PDA

View Full Version : Naazim Richardson: Badr hari doesn't like the Klitschko's



Devilprince
06-10-2011, 14:45
FIGHTHYPE \\ NAAZIM RICHARDSON: "CHAD GONNA HAVE TO BRING IT...BERNARDS READY" (http://fighthype.com/pages/content10931.html)

Pahlavan
06-10-2011, 14:52
zonder het filmpje of artikel te hebben gelezen/gezien...

david haye didn't like the klitschko's... didn't make that much of a difference
zoals ik al vaker heb gezegd ben ik een grote fan van badr hari als vechter (niet als persoon) maar het feit dat sommige mensen serieus al over een gevecht tussen badr en the klitschko's praten alsof ze gelijkwaardig zijn.... toont weer hoe weinig sommige leden hier van vechtsporten (met name boksen in dit geval) af weten...

Vandaan
06-10-2011, 16:44
[QUOTE=Pahlavan;1085298]zonder het filmpje of artikel te hebben gelezen/gezien...

Ik zou het dan meer snel lezen. Naazim Richardson heeft het er in dit geval over. Ik denk niet dat je kan zeggen dat de beste man geen verstand heeft van boksen. Hij heeft het er over wanneer Badr klaar is voor zo'n gevecht. Het is een erg mooi stuk. En alleen al geweldig dat zo'n grootte bokstrainer de helft van zijn interview wijdt aan Badr met uitsluitend lovende en realistische woorden.

superfreak
06-10-2011, 17:49
Dat badr potentie heeft zal niemand ontkennen. Hij moet er gewoon serieus werk van gaan maken. Rustig opbouwen ook. Dat is vaak moeilik omdat je nu al een ster bent.
Had al een keer eerder de vraag hier gedropt. In het boksen kan je niet zomaar effe binnen komen en dan tegen een champ gaan staan toch?

marcelt
06-10-2011, 19:00
Interessant artikel. Zal mij benieuwen allemaal

Coldcrust
06-10-2011, 19:02
[QUOTE=Pahlavan;1085298]zonder het filmpje of artikel te hebben gelezen/gezien...

Ik zou het dan meer snel lezen. Naazim Richardson heeft het er in dit geval over. Ik denk niet dat je kan zeggen dat de beste man geen verstand heeft van boksen. Hij heeft het er over wanneer Badr klaar is voor zo'n gevecht. Het is een erg mooi stuk. En alleen al geweldig dat zo'n grootte bokstrainer de helft van zijn interview wijdt aan Badr met uitsluitend lovende en realistische woorden.


Nou hij heeft het er niet over als in dat het een op handen zijnde mogelijkheid is. Verder is het een behoorlijk amerikaans,algemeen en op sommige punten ietwat onsamenhangend verhaal (Freddy Roach die enerzijds toen Manny binnen kwam zei ''he is what I build this gym for'' maar anderzijds helemaal niet met hem wilde werken omdat hij zo licht was en toevallig een keer pads ophield waarna Manny zich voor hem bewezen had..dit is in tegenspraak..net als dat verhaal dat Badr ''heel veel wapens heeft'' en niet weet wanneer wat te gebruiken terwijl de Klitschko's 1 wapen hebben en dat precies weten te gebruiken en dat dat beter is,effectiviteit..waarna hij later weer stelt dat Badr al zijn wapens moet leren gebruiken).

Badr heeft hem vooral overtuigd door zijn lengte en hoe gemotiveerd hij over kwam maar wat Badr zegt en wat Badr doet is in het verleden lang niet altijd hetzelfde gebleken.

D1987
06-10-2011, 20:26
Hari vs 1 van de Klitschko's, zou aangeven hoe groot het verschil tussen de niveaus in beide sporten is.

Mattie73
07-10-2011, 01:52
Had al een keer eerder de vraag hier gedropt. In het boksen kan je niet zomaar effe binnen komen en dan tegen een champ gaan staan toch?

Dat wil Badr toch ook helemaal niet. Hoe kom je daar nou bij?
Als je zijn interview laatst bij Shownieuws had gezien had je wel beter geweten, daarin zei hij letterlijk: dat hij over 3 jaar wereldkampioen wil zijn.

Hij geeft zichzelf dus 3 jaar de tijd om te wennen en ervaring op te doen.

ArjanV
07-10-2011, 09:26
Hij is nog niet eens wereldkampioen geweest,en daarmee bedoel ik winnaar van de K1 niet zo'n zinloos in het leven geroepen wereldtitelbeltje,in zijn eigen tak van sport...en dan denkt meneer over 3 jaar voor de titel te gaan boksen.....je zou bijna denken dat hij nu al teveel klappen heeft gehad!

Mule-Kick
07-10-2011, 12:45
Arme Klitschko's hebben het zwaar te verduren laatste tijd, iedereen moet ze hebben :P

MoCCino
07-10-2011, 19:32
Hij is nog niet eens wereldkampioen geweest,en daarmee bedoel ik winnaar van de K1 niet zo'n zinloos in het leven geroepen wereldtitelbeltje,in zijn eigen tak van sport...en dan denkt meneer over 3 jaar voor de titel te gaan boksen.....je zou bijna denken dat hij nu al teveel klappen heeft gehad!

