PDA

View Full Version : Pownews vs marokkanen



Devilprince
02-10-2011, 16:23
http://www.youtube.com/watch?v=e0FJGGSvToI

colossus
02-10-2011, 16:53
ik ben het met die marokkanen eens. zoiezo al die pow dinges is een grote aso zender. we hadden al genoeg aan slikken en spuiten.

Leventdepevent
02-10-2011, 16:55
haha dag slet........wat een debielen zeg

The Company
02-10-2011, 16:56
Laat haar lekker zo rondlopen.

Sadix
02-10-2011, 17:20
ik vind ze echt gruwelijk :D

Marchant
02-10-2011, 17:49
haha die gast in het wit lijkt mij een Turk maar ach.............

dietrik
02-10-2011, 17:51
pff als ze de kans kregen doken ze dr zo op natuurlijk.

biggz
02-10-2011, 17:53
Hahahah fucking droog....

Loop je er altijd zo bij? Ja
Wat een slet eigenlijk he

hahahaha

justsomeone
02-10-2011, 18:14
Wat een kansloze sukkels, dat wijf een slet noemen, maar ze willen der maar al te graag neuken.
slettenneuker

Devilprince
02-10-2011, 18:15
haha die gast in het wit lijkt mij een Turk maar ach.............

ja klopt is ook zo, het moet zijn pownews vs marokkaan en turk

Marchant
02-10-2011, 18:20
ja klopt is ook zo, het moet zijn pownews vs marokkaan en turk


Ach...............

http://www.youtube.com/watch?v=EmdV_0cRLQc

Mister T.
02-10-2011, 18:35
powned:)

Peter0711
02-10-2011, 18:43
Kansloos

colossus
02-10-2011, 18:54
haha die gast in het wit lijkt mij een Turk maar ach.............

een turk die veel marokkaanse vrienden heeft. marokkanen en turken mengen vaak

colossus
02-10-2011, 18:55
Ach...............

http://www.youtube.com/watch?v=EmdV_0cRLQc

LOL :D

redjuh
02-10-2011, 19:13
Hahahah fucking droog....

Loop je er altijd zo bij? Ja
Wat een slet eigenlijk he

hahahaha

als ze het hierbij hadden gelaten, was het zeg maar reps. helaas kwam het snel gefrustreerd rakende karakter van de heren naar boven

Richelieu
02-10-2011, 19:39
als ze het hierbij hadden gelaten, was het zeg maar reps. helaas kwam het snel gefrustreerd rakende karakter van de heren naar boven

x2

Briant
02-10-2011, 19:54
Als ze vinden dat de zender marokanen en islam een slecht beeld geven is dit vooral wat ze moeten doen om dat beeld te veranderen.

Bagheera
02-10-2011, 20:18
Gaan we weer.. je mag gewoon die griet voorbij lopen en je mag je opmerkingen voor je houden..

Maar nee hoor.... homo's en kansloos.. turkse guido...

Mauro
02-10-2011, 20:29
Wat een kansloze sukkels, dat wijf een slet noemen, maar ze willen der maar al te graag neuken.
slettenneuker
Osu !

Vinand
02-10-2011, 20:51
Wat een kansloze sukkels, dat wijf een slet noemen, maar ze willen der maar al te graag neuken.
slettenneuker

Ik vind het van allebei de kanten gewoon kut. Die hele pownet is een soort van kanker die altijd maar provocerend probeert te doen. En die gasten die nieteens normaal kunnen praten of discusseren...

Facade
02-10-2011, 21:02
Matje en petje hebben ook een mening. Stelletje mongolen optyfen.

Pansier
02-10-2011, 22:24
Als ze vinden dat de zender marokanen en islam een slecht beeld geven is dit vooral wat ze moeten doen om dat beeld te veranderen.

x2... Laat andere mensen in hun waarde dan zullen ze dat ook bij jou doen...

justsomeone
02-10-2011, 22:28
Als ze vinden dat de zender marokanen en islam een slecht beeld geven is dit vooral wat ze moeten doen om dat beeld te veranderen.

X2

justsomeone
02-10-2011, 22:33
Ik vind het van allebei de kanten gewoon kut. Die hele pownet is een soort van kanker die altijd maar provocerend probeert te doen. En die gasten die nieteens normaal kunnen praten of discusseren...

Natuurlijk is dat hele pownet maar op 1 ding uit.
Maar geef toe, het is knap dat ze elke keer weer van die randdebielen vinden die elk vooroordeel weer even bevestigt wat een overgroot deel heeft hier in Nederland.
Die gasten zijn nog te stom om der eigen veters te strikken.

Asura
02-10-2011, 23:20
Niet echt een vooroordeel, mss als je ergens in Groningen woont ofzo.

"jeh bin democratie, nit sjeriah".

