PDA

View Full Version : Uitslagen Marum 1-okt-2011



jury
03-10-2011, 14:02
1 estalla kailola t.Baguala groningen jg kl, vs angelissa v Rijszen team santing W.O.P

2 Rob V Lwaarden Sokudo jg kl, vs Dijlan Lesage Rock gym W.O.P

3 Frank Fit & Fight N kl, vs Santino Verbeek Sokudo W.O.P

4 Dimangio Jano Jano Sports N kl, vs Qunint Somedo Britto Gym W.O.P

5 Furnen Plet Vos Gym N kl, Onb vs Onb Jethro Brauwer Balili Gym

6 Adil Jallouchen Vos Gym W.D.Opg N kl, Wesley Ebeltjes Team schilt

7 Roy v d Pol Rock Gym Onb N kl, vs Onb Jesse V d Meije Balili Gym

8 Wilson Mendez Brito Gym C kl, vs Yousef Bourbo Vos Gym W.O.P

9 Henrik Rozema Elsomo Onb N kl, vs Onb Rick Broos Team Schilt

10 Isis Verbeek Vos Gym C kl, vs Feride Kirat Diamond Gym W.K.O

11 Samir Kassaroui Vos Gym B kl, Martin Montero Brito Gym W.O.P

12 Darrel Gaari Sokudo W.K.O C kl, vs Frank Samateh Kb Sneek

13 Marie Schildmeijer Team Schilt C kl, vs Pui man wan Mejiro Gym Amsterdam W.O.P

14 Odin Dijkstra Sokudo W.T.K.O C kl, vs Raynor Witkamp Team Santing

15 Severino Brito Gym Onb C kl, vs Onb Jan Cortel team Schilt

16 Ibo Kavas Rock Gym C kl, vs Jongky Tetehuka Mejiro Amsterdam W.O.P

17 Klaas Lelie Mejiro Amsterdam Onb N kl, vs Onb Danny Ten Veen Team Santing

18 Patrick Veenstra El Somo B kl, vs Martin Terpstra Mejiro Gym Friesland W.O.P

BB
03-10-2011, 19:08
Martin Terpstra en Patrick Veenstra was een keiharde partij. Die Veenstra is geen kleine jongen met zijn bijna twee meter, maar die Martin is een reus, 2.10 m? Het ging meteen van dik hout zaagt men planken!. Patrick liep in de eerste ronde op een harde droge klap en moest 8 tellen slikken. Ik dacht dat hij niet zou herstellen. Maar hij herpakte zich. Het tempo was hoog, Martin gebruikte zijn lengte goed, met harde linkse directes en harde trappen. Patrick vocht kort op hem en ging de 's slagenwisseling gewoon aan. In de derde ronde liep hij nog op een knie en weer slikte hij die 8 tellen weg. Vanaf de 4 e ronde kantelde de partij in het voordeel van Patrick. Hij gooide het tempo omhoog en kwam goed door met bokscombi's. Martin wankelde een paar keer, maar de reus viel niet om. Maar dat scheelde niet veel. het was een knal partij. Beide vechters zijn uit het goede hout gesneden en kunnen nog heel wat laten zien. Ik heb genoten en diep, respect voor beide vechters. Osu

Richelieu
03-10-2011, 19:13
Zowel Veenstra als Terpstra zijn vechters met potentie, alleen hoop ik voor ze dat ze met meer regelmaat door het gehele wat meer partijen kunnen pakken.

BB
03-10-2011, 19:23
Ik sprak Patrick en begreep dat hij sinds September vorig jaar 8 partijen gedraaid. 1x c en 7 b. In 12 maanden tijd is dat behoorlijk tot veel. Martin heeft veel minder gevochten, maar kan moeilijk tegenstanders vinden. En dat laatste begrijp ik heel goed. Jeetje wat een power heeft die kerel! Overigens riep men om dat Veenstra en Terpstra in het voorprogramma van Its showtime leeuwarden staan gematcht . Datbetekent nogmaals een knal partij. dan 3x3 zonder clinchen. Denk dat dat iets voordeliger is voor Patrick, want hij kwam duidelijk gewicht te kort. Ongeveer 20 kg verschil!

kooivechter
03-10-2011, 23:16
Ik sprak Patrick en begreep dat hij sinds September vorig jaar 8 partijen gedraaid. 1x c en 7 b. In 12 maanden tijd is dat behoorlijk tot veel. Martin heeft veel minder gevochten, maar kan moeilijk tegenstanders vinden. En dat laatste begrijp ik heel goed. Jeetje wat een power heeft die kerel! Overigens riep men om dat Veenstra en Terpstra in het voorprogramma van Its showtime leeuwarden staan gematcht . Datbetekent nogmaals een knal partij. dan 3x3 zonder clinchen. Denk dat dat iets voordeliger is voor Patrick, want hij kwam duidelijk gewicht te kort. Ongeveer 20 kg verschil!

ok heeft veenstra nu gewonnen op punten en zjin er misschien beelden van?

BB
03-10-2011, 23:28
ok heeft veenstra nu gewonnen op punten en zjin er misschien beelden van?

Veenstra verloor op punten. Ik zag wel een camera in de zaal van fightstartv. Dus komt wel online, denk ik.

kooivechter
03-10-2011, 23:32
Veenstra verloor op punten. Ik zag wel een camera in de zaal van fightstartv. Dus komt wel online, denk ik.

bedankt

FightstarTV
04-10-2011, 10:58
Veenstra verloor op punten. Ik zag wel een camera in de zaal van fightstartv. Dus komt wel online, denk ik.

Dat heb je goed gezien, vandaag de eerste partijen online waaronder Patrick Veenstra vs Martin Terpstra

Elsomo Marum
04-10-2011, 15:51
Hierbij het linkje van de partij tussen Martin en Patrick.
Een harde, sportieve partij tussen twee talentvolle vechters. Respect!
http://www.fightstartv.com/videos/patrick-veenstra-vs-martin-terpstra-muay-thai/

Marco
04-10-2011, 21:28
zo patrick krijgt gelijk in de 1e ronde al een paar poeiers op zijn bovenbeen en op zijn kop, en dan toch zo doorgaan met 20 kg verschil ? klopt dat ? respect voor beide mannen. martin is ook een bikkel, zo kort bezig en zoveel progressie al, en een ontzettend aardige jongen trouwens. geen kapsones niks, misschien zelfs wel wat te bescheiden!

Elsomo Marum
04-10-2011, 23:48
zo patrick krijgt gelijk in de 1e ronde al een paar poeiers op zijn bovenbeen en op zijn kop, en dan toch zo doorgaan met 20 kg verschil ? klopt dat ? respect voor beide mannen. martin is ook een bikkel, zo kort bezig en zoveel progressie al, en een ontzettend aardige jongen trouwens. geen kapsones niks, misschien zelfs wel wat te bescheiden!

Ik weet niet of er 20 kg verschil is, want de mannen zijn niet gewogen. Immers 95+. Maakt verder ook niet uit, want Patrick wilde heel graag tegen Martins vechten. Beide mannen lijken qua karakter op elkaar. Bescheiden, gedreven en inderdaad geen kapsones.echte Friezen :-). Patrick heeft overigens een eigen vaste supporters club van ongeveer 100 man en eigen sponsoren die hem faciliteren om hogerop te komen in deze sport. Wij zijn dan ook heel blij met Its showtime , dat hij daar (nogmaals) tegen Martin mag vechten.