Correctie: Hij is wel wereldkampioen geweest in de K-1. Hij was in 2007 + 2008 K-1 heavy weight champion. Die man traint niet voor Jan met de korte achternaam, hij heeft ambities. Wat is daar mis mee? Elke sporter heeft ambities cq. een doel.

Kun je je negatieve reactie onderbouwen?

ArjanV
07-10-2011, 23:21
Even goed lezen.....een in het leven geroepen titel die nergens op slaat...op bassis waarvan mocht Hari tegen Hesdy vechten voor een wereldtitel bijvoorbeeld??? De echte wereldkampioen kwam uit de K1 tournooivorm en die heeft hij nooit kunnen winnen en da's niet voor niets zo!

Boksen is iets heel anders als kickboksen en dan kan je wel ambities hebben enig realiteitsbesef zou hem een hoop ellende kunnen besparen...zoals Hari zijn laatste partijen vocht...dekking open,wilde zwaaistoten in combinatie met zijn glazen kin....veel plezier tegen jongens als Klitchko

MoCCino
08-10-2011, 00:20
Even goed lezen.....een in het leven geroepen titel die nergens op slaat...op bassis waarvan mocht Hari tegen Hesdy vechten voor een wereldtitel bijvoorbeeld??? De echte wereldkampioen kwam uit de K1 tournooivorm en die heeft hij nooit kunnen winnen en da's niet voor niets zo!

Boksen is iets heel anders als kickboksen en dan kan je wel ambities hebben enig realiteitsbesef zou hem een hoop ellende kunnen besparen...zoals Hari zijn laatste partijen vocht...dekking open,wilde zwaaistoten in combinatie met zijn glazen kin....veel plezier tegen jongens als Klitchko

Hij is 2 x K-1 Heavyweight Champion geworden. Erken het of niet. Titel of geen titel, dat zegt niks over zijn toekomstige bokscarriere. Hij heeft de ene grootheid na de andere verslagen (op Bonjasky en Le Banner na) In 2008 scoorde hij de K.O na de andere. Hij maakte korte metten met ze in de ring.

Hij is erg gemotiveerd, zijn toekomstige trainer ziet het ook zitten met hem. Hij verhuist speciaal daarvoor naar de U.S.A niet om in de zandbak te spelen. Hij zal er hard voor moeten werken. Hij laat het kickboksen achter zich en zal een nieuwe wereld betreden. Al was hij 4 times K-1 world champion dan zegt dat nog niks over zijn bokscarriere want K-1 is niet alleen kickbokx. K-1 zijn de regels. Een Kyukoshin vechter kan ook K-1 kampioen worden, maar dat maakt je noch een goeie kickbokser, nog een goeie bokser.

Grote fout die jij maakt is door zijn huidige bokstechniek te vergelijken met die van een bestaande bokser. Sorry maar dan vergelijk je appels met peren.

Je bent zo negatief. Man, je bent gefrustreerd lijkt het wel. Gun Badr een kanst en loop hem niet zo af te zeiken. Hij heeft nog geen enkele bokswedstrijd gevochten, maar jij weet het beter, ahum!

Mike's Gym
08-10-2011, 00:52
Hij is nog niet eens wereldkampioen geweest,en daarmee bedoel ik winnaar van de K1 niet zo'n zinloos in het leven geroepen wereldtitelbeltje,in zijn eigen tak van sport...en dan denkt meneer over 3 jaar voor de titel te gaan boksen.....je zou bijna denken dat hij nu al teveel klappen heeft gehad!


Even goed lezen.....een in het leven geroepen titel die nergens op slaat...op bassis waarvan mocht Hari tegen Hesdy vechten voor een wereldtitel bijvoorbeeld??? De echte wereldkampioen kwam uit de K1 tournooivorm en die heeft hij nooit kunnen winnen en da's niet voor niets zo!

Boksen is iets heel anders als kickboksen en dan kan je wel ambities hebben enig realiteitsbesef zou hem een hoop ellende kunnen besparen...zoals Hari zijn laatste partijen vocht...dekking open,wilde zwaaistoten in combinatie met zijn glazen kin....veel plezier tegen jongens als Klitchko

Ik wil hier toch wel graag even op reageren omdat je een paar dingen door elkaar haalt.

Bij de K-1 heb je een aantal titels. De wereld titel bij de zwaargewichten (tot 100kg) en bij de superzwaargewichten (+ 100kg). Bij de zwaargewichten was dat Badr Hari en bij de superzwaargewichten was dat Sem Schilt. Badr heeft die titel een aantal keer succesvol verdedigt tot hij disciplinair werd gestraft en ze hem de titel hebben afgenomen.

De World Grand Prix is weer iets anders. Maar ik weet zeker dat je dat concept wel begrijpt van 3x vechten op een avond en dan ben je winnaar en krijg je een kroon en cheque van 4 ton.