Toch jammer hoeveel mensen sharia willen in Nederland, de wet van ongelijkheid en barbaarse straffen bedacht in het jaar 600. Het is 2011!

wrestler_nl
02-10-2011, 23:57
hahahaha lachen

ChingChong
03-10-2011, 00:05
Nu wil ik die kont ook zien...

Bartju
03-10-2011, 00:08
wat een kansloze kerels.. en wat een lekker wijf!! ik vind dat ze dr goed mee om gaat! ze gingen wel te ver en namen echt hun moment. beetje jammer..

Anderson
03-10-2011, 03:24
Natuurlijk is dat hele pownet maar op 1 ding uit.
Maar geef toe, het is knap dat ze elke keer weer van die randdebielen vinden die elk vooroordeel weer even bevestigt wat een overgroot deel heeft hier in Nederland.
Die gasten zijn nog te stom om der eigen veters te strikken.


Ja als je in Utrecht[Kanalen Eiland, Overvecht] gaat rond hangen is dat niet zo moelijk om een aso Marokkaan te vinden.

dus knap euhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!. Dat kan elk randdebiel, Het wordt wat moeilijker om een aso Marokkaan te vinden in Hilversum of een gevaarlijke Antiliaan in Leiden.

Het is gewoon een kansloze zender.

micha
03-10-2011, 06:21
wat een onzin

Wheelie
03-10-2011, 08:31
Deze was toch wel leuk

http://www.youtube.com/watch?v=JCOoS15fWj8&feature=related

micha
03-10-2011, 09:06
dat is echt een klassieker

Pansier
03-10-2011, 15:19
Ja als je in Utrecht[Kanalen Eiland, Overvecht] gaat rond hangen is dat niet zo moelijk om een aso Marokkaan te vinden.

dus knap euhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!. Dat kan elk randdebiel, Het wordt wat moeilijker om een aso Marokkaan te vinden in Hilversum of een gevaarlijke Antiliaan in Leiden.

Het is gewoon een kansloze zender.

Waarom is het een kansloze zender? Het is gewoon een commerciële zender en veel mensen vinden hem leuk. Niet kansloos dus... +

D1987
03-10-2011, 15:27
http://saenenalexander.files.wordpress.com/2008/11/turken-terug-naar-marokko.jpg

dietrik
03-10-2011, 15:53
Def P. benaderen ze iig niet weer.

http://www.youtube.com/watch?v=lRONWyvJ9iE

Sadix
04-10-2011, 12:21
Waarom is het een kansloze zender? Het is gewoon een commerciële zender en veel mensen vinden hem leuk. Niet kansloos dus... +

Powned is zeer zeker de meest kansloze zender die der is.

justsomeone
04-10-2011, 12:59
Heb ik toch een vraag aan de forumbroeders die niet van nederlandse komaf zijn.
Laten we even buiten wegen laten dat dit om het pownet ging.
Hoe vinden jullie het wat deze losers tegen dat meisje zeggen?

Sadix
04-10-2011, 13:15
in een normale context zou ik het erg vinden. (dus geen meid van powned die als een slet gekleed is en opzoek is naar reacties van mensen zodat ze die kan uitzenden)

Maar alle factoren mee genomen, vind ik het niet erg. Zij wilt niets anders als dit soort opmerkingen, daarom is ze ook gekleed als een slet op straat met een mic van powned opzoek naar aparte, vreemde figuren zodat ze kijkcijfers krijgen.

Ik ben het ook gewoon helemaal eens met die jongens, 1 powned is een kut zender, 2 ze is gekleed als een slet, 3 ze is een mongool.

justsomeone
04-10-2011, 13:49
Als jij vindt dat zij als een slet gekleed is heb je denk ik een behoorlijke afslag gemist.
Dat meisje heeft op een zonnige dag gewoon een truitje aan wat ik weet niet hoeveel andere meisjes ook dragen.
Omdat zij van pownews is, is zij een slet?

Als jij het helemaal eens bent met die jongens hoop ik dat jij alleen je kickboxexpertise overbrengt op je jeugd.

wrestler_nl
04-10-2011, 16:34
lol @ ''doe je kont dicht'' hahaahahahahaah

Marchant
04-10-2011, 16:56
in een normale context zou ik het erg vinden. (dus geen meid van powned die als een slet gekleed is en opzoek is naar reacties van mensen zodat ze die kan uitzenden)

Maar alle factoren mee genomen, vind ik het niet erg. Zij wilt niets anders als dit soort opmerkingen, daarom is ze ook gekleed als een slet op straat met een mic van powned opzoek naar aparte, vreemde figuren zodat ze kijkcijfers krijgen.

Ik ben het ook gewoon helemaal eens met die jongens, 1 powned is een kut zender, 2 ze is gekleed als een slet, 3 ze is een mongool.

