PDA

View Full Version : 26-11-2011 Chahid vs Dzabhar Askerov + Yodsaenklai vs Kyshenko.



Mattie73
10-10-2011, 14:59
26-11-2011 Chahid vs Dzabhar Askerov + Yodsaenklai vs Kyshenko.

Op 26-11-2011 is er een mooi gala in Noorwegen met o.a.:

Chahid Oulad el Hadj vs Dzabhar Askerov (dat wordt een slugfest denk ik) en

Artur Kyshenko vs Yodsaenklai Fairtex (fanatastische pot).

Bron:

http://oliver.narcheatan.over-blog....o-85417909.html (http://oliver.narcheatan.over-blog.com/article-rumble-of-the-kings-2011-ray-sefo-vs-jorgen-kruth-yodsaenklai-fairtex-vs-artur-kyshenko-85417909.html)

Richelieu
10-10-2011, 15:13
De gala's van Kasra zijn altijd in Zweden (Stockholm) ;)

Altijd goede line-ups daar, volle bak!

Mattie73
10-10-2011, 15:25
De gala's van Kasra zijn altijd in Zweden (Stockholm) ;)

Altijd goede line-ups daar, volle bak!

Sorry, mijn topografie is niet meer wat het geweest was ;)

Richelieu
29-11-2011, 13:10
Beelden van de partij tussen Askerov & Chaid;

http://www.youtube.com/watch?v=98wNrKimIeQ&feature=player_embedded

Voetvankoe
29-11-2011, 13:27
thnx

TheSpeaker
29-11-2011, 15:20
arme Chahid.. Ik vraag me af of hij ooit nog kinderen kan krijgen.. Eerst Petrosyan en nu Askerov..

Kemal
29-11-2011, 15:27
flinke trap in zn zaakje weer..

tidelot
29-11-2011, 16:01
wat een knuppel is die askerov, op zo een manier winnen en dan zo groot praten na afloop.

stoet
29-11-2011, 19:33
Dit was toch een no-contest of wat???? Begrijp heel die scheidsrechter niet. Iedereen kon zien dat ie zn zaakje raakt???? Snap er echt geen klote meer van. Askerov is helemaal gek, feestje vieren omdat hij voor zijn doen gewonnen heeft. Ik zou me kapot schamen, als ik zo zou moeten winnen. Het zou hem sieren wanneer hij gezegd zou hebben, ik ben voor een no-contest en tegen een win. Volgende x doen we het opnieuw en zien we wie de ware winnaar is. Helaas is dit niet gebeurt.

marster
29-11-2011, 20:41
Welke liedje werd er gedraaid toen die ballentrapper tot winnaar werd uitgeroepen.

payap
30-11-2011, 09:08
Tja Chaid wordt wel genaaid de laatste tijd. Tegen Askerov nu er uitgetrapt op zijn ballen en dan verliest hij. Tegen petrosyan krijgt hij zelfs 2 of 3 keer vol een trap in zijn kruis en wordt het laat in de partij nog een no-contest.

Leuk is het niet om zo te winnen maar Chaid had beide op DQ moeten winnen.

tidelot
30-11-2011, 14:12
Dit was toch een no-contest of wat???? Begrijp heel die scheidsrechter niet. Iedereen kon zien dat ie zn zaakje raakt???? Snap er echt geen klote meer van. Askerov is helemaal gek, feestje vieren omdat hij voor zijn doen gewonnen heeft. Ik zou me kapot schamen, als ik zo zou moeten winnen. Het zou hem sieren wanneer hij gezegd zou hebben, ik ben voor een no-contest en tegen een win. Volgende x doen we het opnieuw en zien we wie de ware winnaar is. Helaas is dit niet gebeurt.

de sport wordt steeds sportiever. een vechter die kapot gaat van de pijn. een publiek die je dan uitfluit.een scheids die niks onderneemt en maar blijft kijken alsof chahid aan het bevallen is, en uit het niets opeens begint te tellen. en dan nog een tegenstander die het uitbundig viert en dan nog alle vechters gaat uitdagen.schandalig!!

Richelieu
01-12-2011, 08:47
de sport wordt steeds sportiever. een vechter die kapot gaat van de pijn. een publiek die je dan uitfluit.een scheids die niks onderneemt en maar blijft kijken alsof chahid aan het bevallen is, en uit het niets opeens begint te tellen. en dan nog een tegenstander die het uitbundig viert en dan nog alle vechters gaat uitdagen.schandalig!!

Klopt, reactie van Askerov na de partij was zeer ongepast.

Lionheart
01-12-2011, 09:57
De scheids mogen ze van mij meteen bannen voor het leven!
Die kerel staat daar en voert geen moer uit! Wat een fail!!! In plaats dat hij Chahid helpt, staat ie daar een beetje uit zn neus te vreten!

En dan ook nog eens verliezen omdat de tegenstander je vol in je ballen trapt.

Wat een idioot die Rus, en zn reactie gaat echt nergens over. Nog stoer doen ook na de partij.

En de commentator met zn opmerking "next time we will find somebody with harder balls or something" ook een zware FAIL!

Kortom deze partij moet gewoon over worden gevochten en de uitslag moet veranderd worden in een no-contest!

stoet
01-12-2011, 12:03
Kortom deze partij moet gewoon over worden gevochten en de uitslag moet veranderd worden in een no-contest!

Ik denk dat deze partij zeer zeker opnieuw gevochten zal gaan worden. Aangezien Askerov bij Mike`s gym gaat trainen, zal hij zeer zeker ook vaker op its showtime evenementen gaan vechten. Chahid valt ook onder het management van Its showtime. Chahid zal m dan denk en hoop ik zwaar afstraffen.:twak:

Mattie73
01-12-2011, 13:09
Tja Chaid wordt wel genaaid de laatste tijd. Tegen Askerov nu er uitgetrapt op zijn ballen en dan verliest hij. Tegen petrosyan krijgt hij zelfs 2 of 3 keer vol een trap in zijn kruis en wordt het laat in de partij nog een no-contest.

Leuk is het niet om zo te winnen maar Chaid had beide op DQ moeten winnen.

Onderstaande tekst is door Joop Ubeda gepost bij de buren:

in dit geval moet de scheids 8 herstel tellen geven, en dan de tijd stoppen.
als chahid dan niet verder kan vechten, moet het een no contest worden.
in de party chahid vs pretosian, wilde ik petrosian diskwalificeren
maar daar dacht de franse bond ff anders over, en kwam in de derde ronde met de achterlijke uitspraak no contest.

grt jopie ubeda