Afijn, dan begin je over zijn partij tegen Hesdy. Dat was voor de It's Showtime wereldtitel. Das weer iets anders. Die titel is door Simon Rutz in het leven geroepen omdat de 2 beste vechters op dat moment tegenover elkaar zouden staan en het zou mooi zijn om ze ergens om te laten vechten. Die partij won Badr door Sem Schilt in de Arena binnen de minuut 2x tegen het canvas te slaan. Dus je snapt wel dat ik het niet eens ben met de stelling: een wereld titel in het leven geroepen die nergens op slaat. En het was niet Badr die tegen Hesdy mocht maar andersom. Badr was namelijk de titelverdediger en Hesdy mocht, na zijn goede prestaties, een gooi doen naar die titel.

Vandaan
08-10-2011, 00:55
Mensen oordelen zo ontzettend snel zonder ook zich er maar enigzins in verdiept te hebben. Iedereen roept maar dat Badr in één keer een titleshot wil. Terwijl hij dat nergers roept. Overal lees je dat hij daar uiteindelijk heen wil. En toch blijven mensen maar reageren op het feit dat hij geen kans maakt tegen de Klitschko's. Op dit moment niet nee. En dat weet hij, dat weten zijn trainers en dat weten wij allemaal.
Maarrrr.... ik wil heel graag zien hoe ver hij kan komen in het boksen na een aantal jaren van hard trainen met de beste trainers en de nodige fights achter de rug.

Marco
08-10-2011, 06:23
ik ben ook benieuwd, kijken hoe zich staande houd tegen gelouterde sparringpartners en hardhitters. ik vindt het een mooie uitdaging.

ArjanV
08-10-2011, 06:48
Ik wil hier toch wel graag even op reageren omdat je een paar dingen door elkaar haalt.

Bij de K-1 heb je een aantal titels. De wereld titel bij de zwaargewichten (tot 100kg) en bij de superzwaargewichten (+ 100kg). Bij de zwaargewichten was dat Badr Hari en bij de superzwaargewichten was dat Sem Schilt. Badr heeft die titel een aantal keer succesvol verdedigt tot hij disciplinair werd gestraft en ze hem de titel hebben afgenomen.

De World Grand Prix is weer iets anders. Maar ik weet zeker dat je dat concept wel begrijpt van 3x vechten op een avond en dan ben je winnaar en krijg je een kroon en cheque van 4 ton.

Afijn, dan begin je over zijn partij tegen Hesdy. Dat was voor de It's Showtime wereldtitel. Das weer iets anders. Die titel is door Simon Rutz in het leven geroepen omdat de 2 beste vechters op dat moment tegenover elkaar zouden staan en het zou mooi zijn om ze ergens om te laten vechten. Die partij won Badr door Sem Schilt in de Arena binnen de minuut 2x tegen het canvas te slaan. Dus je snapt wel dat ik het niet eens ben met de stelling: een wereld titel in het leven geroepen die nergens op slaat. En het was niet Badr die tegen Hesdy mocht maar andersom. Badr was namelijk de titelverdediger en Hesdy mocht, na zijn goede prestaties, een gooi doen naar die titel.


Je hebt gelijk...ik haal de It's Showtime wereldtitel en de K1 titel door elkaar....al veranderd dat verder weinig aan mijn verhaal,Hari is natuurlijk een van de beste kickboksers ter wereld en zoals eerder aangegeven,hij heeft er veel KO gekregen maar wat de grote Badr Hari fanbase wel eens lijkt te vergeten is dat hij zelf ook nog wel eens op zijn gat heeft gezeten....Boksen is iets heel anders als kickboksen,mijn betoog heeft weinig met de persoon Badr Hari te maken wanneer Alistair Overeem zou gaan boksen zou ik daar ook mijn bedenkingen bij hebben...

connect
08-10-2011, 15:07
hij zou de k1 5 of 6 x achter elkaar winnen dat is niet gelukt, maar de titel die die won tegen sem schilt beschouw ik als een echte wereldtitel dus de naam kampioen mag hij wel dragen.
boksend gezien heb ik er ook wel vertrouwen in als hij zichzelf de tijd geeft, en er voor gaat want hari staat niet bekend als trainingsbeest.

niels
08-10-2011, 15:51
Hari vs 1 van de Klitschko's, zou aangeven hoe groot het verschil tussen de niveaus in beide sporten is.

Wat een onzin, dus als straks die wedstrijd komt en Badr verliest, dan trek jij de conclusie dat het komt, omdat het niveau van boksen over het algemeen hoger ligt dat het niveau van kickboksen..

Het heeft niks te maken met het feit dat boksen een heel ander spelletje is dan kickboksen.. Badr die al jaren lang actief is op wedstrijd niveau. Daar altijd gefocust is op het blokken van high/low kicks..
Combinaties maken en eindigen met een low/high kick
Opeens gebruikt alleen nog maar zijn vuisten en moet zijn dekking anders "inrichten"

Dat heeft er dus allemaal niks mee te maken volgens jou...

T15Boxing
08-10-2011, 19:57
Naazim is een van de beste boks trainers op het moment en als Badr hem als trainer weet te krijgen zou het nog eens iets kunnen worden. Hij praat iig met veel respect over hem.