Sorry vriend , ben het vaak met je eens ook hier weer ja powned is een kut zender en ja ze is een mongool.
Maar om te zeggen dat je het eens bent met deze 2 inbecielen?????

Wat is er mis met haar kleding (damn even een louis momentje!!!)
Gewoon een topje en een lelijke spijkerbroek...?

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/Capture-2.jpg

Bagheera
04-10-2011, 17:01
in een normale context zou ik het erg vinden. (dus geen meid van powned die als een slet gekleed is en opzoek is naar reacties van mensen zodat ze die kan uitzenden)

Maar alle factoren mee genomen, vind ik het niet erg. Zij wilt niets anders als dit soort opmerkingen, daarom is ze ook gekleed als een slet op straat met een mic van powned opzoek naar aparte, vreemde figuren zodat ze kijkcijfers krijgen.

Ik ben het ook gewoon helemaal eens met die jongens, 1 powned is een kut zender, 2 ze is gekleed als een slet, 3 ze is een mongool.

jonge,jonge doe dit niet....ga niet trollen.. mensen zouden kunnen denken dat je dit echt meent... En dat is pas ZIEK!

Sadix
04-10-2011, 18:25
hahaha oke oke sorry mannen.

na nog een keer te hebben gekeken is ze niet echt sletterig gekleed maar ik volg geenstijl wel en weet dat deze meid alleen uit is op rare, aparte, vreemde, asociale mensen. Vandaar dat ik haar een slet noem. Maar nee het is niet zo omdat ze die kleren aan heeft. mijn excuses daarvoor.

maar ik heb serieus geen medelijden met haar en vind die actie van die boys nog steeds erg grappig. Dat is tenslotte toch wat zij wil? we praten er nu 4 maanden later nog steeds over.

The_Rock
04-10-2011, 19:01
Een ding is zeker. Wat zou ik haar toch een beurt geven. She wouldn't be able to handle my ridddum.
Oh ik zie het al voor me.

Verder wat betreft het filmpje.

Ja serieus, ik vind dat wijf geil ..ja het is een attention-whore maar...

Die jongens hebben niet hun beste kansen laten zien. Je kan ook zien dat het een beetje apparte figuren zijn.
Maar als deze allochtonen netjes waren dan had zij wel een andere manier gevonden om hun in slecht beeld neer te zetten. Zo doen ze dat bij powned. Niet alleen bij Allochtonen, maar bij iedereen die hun manier van werken accepteert.

Ik persoonlijk zou heel netjes praten met haar, maar ik zou wel vragen of zij een penislollie lust.

Briant
04-10-2011, 21:12
na nog een keer te hebben gekeken is ze niet echt sletterig gekleed maar ik volg geenstijl wel en weet dat deze meid alleen uit is op rare, aparte, vreemde, asociale mensen. Vandaar dat ik haar een slet noem. Maar nee het is niet zo omdat ze die kleren aan heeft. mijn excuses daarvoor.


Dan is je defenitie van slet niet correct.

wikipedia:

Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man[bron?] gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del, sloerie of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst

Richelieu
04-10-2011, 21:17
Deze was toch wel leuk

http://www.youtube.com/watch?v=JCOoS15fWj8&feature=related

De welbekende haatmeneer, die advocaat van hem was nog geweldiger overigens!

Richelieu
04-10-2011, 21:19
Waarom is het een kansloze zender? Het is gewoon een commerciële zender en veel mensen vinden hem leuk. Niet kansloos dus... +

Een commerciele zender op NL3? :fp:

Richelieu
04-10-2011, 21:22
de advocaat van de haatmeneer;

http://www.youtube.com/watch?v=mwssTTx0CI4

Marchant
04-10-2011, 21:44
de advocaat van de haatmeneer;

http://www.youtube.com/watch?v=mwssTTx0CI4


hahaha :fp::lol:

JeMalleMoer
04-10-2011, 21:59
hahaha goeie gasten. Normaal zijn ze altijd zo stoer.

Leventdepevent
04-10-2011, 22:23
en dat noemt zich advocaat, wat een prutser :S

R.H.
05-10-2011, 08:31
waarom heeft iedereen het ingodsnaam over Pownes, die "slet" is gewoon wel ff playmate 2009..
http://wijzeman.wordpress.com/2010/05/05/playmate-van-het-jaar-2009-chantal-hanse-fraai-naakt-%E2%80%A6/

Sadix
05-10-2011, 12:11
waarom heeft iedereen het ingodsnaam over Pownes, die "slet" is gewoon wel ff playmate 2009..
http://wijzeman.wordpress.com/2010/05/05/playmate-van-het-jaar-2009-chantal-hanse-fraai-naakt-%E2%80%A6/


dus het is een uber slet?

