gestaan en hij daar ook niet meer in de top kan meedraaien. Kortom,afscheid van de Badr zoals we hem allemaal kennen op dit moment.

:)
Nou nou dit is heel werg negatief over de kwaliteiten van Hari als kickboxer,dat spelletje ligt m uitstekend
Daar kan iemand met zijn kwaliteiten na een pauze van een paar jaar wel weer in terugkomen,en dan is ie als boxer ook nog gegroeid en trappen kan ie sowieso al !!

D1987
30-09-2011, 15:31
Stel je voor dat hij een high kick geeft als hij niet kan winnen... :D Dan zal hij nooit meer een partij mogen draaien (boksen). Precies wat Marchant zegt, de mensen die hier pro Badr zijn, denken dat hij met de juiste begeleiding en een flinke achterstand als nog succesvol in boksen kan worden. Even wakker worden jongens.

Peter0711
30-09-2011, 15:41
Nou nou dit is heel werg negatief over de kwaliteiten van Hari als kickboxer,dat spelletje ligt m uitstekend
Daar kan iemand met zijn kwaliteiten na een pauze van een paar jaar wel weer in terugkomen,en dan is ie als boxer ook nog gegroeid en trappen kan ie sowieso al !!

De man is zijn eigen grootste vijand. Wat heeft hij nou ondanks zijn talent bereikt de laatste jaren? Het is meer een wandelende drama serie als een gerespecteerde kickbokser. Begrijp me niet verkeert,de man heeft zeker talent,maar geestelijk denk ik dat hij het allemaal gewoon niet aankan,en daarom ook nu een rare uitvlucht maakt naar de bokssport. Naar mijn idee,en let wel op,ik ben alles behalve een expert op dit gebied,maar ik denk dat hij van een koude kermis thuis gaat komen als je boksen onderschat. Al met al,denk ik dat hij na dit avontuur gewoon geestelijk niet sterk genoeg is om dat weer een terug keer te maken in de kickbokswereld gezien de frustratie die deze man nou eenmaal meedraagt..

Ik vind het jammer,maar ik denk toch dat dit boksavontuur alles of niks gaat worden voor Badr.

D1987
30-09-2011, 15:44
http://www.youtube.com/watch?v=zgWALKbdbPQ

Met de juiste begeleiding van Jacques D'Ancona en Bulletje maakt hij misschien ook nog wel kans op de playbackshow

ARMENIA
30-09-2011, 17:05
Ik vind hem zeker slecht bokswerk hebben, als ik zo de laatste partijen van badr bekijk dan zie ik hem niet op techniek boksen, hij zit vol adrenaline en zodra de bel gaat dan gaat die los. Soms gaat hij zoo los dat hij geen dekking meer heeft, hij hoekt aan 1 stuk door.. dat hoeft hij in het boksen niet te doen.

badr gaat het zeker niet redden in het boksen


ik heb er alle vertrouwen in. Zie badr zeer zeker iets bereiken in het boxen.

Wat een stel pessimistische mensen hier zeg. Vooral boksers die doen alsof badr van Judo komt en nu gaat boksen. Elke A klasse kickbokser kan Boksen, je gaat dagelijks op de pads, doet elke les sowieso boksen tijdens het sparre, mannen als Badr hebben vaak ook een aparte boks trainer.

Vind het bokswerk van Badr zeker niet slecht ook, zie zijn mooie KO vs bouzidi bijvoorbeeld.

Het zelfde als toen alistair overstapte naar k1, toen zeiden op hun beurt weer alle kickboksers dat hij totaal geen kans maakte vs de kickboks top, en zie nu, alistair is de champ.
Los daar van is zoals veel al zeiden, het zwaar gewicht boksen zeker niet op zn hoogste niveau. Klitschko's en Haye verder zie ik en vind ik niet dat er echt toppers bij zijn met alle respect.

Badr gaat het zeker maken, sowieso spektakel zijn partijen, ook in het boksen. Ik ga in ieder geval zeer zeker kijken!

Facade
30-09-2011, 18:55
Van de k-1 zwaargewicht zou ik eigenlijk het liefst Saki en iets mindere mate Spong wel eens een bokspartij willen zien doen...

Tornado_Fighter
30-09-2011, 19:01
Ik heb er alle vertrouwen in dat Badr Hari wel zeer zeker inbreng zal hebben in de bokswereld.

Maar moet ook duidelijk vermelden, dat ik nu en dan hier reacties leest wat mij echt doet schrikken.. Je hebt wel erg veel Badr Hari haters hierop mixfight..Ik vind het nogal brutaal dat mensen hem zo afzeiken, terwijl hij zoveel mooi wedstrijden heeft laten zien..

Een man met de meeste KOs ratio.. Een man die de kickbokswereld zo extreem spannend kon maken met zijn manier van uitingen en proficaties !.. Nou Badr Hari, ik als kickboksfan zal jou erg doen missen en wens jou alle geluk met je nieuw carriere... Ik heb er alle vertrouwen in, dat jij ook in de bokswereld zal laten doen blijken wie de baas is in de ring...

Succes Badr !! Ik zal je missen, heb altijd met veel spanning en genot naar jou wedstrijden gekeken... Ga je goed "'ECHTE WINNAAR VAN HET PUBLIEK.. Die altijd de mensen tevreden stelde met heel wat mooi KO S en spektakel!!

Durfal
30-09-2011, 19:06
Forumvrienden ikke heb het erover dat ik Hari op talent nog wel terug zie komen in de kickboxwereld,dat boksen heb ik in eerste instantie ook een hard hoofd in.
Spong heeft idd meer natural bokstalent,daar waren ze in de states met sparren ook al achter gekomen...............
Saki bokst ook heel behoorlijk maar lijkt met zn felle lowkicks toch meer het kickboxtype,meer de hollandse school boven slaan en afleiden beneden kei en keihard lowkicks trappen.
Terwijl Tyrone meer een bekeken vechter is die openingen zoekt ipv meteen forceert,wat je vaak tegenkomt bij het boksen,maar goed dit is maar mijn mening................

Tornado_Fighter
30-09-2011, 19:15
Forumvrienden ikke heb het erover dat ik Hari op talent nog wel terug zie komen in de kickboxwereld,dat boksen heb ik in eerste instantie ook een hard hoofd in.
Spong heeft idd meer natural bokstalent,daar waren ze in de states met sparren ook al achter gekomen...............
Saki bokst ook heel behoorlijk maar lijkt met zn felle lowkicks toch meer het kickboxtype,meer de hollandse school boven slaan en afleiden beneden kei en keihard lowkicks trappen.
Terwijl Tyrone meer een bekeken vechter is die openingen zoekt ipv meteen forceert,wat je vaak tegenkomt bij het boksen,maar goed dit is maar mijn mening................

Ik ben het ook deel met jou eens hoor.... Saki en Spong beschikken over een mooi helder bokstechniek, maar wat veel mensen vergeten , is dat Badr Hari dat ook heeft... Maar Badr Hari, die kiest eigenlijk zelf voor wanneer hij dat wilt gebruiken...

Dus mensen helemaal overrompelen met zijn zwaaihoeken of juist heel beheerst en met techniek een tegenstander doen uitschakelen... Als je bijv; Badr Hari vs Paul Slowensky kijk... Nou dan kan je juist zien wat voor bokstechniek Badr Hari bezit... Prachtig !! Jab jab.. Omschakeling met zn ander been naar voren en Boem vol raakt hij hem in zn gezicht...

Maar nogmaals, Badr Hari was destijds vrij dun en hij had het toen alleen van zijn techniek moeten hebben.. Maar Badr, die wij nu kennen heeft vreselijk veel explosie en kracht.. Dus ja, het is maar waar Badr zin in heeft..

Dus ja, ik zie dat vele forumbroeders zich frontaal vergissen in Badr Hari bokskwaliteiten!!.. Maar goed, niet iedereen heeft inzicht netals ik he..
Ik kan het gewoon zien aan zijn manier van boksen dat hij wel degelijk techniek beschikt.. Timing..Openingen (Zie Bouzidi etc etc)

Kortom ben er van overtuigd dat Badr Hari zich makkelijk zal kunnen aansluiten met de topboksers !!

Bassie
30-09-2011, 19:37
Zo dat had ik niet verwacht...succes!

Durfal
30-09-2011, 20:20
Tornado fighter die bepaalde partijen heb ik wel degelijk gezien ,en daar geef je ik in alle eerlijkheid ook gelijk in.
Maar boksen is een ander spelletje heb je meer geduld bij nodig en geduld is iets wat Badr vaak niet heeft,al zijn er partijen die door hari heel beheerst werden uitgevoerd met dodelijke precisie inderdaad.
Maar ja ik ben dan ook geen Badr hater heb m vaak mogen jureren en op zn 2 domme overtredingen na zie ik m graag aan het werk.
Nu komt ie in een wereld met jongens die veel meer boks ervaring hebben terwijl ie zelf nu ook moet afleren en niet alleen aanleren.
En afleren = veel moeilijker dan aanleren het zal me echt benieuwen en ik ga Badrtje heel erg missen in de kickboxring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arielhelwani
30-09-2011, 21:28
Bloodstain Lane over Badr Hari en boksen:


http://www.youtube.com/watch?v=bpZ3ADSXcmM

R.H.
30-09-2011, 21:30
Ik was eerst echt aan het twijfelen of het wel wat werd met Badr en boksen, maar als BSL het zegt zal hij wel een boks legende worden

.. wat heb ik toch een schijt hekel aan die kerel met z'n boiler hoofd...

arielhelwani
30-09-2011, 21:35
Ik was eerst echt aan het twijfelen of het wel wat werd met Badr en boksen, maar als BSL het zegt zal hij wel een boks legende worden

.. wat heb ik toch een schijt hekel aan die kerel met z'n boiler hoofd...

