PDA

View Full Version : Jon Jones celebrates with new 190k Bentley Continental GT



Pahlavan
06-10-2011, 14:14
http://l.yimg.com/a/p/sp/editorial_image/e8/e8018963f3ad872fb9f0d151053412ff/jon_jones_hits_the_big_time_with_bentley_purchase. jpg
The UFC works in mysterious ways. To the unintiated it appears that the UFC's top stars make lousy money in comparison to boxers and other high level athlete. But then there's that tricky discretionary pay that's kept private.
At UFC 128, UFC light heavyweight champ made $140,000 ($70,000 to show, $70,000 to win). Above, he shows off his new $190,000 2012 Bentley Continental GT (http://www.boston.com/cars/newsandreviews/overdrive/2011/09/2012_bentley_continental_gt_review.html). Someone's paying him.
It'd be interesting to see if the boxing vs. MMA pay argument would go away with full disclosure of what the UFC pays its fighters.
Either way, good for Jones. The kid's worked hard. He's the rage of the sport. He should buy anything he wants.
http://l.yimg.com/a/p/sp/editorial_image/a5/a5fd0f35f463446d6d816aff074435cf/jon_jones_hits_the_big_time_with_bentley_purchase. jpg

D1987
06-10-2011, 14:15
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

bryan
06-10-2011, 14:16
so much for being humble... maar mooie bak hoor. Hij gaat zich al als een champion gedragen.. over een paar jaar hebben we een tweede money may..

The boy
06-10-2011, 14:37
ook al moet ik evans niet, toch hoop ik dat hij JJ owned. (ook al ben ik bang van niet)

Pahlavan
06-10-2011, 14:38
ook al moet ik evans niet, toch hoop ik dat hij JJ owned. (ook al ben ik bang van niet)

x2
ik ben zeer zeker voor rashad maar ik denk eerlijk gezegd dat jon jones toch wint

D1987
06-10-2011, 14:47
Ik hoop dat Rashad de nek van Jones breekt, arrogante kwal. Over een maand is ie vrienden met Mayweather en 50 cent

Sadix
06-10-2011, 14:50
ik was echt een grote fan van JJ maar dat is echt een stuk minder (heeft deze auto niets mee te maken, gun het hem van harte)

Fyodor
06-10-2011, 15:19
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.


Ik hoop dat Rashad de nek van Jones breekt, arrogante kwal.Verder alles goed met je?

OT: Mooie bak!

R.H.
06-10-2011, 15:36
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

wat de fock is er nu weer mis met een ford mondeo :(

malle eppie
06-10-2011, 15:42
Verder alles goed met je?

OT: Mooie bak!
2X

Kemal
06-10-2011, 15:54
vette bak hoor!

deco'o
06-10-2011, 16:03
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

Jon Jones buys Bentley after posing nude for ESPN | MMA Spartan (http://mmaspartan.com/2011/10/05/jon-jones-buys-bentley-after-posing-nude-for-espn/)

lodewijk
06-10-2011, 16:05
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

Zeg anders aan je pa dat ie champ wordt in de UFC, dan kan hij zich dat ook permitteren ...

Marchant
06-10-2011, 16:33
Mooie wagen!!!!

LJ Silver
06-10-2011, 16:57
Wat een bullshit.....

stel je traint je het leplazerus, staat iedereen te woord en komt je verplichtingen na... je bent helemaal gek van een bepaalde auto... maar die mag je niet kopen omdat je dan arrogant over komt en met je geld te koop loopt???

Oftewel je mag de absoluut een ster worden in de ring/kooi maar dan daarbuiten wel je hard verdiende geld op een spaarrekening zetten en naar de training in een ford mondeo

Wiebe
06-10-2011, 17:04
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

Lees ik hier een brok afgunst of ben jij bereid om voor zeg 55000 € bruto per jaar +/- 2400 € netto per maand zo'n leven te doen en zo hard te werken?

superfreak
06-10-2011, 17:06
Laten we wachten tot hij er minimaal 3 van deze heeft gekocht voor we hem met money mayweather gaan vergelijken. Jongen traint hard en vecht hard en mag best iets voor zichzelf doen. Hij moet niet vergeten waar hij vandaan is gekomen. Doet hij dat wel dan zie je dat hij gauw genoeg gaat verliezen.