Darkness
09-10-2011, 13:22
Veel succes Badr!! ik kan niet wachten om je te zien boksen in de ring.

D1987
09-10-2011, 13:28
Wie is Badr Hari eigenlijk om de Klitschko's te haten? 6 titels met zijn 2-en in handen. Wat heeft Badr Hari nou bereikt? 1x de finale waarin hij het als een onprofessionele debiel weggeeft omdat hij niet tegen Bonjasky op kan. Badr Hari mag pas praten als hij met boksen 20-0 staat en er grote namen tussen hebben gezeten. Klitschko's zouden dit met gemak winnen ook al zouden ze alleen maar jabs geven. Laat Badr het maar eerst eens 12 ronden vol houden.

Marchant
09-10-2011, 13:55
Ik ben gewoon benieuw , wil zeker zijn partijen zien.
Kan niet echt oordelen over zijn boksen want heb het hem nog nooit zien doen.
Misschien is het wel een wereld topper (in wording) de bouw , kracht en attitude heeft hij

D1987
09-10-2011, 14:10
Wat een onzin, dus als straks die wedstrijd komt en Badr verliest, dan trek jij de conclusie dat het komt, omdat het niveau van boksen over het algemeen hoger ligt dat het niveau van kickboksen..

Het heeft niks te maken met het feit dat boksen een heel ander spelletje is dan kickboksen.. Badr die al jaren lang actief is op wedstrijd niveau. Daar altijd gefocust is op het blokken van high/low kicks..
Combinaties maken en eindigen met een low/high kick
Opeens gebruikt alleen nog maar zijn vuisten en moet zijn dekking anders "inrichten"

Dat heeft er dus allemaal niks mee te maken volgens jou...

Als je nu al gaat praten over dat je de 2 heavyweight champs niet mag, dan moet je je ogen uit je kop schamen. Laat het eerst maar zien tegen een lijst beginners, contenders enz. Hij heeft nog niets bewezen! Zelfsi n het K1 (paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen) niet! waar zijn zijn titels? Behalve die 1 wereldtitel in Hawaii die hij moest inleveren?? Je begrijpt toch zelf ook wel dat Badr Hari zich veel beter voelt dan dat hij daadwerkelijk is? 12 rondes tegen 1 van de Klitschko's of wie dan ook in de top 20 zou op dit moment een slachtpartij voor Hari zijn, geloof mij maar..

D1987
09-10-2011, 14:11
Ik ben gewoon benieuw , wil zeker zijn partijen zien.
Kan niet echt oordelen over zijn boksen want heb het hem nog nooit zien doen.
Misschien is het wel een wereld topper (in wording) de bouw , kracht en attitude heeft hij

Mee eens, alleen sommige mensen hier kijken teveel actiefilms, die denken echt dat Badr binnen 2-3 jaar een kans maakt tegen de Klitschko's :D

rafi
09-10-2011, 14:29
toen badr naar het k1 ging een paar jaar terug. waren hier ook een hoop mensen die dachten dat hij daar niks te zoeken had. en wat blijkt hij heeft bijna iedere topper op ko verslagen.

Rougemonkey
09-10-2011, 15:57
Ik snap de haat in deze niet zo. Hari is gewoon een hele talentvolle atleet, die het waarschijnlijk ook best ver kan schoppen bij het boksen binnen een paar jaar. Er zijn genoeg kickboksers succesvol geworden in het boksen (Lucia Rijker, Vitali Klitschko) en andersom. En natuurlijk is het een ander spelletje, maar er is wel overlap.

niels
09-10-2011, 18:48
Als je nu al gaat praten over dat je de 2 heavyweight champs niet mag, dan moet je je ogen uit je kop schamen. Laat het eerst maar zien tegen een lijst beginners, contenders enz. Hij heeft nog niets bewezen! Zelfsi n het K1 (paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen) niet! waar zijn zijn titels? Behalve die 1 wereldtitel in Hawaii die hij moest inleveren?? Je begrijpt toch zelf ook wel dat Badr Hari zich veel beter voelt dan dat hij daadwerkelijk is? 12 rondes tegen 1 van de Klitschko's of wie dan ook in de top 20 zou op dit moment een slachtpartij voor Hari zijn, geloof mij maar..

Ik reageer op jou opmerking "Hari vs 1 van de Klitschko's, zou aangeven hoe groot het verschil tussen de niveaus in beide sporten is."

Je begint nu een verhaal op te houden, waarom Hari niet zo'n grote mond moet hebben en zichzelf moet gaan bewijzen.. Dat staat er toch weer helemaal los van! Beetje vaag.

Maar goed, ik denk ook dat Hari zichzelf eerst zou moeten profileren tegen mindere boksers en op deze manier langzaam maar zeker naar de top moet gaan.(indien hij mee kan komen)
Ik vind Hari altijd een leuke vechter om naar te kijken en wens hem succes met zijn bokscarrière.