Ik was eerst aan het twijfelen of je een Badr hater bent, maar als ik jou nu al zo gefrustreerd zie dan lach ik je nu al uit als Badr straks heavyweight champion of the world boxing is

justsomeone
30-09-2011, 21:48
Als je bijv; Badr Hari vs Paul Slowensky kijk...
.

Je zegt het al, Paul Slowinsky.
Dat lijkt me inderdaad een goede graadmeter om Badr zijn boks skills te bekijken

Illest
30-09-2011, 23:11
Je zegt het al, Paul Slowinsky.
Dat lijkt me inderdaad een goede graadmeter om Badr zijn boks skills te bekijken

hahahahaha!

Tony Galento
30-09-2011, 23:14
Je zegt het al, Paul Slowinsky.
Dat lijkt me inderdaad een goede graadmeter om Badr zijn boks skills te bekijken

en bouzidi.


...

arielhelwani
30-09-2011, 23:16
Je zegt het al, Paul Slowinsky.
Dat lijkt me inderdaad een goede graadmeter om Badr zijn boks skills te bekijken

je hebt gelijk, barcelona wint met 8-0 van racing santander..maar vind niet dat ze mee moeten doen aan de champions leaugue want weet niet of racing santander goede graadmeter is om hun skills te bekijken..

The Company
30-09-2011, 23:23
je hebt gelijk, barcelona wint met 8-0 van racing santander..maar vind niet dat ze mee moeten doen aan de champions leaugue want weet niet of racing santander goede graadmeter is om hun skills te bekijken..

Deze vergelijking slaat echt totaal nergens op.

Mauro
30-09-2011, 23:32
je hebt gelijk, barcelona wint met 8-0 van racing santander..maar vind niet dat ze mee moeten doen aan de champions leaugue want weet niet of racing santander goede graadmeter is om hun skills te bekijken..
Echt te dom om te poepen jij he !? Zeg dan niets man.

tidelot
30-09-2011, 23:47
Je zegt het al, Paul Slowinsky.
Dat lijkt me inderdaad een goede graadmeter om Badr zijn boks skills te bekijken

badr vs bonjasky 1 of is dat ook geen goede graadmeter

GM
30-09-2011, 23:52
Volgens mij gaat het er niet zo zeer om wat hij nu kan maar hoeveel aanleg hij heeft. Ik denk dat Badr onder leiding van een goede coach heel erg ver kan komen, hij is een zeer goede atleet die dit kunstje ook zonder meer kan leren.
In ieder geval vind ik het getuigen van enorme ballen als je jezelf wilt gaan meten met de wereldtop in een andere dicipline.
Je kan je ook afvragen of iemand ls Badr er uberhaubt aan zou beginnen als de kansen niet heel erg groot zijn dat hij het kunstje flikken gaat ?
Badr kennende gaat hij voor goud en niet voor een pak rammel !!
Hopende dat er in de 10e ronde niet per ongeluk een vette low kick uitkomt haha.... wel goed voor de kijkcijfers.

arielhelwani
01-10-2011, 00:02
Echt te dom om te poepen jij he !? Zeg dan niets man.

onderbouwen..

Tornado_Fighter
01-10-2011, 02:03
Je zegt het al, Paul Slowinsky.
Dat lijkt me inderdaad een goede graadmeter om Badr zijn boks skills te bekijken

Klopt, ook tegen Zimmerman kon je duidelijk zien hoe Badr zijn bokskwaliteiten gebruikt... Nou ik had echt medelijden hoe hij gewoon met zijn prooi aann het spelen was, het is maar dat hij een schoonheidsfoutje maakte, waardoor hij meteeen werd afgestraft..(Toen hij harde rechte stoot kreegt te verduren )

Maar als je verder heel goed kijkt, dan zag je heel duidelijk hoe Badr zijn bokstechniek gebruikte... Zo zijn er heel wat andere vb te noemen.( goed anticiperen, telkens op tijd wegduiken en goed zijn tegenstander op afstand houden met jabs... Vooral de afmaking toont van zeer hoge bokskwallteit)

lopez86
01-10-2011, 02:11
Het probleem is niet dat kickboksers geen boksers kunnen worden.
Dat is al meerdere malen bewezen (Lucia Rijker, Klitschko, Ait Bassou).
De simpele reden dat de overstap van kickboksen naar boksen wel haalbaar is in plaats van vice versa, is omdat het makkelijker is om iets weg te halen dan iets toe te voegen aan een gelegde basis.
Maar Badr is zijn eigen vijand zoals al eerder gezegd.
Daarom heb ik sterk mijn twijfels.
Als hij in het kickboksen al gefrustreerd raakt zie ik m helemaal vierkant de pan uit flippen als hij tegenover een Haye staat die alles ontwijkt.
Boksers staan bekend om het achteruit vechten.

Tornado_Fighter
01-10-2011, 02:22
Het probleem is niet dat kickboksers geen boksers kunnen worden.
Dat is al meerdere malen bewezen (Lucia Rijker, Klitschko, Ait Bassou).
De simpele reden dat de overstap van kickboksen naar boksen wel haalbaar is in plaats van vice versa, is omdat het makkelijker is om iets weg te halen dan iets toe te voegen aan een gelegde basis.
Maar Badr is zijn eigen vijand zoals al eerder gezegd.
Daarom heb ik sterk mijn twijfels.
Als hij in het kickboksen al gefrustreerd raakt zie ik m helemaal vierkant de pan uit flippen als hij tegenover een Haye staat die alles ontwijkt.
Boksers staan bekend om het achteruit vechten.

Hmmm daar zit inderdaad wel kern van waarheid in.. Dat zal hij zeer zeker moeten verbeteren... Maar ik denk dat Badr wel slim genoeg is om zoiets rustig op te bouwen en niet zo snel mogelijk KO te forceren.. Ik ben er sterk van overtuigd dat Badr juist zijn vechtstijl veranderd en gewoon netjes afwacht totdat hij openingen ziet..

Maar omdat juist Kickboksen zijn ding is geweest.. Ik bedoel hij is al van vroegs af aan ermee begonnen, hij had zoveel zelfvertrouwen in zijn manier van kunnen... Hoewel dat niet altijd verstandig is, zoals je wedstrijd hebt kunnen zien tegen Bonjasky of Hesdy Gerges... Badr moet het gewoon rustig onderbouwen en niet al teveel druk op zichzelf zetten.. Als hij dat in toom weet te houden en daar lering uitstrekt.. Door systematisch een wedstrijd weet uit te boksen.. Dan denk ik dat hij ook nog heel wat voordeel in het kickboksen zal toebrengen..

Dus met ander woorden geduld hebben en precies weten wanneer je een wedstrijd kan afmaken... Zonder al teveel druk op jezelf... Want geloof me, ook vechters trainen erop om zoveel mogelijk te incasseren, kijk bijv naar Hesdy Gerges trainingsschema die werd elke training helemaal in elkaar gehoekt en hij moest alleen zijn dekking hoog houden en incasseren maar..

Dus dat heeft hem aardig geholpen in de wedstrijd tegen Badr..

Facade
01-10-2011, 02:50
Het probleem is niet dat kickboksers geen boksers kunnen worden.
Dat is al meerdere malen bewezen (Lucia Rijker, Klitschko, Ait Bassou).
De simpele reden dat de overstap van kickboksen naar boksen wel haalbaar is in plaats van vice versa, is omdat het makkelijker is om iets weg te halen dan iets toe te voegen aan een gelegde basis.
Maar Badr is zijn eigen vijand zoals al eerder gezegd.
Daarom heb ik sterk mijn twijfels.
Als hij in het kickboksen al gefrustreerd raakt zie ik m helemaal vierkant de pan uit flippen als hij tegenover een Haye staat die alles ontwijkt.
Boksers staan bekend om het achteruit vechten.

You must spread some reputation blabla.
heel scherp opgemerkt dit.

biggz
01-10-2011, 03:34
Ik snap niet dat mensen zo'n hele drama maken of Badr et nu wel of niet gaat redden.
Wens die man gewoon het beste en dat hij het hopelijk ver gaat schoppen.

TOON
01-10-2011, 11:39
ik ben sceptisch of Badr het gaat redden in de bokswereld, maar hij heeft de tijd aan z'n zijde, hij is pas 25, alles zal afhangen hoelang Badr kan en wil wachten om z'n bokscarriere rustig op te bouwen, hij zal eerst echt ervaring op moeten doen tegen de wat mindere goden om uberhaupt tegen de big boys te willen vechten.

