PDA

View Full Version : Kortingsactie IT'S SHOWTIME 55 in Leeuwarden!



It's Showtime
04-10-2011, 16:02
Op 15 oktober begint de voorverkoop voor IT'S SHOWTIME 55, het evenement dat op 28 januari 2012 plaatsvindt in de WTC Expo in Leeuwarden, en tevens het afscheidsgala van Badr Hari.

Alleen op 15 oktober zijn de kaarten verkrijgbaar voor € 100 per stuk! Na 15 oktober zijn de kaarten € 125 per stuk, dus zorg dat u er op tijd bij bent!

Voor ticketinformatie, klik hier (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=tickets&language=nl&id=&page=).
Voor de matchmaking van IT'S SHOWTIME 55, klik hier (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=matchmaking&event_id=18).

http://img21.imageshack.us/img21/6431/itsshowtimeleeuwarden01.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/21/itsshowtimeleeuwarden01.jpg/)

http://img69.imageshack.us/img69/9085/itsshowtimeleeuwarden05.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/69/itsshowtimeleeuwarden05.jpg/)

Kemal
04-10-2011, 20:20
Wel een prachtig gala!

Rverm
04-10-2011, 21:22
Ik lig voor de Primera die ochtend!

Marco
04-10-2011, 21:24
ik denk dat het gala in notime is uitverkocht, prachtig en dat in mijn hometown haha.

Justinian
04-10-2011, 22:09
Topgala!

It's Showtime
12-10-2011, 12:31
Nog 3 dagen tot de voorverkoop begint! Alleen op 15 oktober zijn de kaarten verkrijgbaar voor €100. Na die datum zijn ze €125, dus wees er op tijd bij!

musti
12-10-2011, 13:45
Zijn de tribunes niet verdeeld in vakken? En per vak een ander prijs? Wat dus in de arena wel altijd het geval was.
Zoniet houd het dan in dat je vanaf de tribunes evengoed zicht heb ongeacht stoelnummer??

Soulbringer320
12-10-2011, 20:51
Op 15 oktober begint de voorverkoop voor IT'S SHOWTIME 55, het evenement dat op 28 januari 2012 plaatsvindt in de WTC Expo in Leeuwarden, en tevens het afscheidsgala van Badr Hari.
Alleen op 15 oktober zijn de kaarten verkrijgbaar voor € 100 per stuk! Na 15 oktober zijn de kaarten € 125 per stuk, dus zorg dat u er op tijd bij bent!


Wie gaan er....?

knilles
12-10-2011, 21:53
Uiteraard gaan we :D

Kwartiertje rijden en we zijn er!

Rverm
12-10-2011, 22:05
Ik ben ook aanwezig! Vanuit Nieuwegein (Utrecht) is het wel ietsje verder rijden...;)

Soulbringer320
12-10-2011, 22:30
Wie weet hoe de zaalindeling is?
Vrije zit of vaste zitplaatsen?

MadMike
13-10-2011, 00:20
Wie weet hoe de zaalindeling is?
Vrije zit of vaste zitplaatsen?

Ook benieuwd naar! Iemand ervaring met evenementen daar? Mooie zaal/hal? Goed overzicht?

knilles
15-10-2011, 10:28
Kaarten zijn binnen!

Staat geen nummer op, volgens de Primera is het "wie het eerst komt en binnen is heeft de beste plaatsen".

Vrije zitplaatsen dus

Soulbringer320
15-10-2011, 11:11
Kaarten zijn binnen!

Staat geen nummer op, volgens de Primera is het "wie het eerst komt en binnen is heeft de beste plaatsen".

Vrije zitplaatsen dus

Dit vraagt om problemen...

joostje
15-10-2011, 12:16
Dit vraagt om problemen...

ja... net kaartjes gehaald, maar ik had ook liever vaste zitplaatsen gezien. 5000 man die vooraan wilt zitten... Ben benieuwd.

knift
15-10-2011, 12:25
Kaarten zijn binnen!

Staat geen nummer op, volgens de Primera is het "wie het eerst komt en binnen is heeft de beste plaatsen".

Vrije zitplaatsen dus


Hhahahaha 2x heb er zin in

knift
15-10-2011, 12:29
Dit vraagt om problemen...

Wel nee man laten we er nou geen drama van maken, als je de beste plek wel moet je thuis voor de tv gaan zitten, of ik nou voor/achteraan zit intereseerd me geen biet heb een kaartje en ben erbij dat vind ik belangrijker!!