Kemal
05-10-2011, 12:20
wuahah dat filmpje met die advocaat :lol:

Richelieu
05-10-2011, 12:40
dus het is een uber slet?

....want?

Sadix
05-10-2011, 12:51
....want?

ze is een playmate?

http://wijzemaan.files.wordpress.com/2010/05/chantal-hanse-22.jpg

Facade
05-10-2011, 12:56
Ze is gewoon lekker en iedereen die hier met z'n hypocriete faphoofd post, zou er zelf met alle liefde overheen gaan. Niet roomser dan de paus gaan doen hier zeg.

Kemal
05-10-2011, 13:02
ik zou dr doen ;)

justsomeone
05-10-2011, 13:04
ik zou dr doen ;)

ik eerst :D

Sadix
05-10-2011, 13:10
Ze is gewoon lekker en iedereen die hier met z'n hypocriete faphoofd post, zou er zelf met alle liefde overheen gaan. Niet roomser dan de paus gaan doen hier zeg.

lol, als je mij bedoelt, gap ik leer der elke Kata, worp, submission, laat der alle hoeken van alles zien!!!!!!!

Facade
05-10-2011, 13:14
nou dan! kijk als zij nou bereid is ook daadwerkelijk iedereen hier te doen, dan ist een slet, maar anders... niets mis mee :)

Peter0711
05-10-2011, 13:34
Wat is dat toch met buitenlanders en blonde vrouwen,dat geslet en hoer geschreeuw is echt kansloos. En het erge is dat ik het idee heb dat het nog geaccepteerd word ook in sommige culturen.. Iedereen in hun waarde laten is niet bij de eerste blonde meid met mooie borsten slet schreeuwen.

Ik zou me doodschamen voor deze 2 mannen als ik Marokkaans of Turks zou zijn.

justsomeone
05-10-2011, 13:56
Ik zou me doodschamen voor deze 2 mannen als ik Marokkaans of Turks zou zijn.

x2

Sadix
05-10-2011, 14:04
nou nou nou nou overdrijven is ook een vak hoor.

ik schaam me totaal niet voor ze. Vind dat dat powned volk soms wel de volle laag terug mag ontvangen.

justsomeone
05-10-2011, 14:33
nou nou nou nou overdrijven is ook een vak hoor.

ik schaam me totaal niet voor ze. Vind dat dat powned volk soms wel de volle laag terug mag ontvangen.

Als de allochtone gemeenschap nou eens een keer niet hapt op dat volk van powned, dan is het zo gebeurt met ze.
Zolang er maar van die gasten met dit soort dingen blijven komen zal powned lang blijven bestaan.

Italian*Berlusconi*
05-10-2011, 14:37
Wat is dat toch met buitenlanders en blonde vrouwen,dat geslet en hoer geschreeuw is echt kansloos. En het erge is dat ik het idee heb dat het nog geaccepteerd word ook in sommige culturen.. Iedereen in hun waarde laten is niet bij de eerste blonde meid met mooie borsten slet schreeuwen.

Ik zou me doodschamen voor deze 2 mannen als ik Marokkaans of Turks zou zijn.

Buitenlanders?? ik ken genoeg sjonnies en henkies (voornamelijk in het zuiden des lands) die nog erger met hun vrouwen omgaan.. dus kom niet met dat gelul buitenlanders en blonde vrouwen..
Blonde vrouwen gaan juist vaak voor de "buitenlanders"... en gelukkig maar :P ;) LEKKAHLIKKUH!!

Peter0711
05-10-2011, 14:42
nou nou nou nou overdrijven is ook een vak hoor.

ik schaam me totaal niet voor ze. Vind dat dat powned volk soms wel de volle laag terug mag ontvangen.

Ben ik ook met je eens,het is een uitdagende zender,en daar mogen ze wat mij betreft ook wel is mee stoppen want dat word wel is vervelend. Ik denk alleen dat reageren op deze manier juist alleen maar hout op het vuur gooien is.

Sadix
05-10-2011, 14:43
Als de allochtone gemeenschap nou eens een keer niet hapt op dat volk van powned, dan is het zo gebeurt met ze.
Zolang er maar van die gasten met dit soort dingen blijven komen zal powned lang blijven bestaan.

ja klopt maar dat ontneemt nog steeds niet het feit dat ik het lekker is als powned een keer zelf terug wordt gepakt.

Ze doen niets anders als kleineren, vernederen en denigreren van mensen.

Sadix
05-10-2011, 14:44
Ben ik ook met je eens,het is een uitdagende zender,en daar mogen ze wat mij betreft ook wel is mee stoppen want dat word wel is vervelend. Ik denk alleen dat reageren op deze manier juist alleen maar hout op het vuur gooien is.

dat is het ook wel maar toch is het leuk als iemand een keer wel echt tegen ze in durft te gaan. Rutger bijv heeft zeker 100 mensen kei en keihard voor schut gezet, deze meid zelf ook en alle andere reporters van powned ook. Dus vind het totaal niet erg als 1 van hun dan op zo een manier wordt terug gepakt.

justsomeone
05-10-2011, 14:47
ja klopt maar dat ontneemt nog steeds niet het feit dat ik het lekker is als powned een keer zelf terug wordt gepakt.