Hij moet idd even een jaartje of 2/3 een stappie terug doen, en ook echt leren boksen, wat qua 'boksen' werkt bij het kickboksen werkt niet per definitie bij het echte boksen. En ik ben zeer sceptisch of z'n kin stoten van HW-boksers aan kan....ik heb er m'n bedenkingen bij, maar ach ja, het is z'n goed recht om het te proberen, maar hij moet wel echt z'n tijd nemen en ik weet niet of hij dat kan of wil

FOCUS
01-10-2011, 11:45
Toen Akebono (Maegashira!) in elkaar gerost werd, zat ik met afgrijzen te kijken.
Dat was een godheid op aarde, mensen!
Kickboksers moeten kickboksen, boksers moeten boksen....

zucht

TOON
01-10-2011, 12:08
dat vind ik nogal een verschil....sumo vs kickboksen en kickboksen vs boksen.....badr loopt bij het kickboksen ook het risico in elkaar gerost te worden of iig een keer KO te gaan....risico is bij het kickboksen wat kleiner in het geval van badr maar het gaat om hetzelfde principe....

micha
01-10-2011, 12:16
Ik hoop iig dat het hem gaat lukken

payap
01-10-2011, 12:22
In ieder geval heeft Badr Hari als bokser meer kans van slagen dan dat hij op MMA regels tegen Alistair zou hebben gehad!

arielhelwani
01-10-2011, 12:27
Wat mij opvalt is dat er bij de zwaargewichten, mischien ook in het boksen algemeen..ze meestal vechten met een lage tot geen dekking..
Ze vertrouwen op hun headmovement wat dan ook schitterend is om te zien. Haye en Mayweather zijn daar meester in.Het is mischien een kromme vergelijking maar ik denk dan meteen aan de beelden van Badr tegen Feitosa en Aerts waar die zo hard door de dekking heen slaat. Minpuntje is dus zijn chin maar denk dat zijn pluspunt vooral is het precisiewerk en het genadeloos afmaken.

Weet iemand wanneer vertrekt Badr richting USA en wanneer zal zijn eerste partij zijn?

arielhelwani
01-10-2011, 12:28
In ieder geval heeft Badr Hari als bokser meer kans van slagen dan dat hij op MMA regels tegen Alistair zou hebben gehad!

Denk dat Overeem nu ook weinig kans maakt tegen Badr..

R.H.
01-10-2011, 12:44
Denk dat Overeem nu ook weinig kans maakt tegen Badr..

leg uit?

justsomeone
01-10-2011, 12:45
je hebt gelijk, barcelona wint met 8-0 van racing santander..maar vind niet dat ze mee moeten doen aan de champions leaugue want weet niet of racing santander goede graadmeter is om hun skills te bekijken..

Bij deze ben je vast genomenieerd voor de domste post van 2011, en denk dat ie ook wel geselecteerd wordt voor 2012

Coldcrust
01-10-2011, 13:41
Is het nu echt zo moeilijk voor te stellen dat hij het in het boksen wel kan redden? Hij heeft de conditie en de fysiek, veel ervaring in de ring. Nu heeft hij fulltime de kans om aan zijn pure boksen te werken. Ik zeg niet dat hij de volgende Ali of Tyson wordt, maar gezien het niveau van het zwaargewicht boksen zou hij toch wel ergens moeten kunnen komen. Ben benieuwd.

Conditie???? Tegen Hesdy was hij na 1 ronde al gassed...zwaargewicht profboksen gaat uiteindelijk naar 12 rondes toe!

Coldcrust
01-10-2011, 13:43
Maar juist de eigenschappen die jij opnoemt..geduld en rustig kunnen opbouwen,bezit Badr niet.

Coldcrust
01-10-2011, 13:46
Klopt, ook tegen Zimmerman kon je duidelijk zien hoe Badr zijn bokskwaliteiten gebruikt... Nou ik had echt medelijden hoe hij gewoon met zijn prooi aann het spelen was, het is maar dat hij een schoonheidsfoutje maakte, waardoor hij meteeen werd afgestraft..(Toen hij harde rechte stoot kreegt te verduren )

Maar als je verder heel goed kijkt, dan zag je heel duidelijk hoe Badr zijn bokstechniek gebruikte... Zo zijn er heel wat andere vb te noemen.( goed anticiperen, telkens op tijd wegduiken en goed zijn tegenstander op afstand houden met jabs... Vooral de afmaking toont van zeer hoge bokskwallteit)

Je kunt het ook anders zien..als je tegen Zimmerman,die hij blijkens jouw verhaal duidelijk bokstechnisch overklaste,al niet eens in staat bent dat vast te houden en op een knockdown loopt..wat belooft dat dan tegen mensen die bokstechnisch de betere zijn?

arielhelwani
01-10-2011, 14:35
Maar juist de eigenschappen die jij opnoemt..geduld en rustig kunnen opbouwen,bezit Badr niet.

zie gevecht tegen choi..genoten van die partij, niet meteen voor de KO maaar beetje bij beetje tegenstander pijn doen

arielhelwani
01-10-2011, 14:37
leg uit?

Badr beheerst het kickbox gedeelte veel beter..maargoed ik weet dat je doelt op dynamite..geen excuses, Badr heeft de partij met volle verstand aangenomen dus een eerlijk Win voor Overeem..

arielhelwani
01-10-2011, 14:38
Bij deze ben je vast genomenieerd voor de domste post van 2011, en denk dat ie ook wel geselecteerd wordt voor 2012

zo mooi, mensen die poep uitkramen en niet eens met poep onderbouwen..

arielhelwani
01-10-2011, 14:40
Conditie???? Tegen Hesdy was hij na 1 ronde al gassed...zwaargewicht profboksen gaat uiteindelijk naar 12 rondes toe!

Je kunt niet stellen dat Badr een slechte conditie heeft..wel was het zo dat ie na 1e ronde tegen Hesdy gassed was..hij gaf alles voor de KO in die ronde en wie weet had ie zich wel slecht voorbereid..

maar dat betekent niet dat zijn conditie over het algemeen slecht is..

Neivra
01-10-2011, 14:41
zie gevecht tegen choi..genoten van die partij, niet meteen voor de KO maaar beetje bij beetje tegenstander pijn doen

Ik weet niet precies meer in welk interview het was, maar Badr zegt daar in zelf dat op het moment als de bel gaat hij zichzelf niet meer kan inhouden. Wellicht kan hij het wel, maar ik denk niet dat hij dat langer dan een paar wedstrijden volhoud, hij zal uiteindelijk weer een keer losbarsten (denk ik).

Tornado_Fighter
01-10-2011, 15:08
Je kunt het ook anders zien..als je tegen Zimmerman,die hij blijkens jouw verhaal duidelijk bokstechnisch overklaste,al niet eens in staat bent dat vast te houden en op een knockdown loopt..wat belooft dat dan tegen mensen die bokstechnisch de betere zijn?

Nogmaals, als je mijn verhaal goed hebt gelezen... Heb ik heel duidelijk vermeld dat Badr door een beetje arrogantie de fout is gegaan en hij speelde letterlijk met Zimmerman...( Kickboksen is toch altijd zijn spel geweest dus hij barste van zelfvertrouwen) Maar nogmaals, ik denk dat Badr alleen maar meer kan groeien en hij moet zich echt bewijzen in de bokswereld... Ik denk echt niet dat hij het zal onderschatten, maar juist heel gefocust en scherp zal zijn, vooral hij nu een totaal ander uitdaging heeft...

Maar goed, het is maar even afwachten wat de toekomst ons zal brengen..

Mauro
01-10-2011, 17:22
zo mooi, mensen die poep uitkramen en niet eens met poep onderbouwen..
Ook al zou er onderbouwd worden white belt, jij zou het niet snappen. Trek je hoofd uit de reet van Badr, misschien scheelt dat.

PinPoint
01-10-2011, 17:32
School hek mag sluiten hoor de bel is gegaan....

Mauro
01-10-2011, 17:45
Ja sorry, beetje offtopic enzo.
Badr ! Sloop ze ! Op een sportieve manier !

Anton09
01-10-2011, 17:47
Van de k-1 zwaargewicht zou ik eigenlijk het liefst Saki en iets mindere mate Spong wel eens een bokspartij willen zien doen...

Even naar een andere gewichtsklasse: waarom draait Albert Kraus niet eens een keer een bokspartij?? De man beschikt over goede boksskills. Heb hem bovendien in al zijn partijen misschien een keer een lowkick zien uitdelen voor de rest is het alleen maar boksen wat de klok staat. Enige wat hij hoeft te doen is een paar boksschoenen aan te trekken en zijn nieuwe carrière kan beginnen. Ik denk dat hij zeker wel een goed aanwinst zou zijn voor het profboksen.

Anton09
01-10-2011, 17:51
Ik was eerst aan het twijfelen of je een Badr hater bent, maar als ik jou nu al zo gefrustreerd zie dan lach ik je nu al uit als Badr straks heavyweight champion of the world boxing is

Mogen wij jou dan straks ook even keihard uitlachen als Badr in zijn boxprofi carriere met zijn glazen kin in ronde één tegen het canvas gaat?

arielhelwani
01-10-2011, 18:55
Mogen wij jou dan straks ook even keihard uitlachen als Badr in zijn boxprofi carriere met zijn glazen kin in ronde één tegen het canvas gaat?

ik lach haters uit..ik ben zelf geen hater, dus weet niet waarom je mij uit zou lachen..

probeer meer vechters van eigen bodem te supporten ipv haten

arielhelwani
01-10-2011, 18:57
Ook al zou er onderbouwd worden white belt, jij zou het niet snappen. Trek je hoofd uit de reet van Badr, misschien scheelt dat.

wederom goed onderbouwd..

