PDA

View Full Version : MMA: Inside the Cage WANTS Dutch MMA on AMERICAN TV! HELP!



Cyrus Fees MMAITC
01-10-2011, 06:56
As owner of MMA: Inside the Cage, I appreciate all the support from MixFight and our Dutch fans. However, we do not have a Dutch MMA promotion working with us.

I need contacts from some of the most notable organizations, so we can show big knockouts from the Netherlands!

Sadix
01-10-2011, 13:52
is er niemand die hem wilt helpen? Gratis reclame voor NL MMA?

basblue
01-10-2011, 14:03
Op 16 oktober is het IMPACT MUAYTHAI/K1/MMA EVENT met een partij van DuNBA van Helvoirt. Ik weet niet van welk niveau het moet zijn, maar Mikes Gym heeft op 9 okt een gala. En 12 nov is een mma-event in Den Helder. Er zijn altijd wel b of c klassers die er een mooie pot van maken!

En anders speciaal voor deze kans een event organiseren?

basser
01-10-2011, 18:01
lijkt me een goude kans

blackadder
01-10-2011, 18:17
Op 16 oktober is het IMPACT MUAYTHAI/K1/MMA EVENT met een partij van DuNBA van Helvoirt. Ik weet niet van welk niveau het moet zijn, maar Mikes Gym heeft op 9 okt een gala. En 12 nov is een mma-event in Den Helder. Er zijn altijd wel b of c klassers die er een mooie pot van maken!

En anders speciaal voor deze kans een event organiseren?
Volgens mij zoeken ze naar een promoter die regelmatig iets heeft waar ze over kunnen berichten dan alleen een incidenteel iets.

Briant
01-10-2011, 18:41
Neem contact op met Wiggert Meerman bijvoorbeeld via facebook. Hij organiseert Heat FC

FightstarTV
01-10-2011, 20:06
As owner of MMA: Inside the Cage, I appreciate all the support from MixFight and our Dutch fans. However, we do not have a Dutch MMA promotion working with us.

I need contacts from some of the most notable organizations, so we can show big knockouts from the Netherlands!

Just check youre private message box here on Mixfight