Ze doen niets anders als kleineren, vernederen en denigreren van mensen.

Ik denk dat jij hier iets mist.
Ze worden niet terug gepakt.
Ze krijgt precies wat ze hebben wil.
Die zender is er precies op uit wat deze 2 gasten doen.
Wie heeft wie gepakt.
Wat mij betreft is dit een dikke 1-0 voor powned

Sadix
05-10-2011, 14:48
Ik denk dat jij hier iets mist.
Ze worden niet terug gepakt.
Ze krijgt precies wat ze hebben wil.
Die zender is er precies op uit wat deze 2 gasten doen.
Wie heeft wie gepakt.
Wat mij betreft is dit een dikke 1-0 voor powned

nee hoor

dat quasi slim spelen van haar is priceless. Doen alsof ze het helemaal niet erg vind terwijl je weet ziet dat ze zich geen houding kan geven en door de war is, dat is gewoon priceless. Zij dacht leuk te kunnen spotten met ze maar nu werd ze keihard zelf b espot.

Dus het was zeker 1-0 voor die mannen. Door alle negatieve nieuws is het misschien wel 1-1 geworden maar dan nog vond ik het een vermakelijk filmpje.

En hoe komt het dat je het zo erg voor haar opneemt? vrouwen rechten? vind je het zo erg als een vrouw wordt gedenigreerd? Dan mag jij me uitleggen waarom een vrouw zou werken voor een zender die dit soort reporters heeft?


http://www.youtube.com/watch?v=V39NwGzobiw

dat is pas denigreren, daar vallen deze 2 mannen in het niets bij.

ps: ik vind het alleen niet erg wat deze mannen doen om het feit dat deze meid bij powned werkt. Als het een normale meid was geweest dan waren het natuurlijk wel een stel tering mongolen geweest. Maar powned volk, vraagt en wilt alleen dit soort reacties dus waarom zou je dit erg vinden?

Peter0711
05-10-2011, 14:55
Buitenlanders?? ik ken genoeg sjonnies en henkies (voornamelijk in het zuiden des lands) die nog erger met hun vrouwen omgaan.. dus kom niet met dat gelul buitenlanders en blonde vrouwen..
Blonde vrouwen gaan juist vaak voor de "buitenlanders"... en gelukkig maar :P ;) LEKKAHLIKKUH!!


Ik beweer ook absoluut niet dat wij Nederlanders nooit wat fout doen,alleen denk ik wel dat op deze manier reageren op powned je als buitenlander wel een bepaald beeld van jezelf schetst waar veel op gereageerd zal worden met bv. "zie je wel,weer een buitenlander die zo respectloos praat over vrouwen" Daarom vind ik het extreem dom dat je jezelf in deze situatie zo profileert voor de camera van Powned als je beter weet.

Peter0711
05-10-2011, 14:56
dat is het ook wel maar toch is het leuk als iemand een keer wel echt tegen ze in durft te gaan. Rutger bijv heeft zeker 100 mensen kei en keihard voor schut gezet, deze meid zelf ook en alle andere reporters van powned ook. Dus vind het totaal niet erg als 1 van hun dan op zo een manier wordt terug gepakt.

Ik begrijp je,maar verlagen naar dit niveau is niet bepaald een win win situatie. Doe het dan op een manier waar iedereen zich in kan vinden.

Sadix
05-10-2011, 14:57
Ik beweer ook absoluut niet dat wij Nederlanders nooit wat fout doen,alleen denk ik wel dat op deze manier reageren op powned je als buitenlander wel een bepaald beeld van jezelf schetst waar veel op gereageerd zal worden met bv. "zie je wel,weer een buitenlander die zo respectloos praat over vrouwen" Daarom vind ik het extreem dom dat je jezelf in deze situatie zo profileert voor de camera van Powned als je beter weet.

Ja maar Peter die nederlanders waar jij het over hebt, die staan al klaar met hun vinger te wachten op de 1e beste allochtoon die iets fout doet zodat ze kunnen wijzen en zeggen, zie je wel!

Zie het filmpje dat ik hier boven heb gepost van de zelfde zender. Nu denigreren zij zelf vrouwen en dat 10 maal erger.