Marchant
01-10-2011, 20:25
zo mooi, mensen die poep uitkramen en niet eens met poep onderbouwen..


ik lach haters uit..ik ben zelf geen hater, dus weet niet waarom je mij uit zou lachen..

probeer meer vechters van eigen bodem te supporten ipv haten


wederom goed onderbouwd..

http://farm4.static.flickr.com/3254/2779759187_6c0a8cbcf2.jpg

R.H.
01-10-2011, 20:28
http://images.cheezburger.com/completestore/2009/6/8/128889199970254649.jpg

Mauro
01-10-2011, 20:29
arielhelwani is de jamila van Badr.

Liefs Mauro

Marchant
01-10-2011, 21:17
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/BadrHariFanboy.jpg

arielhelwani
02-10-2011, 01:56
GE-WEL-DIGG :thup:

NOTT

justsomeone
02-10-2011, 02:35
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/BadrHariFanboy.jpg

heheheh reps.

en die ariel helwani begint een beetje louis vormen aan te nemen, net een vlieg die je net niet dood kunt slaan.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 16:51
Hmmm ik ben zo even gaan kijken he... Wat mij opvalt is dat bepaalde forumleden hier een persoon helemaal aan het afkraken is.. Maar ik heb toen op mijn beurt goed gekeken wat die persoon allemaal aan het posten is...

Ik ben tot conclusie gekomen dat die persoon eigenlijk wel gelijk heeft betreft het posten over Badr.. Nogmaals ik heb hier al eerder aangegeven dat ik wel erg schrik van hoeveel Badr Hari haters hier rondhuppelen...

Maar goed, als ik dit alles lees hoe mensen zich uiten over Badr... Dan geef ik Badr groot gelijk, om maar eens een ander sport uit te oefenen, waar je wel gerespecteerd word door vechtsportliefhebbers... Maar goed, dat zit zo beetje in ons mentaliteit he... Altijd maar klagen en bepaalde personen in een donker hokje zetten.. Daar zijn wij nederlanders zo goed in..

Nogmaals, ik vind het niet respectvol tegenover een vechter die zoveel mooie dingen liet zien in zijn wedstrijden.. En dat hij twee keer de fout is gegaan, is ook niet goed te praten... Maar dat kan iedereen weleens overkomen.. Kijk bijv.. Voetballers etc etc

The Company
02-10-2011, 16:55
Hmmm ik ben zo even gaan kijken he... Wat mij opvalt is dat bepaalde forumleden hier een persoon helemaal aan het afkraken is.. Maar ik heb toen op mijn beurt goed gekeken wat die persoon allemaal aan het posten is...

Ik ben tot conclusie gekomen dat die persoon eigenlijk wel gelijk heeft betreft het posten over Badr.. Nogmaals ik heb hier al eerder aangegeven dat ik wel erg schrik van hoeveel Badr Hari haters hier rondhuppelen...

Maar goed, als ik dit alles lees hoe mensen zich uiten over Badr... Dan geef ik Badr groot gelijk, om maar eens een ander sport uit te oefenen, waar je wel gerespecteerd word door vechtsportliefhebbers... Maar goed, dat zit zo beetje in ons mentaliteit he... Altijd maar klagen en bepaalde personen in een donker hokje zetten.. Daar zijn wij nederlanders zo goed in..

Nogmaals, ik vind het niet respectvol tegenover een vechter die zoveel mooie dingen liet zien in zijn wedstrijden.. En dat hij twee keer de fout is gegaan, is ook niet goed te praten... Maar dat kan iedereen weleens overkomen.. Kijk bijv.. Voetballers etc etc

Denk je echt dat Hari nu al gerespecteerd word in de VS. Niemand kent hem daar. Er zijn leden die zeggen dat Hari wel even wat titels in het boksen gaat pakken omdat de HW een joke is. Dat lokt reacties uit.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 17:19
Denk je echt dat Hari nu al gerespecteerd word in de VS. Niemand kent hem daar. Er zijn leden die zeggen dat Hari wel even wat titels in het boksen gaat pakken omdat de HW een joke is. Dat lokt reacties uit.

Nee natuurlijk denk ik dat niet.. Ik bedoel, je moet natuurlijk wel eerst naam maken in de VS.. Maar het viel mij alleen op, dat er heel wat forumbroeders zo negatief ingesteld zijn over Badr Hari.. Ik als kickboksfan, zal juist als kickboksliefhebber een topvechter vanuit de kickbokswereld juist steunen en hem het beste toewensen omdat hij toch hoe je het ook wendt of keert een soort etiketje meedraagt vanuit de kickbokswereld.. En dat is niet alleen bij Badr.. Maar eigenlijk alle Topvechters.. Netals ik bijv.. Overeem hetzelfde toewenst en alle andere topvechters die verplan zijn om een ander vechtsport uit te oefenen..

Ik bedoel, stel je voor dat Badr daar heel wat bereikt in VS, dan heb ik het gevoel dat het ook ten goede is voor de kickbokswereld... Kortom, ik vind het gewoon fijn als een nederlander of geboren nederlander zich in een ander tak goed manifesteert en ook daar heel wat weet te bereiken..

Dat maakt mij dan een trotse nederlander... Toch ?

Asura
02-10-2011, 17:23
Badr heeft destijds gewoon de sfeer verpest bij K-1, dat doortrappen heeft hem welverdiend in een kwaad daglicht gezet.
Dan ook nog bij hesdy doortrappen, iemand tijdens het uitgaan invalide schoppen en zijn aanhang ging bonjaski en zijn familie bedreigen. Vind het een goede vechter maar ik zal altijd lachen als hij ko gaat.

@marchant: Must spread some...

Rougemonkey
02-10-2011, 17:35
Als Badr voor de volle 100% voor boksen gaat denk ik dat Badr over 2 jaar ofzo best op top- of semi-topniveau kan boksen, mits hij niet meteen tegen de beste wilt gaan boksen.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 17:38
Badr heeft destijds gewoon de sfeer verpest bij K-1, dat doortrappen heeft hem welverdiend in een kwaad daglicht gezet.
Dan ook nog bij hesdy doortrappen, iemand tijdens het uitgaan invalide schoppen en zijn aanhang ging bonjaski en zijn familie bedreigen. Vind het een goede vechter maar ik zal altijd lachen als hij ko gaat.

@marchant: Must spread some...

Twee domme incidenten dat is een feit... Ander twee zijn geruchten... Dus dat zal ik maar niet al te serieus nemen... Maar goed, dan vind ik op mijn beurt dat je niet echt ruimdenkend persoon bent... Hoe kan je bepaalde argumenten naar voren brengen terwijl jij dat niet eens zeker weet of er niet bij bent geweest..

Dus ja, ik vind het heel goedkoop en ontverantwoordt waar je nu mee rondslingert...

The Company
02-10-2011, 17:40
Twee domme incidenten dat is een feit... Andere twee zijn geruchten... Dus dat zal ik maar niet al te serieus nemen... Maar goed, dan vind ik op mijn beurt dat je niet echt ruimdenkend persoon bent... Hoe kan je bepaalde argumenten naar voren brengen terwijl jij dat niet eens zeker weet of er niet bij bent geweest..

Dus ja, ik vind het heel goedkoop en ontverantwoordt waar je nu mee rondslingert...

Het is toch gewoon bekend dat Badr een uitsmijter heeft mishandelt. Ook heeft hij in 2006 zijn buurman mishandelt dus je kan niet zeggen dat het incidenten zijn.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 17:43
Hmmm uitsmijter mishandelt... Dat waren geruchten... Ik heb daar nooit een echte bevestiging van gekregen.. En dat laatste was een burenruzie... Nou hoewel ik dat ook niet goed keur, vooral als je prof bent.... Maar dat kan i een eder overkomen..

Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes... Niemand is volmaakt he... Maar goed ik respecteer jouw mening, maar ben er niet helemaal mee eens..

The Company
02-10-2011, 17:47
Hmmm uitsmijter mishandelt... Dat waren geruchten... Ik heb daar nooit een echte bevestiging van gekregen.. En dat laatste was een burenruzie... Nou hoewel ik dat ook niet goed keur, vooral als je prof bent.... Maar dat kan i een eder overkomen..

Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes... Niemand is volmaakt he... Maar goed ik respecteer jouw mening, maar ben er niet helemaal mee eens..

Hij werd gezocht door de politie. Waar rook is is vuur.

Asura
02-10-2011, 17:57
Twee domme incidenten dat is een feit... Ander twee zijn geruchten... Dus dat zal ik maar niet al te serieus nemen... Maar goed, dan vind ik op mijn beurt dat je niet echt ruimdenkend persoon bent... Hoe kan je bepaalde argumenten naar voren brengen terwijl jij dat niet eens zeker weet of er niet bij bent geweest..

Dus ja, ik vind het heel goedkoop en ontverantwoordt waar je nu mee rondslingert...

