PDA

View Full Version : Tyrone Spong: "I CAN BE ONE OF THE TOP BOXERS..."



NINO²
10-10-2011, 07:14
FIGHTHYPE \\ TYRONE SPONG: "I CAN BECOME ONE OF THE TOP BOXERS...I DID WHAT NO OTHER KICKBOXER HAS EVER DID" (http://fighthype.com/pages/content10948.html)

micha
10-10-2011, 07:17
ok dat is de volgende dan

basblue
10-10-2011, 07:24
Zelfde verhaal als bij Hari; eerst jezelf bewijzen tegen de middenklasse voordat je tegen de grote jongens mag. Ik denk overigens wel dat Tyrone door zijn & techniek een aardige kans maakt om in de bokswereld te slagen. Hij heeft ook laten zien over een goede conditie te beschikken. ik gun het hem zeker!

Maar liever draait hij een Mma partij met de nodige grond training.

bryan
10-10-2011, 07:50
nou aan zelfvertrouwen geen gebrek bij die gasten,hebben beide nog geen geen K-1 titel op zak maar praatjes genoeg...

El Bambino
10-10-2011, 08:06
Tja...volgens mij kunnen ze miet een een normale baan nemen (geen diploma?). Als het geld opraakt bij boksen, mischien dat ze acteurs kunnen worden???

micha
10-10-2011, 08:22
Bas Boon produktie?

Pahlavan
10-10-2011, 08:25
zucht... who's next?!
(al is tyrone qua techniek wel een van de betere maar toch... eerst saki... toen badr... nu tyrone)

Kemal
10-10-2011, 08:30
Misschien wel leuk om de (ex)kickboksers eerst eens tegen elkaar te laten boksen .. ;)

LJ Silver
10-10-2011, 09:04
En vorige week was het nog MMA....

PinPoint
10-10-2011, 09:09
1 ding hebben ze allemaal wel gemeen....ut z'n blaaskaken.....

Naj85
10-10-2011, 09:48
zucht... who's next?!
(al is tyrone qua techniek wel een van de betere maar toch... eerst saki... toen badr... nu tyrone)
Overeem wou ook tegen een van de Klitschko's boksen
Ik denk dat ze het boksen héél erg onderschatten, effe benen en knieen niet gebruiken dan komt het wel goed..
Iedere topbokser die de afgelopen jaren dacht het te winnen van de Klitschkos heeft een pak rammel gekregen

superfreak
10-10-2011, 10:13
Snap niet hoe ze hierop komen. Is het dan door dat ze een paar keer per week boksen oefenen dat ze dan denken van dit kan ik wel. Topklasse boksers zijn echt van een ander niveau. Voetenwerk, combinatie etc.. zij begrijpen het spelletje gewoon. Heeft iemand al uitgelegd dat dit over 12 rondes gaat. Daar moet je een conditie voor hebben...
Tyrone vind ik al niet meer zo explosief als toen hij lichter was. Mma lijkt me voor hem ook beste optie. Hij zou dan mogelijk zelfs kunnen afvallen en voor lichtheavy of zelfs middleweight te gaan. Vaak zullen dit soort jongens het dan proberen maar na een aantal keer in een submission te vallen is de lol er ook vanaf en willen ze gaan boksen haha.

Marchant
10-10-2011, 10:16
Misschien wel leuk om de (ex)kickboksers eerst eens tegen elkaar te laten boksen .. ;)

2x en wordt er wel een beetje moe van ,
Ze denken allemaal volgens mij dat boksen het zelfde is als kickboksen alleen zonder trappen.:fp:
Natuurlijk lijkt het veel op elkaar maar is toch een totaal andere sport.
Ik zie het Tyrone niet doen ik heb dan meer vertrouwen in Badr.
Maar een bokspartij tussen Tyrone en Badr lijkt me wel leuk :cool2:

univers1l
10-10-2011, 10:20
het zijn wel de 3 die misschien het verschil kunnen maken, wie weet. ik gun badr, saki en spong het beste.
maar hou het wel bij deze 3.

Richelieu
10-10-2011, 10:26
Snap niet hoe ze hierop komen.

$$$ ;)

shitt
10-10-2011, 12:17
strax houde we geen kickboxers meer over

DonLino007
10-10-2011, 12:53
Snap niet hoe ze hierop komen. Is het dan door dat ze een paar keer per week boksen oefenen dat ze dan denken van dit kan ik wel. Topklasse boksers zijn echt van een ander niveau. Voetenwerk, combinatie etc.. zij begrijpen het spelletje gewoon. Heeft iemand al uitgelegd dat dit over 12 rondes gaat. Daar moet je een conditie voor hebben...
Tyrone vind ik al niet meer zo explosief als toen hij lichter was. Mma lijkt me voor hem ook beste optie. Hij zou dan mogelijk zelfs kunnen afvallen en voor lichtheavy of zelfs middleweight te gaan. Vaak zullen dit soort jongens het dan proberen maar na een aantal keer in een submission te vallen is de lol er ook vanaf en willen ze gaan boksen haha.

Goede comment Superfreak. Ik begrijp het ook niet. Wat is de rol van het management in dit soort gevallen? En krijgen ze wel echt een weerwoord als ze zo een idee op tafel wordt gelegd? Daarnaast lijkt het mij ook verstandiger, ook al barst je van het zelfvertrouwen, om bepaalde woordkeuzes achterwege te laten (als ik sommige interviews lees) Boksen is een ander spel en dat doe je niet eventjes. Neemt niet weg dat ik ze het succes gun. Dit zou goed zijn voor de sport in Nederland.

