PDA

View Full Version : Chael Sonnen Calls Anderson Silva a 'Coward' ***UFC 136 Spoiler*** (must see!)



MadMike
09-10-2011, 12:19
http://video.aol.com/aolvideo/aol-sports/chael-sonnen-ufc-136-post-fight-interview/1208598225001

Het lijkt wel op het hypen van een gevecht bij de WWE!!

Je kunt zeggen wat je wil maar door dit soort video's krijg je nog meer zin in de rematch tegen Silva!

PinPoint
09-10-2011, 12:33
Jij denkt dat door het feit dat je spoiler in de topic titel vermeldt, voorkomt dat je spoiled?


Wrong!


Ik heb eerst maar even de beelden bekeken maar wist al ruim voldoende......jammer hoor!

Jeru
09-10-2011, 12:44
Hij komt soms wel een beetje psychotisch over haha.

MadMike
09-10-2011, 12:55
Jij denkt dat door het feit dat je spoiler in de topic titel vermeldt, voorkomt dat je spoiled?


Wrong!


Ik heb eerst maar even de beelden bekeken maar wist al ruim voldoende......jammer hoor!

Er wordt niks over een uitslag gezegd in de titel. Als jij uit de titel haalt wie er heeft gewonnen is dat heel knap. Hij noemt (en heeft dat al vaker gedaan) Anderson Silva net zo goed een coward als hij wint of als verliest. Dat gaat over hun partij en alles er om heen ruim een jaar geleden.

Maar goed in jouw ogen "my bad"

Een tip voor de volgende keer; ga vanuit de hoofdpagina rechtstreeks naar de video's van het evenement. Dan voorkom je alle topics waar jij eventueel de uitslag uit kan halen.

PinPoint
09-10-2011, 12:59
Moet zeggen dat het me aardig goed af gaat de laatste tijd. Voorkomen van het zien van spoilers....

laten we het er op houden dat ik zo mijn voorkeur had over wie er zou winnen ;)

Dat gezegd hebbende, ik kan niet wachten op die rematch!!!

marcelt
09-10-2011, 12:59
Gestoorde narcist!

PinPoint
09-10-2011, 13:02
Maar hij kan wel knokken!

marcelt
09-10-2011, 13:12
Ja ik vond hem verschrikkelijk goed tegen Stann. En die rematch kon wel eens slecht aflopen voor Anderson.

PinPoint
09-10-2011, 13:15
x2!

remco pardoel
09-10-2011, 13:52
Sonnen is een AUTIST
.... :)

blackadder
09-10-2011, 14:04
Sonnen is een AUTIST
.... :)
:lol:
Inderdaad. De manier van hoe die keek deed me ook denken aan iemand met een geestelijke beperking.

D1987
09-10-2011, 14:12
Zou tochw el lekker zijn als Sonnen van Anderson Silva wint :D Eerst noemt hij Fedor niet de beste aller tijden en dan zou hij de (volgens andere) goat of UFC verslaan haha

Mastenbroek
09-10-2011, 14:21
haha wat een gek zeg. En wat D1987 zegt lijkt me ook wel mooi als dat zou gebeuren!

rollermanskunk
09-10-2011, 14:58
Als ik die blik in Sonnen's ogen zie denk ik altijd is die nu gedrogeerd of is die gewoon zo geboren?
Wel mooie partij van hem afgelopen nacht.

Fyodor
09-10-2011, 15:11
Volgens mij zitten veel meer mensen te wachten op de rematch Silva vs Sonnen dan Silva vs Henderson. De meeste MMA fans zien Sonnen het liefst vernederd worden door The Spider. Ik zeg: laat maar komen die rematch!

cholitzu
09-10-2011, 15:27
Als ik die blik in Sonnen's ogen zie denk ik altijd is die nu gedrogeerd of is die gewoon zo geboren?
Wel mooie partij van hem afgelopen nacht.

http://www.fightline.com/fl/news/2010/0920/532048/chael-sonnen/

Biiyen
09-10-2011, 15:42
Ik kon het echt niet vatten hoor "Anderson Silva, You absolutly suck!"