Maar niemand die met zn vinger wijst en zegt, zie je wel hollanders zijn zus en zo.
Kortom, die hollanders die jij beschrijft, kunnen me eigenlijk geen reet schelen of die wel of niet wijzen of ons wel of niet waarderen. Zeikerds heb je altijd.

justsomeone
05-10-2011, 15:01
nee hoor

dat quasi slim spelen van haar is priceless. Doen alsof ze het helemaal niet erg vind terwijl je weet ziet dat ze zich geen houding kan geven en door de war is, dat is gewoon priceless. Zij dacht leuk te kunnen spotten met ze maar nu werd ze keihard zelf b espot.

Dus het was zeker 1-0 voor die mannen. Door alle negatieve nieuws is het misschien wel 1-1 geworden maar dan nog vond ik het een vermakelijk filmpje.

En hoe komt het dat je het zo erg voor haar opneemt? vrouwen rechten? vind je het zo erg als een vrouw wordt gedenigreerd? Dan mag jij me uitleggen waarom een vrouw zou werken voor een zender die dit soort reporters heeft?


http://www.youtube.com/watch?v=V39NwGzobiw

dat is pas denigreren, daar vallen deze 2 mannen in het niets bij.

ps: ik vind het alleen niet erg wat deze mannen doen om het feit dat deze meid bij powned werkt. Als het een normale meid was geweest dan waren het natuurlijk wel een stel tering mongolen geweest. Maar powned volk, vraagt en wilt alleen dit soort reacties dus waarom zou je dit erg vinden?


Over die score valt te twisten, dat is maar net welk standpunt je inneemt.
In mijn ogen heeft ze gewoon weer 2 mongolen gevonden die zichzelf weer even lekker voorschut zetten op de Nederlandse tv, en daarbij weer een vooroordeel bevestigen van vele nederlanders.
Jij bekijkt het waarschijnlijk vanuit een ander perspectief.

Maargoed, ik neem het niet persè voor haar op.
Het gaat mij om het feit dat meneer met de pet haar een slet noemt, maar in een discotheek waarschijnlijk een passoa jus voor der had gehaald en al zijn mannelijke charmes op haar had losgelaten, want het is gewoon een lekker wijf. punt.

En dan die andere kansloze met dat wannabe haagse matje.
`dit is echt een kanker mongool dit, dit mag je gaan opzetten`
Op die gast wil ik nog geen eens ingaan, als ik dat taalgebruik van hem hoor dan is ie waarschijnlijk nog te stom om ze broek omlaag te doen als ie gaat schijten.

Peter0711
05-10-2011, 15:11
Ja maar Peter die nederlanders waar jij het over hebt, die staan al klaar met hun vinger te wachten op de 1e beste allochtoon die iets fout doet zodat ze kunnen wijzen en zeggen, zie je wel!

Zie het filmpje dat ik hier boven heb gepost van de zelfde zender. Nu denigreren zij zelf vrouwen en dat 10 maal erger.

Maar niemand die met zn vinger wijst en zegt, zie je wel hollanders zijn zus en zo.
Kortom, die hollanders die jij beschrijft, kunnen me eigenlijk geen reet schelen of die wel of niet wijzen of ons wel of niet waarderen. Zeikerds heb je altijd.

Ik respecteer het feit dat je er boven staat,absoluut. Als iedereen dat zou doen zouden we een heleboel stom gelul kwijt zijn! Respect kerel!

Wat betreft het filmpje dat geplaatst is,die vrouwen doen precies hetzelfde als de 2 mannen in het eerste filmpje,en dat is er glashard intrappen.

Het is tv he,vergeet dat niet ;)

Begrijp me niet verkeerd,ik heb absoluut geen hekel aan welke cultuur dan ook hier in Nederland. Al zou ik dat hebben zou het meer zijn tegen die polen die hier met hun dronken reet over de weg zwalken in hun extreem gedeukte auto's en verschrikkelijk overlast verookzaken. :P Maar wat ik wel jammer vind is dat er gewoon vaak duidelijk word dat verschillende culturen andere normen en waarden hebben en dat aanpassen daarin niet altijd toegejuigt wordt. Aanpassen hoort bij ons allemaal,niet alleen wij Nederlands,maar ook jullie Turken of Marokkanen,we moeten het gewoon samen doen hier in Nederland,en ja,de vrouwen lopen hier niet gesluierd en soms erg sexy voor een doordeweekse dag,maar dat ik niet metteen sletterig,het is de maatschappij anno 2011,en die moeten we met ze alleen in stand houden,en dan is zo reageren niet echt een moment dat ik trots ben op onze multi-culturele samenleving terwijl ik dat normaal juist wel ben.

justsomeone
05-10-2011, 15:22
Ik respecteer het feit dat je er boven staat,absoluut. Als iedereen dat zou doen zouden we een heleboel stom gelul kwijt zijn! Respect kerel!

Wat betreft het filmpje dat geplaatst is,die vrouwen doen precies hetzelfde als de 2 mannen in het eerste filmpje,en dat is er glashard intrappen.