Rougemonkey
09-10-2011, 19:10
Maar goed, ik denk ook dat Hari zichzelf eerst zou moeten profileren tegen mindere boksers en op deze manier langzaam maar zeker naar de top moet gaan.(indien hij mee kan komen)

Exact.

Tornado_Fighter
09-10-2011, 19:25
@D1987

Ik maak me nogal zorgen om jou.. Ik kom regelmatig hier een kijkje nemen... Maar ik moet zeggen dat jij wel erg veel haat beschikt, nog even en je zal bijna denken dat jouw hart het zal gaan begeven..

Badr Hari heeft genoeg bewezen in de K1.. Dat jij dat niet wilt inzien of laat me anders formuleren.. Dat jij dat niet kan slikken omdat Badr wel degelijk heel wat succes heeft bereikt in het kickboksen, is natuuriljk jouw probleem.. Maar laat je toch niet zo verblinden door haat..

Je zal bijna denken dat alleen het negatieve berichtgeving automatisch word opgeslagen in je brains en dat je dat ook uit autisme dat telkens hier verkondigd... Kom verman je een beetje of anders lekker buitenspelen ofso.. Gewoon realistich blijven.. Dat jij zijn persoonlijkheid niets vind of hem haat als persoon dat mag allemaal... Maar ga nou niet telkens zulke onzin hier verkopen..

D1987
09-10-2011, 20:14
Tornado wat kom jij hier nou praten alsof je iets weet, je ouders zijn broer en zus , daarom ben jij zo. Jullie denken gewoon teveel van Hari en onderschatten het boksen. Je weet niet waarover je praat als je denkt dat hari in de buurt komt van topboksers.

univers1l
09-10-2011, 20:51
badr hari verkoopt zichzelf gewoon, is niks mis mee. zo krijgt hij misschien sneller een kans om naar de top van boksen te komen. zelf geeft hij toch duidelijk aan dat hij over 3 jaar kampioen wil worden. hij zegt toch niet ik kan nu van hem winnen?

kijk naar chael sonnen die verkoopt zichzelf ook goed met trashtalken de hele tijd. waarschijnlijk krijgt hij misschien weer een titelshot tegen anderson silva hierdoor.

Tornado_Fighter
10-10-2011, 00:51
Tornado wat kom jij hier nou praten alsof je iets weet, je ouders zijn broer en zus , daarom ben jij zo. Jullie denken gewoon teveel van Hari en onderschatten het boksen. Je weet niet waarover je praat als je denkt dat hari in de buurt komt van topboksers.

@Tornado

Hmmm als mijn ouders broer en zus zijn... Dan is jouw pa Gorilla en je ma een Orang Oetang... En zie je dat foto wat jij op je display hebt staan... Zo zuur keek jij ook toen jou ma jou uitperste in de toilet..

Vandaar dat je alles en iedereen haat wat jij niet in je leven kan bereiken..:):):) En nu lekker weer buiten spelen jij..

Ps. Even ontopic... Ik kan alles hebben, maar ouders ligt eenmaal gevoelig... Vooral als je er eentje hebt kwijt hebt geraakt... Dus vandaar mijn reactie!! Sorry, maar kon het niet over mijn hart krijgen... Dan maaar mezelf ook verlagen

rafi
10-10-2011, 00:54
ik weet zeker dat alle baderhaters pveevee stemmers zijn,

gimgamgommetje
10-10-2011, 01:12
Ik zou het wel erg leuk vinden als Badr en andere kickbokstoppers gaan boksen. Boksen blijft toch wel mijn favoriete spelletje en het is wel leuk dat daar nu opeens zo'n belangstelling voor is. Tenminste dat is het gevoel dat ik de laatste tijd heb.
Of Badr 'gelijk' de Klitschko's verslaat vind ik niet eens zo boeiend. Ik vraag me af of het boksen hierdoor weer een boost krijgt (die het in Nl best kan gebruiken)

Petrosyan188
10-10-2011, 01:12
@D1987

Ik maak me nogal zorgen om jou.. Ik kom regelmatig hier een kijkje nemen... Maar ik moet zeggen dat jij wel erg veel haat beschikt, nog even en je zal bijna denken dat jouw hart het zal gaan begeven..

Badr Hari heeft genoeg bewezen in de K1.. Dat jij dat niet wilt inzien of laat me anders formuleren.. Dat jij dat niet kan slikken omdat Badr wel degelijk heel wat succes heeft bereikt in het kickboksen, is natuuriljk jouw probleem.. Maar laat je toch niet zo verblinden door haat..

Je zal bijna denken dat alleen het negatieve berichtgeving automatisch word opgeslagen in je brains en dat je dat ook uit autisme dat telkens hier verkondigd... Kom verman je een beetje of anders lekker buitenspelen ofso.. Gewoon realistich blijven.. Dat jij zijn persoonlijkheid niets vind of hem haat als persoon dat mag allemaal... Maar ga nou niet telkens zulke onzin hier verkopen..

reps!

D1987
10-10-2011, 01:33
reps!

