PDA

View Full Version : Mijn "interview" met Pat Barry



MarcelZ1
29-09-2011, 22:24
Pat zei op z'n twitter dat hij een skype account had aangemaakt en men hem moest toevoegen. Ik besloot om 'm voor de grap op te bellen, na een paar seconden nam hij op en ik schrok mij de pleuris. "is this a joke" was mijn reactie, maar nadat ik Pat op m'n scherm zag geloofde ik het. Toen ik zei dat ik uit Nederland kwam verscheen een grijns op zijn gezicht en hij zei: "Links rechts links rechts trap central station amsterdam, ik bitterbal" LOL. vervolgens begon ons gesprek over UFC 129, hij had vooral veel te zeggen over het hoofdgevecht. hij uitte felle kritiek op beide vechters: "Jake Shields looked F**** retarded" "Georges doesn't fight to win ". Ik vroeg Pat Alistair tegen Cain wie wint? Hij zei dat hij denkt dat Cain zou winnen vanwege de betere cardio, als Alistair zou winnen zou dat gebeuren in de eerste 3 minuten. "Cain does everything at 60mph for days and days and Alistair does it at 160mph for 5 minutes". Natuurlijk vroeg ik zijn mening over Stefan, hij antwoordde : 'I want to fight that guy really bad, our fight would be awesome for the fans". Pat was erg enthousiast over trainen in NL en zei dat het het beste was wat hij ooit had meegemaakt. Toen ik 'm belde was hij in Minnesota ( een paar dagen later lekte het nieuws uit dat Brock niet tegen Junior zou vechten omdat hij geblesseerd was ). Verder zei hij dat zijn trainingpartner Anthony Pettis een shot kreeg tegen Gray Maynard toen Edgar uitviel, maar toen Gray Maynard dat hoorde was die " injured all of a sudden". Hij zei verder dat we moeten letten op Segio Pettis: het broertje van Anthony Pettis.

Zo dit was het ong, ik heb heel het ding opgenomen op mijn camera, ik kijk dat nog wel eens een keer terug. Ik weet op dit moment niet op welke geheugenkaart het staat. Als er vragen zijn beantwoord ik die graag.

wrestler_nl
29-09-2011, 22:29
Thanks man

Leventdepevent
29-09-2011, 23:33
thanks...gaaf dat ie gewoon opnam en in gesprek ging met je

Fyodor
29-09-2011, 23:34
Leuk man! Tnx voor 't posten!

blackadder
29-09-2011, 23:47
:lol:
Overgewichtig.

D1987
30-09-2011, 00:45
Tof! reps

Naj85
30-09-2011, 09:50
Thanks!

Kemal
30-09-2011, 09:55
Leuk man, bedankt voor het posten!

basblue
30-09-2011, 09:58
Mooie kerel die Barry. Thanx!

Juul
30-09-2011, 15:19
Wauw, wat een belevenis! Om in te lijsten! Erg symphatieke gast die Pat met goed gevoel voor humor.