Soulbringer320
15-10-2011, 12:35
Wel nee man laten we er nou geen drama van maken, als je de beste plek wel moet je thuis voor de tv gaan zitten, of ik nou voor/achteraan zit intereseerd me geen biet heb een kaartje en ben erbij dat vind ik belangrijker!!

Ik maak er ook geen drama van, maar weet dat het gaat gebeuren.
In de Bioscoop gebeurd het al, dus....maar goed.
Zo ook maar ff kaartjes halen.

simtekf1
15-10-2011, 16:25
Kaarten zijn binnen!

Staat geen nummer op, volgens de Primera is het "wie het eerst komt en binnen is heeft de beste plaatsen".

Vrije zitplaatsen dus

Meen je niet, ik ga echt al een jaar of 6 elk jaar, en elk jaar is het gekut omdat ik helemaal uit het oosten kom en dus (bijna) nooit goeie plekken heb.
Vanmorgen met een maat van me speciaal naar Amsterdam gereden 1,5 uur heen en 1,5 terug en dan krijg je dit. :mad:

knilles
15-10-2011, 17:05
Helemaal naar Amsterdam gereden? Is er geen Primera in het oosten?

Had een hoop reistijd bespaard.

Maar je hebt toch zelf kaarten nu, kun je direct zien dat er geen nummer op staat.

Soulbringer320
15-10-2011, 17:42
YES, heb ook mijn kaartje binnen.
Maar wat bedoelden ze nu precies met "Clubkleding verboden"
Dat je niet je trainingspakje van je sportschool aan mag? hoezo niet?

Anderson
15-10-2011, 17:57
Geen golf club kleding: geen polo's, geen v hals, geen burbery en ander dure merk kleding.

simtekf1
15-10-2011, 18:17
Helemaal naar Amsterdam gereden? Is er geen Primera in het oosten?

Had een hoop reistijd bespaard.

Maar je hebt toch zelf kaarten nu, kun je direct zien dat er geen nummer op staat.

Uiteraard hebben we hier ook Primera's.
Maar toen het "vroeger" altijd in de Arena was, lagen de kaarten voor de beste vakken standaard bij de sportscholen die ze verkochten.
Ik heb toen altijd mijn kaarten via internet besteld met als gevolg dat ik nooit kaarten had voor het beste vak.
Dit jaar wisten we niet hoe het zou gaan met de plaatsen dus namen we het zekere voor het onzekere en gingen we naar Amsterdam, maar helaas voor niks dus.

Ach ja, heb iig vanmorgen een aantal dikke auto's gezien die je normaal ook niet elke dag ziet, dus dat was dan wel weer grappig. ;)

Soulbringer320
15-10-2011, 18:39
Geen golf club kleding: geen polo's, geen v hals, geen burbery en ander dure merk kleding.

Geen bontkraag

justsomeone
15-10-2011, 18:41
Geen bontkraag

Die zullen er in grote getalen zijn in januarie

arielhelwani
15-10-2011, 18:46
kaarten zijn binnen!!

knift
15-10-2011, 18:48
Uiteraard hebben we hier ook Primera's.
Maar toen het "vroeger" altijd in de Arena was, lagen de kaarten voor de beste vakken standaard bij de sportscholen die ze verkochten.
Ik heb toen altijd mijn kaarten via internet besteld met als gevolg dat ik nooit kaarten had voor het beste vak.
Dit jaar wisten we niet hoe het zou gaan met de plaatsen dus namen we het zekere voor het onzekere en gingen we naar Amsterdam, maar helaas voor niks dus.

Ach ja, heb iig vanmorgen een aantal dikke auto's gezien die je normaal ook niet elke dag ziet, dus dat was dan wel weer grappig. ;)


Het gala is maar voor 5000 man en er kunnen 30.000 mensen in het Expo dus ik denk It's Showtime kennende dat het heus wel goed en overzichtenlijk word opgezet.
Op een gala kom je ook voor de sfeer en gezien de match up ben ik al blij dat ik een kaartje heb al moet ik aan het dak hangen + kleinere (nou ja kleinere met 5000 man) zijn veel gezelliger dan die Arena want zelfs als je daar een goeie plek had zat je nog een kilometer van de ring dus hulde voor Simon en medewerkers en laten we er een gezellige top avond van maken.

MadMike
15-10-2011, 18:54
Ik kom er niet door heen met de online kaart verkoop.... meer mensen online besteld?

dietrik
15-10-2011, 19:58
ik heb vannacht gelijk na twaalven kaarten besteld

MadMike
16-10-2011, 00:04
Heb ze inmiddels ook! Was druk bezet de website maar t is gelukt!