Net het filmpje gezien en hij doet "The Rock" van de WWE na... serieus, ik wist niet wat ik zag gek... They can take their tickets and shuff 'em side ways in their ass" .... het woordje "candy" voor ass en je hebt "The Rock".... hij keek zelfs WWE achtig.

Rougemonkey
09-10-2011, 15:59
Zou het echt een narcist zijn, of is hij gewoon een slimme zakenman?

Hij fascineert namelijk wel en dat zorgt weer voor meer kaartjes=meer geld.

Niek-S
09-10-2011, 16:19
Op het moment dat ze over een dansende Silva begonnen raakte die volgens mij een beetje uit zijn rol haha. Zou die echt zo'n hekel aan hem hebben? Meeste is toch show? Voor wie stond Dan Henderson nu gematcht?

wrestler_nl
09-10-2011, 16:38
haha wat een mafkees is die Sonnen toch.
Zet hem maar nog een keer tegen Silva, ik denk dat Anderson hem snel afmaakt in de rematch

Pahlavan
09-10-2011, 17:18
tering zeg.... wat een ongelovelijk respectloze hond... gewoon om misselijk van te worden.
nu is het opeens weer stoere praatjes over brazilië? terwijl die toen hij daar was goed kont zat te likken en een braziliaanse vlag aannam?! (zie filmpje hieronder)
van mij mag hem echt het allerslechtste overkomen... wat een vieze hond zeg.

http://www.youtube.com/watch?v=bw8jvCem0M4

ijsbier
09-10-2011, 17:38
Gestoorde narcist!

lijkt me wel duidelijk dat hij niet helemaal serieus is. wel beetje respectloos ja, maar ik kan van Silva ook niet echt zeggen dat hij altijd zo netjes is

Bromios
09-10-2011, 20:43
Maar damn wat een partij draaide hij gisteren zeg. Die Stann had gewoon helemaal niks in te brengen.
Plankgas erop en geen moment gas terug.

Gestoorde gek of niet, ik wil die partij tegen silva wel zien.

Asura
09-10-2011, 20:45
tering zeg.... wat een ongelovelijk respectloze hond... gewoon om misselijk van te worden.
nu is het opeens weer stoere praatjes over brazilië? terwijl die toen hij daar was goed kont zat te likken en een braziliaanse vlag aannam?! (zie filmpje hieronder)
van mij mag hem echt het allerslechtste overkomen... wat een vieze hond zeg.


Dat ie neergestoken word bv? ^^

lopez86
09-10-2011, 21:29
Hij meent er waarsch. wel een deel van, maar voor t grootste gedeelte verdient Sonnen gewoon bakken geld.

MadMike
09-10-2011, 21:34
Hij meent er waarsch. wel een deel van, maar voor t grootste gedeelte verdient Sonnen gewoon bakken geld.

X2

Ja dat blijkt als hij zich "kan permiteren" om te stoppen bij verlies... Of zal dat bluf zijn?! Ben benieuwd hoe Silva hier op zal reageren!

Pahlavan
09-10-2011, 22:11
Dat ie neergestoken word bv? ^^

Zeer trieste opmerking van je (had ook niks anders van je verwacht hoor) vooral aangezien ik in een andere thread had uitgelegd dt ik het niet zo bedoelde.

Asura
09-10-2011, 22:16
Zeer trieste opmerking van je (had ook niks anders van je verwacht hoor) vooral aangezien ik in een andere thread had uitgelegd dt ik het niet zo bedoelde.

Zo je kent me goed man, wat bedoel je met het "allerslechtste dat hem kan overkomen" dan?
Je houd van overdreven reacties merk ik

Pahlavan
09-10-2011, 22:24
Zo je kent me goed man, wat bedoel je met het "allerslechtste dat hem kan overkomen" dan?
Je houd van overdreven reacties merk ik

En mijn reacties die irriteren jou echt merk ik.... Of ben je gewoon een grote chael fan?!
Maar dan zal ik het nog een voor je uitleggen.... Wat er ook met chael zou gebeuren... Ik zou er niet wakker van liggen. Of is dat weer te overdreven voor je?! Vind chael maar een respectloze piece of shit die totaal geen respect of medelijden verdient. Hopelijk is dat niet te overdreven voor je....