Ga webcammen jij, viespeuk

justsomeone
10-10-2011, 02:06
Ga webcammen jij, viespeuk

haha heb ik wat gemist?

willy123
10-10-2011, 11:09
ik weet zeker dat alle baderhaters pveevee stemmers zijn,

jaja, en alle baderlovers zijn bontkraagscootermarokkaantjes met nichterig heuptasje..

Petrosyan188
10-10-2011, 12:28
BANNED!

:doei: :ohyeah::busted::hooray::finger::hugegrin::freaky: :thup:

adenane
10-10-2011, 12:55
Wie is Badr Hari eigenlijk om de Klitschko's te haten? 6 titels met zijn 2-en in handen. Wat heeft Badr Hari nou bereikt? 1x de finale waarin hij het als een onprofessionele debiel weggeeft omdat hij niet tegen Bonjasky op kan. Badr Hari mag pas praten als hij met boksen 20-0 staat en er grote namen tussen hebben gezeten. Klitschko's zouden dit met gemak winnen ook al zouden ze alleen maar jabs geven. Laat Badr het maar eerst eens 12 ronden vol houden.

Waar lees jij dat hij de Klitschko's haat? En je zegt dat Badr 1x de finale heeft gehaald van de K1. Je vergist je. 1x tegen Bonjasky en het jaar erop tegen Schilt. Je grote favorieten, de boksende broers, hebben het ook eerst geprobeerd in het kickboksen. Daar verloren ze meer dan hun lief was en maakten ze pas de overstap naar het boksen. Badr daar en tegen volgt dezelfde pad als de Klitschko's maar die kan wél kickboksen. Die snapt wel hoe het spelletje in elkaar zit. Kan je nagaan wat voor schade hij gaat aanrichten wanneer hij in de zwaargewicht divisie gaat huishouden ;).


Als je nu al gaat praten over dat je de 2 heavyweight champs niet mag, dan moet je je ogen uit je kop schamen. Laat het eerst maar zien tegen een lijst beginners, contenders enz. Hij heeft nog niets bewezen! Zelfsi n het K1 (paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen) niet! waar zijn zijn titels? Behalve die 1 wereldtitel in Hawaii die hij moest inleveren?? Je begrijpt toch zelf ook wel dat Badr Hari zich veel beter voelt dan dat hij daadwerkelijk is? 12 rondes tegen 1 van de Klitschko's of wie dan ook in de top 20 zou op dit moment een slachtpartij voor Hari zijn, geloof mij maar..

Hier raak je me even kwijt. Je zegt zelf: Wat heeft hij nou bereikt in het kickboksen, paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen. En voor het gemak vergeet je de wereldtitel van IT'S SHOWTIME. Maar is dat niet voldoende dan? Is dat niet genoeg om een topper te zijn. Je geeft zelf toe dat hij gewonnen heeft van grote namen en zijn rematches heeft gewonnen.

Dus eigenlijk zeg je: Joop Zoetemelk? Nee man, die kan niet fietsen! Die won paar etappes in het wielrennen, paar keer de Ronde van Spanje en werd 2x tweede in de Tour de France, maar fietsen kon die niet. Joh, als die kon fietsen, won die wel de Tour de France! Kerel, hoezo heeft Badr niet bewezen dat hij een top kickbokser is???!!!


:doei: :ohyeah::busted::hooray::finger::hugegrin::freaky: :thup:

Beetje jammer dat ie is gebanned, zo krijgen we nooit antwoord op de vragen. Maar ja, als ik zijn posts zo lees, missen we niets...

Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

Petrosyan188
10-10-2011, 13:06
maaruh zoetemelk heeft wel 1 keer de tour gewonne stadsgenoot ;)

Richelieu
10-10-2011, 13:31
Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

:brow:

Marijn Boran
10-10-2011, 13:36
Waar lees jij dat hij de Klitschko's haat? En je zegt dat Badr 1x de finale heeft gehaald van de K1. Je vergist je. 1x tegen Bonjasky en het jaar erop tegen Schilt. Je grote favorieten, de boksende broers, hebben het ook eerst geprobeerd in het kickboksen. Daar verloren ze meer dan hun lief was en maakten ze pas de overstap naar het boksen. Badr daar en tegen volgt dezelfde pad als de Klitschko's maar die kan wél kickboksen. Die snapt wel hoe het spelletje in elkaar zit. Kan je nagaan wat voor schade hij gaat aanrichten wanneer hij in de zwaargewicht divisie gaat huishouden ;).



Hier raak je me even kwijt. Je zegt zelf: Wat heeft hij nou bereikt in het kickboksen, paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen. En voor het gemak vergeet je de wereldtitel van IT'S SHOWTIME. Maar is dat niet voldoende dan? Is dat niet genoeg om een topper te zijn. Je geeft zelf toe dat hij gewonnen heeft van grote namen en zijn rematches heeft gewonnen.

Dus eigenlijk zeg je: Joop Zoetemelk? Nee man, die kan niet fietsen! Die won paar etappes in het wielrennen, paar keer de Ronde van Spanje en werd 2x tweede in de Tour de France, maar fietsen kon die niet. Joh, als die kon fietsen, won die wel de Tour de France! Kerel, hoezo heeft Badr niet bewezen dat hij een top kickbokser is???!!!