FOCUS
10-10-2011, 13:12
ergens is dit nog erger dan het verhaal van Badr.
Spong doet net of ie een HBO-opleiding heeft gedaan, waar je alle kanten mee op kan.
Misschien MMA, maar misschien ook boksen, ik zie het wel....
dat klinkt niet als iemand die zn focus ergens heeft liggen en daar 100% voor gaat.

Marchant
10-10-2011, 13:21
dat klinkt niet als iemand die zn focus ergens heeft liggen en daar 100% voor gaat.

:lol::smartass:

Remco
10-10-2011, 13:38
Laten we niet vergeten dat Gregard de eerste was die dit geroepen heeft (in NL dan).

Absoluut een ander spel. Profboksers zijn meesters in het bob-n-weaven en slippen. Die gasten schuiven al duikend en draaiend steeds dichter bij je en rammelen je dan helemaal in elkaar. Het type stoten is echt van een ander kaliber dan in een kickboks of MMA partij.

Onverstandig. Wel interessant natuurlijk, maar onverstandig, maar je moet inderdaad wat hè.

Asura
10-10-2011, 13:42
Gegard?
Hij heeft ook aardig wat ervaring met amateur boksen

justsomeone
10-10-2011, 13:54
nou aan zelfvertrouwen geen gebrek bij die gasten,hebben beide nog geen geen K-1 titel op zak maar praatjes genoeg...

Dus alleen met een K1 titel mag je praatjes hebben?

FOCUS
10-10-2011, 14:31
ja maar geen geld :lol:

redjuh
10-10-2011, 15:46
ik hoop dat ze allemaal de kloten worden geslagen in boksen. ik wil ze zien slaan EN schoppen!!!

ARMENIA
10-10-2011, 15:58
lol 2 x.. omdat ze zo stoer doen alleen al.

ik hoop dat ze allemaal de kloten worden geslagen in boksen. ik wil ze zien slaan EN schoppen!!!

basblue
10-10-2011, 17:41
ergens is dit nog erger dan het verhaal van Badr.
Spong doet net of ie een HBO-opleiding heeft gedaan, waar je alle kanten mee op kan.
Misschien MMA, maar misschien ook boksen, ik zie het wel....
dat klinkt niet als iemand die zn focus ergens heeft liggen en daar 100% voor gaat.

Las ergens dat Tyrone zijn mbo opleiding management heeft afgerond. Hij zou dus een maatschappelijke carrière kunnen beginnen.

Maar het lijkt idd of hij ergens geld wil verdienen, maakt niet uit waar. Straks misschien wel in de WWF.

Ik zie 'm het liefst in het Mma, als kickboksen geen optie meer is...

Budokan
10-10-2011, 20:30
even hoor, we hebben het over Overeem, Hari, Spong en Saki die allen denken dat ze het hoge niveau van boksen aan kunnen. Wie zijn wij om het beter te weten? Hebben wij allemaal zo'n brede ervaring dat we dit op waarde kunnen inschatten? De mannen zeggen volgens mij niet dat ze volgende week al even wereldkampioen worden. Ze hebben allemaal de mentaliteit om tot de besten te behoren en waarom zou je niet willen gaan voor het allerhoogste? Ook een van de Klitschko's heeft eerst aan kickboksen gedaan toch? Ik ben wel bang dat het voornamelijk om de centjes gaat en dus is het jammer voor de sport.

co0per
10-10-2011, 22:24
Ik vind het wel meevallen als je heel dat interview leest. Tuurlijk heeft hij vertrouwen in zichzelf, maar wat betreft boksen zegt hij ook duidelijk dat veel kickboksers het onderschatten en dat hij met de beste heeft gesparred, dus hij zal het wel enigszins kunnen inschatten. En het is ook niet dat hij andere boksers trashtalked zoals Hari & Saki.

FOCUS
11-10-2011, 13:33
Ik zeg niet dat ze het niet zouden kunnen wat betreft aanleg of trainingslust, maar het is gewoon niet waar, dat je een 'overstap' kan maken en dan vrij snel klaar bent voor het grote werk.
Het zijn twee compleet verschillende disciplines en ze hebben al een leven achter de rug dat gericht is op kickboksen. Ze ademen, vreten en schijten kickboksen. Dat betekent niet zozeer 'even' omschakelen, maar; nieuwe dingen leren. dingen AFleren, dingen ANDERS leren doen.
die laatste twee zijn nog moeilijker dan het aanleren van nieuwe dingen.
Ze denken er dus te makkelijk over. Ja Spong heeft een tijdje getraind en gespard met boksers, maar dat is niet te vergelijken met een 12rondes boksen in de top....

Ik hoop dat Spong het gaat redden, maar als hij al aangeeft dat hij , óf gaat boksen óf MMA gaat doen...
Dan is het al helemaal geen keus die hij in volle overtuiging maakt en dan lift zijn hart er ook niet helemaal bij....
En dat is denk ik een absolute voorwaarde wil je als bokser succescol worden in de States.
Er zijn er zoveel voor hem geweest, die zich al 100% met boksen bezig hielden.
En die redden het ook niet...

Fan1976
11-10-2011, 14:27
Wens hem veel succes. Hoe meer inbreng hoe hoger de kans dat er iemand slaagt.

Danco
11-10-2011, 18:20
Eerst jezelf bewijzen dan met praatjes komen

king
11-10-2011, 20:55
strax houde we geen kickboxers meer over

Jawel, alleen staan ze straks allemaal in Amerika tegen over elkaar op boks-regels. :lol:

Zie je het al voor je; Badr tegen Saki of Spong voor de WBO titel??