PDA

View Full Version : Vanavond 6 oktober op Eurosport



Fred Royers
06-10-2011, 15:49
Vanaf 20.00 uur tot een uur of 22.00 TOTAL KO met de mooiste K-1 KO's van 2005!

Aansluitend het programma "the battle'' met Mighty Mo in de hoofdrol. KO's gegarandeerd!

Have fun,

gr.

Fred Royers

sterrenkijker
06-10-2011, 15:52
Ik vind het echt jammer dat bij TOTAL KO alleen oude beelden worden gebruikt (die ik inmiddels wel kan dromen), zie liever andere gala's de revue passeren....

MMAFAN-1122
06-10-2011, 16:06
Bedankt!!

Asura
06-10-2011, 16:11
The Battle is een leuk programma, vorige keer met Sefo gezien. Fred, kan jij voortaan die interviews doen en die fransman eruit gooien?

FOCUS
06-10-2011, 16:57
Vechtsport op Eurosport is ook niet meer wat het geweest is

Hendy
06-10-2011, 17:04
Thanks voor de info Fred!

Leventdepevent
06-10-2011, 18:21
damn idd die fransman mag weg van mij...senk joe fred.
en ja vroegah was t idd beter op Eurosport maar ja ben al lang blij dat ze iets uitzenden

iWJ
06-10-2011, 18:30
inderdaad liever iets dan niets

FOCUS
06-10-2011, 18:59
ben ik het niet mee eens
Eurosport, koop toch eens wat recent beeldmateriaal in
van topvechters en topgala's/toptournooien
Daar moet toch aan verdiend kunnen worden!?

Asura
06-10-2011, 19:03
Laatst was er toch Rings op Eurosport

rollermanskunk
06-10-2011, 19:23
He Fred, waarom ruil je die Fransman/wijf niet in voor Garcia?

Richelieu
06-10-2011, 19:34
Laatst was er toch Rings op Eurosport

O.......

Asura
06-10-2011, 20:37
O.......

xD
Afgelopen Zaterdag inderdaad, daarom, vind Eurosport de laatste tijd weer de goede kant opgaan.

Kemal
06-10-2011, 21:32
He Fred, waarom ruil je die Fransman/wijf niet in voor Garcia?

LOL

Bedankt Fred!

Quato
07-10-2011, 10:57
Toch weer een leuke aflevering met dikke KO's. Thnx!

Highline
07-10-2011, 11:09
The Battle is een leuk programma, vorige keer met Sefo gezien. Fred, kan jij voortaan die interviews doen en die fransman eruit gooien?

en henk verschuur ook aub...nog even en ik kijk de programma's die daar hem worden voorzien van commentaar zonder geluid

remco pardoel
07-10-2011, 11:33
De betreffende Fransman heeft de rechten om fightclub te produceren gekocht van Eurosport.
Derhalve komt hij vaak in beeld.

Als veel mensen afstemmen op de programma's van Eurosport dan gaan ze ook meer aandacht aan de sport besteden.
Want dan weten ze dat er veel mensen kijken.

TV rechten blijft altijd een hekel punt. omdat er bepaalde mensen alle rechten vroeger op slinkse wijze hebben toegeigend, en voor een veel te hoge prijs aanbieden (prijs / kwaliteit is ver te zoeken) en sommige promoters hun beeld materiaal verkopen aan de hoogste bieder (is meer dan normaal)

Verder blijft het allemaal centen werk omdat men afhankelijk is van de kabel maatschappijen ipv reclame.
En er zijn veel sporten dus ook veel commentatoren nodig. Dat kost veel geld en zeker voor een klein land als Nederland

Khanom Thom
07-10-2011, 13:31
Je hebt gelijk remco..

Maar haal aub je onderschrift weg... hendy is king ;) hahahaha

Asura
07-10-2011, 13:50
Sneaky fransman dus, maar beter dan niks.

remco pardoel
07-10-2011, 14:29
Ik vind het jammer dat de Fransman / collega totaal geen overleg heeft met de andere collega's
Ik denk dat een beetje zelfreflectie en feedback hem goed zou doen.
Je kan bv andere vragen stellen na een partij b.v. :)

Ik weet dat er mensen in de markt zijn die een beter product zouden kunnen neerzetten.

remco pardoel
07-10-2011, 14:32
@ Khanom.
Voor een deel zal ik wel gelijk hebben.
Maar is altijd en overal wel ruimte voor verbetering

trouwens ik ga Hendy zijn tekst binnenkort vervangen :)
Kom je ook op de 30e?

micha
07-10-2011, 14:35
ja joh is hij eigenaar van fightclub?

rollermanskunk
07-10-2011, 15:03
Misschien kan Mixfight (plus hulp van een andere promotor) hem afkopen? Met z'n allen ff met de pet rond. Gaan we het zelf produceren.

remco pardoel
07-10-2011, 16:09
Leuk bedacht!
Daar moet je wel met een paar ton over de balk komen om te mogen praten voor een overname van het programma / concept

K1power
07-10-2011, 16:19
Lof naar de Nederlandse commentatoren die allemaal wel veel kennis in huis hebben. Persoonlijk stoor ik me niet aan Henk Verschuur, je kunt het natuurlijk niet altijd met een commentator eens zijn, maar dat is wat anders.

Waar ik me bij Fight Club eigenlijk het meeste aan stoor zijn de gare audiovisuele vormgeving. Door de grafische vormgeving oogt het allemaal een beetje onprofessioneel en kitsjerig, waardoor veel kijkers die er weinig verstand van hebben vrees ik de sport zelf helaas minder serieus zullen nemen. De bekroning van slechte smaak is natuurlijk om Pink met Rockstar te horen tijdens elke replay van een knockdown/knockout. En dat al jaren! Wie met dat idee kwam mogen ze van mij afschieten.

Asura
07-10-2011, 16:22
Leuk bedacht!
Daar moet je wel met een paar ton over de balk komen om te mogen praten voor een overname van het programma / concept

Duizend leden met gemiddeld 300 Euro inleg. Moet te doen zijn :D
Eigen programma jongens, elke week 1 Mixfight lid als commentator.

Asura
07-10-2011, 16:24
Lof naar de Nederlandse commentatoren die allemaal wel veel kennis in huis hebben. Persoonlijk stoor ik me niet aan Henk Verschuur, je kunt het natuurlijk niet altijd met een commentator eens zijn, maar dat is wat anders.

Waar ik me bij Fight Club eigenlijk het meeste aan stoor zijn de gare audiovisuele 'effecten'. Door de grafische vormgeving oogt het allemaal een beetje onprofessioneel en kitsjerig, waardoor veel kijkers die er weinig verstand van hebben vrees ik de sport zelf helaas minder serieus zullen nemen. De bekroning van slechte smaak is natuurlijk om Pink met Rockstar te horen tijdens elke replay van een knockdown/knockout. En dat al jaren! Wie met dat idee kwam mogen ze van mij afschieten.

Het enige waar ik problemen mee heb is de programmering en de fransman. Het is altijd een beetje een verassing als er iets word uitgezonden.Ben het ook niet altijd eens met Henk Verschuur, maar vind hem wel een goede.

remco pardoel
07-10-2011, 20:53
Asura for president!!

blackadder
07-10-2011, 21:05
Leuk bedacht!
Daar moet je wel met een paar ton over de balk komen om te mogen praten voor een overname van het programma / concept
Als iedereen nou even een krantenwijkje erbij neemt voor 1 jaar moet het te doen zijn. :p
Maar we gaan dan natuurlijk wel elke week een poll houden welk kickboksgala deze keer aan de beurt komt.