WAR RASHAD!!

Fyodor
06-10-2011, 17:08
Jon Jones buys Bentley after posing nude for ESPN | MMA Spartan (http://mmaspartan.com/2011/10/05/jon-jones-buys-bentley-after-posing-nude-for-espn/)

WTF?! :lol:

Asura
06-10-2011, 17:21
:lol:
Die wou ik in een spoiler posten

wrestler_nl
06-10-2011, 17:22
Vette wagen hoor maar oh oh oh wat heb ik een hekel aan die arrogante kwal (jones) :P.!!

lopez86
06-10-2011, 17:34
Wat een misgunnerij hier zeg.

amilster
06-10-2011, 19:07
Wat een misgunnerij hier zeg.

Idd zeg, de man is champ in de allerbeste organisatie van de sport en vermaakt met zijn unieke kunsten miljoenen, bovendien rijden zijn bazen die geen enkel risico (misschien toch een heel klein risico als ze naar het toilet moeten en de tegel vloer is erg glad) op levenslang durende blesures of erger hebben veel dikkere auto's, mag dat dan ook niet.

Die gasten mogen van mij door de beugel (champs hebben het zoiezo wel goed maar alles wat daar onder komt kan veel beter) toch wel wat meer krijgen.
Het is tenslotte met MMA netzoals met vele andere sporten dat je maar een relatief klein window hebt om de buit binnen te slepen, voor de meeste geld toch dat ze naast hun sport waar alle tijd in gaat zitten weinig andere te gelde te maken capaciteiten bezitten.

Bones FTW omdat ik hem ondanks zijn arogante gedag toch de vetste stijl vind hebben om naar te kijken (pfff schieten me meteen weer andere toppers zoals Shogun, Wanderlei, JDS ect. te binnen)

Leventdepevent
06-10-2011, 19:19
mooie pimpmobiel...nee echt gave kar zeg

ICON
06-10-2011, 19:21
als ik zoveel geld had zou ik toch iets anders kopen maar, toch leuke auto

D1987
06-10-2011, 20:22
Zeg anders aan je pa dat ie champ wordt in de UFC, dan kan hij zich dat ook permitteren ...

Je naam doet me al vermoeden dat je ook uit Roosendaal of Wassenaar komt. Mijn vader kon vroeger champ van alles worden, je hebt geen idee hoe sterk mijn ouwe was

D1987
06-10-2011, 20:22
Lees ik hier een brok afgunst of ben jij bereid om voor zeg 55000 € bruto per jaar +/- 2400 € netto per maand zo'n leven te doen en zo hard te werken?

Opzich wel ja.

D1987
06-10-2011, 20:23
Verder alles goed met je?

OT: Mooie bak!

Jazeker, ik heb alleen niets met goede vechters die zich gedragen als kneuzen omdat ze veel geld hebben. Ik heb Fedor alleen op een paard gezien, dat is pas hard. Weet je wat voor paard dat was? Ik ook niet

universele
06-10-2011, 21:01
erg mooie auto!!!

JJ is als vechter gegroeid en heeft zich met sprongen tot champ gevochten en zijn titel al verdedigt.
Dus een erg goede vechter en alle bullshit er om heen is jammer maar word hij geen mindere vechter door.

Ik waardeer vechters met een top mentaliteit maar kijk mma voor een mooi gevecht.
Er zijn meerdere vechters met een mooie stijl, waar niet alles van word gewaardeerd.

arielhelwani
07-10-2011, 01:37
Mooie auto!!
Zo een rijd Badr Hari ook..

McClane
07-10-2011, 01:50
Mooie bolide. Hij zal dan ook wel verhuisd zijn inmiddels. Er werd een keer bij hem thuis gefilmd, ter promotie van het Shogun gevecht, en hij woonde in 2 kamer appartement met partner en kind. Al geeft menig Amerikaan meer prioriteit aan zijn voertuig dan aan zijn onderkomen, dit zou wel een heel schreel contrast geven.

joost
07-10-2011, 03:59
God god iemand komt ook met zijn hoofd boven het korenveld uit hoor. D1987 als jij dit soort opmerkingen maakt

''Ik hoop dat Rashad de nek van Jones breekt, arrogante kwal. Over een maand is ie vrienden met Mayweather en 50 cent''

dan hoor jij helemaal niet thuis in de vechtsportwereld en zeker niet op mixfight. Zegt alweer genoeg over je innerlijke persoon en IQ! GTFO!!!