Dikke maatjes met gasten uit de onderwereld, wat bevestigt is is ook geen probleem zeker?
Ik vind die "geruchten" niet echt moeilikk te geloven als je kijkt naar zijn aanhang, en dat van die club is geen gerucht, die man had zware lichamelijke schade opgelopen, en een gerucht doet je niet in een rolstoel belanden. Hij heeft wel zijn aangifte ingetrokken, onder druk van Badr's vriendjes zonder twijfel.

Rougemonkey
02-10-2011, 18:01
Dikke maatjes met gasten uit de onderwereld, wat bevestigt is is ook geen probleem zeker?
Ik vind die "geruchten" niet echt moeilikk te geloven als je kijkt naar zijn aanhang, en dat van die club is geen gerucht, die man had zware lichamelijke schade opgelopen, en een gerucht doet je niet in een rolstoel belanden. Hij heeft wel zijn aangifte ingetrokken, onder druk van Badr's vriendjes zonder twijfel.

Het feit dat die man lichamelijke schade opgelopen heeft zegt toch niet dat Badr dat gedaan heeft? En hoe kom je erbij dat hij een in rolstoel is beland?

rollermanskunk
02-10-2011, 18:03
Als Badr niks tegen die uitsmijter had gedaan dan was die ook niet naar Marokko gevlucht lijkt me.
Die zaak met die uitsmijter schijnt trouwens geseponeerd (lees:afgekocht voor 5000 euro) te zijn had ik ergens gelezen (Parool) .

Maar ach, Badr "Bad Boy" Hari is zoals die is als die meer controle en discipline krijgt over zichzelf dan kan het nog wat worden anders wordt het weer een "neverending story"met Mayweather-achtige toestanden.

marcelt
02-10-2011, 18:03
Tornado Fighter ; je volgt Badr niet zo. Het is jaren mis met hem. Voor een van zijn eerste grote gevechten tegen Leko was hij zeer onrespectvol over Leko en kwam op met een heldenopkomst van 10 min. Daarna ging hij zelf KO wat ik en vele anderen mooi vonden. Hierna zijn er nog veel dingen gebeurd die hem mijn mijn ogen onsympathiek maken.
Portier; is afgekocht om klacht in te trekken. Dat hoef je volgens mij alleen maar te doen als je het wel gedaan hebt.
Burenruzie; ja van iemand anders niet van Badr (vriendin van Simon of zo) . Hij is met Simon meegekomen en is het huis binnengedrongen en heeft de persoon in zijn eigen huis geslagen. Jeugdzonde. Nee was een paar jaar geleden.
Peter Graham aanvallen tijdens persconferentie; proberen hem te slaan
Na een wedstrijd verloren te hebben boos zijn en vloekend en tierend tegen alles aanschoppend vertrekken
En idd een hele K-1 finale verpesten (trappen op het hoofd van iemand die op de grond ligt) en
een It's Showtime titel gevecht verpesten wegens natrappen.

Iedereen vindt hier Badr een goede en spectaculaire vechter en prima als jij hem wil blijven steunen, maar als je niet begrijpt waarom niet iedereen hier Badr een warm hart nadraagt heb je wel een bord voor je kop vind ik. En ik sluit me aan bij Asura door te zeggen dat Badr de enige NL vechter is waarbij ik het mooi vind als hij neergaat.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 18:09
Dikke maatjes met gasten uit de onderwereld, wat bevestigt is is ook geen probleem zeker?
Ik vind die "geruchten" niet echt moeilikk te geloven als je kijkt naar zijn aanhang, en dat van die club is geen gerucht, die man had zware lichamelijke schade opgelopen, en een gerucht doet je niet in een rolstoel belanden. Hij heeft wel zijn aangifte ingetrokken, onder druk van Badr's vriendjes zonder twijfel.

Dat zijn geruchten... Nou kan jij het bevestigen ??.. Nou wat is er mis met zijn aanhang ?.. Nou die verschillen niet veel met andere doodnormale aanhangers... Of wil jij mij nu ook gaan beledigen ?.... Vind ik respectloos... Nee sorry... Je komt niet met feiten...

Dus neem ik bij deze ook jouw woorden niet serieus... We weten als geen ander hoe snel je als zwarte schaap word afgerekend hier in dit Kikkerlandje.. Ik zeg op mijn beurt.. Duidelijke bewijzen en dan heb je recht van spreken..

Is dat zo moeilijk ?... Nou ik denk het niet toch ?

rollermanskunk
02-10-2011, 18:10
Hari vs Graham press-conference fight...

http://www.dailymotion.com/video/x2f5gf_badr-hari-vs-graham-press-conferenc_sport

Tornado_Fighter
02-10-2011, 18:16
Als Badr niks tegen die uitsmijter had gedaan dan was die ook niet naar Marokko gevlucht lijkt me.
Die zaak met die uitsmijter schijnt trouwens geseponeerd (lees:afgekocht voor 5000 euro) te zijn had ik ergens gelezen (Parool) .

Maar ach, Badr "Bad Boy" Hari is zoals die is als die meer controle en discipline krijgt over zichzelf dan kan het nog wat worden anders wordt het weer een "neverending story"met Mayweather-achtige toestanden.

Badr gaf duidelijk van te voren aan, dat hij na de wedstrijd van Hesdy Gerges naar Marokko zal gaan... Dus dat zijn alweer speculaties... Grappig, dat ik tot nu toe geen duidelijke bewijzen hier tref..

Vandaar dat ik soms wel kan lachen... Ik heb juist altijd geleerd als je geen bewijs hebt, is het altijd heel stom en ontverantwoord om dan je vinger naar een ander te wijzen.. Hoevaak gaan er geruchten rond... Dat is toch zo bekend in de showbusiness..

Zo moeten toch blijkbaaar geld verdienen aan dat soort stomme geruchten..

Asura
02-10-2011, 18:17
Dat zijn geruchten... Nou kan jij het bevestigen ??.. Nou wat is er mis met zijn aanhang ?.. Nou die verschillen niet veel met andere doodnormale aanhangers... Of wil jij mij nu ook gaan beledigen ?.... Vind ik respectloos... Nee sorry... Je komt niet met feiten...

Dus neem ik bij deze ook jouw woorden niet serieus... We weten als geen ander hoe snel je als zwarte schaap word afgerekend hier in dit Kikkerlandje.. Ik zeg op mijn beurt.. Duidelijke bewijzen en dan heb je recht van spreken..

Is dat zo moeilijk ?... Nou ik denk het niet toch ?

Shirt met "Gwenette for ever", foto's chillend met Gwenette, nooit gezien?
En er is meer bewijs dat die geruchten waar zijn dan niet. Als jij heel de aangifte, dat de politie eiste dat Badr naar het burea kwam die toen snel naar Marokko vertrok, en andere feiten niet hebt meegekregen, zoek je het maar op op MF. Als je er niks vanaf weet niet gaan lopen schreeuwen maar eerst kijken of het waar is. Ik ga het niet voor je opzoeken tjap, dat mag je zelf doen.

En wat er mis is met zijn aanhang?
Dat het een groep agressieve flikkers zijn die niet thuishoren binnen de KB wereld. Zal je wel niet snappen want je was wellicht een jaar of 5 toen K-1 nog een hele andere sfeer had. Als iemand van Bonjasky's kamp zegt dat zijn familie is bedreigt geloof ik dat,Badr heeft het ook nooit ontkent.

Asura
02-10-2011, 18:20
Vandaar dat ik soms wel kan lachen... Ik heb juist altijd geleerd als je geen bewijs hebt, is het altijd heel stom en ontverantwoord om dan je vinger naar een ander te wijzen.. Hoevaak gaan er geruchten rond... Dat is toch zo bekend in de showbusiness..

Zo moeten toch blijkbaaar geld verdienen aan dat soort stomme geruchten..

Ja man, mensen verdienen er miljoenen aan om geruchten over Badr te vespreiden, zelfs de politie is er voor betaald. Dat is showbizz. Wat een sukkel ben je ook.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 18:20
Shirt met "Gwenette for ever", foto's chillend met Gwenette, nooit gezien?
En er is meer bewijs dat die geruchten waar zijn dan niet. Als jij heel de aangifte, dat de politie eiste dat Badr naar het burea kwam die toen snel naar Marokko vertrok, en andere feiten niet hebt meegekregen, zoek je het maar op op MF. Als je er niks vanaf weet niet gaan lopen schreeuwen maar eerst kijken of het waar is. Ik ga het niet voor je opzoeken tjap, dat mag je zelf doen.

En wat er mis is met zijn aanhang?
Dat het een groep agressieve flikkers zijn die niet thuishoren binnen de KB wereld. Zal je wel niet snappen want je was wellicht een jaar of 5 toen K-1 nog een hele andere sfeer had. Als iemand van Bonjasky's kamp zegt dat zijn familie is bedreigt geloof ik dat,Badr heeft het ook nooit ontkent.

Met alle respect.. Zwaar onzin wat jij verkondigd.. Dat Bonjasky niet meer wilde, is weer een ander... Maar komop.... Dat kan je toch niet serieus nemen.. En nog iets.... Jij mag je manier van typen best matigen.. Nu doe jij namelijk precies het gene wat jij zogenaamd heel hard roept..