Het is tv he,vergeet dat niet ;)

Begrijp me niet verkeerd,ik heb absoluut geen hekel aan welke cultuur dan ook hier in Nederland. Al zou ik dat hebben zou het meer zijn tegen die polen die hier met hun dronken reet over de weg zwalken in hun extreem gedeukte auto's en verschrikkelijk overlast verookzaken. :P Maar wat ik wel jammer vind is dat er gewoon vaak duidelijk word dat verschillende culturen andere normen en waarden hebben en dat aanpassen daarin niet altijd toegejuigt wordt. Aanpassen hoort bij ons allemaal,niet alleen wij Nederlands,maar ook jullie Turken of Marokkanen,we moeten het gewoon samen doen hier in Nederland,en ja,de vrouwen lopen hier niet gesluierd en soms erg sexy voor een doordeweekse dag,maar dat ik niet metteen sletterig,het is de maatschappij anno 2011,en die moeten we met ze alleen in stand houden,en dan is zo reageren niet echt een moment dat ik trots ben op onze multi-culturele samenleving terwijl ik dat normaal juist wel ben.

goede post

Briant
05-10-2011, 16:12
nee hoor

dat quasi slim spelen van haar is priceless. Doen alsof ze het helemaal niet erg vind terwijl je weet ziet dat ze zich geen houding kan geven en door de war is, dat is gewoon priceless. Zij dacht leuk te kunnen spotten met ze maar nu werd ze keihard zelf b espot.


Iemand "kankermogool" en andere termen noemen valt niet onder de noemer spotten, maar onder uitschelden. Schelden doen mensen vooral uit frustratie en als ze te dom zijn om een punt te maken. Spotten is een bepaald kenmerk uitvergroten en ridiculiseren.



Dus het was zeker 1-0 voor die mannen. Door alle negatieve nieuws is het misschien wel 1-1 geworden maar dan nog vond ik het een vermakelijk filmpje.


Schelden is een teken van machteloosheid, dus 1-0 was het niet, eerder 0-1. Als ze een humoristische opmerking maakten waarbij ze hun kritiek overbrachten dan was het zeker 1 - 0 geweest.


En hoe komt het dat je het zo erg voor haar opneemt? vrouwen rechten? vind je het zo erg als een vrouw wordt gedenigreerd? Dan mag jij me uitleggen waarom een vrouw zou werken voor een zender die dit soort reporters heeft?


http://www.youtube.com/watch?v=V39NwGzobiw

dat is pas denigreren, daar vallen deze 2 mannen in het niets bij.


Je denkt toch niet echt dat Rutger zo over vrouwen denkt? Hij maakt hier gebruik van cynisch en provocatieve humor. Dat sommige vrouwen boos worden ligt geheel aan hun eigen instelling. Maak een slimme opmerking terug en je hebt een hele andere situatie.



ps: ik vind het alleen niet erg wat deze mannen doen om het feit dat deze meid bij powned werkt. Als het een normale meid was geweest dan waren het natuurlijk wel een stel tering mongolen geweest. Maar powned volk, vraagt en wilt alleen dit soort reacties dus waarom zou je dit erg vinden?

De manier waarop deze mannen het powned volk aanpakken, werkt geheel in hun eigen nadeel. Het getuigt van gebrek aan humor en bekrompen wereldbeelden. Schelden doe je uit frustratie en machteloosheid.

Sadix
05-10-2011, 16:19
Iemand "kankermogool" en andere termen noemen valt niet onder de noemer spotten, maar onder uitschelden. Schelden doen mensen vooral uit frustratie en als ze te dom zijn om een punt te maken. Spotten is een bepaald kenmerk uitvergroten en ridiculiseren.

eens

Schelden is een teken van machteloosheid, dus 1-0 was het niet, eerder 0-1. Als ze een humoristische opmerking maakten waarbij ze hun kritiek overbrachten dan was het zeker 1 - 0 geweest.

valt ook reuze mee hoor. Kankermongool achter wege gelaten spot hij zeer zeker wel. Hij doet het ook met een lachje,


Je denkt toch niet echt dat Rutger zo over vrouwen denkt? Hij maakt hier gebruik van cynisch en provocatieve humor. Dat sommige vrouwen boos worden ligt geheel aan hun eigen instelling. Maak een slimme opmerking terug en je hebt een hele andere situatie.

Ahhh dus als je cynisch en provocatieve humor gebruikt mag je mensen wel denigreren? vinden de vrouwen dit leuk? dit gaat toch nergens over brian. Of rutger wel of niet zo denkt boeit me niet, hij bespot, beledigt, kleineert en denigreerd mensen. Dat dit onder jou kopje humor valt, dat mag best wezen. En dat er 2 dan jongens een wijf beledigen die zelf werkt voor een zender dat eigenljk niets anders doet dan aparte mensen opzoeken en hun beledigen. Daar kan ik me dus echt niet druk over maken.

