PDA

View Full Version : BEN BRIL MEMORIAL 2011 in Carrè



faro
03-10-2011, 14:52
Maandag 3 oktober 2011 in Carré, Amsterdam. Er zijn nog kaarten.
Op eentje na heb ik alle BBM gezien. Dit wordt de vijfde, een lustrum dus. Het eerste, zeg ik optimistisch. Inmiddels hebben heel wat boksers in de ring daar gestaan en wat ook mooi is: de bokser en latere scheidsrechter Ben Bril is nu helemaal in ons geheugen gegrift. Goed zo.Dit jaar komt er een programmablad uit waarvoor ik een column heb geschreven.

1900 Braziliaanse trommelmuziek
1930 Opkomst Erik Dijkstra met dansers
1945u start wedstrijdprogramma

Rode hoek – blauwe hoek

1 Karen Avdaljan (Patrick Driessen) – Harun Akcabelen (Duitsland)
(68) vier rondes van drie minuten

2 Othman Allach (toernooi) – Farouk Daku (toernooi)
(75-80) vier rondes van drie minuten

3 Fikri Demerci (toernooi) – Marino Schouten (toernooi)

4 Barry Groenteman (Wellness Proficenter) – Robert van Nimwegen (Albert Sieger)
64; zes rondes van drie minuten

5 Ignaccio Mendoza (Spanje) – Juciel Lima Nascimento (Brazilie)
(62) acht rondes van drie minuten

kwartier pauze 22.00u

6 Hassan Ait Bassou (Wellness Proficentre) – Ali Ahrouari (Duitsland)
67; acht rondes van drie minuten

7 Finale voorronde-winnaars – Grote Carré-Prijs van Amsterdam
-80; vier rondes van drie minuten

8: Khoren Gevor (Nederland) – Oleg Fedotovs (Ukraine)
73; acht rondes van drie minuten

D1987
03-10-2011, 14:54
Prijzen?

faro
03-10-2011, 15:11
Zie hier de site van Carre voor de prijzen !!

http://www.carre.nl/nl/voorstellingen/detail/59/ben-bril-memorial-boksgala-v

Kemal
03-10-2011, 15:18
Hele mooie locatie trouwens!

Kameleon
03-10-2011, 16:57
Moet Marino Schouten niet tegen Othman Allach? Wordt weer een mooi boksavondje. Verleden jaar was ook te gek. Carre is altijd iets unieks.

Jeru
03-10-2011, 21:37
Ik mis Badr in de line-up.

Ellen
04-10-2011, 08:53
Moet Marino Schouten niet tegen Othman Allach? Wordt weer een mooi boksavondje. Verleden jaar was ook te gek. Carre is altijd iets unieks.

Klopt, Marino zn 1e partij was tegen Otman, ik was er niet bij maar hoorde dat het dak eraf ging. Otman van Pancration vocht ook erg goed, Marino won op punten. In de finale kwam hij tegen Farouk Daku en ook die gewonnen op punten. Dus wederom winnaar van het toernooi: Marino Schouten! :-)

faro
04-10-2011, 09:34
Was een hele leuke avond met mooie partijen !! 2 KO's.

Toch zie je dat er bij zo'n boks gala ander publiek komt kijken! zo kan het dus ook...

basblue
04-10-2011, 10:27
Ik mis Badr in de line-up.

ik zou serieus een mooi gebaar vinden aan het Nederlandse publiek als Hari zijn eerste bokspartij in Nederland zou vechten. Ik weet alleen zo even niet tegen wie...

FightstarTV
04-10-2011, 10:55
We waren gister ook aanwezig in Carre en vandaag beginnen we met het uploaden van de eerste partijen

rollermanskunk
04-10-2011, 11:11
http://www.rtvnh.nl/nieuws/65195/Barry+Groenteman+maakt+indruk+op+Ben+Bril+Memorial

Glen
04-10-2011, 11:23
Wel reageren, niet reageren, ik heb mijn bericht nu al drie keer verwijderd...
Robert is vorige week 3x neergegaan tegen Mansur Yaqubi en vecht nu gewoon 6x3 minuten??

Anderson
04-10-2011, 11:58
Begrijp ik ook niet, lekker voor je gezondheid.

faro
04-10-2011, 13:44
Dit was zeker een zeer mooie partij om naar te kijken:

4 Barry Groenteman (Wellness Proficenter) – Robert van Nimwegen (Albert Sieger)
64; zes rondes van drie minuten

Barry was in deze partij zeker de persoon die de meeste ervaring had! mooi wegdraaien, zo nu en dan mooi onder de hoeken van van Nimwegen door en dan toch nog in de draai een mooie combinatie meegeven. van Nimwegen zat onder het bloed, maar zoals we allemaal wel weten betekend dat bij hem helemaal niets. van Nimwegen heeft gevochten als een leeuw, maar toch zie je heel duidelijk het verschil dat hij een kickbokser is en geen bokser zoals Groenteman.

raveboy
04-10-2011, 13:57
We waren gister ook aanwezig in Carre en vandaag beginnen we met het uploaden van de eerste partijen

Is het bij jullie ook mogelijk beelden over te nemen van gala's die jullie gefilmd hebben toevallig?
Jullie hebben een paar toffe gala's, en ik kan ze nu natuurlijk alleen per partij van jullie site halen en branden, maar heb liever de hele gala's.

Marco
04-10-2011, 21:12
ik was er gister ook en vond het super. uiteraard een prachtige ambiance maar ook alle partijen mooi strak achterelkaar en overall een prima matchmaking. barry bokste mooi met een flitsende jab en bewoog heel goed weg van zo'n beetje alles wat van nimwegen maar probeerde en counterde heel effectief.

ik zou zeggen check FightstarTV.com | MMA, Kickboxing, Karate videos (http://www.fightstartv.com/) staan al een paar mooie partijen op

FightstarTV
04-10-2011, 21:46
Is het bij jullie ook mogelijk beelden over te nemen van gala's die jullie gefilmd hebben toevallig?
Jullie hebben een paar toffe gala's, en ik kan ze nu natuurlijk alleen per partij van jullie site halen en branden, maar heb liever de hele gala's.

Thanks, helaas is het nog niet mogelijk om dvd's te bestellen daar we met te weinig mensen zijn en een hoop vids en gala's er door knallen, wellicht in de toekomst dat er dvd's uit gebracht gaan worden.

De rechtstreekse link naar de vids van Ben Bril Memorial 5 is Ben Bril Memorial 5 - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/tag/ben-bril-memorial-5/)

Morgen komt de finale van de grote Carre prijs van Amsterdam online Marino Schouten vs Farouk Daku en Khoren Gevor vs Oleg Fedotove en nog veeeel meer.

Veel kijkplezier !!!

taygym
05-10-2011, 07:40
Misschien handig om de juiste namen bij de boksers te zetten. Ik dacht ff WTF, heeft Fikri een facelift ondergaan en is hij plots linksvoor gaan staan. :lol:. In de partij van Othman tegen Farouk zie ik dan plots Fikri verschijnen.

FightstarTV
05-10-2011, 09:05
Misschien handig om de juiste namen bij de boksers te zetten. Ik dacht ff WTF, heeft Fikri een facelift ondergaan en is hij plots linksvoor gaan staan. :lol:. In de partij van Othman tegen Farouk zie ik dan plots Fikri verschijnen.

Stond verkeerd op de matchmaking ff gecheckt en je hebt helemaal gelijk, thanks voor de tip en is aangepast .