Badr Hari en zijn aanhang deugen niet.. Nou als ik zo naar jouw teksten kijk... Ben je geen haartje beter...(Mits het natuurlijk niet waar is wat jij over Badr en zijn aanhangers post)

Asura
02-10-2011, 18:26
Inderdaad, iemand een rolstoel in schoppen is hetzelde als discussieren op een forum. Veel plezier in de brugklas dit jaar jongen.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 18:27
Shirt met "Gwenette for ever", foto's chillend met Gwenette, nooit gezien?
En er is meer bewijs dat die geruchten waar zijn dan niet. Als jij heel de aangifte, dat de politie eiste dat Badr naar het burea kwam die toen snel naar Marokko vertrok, en andere feiten niet hebt meegekregen, zoek je het maar op op MF. Als je er niks vanaf weet niet gaan lopen schreeuwen maar eerst kijken of het waar is. Ik ga het niet voor je opzoeken tjap, dat mag je zelf doen.

En wat er mis is met zijn aanhang?
Dat het een groep agressieve flikkers zijn die niet thuishoren binnen de KB wereld. Zal je wel niet snappen want je was wellicht een jaar of 5 toen K-1 nog een hele andere sfeer had. Als iemand van Bonjasky's kamp zegt dat zijn familie is bedreigt geloof ik dat,Badr heeft het ook nooit ontkent.

Dat noem je provocatie... Dat werkte goed bij de mensen... Hij heeft niet voor niets Badboy image... Dat trekt volle zalen vriend... Maar goed, een advies vnmij, kijk dan ook geen maffiafilms meer.. Ik heb het gevoel dat jij werkelijk in alles trap..

Marchant
02-10-2011, 18:37
Nee natuurlijk denk ik dat niet.. Ik bedoel, je moet natuurlijk wel eerst naam maken in de VS.. Maar het viel mij alleen op, dat er heel wat forumbroeders zo negatief ingesteld zijn over Badr Hari.. Ik als kickboksfan, zal juist als kickboksliefhebber een topvechter vanuit de kickbokswereld juist steunen en hem het beste toewensen omdat hij toch hoe je het ook wendt of keert een soort etiketje meedraagt vanuit de kickbokswereld.. En dat is niet alleen bij Badr.. Maar eigenlijk alle Topvechters.. Netals ik bijv.. Overeem hetzelfde toewenst en alle andere topvechters die verplan zijn om een ander vechtsport uit te oefenen..

Ik bedoel, stel je voor dat Badr daar heel wat bereikt in VS, dan heb ik het gevoel dat het ook ten goede is voor de kickbokswereld... Kortom, ik vind het gewoon fijn als een nederlander of geboren nederlander zich in een ander tak goed manifesteert en ook daar heel wat weet te bereiken..

Dat maakt mij dan een trotse nederlander... Toch ?

Ik denk niet eens dat het puur om Badr gaat waarom er vaak negatief op nieuws rond hem wordt gereageerd.
Meer hoe het nieuws altijd over hem naar buiten wordt gebracht.
Het is niet zo van:
"Badr Hari gaat verder in het Boksen,
Na dat het redelijk stil is rond de K-1 heeft Badr besloten zijn kansen te wagen in het boksen. Wij hopen dat jullie hem ook willen steunen in deze nieuwe stap van zijn carrière "

Nee het wordt op deze manier gebracht :
"Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarrière.
Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.
Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson. "

Voor een persoon die nog nooit 1 Prof partij heeft gebokst in zijn leven, vindt ik dit vrij on respectvol naar de tegenstanders waar hij zo tegen moet boksen. Als ik dit lees zijn het allemaal pannenkoeken daar en wordt hij lachend de nieuwe wereld kampioen.
En hij wordt all een "Legend"genoemd op een flyer. Er zijn voor mij best wel wat Nederlandse legends in de kickboks sport maar Badr zit daar (nog) niet bij.
Peter Aerts
Rob Kaman
Ernesto Hoost
Andre Mannaart
Raymond Dekkers en zal er nog wel een paar zijn vergeten, Zelfs Sem schilt en Remy bonjasky horen hier vindt ik persoonlijk nog niet tussen.

Dan heb je een aantal Fanboys hier die alles wat Badr doet geweldig vinden en die reageren op dit nieuws bericht en doen de teksten uit dit bericht maal 100.
Ik bedoel als er nu een bericht wordt geplaatst dat Badr heeft gescheten dan posten zij dat het de mooiste drol is die er ooit gedraaid is.
Dat roept vaak negatieve reacties op bij velen.
Buiten het feit dat hij idd niet echt een ambassadeur van de Nederlandse Kickboks sport is geweest. (waar jij zo trots op bent).
Nogmaals ik denk dat qua vecht style en agressie in de ring Badr een van de leukste/beste vechters is om naar te kijken.
en hij heeft bij mij respect terug gewonnen door zijn woord te houden en zich zelf te schorsen na de partij van Hesdy.
En u Boksen......
Hij heeft denk ik een perfecte bouw om te boksen en hoop voor hem dat hij het gaat reden.
maar kom niet praten over haters en respect als je dit soort persberichten naar buiten stuurt.
Helemaal niet als je al een beschadigd imago hebt dan krijg je reacties zeker op internet.
Maar ja dit is mijn Mening....

Asura
02-10-2011, 18:41
@ tornado

Je weet zelf mattie.

Het heet intimidatie trouwens. Leuk dat je langere woorden probeert, maar ik denk dat 5 á 6 letters meer geschikt is voor jou. Succes ermee gast.

justsomeone
02-10-2011, 18:47
Iedere Badr thread lees ik altijd met een grote glimlach op mijn gezicht.
Wat kunnen sommige mensen toch altijd weer zo lekker lopen janken, heerlijk.
Haat hem maar, haat hem tot op het bot, denk je dat hij daar ene ruk om geeft?
Heerlijk die figuren die iedere keer hetzelfde aanhalen, portier mishandeld, hesdy soccerkick gegeven, op Bonjanky doorgeslagen.
Heerlijk om die verbitterdheid te lezen, kan er geen genoeg van krijgen.
Diezelfde figuren kunnen ook niet wachten om hem weer te zien vechten omdat het gewoon èèn van de beste kickboksers in de wereld is.
Ga maar lekker door met janken over het feit dat hij de sport in een kwaad daglicht zet.
Weet je wie de sport in een verkeerd daglicht zetten, criminelen die een sportschool runnen.
Iedereen weet dat er een hoop criminaliteit is rondom sponsers en dergelijke, daar hoor je niemand over janken, maar als Badr een keer over de stoep fietst moet ie opgeknoopt worden.

Tornado_Fighter
02-10-2011, 18:50
@ tornado

Je weet zelf mattie.

Het heet intimidatie trouwens. Leuk dat je langere woorden probeert, maar ik denk dat 5 á 6 letters meer geschikt is voor jou. Succes ermee gast.

Ik begin nu wel erg medelijden met je te krijgen... Waar komt al dat woede vandaan... Toch niet met verkeerde been uit bed gestapt he.. Of ga je Badr Hari zo erg missen, dat je het emotioneel niet meer aankan..

Dammm die gozer spoort echt niet... Wowww ( provocatie hier een linkje... http://nl.wiktionary.org/wiki/provocatie.. Dat was mijn boodschap)

Tornado_Fighter
02-10-2011, 18:59
Tornado Fighter ; je volgt Badr niet zo. Het is jaren mis met hem. Voor een van zijn eerste grote gevechten tegen Leko was hij zeer onrespectvol over Leko en kwam op met een heldenopkomst van 10 min. Daarna ging hij zelf KO wat ik en vele anderen mooi vonden. Hierna zijn er nog veel dingen gebeurd die hem mijn mijn ogen onsympathiek maken.
Portier; is afgekocht om klacht in te trekken. Dat hoef je volgens mij alleen maar te doen als je het wel gedaan hebt.
Burenruzie; ja van iemand anders niet van Badr (vriendin van Simon of zo) . Hij is met Simon meegekomen en is het huis binnengedrongen en heeft de persoon in zijn eigen huis geslagen. Jeugdzonde. Nee was een paar jaar geleden.
Peter Graham aanvallen tijdens persconferentie; proberen hem te slaan
Na een wedstrijd verloren te hebben boos zijn en vloekend en tierend tegen alles aanschoppend vertrekken
En idd een hele K-1 finale verpesten (trappen op het hoofd van iemand die op de grond ligt) en
een It's Showtime titel gevecht verpesten wegens natrappen.

Iedereen vindt hier Badr een goede en spectaculaire vechter en prima als jij hem wil blijven steunen, maar als je niet begrijpt waarom niet iedereen hier Badr een warm hart nadraagt heb je wel een bord voor je kop vind ik. En ik sluit me aan bij Asura door te zeggen dat Badr de enige NL vechter is waarbij ik het mooi vind als hij neergaat.

Maar zulke incidenten maken hem juist weer totaal anders dan de rest.... Ik snap jouw punt wel hoor.. Maar toch kijk K of jij heel graag naar zijn wedstrijden, omdat je gewoon weet dat er van alles kan gebeuren... Ik ben een ruimdenkend persoon, ik deel enkel mijn mening netals de rest..

Of jij hem nou niets vind of geweldig vind... Doet er echt niet toe.. Maar als je soms ziet wat bepaalde forumbroeders hier plaatsen, je zal bijna denken dat zij een partij in de Ring hebben gevochten tegen Badr..