Thaiger
16-10-2011, 01:08
Geen bontkraag

Zinloze, respectloze opmerking die niks bijdraagt aan het topic!
Het hele gala is om een "bontkraagje" heen gebouwd, en zoals je weet hangen ze altijd in groepjes.
Dus ik zou je vriendin thuis laten....

Effe ontopic: Bij clubkleding denk ik meer aan een motorclub.

Soulbringer320
16-10-2011, 01:19
Zinloze, respectloze opmerking die niks bijdraagt aan het topic!
Het hele gala is om een "bontkraagje" heen gebouwd, en zoals je weet hangen ze altijd in groepjes.
Dus ik zou je vriendin thuis laten....

Effe ontopic: Bij clubkleding denk ik meer aan een motorclub.

Is meer als geintje bedoeld.....

marcelt
16-10-2011, 09:15
YES, heb ook mijn kaartje binnen.
Maar wat bedoelden ze nu precies met "Clubkleding verboden"
Dat je niet je trainingspakje van je sportschool aan mag? hoezo niet?

Angelvestjes, ajaxshirts

marcelt
16-10-2011, 09:17
Uiteraard hebben we hier ook Primera's.
Maar toen het "vroeger" altijd in de Arena was, lagen de kaarten voor de beste vakken standaard bij de sportscholen die ze verkochten.
Ik heb toen altijd mijn kaarten via internet besteld met als gevolg dat ik nooit kaarten had voor het beste vak.
Dit jaar wisten we niet hoe het zou gaan met de plaatsen dus namen we het zekere voor het onzekere en gingen we naar Amsterdam, maar helaas voor niks dus.

Mocht het weer in de Arena zijn moet je van tevoren mailen met Gym Alkmaar dan zit je wel in vak 114. Toen me dat duidelijk werd dat die kaarten niet vrij verkrijgbaar waren heb ik altijd via Betty van Gym Alkmaar mooie plaatsen gehad in vak 114. En dat was heel dicht bij de ring. Net schuin boven waar de vechters met het liftje omhoog kwamen.

Ach ja, heb iig vanmorgen een aantal dikke auto's gezien die je normaal ook niet elke dag ziet, dus dat was dan wel weer grappig. ;)

Richelieu
16-10-2011, 09:21
YES, heb ook mijn kaartje binnen.
Maar wat bedoelden ze nu precies met "Clubkleding verboden"
Dat je niet je trainingspakje van je sportschool aan mag? hoezo niet?

Gewoon tenue de ville voor jou dus.

Rverm
16-10-2011, 10:20
Bij 99% vd gala's heb je vrije zitplaatsen, dus ook hier zou het niet verkeerd gaan denk ik. Ik heb iig ook me kaarten, ben der zeer blij mee!

Soulbringer320
16-10-2011, 11:25
Gewoon tenue de ville voor jou dus.

Dacht meer aan....

http://images.halloweencostumeideas.com/supa-mac-daddy-pimp.jpg

Richelieu
16-10-2011, 12:12
De actie van gisteren is ongelooflijk goed aangeslagen, binnen 1 dag zijn er maar liefst 2690 kaarten verkocht! Dat houd in dat er nu nog minder dan 50% van de kaarten beschikbaar is. Tevens zijn er nu nog maar 13 viptafels te koop en dan zijn deze reeds uitverkocht.

Simon-chellie
21-10-2011, 23:22
Heb de kaarten op onlineticketshop.nl gekocht, staat wel bij dat het kan zijn dat de kaarten pas 2 week van te voren binnenkomen, iemand ook hier besteld en ze wel al binnen toevallig?

MadMike
22-10-2011, 01:44
Heb de kaarten op onlineticketshop.nl gekocht, staat wel bij dat het kan zijn dat de kaarten pas 2 week van te voren binnenkomen, iemand ook hier besteld en ze wel al binnen toevallig?

Heb ze ook online maar kreeg ze na een idealbetaling direct in mn mail

Vinand
22-10-2011, 01:59
kaarten zijn binne, oooooh yeaaaaah

It's Showtime
30-10-2011, 13:45
Hier en daar hebben wij wat onduidelijkheid opgemerkt wat betreft de opmerking dat clubkleding verboden is.

Onder clubkleding wordt o.a. verstaan: kleding gerelateerd aan voetbalclubs, motorclubs, onderwaterschaakclubs (;)) etc.

Dit is namelijk een contractuele eis van het WTC Expo om een evenement te mogen organiseren en we zullen hier dus ook streng op toezien.