Asura
09-10-2011, 22:34
En mijn reacties die irriteren jou echt merk ik.... Of ben je gewoon een grote chael fan?!
Maar dan zal ik het nog een voor je uitleggen.... Wat er ook met chael zou gebeuren... Ik zou er niet wakker van liggen. Of is dat weer te overdreven voor je?! Vind chael maar een respectloze piece of shit die totaal geen respect of medelijden verdient. Hopelijk is dat niet te overdreven voor je....

Valt neergestoken daar nou wel of niet onder?
Niet dat ik het niet kan begrijpen ofzo, als iemand geintjes maakt over andere vechters dan is het alleen maar logisch dat hij hier fysiek onder lijd.

Ik vinc Chael wel oké. Soms grappig, soms irritant, soms interesseert hij me niet.

Pahlavan
09-10-2011, 22:41
Valt neergestoken daar nou wel of niet onder?
Niet dat ik het niet kan begrijpen ofzo, als iemand geintjes maakt over andere vechters dan is het alleen maar logisch dat hij hier fysiek onder lijd.

Ik vinc Chael wel oké. Soms grappig, soms irritant, soms interesseert hij me niet.

Lol probeer je me nou zover te krijgen dat ik zeg dat chael neergetoken moet worden ofzo?! Van mij hoeft dat niet hoor... Zie hem het liefst een flinke pak rammel krijgen van anderson... Dat zou mijn dag goedmaken. Misschien mijn hele week wel.
Respectloos praten over anderson is een ding... Maar wanneer je een heel land beledigt en iemands vrouw erbij betrekt dan verdien je geen medelijden in mijn ogen. Mensen kunnen wel zeggen dat het 'hype' is en dat hij het niet meent maar er moet toch ergens een grens getrokken worden...

oscardavila
09-10-2011, 22:42
Fightweekend aftermath!




http://www.youtube.com/watch?v=u2Ak2zqVpek&feature=feedu (http://www.youtube.com/watch?v=u2Ak2zqVpek&feature=feedu)


http://oscardavila.blogspot.com/2011/10/ufc-136-review-dutch-spoiler.html

Petrosyan188
09-10-2011, 22:43
volgens mij meent chael er niks van en is die hele haat tussen die 2 gewoon nep zodat de UFC straks bij die rematch flink kan CASHEN.

overigens vond ik sonnen gister echt heel goed! daar gaat anderson nog wel eens in de problemen mee komen want je kunt zeggen wat je wil over chael, maar die gozer kan me toch wel een partij goed worstelen!

Asura
09-10-2011, 22:47
Lol probeer je me nou zover te krijgen dat ik zeg dat chael neergetoken moet worden ofzo?! Van mij hoeft dat niet hoor... Zie hem het liefst een flinke pak rammel krijgen van anderson... Dat zou mijn dag goedmaken. Misschien mijn hele week wel.
Respectloos praten over anderson is een ding... Maar wanneer je een heel land beledigt en iemands vrouw erbij betrekt dan verdien je geen medelijden in mijn ogen. Mensen kunnen wel zeggen dat het 'hype' is en dat hij het niet meent maar er moet toch ergens een grens getrokken worden...

Vond die grappen over Brazilië toch niet zo erg lol, waren vrij onschuldig, zowiezo moet je overal om kunnen lachen. Over zijn vrouw, tjah, hij heeft niet echt zijn vrouw beledigt meer op AS zijn eer gestapt. Beetje schokkend hoeveel mensen iemand haten om zijn woorden, dat is het meer, iemand wou ook dat Chael aids kreeg. box

Asura
09-10-2011, 22:47
volgens mij meent chael er niks van en is die hele haat tussen die 2 gewoon nep zodat de UFC straks bij die rematch flink kan CASHEN.

overigens vond ik sonnen gister echt heel goed! daar gaat anderson nog wel eens in de problemen mee komen want je kunt zeggen wat je wil over chael, maar die gozer kan me toch wel een partij goed worstelen!