Echt hilarisch !!

Marchant
02-10-2011, 19:08
Maar zulke incidenten maken hem juist weer totaal anders dan de rest.... Ik snap jouw punt wel hoor.. Maar toch kijk K of jij heel graag naar zijn wedstrijden, omdat je gewoon weet dat er van alles kan gebeuren... Ik ben een ruimdenkend persoon, ik deel enkel mijn mening netals de rest..

Of jij hem nou niets vind of geweldig vind... Doet er echt niet toe.. Maar als je soms ziet wat bepaalde forumbroeders hier plaatsen, je zal bijna denken dat zij een partij in de Ring hebben gevochten tegen Badr..

Echt hilarisch !!

Maar nu plaats jij "bepaalde forumbroeders" In een hokje, door ze haters te noemen Hilarisch en alsof ze zelf met Badr in de ring hebben gestaan.
Je was net nog zo van het ruimdenkende en van bewijzen,
Hoe weet jij dat deze "bepaalde forumbroeders" geen negatieve ervaringen hebben met Badr persoonlijk l?
Of dat zij zelfs met hem in de ring hebben gestaan? Van 2 personen die hier namelijk posten weet ik wel dat zij met Badr in de ring hebben gestaan.
(dit zijn niet de forumbroeders waar jij op doelt maar toch......)
Een beetje kortzichtig van je!

ps.
Heb je echt hiervoor een account aangemaakt?

Tornado_Fighter
02-10-2011, 19:15
Ik denk niet eens dat het puur om Badr gaat waarom er vaak negatief op nieuws rond hem wordt gereageerd.
Meer hoe het nieuws altijd over hem naar buiten wordt gebracht.
Het is niet zo van:
"Badr Hari gaat verder in het Boksen,
Na dat het redelijk stil is rond de K-1 heeft Badr besloten zijn kansen te wagen in het boksen. Wij hopen dat jullie hem ook willen steunen in deze nieuwe stap van zijn carrière "

Nee het wordt op deze manier gebracht :
"Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarrière.
Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.
Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson. "

Voor een persoon die nog nooit 1 Prof partij heeft gebokst in zijn leven, vindt ik dit vrij on respectvol naar de tegenstanders waar hij zo tegen moet boksen. Als ik dit lees zijn het allemaal pannenkoeken daar en wordt hij lachend de nieuwe wereld kampioen.
En hij wordt all een "Legend"genoemd op een flyer. Er zijn voor mij best wel wat Nederlandse legends in de kickboks sport maar Badr zit daar (nog) niet bij.
Peter Aerts
Rob Kaman
Ernesto Hoost
Andre Mannaart
Raymond Dekkers en zal er nog wel een paar zijn vergeten, Zelfs Sem schilt en Remy bonjasky horen hier vindt ik persoonlijk nog niet tussen.

Dan heb je een aantal Fanboys hier die alles wat Badr doet geweldig vinden en die reageren op dit nieuws bericht en doen de teksten uit dit bericht maal 100.
Ik bedoel als er nu een bericht wordt geplaatst dat Badr heeft gescheten dan posten zij dat het de mooiste drol is die er ooit gedraaid is.
Dat roept vaak negatieve reacties op bij velen.
Buiten het feit dat hij idd niet echt een ambassadeur van de Nederlandse Kickboks sport is geweest. (waar jij zo trots op bent).
Nogmaals ik denk dat qua vecht style en agressie in de ring Badr een van de leukste/beste vechters is om naar te kijken.
en hij heeft bij mij respect terug gewonnen door zijn woord te houden en zich zelf te schorsen na de partij van Hesdy.
En u Boksen......
Hij heeft denk ik een perfecte bouw om te boksen en hoop voor hem dat hij het gaat reden.
maar kom niet praten over haters en respect als je dit soort persberichten naar buiten stuurt.
Helemaal niet als je al een beschadigd imago hebt dan krijg je reacties zeker op internet.
Maar ja dit is mijn Mening....

Kijk daar ben ik het mee eens... Eindelik een persoon die alles goed onderbouwd... Badr Hari moet zichzelf eerst bewijzen en wel erg overdreven wat ze over hem schrijven, dan doel ik meer over vergelijkingen die ze vaststellen... Dat zeer zeker.. Maar ik gaf het ook al eerder aan, zo worden ook heel makkelijk vele negatieve publiciteit over hem verkondigd...

Dus ja... We moeten ons gewoon bezighouden met normale zaken, dus vechters gewoon beoordelen in hun manier van vechten ipv politieagent spelen.
Je zal bijna denken dat sommige forumbroeders die zich hier bevinden in hun vrije tijd als paparazzi figureren!!

Privezaken zinnen mij niet zo... Ik wil gewoon knalpartijen zien..

Tornado_Fighter
02-10-2011, 19:23
Maar nu plaats jij "bepaalde forumbroeders" In een hokje, door ze haters te noemen Hilarisch en alsof ze zelf met Badr in de ring hebben gestaan.
Je was net nog zo van het ruimdenkende en van bewijzen,
Hoe weet jij dat deze "bepaalde forumbroeders" geen negatieve ervaringen hebben met Badr persoonlijk l?
Of dat zij zelfs met hem in de ring hebben gestaan? Van 2 personen die hier namelijk posten weet ik wel dat zij met Badr in de ring hebben gestaan.
(dit zijn niet de forumbroeders waar jij op doelt maar toch......)


Een beetje kortzichtig van je!

ps.
Heb je echt hiervoor een account aangemaakt?

Nee nee ik heb duidelijk vb gegeven dat ik het hilarisch vind hoe mensen zich kunnen gedragen... Ik bedoel dat wij allemaal op een lijn zullen staan, dat zal nooit gebeuren... Maar een beetje fatsoen, lijk me wel op zijn plaats..

Ik zou het niet weten welke gasten hier tegenover Badr Hari in de ring hebben gestaan... Maar toch vind ik dat je het fatsoen moet hebben om je volwassen te gedragen... Vuur doof je niet met vuur

Als je bijv, de juiste manier van handelen laat zien dan zullen andere daar alleen maar meer respect voor hebben.. Kijk maar naar de wedstrijd Bonjasky vs Overeem... Badr gaf hem toch netjes een hand na de wedstrijd... Zo kan het ook he en het verleden laten rusten...

Asura
02-10-2011, 19:31
Ik begin nu wel erg medelijden met je te krijgen... Waar komt al dat woede vandaan... Toch niet met verkeerde been uit bed gestapt he.. Of ga je Badr Hari zo erg missen, dat je het emotioneel niet meer aankan..

Dammm die gozer spoort echt niet... Wowww ( provocatie hier een linkje... http://nl.wiktionary.org/wiki/provocatie.. Dat was mijn boodschap)

Iemands familie bedreigen is geen provocatie pik, ook is iemand trappen buiten de regels om geen provocatie xD

Tornado_Fighter
02-10-2011, 19:35
Iemands familie bedreigen is geen provocatie pik, ook is iemand trappen buiten de regels om geen provocatie xD

Bewijzen bewijzen !!!.. Ik ben nog steeds niet onder de indruk!! Moeilijk he, met duidelijke bewijzen komen... Je moet mij toch wel beter overtuigen hoor en jouw manier van kleineren vindi k helemaal een lachtertje.. Maar goed, ik zal me maar niet verlagen tot jou niveau, want anders kunnen we blijven doorgaan..

Ik hou het hierbij...

Marchant
02-10-2011, 19:41
Nee nee ik heb duidelijk vb gegeven dat ik het hilarisch vind hoe mensen zich kunnen gedragen... Ik bedoel dat wij allemaal op een lijn zullen staan, dat zal nooit gebeuren... Maar een beetje fatsoen, lijk me wel op zijn plaats..

Ik zou het niet weten welke gasten hier tegenover Badr Hari in de ring hebben gestaan... Maar toch vind ik dat je het fatsoen moet hebben om je volwassen te gedragen... Vuur doof je niet met vuur

Als je bijv, de juiste vb laat zien dan zullen andere daar alleen maar meer respect voor hebben.. Kijk maar naar de wedstrijd Bonjasky vs Overeem... Badr gaf hem toch netjes een hand... Kijk zo, kan je ht verleden ook doen vergeten...

Ik snap wat je bedoeld maar zoals jij aangeeft dat sommige posters niet weten wat er waar is van de geruchten rond Badr,
Misschien ken jij de voorgeschiedenis van de Badr disscusies hier op het forum niet, en geloof me er zijn er al heel veel geweest..........

Ik vindt dat je jezelf een beetje tegen spreekt en zal uitleggen waarom.
Eerst vindt je dat Badr gewoon een Badboy imago heeft en dat daarna een beetje wordt gehandeld, door nieuwsberichten over weet ik veel wat allemaal.
Dat mag dan van je. ...
Maar de posters hier moeten respect en fatsoen tonen ???
Waarom?
Dat doet Badr met zij "Badboy" imago dan toch ook niet?
Zoals je zelf al aangeeft "Als je bijv, de juiste vb laat zien dan zullen andere daar alleen maar meer respect voor hebben."
En "Als je bijv, een verkeerd voorbeeld en mensen zullen minder respect voor je hebben."dit geldt ook voor Badr.