Beetje jammer dat ie is gebanned, zo krijgen we nooit antwoord op de vragen. Maar ja, als ik zijn posts zo lees, missen we niets...

Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

Vitali heeft op hoog niveau ge-kickboxed. Heeft nog in de finale van europese titel gestaan.

adenane
10-10-2011, 14:07
maaruh zoetemelk heeft wel 1 keer de tour gewonne stadsgenoot ;)

Serieus! Wist ik echt niet. Dacht dat hij daarom 'de Eeuwige Tweede' werd genoemd. Maar goed gedaan Jopie! Dan klopt mijn voorbeeld natuurlijk niet maar hoop wel dat D1987 mijn punt snapt..


:brow:

Hey, don't shoot the messenger! :D


Vitali heeft op hoog niveau ge-kickboxed. Heeft nog in de finale van europese titel gestaan.

Nou, dan is een overstap van Hari toch helemaal niet zo gek. En mensen denken dat Badr op een dag wakker werd en bij zichzelf dacht: Weet je wat, ik ga lekker boksen. Zo is het natuurlijk helemaal niet!

MoCCino
11-10-2011, 01:42
Waar lees jij dat hij de Klitschko's haat? En je zegt dat Badr 1x de finale heeft gehaald van de K1. Je vergist je. 1x tegen Bonjasky en het jaar erop tegen Schilt. Je grote favorieten, de boksende broers, hebben het ook eerst geprobeerd in het kickboksen. Daar verloren ze meer dan hun lief was en maakten ze pas de overstap naar het boksen. Badr daar en tegen volgt dezelfde pad als de Klitschko's maar die kan wél kickboksen. Die snapt wel hoe het spelletje in elkaar zit. Kan je nagaan wat voor schade hij gaat aanrichten wanneer hij in de zwaargewicht divisie gaat huishouden ;).



Hier raak je me even kwijt. Je zegt zelf: Wat heeft hij nou bereikt in het kickboksen, paar leuke KO's tegen grote namen en veel rematches gewonnen. En voor het gemak vergeet je de wereldtitel van IT'S SHOWTIME. Maar is dat niet voldoende dan? Is dat niet genoeg om een topper te zijn. Je geeft zelf toe dat hij gewonnen heeft van grote namen en zijn rematches heeft gewonnen.

Dus eigenlijk zeg je: Joop Zoetemelk? Nee man, die kan niet fietsen! Die won paar etappes in het wielrennen, paar keer de Ronde van Spanje en werd 2x tweede in de Tour de France, maar fietsen kon die niet. Joh, als die kon fietsen, won die wel de Tour de France! Kerel, hoezo heeft Badr niet bewezen dat hij een top kickbokser is???!!!



Beetje jammer dat ie is gebanned, zo krijgen we nooit antwoord op de vragen. Maar ja, als ik zijn posts zo lees, missen we niets...

Ik heb gehoord van de mensen achter Staredown.nl dat er binnenkort daar een interview komt met Badr en Mike over het hele boksgebeuren. Ben benieuwd!

:thup:

tidelot
11-10-2011, 10:52
jaja, en alle baderlovers zijn bontkraagscootermarokkaantjes met nichterig heuptasje..

wilders op mixfight:fp:
coolpolitics;)

D1987
11-10-2011, 11:24
Hoe oud waren Vitali en Vladimir toen? En hoe oud is Badr nu? Hoelang hebben Vitali en/of Vladimir gekickbokst voordat zij gingen boksen? Hoelang heeft Badr gekickbokst? enz enz... eindeloze discussie. Laat hem het eerst maar bewijzen dat hij enigszins kans maakt in het boksen.

@ Petrosyan, jij bent echt een grote jongen, altijd discussies ontlopen en zielig doen en als ik een ban krijg stoer doen. Zo van ik scheld je uit op afstand, krijg weer een tik voor me harses en bied mijn excuses aan, dan laat ik je wegfietsen en scheld je weer op afstand. Always the same story....

Mattie73
11-10-2011, 11:25
Vitali heeft op hoog niveau ge-kickboxed. Heeft nog in de finale van europese titel gestaan.

<cynische mode aan> Dat kan helemaal niet. Volgens sommige hier kun je helemaal niet de overstap maken van kickboksen naar boksen. Volgens sommige hier is het een hele andere sport en is die overstap niet te maken !! <cynische mode uit>

tidelot
11-10-2011, 12:37
Hoe oud waren Vitali en Vladimir toen? En hoe oud is Badr nu? Hoelang hebben Vitali en/of Vladimir gekickbokst voordat zij gingen boksen? Hoelang heeft Badr gekickbokst? enz enz... eindeloze discussie. Laat hem het eerst maar bewijzen dat hij enigszins kans maakt in het boksen.