OT: Prachtige auto! Je kunt beter van je geld en tijd genieten want voor je het weet ben je er niet meer (kijk maar naar steve jobs)!
Bones Jones is een topper!

PD_EC
07-10-2011, 07:57
hij is wat arrogant en niet iedereen is blij met hem als champ
jon jones doet het gewoon goed in de ufc
ik geef hem groot gelijk dat hij een mooie auto koopt van zijn verdiende geld

lopez86
07-10-2011, 08:23
Jazeker, ik heb alleen niets met goede vechters die zich gedragen als kneuzen omdat ze veel geld hebben. Ik heb Fedor alleen op een paard gezien, dat is pas hard. Weet je wat voor paard dat was? Ik ook niet

Fedor heeft dan ook niks te zeggen over zijn management, dat hem tot op het bot uitmelkt.
Jij denkt echt niet na af en toe man pff.

johnmixfight
07-10-2011, 09:14
Dus nou is iedereen hier ineens wel voor Rashad?

Wat kan er veel veranderen in een paar weken :lol::lol:

zoals ik al een poosje zeg: GO Rashad !!!

The_Rock
07-10-2011, 09:30
Zal ik eens eerlijk zijn ..ook al heb je miljoenen ..wie geeft nou 190.000 uit aan een auto? ik heb mooiere autos gezien die 4 of 5 keer goedkoper zijn.

Verder, ik gun iedereen wat ze hebben. Dat betekent niet dat ik Jones niet snel KO wil zien gaan.

D1987
07-10-2011, 09:54
Zal ik eens eerlijk zijn ..ook al heb je miljoenen ..wie geeft nou 190.000 uit aan een auto? ik heb mooiere autos gezien die 4 of 5 keer goedkoper zijn.

Verder, ik gun iedereen wat ze hebben. Dat betekent niet dat ik Jones niet snel KO wil zien gaan.

Dit dus! helemaal gelijk.

Joost jij moet niet zo janken man, je kan hier tegenwoordig niets meer zeggen of jij of een ander staat al op zijn stoel te huilen

Lopez86 is zo eentje die altijd even met de menigte meedoet als het al over is.

Sjakiezwart
07-10-2011, 10:27
Het lijkt me niet dat Jon Jones het volle pond hoeft te betalen voor een dergelijke wagen hoor. Het is ook niet voor niets dat die foto's op twitter staan enzo. Endorsement deal heet dat. Hij maakt reclame voor die wagen/dat merk en krijgt daarvoor een korting op de aankoopprijs en misschien zelfs gewoon een volledig gratis auto.

Mack
07-10-2011, 12:12
Ach...als dat zijn droomauto is en hij heeft nu het geld om het te kopen, waarom niet? Het zal inderdaad zo'n endorsement deal zijn.
Matt Hugher koopt ook van die machines voor z'n boerderij, die niet goedkoop zijn. Daar hoor je niemand over.

lodewijk
07-10-2011, 12:26
Je naam doet me al vermoeden dat je ook uit Roosendaal of Wassenaar komt. Mijn vader kon vroeger champ van alles worden, je hebt geen idee hoe sterk mijn ouwe was

Je vermoeden is verkeerd, en ik gebruik tenminste mijn eigen naam om onder te posten, "D1987" ...

Kon? En als hij vleugels had, dan kon hij waarschijnlijk ook nog vliegen.

Fame2910
07-10-2011, 12:32
Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

ik bergijp niet waarom zoveel mensen Jon Jones haten, hij is een sympatieke jongeman voor zover ik zie. Hij is 24 en nu al Champ, traint elke dag, krijgt klappen heeft een fucked up rechter oor. Laat die man lekker een bentley kopen als hij dat wil. Jou pa moest misschien op kantoor zitten hij heeft voor wat anders gekozen. Ik vind dat hij alle recht heeft om zo een autop te kopen, en daarnaast je mag kopen en doen wat je wilt toch of moet je tegenwoordig eerst een aardige jongen zijn voor je een bentley koopt?!?!?