De manier waarop deze mannen het powned volk aanpakken, werkt geheel in hun eigen nadeel. Het getuigt van gebrek aan humor en bekrompen wereldbeelden. Schelden doe je uit frustratie en machteloosheid

Ik blijf er bij dat ik het erg lekker vind voor deze meid.

justsomeone
05-10-2011, 16:21
pfffffffff

gewoon weer 1-0 voor pow, zoals altijd.

Briant
05-10-2011, 16:28
Zodra je de term gebruikt die nu al te vaak herhaald is, diskwalificeer je jezelf in elk debat. Vandaar dat mensen hier steigeren en een slecht beeld hebben van deze twee mannen.

Ik ben absoluut geen fan van Powned, veel te rechts voor mij. Maar om deze twee mannen nu te gaan verdedigen vind ik niet zo slim. Je begrijpt dat er mensen zijn waaronder een deel van de kijkers van Powned die geen goed beeld van allerlei exotische volken heeft. Als iemand met die afkomst op tv komt vertegenwoordigt hij op dat moment bewust of onbewust die groep mensen. Door gedrag te tonen wat deze twee mannen deden, bevestigen ze voor een hoop mensen het stereotype weer. En voor elke bevestiging moet je 10 ontkrachtingen vinden wil je dat beeld weer veranderen (tunnelkijken het dat).

Sadix
05-10-2011, 16:51
Zodra je de term gebruikt die nu al te vaak herhaald is, diskwalificeer je jezelf in elk debat. Vandaar dat mensen hier steigeren en een slecht beeld hebben van deze twee mannen.

Ik ben absoluut geen fan van Powned, veel te rechts voor mij. Maar om deze twee mannen nu te gaan verdedigen vind ik niet zo slim. Je begrijpt dat er mensen zijn waaronder een deel van de kijkers van Powned die geen goed beeld van allerlei exotische volken heeft. Als iemand met die afkomst op tv komt vertegenwoordigt hij op dat moment bewust of onbewust die groep mensen. Door gedrag te tonen wat deze twee mannen deden, bevestigen ze voor een hoop mensen het stereotype weer. En voor elke bevestiging moet je 10 ontkrachtingen vinden wil je dat beeld weer veranderen (tunnelkijken het dat).

Ik verdedig deze mannen nergens. Maar het feit dat ik het niet erg vind betekend niet dat ik die mannen een held vind. Maar ik kan er geen traan om laten en vind het idd wel grappig. En zo vond ik dat van rutger met die vrouwen ook grappig maar of ik dat gedrag goed keur? nee zeker niet.

Maar dat niemand het mee neemt dat deze meid werkt voor powned die niks anders doet als denigreren, dat vind ik wel vreemd.

cholitzu
05-10-2011, 20:19
http://www.youtube.com/watch?v=U7WVmIk9Kfk&feature=related

Mickey
05-10-2011, 21:48
Jeetje. Hoe bevestig ik een raciaal stereotype 101. Ik heb een tijdje op Overvecht gewoond en het klopt dat je daar wel een bepaald beeld van dit soort jongens word bijgebracht (en dan druk ik me mild uit).

@Sadix: Je geeft aan deze jongens nergens te verdedigen, maar ik ben de mening toegedaan dat je hun gedrag wel degelijk probeert te rechtvaardigen, zij het op een sociaal wenselijke manier. Ik heb sterk het gevoel dat dit voor een belangrijk deel te maken heeft met jullie gedeelde culturele achtergrond, maar ik zou er naast kunnen zitten. Dit laat echter onverlet dat het gedrag van deze jongens triest is. Het feit dat ze na 2 zinnen uit te wisselen al met dit soort krachttermen gaan gooien getuigt mijns inziens van een duidelijk afwijkend moreel kompas als het gaat om de interactie met vrouwen. Ongeacht wat je van POW nieuws vind..

Wat betreft de advocaat van de Niet-mijn-winkel-meneer. Volgens mij heb ik het al eens gepost maar die beste man was min of meer berucht op het traject Apeldoorn-Utrecht toen ik nog in de Meern werkte. Hij viel daar bij herhaling dames lastig en ik heb hem, nadat 2 vriendinnen van me hier afzonderlijk beklag over hadden gedaan, ook op aangesproken. Wat een droeftoeter was dat.

Sadix
05-10-2011, 21:54
@ mickey, zie je serieus echt verkeerd maar heb geen zin om hier over te discussieren. Ieder zijn mening.

Blijf der wel bij dat als je bij powned wilt werken je er sowieso ook van uit kan en mag gaan dat jij zelf ook een keer wordt bespot. Daarom blijf ik het heerlijk vinden.