PDA

View Full Version : Hiroki Ishii Wint Rajadamnern Titel



kentaro
04-10-2011, 19:17
De super-lightweight titel was vacant en Hiroki Ishii heeft deze titel na drie x eerder voor de Rajadamnern titel te hebben gevochten eindelijk gewonnen!!!!!!

Hiermee is hij de 4e Japanner ever die ooit een stadium titel heeft gewonnen.
Zijn voorgangers waren de legendarische Toshio Fujiwara (1978), Hitoshi Ogasawara (2000) en Takeda Kozo (2001)

http://sports.c.yimg.jp/spnavi/photo/fight/201110/03/20111003016.jpg

Air Raid Crash
05-10-2011, 01:12
Geweldig nieuws voor hem. Deed het nooit slecht in zijn voorgaande gevechten voor de titel. Sterker nog in zijn eerste poging had hij waarschijnlijk al genoeg gedaan maar kreeg hij de beslissing niet mee. In zijn tweede poging trapte hij gemakkelijk mee met zijn tegenstander maar vergat hij dat ook te doen in de laatste twee rondes. Klinkt alsof hij veel aggressiever was deze keer.

kentaro
06-10-2011, 10:44
Apart dat er nooit een nederlander een thaise stadium kampioenschap heeft gewonnen?!?
Weet wel dat rayen simpson ooit als #2 was geranked in Lumpinee stadium.

goro
06-10-2011, 13:22
Apart dat er nooit een nederlander een thaise stadium kampioenschap heeft gewonnen?!?
Weet wel dat rayen simpson ooit als #2 was geranked in Lumpinee stadium.
Hebben jullie een filmpje? En Dekkers, was die hoog geranked vroeger?

kentaro
06-10-2011, 15:06
Hebben jullie een filmpje? En Dekkers, was die hoog geranked vroeger?

Ik weet het niet hoe hoog hij geranked was, Ramon was wel de eerste 'farang' ooit die de "Fighter of the year" award is toegekend in Thailand.
Wat volgens mij wel een hele grote eer is.

Pansier
06-10-2011, 15:21
Ik weet het niet hoe hoog hij geranked was, Ramon was wel de eerste 'farang' ooit die de "Fighter of the year" award is toegekend in Thailand.
Wat volgens mij wel een hele grote eer is.

Dat is zeker een grote eer ;).

Denk dat meer Thaise Ramon kennen als Nederlanders... Ben er eigenlijk vrij zeker van.