Ik zeg niet dat ik het een mooie auto vind, geef mij maar een mercedes c63 amg :) maja amerikanen houden nou eenmaal van showen! En rashad has got nothing on Jones!!!!!!! Niemand in de LHW division gaat Jones pakken, zelf A. Silva niet als hij een klasse omhoog gaat! de enige die hem moelijkheden gaat geven is een HW.

Mule-Kick
07-10-2011, 12:54
Vette bak. Jones zit nu in hetzelfde schuitje als Rashad een jaar of anderhalf/2 geleden toen hij zelf nog ongeslagen champ was. Toen vond iedereen hem cocky en onrespectvol. Blijkbaar moet je eerst een x KO gaan voordat mensen je wat gunnen.

R.D.N
07-10-2011, 12:56
vette bak.... hij heeft gelijk ook als ik die knaken had reed ik hem ook...........

Mastajc
07-10-2011, 13:04
Pffff wat een onzin lees ik hier zeg. Je hebt t geld, je kan t je veroorloven. WTF! Gewoon leven! Voordat je weet is het voorbij. Zeker je geld mee nemen in je graf?? Kom op hoor.
Die jonge gast die bij ajax speelt en hiervoor in zn polo reed, maar nu in zn benz moet zeker ook gewoon normaal gaan doen en de fiets pakken. Of nog mooier, laten we allemaal een paard kopen en dan daarmee de snelweg opgaan. Hahahaha!!!!
Enjoy life have fun, na hard werken kan je hard genieten. Ik gun t hem wel!

ArtistiC
07-10-2011, 14:16
Je naam doet me al vermoeden dat je ook uit Roosendaal of Wassenaar komt. Mijn vader kon vroeger champ van alles worden, je hebt geen idee hoe sterk mijn ouwe was

Zijn kinderen in elkaar slaan en professionele vechters in elkaar slaan zijn twee verschillende dingen, jij kaolo nietsgunner.

Mavi
07-10-2011, 15:08
@D1987
Die kerel werkt er toch hard voor. laat hem lekker genieten joh. Als ik het geld had deed ik het ook.. jij toch ook of niet dan?

micha
07-10-2011, 15:24
waarom er alles meteen door heen draaien?

Sriba
07-10-2011, 15:46
wat zijn jullie rare mensen..........waarom mogen jullie JJ niet.....opeens een arrogante kwal omdat hij een dikke bak koopt en QJ heeft gesloopt.
Ik ben ook een fan van Quintin en deed pijn om hem kansloos te zien verliezen maar hey dat is de sport en Jon Jones is nu gewoon op een andere level.
So don't hate omdat jullie niet kunnen kopen en hij wel.
Hij werkt er toch voor.

XanaduNL
07-10-2011, 16:03
Echte haat is hier niet, maar het is gewoon opvallend dat hij enkele gevechten nadat hij verteld dat hij "moest" gaan vechten voor geld, een Bentley koopt.

Ik kan me genoeg dingen voorstellen waar hij beter in kan investeren (huis, school etc etc), maarja, ik weet niet wat hij weet. :P

Emilio
07-10-2011, 16:56
Wat een gezeik hier zeg. Kijk eens wat voor belachelijke bedragen voetballers verdienen.

Dat staat in geen enkele verhouding met de harde levensstijl en opofferingen die Jones moet doen.

En arrogant. Het heeft toch deels ook met het hypen van gevechten te maken. In de meeste interviews komt hij juist op mij als een sympathieke vent over.

co0per
07-10-2011, 17:43
Hij heeft em gekregen van vrienden lees ik net :crazy:

Thunder1991
07-10-2011, 20:06
Volgens mij zijn er een paar jaloers op iemands succes ...

Mooie auto en welverdiend.

Jeru
08-10-2011, 11:17
Superauto!
Die jongen mag zo cocky zijn als hij wil, maar laat hem alsjeblieft zijn cocky in zijn broekie houden hahaha. Dus niet meer van dit soort foto's Jon!!!

Waarschuwing *** NSFW*** foto :confused:

http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/826383/30t2qtl.jpg

TheSpeaker
08-10-2011, 15:09
Hahah nee dankje..


Laat die jongen lekker genieten van zijn geld, hij heeft het tenslotte verdiend!

en voor de haters..


http://www.antleragency.com/wp-content/uploads/2011/03/haters-gonna-hate.jpg