@ Petrosyan, jij bent echt een grote jongen, altijd discussies ontlopen en zielig doen en als ik een ban krijg stoer doen. Zo van ik scheld je uit op afstand, krijg weer een tik voor me harses en bied mijn excuses aan, dan laat ik je wegfietsen en scheld je weer op afstand. Always the same story....

kinderen (1987) doen hier alsof ze verstand hebben.:crying:
ajax zoekt nog fans trouwens;)

D1987
11-10-2011, 12:44
kinderen (1987) doen hier alsof ze verstand hebben.:crying:
ajax zoekt nog fans trouwens;)

Je bent niet grappig, je zegt niets ontopic en ik heb totaal niets met ajax.

adenane
11-10-2011, 14:02
Hoe oud waren Vitali en Vladimir toen? En hoe oud is Badr nu? Hoelang hebben Vitali en/of Vladimir gekickbokst voordat zij gingen boksen? Hoelang heeft Badr gekickbokst? enz enz... eindeloze discussie. Laat hem het eerst maar bewijzen dat hij enigszins kans maakt in het boksen.



je zegt niets ontopic

Nou dan zal ik maar eens ontopic reageren.

Ik heb het even voor je opgezocht en Vitali is van 1971. Toen hij prof werd in '96 was hij 25 jaar oud. Badr is nu 26 jaar oud en gaat zich straks 100% op het boksen richten. Je moet toegeven dat Badr nu al veel verder is dan Vitali toen hij destijds de overstap ging maken.

Wladimir heeft een ietwat andere weg bewandeld dan zijn oudere broer maar het komt op ongeveer het zelfde neer. Eerst kickboksen en dan in de twintig de overstap maken. Dus waarom zou het Badr niet lukken?

Je doet nu net alsof Badr met 0,0 bagage zich in het boksen gaat storten, alsof die uit het niets een paar bokshandschoenen aantrekt en zich wilt gaan meten met de wereldtop. Hij gaat nu verhuizen naar de States om zich puur en alleen op deze tak van sport te richten met een van de beste bokstrainer ter wereld.

Ik ben het eens met je stelling dat hij het maar eens moet bewijzen maar je acht hem al bij voorbaat kansloos terwijl je hem ook het voordeel van de twijfel kunt geven.

Tyson
11-10-2011, 14:19
Nou dan zal ik maar eens ontopic reageren.

Ik heb het even voor je opgezocht en Vitali is van 1971. Toen hij prof werd in '96 was hij 25 jaar oud. Badr is nu 26 jaar oud en gaat zich straks 100% op het boksen richten. Je moet toegeven dat Badr nu al veel verder is dan Vitali toen hij destijds de overstap ging maken.

Wladimir heeft een ietwat andere weg bewandeld dan zijn oudere broer maar het komt op ongeveer het zelfde neer. Eerst kickboksen en dan in de twintig de overstap maken. Dus waarom zou het Badr niet lukken?

Je doet nu net alsof Badr met 0,0 bagage zich in het boksen gaat storten, alsof die uit het niets een paar bokshandschoenen aantrekt en zich wilt gaan meten met de wereldtop. Hij gaat nu verhuizen naar de States om zich puur en alleen op deze tak van sport te richten met een van de beste bokstrainer ter wereld.

Ik ben het eens met je stelling dat hij het maar eens moet bewijzen maar je acht hem al bij voorbaat kansloos terwijl je hem ook het voordeel van de twijfel kunt geven.

Badr Hari heeft wel negatieve bagage die hij meeneemt en hoezo is Badr verder dan Wladimir toen? Wat een wijsheid. Alsof verschillende periodes met elkaar te vergelijken zijn.

Petrosyan188
11-10-2011, 18:48
@ Petrosyan, jij bent echt een grote jongen, altijd discussies ontlopen en zielig doen en als ik een ban krijg stoer doen. Zo van ik scheld je uit op afstand, krijg weer een tik voor me harses en bied mijn excuses aan, dan laat ik je wegfietsen en scheld je weer op afstand. Always the same story....

leuk voor je...

MoCCino
12-10-2011, 03:19
Hij is nog niet eens wereldkampioen geweest,en daarmee bedoel ik winnaar van de K1 niet zo'n zinloos in het leven geroepen wereldtitelbeltje,in zijn eigen tak van sport...en dan denkt meneer over 3 jaar voor de titel te gaan boksen.....je zou bijna denken dat hij nu al teveel klappen heeft gehad!

Stel hij wint dit jaar de K-1 WGP 2011 en dus K-1 kampioen wordt. Maakt hij dan wel kans om het in de bokssport te bereiken?

ArjanV
12-10-2011, 10:22
Wanneer Badr op dezelfde manier vecht zoals hij zijn laatste partijen vocht zal hij ook dit jaar de K1 niet winnen...zelfs dit jaar niet...hij pakt teveel,staat te ver open met die zwaaistoten van hem....wanneer hij vecht zoals een aantal jaar geleden en,in zijn geval misschien wel het belangrijkste,zijn kop er bij kan houden en zich weet te gedragen...zijn er maar weinig die hem kunnen verslaan in de K1... In het boksen zal hij dan wellicht iets bereiken maar ik geloof niet dat hij ooit het niveau van een Klitcko of zelfs daaronder kan bereiken....maar goed..da's mijn overtuiging als anderen zichzelf voor de gek willen houden mag dat natuurlijk...:ehhh: