PDA

View Full Version : Chael Sonnen: Tell Anderson Silva I will pat his wife on the ass !



Devilprince
06-10-2011, 18:05
Chael Sonnen:
"You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."


Chael Sonnen: Tell Anderson Silva I will pat his wife on the ass and have her make me a steak - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/10/6/2472826/chael-sonnen-tell-anderson-silva-i-will-pat-his-wife-on-the-ass-and)

goro
06-10-2011, 18:09
Chael Sonnen:
"You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."


Chael Sonnen: Tell Anderson Silva I will pat his wife on the ass and have her make me a steak - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/10/6/2472826/chael-sonnen-tell-anderson-silva-i-will-pat-his-wife-on-the-ass-and)

Lef heeft die wel he! Zoiets zeg ik niet tegen de p4p best fighter. En tegen een ander ook niet.

basblue
06-10-2011, 18:29
Lef heeft die wel he! Zoiets zeg ik niet tegen de p4p best fighter. En tegen een ander ook niet.

Hij heeft wel lef, maar van mij hoeft Sonnen geen familie erbij te halen. Ik snap prima dat Sonnen zichzelf en mogelijke toekomstige partijen wil hypen, maar er bestaat ook ziets als "over de top".

Laat 'm z'n eerst volgende partij maar met een geweldige sub/ko afmaken. Dan ben ik meer onder de indruk dan van dit soort trashtalk....

Pahlavan
06-10-2011, 18:39
dat ik chael sonnen al lange tijd een vieze hond vind is niks nieuws.... maar dat hij familie erbij betrekt... dat is te laag voor woorden.

edit: ik hoop echt dat ze anderson vs chael als main event doen in ufc's terugkeer naar brasil in die soccerstadium waar 100.000 man in kan. eerst een pak slaag krijgen in front of 100.000 brazilianen... en vervolgens wordt ie waarschijnlijk neergestoken ofzo onderweg naar zijn hotel lol

Gilaiir
06-10-2011, 18:46
Triest mannetje, echt triest..

Asura
06-10-2011, 19:52
Als je iemand neergestoken wil zien, heb je weinig recht om te klagen over wat iemand zegt. Ik denk als Chael deze partij krijgt, dat we dan eindelijk weer eens een gepassioneerde Silva gaan zien.

basblue
06-10-2011, 20:25
dat ik chael sonnen al lange tijd een vieze hond vind is niks nieuws.... maar dat hij familie erbij betrekt... dat is te laag voor woorden.

edit: ik hoop echt dat ze anderson vs chael als main event doen in ufc's terugkeer naar brasil in die soccerstadium waar 100.000 man in kan. eerst een pak slaag krijgen in front of 100.000 brazilianen... en vervolgens wordt ie waarschijnlijk neergestoken ofzo onderweg naar zijn hotel lol

Je had een goed verhaal, tot de laatste zin..... :thown:

D1987
06-10-2011, 20:28
Als Chael deze partij voor elkaar krijgt, dan zal je zien wat Anderson Silva met hem doet. Zulke woorden zijn nooit goed, Anderson Silva kan al niet verliezen, maar dan helemaal niet. Chael is wederom lafjes bezig, maar krijgt de aandacht die hij wilt en niet verdient.

Justinian
06-10-2011, 20:30
Trieste manier om zichzelf weer eens in de picture te zetten...

deco'o
06-10-2011, 20:39
Hij gaat een beetje te ver, maar ik hoop dat hij Stann sloopt. AS-Chael 2 is toch de partij waar ik het meest naar uitkijk in de UFC.

Pahlavan
06-10-2011, 20:42
Als je iemand neergestoken wil zien, heb je weinig recht om te klagen over wat iemand zegt. Ik denk als Chael deze partij krijgt, dat we dan eindelijk weer eens een gepassioneerde Silva gaan zien.

lees je mij ergens zeggen dat ik WIL dat hij wordt neergestoken?! maar gezien dat een van de dingen was waarmee hij werd bedreigd tijdens ufc rio, zeg ik dat het zou kunnen.

beter lezen next time;)

Pahlavan
06-10-2011, 20:43
Je had een goed verhaal, tot de laatste zin..... :thown:

hetzelfde reactie geldt voor u ;)

Soulbringer320
06-10-2011, 20:58
Ach.... kan er wel om lachen.
Ben inmiddels wel gewend aan het kansloze gebrabbel van Chael.

basblue
06-10-2011, 20:58
hetzelfde reactie geldt voor u ;)

Nee je zegt nergens dat je WILT dat hij wordt neergestoken. Maar je zet "lol" achter de opmerking dat hij "waarschijnlijk neergestoken wordt onderweg naar zijn hotel". Het is maar wat je lollig vindt...

Ik begrijp nu dat je het anders bedoelt, maar begrijp ook dat je met zo'n post erg veel ruimte laat voor interpretatie

Dus: Beter posten next time ;)

Pahlavan
06-10-2011, 21:03
Nee je zegt nergens dat je WILT dat hij wordt neergestoken. Maar je zet "lol" achter de opmerking dat hij "waarschijnlijk neergestoken wordt onderweg naar zijn hotel". Het is maar wat je lollig vindt...

Ik begrijp nu dat je het anders bedoelt, maar begrijp ook dat je met zo'n post erg veel ruimte laat voor interpretatie

Dus: Beter posten next time ;)

klopt, ik had lol misschien beter kunnen weglaten.
als ik beter zal posten en jij beter zal lezen dan komen we er wel uit ;) (lol?!)

Asura
06-10-2011, 21:40
lees je mij ergens zeggen dat ik WIL dat hij wordt neergestoken?! maar gezien dat een van de dingen was waarmee hij werd bedreigd tijdens ufc rio, zeg ik dat het zou kunnen.

beter lezen next time;)

Je begon met " Ik hoop " en eindigde met "lol". Lijkt me dat je de grap er wel van in zou zien, of het zelf zou hopen. Mijn leesvaardigheden zijn ongeevenaard en gerespecteerd door zowel vriend als vijand. Komt ook ooit op mijn grafzerk te staan.

Kemal
06-10-2011, 22:33
die gozer is stapel zot

punch
06-10-2011, 23:09
Het is een has been en bijna gone
Verliest ie van Stann zal hij AS zijn schoenen niet eens mogen poetsen
Hij heeft zijn kans gehad op een slechte dag van AS en kan niet finishen en die kans verdient ie niet meer

rollermanskunk
06-10-2011, 23:13
De steroids zijn naar zijn hersens geschoten. Gewoon opsluiten en in een dwangbuis gooien.

wrestler_nl
06-10-2011, 23:20
Dit gaat echt te ver hoor om Anderson Silva's familie erbij te halen!
Wat een klootzak zeg!!!

Mr 1 Leg
07-10-2011, 11:04
x2

Bromios
07-10-2011, 11:40
Ach joh, silva post gewoon een foto van zijn vrouw die een steak staat te bakken met als onderschrift: backdoor is open, en het probleem is opgelost..

appelsap
08-10-2011, 01:33
Dat onderschrift is ook voor meerdere interpretaties vatbaar.....