Chael heeft zeker een goede kans

Pahlavan
09-10-2011, 22:53
Vond die grappen over Brazilië toch niet zo erg lol, waren vrij onschuldig, zowiezo moet je overal om kunnen lachen. Over zijn vrouw, tjah, hij heeft niet echt zijn vrouw beledigt meer op AS zijn eer gestapt. Beetje schokkend hoeveel mensen iemand haten om zijn woorden, dat is het meer, iemand wou ook dat Chael aids kreeg. box

Nou in zijn interview van gisteren met die ariel helwani is ht niet echt grappig wat hij over brasil zegt maar gewoon beledigend...
En dat over zijn vrouw... Hij heeft het erover dat hij haar op haar kont tikt en haar een steak voor hem laat maken, toch ook wel beledigend voor haar als je het mij vraagt maarja... Ieder zo zijn mening erover.

Asura
09-10-2011, 23:03
Tjah, ben meer van de oude school waar humor in het algemeen geen rede tot woede is. Over zijn vrouw snap ik dan nog wel, over een land niet

blackadder
09-10-2011, 23:18
iemand wou ook dat Chael aids kreeg. box
Daar moet je toch gewoon om kunnen lachen lol?:lol:

Asura
09-10-2011, 23:38
Daar moet je toch gewoon om kunnen lachen lol?:lol:

lol

Kerberos
09-10-2011, 23:47
Sonnen is een grote loser, maar wel eentje waardoor ik weer wat Vcash bij heb

GerbenV
10-10-2011, 00:10
Chael is duidelijk een zakkenwasser, maar dan wel een gehaaide. Het is wel te merken dat we een politicus in de ufc hebben, de kerel weet alles goed te hypen met name naar het Amerikaanse publiek. Dana zal wel in z'n nopjes zijn met 'm, krijg zelf ook steeds meer respect voor de vuilak eigenlijk :p.

justsomeone
10-10-2011, 00:55
mooi ventje

Lionheart
10-10-2011, 01:19
Chael is een sick fuck die zichzelf goed id kijker speelt met zulke acties.
Ik hoop dat Silva hem op een loeiharde KO (a la Anderson Silva vs Carlos Newton in Pride) pakt in de rematch.

Maar Sonnen moet ik zeker ook credits geven, hij was een beest tegen Stann! Hij zal het Silva knap moeilijk maken.
Silva moet met dat Sonnen shoot meteen een knie erin brengen, want aan de shoots van Sonnen ontkomt niemand, pffff....

El Bambino
10-10-2011, 09:09
Chael is duidelijk een zakkenwasser, maar dan wel een gehaaide. Het is wel te merken dat we een politicus in de ufc hebben, de kerel weet alles goed te hypen met name naar het Amerikaanse publiek. Dana zal wel in z'n nopjes zijn met 'm, krijg zelf ook steeds meer respect voor de vuilak eigenlijk :p.

Politicus??
Deze vent is een NARCIST 1e klasse. Is een ziekte en geen rol die gespeeld wordt!

PinPoint
10-10-2011, 10:13
tering zeg.... wat een ongelovelijk respectloze hond... gewoon om misselijk van te worden.
nu is het opeens weer stoere praatjes over brazilië? terwijl die toen hij daar was goed kont zat te likken en een braziliaanse vlag aannam?! (zie filmpje hieronder)
van mij mag hem echt het allerslechtste overkomen... wat een vieze hond zeg.




