PDA

View Full Version : Bas Boon



arielhelwani
09-10-2011, 05:41
Waarom post Bas Boon hier nooit meer?

Jammer, had toch altijd wel inside info..

basblue
09-10-2011, 08:15
Waarom post Bas Boon hier nooit meer?

Jammer, had toch altijd wel inside info..

Goede vraag, ik had graag wat van hem gehoord nav het vertrek van Overeem en natuurlijk mogelijke vertrek van andere vechters. Maar misschien ook niet zo handig om op een forum hier commentaar op te geven als een rechtzaak aanstaande is...

Leventdepevent
09-10-2011, 08:23
waarom wel?

Kemal
09-10-2011, 08:33
Volgens mij post hij nauwelijks of niet omdat Bas Boon op het moment gewoon rete druk is..

Harrie Nak
09-10-2011, 09:04
Waarom post Bas Boon hier nooit meer?

Jammer, had toch altijd wel inside info..Er valt momenteel bar weinig inside info te melden vrees ik. ;)

sjaakie'tje
09-10-2011, 12:20
Stilte voor de storm. Hij is bezig met K-1, met de organisatie ervan in de toekomst, met vechters die nog moeten betaald worden ... kortom hij zit tussen 2 vuren; aan de ene kant ZIJN vechters die nog betaald moeten worden en aan de andere die fantastische vechtsport die iedereen vervolgd wil zien. Bovendien als de K-1 stopt, dan worden de vechters ook niet betaald.

Zoiets dus ... en in zo'n situatie kan je beter je bek houden om niet allerhande geruchten te starten en achter de schermen werken.

Gesnopen?

BB
09-10-2011, 13:23
Stilte voor de storm. Hij is bezig met K-1, met de organisatie ervan in de toekomst, met vechters die nog moeten betaald worden ... kortom hij zit tussen 2 vuren; aan de ene kant ZIJN vechters die nog betaald moeten worden en aan de andere die fantastische vechtsport die iedereen vervolgd wil zien. Bovendien als de K-1 stopt, dan worden de vechters ook niet betaald.

Zoiets dus ... en in zo'n situatie kan je beter je bek houden om niet allerhande geruchten te starten en achter de schermen werken.

Gesnopen?
Denk dat het anders is. Goldenglry heeft toch?haar K1 vechters betaald en moet het geld terug krijgen van de K1organisatie. Hij is dus erg hard aan het werk om zijn eigen geld terug te krijgen of in de toekomst terug te kunnen krijgen. Maar nu golden glorie belangrijke vechters verliest of dreigt te verliezen, is het maar de vraag of dat allemaal gaat lukken. Immers waar ligt het verdien model voor hen, als er geen K1 is of je zelf geen echte top vechters meer in huis hebt. Denk dat ze het financieel erg zwaar hebben/krijgen.

Rverm
09-10-2011, 13:44
Er valt op dit moment niet heel veel positiefs te vertellen over GG in verhouding met vorige jaren, dat heeft er ook wel degelijk mee te maken. Buiten dat mag hij idd niks zeggen over de situatie Overeem aangezien er waarschijnlijk een rechtszaak komt.

bryan
09-10-2011, 13:49
Denk dat het anders is. Goldenglry heeft toch?haar K1 vechters betaald en moet het geld terug krijgen van de K1organisatie. Hij is dus erg hard aan het werk om zijn eigen geld terug te krijgen of in de toekomst terug te kunnen krijgen. Maar nu golden glorie belangrijke vechters verliest of dreigt te verliezen, is het maar de vraag of dat allemaal gaat lukken. Immers waar ligt het verdien model voor hen, als er geen K1 is of je zelf geen echte top vechters meer in huis hebt. Denk dat ze het financieel erg zwaar hebben/krijgen.

dacht dat AO nog een aardige zak geld tegoed had hoor...

rollermanskunk
09-10-2011, 13:55
Ik denk dat we na woensdag wel wat te horen gaan krijgen...

justsomeone
09-10-2011, 15:01
en hoe zit het met dat gala in moskou?

sjaakie'tje
09-10-2011, 15:14
Denk dat het anders is. Goldenglry heeft toch?haar K1 vechters betaald en moet het geld terug krijgen van de K1organisatie. Hij is dus erg hard aan het werk om zijn eigen geld terug te krijgen of in de toekomst terug te kunnen krijgen. Maar nu golden glorie belangrijke vechters verliest of dreigt te verliezen, is het maar de vraag of dat allemaal gaat lukken. Immers waar ligt het verdien model voor hen, als er geen K1 is of je zelf geen echte top vechters meer in huis hebt. Denk dat ze het financieel erg zwaar hebben/krijgen.

Ik denk niet dat ze dat sowieso altijd gedaan hebben, al wilden ze dat misschien wel in de toekomst doen. Denk niet dat ze zomaar even 400.000 dollar aan Overeem voorschieten voor zijn overwinning in de K-1 vorig jaar. Lijkt me niet echt realistisch. Ik dacht ook dat Overeem boos was omdat hij nog geld tegoed had van de K-1 en Boon ondertussen aan het onderhandelen was over een nieuwe K-1 GP ...

Wait and see! In de komende weken moet het duidelijk worden ...