Als je bijv, de juiste vb laat zien dan zullen andere daar alleen maar meer respect voor hebben.. Kijk maar naar de wedstrijd Bonjasky vs Overeem... Badr gaf hem toch netjes een hand... Kijk zo, kan je ht verleden ook doen vergeten...
En zou Badr ook die hand hebben aangenomen als de situatie andersom had geweest???? ;)

R.H.
02-10-2011, 19:43
Bewijzen bewijzen !!!.. Ik ben nog steeds niet onder de indruk!! Moeilijk he, met duidelijke bewijzen komen... Je moet mij toch wel beter overtuigen hoor en jouw manier van kleineren vindi k helemaal een lachtertje.. Maar goed, ik zal me maar niet verlagen tot jou niveau, want anders kunnen we blijven doorgaan..

Ik hou het hierbij...

mooi dan
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqORRaKTSGJEkNbrVCZRZi7NSvlKEEL nL73NveQLPgM8CkVApBCp2KQnYP

Tornado_Fighter
02-10-2011, 19:50
Ik snap wat je bedoeld maar zoals jij aangeeft dat sommige posters niet weten wat er waar is van de geruchten rond Badr,
Misschien ken jij de voorgeschiedenis van de Badr disscusies hier op het forum niet, en geloof me er zijn er al heel veel geweest..........

Ik vindt dat je jezelf een beetje tegen spreekt en zal uitleggen waarom.
Eerst vindt je dat Badr gewoon een Badboy imago heeft en dat daarna een beetje wordt gehandeld, door nieuwsberichten over weet ik veel wat allemaal.
Dat mag dan van je. ...
Maar de posters hier moeten respect en fatsoen tonen ???
Waarom?
Dat doet Badr met zij "Badboy" imago dan toch ook niet?
Zoals je zelf al aangeeft "Als je bijv, de juiste vb laat zien dan zullen andere daar alleen maar meer respect voor hebben."
En "Als je bijv, een verkeerd voorbeeld en mensen zullen minder respect voor je hebben."dit geldt ook voor Badr.

En zou Badr ook die hand hebben aangenomen als de situatie andersom had geweest???? ;)

Ik doelde meer op Badr Hari aanhangers die zich hierop mixfight bevinden.. Maar ik heb nu beetje het gevoel als je Badr Aanhanger bent, dan word het bijna als een scheldwoord gezien... Dat vind ik belachelijk en stom.. Kijk dat je Badr als persoon vreselijk vind, nogmaals moet ej echt zelfweten.. Maar laten we vooropstellen dat prive en werk gescheiden moet blijven... Badr misdraag zich ook in de Ring daar word hij zwaar voor bestraft..

Maar om dan ook bepaalde geruchten naar voren te brengen, waar niet echt bewijs van is .. En dan nog eens zijn hele priveleven zogenaamd in kaart te brengen..Dat is niet voor ons bestemd...

redjuh
02-10-2011, 20:16
Bij deze ben je vast genomenieerd voor de domste post van 2011, en denk dat ie ook wel geselecteerd wordt voor 2012

LMAO

redjuh
02-10-2011, 20:24
anyway, jammer dat ie stopt met K1. begrijp het wel. mma is niks voor hem, en hij moet toch zijn brood verdienen. als er een promotor in de verenigde staten brood in ziet, hem te laten knokken op niveau, zal ie het gerust wel kunnen

Marchant
02-10-2011, 20:28
.. Kijk dat je Badr als persoon vreselijk vind, nogmaals moet ej echt zelfweten.. Maar laten we vooropstellen dat prive en werk gescheiden moet blijven...

Badr een vreselijk persoon???? volgens mij heb ik dat nooit geroepen??!!
Ik heb niets tegen Badr.
Alleen tegen het eindeloze alles goed praten van wat hij heeft gedaan...........
Hij heeft zich een paar keer verschrikkelijk onsportief gedragen en daar me veel fans verloren, "Fuck it" .
Is gebeurd en klaar .
je bent fan of niet maar hou eens op met het verbloemen van zijn daden.
hij schopt Hesdy bijna zijn kop er af en er lopen hier Badr fans te verkondigen dat het de schuld van de scheidsrechter was omdat badr het niet goed hebben kunnen zien of horen. Bullshit !!! hij raakte gefrustreerd dat Hesdy niet KO ging en verloor zijn beheersing en Titel.
Klaar niet meer en niet minder!!
En zo zijn er nog wel meerdere voorbeelden
dat verhaal van die portier heeft in 8 verschillende kranten gestaan, shownieuws , boulevard enz. Dit zijn geen geruchten die op een forum beginnen dus zal er een kern van waarheid in zitten. Ik heb dit soort verhalen nooit gehoord over Remy , peter of Sem in ieder geval.....
Dus om pure bewijzen te roepen is een beetje kinderachtig, als je weet dat hij vast heeft gezeten maar niet is veroordeeld. heeft O.J ook zijn vrouw niet vermoord?

.. En dan nog eens zijn hele priveleven zogenaamd in kaart te brengen..Dat is niet voor ons bestemd...

Waarom niet? je weet dat je als publiekelijk figuur in de media (lees internet) komt. Als Badr bijv. 100.000€ aan een weeshuis in Marokko schenkt mogen we wel roepen hoe goed hij wel niet is , maar als er iets negatiefs is moet iedereen zijn kop houden en zich alleen op zijn wedstrijden richten....

sorry vriend maar je praat niet iets recht wat krom is.......

Wat Badr doet in zijn privé moet hij zelf weten, maar er gaat sowieso over gepraat worden .
En voor mij ?ik zie hem graag vechten

Mauro
02-10-2011, 21:26
You must spread some blblblabla marchant again.....anders had je ze gekregen voor je geduld, knap hoor. Volgens mij heb ik net zo'n kort lontje als Badr ;)

Wiseguy
02-10-2011, 22:46
Marchant.. heeft Badr je vriendin geneukt ofzo?

Marchant
02-10-2011, 23:08
Marchant.. heeft Badr je vriendin geneukt ofzo?.
Nee je moeder en dat terwijl ik aan de beurt was, sloppy second kan , sloppy thirth niet echt maar sloppy four.........
Heeft me 10 euro gekost want ik had al betaald.

maar lees eerst even het topic door voordat je weer de wisegay gaat uithangen, dan zal je zien dat ik niets tegen Badr heb zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, maar tegen de fanboys die alles goed komen praten.
Dus hou het lekker bij je series kijken!

Vinand
03-10-2011, 00:20
.
Nee je moeder en dat terwijl ik aan de beurt was, sloppy second kan , sloppy thirth niet echt maar sloppy four.........
Heeft me 10 euro gekost want ik had al betaald.

maar lees eerst even het topic door voordat je weer de wisegay gaat uithangen, dan zal je zien dat ik niets tegen Badr heb zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, maar tegen de fanboys die alles goed komen praten.
Dus hou het lekker bij je series kijken!

Marchant 1 - 0

It's time for round 2!!!

Tornado_Fighter
03-10-2011, 00:46
Zo zo ik moet zeggen dat het wel erg hard aan toe gaat.... Moet het nou ?... Ouders derbij betrekken ?... Dat valt me weer tegen hoor.. Dat is dus wat ik voorheen aangaf... Totaal respectloos.. En dan vinger wijzen naar een vechter..

Nou als ik dit zo lees he... Dan is Badr lang niet zo Evil als meeeste mensen hier beweren... Mensen hou svp netjes... Vergeet niet dat ook wij aan onze Normen en waarde moeten houden!!

Alvast bedankt !!

justsomeone
03-10-2011, 00:53
Had van jou wel een antwoord verwacht met iets meer klasse Marchant, je kan hem verbaal ook wel een tik om de oren geven zonder moeders erbij te betrekken.

redjuh
03-10-2011, 01:01
maarre was het een milf?

Marchant
03-10-2011, 01:53
Had van jou wel een antwoord verwacht met iets meer klasse Marchant, je kan hem verbaal ook wel een tik om de oren geven zonder moeders erbij te betrekken.

Je hebt gelijk, had niet gelijk moeten reageren.............
http://vista.ir/include/articles/images/94a4446eb10fe16f556f6329a4b592db.jpg

Marchant
03-10-2011, 01:57
Zo zo ik moet zeggen dat het wel erg hard aan toe gaat.... Moet het nou ?... Ouders derbij betrekken ?... Dat valt me weer tegen hoor.. Dat is dus wat ik voorheen aangaf... Totaal respectloos.. En dan vinger wijzen naar een vechter..

Nou als ik dit zo lees he... Dan is Badr lang niet zo Evil als meeeste mensen hier beweren... Mensen hou svp netjes... Vergeet niet dat ook wij aan onze Normen en waarde moeten houden!!

Alvast bedankt !!
http://4.bp.blogspot.com/-BrQBn-_9kCY/Ta4vGqpofMI/AAAAAAAAAP4/QtZ-csOMUTA/s1600/Badr-Hari-Le-BadBoy-K1-kickboxing.jpg

micha
03-10-2011, 07:14
ttt

Kemal
03-10-2011, 09:53
discussie is prima en daar is het forum ook voor, maar hou het gezellig dames! ;)

Tykill
03-10-2011, 10:29
Als ik een bitchfight zoek, dan kijk ik tussen de Badr topics :D