Ga jij nou serieus iemands andere [even kansloze] opmerking afkeuren. Get real dude!

superfreak
10-10-2011, 10:46
Chael zit grotendeels gewoon te lullen. Gevecht te hypen. Hij spreekt zich zo vaak tegen dat je weet dat het grootste deel van wat hij zegt niet gemeend is. Wel geloof ik dat hij vind dat hij de champ is haha. Hij heeft Silva rondes lang pakslaag gegeven om dan in een triangle te vallen is altijd zuur. Bij een rematch gaat Silva het heel moeilijk krijgen. Hij gaat namelijk niet staan wachten tot Silva z'n ritme te pakken heeft en leuk kan gaan doen.

amilster
10-10-2011, 11:22
Wat me in het interview met Arwani opviel was dattie het erover had dattie damen met Silva naar een club was geweest in zijn home town en dat hij vond dat Anderson erg goede dans moves had,men ging er verder niet over door maar ik vind het vreemd dat je gaat stappen met iemand aan wie je een bloedhekel zou hebben, volgens mij is het allemaal show om maar kaarten en PVP's te slijten en dat doetie op zijn manier geweldig

Marchant
10-10-2011, 12:02
Chael is een baas!!!

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/tiger-blood.jpg

PinPoint
10-10-2011, 13:07
Wat me in het interview met Arwani opviel was dattie het erover had dattie damen met Silva naar een club was geweest in zijn home town en dat hij vond dat Anderson erg goede dans moves had,men ging er verder niet over door maar ik vind het vreemd dat je gaat stappen met iemand aan wie je een bloedhekel zou hebben, volgens mij is het allemaal show om maar kaarten en PVP's te slijten en dat doetie op zijn manier geweldig


Volgens mij zegt ie dat hij hem daar tegen kwam/ zag dansen...niet dat ze er samen naar toe zijn gegaan. Toch wel een verschil..

Mauro
10-10-2011, 15:31
Chael is een baas, en hij pakt heel wat van jullie in met zn slechte acteerwerk. Gewoon irriteren om uiteindelijk zwaar te cashen.
Idd een WWE act, trap niet in die onzin en enjoy hoe die gast magistraal kan knokken.

rollermanskunk
11-10-2011, 00:53
Chael is een baas, en hij pakt heel wat van jullie in met zn slechte acteerwerk. Gewoon irriteren om uiteindelijk zwaar te cashen.
Idd een WWE act, trap niet in die onzin en enjoy hoe die gast magistraal kan knokken.

Precies, het is een act (afgesproken met Zuffa) om zoveel te mogelijk te hypen, irriteren en uiteindelijk te kunnen cashen. Het zou me niet verbazen dat er afgelopen weekend een script klaar lag waar Silva ook van op de hoogte was.

Vinand
11-10-2011, 10:24
Precies, het is een act (afgesproken met Zuffa) om zoveel te mogelijk te hypen, irriteren en uiteindelijk te kunnen cashen. Het zou me niet verbazen dat er afgelopen weekend een script klaar lag waar Silva ook van op de hoogte was.

'Dit

hij krijgt groot geld van White... Maarja dit verkoopt natuurlijk en al die mensjes die achter de ufc hype train gaan. Net zo geniaal als Jobs + apple.

Riga
11-10-2011, 12:59
Dat respectloos Hype is fucked up. Vooral als je het over iemand zijn vrouw hebt en over iemand zijn land. Dat toont geen klasse, maar een loser attitude. Maarja Chael heb ook verloren dus het klopt. Maar ik vind dat hij na 1 keertje winnen niet gelijk voor de belt kan vechten. Vecht nog maar een paar partijtjes. Hij praat zo stoer over Vitor Belfort, ga daar maar eerst tegen vechten. En ik wil geen credits afnemen van Brian Stann maar kom op, ik wist wel dat ie ging verliezen van Chael. jammer genoeg. Maar dat was ook geen match up! Dat was meer Chael weer op track krijgen om tegen Anderson te vechten. En Doeko's te verdienen. Ohja dat ie zegt: in welke parallel dimensie moet je zitten, dat als je bijna 5 ronde's iemand stompt en diegene zijn benen om je heen vouwt voor 8 seconden, hij wordt uitgeroepen als de winnaar. Hoe vaak heeft die gozer in de triangel choke gezeten. Hij moet gewoon goed gechoked worden tot ie out gaat. Zodat ie begrijpt waarom mensen tappen waaronder hij trouwens.